Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023
Oulewappeur schreef op maandag 25 mei 2020 @ 15:34:
Nou ik heb die stomme Blueprint nog niet gefixed. Het voorwerk is soms al kut om helemaal rond te krijgen.
Vannochtend een potje, stond ik voor de dichte bunker (had alles al wel geunlocked) en toen was de tijd op. Echt om te janken.

Daarnaast nog geen verklaring kunnen vinden voor het feit dat mijn zwager qua level progressie nog niet op 155 zit maar wel zijn battle pass tiers al op level 100 zit en ik ben al lang en breed 155 maar nog niet op battle pass tier level 100... Snap er geen hout van.

Hij heeft geen battle pass en ik wel, maar het gat is best wel groot...
Heeft hij misschien tiers gekocht? Beetje vreemd als hij voor loopt in tiers maar achter loopt in levels.

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Rappa1985 schreef op maandag 25 mei 2020 @ 15:37:
[...]

Heeft hij misschien tiers gekocht? Beetje vreemd als hij voor loopt in tiers maar achter loopt in levels.
Valt wel mee? Misschien heeft hij net wat meer gespeeld. Als @Oulewappeur al vroeg een BP heeft gekocht dan krijgt hij al het hele seizoen 10% bonus xp, waardoor je dus sneller levelt maar niet sneller de BP unlockt.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F T
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 22-03 12:28

F T

Ik speel regelmatig met crossplay met vrienden die PS4 en PC hebben, zelf zit ik op de Xbox One.
De voice chat is echter soms lastig te horen tijdens de drukke gameplay. Game geluid staat op 70% nu en voice chat rond de 250%, maar de balans vind ik nog steeds niet goed.
Weet iemand hoe dit beter kan? Er is vast geen manier om voice chat alleen door het headset te laten gaan in-game?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheezborger
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:42
Weer problemen met de servers van COD. Begint echt wel irritant te worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:34
Cheezborger schreef op maandag 25 mei 2020 @ 18:39:
Weer problemen met de servers van COD. Begint echt wel irritant te worden..
Jup, dacht ook even snel een pot te doen... maar helaas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zzattack
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-09 19:27
Rappa1985 schreef op maandag 25 mei 2020 @ 13:45:
[...]
Na uren geprobeerd te hebben dit op een normale manier te halen en steeds te falen door wat je hier boven ziet is het een no brainer.

Benieuwd hoe jij er over denkt na een paar pogingen :+
Met 4 man in plunder vond ik het erg goed te doen. Map in 4en verdelen, waarbij ieder 2 telefoons voor z'n rekening neemt. Enkel die in de downtown toren is lastig omdat dat een bijzonder geliefde sniper spot is. Na 2-3 games max kent iedereen 'zijn' telefoon locaties perfect en heb je ze zo. Zodra de code bekend is nemen de 3 dichtstbijzijnde spelers posities in bij de telefoons die ze moeten opnemen, en gaat de 4e vast richting bunker voor intel en evt. opruimwerkzaamheden. Daarna regroupen en gaan. Kostte ons 3 pogingen waarbij de eerste 2 eigenlijk vooral mislukten omdat de telefoons lastig gevonden werden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 15:06
F T schreef op maandag 25 mei 2020 @ 15:44:
Ik speel regelmatig met crossplay met vrienden die PS4 en PC hebben, zelf zit ik op de Xbox One.
De voice chat is echter soms lastig te horen tijdens de drukke gameplay. Game geluid staat op 70% nu en voice chat rond de 250%, maar de balans vind ik nog steeds niet goed.
Weet iemand hoe dit beter kan? Er is vast geen manier om voice chat alleen door het headset te laten gaan in-game?
Hier ook, zit regelmatig die voice chat aan te passen. Elke keer veel te luid of te zacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-09 15:21
Battle Pass level 100 bereikt, net voor 5 euro 500 points genomen (had er nog 600). Na het kopen van de battle pass weer 1100 points terug uit het seizoen, dus ben alweer klaar voor de S4 pass!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 17:34
Was leuk geweest dit spel. Ik kan het niet meer spelen. Zegt telkens dat het nummer al gebruikt is op een ander account en wil ik het nummer verwijderen kan het ook niet meer. Heb de limiet bereikt pff. Ja dan niet meer hoor :/ ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:08

Wish

ingwell

NukaWorldNL schreef op maandag 25 mei 2020 @ 19:25:
Was leuk geweest dit spel. Ik kan het niet meer spelen. Zegt telkens dat het nummer al gebruikt is op een ander account en wil ik het nummer verwijderen kan het ook niet meer. Heb de limiet bereikt pff. Ja dan niet meer hoor :/ ;w
Whut? Zijn je telefoontikken op?

No drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 17:34
Wish schreef op maandag 25 mei 2020 @ 19:26:
[...]

Whut? Zijn je telefoontikken op?
Ik had op de pc mijn mobiele nummer toegevoegd voor als ik mijn wachtwoord wil herstellen. Maar sinds gister kan ik het spel geen eens opstarten, omdat het mobiele nummer op een ander account bekend is. Dus wil ik het weer verwijderen lukt dat ook niet meer, omdat je een mobiele nummer moet toevoegen om te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
NukaWorldNL schreef op maandag 25 mei 2020 @ 19:28:
[...]

