Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
Ben verder ook van mening dat een nieuwe map verfrissing zou geven. De map is goed maar heb het ondertussen wel al gezien.
Die irritatie had ik gister middag ook al, elke keer van die vervelende RPG's om je oren.Rubberen schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 22:04:
Begin die RPG"s wel een beetje moe te worden..
Ben verder ook van mening dat een nieuwe map verfrissing zou geven. De map is goed maar heb het ondertussen wel al gezien.
Hoop dat ze die dingen nog meer gaan nerven

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Nog meer? Ze zijn onlangs niet generft, maar juist gebuffedG_Dragon schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 08:18:
[...]
Die irritatie had ik gister middag ook al, elke keer van die vervelende RPG's om je oren.
Hoop dat ze die dingen nog meer gaan nerven

Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I
Ik vind ze ontzettend irritant, ben vast niet de enige.I ColoSsuZz I schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 08:26:
[...]
Nog meer? Ze zijn onlangs niet generft, maar juist gebuffed
Snap best dat het easy kills kan zijn met een rpg,
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Heerlijk die RPG's!! Vooral voor die Huiscampertjes die voor een raam blijven zittenG_Dragon schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 08:31:
[...]
Ik vind ze ontzettend irritant, ben vast niet de enige.
Snap best dat het easy kills kan zijn met een rpg,
[ Voor 12% gewijzigd door donvalentino op 28-05-2020 08:36 ]
Snap niet dat je daar voldoening uit haalt.donvalentino schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 08:35:
[...]
Heerlijk die RPG's!! Vooral voor die Huiscampertjes die voor een raam blijven zitten
Het is toch veel leuker om zulke figuren te rushen en iedereen te killen d.m.v. goed teamwork en communicatie? I.p.v. met 4 man klakkeloos 49 rockets naar binnen te raggen

ik snap al die ophef over rpg's ook niet helemaal. Als jij geraakt wordt door een rpg betekent dat toch dat jij ergens stil zit, op een plek waar ze je niet kunnen raken met een AR of andere gun? Gezien het doel van het spel elkaar afmaken is, dan lijkt het mij logisch dat ze je met rpg dan proberen te raken door de splash damage.donvalentino schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 08:35:
[...]
Heerlijk die RPG's!! Vooral voor die Huiscampertjes die voor een raam blijven zitten
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Tuurlijk wel, in de hoop dat je een team wipe in 1x te pakken hebt. Of het creëren van chaos dat de rest van je team naar binnen kanI ColoSsuZz I schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 08:41:
[...]
Snap niet dat je daar voldoening uit haalt.
Het is toch veel leuker om zulke figuren te rushen en iedereen te killen d.m.v. goed teamwork en communicatie? I.p.v. met 4 man klakkeloos 49 rockets naar binnen te raggen
Nee de irritatie komt vanuit het feit dat je op een afstand van 50-60m of meer gesniped kan worden met een RPG ( of net naast je voeten geschoten ) en vervolgens in 1x dood bent (met full armor ), omdat dat ding in 1 rechte streep op z'n doel afgaatamahusu schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 08:43:
[...]
ik snap al die ophef over rpg's ook niet helemaal. Als jij geraakt wordt door een rpg betekent dat toch dat jij ergens stil zit, op een plek waar ze je niet kunnen raken met een AR of andere gun? Gezien het doel van het spel elkaar afmaken is, dan lijkt het mij logisch dat ze je met rpg dan proberen te raken door de splash damage.

Dat is wat anders dan met 4 man 49 rockets naar binnen raggenZaratrass schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 08:44:
[...]
Tuurlijk wel, in de hoop dat je een team wipe in 1x te pakken hebt. Of het creëren van chaos dat de rest van je team naar binnen kan
[ Voor 18% gewijzigd door I ColoSsuZz I op 28-05-2020 08:56 ]
Dit dus, ik heb echt een hekel aan al die klote snipers elke keer. Ik kan het zelf ook totaal niet, misschien heeft dat er ook wel mee te maken.I ColoSsuZz I schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 08:55:
[...]
Nee de irritatie komt vanuit het feit dat je op een afstand van 50-60m of meer gesniped kan worden met een RPG ( of net naast je voeten geschoten ) en vervolgens in 1x dood bent (met full armor ), omdat dat ding in 1 rechte streep op z'n doel afgaat
Hoe kan je daar nou voldoening uit halen, jezelf ergens laf verstoppen een beetje liggen sniperen
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Daar komt dan nog wat skill bij kijken, RPG daarintegen is echt 0 skillsjorremans schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 09:00:
[...]
Dit dus, ik heb echt een hekel aan al die klote snipers elke keer. Ik kan het zelf ook totaal niet, misschien heeft dat er ook wel mee te maken.
Hoe kan je daar nou voldoening uit halen, jezelf ergens laf verstoppen een beetje liggen sniperen
Scrapyard(eindelijk) en highrise lijken nieuwe maps te worden
Als je zo'n moeite hebt met RPG waarom wapen je jezelf daar niet tegen dan?Rubberen schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 22:04:
Begin die RPG"s wel een beetje moe te worden..
