Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 13:16
BoB_HenK schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 11:40:
Wellicht een domme vraag, maar kan het niet vinden en heb weinig ervaring met "seasons". Ben je al je blueprints en wapen-levels kwijt wanneer seizoen 4 start? Leveling zou ik begrijpen, blueprints kwijt zou erg zonde zijn (en maakt de bundles in de store nog achterlijker geprijsd)
Nee, je raakt niks kwijt. Het enige wat gebeurd is het resetten van je rank ( naar 55 ) en je officer challenges.

Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-10 21:29
BoB_HenK schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 11:40:
Wellicht een domme vraag, maar kan het niet vinden en heb weinig ervaring met "seasons". Ben je al je blueprints en wapen-levels kwijt wanneer seizoen 4 start? Leveling zou ik begrijpen, blueprints kwijt zou erg zonde zijn (en maakt de bundles in de store nog achterlijker geprijsd)
Geen domme vraag hoor. Nee, je blueprints hou je gewoon. Je “cod level” wordt teruggezet, is een formule voor als het goed is. (Meeste worden teruggezet naar 50/55 uit m’n hoofd) en je battle pass level begint op 0. De rest hou je gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-10 23:39
Dank @I ColoSsuZz I en @Skinnyice ! Fijn om te horen, maakt het voor mij ook het overwegen waard om eens een bundel met coole blueprints te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzattack
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:46
Je weapon levels blijven dus gewoon behouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 26-09 13:14

TRK

zzattack schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 11:57:
Je weapon levels blijven dus gewoon behouden?
Deze verlies je niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skinnyice
Moet ook wel toegeven dat het nergens duidelijk staat aangegeven totdat je zelf een season reset hebt meegemaakt.

Dus kort:
- Level terug naar 55 (mits je al daarboven zat)
- Battle Pass level terug naar 1
+ Wapen levels hou je (camo's en attachments ook)
+ Blueprints hou je

Wat enkele mensen al aangaven, zit in de betaalde Battle Pass ook 1000 coins die je kunt unlocken en gebruiken voor het volgende seizoen. Dus zeker mensen die tegen het einde aanzetten kan het handig zijn om die pass te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:45
Verwijderd schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 08:59:
[...]

Solo games en premade squads gaat prima hier.
Maar zodra ik zelf even bij een random squad aansluit is het 9/10 bagger. Geen communicatie en mensen leaven direct als ze de Gulag verliezen. |:(
Ik speel al weken geen randoms meer.. Speel enkel met een vaste club op discord en anders doe ik solo's :p

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 13:50

Arm1n

Zeven over half twee

Skinnyice schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 12:15:
Moet ook wel toegeven dat het nergens duidelijk staat aangegeven totdat je zelf een season reset hebt meegemaakt.

Dus kort:
- Level terug naar 55 (mits je al daarboven zat)
- Battle Pass level terug naar 1
+ Wapen levels hou je (camo's en attachments ook)
+ Blueprints hou je

Wat enkele mensen al aangaven, zit in de betaalde Battle Pass ook 1000 coins die je kunt unlocken en gebruiken voor het volgende seizoen. Dus zeker mensen die tegen het einde aanzetten kan het handig zijn om die pass te halen
Hoe zit het eigenlijk met de Mission Challenges komen die te vervallen (lijkt mij niet?) en komen er weer nieuwe in het nieuwe seizoen?

Volgens mij ben ik nu ergens in lvl 80 van de battlepass dus kan wel uit om deze te kopen (en de komende seizoenen voorzien te zijn).

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
Arm1n schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 13:38:
[...]

Hoe zit het eigenlijk met de Mission Challenges komen die te vervallen (lijkt mij niet?) en komen er weer nieuwe in het nieuwe seizoen?