Ik had op de pc mijn mobiele nummer toegevoegd voor als ik mijn wachtwoord wil herstellen. Maar sinds gister kan ik het spel geen eens opstarten, omdat het mobiele nummer op een ander account bekend is. Dus wil ik het weer verwijderen lukt dat ook niet meer, omdat je een mobiele nummer moet toevoegen om te kunnen spelen.
Gratis simkaart aanvragen/ophalen? Dan gebruik je dat nummer toch om te activeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 23:49
Jammer dat de servers er uit liggen, kom er met geen mogelijkheid in.

https://twitter.com/atvia.../1264971467441049600?s=21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsjee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-06 12:44
Skinnyice schreef op maandag 25 mei 2020 @ 19:15:
Battle Pass level 100 bereikt, net voor 5 euro 500 points genomen (had er nog 600). Na het kopen van de battle pass weer 1100 points terug uit het seizoen, dus ben alweer klaar voor de S4 pass!
Handig ja :)
Zelf heb ik 1x de battelpass gekocht, ook voor 5euro de resterende points erbij gekocht. Nu voor de 2e keer battlepass kopen met de gewonnen cod points. :+ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:57
Nog meer mensen last van dat je in de queu terecht komt?

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsjee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-06 12:44
sjorremans schreef op maandag 25 mei 2020 @ 19:52:
Mjoa, maar staat toch gewoon door maintenance redenen.. O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Laatst online: 14:57
Marsjee schreef op maandag 25 mei 2020 @ 19:53:
[...]

Dat snap ik maar het is eigenlijk altijd wel wat..

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Marsjee schreef op maandag 25 mei 2020 @ 19:53:
[...]

Aan hun tweet te zien, is dat dus niet zo.

Wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Laatst online: 15-09 23:49
sjorremans schreef op maandag 25 mei 2020 @ 19:52:
Jep alleen na de wachttijd kom je er nog steeds niet in. Begon met 6 minuten en 9 seconden, paar keer gewacht maar verbinden doet hij niet. De wachttijd staat nu op 9:48 bij mij, helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07:32
Zojuist het complete spel maar gekocht laatste dag met 25% korting het downloaden ging wel vlot 70MB/s de warzone updates gingen vaak maar traag. Maar kom er ook niet in helaas.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:02
Noooooooo wilde en potje gaan spelen :( Ze zijn niet echt uitblinkers op het niveau van Netwerk beheer daar bij Activision

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Michael_OsGroot
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 15-11-2022

Michael_OsGroot

Yes... Yes!

Ik drop even dat ik eindelijk een platinum riot shield heb :D :D Nu slaat de twijfel toe of ik niet een deel van mn vakantiegeld in een nieuwe GPU stop. Dan kan ik er nog meer van genieten

[ Voor 48% gewijzigd door Michael_OsGroot op 25-05-2020 20:09 ]

Chebyshev said it, and I'll say it again; There's always a prime between n and 2n | De donkere gedaanten zijn bijzonder vlug ter been; Ze lopen op vier poten, en ze kijken heel gemeen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chic de Friemel
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-09 09:09
Hier ook al 20 minuten in een queue van 9 minuten. 8)7

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-09 20:11
You've entered the Queuelag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirMemeAlot
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:50
De queuelag loopt zelfs op, ik begon met 9 minuten nog wat, inmiddels zit ik op 13 minuten nog wat :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michael_OsGroot

Michael_OsGroot

Yes... Yes!

Ik zit er ook al in sinds ongeveer 20:00. En heb uiteraard de wachttijd benut door een nieuwe videokaart te kopen

Chebyshev said it, and I'll say it again; There's always a prime between n and 2n | De donkere gedaanten zijn bijzonder vlug ter been; Ze lopen op vier poten, en ze kijken heel gemeen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudemir
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-06 16:54
Ik ben er zojuist ingekomen door een invite van een vriend die wel online kon, daarmee de que kunnen omzeilen. Wel de game opnieuw gestart (PS4) voordat ik de invite accepteerde en zelfs dan duurde het even.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oulewappeur
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:30

Oulewappeur

OmNomNom

miicker schreef op maandag 25 mei 2020 @ 15:42:
[...]

Valt wel mee? Misschien heeft hij net wat meer gespeeld. Als @Oulewappeur al vroeg een BP heeft gekocht dan krijgt hij al het hele seizoen 10% bonus xp, waardoor je dus sneller levelt maar niet sneller de BP unlockt.
Maar natuurlijk! Waarom Bedenk ik dat zelf niet! :+

[ Voor 30% gewijzigd door Oulewappeur op 25-05-2020 21:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Poesmij
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-09 21:52
Het is ook echt het ene gezeik na het ander met dit spel eah?
Nu haal ik ineens sinds de server maintanance van vanavond niet meer dan 20 fps, waar ik normaal op de 144 stabiel zit.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• hyperdry
  • Laatst online: 26-01 14:52
Ik heb zo'n 30% lagere FPS als ik Firefox open heb staan.. Duurde even voordat ik daar achter was.

Ben nu overgegaan voor eerste loadout naar de AX-50. Bevalt prima! Hier wat highlights samengesmolten tot een kort clippie:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-10-2024
Michael_OsGroot schreef op maandag 25 mei 2020 @ 20:08:
Ik drop even dat ik eindelijk een platinum riot shield heb :D :D Nu slaat de twijfel toe of ik niet een deel van mn vakantiegeld in een nieuwe GPU stop. Dan kan ik er nog meer van genieten
Netjes man! Ik ben bezig met de shield Obsidion te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michael_OsGroot

Michael_OsGroot

Yes... Yes!

Smit260 schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 01:58:
[...]