EOD is een ontzettend sterke perk en is al weken mijn 1st perk ipv cold blooded.
Pohh, HighriseChelseamarre123 schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 10:09:
[...]
Scrapyard(eindelijk) en highrise lijken nieuwe maps te worden
Eens, ben ook overgeschakeld naar EOD, maar het helpt ook niet dat je met max ammo 7!!!! rockets krijgtunfor schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 10:11:
[...]
Als je zo'n moeite hebt met RPG waarom wapen je jezelf daar niet tegen dan?
EOD is een ontzettend sterke perk en is al weken mijn 1st perk ipv cold blooded.

[ Voor 42% gewijzigd door I ColoSsuZz I op 28-05-2020 10:14 ]
oeehhhhhh dat geluid van die interventionI ColoSsuZz I schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 10:13:
[...]
Pohh, HighriseDoet mij denken aan die mooie intervention tijd
[...]
Eens, ben ook overgeschakeld naar EOD, maar het helpt ook niet dat je met max ammo 7!!!! rockets krijgt

Zeker, ze moeten ook zeker nog een nerf hebben maar mensen die klagen en geen EOD gebruiken snap ik niet.I ColoSsuZz I schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 10:13:
[...]
Pohh, HighriseDoet mij denken aan die mooie intervention tijd
[...]
Eens, ben ook overgeschakeld naar EOD, maar het helpt ook niet dat je met max ammo 7!!!! rockets krijgt
Daarnaast is rocket aim/schieten erg traag en ook herladen is traag tenzij je 'amped' hebt.
En de accuracy wordt snel minder op beetje afstand.
EOD is inderdaad een goede perk die ik zelf ook gebruik en helpt een hoop.
Wat ik wel overpowered vind bij vehicles is dat ze 10m achter je schieten en heel je team in 1 keer gewiped is terwijl die raket helemaal mis is.
Ook C4 is trouwens flink irritant doordat je die zo ver kan gooien.
Tegenwoordig kan je met een vehicle nergens meer normaal rijden (zonder zo'n trophy system op je auto) omdat je om de haverklap wordt ge-rpg'd en ge-c4'd welke niet eens direct hits zijn.
Idealiter zou het een vehicle disable zijn zodat je nog een normale kans hebt, tenzij het een direct hit is.
Maar mensen klagen al snel over iets waardoor ze worden gekill'd.
Als je niet in gebouwen campt of continue op dezelfde plek blijft dan heb je weinig te vrezen van een RPG.
Ik moet zeggen dat ik hem ook vaak als secondary gebruik tot ik een 2e loadout heb.
Situationeel is de RPG echt lekker, maar ik heb mezelf ook al heel wat keren opgeblazen, of ik ben gekilld voordat ik een schot kan doen.
Zelfs als je in de top 10 eindigt, wat een mooie prestatie lijkt, voelt het niet zo tof om na een eindeloos aanvoelende mid-game binnen een fractie van een seconde weggevaagd te worden door iemand, zonder dat je daar heel veel aan had kunnen doen. Zeker als je gesandwiched zit tussen een speler links en een speler rechts. En het mooie is dat als je blijft spectaten, diegene vaak binnen minder dan 30 seconden hetzelfde lot wacht. Volgens mij is het héél moeilijk om de juiste winning move te kiezen en zullen alleen de echt doorgewinterde spelers hier wel enigszins de uitkomst mee bepalen. Het grappige is dat ik in m'n eerste week een keer eerste ben geworden, zonder nog alle mechanics goed in de vingers te hebben. Nu ik er echt vol voor ga met betere aim en uitrustig heb ik het nog niet kunnen reproduceren
Tot zover m'n Solo rant. Verder vind ik het spel echt fantastisch hoor, maar de mooiste momenten (en frequentere wins) beleef ik toch echt met Trios en Quads. Dat voelt allemaal toch net wat meer fair.
Hoe kun je altijd zien voor welke wapens die blueprints zijn?schaapiej schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 18:44:
[...]
GRAU en MP7 zijn dan ook toppertjes, mooie combinatie in dat pack wat dat betreft!
Ik zie eigk vaak alleen eronder staan "assault, of smg".
Ja dit is heel irritant. Als je door je wapens kijkt binnen loadout zie je dat alle wapens codenaam hebben. Alpha, bravo, charlie etc.donvalentino schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 11:17:
[...]
Hoe kun je altijd zien voor welke wapens die blueprints zijn?
In de shop zie je dan Assault rifle Alpha staan en dan weet je dat dit de Kilo is want die is de eerste assualt rifle.
Waarom ze niet gewoon volledige naam geven snap ik ook niet, zelfde als in warzone met de blueprints.
edit: nog een voorbeeld

[ Voor 6% gewijzigd door Rappa1985 op 28-05-2020 11:51 ]
LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.