Volgens mij ben ik nu ergens in lvl 80 van de battlepass dus kan wel uit om deze te kopen (en de komende seizoenen voorzien te zijn).
Nee die blijven ook, en ja volgens mij komen er elk seizoen een aantal bij! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 22:53
Die blijven gewoon. Beste is ook om ze niet te vervolledigen als je level 155 bent anders is het weggesmeten xp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 13:51:
Die blijven gewoon. Beste is ook om ze niet te vervolledigen als je level 155 bent anders is het weggesmeten xp.
Vervolledigen :o Nog nooit gehoord, maar klinkt wel nice haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezborger
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:22
Weet iemand of het mogelijk is om je progressie vanuit de PC (Battle.net) te linken aan de Xbox? Ik heb een Xbox gekocht en zou graag willen weten of ik gewoon verder kan spelen met mijn PC account op mijn Xbox?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eddie010
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 29-09 10:33
Cheezborger schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 14:09:
Weet iemand of het mogelijk is om je progressie vanuit de PC (Battle.net) te linken aan de Xbox? Ik heb een Xbox gekocht en zou graag willen weten of ik gewoon verder kan spelen met mijn PC account op mijn Xbox?
Door met hetzelfde CoD account in te loggen op de Xbox. Je kunt je Xbox account en Battle.net account ook linken aan je CoD account vanaf je PC als je inlogt op CallOfDuty.com

Dan kun je inderdaad op de Xbox spelen met de progressie die je op de PC geboekt hebt :)

[ Voor 8% gewijzigd door eddie010 op 22-05-2020 14:16 ]

"Remember to look up at the stars and not down at your feet" - SH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oulewappeur
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09-10 16:01

Oulewappeur

OmNomNom

Die tijdelijke gamemode van Aisle 9 is wel super chill om camo's te unlocken.
Vanmorgen even 3 shotty's goud gemaakt dus nu zijn ze alle 5 goud.

Launcher en Shottys nu platinum, dus nu tijd voor de SMG's of Assault rifles :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
Lijkt wel of ze het niet helemaal snappen bij IW

https://www.vg247.com/202...rpg-nerf-actually-a-buff/
According to his findings, the only thing the patch nerfed was the RPG’s damage radius, which has very slightly dropped from ten to nine meters. The maximum damage on non-direct hits, which is what most RPG hits are, got a massive buff to its damage potential, 150 to a whopping 250.
:F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 13:50

Arm1n

Zeven over half twee

Oulewappeur schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 14:55:

Ik dacht dat dat alleen een gun fight mode was of zijn er andere modi in die playlist?
I ColoSsuZz I schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 13:48:
[...]

Nee die blijven ook, en ja volgens mij komen er elk seizoen een aantal bij! :)
Ben benieuwd of er leuke blueprints tussen zitten. Vond een aantal van die challenges leuk omdat je gedwongen wordt om een andere speelstijl te proberen, wat leuk is voor de afwisseling.

Edit: het zijn dus de standaard game modussen maar dan 3v3 op de map.

[ Voor 4% gewijzigd door Arm1n op 22-05-2020 16:35 ]

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Oulewappeur schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 14:55:

Heerlijk he, zouden ze meer moeten doen met andere gunfights maps

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hyperdry
  • Laatst online: 26-01 14:52
Als iemand die het spel heeft, een keer zin heeft mij een potje Hardline of iets anders Team Deathmatch-achtigs in te trekken zodat ik nog ca 20-30 kills voor een reticle challenge kan unlocken, dan ben je mijn held :p.

Sinds gisteren ben ik overgestapt van de M13 op de RAM-7. Vond het eerst maar een shitgun met veel recoil, die Sandstorm die in Warzone uit kistjes komt. Maar met de merc foregrip vermindert die verticale recoil en is die ineens super accuraat. Tevens: hoge RPM, hoge damage, snelle reload, snelle ADS, hoge movement speed, goede iron sight. De RAM-7 ramt lekker!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rutgergron
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 20-10 07:22
Verschrikkelijk wat is de Battle Royale formule toch ontzettend berust op campen. Het level design nodigt het ook enorm uit. Ik kan altijd goed mee komen met shooters maar dit gaat nergens over. Potjes duren mij ook veels te lang.

Tig van mogelijkheden, eindeloze customization, perks, alles moet vrijwel unlocked worden. Volledig doorgeslagen. Het zal wel bij het hedendaagse gamen horen. Beetje is niet erg maar dit is gewoon té.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
rutgergron schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 20:13:
Verschrikkelijk wat is de Battle Royale formule toch ontzettend berust op campen. Het level design nodigt het ook enorm uit. Ik kan altijd goed mee komen met shooters maar dit gaat nergens over. Potjes duren mij ook veels te lang.