Netjes man! Ik ben bezig met de shield Obsidion te krijgen.
Dat is echt next level. Ik vind Obsidion echter niet echt in het oog springen waar gold dat wel doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kneepie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 16:41
Iemand toevallig ervaring met control freek (FPS Freek Galaxy) voor de PS4 die hij/zij wil delen?
Ik zit er aan te denken om een aan te schaffen om mijn aim iets of wat te verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnitedJunk
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:36
Hopelijk knallen ze nog even een Double XP event voor het einde van het seizoen

CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluebe
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:43

Bluebe

Roar

Iemend bekent met dit probleem? De textures laden niet compleet, ik zie meer mensen met dit probleem op google maar geen oplossing.

Specs:

Ryzen 5 3600
AMD RX 5700
MSI X570 Gaming Plus

Hiervoor draaide ik op een MSI moederbord met Intel I5 2nd Gen en toen had ik het probleem niet, met zelfde videokaart, geen herinstallatie van Windows.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z_vtz5ZIXSNTCByU_mxyDnka4n0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/A6yiD2xHGUNLlF3kywDYG2tV.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 21:23
Meer mensen die server issues ervaren?

Ik wilde er even een uurtje voor gaan zitten, maar ik krijg geen match gestart.

Ook als je net in het spel zit, loopt de boel vast, net als vorige week na de patch. Ik moet dan de gehele PC opnieuw opstarten. Ik krijg er nu wel een beetje de !@$# van...

Ik heb last van dezelfde soort vastlopers in zowel MP als in WZ, je loopt ergens in de map en dan slaat de boel helemaal vast.

Ik de gamefiles gescand met de bliz-tool, alle drivers zijn up-to-date, ik begin een beetje uit de opties te lopen, iemand nog ideeën?

Ik heb de boel er maar af geknikkerd en nu opnieuw downloaden en installeren 209Gb 8)7 8)7

Update 27/5
Uiteindelijk om de DDW software te gebruiken ging er wat mis met de veilige modus van Win10. Ik was mijn WW kwijt, waarom gevraagd wordt ipv de pincode. Resulteerde in een complete nieuwe instal van Win10 en de rest. Je bent er weer even zoet mee, maar vanochtend, met verse drivers, GF experience niet geïnstalleerd, al 3 potjes probleemloos kunnen spelen. :) :)

[ Voor 102% gewijzigd door tommy2005 op 27-05-2020 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 16-09 20:37
Bluebe schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 12:59:
Iemend bekent met dit probleem? De textures laden niet compleet, ik zie meer mensen met dit probleem op google maar geen oplossing.

Specs:

Ryzen 5 3600
AMD RX 5700
MSI X570 Gaming Plus

Hiervoor draaide ik op een MSI moederbord met Intel I5 2nd Gen en toen had ik het probleem niet, met zelfde videokaart, geen herinstallatie van Windows.

[Afbeelding]
Misschien even de shaders opnieuw laten installeren? Kan volgens mij via het cod menu ergens..

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:21

Oekol

waka waka hey hey

Iemand zin ik nu warzone te doen met headset etc? Gamertag is: Leoon16

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnitedJunk

CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluebe
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:43

Bluebe

Roar

Korkss schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 17:12:
[...]

Misschien even de shaders opnieuw laten installeren? Kan volgens mij via het cod menu ergens..
Ja al geprobeerd, zelfs volledige re-install gedaan. Het lijkt nu opgelost, ik had niet de allernieuwste AMD drivers, net de nieuwste geïnstalleerd en nu lijkt het probleem weg. Ook dat was lekker buggy want tijdens de hardware check loopt de hele installer gewoon vast, moest mijn dvd drive even unpluggen en toen is het gelukt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Skinnyice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-09 15:21

[ Voor 19% gewijzigd door Skinnyice op 26-05-2020 23:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-09 20:11
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/LYLilWx.png

Verliezen met 58-75, zo een groot verschil nog nooit gehad.

Ik snap dit echt niet. Ga dan lekker een schietschijf wezen in een objective mode ofzo.

[ Voor 3% gewijzigd door Ari Gold op 26-05-2020 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froop1992
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09-2024
Ari Gold schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 23:34:
[Afbeelding]

Verliezen met 58-75, zo een groot verschil nog nooit gehad.

Ik snap dit echt niet. Ga dan lekker een schietschijf wezen in een objective mode ofzo.
Zijn vaak lui die lopen campen omdat ze mounted kills willen. Ik zie ze ook vaak, gaan altijd naar dezelfde plek terug.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

shipment 24/7 *O*

komen die damascus camo's weer wat dichterbij :D

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buddha_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16:10
Mijn DS4 controllers lopen op hun einde...… Nu een controller besteld met programmeerbare knoppen en triggers...… ben benieuwd of ik snel kan wennen aan knoppen op een andere plaats.

Op naar seizoen 4 :)

PSN: IXI_BUDDHA_IXI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Buddha_ schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 07:56:
Mijn DS4 controllers lopen op hun einde...… Nu een controller besteld met programmeerbare knoppen en triggers...… ben benieuwd of ik snel kan wennen aan knoppen op een andere plaats.

Op naar seizoen 4 :)
Vantage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Laatst online: 16:26
24/7 Shipment _/-\o_
Dubbel XP _/-\o_

Wij gaan zondag helemaal los!

EDIT: Wat ik zelf heel irritant vind ik Grind, is dat mensen veel kills hebben maar ze amper inleveren... :?