Thanks, heel irritant idd! Die namen zijn me eigenlijk nog nooit opgevallenRappa1985 schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 11:21:
[...]
Ja dit is heel irritant. Als je door je wapens kijkt binnen loadout zie je dat alle wapens codenaam hebben. Alpha, bravo, charlie etc.
In de shop zie je dan Assault rifle Alpha staan en dan weet je dat dit de Kilo is want die is de eerste assualt rifle.
Waarom ze niet gewoon volledige naam geven snap ik ook niet, zelfde als in warzone met de blueprints.
edit: nog een voorbeeld
[Afbeelding]
Die helikopter moet je ergens op kunnen halen, dat kan niet midden in een gebouwyinx84 schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 11:07:
Iedere keer als ik Warzone speel doe ik een potje Solo als opwarmertje, maar ik kom er eigenlijk nooit met een tevreden gevoel uit. Vaak lukt het me prima om bij de laatste 10-15 te eindigen, maar vanaf dat punt loopt iedereen met het gas mee, en is het een kwestie van iemand spotten voordat jij gespot wordt. Dat klinkt logisch, maar deze fase voelt altijd als meer geluk dan wijsheid. Iedereen heeft op dit punt wel zo'n beetje Ghost, dus het is maar net vanuit welke positie jij en anderen komen en wat de volgende cirkel doet. Vaak is je beste kans om zo lang mogelijk een confrontatie te vermijden en uiteindelijk als lachende derde te profiteren van andere skirmishes, maar vanuit je flank geraakt worden kan echt iedereen op dit punt overkomen. Ik weet niet of het spel er op stuurt, maar mijn final circkels lijken altijd in open vlaktes te eindigen.
Helemaal mee eens. Het is ook veel leuker om samen ver te komen. Je kan elkaar redden, helpen, sturen. Het is echt top als dat luktTot zover m'n Solo rant. Verder vind ik het spel echt fantastisch hoor, maar de mooiste momenten (en frequentere wins) beleef ik toch echt met Trios en Quads. Dat voelt allemaal toch net wat meer fair.
Met wat voor geluidsinstelling spelen jullie eigenlijk? Ik had eerst studio reference, met een goede koptelefoon. Maar ik heb het idee dat, door het grote dynamische bereik, zachte geluiden als voetstappen enorm slecht te horen zijn. Mijn medespelers horen het vaak een stuk eerder of beter. En aan de hardware en mijn oren ligt het volgens mij niet.
Een maat van me zei dat je voor voetstappen het beste Midnight mode kan pakken, maar heb nooit een onderbouwing hiervan gezien/gelezen. Ben ook wel benieuwd. Wat ik wel merk is dat ik met cheap in-ear oortjes veeeel beter posities kan bepalen van voetstappen dan m'n superfancy on-ear Sennheiser HD595, terwijl die laatste echt een veel hoger bereik heeft.Tk55 schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 12:14:
[...]
Die helikopter moet je ergens op kunnen halen, dat kan niet midden in een gebouw
[...]
Helemaal mee eens. Het is ook veel leuker om samen ver te komen. Je kan elkaar redden, helpen, sturen. Het is echt top als dat lukt
Met wat voor geluidsinstelling spelen jullie eigenlijk? Ik had eerst studio reference, met een goede koptelefoon. Maar ik heb het idee dat, door het grote dynamische bereik, zachte geluiden als voetstappen enorm slecht te horen zijn. Mijn medespelers horen het vaak een stuk eerder of beter. En aan de hardware en mijn oren ligt het volgens mij niet.
Mooi antwoord al van @Rappa1985!donvalentino schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 11:17:
[...]
Hoe kun je altijd zien voor welke wapens die blueprints zijn?
Super irritant dat ze een 2e naam aan de wapens geven en die dan in de store gebruiken. Je ziet niet altijd aan een wapen welke het exact is. Maar wellicht is dat ook wel precies de reden dat ze het zo doen; onduidelijkheid creëren en hopen dat mensen een 'verkeerde blueprint' kopen? Om vervolgens ook nog de goede te kopen.
Had 1900 punten staan dit pack maar genomen. Gebruik eigenlijk helemaal niks verder van de Battle pass en deze 2 wapens wel heel veel. Dus wat dat betreft een beter doel voor de punten!
Zit echter nog een beetje te twijfelen m.b.t. het nut ervan, ik heb bij fortnite ooit de season pass gekocht en dat vond ik het waard voor de Skins + dansjes, echter is Warzone first person, dus je ziet je skin nauwelijks, voertuigen probeer ik zoveel mogelijk te vermijden, dus wat heb je dan als extra's aan de battle pas?
Is er iemand die enthousiast is over de battle pass die het mij kan vertellen?
Ik koop zelf altijd een battlepass voor al de extra challenges die je krijgt.Jamesl schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 13:34:
Hmm ik zit te twijfelen om nu nog de season pass te kopen, ben inmiddels iets van tier 96 dus tier 100 moet wel lukken, + ik krijg dan alle points van dit seizoen dus kan volgend seizoen gelijk weer season pass kopen.