Tig van mogelijkheden, eindeloze customization, perks, alles moet vrijwel unlocked worden. Volledig doorgeslagen. Het zal wel bij het hedendaagse gamen horen. Beetje is niet erg maar dit is gewoon té.
Dat is precies waar Battle Royale ook voor is. Je moet het ook niet zien als een shooter. Je kan BR spelen als een shooter, geen probleem. Maar je moet niet verwachten dat iedereen dat doet. Als je dat niet leuk vind, dan moet je het spel ook niet spelen. Daar zijn weer andere gamemodes voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb een hekel aan Battle Royale, daarom speel ik het ook niet :P Hooguit soms een Groundwar, maar daar vind ik ook niks aan.

Gelukkig geeft deze CoD je genoeg andere modi :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgergron
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 20-10 07:22
Vrijdag schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 20:39:
Ik heb een hekel aan Battle Royale, daarom speel ik het ook niet :P Hooguit soms een Groundwar, maar daar vind ik ook niks aan.

Gelukkig geeft deze CoD je genoeg andere modi :)
Ik heb de originele COD niet, weet niet na deze ervaring of het de moeite is om het te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rutgergron schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 20:50:
[...]

Ik heb de originele COD niet, weet niet na deze ervaring of het de moeite is om het te kopen.
Ook daar moet je vanalles vrijspelen, hoewel je met sommige blueprints wel alvast wat andere attachments kan proberen.

Ik vind de reguliere MP wel erg leuk, en de campaign is ook erg gaaf.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:52
BoB_HenK schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 11:47:
Dank @I ColoSsuZz I en @Skinnyice ! Fijn om te horen, maakt het voor mij ook het overwegen waard om eens een bundel met coole blueprints te kopen.
Zoals?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsD91
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-10 13:14
Weet niet of deze al gedeeld is, maar vond hem wel leuk.

YouTube: Call of Duty WARZONE NUKE EVENT - EVERYTHING WE KNOW SO FAR...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darji
  • Laatst online: 23-04-2024
Ik weet niet of het helemaal de bedoeling is om het hier neer te zetten, maar bij deze toch een poging.
Ja, ik heb de deelnemers lijst gezien in de Google sheet, maar mis daar toch wat info.

Wij zoeken één of twee fanatieke CoD Warzone spelers, die savonds een paar potjes willen meedoen.
Speeltijd is meestal tussen de 18:00 en 0:00, maar varieert natuurlijk. Als we winnen, dan stoppen we niet :-)

Leeftijd tussen de 28 en 38, mensen die het sociale aspect erg belangrijk vinden, maar spelen wel om te winnen. Niveau varieert een beetje, maar we zijn prima in staat om een potje te winnen.
Winratio is ongeveer 5% van de potjes.

Stuur maar een berichtje via DM als je het leuk lijkt om een potje mee te doen.
Misschien is er een klik.
Wij gebruiken Teamspeak en hebben onze eigen server.

(Mocht het hier niet thuishoren, dan haal ik het weg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezborger
  • Laatst online: 19:22
nvt

[ Voor 98% gewijzigd door Cheezborger op 23-05-2020 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Darji schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 11:56:
Ik weet niet of het helemaal de bedoeling is om het hier neer te zetten, maar bij deze toch een poging.
Ja, ik heb de deelnemers lijst gezien in de Google sheet, maar mis daar toch wat info.

Wij zoeken één of twee fanatieke CoD Warzone spelers, die savonds een paar potjes willen meedoen.
Speeltijd is meestal tussen de 18:00 en 0:00, maar varieert natuurlijk. Als we winnen, dan stoppen we niet :-)

Leeftijd tussen de 28 en 38, mensen die het sociale aspect erg belangrijk vinden, maar spelen wel om te winnen. Niveau varieert een beetje, maar we zijn prima in staat om een potje te winnen.
Winratio is ongeveer 5% van de potjes.

Stuur maar een berichtje via DM als je het leuk lijkt om een potje mee te doen.
Misschien is er een klik.
Wij gebruiken Teamspeak en hebben onze eigen server.