[ Voor 13% gewijzigd door G_Dragon op 27-05-2020 08:29 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:39
amahusu schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 07:39:
shipment 24/7 *O*

komen die damascus camo's weer wat dichterbij :D
Ja kan ik shotguns gaan grinden. Man wat heb ik een hekel aan die dingen

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buddha_
raiju tournament edition bij Amazon

https://www.amazon.nl/Raz...ent-Edition/dp/B07N1CCNYH

Vantage is allen in US beschikbaar toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oulewappeur

Oulewappeur

OmNomNom

Kneepie schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 10:26:
Iemand toevallig ervaring met control freek (FPS Freek Galaxy) voor de PS4 die hij/zij wil delen?
Ik zit er aan te denken om een aan te schaffen om mijn aim iets of wat te verbeteren.
Ik heb zelf chinese kopietjes gekocht op ome Alie die in een "officieel" doosje kwamen.
KLIK

Ik moet zeggen ik ben heel tevreden. Ik heb mijn sensitivity verhoogt naar 11 horizontaal en 9 verticaal en ik kan nu nog steeds erg goed aimen (juist door de grotere hoek die je maakt) maar ook lekker vlot omdraaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B!g Boss
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-12-2023
Ik gebruikte altijd de M4. Gisteren overgeschakeld naar de m13. En die ligt me precies beter! Één matchke toch bijna 4000 damage. Win zat er wel niet in helaas
YouTube: COD WARZONE - THE BEST M13 LOADOUT - HIGH DAMAGE GAMES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

Data miners are finding unreleased weapons within the game files such as the Vector, Galil, APC9, HK G28 and XM109.

Als ik dit filmpje van 16 mei moet geloven, dan komt er een grenade launcher?!
Mag hopen dat dit niet gaat gebeuren, dan komen de noob tubers ook terug.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oulewappeur

Oulewappeur

OmNomNom

B!g Boss schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 09:43:
Ik gebruikte altijd de M4. Gisteren overgeschakeld naar de m13. En die ligt me precies beter! Één matchke toch bijna 4000 damage. Win zat er wel niet in helaas
YouTube: COD WARZONE - THE BEST M13 LOADOUT - HIGH DAMAGE GAMES
Grau 5.56 all the way voor mij.

- Monolitic
- FFS 20,8 Nexus
- Commando
- 50 Round of 60 Round mags
- Stippy grip of Tac Laser

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
  • Laatst online: 13-09 13:16
G_Dragon schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 09:56:
[YouTube: Modern Warfare New Weapons Leaked Gameplay! Vector/Galil/APC9/HK G28/XM109 (Modern Warfare Season 4)]
Data miners are finding unreleased weapons within the game files such as the Vector, Galil, APC9, HK G28 and XM109.

Als ik dit filmpje van 16 mei moet geloven, dan komt er een grenade launcher?!
Mag hopen dat dit niet gaat gebeuren, dan komen de noob tubers ook terug.
Lol, grenade launcher zit er allang in..

Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 10:14
Buddha_ schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 09:07:
[...]

is dit wat? heb je deze? zit ook naar zoiets te kijken maar dan ben ik weer bang dat er geen support is op de ps5 straks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kneepie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 16:41
Oulewappeur schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 09:10:
[...]

Ik heb zelf chinese kopietjes gekocht op ome Alie die in een "officieel" doosje kwamen.
KLIK

Ik moet zeggen ik ben heel tevreden. Ik heb mijn sensitivity verhoogt naar 11 horizontaal en 9 verticaal en ik kan nu nog steeds erg goed aimen (juist door de grotere hoek die je maakt) maar ook lekker vlot omdraaien.
Thx! Ik ga ze ook bestellen, ben zeer benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
I ColoSsuZz I schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 10:04:
[...]

Lol, grenade launcher zit er allang in..
Oh nog niet gezien in de Multiplayer.
Zal vanavond is eventjes kijken xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
[...]

Ja klopt. Maar via Amazon.com is hij makkelijk te importeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SixFo
  • Laatst online: 15-09 21:20
Ik heb alleen Warzone en twijfel om de Battle Pass te kopen. Ben nu Battle Pass level 74 en heb 300 COD points. Ik speel ongeveer een uurtje per dag.

Waarom wel of waarom niet nu aan het eind van seizoen 3 de Battle Pass kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

SixFo schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 10:42:
Ik heb alleen Warzone en twijfel om de Battle Pass te kopen. Ben nu Battle Pass level 74 en heb 300 COD points. Ik speel ongeveer een uurtje per dag.

TJa als je nog een week veel speelt kun je hem dit seizoen nog halen, anders zou ik hem mooi begin seizoen 4 halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B!g Boss
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-12-2023
Oulewappeur schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 09:57:
[...]

Grau 5.56 all the way voor mij.

- Monolitic
- FFS 20,8 Nexus
- Commando
- 50 Round of 60 Round mags
- Stippy grip of Tac Laser
Binnenkort de grau ook eens levelen, dan zal ik deze loadout zeker eens testen! 👍👌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b_o_o_
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 01-02 12:18
Shipment 24/7
Mooi zo kan me jokr even weer gebruikt worden en dan nog alleen de rpg
Dan Gelukkig klaar met alles.
Die launchers .wat een hel is dat. Vooral de jokr
Tussen schieten en impact zit wel 15 sec ..
Hopelijk dit weekend even veel gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buddha_
Vegetto schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 10:04:
[...]

is dit wat? heb je deze? zit ook naar zoiets te kijken maar dan ben ik weer bang dat er geen support is op de ps5 straks?
De controller wordt 28/05/20 geleverd, zal je informeren over het gebruik en instellingen.

Het is een bluetooth controller en durf het risico voor de PS5 wel te nemen...…. anders kan ik weer een nieuwere kopen :P 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 10:14
Buddha_ schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 11:07:
[...]

De controller wordt 28/05/20 geleverd, zal je informeren over het gebruik en instellingen.