Zit echter nog een beetje te twijfelen m.b.t. het nut ervan, ik heb bij fortnite ooit de season pass gekocht en dat vond ik het waard voor de Skins + dansjes, echter is Warzone first person, dus je ziet je skin nauwelijks, voertuigen probeer ik zoveel mogelijk te vermijden, dus wat heb je dan als extra's aan de battle pas?
Op een gegeven moment wil ik wat meer uitdaging door challenges te doen waarbij je een ander wapen of type equipment moet gebruiken welke ik normaal nooit zo pakken.
Als je de battle pass nu koopt, heb je ook direct genoeg punten voor de battle pass van het volgende seizoen als je al op level 96 zit.
Skins, dansjes etc.. het is toch allemaal om te flexen? Of je ze nu zelf wel of niet ziet. Of zit ik er nou helemaal naastJamesl schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 13:34:
Hmm ik zit te twijfelen om nu nog de season pass te kopen, ben inmiddels iets van tier 96 dus tier 100 moet wel lukken, + ik krijg dan alle points van dit seizoen dus kan volgend seizoen gelijk weer season pass kopen.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Ik zie hier een hele uitleg:yinx84 schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 12:55:
[...]
Een maat van me zei dat je voor voetstappen het beste Midnight mode kan pakken, maar heb nooit een onderbouwing hiervan gezien/gelezen. Ben ook wel benieuwd. Wat ik wel merk is dat ik met cheap in-ear oortjes veeeel beter posities kan bepalen van voetstappen dan m'n superfancy on-ear Sennheiser HD595, terwijl die laatste echt een veel hoger bereik heeft.
https://www.infinityward....rn_warfare_audio_settings
De afgelopen dagen heb ik er een beetje mee gespeeld, maar met sommige settings zit er zóveel compressie en EQing op, dat het niet om aan te horen is. Heb je juist een goede koptelefoon gekocht, wordt het effect compleet teniet gedaan omdat de best klinkende setup je eigenlijk tegenwerkt.
Dit is voor mij ook de reden waarom ik zelden Solo's speel. Het komt er idd elke keer op uit wie ziet wie eerder. Daarna is het gewoon afwachten tot die persoon het open in loopt en gaan schieten als hij geen dekking meer kan zoekenyinx84 schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 11:07:
Iedere keer als ik Warzone speel doe ik een potje Solo als opwarmertje, maar ik kom er eigenlijk nooit met een tevreden gevoel uit. Vaak lukt het me prima om bij de laatste 10-15 te eindigen, maar vanaf dat punt loopt iedereen met het gas mee, en is het een kwestie van iemand spotten voordat jij gespot wordt. Dat klinkt logisch, maar deze fase voelt altijd als meer geluk dan wijsheid. Iedereen heeft op dit punt wel zo'n beetje Ghost, dus het is maar net vanuit welke positie jij en anderen komen en wat de volgende cirkel doet. Vaak is je beste kans om zo lang mogelijk een confrontatie te vermijden en uiteindelijk als lachende derde te profiteren van andere skirmishes, maar vanuit je flank geraakt worden kan echt iedereen op dit punt overkomen. Ik weet niet of het spel er op stuurt, maar mijn final circkels lijken altijd in open vlaktes te eindigen.
Had zelfs al de neiging om High-Alert te proberen XD
Yes.donvalentino schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 14:25:
gaat in solo's het alleen cappen van een vlag sneller dan in bv trio's?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ik gebruik boost high vanaf het begin. Dit wordt ook op deze site aangeraden: https://attackofthefanboy...gs-how-to-hear-footsteps/yinx84 schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 12:55:
[...]
Een maat van me zei dat je voor voetstappen het beste Midnight mode kan pakken, maar heb nooit een onderbouwing hiervan gezien/gelezen. Ben ook wel benieuwd. Wat ik wel merk is dat ik met cheap in-ear oortjes veeeel beter posities kan bepalen van voetstappen dan m'n superfancy on-ear Sennheiser HD595, terwijl die laatste echt een veel hoger bereik heeft.
Wat je er aan hebt? Eerlijk gezegd: Geen ene fuck. Álles wat je kan vrijspelen is alleen cosmetisch van aard. Van operators, verfjes, blueprints, stickers en weet ik wat nog meer. Het maakt je niet beter, zorgt niet voor een hogere K/D ratio en je bent niet eerder buutvrij met Warzone.Jamesl schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 13:34:
Het enige échte voordeel is dat je iets sneller levelt, namelijk 10% extra XP. Maar aangezien je vrijwel geen stap kan zetten zonder er XP voor te krijgen is dat ook niks waard.
En eventuele nieuwe wapens zijn gratis voor iedereen.
"Maar @Vrijdag , waarom heb je die battlepass dan gekocht
Nou, gewoon, omdat ik het wel leuk vind om dingen vrij te spelen
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Een ander leuk voordeel (voor mij althans) zijn de weapon blueprints, waardoor je vaak een compleet wapen hebt met goede attachments. Dat maakt het soms net wat makkelijker met grinden.Vrijdag schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 18:14:
[...]