(Mocht het hier niet thuishoren, dan haal ik het weg).
Moet je op de discord zijn. Zit genoeg volk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-10 23:39
Zie net dat de bundle waar ik mijn oog op had laten vallen alweer weg is, was er een met een SMG en een sniper blueprint er in :/

Zijn er nog speciale deals te verwachten aan het einde van het seizoen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
Pfffff wat zijn de servers heel erg brak...

Ik warp in een server, andere warpen, zit je op iemand te schieten, flitst hij ineens 1m naar rechts, dus vorige shots waren voor de server in het niets... Je sniped iemand die stilzit... 6x op zijn kop, nix hit. Ik verplaats me 1m naar rechts, neem een nieuw schot, gaat hij wel down.. WTF
Kameraad klapt eruit met errors.... terwijl de rest achter blijft in een laggy server.

Dit voelt weer aan als het begin van PUBG...

1 van vele voorbeelden:

[YouTube: Call of Duty Modern Warfare 2019 2020 05 19 23 20 24 61 DVR]

Never ever financial advice...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:38
Dit is wel heel erg. Geen doen toch zo... Is het weer dubbel XP weekend ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skinnyice
Ik verwacht volgend weekend nog wel een dubbel XP weekend, als ze de week erna gaan starten met het nieuwe seizoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hyperdry
  • Laatst online: 26-01 14:52
-

[ Voor 100% gewijzigd door hyperdry op 23-05-2020 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiny Disco
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-10 17:48
Nu over 9 dagen Season Three is afgelopen, vraag ik mezelf af of alle vrijgespeelde operators komen te vervallen of of deze blijvend zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
Shiny Disco schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 21:56:
Nu over 9 dagen Season Three is afgelopen, vraag ik mezelf af of alle vrijgespeelde operators komen te vervallen of of deze blijvend zijn?
Zie hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzattack
Levelen weapons ook 2x zo hard wanneer een double-xp token actief is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 21:11
Shiny Disco schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 21:56:
Deze zijn blijvend!
zzattack schreef op zondag 24 mei 2020 @ 14:36:
Levelen weeapons ook 2x zo hard wanneer een double-xp token actief is?
Als je een dubbel weapon xp aanzet dan zeker ja!

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzattack
Korkss schreef op zondag 24 mei 2020 @ 14:48:
Als je een dubbel weapon xp aanzet dan zeker ja!
Maar da's niet de vraag, een double weapon XP token spreekt voor zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-10 23:43
Uh wtf ik kan het spel ineens niet meer spelen. Krijg telkens een bericht als ik het spel opstart dat mijn telefoonnummer al bij een ander account actief is.. Mijn telefoonnummer staat gewoon actief op dit account waar ik op wil spelen. En ook al verwijder ik hem dan nog moet je perse een telefoonnummer activeren om te kunnen spelen.

[ Voor 17% gewijzigd door NukaWorldNL op 24-05-2020 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
A new Call of Duty: Warzone Quads Kill Record has now been set, just a week after the 121 kill record was reached.

Team consisting of Vikkstar, Cellium, priestahh, and aBezy got 138 kills in a single match of Quads in Warzone on May 23.
138?! :/

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Froop1992
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09-2024
Vanmiddag toch wel een hele vieze rpg-kill in Plunder gemaakt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Nu online
De enige reden waarvoor een RPG gebruikt mag worden.

Ik word er helemaal gek van.
Campen in een huisje, hoekje houden en de rpg mikken op de inkom.
Echt NUL skill, maar komt veel te veel voor.
Of 1 on 1 battles makkelijk winnen, maar ineens komt meneer weer aan parachuten en knalt hij je weg met de rpg vanuit de lucht.
Echt rot..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Meerdere games zonder problemen gespeeld en kom ineens nergens meer in sinds een minuut of 5, crasht altijd als ik in de lobby ben, echt geen beginnen aan zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• biertje79
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:20
kazzzdafke schreef op zondag 24 mei 2020 @ 19:05:
De enige reden waarvoor een RPG gebruikt mag worden.