Het is een bluetooth controller en durf het risico voor de PS5 wel te nemen...…. anders kan ik weer een nieuwere kopen :P 8)7
oh cool, was er niet ook nog een nieuwere versie? of is dit de laatste ben benieuwd naar je bevindingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael_OsGroot

Michael_OsGroot

Yes... Yes!

Lekker shipment spelen! Heerlijk heerlijk. Kills maken is zoveel leuker dan afgeschoten worden. Ik haal in shipment ook vaak maar KDs van 0.5, maar omdat het zoveel knallen is in elk geval meer dan tien kills per potje. Genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buddha_
@Vegetto

Er is ook een Ultimate versie..... slecht aan te komen en een stuk duurder....

Scuff controllers zijn ook erg kostbaar..... denk dat deze Razer een mooie oplossing is.

Zal je per PM informeren over het gebruik en/of gemak van de Razer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerryvdw
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 11-05-2024
Bluebe schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 22:53:
[...]

Ja al geprobeerd, zelfs volledige re-install gedaan. Het lijkt nu opgelost, ik had niet de allernieuwste AMD drivers, net de nieuwste geïnstalleerd en nu lijkt het probleem weg. Ook dat was lekker buggy want tijdens de hardware check loopt de hele installer gewoon vast, moest mijn dvd drive even unpluggen en toen is het gelukt.
Ik loop de hele tijd tegen dit probleem aan. Ik ben twee weken geleden overgestapt van PS4 naar PC en ik heb nog geen 1 avond bug vrij kunnen spelen. Vooral dat de Textures niet laden is iets waar ik de hele tijd tegen aanloop. Elke keer als ik het fix is het er naar een paar potjes weer.

Ik heb nu:
- drivers up to date
- spel opnieuw (un interupted) geinstalleerd.
- heel veel met graphic settings gespeeld.
- cache geleegd.

Dit is mijn setup.
#CategoryProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsAMD Ryzen 5 3600 Boxed€ 159,-€ 159,-
1MoederbordenMSI B450 Gaming Plus Max€ 105,-€ 105,-
1VideokaartenMSI GeForce RTX 2070 Super Gaming X Trio€ 625,05€ 625,05
1BehuizingenNZXT H510 Zwart/Wit€ 77,18€ 77,18
1MonitorenMSI Optix MAG271C (met omdoos, DisplayPort en HDMI-kabel) Zwart€ 323,30€ 323,30
1ProcessorkoelingScythe Mugen 5 PCGH Edition€ 49,95€ 49,95
1Geheugen internCrucial Ballistix RGB BL2K8G32C16U4BL€ 101,20€ 101,20
1VoedingenSeasonic Focus GX-550€ 79,90€ 79,90
1Solid state drivesKingston A2000 1TB€ 129,03€ 129,03
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.649,61

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jeroen87
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:23

Jeroen87

Bier Connaisseur

SixFo schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 10:42:

Je speelt dan wel alle tiers vrij waar je COD points voor krijgt, als je tot lvl 100 komt krijg je "gratis" 1300 COD points, waarmee je dus weer season 4 kunt kopen....
op lvl 74 krijg je iig voldoende points om season 4 gratis te spelen (als je de battle pass nu dus nog koopt)
https://gamewith.net/cod-modernwarfare/article/show/17614

Craft beer specialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerryvdw
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 11-05-2024
Kneepie schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 10:26:
Ik heb ze een paar maand nu. Ik vind het heel fijn gamen.
(wel beetje kramp in het begin haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

ik zie de laatste tijd, vooral in warzone, mensen springen tijdens het schieten. Hebben die gasten dan allemaal een scuff? Op de 1 of andere manier heeft het wel effect want me bullets mist de helft lijkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Ik koop de battlepas altijd in het laatste weekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SixFo
  • Laatst online: 15-09 21:20
Jeroen87 schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 11:51:
[...]

Je speelt dan wel alle tiers vrij waar je COD points voor krijgt, als je tot lvl 100 komt krijg je "gratis" 1300 COD points, waarmee je dus weer season 4 kunt kopen....
op lvl 74 krijg je iig voldoende points om season 4 gratis te spelen (als je de battle pass nu dus nog koopt)
https://gamewith.net/cod-modernwarfare/article/show/17614
Bedankt voor de tip! Ga je meteen 20 tiers omhoog bij activeren van de Battle Pass? Ongeacht of je tier 1 of tier 74 bent?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timpieturner
  • Laatst online: 14-04 15:17
[...]

Hopelijk zijn de stick drift issues inmiddels verholpen.
Het eerste half jaar dat dat ding uit was heb ik 4 controllers heen en weer gestuurd waarna ik uiteindelijk, iets anders op de website van Razer heb uitgekozen... Er viel toen niet mee te spelen met die dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timpieturner
donvalentino schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 11:53:
ik zie de laatste tijd, vooral in warzone, mensen springen tijdens het schieten. Hebben die gasten dan allemaal een scuff? Op de 1 of andere manier heeft het wel effect want me bullets mist de helft lijkt wel.
Overweeg eens een strickpack.. Zelfde voordeel als een scuff. alleen voor 1/5e van het geld.
Daarnaast heeft scuff echt een shitty aftersales afdeling en gaan die dingen zeer snel kapot (binnen een jaar).
Een reparatie van je controller kost de helft van een nieuwe scuff.

Sinds dit mij 1 keer is overkomen, zweer ik bij een ds4 met eerder genoemde strikepack.

[ Voor 4% gewijzigd door Timpieturner op 27-05-2020 12:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Timpieturner schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 12:14:
[...]