Wat je er aan hebt? Eerlijk gezegd: Geen ene fuck. Álles wat je kan vrijspelen is alleen cosmetisch van aard. Van operators, verfjes, blueprints, stickers en weet ik wat nog meer. Het maakt je niet beter, zorgt niet voor een hogere K/D ratio en je bent niet eerder buutvrij met Warzone.
Het enige échte voordeel is dat je iets sneller levelt, namelijk 10% extra XP. Maar aangezien je vrijwel geen stap kan zetten zonder er XP voor te krijgen is dat ook niks waard.
"Maar @Vrijdag , waarom heb je die battlepass dan gekocht"
Nou, gewoon, omdat ik het wel leuk vind om dingen vrij te spelenNiet dat ik ze gebruik (op de operators na) maar het is gewoon tof om elke keer weer dat balkje een stukje te zien verschuiven. Dopamine for teh win
Zo vind ik het soms leuk om te sniperen, maar doe ik dit niet vaak. Die boomslang blueprint uit de battle pas is dan ideaal. Zitten al goede attachments op, en ready to use zonder dat ik daarvoor moest grinden.
Ja, dat is inderdaad waar maar alleen van toepassing als je nog niet alle wapens hebt tot max level.Cheezborger schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 18:23:
[...]
Een ander leuk voordeel (voor mij althans) zijn de weapon blueprints, waardoor je vaak een compleet wapen hebt met goede attachments. Dat maakt het soms net wat makkelijker met grinden.
Zo vind ik het soms leuk om te sniperen, maar doe ik dit niet vaak. Die boomslang blueprint uit de battle pas is dan ideaal. Zitten al goede attachments op, en ready to use zonder dat ik daarvoor moest grinden.
Inmiddels heb ik van alle wapens alle attachments vrijgespeeld (en beetje los/vast die camo's aan het doen) en dan heb je niet zoveel aan de blueprints. Ben je net begonnen, dan kan dat je inderdaad wel een flink eind helpen.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Heb hem sinds begin op boost low staan. Denk probeer high ook even, maar kwam er snel achter dat dat voor mij niet werkt. Misschien ook wel gewenning...Hermaniak88 schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 17:15:
[...]
Ik gebruik boost high vanaf het begin. Dit wordt ook op deze site aangeraden: https://attackofthefanboy...gs-how-to-hear-footsteps/
"wat heb je er dan aan? Geen ene fuck!11!"Vrijdag schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 18:14:
[...]
Wat je er aan hebt? Eerlijk gezegd: Geen ene fuck. Álles wat je kan vrijspelen is alleen cosmetisch van aard. Van operators, verfjes, blueprints, stickers en weet ik wat nog meer. Het maakt je niet beter, zorgt niet voor een hogere K/D ratio en je bent niet eerder buutvrij met Warzone.
"Maar @Vrijdag , waarom heb je die battlepass dan gekocht"
Nou, gewoon, omdat ik het wel leuk vind om dingen vrij te spelenNiet dat ik ze gebruik (op de operators na) maar het is gewoon tof om elke keer weer dat balkje een stukje te zien verschuiven. Dopamine for teh win
en vervolgens een opsomming van de voordelen
Weet iemand trouwens hoe lang die xp boost tokens geldig zijn? Heb er echt nog een stuk of 25, maar gebruik ze nauwelijks (wat natuurlijk stom is, maar ik vergeet altijd dat ik ze heb
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Die boosters valt wel mee die heb ik eigenlijk niet nodig. die weapon boosters zijn wel handig.amahusu schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 07:50:
[...]
"wat heb je er dan aan? Geen ene fuck!11!"
Weet iemand trouwens hoe lang die xp boost tokens geldig zijn? Heb er echt nog een stuk of 25, maar gebruik ze nauwelijks (wat natuurlijk stom is, maar ik vergeet altijd dat ik ze heb)
Ik ben nu golden shotguns aan het grinden. pfff dit is niet mijn ding. Maar goed bijna 2 down 2 te gaan
Nickname KasPlantje.
https://www.gfinityesport...-leaks---verdansk-changes
Deze zal dan gebaseerd zijn op de Multiplayer mappen die zich nu al afspelen in de regio's met veel zand...
Die 20 tier skip moet je toch weer kopen?...G_Dragon schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 08:16:
Dit weekend me vriendin nog even boosten naar battle pas level 80 en dan zijn we beide 100 met de 20 tierskipp
Ik ben 91 nu ofzo.. Ga de 100 niet halen. Maar heb alweer 1200 credits dus battle pass voor seizoen 4 is al binnen.
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Je hebt nog dubbel tier vanaf vanavond tot maandag, dus die laatste 9 moeten wel lukken lijkt meTgR_KILLER schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 16:39:
[...]
Die 20 tier skip moet je toch weer kopen?...