Overweeg eens een strickpack.. Zelfde voordeel als een scuff. alleen voor 1/5e van het geld.
Daarnaast heeft scuff echt een shitty aftersales afdeling en gaan die dingen zeer snel kapot (binnen een jaar).
Een reparatie van je controller kost de helft van een nieuwe scuff.

Sinds dit mij 1 keer is overkomen
thanks, al wacht ik denk ik op de ps5 en koop dan wellicht meteen een "scuff", maar vroeg me meer af of mensen dus indd geen "standaard" controller hebben die dit doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Ik heb de Scuf Vantage nu een jaar bijna en geen enkel probleem. Ook dat de backpaddles kunnen breken is me een raadsel. Het ding is super degelijk en ik vraag me af hoe mensen het voor elkaar krijgen dat dingen afbreken. Daarnaast kun je, als er al iets afbreekt, de onderdelen los krijgen.

Maar het ligt ook echt aan de persoon. Sommige vrienden van mij hebben net als ik al vier-vijf jaar dezelfde controllers. Anderen slijten een controller in een jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansPatat050
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15:57
Dat is gewoon een tactiek die je kan toepassen. Je kan bijvoorbeeld je controller op Stick and Move zetten waardoor je kan springen met R3, of Tactial waardoor je kan sliden met R3. Of Bumper Jumper waardoor je springt met een van de bumpers. Het vergt wat oefening maar eenmaal gewend werkt het beter dan op de knopjes te drukken. Daar heb je geen speciale controller voor nodig.

[ Voor 6% gewijzigd door HansPatat050 op 27-05-2020 12:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroen87
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:23

Jeroen87

Bier Connaisseur

SixFo schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 12:10:
[...]

Bedankt voor de tip! Ga je meteen 20 tiers omhoog bij activeren van de Battle Pass? Ongeacht of je tier 1 of tier 74 bent?
Yes, maar voor die tierskip moet je die bundel van 19,99 kopen, waar inderdaad 20 skips inzitten.
ik heb 1x de normale battlepass voor 9,99 gekocht, en koop de volgende seizoenen steeds met de COD points die ik vrijspeel. Ik koop dus niet los nog allerlei packs...dan haal je het namelijk niet :)

Craft beer specialist

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16-09 21:11
G_Dragon schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 10:28:
[...]

Oh nog niet gezien in de Multiplayer.
Zal vanavond is eventjes kijken xD
Gisteren avond in een potje, niet opgepakt zelf.

Ik werd later door de enemie zelf bekogeld met de launcher.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Nu online
donvalentino schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 12:16:
[...]

thanks, al wacht ik denk ik op de ps5 en koop dan wellicht meteen een "scuff", maar vroeg me meer af of mensen dus indd geen "standaard" controller hebben die dit doen.
Ik heb zelf de backbutten attachment van Sony. Die klik je vast aan een standaard controller. Daardoor kun je inderdaad springen of glijden terwijl je gewoon mikt en schiet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timpieturner
Kenny_026 schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 12:26:
Ik heb de Scuf Vantage nu een jaar bijna en geen enkel probleem. Ook dat de backpaddles kunnen breken is me een raadsel. Het ding is super degelijk en ik vraag me af hoe mensen het voor elkaar krijgen dat dingen afbreken. Daarnaast kun je, als er al iets afbreekt, de onderdelen los krijgen.

Maar het ligt ook echt aan de persoon. Sommige vrienden van mij hebben net als ik al vier-vijf jaar dezelfde controllers. Anderen slijten een controller in een jaar.
Dat vraag ik me ook af.. Ze zijn inderdaad qua hardware (uiterlijk) best degelijk gebouwd.
Alleen het binnenwerk van een scuff is hetzelfde als een ds4 met extra modules en op gesoldeerd etc.
Dit zijn dan ook de gevoelige punten van die controllers.

Ik ben er ook altijd zeer zuinig mee omgesprongen, en altijd na het gamen terug in het hoesje gedaan.
Maar nu voor de tweede keer, binnen ongeveer 14 maanden tijd dat een trigger er mee stopt.

Dat je hem dan minimaal 2 maanden kwijt bent is zeer frustrerend. Nu nemen ze zelfs geen reparaties meer aan vanwege corona. Toch behoorlijk droevig voor een controller voor 200€.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buddha_
Timpieturner schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 12:11:
[...]

Hopelijk zijn de stick drift issues inmiddels verholpen.
Het eerste half jaar dat dat ding uit was heb ik 4 controllers heen en weer gestuurd waarna ik uiteindelijk, iets anders op de website van Razer heb uitgekozen... Er viel toen niet mee te spelen met die dingen.
Met de nieuwere/nieuwste firmware updates schijnt dit opgelost te zijn...…. hoop ik ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timpieturner
Buddha_ schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 12:56:
[...]

Met de nieuwere/nieuwste firmware updates schijnt dit opgelost te zijn...…. hoop ik ;)
Laat het me weten :),, was wel een fijne controller die goed in de hand lag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnitedJunk
29 mei tot en met 1 juni (dit weekend) is er weer een Double XP event (2XP, 2XP weapon XP, and 2x Battle Pass tiers). Snelle manier om in Shipment je Battle Pass en weapons te ranken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Jeroen87 schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 12:28:
[...]
Yes, maar voor die tierskip moet je die bundel van 19,99 kopen, waar inderdaad 20 skips inzitten.
ik heb 1x de normale battlepass voor 9,99 gekocht, en koop de volgende seizoenen steeds met de COD points die ik vrijspeel. Ik koop dus niet los nog allerlei packs...dan haal je het namelijk niet :)
Ik ben nu level 155, tier weet ik niet precies maar ook rond de 80. Kan ik het beste nu nog Battlepass kopen of pas als de nieuwe begint? Speel genoeg om die punten weer terug te krijgen zodat ik volgende kwartaal ook met die punten kan betalen. Zo werkt het toch als ik dit allemaal lees. Heb al 400 punten, dus hoef er ook maar 600 bij te kopen en die paar euro wil ik best uitgeven.

Nog andere trucjes bekend?

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
NeoMe schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 14:29:
[...]

Ik ben nu level 155, tier weet ik niet precies maar ook rond de 80. Kan ik het beste nu nog Battlepass kopen of pas als de nieuwe begint? Speel genoeg om die punten weer terug te krijgen zodat ik volgende kwartaal ook met die punten kan betalen. Zo werkt het toch als ik dit allemaal lees. Heb al 400 punten, dus hoef er ook maar 600 bij te kopen en die paar euro wil ik best uitgeven.

Als je nu koopt, krijg je alles direct uit dit season (genoeg CP om ook nieuwe pass te halen)
Dus je kan beter nu halen ipv wachten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Laatst online: 16-09 07:14
[...]

Ik kan even niet in-game, maar vond deze link. Zoals je zelf aangeeft heb je een aantal COD points verdiend door gratis tiers te unlocken, echter zijn er ook een hoop die niet gratis zijn maar alleen via de battlepass unlockbaar zijn. Wanneer je de battlepas koopt, unlock je direct alle tiers die gesloten waren (tot de tier waar je nu zit). Indien je op 80 zit betekent dat, er van uitgaande dat de info in de link klopt, dat je level 12, 17, 23, 32, 41, 56, 66 en 74 met COD points unlockt (je koopt dus de pass voor 1000 en krijgt gelijk 800 terug). Daarnaast krijg je ook een hoop skins, guns, etc. die nu gelockt zijn. Kan dus absoluut de moeite waard zijn!

Edit: Indien je er nu 1000 koopt en 800 terug krijgt, heb je er dus gelijk weer genoeg voor de pass van vorig jaar. Indien je daar weer net zo ver komt als dit seizoen heb je vast bijna weer een nieuwe pass 'verdiend'.

[ Voor 8% gewijzigd door BoB_HenK op 27-05-2020 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 09:42
[...]

Ik zat een beetje met hetzelfde als jij... Laatste week van het seizoen ingegaan op tier 80 met 400 CP. Ik zie voor mezelf niet genoeg tijd om de rest te halen in deze laatste week. Heb toen maar een battle pass gekocht met de 20 tier skip. Deze kost echter wel 2400 (20 EUR). Je kan niet zelf kiezen hoeveel CP je exact wil hebben. Dat hebben ze slim uitgekiemd natuurlijk ;) Begint volgens mij bij 200 / 500 / 1100 / 2400 CP. Kwam hierdoor automatisch uit op 2400 CP.

[ Voor 4% gewijzigd door matz op 27-05-2020 14:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

I ColoSsuZz I schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 14:34:
[...]

Als je nu koopt, krijg je alles direct uit dit season (genoeg CP om ook nieuwe pass te halen)
Dus je kan beter nu halen ipv wachten!
BoB_HenK schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 14:37:
[...]

Ik kan even niet in-game, maar vond deze link. Zoals je zelf aangeeft heb je een aantal COD points verdiend door gratis tiers te unlocken, echter zijn er ook een hoop die niet gratis zijn maar alleen via de battlepass unlockbaar zijn. Wanneer je de battlepas koopt, unlock je direct alle tiers die gesloten waren (tot de tier waar je nu zit). Indien je op 80 zit betekent dat, er van uitgaande dat de info in de link klopt, dat je level 12, 17, 23, 32, 41, 56, 66 en 74 met COD points unlockt (je koopt dus de pass voor 1000 en krijgt gelijk 800 terug). Daarnaast krijg je ook een hoop skins, guns, etc. die nu gelockt zijn. Kan dus absoluut de moeite waard zijn!

Edit: Indien je er nu 1000 koopt en 800 terug krijgt, heb je er dus gelijk weer genoeg voor de pass van vorig jaar. Indien je daar weer net zo ver komt als dit seizoen heb je vast bijna weer een nieuwe pass 'verdiend'.
matz schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 14:39:
[...]

Ik zat een beetje met hetzelfde als jij... Laatste week van het seizoen ingegaan op tier 80 met 400 CP. Ik zie voor mezelf niet genoeg tijd om de rest te halen in deze laatste week. Heb toen maar een battle pass gekocht met de 20 tier skip. Deze kost echter wel 2400 (20 EUR). Je kan niet zelf kiezen hoeveel CP je exact wil hebben. Dat hebben ze slim uitgekiemd natuurlijk ;) Begint volgens mij bij 200 / 500 / 1100 / 2400 CP. Kwam hierdoor automatisch uit op 2400 CP.
Dankjewel, ga ik nog snel kopen. Kan nog week spelen wie weet unlock ik nog iets extra's :9~

Ik heb nu 400. Dus het beste kan ik 3 x 200 kopen of 1 x 500 als ik nog 100 weet te scoren.

Wil best een paar euro uitgeven namelijk, speel wel alleen Warzone.

Bedankt voor de bevestiging, weer mooi meegenomen. Eerste ingeving was namelijk wachten tot nieuwe begint vandaar.

[ Voor 4% gewijzigd door NeoMe op 27-05-2020 14:50 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Voor mij persoonlijk heeft Warzone toch wel last van het probleem wat alle BR games hebben. Namelijk dat het saai wordt als je meermaals gewonnen hebt.