Ik ben 91 nu ofzo.. Ga de 100 niet halen. Maar heb alweer 1200 credits dus battle pass voor seizoen 4 is al binnen.
wou net zeggen, dat moet dan easy peasy zijnI ColoSsuZz I schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 16:42:
[...]
Je hebt nog dubbel tier vanaf vanavond tot maandag, dus die laatste 9 moeten wel lukken lijkt me
Hoop ook echt dat ze er een dubbel weapon xp op gooien... wapens grinden gaat voor geen meter

En het mesje ookzzattack schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 17:01:
Met 2000 per dag verwacht ik dat zelfs je shotguns maxed out zijn
Zijn vooral optische dingetjes, hoewel die XP tokens misschien nog wel handig zijn. Die heb ik trouwens nog nooit gebruikt, levelen nu gaat al vreselijk snelamahusu schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 07:50:
[...]
"wat heb je er dan aan? Geen ene fuck!11!"
Weet iemand trouwens hoe lang die xp boost tokens geldig zijn? Heb er echt nog een stuk of 25, maar gebruik ze nauwelijks (wat natuurlijk stom is, maar ik vergeet altijd dat ik ze heb)
NiceAndroo schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 12:21:
Lijkt erop dat in Season 4 een nieuwe map komt:
https://www.gfinityesport...-leaks---verdansk-changes
Deze zal dan gebaseerd zijn op de Multiplayer mappen die zich nu al afspelen in de regio's met veel zand...
Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden
https://blog.activision.c...-Recon-Battle-Royale-Duos
Zie hem op Xbox ook in het hoofdmenu staan van Warzone

[ Voor 33% gewijzigd door Martinspire op 29-05-2020 20:38 ]
Als ik Verdansk zie staan moet ik steeds denken aan een samenvoeging van Verdun en Gdansk. Dus wie weet is de nieuwe map Gdun?Inbox4me476 schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 17:22:
[...]
NiceBenieuwd of ze kiezen voor aanpassing op Verdansk, of een totaal nieuwe map presenteren

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Indien ik niet geswitcht ben van game en gewoon lekker cod had doorgespeeld had ik gewoon tier 100 gehaald. Nu heb ik daar spijt van haha.
Volgende week captain Price in de battle pass?
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Ja gaat lekker hard zo he.. ik zit op level 80ish nu. Maar kan dit weekend nog wel een stuk omhoog.. misschien dat ik dan ook nog even wat tierskips koop als ik het net niet haal.Oxigeon schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 15:47:
Ik ben wel blij met de dubbele tier xp. Gisteren van level 63 naar 69 gegaan ofzo. Nog 5 levels en ik heb de 1000 points binnen om volgende week een nieuwe BP te kopen.
Indien ik niet geswitcht ben van game en gewoon lekker cod had doorgespeeld had ik gewoon tier 100 gehaald. Nu heb ik daar spijt van haha.
Volgende week captain Price in de battle pass?
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Gisteren met de MP5 gespeeld en niet het idee dat ik meer kogels nodig had. Speel ik wel met de 45 mag dus als het verschil onder 5 kogels zit dan durf ik het niet te zeggen.pina schreef op zondag 31 mei 2020 @ 01:19:
Zijn SMG’s generfd? Het lukt mij de laatste tijd maar niet om iemand te downen
Heb meestal gewoon nog kogels over om een tweede enemy goes te raken.
Nog een kwart tier en ik krijg weer 100 coins waardoor ik er 1000 bij elkaar heb voor de volgende BP. Of althans. Die kost 1000 Coins toch
[ Voor 20% gewijzigd door Oxigeon op 31-05-2020 09:25 ]
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Zit geen nerf in de smg’s..
Never ever financial advice...
CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!
Je moet ook niet camperen met je tentmigeye schreef op maandag 1 juni 2020 @ 16:46:
Nou, lekker bezig in plunder,bijna afgelopen "kicked for inactivity"
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Komt dit gelijk na seizoen 3? Of hebben ze eerst zo’n tussen periode?Cheezborger schreef op maandag 1 juni 2020 @ 20:15:
Battle pass uitgespeeld. Kom maar op met Season 4!
Nee eerst komt seizoen 5!Korkss schreef op maandag 1 juni 2020 @ 21:55:
[...]
Komt dit gelijk na seizoen 3? Of hebben ze eerst zo’n tussen periode?
Oke flauw, vaak eindigd een seizoen en de volgende ochtend (vaak 8 uur sochtends NL tijd) start dan 't nieuwe seizoen
Wat zou een reden zijn waarom je per se Tier 100 wilt halen? Zodat je zo veel mogelijk unlocks hebt voor je geld of is er een andere reden?Alexknl schreef op maandag 1 juni 2020 @ 22:17:
Is er de laatste Season-dag misschien nog een Tier sale normaal? Denk dat ik de 100 nét niet ga halen deze keer.
Serieuze vraag overigens. Omdat ik zelf nu ongeveer op Tier 92 zit.
Sta je raar te kijken als dat gebeurd!I ColoSsuZz I schreef op maandag 1 juni 2020 @ 22:31:
[...]