Ik ben 155/100, zat gewonnen in alle modus van Warzone en nu ook de telefoons en bunker 11 enz.

Meer mensen daar last van toevallig? Weet iemand hier of er nog een grote update verwacht wordt met het nieuwe seizoen?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
Donstil schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 15:21:
Voor mij persoonlijk heeft Warzone toch wel last van het probleem wat alle BR games hebben. Namelijk dat het saai wordt als je meermaals gewonnen hebt.

Ik ben 155/100, zat gewonnen in alle modus van Warzone en nu ook de telefoons en bunker 11 enz.

Meer mensen daar last van toevallig? Weet iemand hier of er nog een grote update verwacht wordt met het nieuwe seizoen?
Het winnen vind ik nog steeds tof en spannend, maar vind de map grotendeels wel erg saai aan het worden. Het is overal beetje meh, laat ze maar snel met wat aanpassingen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Donstil schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 15:21:

Ik verwacht na een jaar een nieuwe map, zijn al wat hints gegeven net als de dam die lekt enzo.

Maar na m'n eerste overwinning Solo en Trio's was de wow-factor er wel vanaf. Maar speel nog steeds met een paar vrienden, paar keer per week. Zeker top 10 blijft super spannend, zeker omdat het teamwork is.

Nieuwe map blaast denk ik nieuw leven in de game, anders gaan er mensen afvallen omdat ze alles gezien hebben inderdaad.
I ColoSsuZz I schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 15:27:
[...]

Het winnen vind ik nog steeds tof en spannend, maar vind de map grotendeels wel erg saai aan het worden. Het is overal beetje meh, laat ze maar snel met wat aanpassingen komen.

[ Voor 14% gewijzigd door NeoMe op 27-05-2020 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
NeoMe schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 15:32:
[...]

Ik verwacht na een jaar een nieuwe map, zijn al wat hints gegeven net als de dam die lekt enzo.

Maar na m'n eerste overwinning Solo en Trio's was de wow-factor er wel vanaf. Maar speel nog steeds met een paar vrienden, paar keer per week. Zeker top 10 blijft super spannend, zeker omdat het teamwork is.

Nieuwe map blaast denk ik nieuw leven in de game, anders gaan er mensen afvallen omdat ze alles gezien hebben inderdaad.
[...]
I ColoSsuZz I schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 15:27:
[...]

Ja nieuwe map geruchten gingen wel rond idd, na een jaar zou voor mij alleen te laat zijn.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Donstil schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 15:37:
[...]
Ja nieuwe map geruchten gingen wel rond idd, na een jaar zou voor mij alleen te laat zijn.
Ik snap je wel, maar jaar is denk ik precies goed om iedereen aan de gang te houden of weer terug te laten keren. Zo'n map maak je denk ik ook niet snel als ontwikkelaar, plus het is ook pas sinds kort zo populair als stand-alone. Deze game is nog lang niet klaar, dat sowieso.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Een tropische map zou wel tof zijn, eilandjes, kleine bootjes, wat hutjes waar je doorheen kan schieten, een stadje met wat gebouwen voor wat fijne gevechten, dichte jungle, scooters in plaats van quads, tuktuk waar je met 4 man in/op kan en als helicopter een oude Huey, beetje Battlefield Vietnam achtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oulewappeur

Oulewappeur

OmNomNom

Kneepie schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 10:25:
[...]

Thx! Ik ga ze ook bestellen, ben zeer benieuwd!
Ga je geen spijt van hebben :) Ik heb geen ervaring met de originelen, maar deze imitaties blijven in iedergeval goed zitten, heb nog geen enkele keer gehad dat ze eraf schoten.
Zelf controller button lay-out op tactical bumper-jumper flipped dan wordt je L1 aim, R1 schieten en L2 wordt
springen.

Je tactical equipment gooi je met X

Je melee wordt O en je R3 wordt crouch (dit is hetzelfde als met tactical)

Ik heb het nu een week zo en ik wil niet meer terug. Ik had de eerste 5 potjes ff kortsluiting soms (en heel soms nog) maar ik zie absoluut een pluspunt dat ik minder mijn duimen van de thumbsticks hoef te halen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

was er bij de laatste update niet Most wanted weer toegevoegd?
Dacht dit ergens te hebben gelezen in de patch notes maar niet meer gezien eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:34
donvalentino schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 16:13:
was er bij de laatste update niet Most wanted weer toegevoegd?
Dacht dit ergens te hebben gelezen in de patch notes maar niet meer gezien eigenlijk...
Meen ik me ook te herinneren idd!

De volgende grote verandering is de terugkomst van het Most Wanted contract. Dit contract was voor korte tijd onderdeel van Call of Duty: Warzone. Echter, het werd verwijderd en is nu in aangepaste vorm terug. Het Most Wanted contract duurt nu slechts drie in plaats van zes minuten. Naast dit contract blijven de andere contracten gewoon bestaan.

Bron: https://www.esportsclub.n...h-1-21-brengt-veel-nieuws

[ Voor 44% gewijzigd door crimby op 27-05-2020 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezborger
  • Laatst online: 16:42
Je ziet al meteen dat wapen met paarse kogels overal voorbij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-09 13:55
Cheezborger schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 18:23:
Je ziet al meteen dat wapen met paarse kogels overal voorbij komen.
GRAU en MP7 zijn dan ook toppertjes, mooie combinatie in dat pack wat dat betreft!

<GoT>NightStalker

Pagina: 1 ... 88 ... 128 Laatste

Let op:
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019

Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E

Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.