Nee eerst komt seizoen 5!![]()
Oke flauw, vaak eindigd een seizoen en de volgende ochtend (vaak 8 uur sochtends NL tijd) start dan 't nieuwe seizoen
Wel nice, haat zo’n tussenfase altijd! Hoop wel dat ze met wat leuke dingen komen aankomend seizoen, map changes, leuke character skins, weapon skins maybe etc..
Gewoon de flex met je symbooltjeSixFo schreef op maandag 1 juni 2020 @ 22:33:
[...]
Wat zou een reden zijn waarom je per se Tier 100 wilt halen? Zodat je zo veel mogelijk unlocks hebt voor je geld of is er een andere reden?
Serieuze vraag overigens. Omdat ik zelf nu ongeveer op Tier 92 zit.
Ben ik gewoon oud en slecht of is hebben PC spelers hier voordeel op xbox spelers? Als ik spectate ziet het er bij andere spelers zoveel soepeler en sneller uit.
https://charlieintel.com/...nd-warzone-delayed/60835/
Tja...… US is de hele wereld natuurlijk...….
PSN: IXI_BUDDHA_IXI
dacht ik eindelijk weer is cod te kunnen spelen
de battlepass verloopt wel over 11uurtjes
Belachelijk, laten we de hele wereld gelijk on-hold zetten als we toch bezig zijn!Buddha_ schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 07:12:
Seizoen 4 is uitgesteld...……
https://charlieintel.com/...nd-warzone-delayed/60835/
Tja...… US is de hele wereld natuurlijk...….
CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!
Erg jammer dit, je zou zeggen dat dit de mensen juist thuis houdt als het nieuwe seizoen begintI ColoSsuZz I schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 08:19:
[...]
Belachelijk, laten we de hele wereld gelijk on-hold zetten als we toch bezig zijn!
Dat is allemaal gelukt. Wel raar dat je longshot kills moet maken met de 725 maar goed was eigenlijk prima te doen. Vervolgens heb ik eens gekeken waar mijn prioriteit ligt en ik dacht laat ik mezelf een de onmogelijke taak geven om het Riotshield te gaan grinden. Dat was serieus niet leuk. Is niet mijn stijl vind er niks aan. Hardcore shipment bood uiteindelijk uitkomst. Daar was die 25 x een 3 killstreak halen nog wel redelijk te doen.
Daarna heb ik me gestort op alle handguns. Zaken zoals de Deagle en de 357 waren oké maar niet geweldig te doen. Genoeg damage maar dat heb je niet nodig in hardcore. De rest was ik echt zo doorheen. Ik heb nog zitten kijken naar het grinden van the Knive maar ik was er wel een beetje klaar mee.
Al met al wel een behoorlijke vooruitgang geboekt. op melee na heb ik alle secondaries af. Van de hoofdwapens heb ik nu AR, SMG, Shotgun en Melee klaar. Dus moet alleen LMG, Sniper en Marksman nog.
Maar die kan ik wat meer op mijn gemak doen denk ik. Nieuwe battlepas brengt weer nieuwe dubble weapon xp boosters met zich mee dus dan kan ik weer vooruit.
Ik vond de level 155 reward wel een beetje tegenvallen overigens. Dat is gewoon een Scar. De FR5.56 zag er teminsten nog anders uit.
Nickname KasPlantje.
Knife vond ik leuk op te doen in vergelijking met de shield ook véél sneller behaald op (normale) Shipment.GerGio schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 09:42:
Zo ik kan de grind modus ook weer op een lager pitje gaan zetten. ... Daarna heb ik me gestort op alle handguns. Zaken zoals de Deagle en de 357 waren oké maar niet geweldig te doen. Genoeg damage maar dat heb je niet nodig in hardcore. De rest was ik echt zo doorheen. Ik heb nog zitten kijken naar het grinden van the Knive maar ik was er wel een beetje klaar mee.
Al met al wel een behoorlijke vooruitgang geboekt. op melee na heb ik alle secondaries af. Van de hoofdwapens heb ik nu AR, SMG, Shotgun en Melee klaar. Dus moet alleen LMG, Sniper en Marksman nog.
Maar die kan ik wat meer op mijn gemak doen denk ik. Nieuwe battlepas brengt weer nieuwe dubble weapon xp boosters met zich mee dus dan kan ik weer vooruit.
Shield & Knife
Double Time, Restock, Tune Up (Dead Silence)
en rennen maar
Ja toch vond ik het niet zo makkelijk. Misschien dat ik komende week nog een poging ga doen om het Knive af te maken. Maar het is niet mijn favoriete bezigheid. Ondertussen rustig bezig met LMG's en Snipers.Racing-Paradise schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 10:06:
[...]
Knife vond ik leuk op te doen in vergelijking met de shield ook véél sneller behaald op (normale) Shipment.
Shield & Knife
Double Time, Restock, Tune Up (Dead Silence)
en rennen maar
Nickname KasPlantje.
Er is een onderliggend systeem wat jouw in games zet met personen met gelijke of betere skills. Het is nog niet duidelijk waar deze matchmaking op gebaseerd is maar dit zal een combinatie van K/D ratio, score/min etc zijn.Noxa schreef op maandag 1 juni 2020 @ 22:51:
Het valt me de laatste tijd op dat ik volledig in de pan gehakt wordt. Waar ik tot een maand terug doorgaans de top 10 wel wist te halen wordt ik nu eigenlijk bij het eerste vuurgevecht al neer gemaaid. Ik speel op een XBOX en heb even gekeken of crossplay uit stond. Maar dat kun je dus niet meer uit zetten.
Ben ik gewoon oud en slecht of is hebben PC spelers hier voordeel op xbox spelers? Als ik spectate ziet het er bij andere spelers zoveel soepeler en sneller uit.
Het kan dus zijn dat je nu gewoon in matches komt met betere personen. Ben er nog niet 100% van overtuigd maar wat lijkt te werken is om de persoon met "de slechtste stats" de party leader te laten zijn.
Vaak van die gevallen blijf ik wel in de PS4 party chat maar kom ik niet meer online via het spel, enige optie is dan het spel af te sluiten en daarna doet hij het weer.
Meer mensen die dit issue wel eens ervaren?
Ik zit wel via Wifi verbonden, echter is de Accespoint 1 meter er vandaan. het netwerk zelf valt niet weg.
Indien mensen tips hebben hoor ik het graag.
Ok, dan zou dat systeem me na een paar slechte potjes weer in moeten delen bij minder goed spelers.Rappa1985 schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 10:34:
[...]
Er is een onderliggend systeem wat jouw in games zet met personen met gelijke of betere skills. Het is nog niet duidelijk waar deze matchmaking op gebaseerd is maar dit zal een combinatie van K/D ratio, score/min etc zijn.
Het kan dus zijn dat je nu gewoon in matches komt met betere personen. Ben er nog niet 100% van overtuigd maar wat lijkt te werken is om de persoon met "de slechtste stats" de party leader te laten zijn.
Dit fenomeen heb je bij elke multiplayer game, zeker bij F2P games. In het begin gaat iedereen spelen en leert de game langzaam beter kennen, sommige mensen haken af, degene die blijven worden steeds beter in de game waardoor het gemiddelde niveau ook stijgt.Noxa schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 12:44:
[...]
Ok, dan zou dat systeem me na een paar slechte potjes weer in moeten delen bij minder goed spelers.
Ik merk zelf ook dat ik in het begin vaker tot de top10 kwam, waarschijnlijk speel ik door de SBMM die wordt toegepast gemiddeld tegen betere spelers.
[ Voor 13% gewijzigd door SD5k op 02-06-2020 13:05 ]
Wifi is altijd onbetrouwbaar, hoeft maar heel even slechte connectie te hebben (zonder dat wifi echt specifiek wegvalt) en je hebt al connection lost.donvalentino schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 12:41:
ik ervaar de laatste tijd dat ik uit de warzone servers wordt gekickt met als melding "connection lost"
Vaak van die gevallen blijf ik wel in de PS4 party chat maar kom ik niet meer online via het spel, enige optie is dan het spel af te sluiten en daarna doet hij het weer.
Meer mensen die dit issue wel eens ervaren?
Ik zit wel via Wifi verbonden, echter is de Accespoint 1 meter er vandaan. het netwerk zelf valt niet weg.
Indien mensen tips hebben hoor ik het graag.
Simpele oplossing, gebruik een ethernet kabel vanaf je acces point naar je PS4 als het slechts 1m is.
Of in ieder geval tijdens warzone.
Als je acces point echter ook wireless verbinding maakt dan hoeft dat het probleem niet op te lossen want dan kan die verbinding ook af en toe wegvallen.
Thanks, ja het vreemde is dat dit echt sinds de laatste update (seizoen 3) is gekomen, erg vreemd.Frank_P schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 13:43:
[...]
Wifi is altijd onbetrouwbaar, hoeft maar heel even slechte connectie te hebben (zonder dat wifi echt specifiek wegvalt) en je hebt al connection lost.
Simpele oplossing, gebruik een ethernet kabel vanaf je acces point naar je PS4 als het slechts 1m is.
Of in ieder geval tijdens warzone.
Als je acces point echter ook wireless verbinding maakt dan hoeft dat het probleem niet op te lossen want dan kan die verbinding ook af en toe wegvallen.
Zal toch eens nadenken over een kabel, hang echter kamer naast de gamekamer, wellicht een gaatje door de muur boren een goede optie is.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Ja dit had ik gelezen... Maar ik ben benieuwd waar ik aan moet denken
Paar dagen uitstel.. 1 week of maanden?
Dat weet niemand op dit moment.Aggressor schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 00:28:
[...]
Ja dit had ik gelezen... Maar ik ben benieuwd waar ik aan moet denken
Paar dagen uitstel.. 1 week of maanden?
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019
Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E
Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.