Ik word er helemaal gek van.
Campen in een huisje, hoekje houden en de rpg mikken op de inkom.
Echt NUL skill, maar komt veel te veel voor.
Of 1 on 1 battles makkelijk winnen, maar ineens komt meneer weer aan parachuten en knalt hij je weg met de rpg vanuit de lucht.
Echt rot..
Dat gecamp van een koppeltje snipers op daken vind ik minimaal net zo vervelend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
biertje79 schreef op zondag 24 mei 2020 @ 22:50:
[...]

Dat gecamp van een koppeltje snipers op daken vind ik minimaal net zo vervelend.
Wat verwacht je dan van een sniper? Dat die 't 1 op 1 gaat opnemen tegen jouw overpowerede GRAU/MP5 build die zowat iedereen gebruikt momenteel?

Wat mij betreft verwijderen ze die hele RPG. Of enkel vehicle lock-on

[ Voor 9% gewijzigd door I ColoSsuZz I op 24-05-2020 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Laatst online: 17-10 23:00
Heb wat populaire load outs bekeken van o.a. de m4, mp5 en grau. In geen enkel geval kwam ik een optic tegen, waarschijnlijk omdat het gewoon een hele dure slot is voor iets waar je best zonder mee kan. Ik heb nu ook geprobeerd met iron sights te spelen, maar heb er flink moeite mee. Kan er echter de vinger niet op leggen waarom, want je weet gewoon waar je mikpunt zit.

Iemand tips hoe je sneller aan iron sight kan wennen, behalve meer spelen natuurlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:23
Wat me opvalt is dat de xbox/ps spelers een groot voordeel hebben ten opzichte van de pc spelers. De console spelers hebben allemaal aim-assist ...... ja.. dan kan ik het ook.

Weinig skill nodig lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels j
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-10 09:54
RoaDHouse schreef op maandag 25 mei 2020 @ 00:23:
Wat me opvalt is dat de xbox/ps spelers een groot voordeel hebben ten opzichte van de pc spelers. De console spelers hebben allemaal aim-assist ...... ja.. dan kan ik het ook.

Je kan crossplay uitzetten, zodat je nooit tegen console-players speelt. Meeste console-spelers zetten cross-play uit zodat ze niet tegen pc-spelers hoeven te spelen. Precies en snel met een muis richten/draaien werkt veel sneller en beter dan met een controller. Vandaar de aim-assist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
niels j schreef op maandag 25 mei 2020 @ 00:44:
[...]

Je kan crossplay uitzetten, zodat je nooit tegen console-players speelt. Meeste console-spelers zetten cross-play uit zodat ze niet tegen pc-spelers hoeven te spelen. Precies en snel met een muis richten/draaien werkt veel sneller en beter dan met een controller. Vandaar de aim-assist.
crossplay kan niet uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels j
RoaDHouse schreef op maandag 25 mei 2020 @ 00:52:
[...]

Ja ik weet hoe je het uitzet maar je krijgt nog steeds console-spelers in je lobby :(
Oke vreemd! Speel je met controller op je pc of met muis en keyboard op je console ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
niels j schreef op maandag 25 mei 2020 @ 00:59:
[...]

Oke vreemd! Speel je met controller op je pc of met muis en keyboard op je console ofzo?
lol nee... gewoon op de pc met muis/keyboard,, om de lobby vol te krijgen gooien ze er console-spelers erbij in, dat is het probleem terwijl crossplay uitstaat.

Geeft ook niks maar auto-aim vind ik maar een vorm van cheaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels j
RoaDHouse schreef op maandag 25 mei 2020 @ 01:02:
[...]

lol nee... gewoon op de pc met muis/keyboard,, om de lobby vol te krijgen gooien ze er console-spelers erbij in, dat is het probleem terwijl crossplay uitstaat.

Geeft ook niks maar auto-aim vind ik maar een vorm van cheaten.
Oke zou niet moeten gebeuren. Als je crossplay uitzet krijg je vaak een bericht dat het langer duurt om een match te vinden en vraagt het spel je om het toch aan te zetten.

Het is geen aimbot, maar aim-assist. En zelfs met aim-assist zullen 9 van de 10 console-spelers het afleggen tegen pc-spelers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17

Lekker makkelijk, je eigen falen de schuld geven aan spelers die met een enorme handicap spelen. Iets waar ook alleen jij dan last van hebt. Ja het zal wel aan de console speler liggen dan. Gezonde man speelt paralympics en klaagt over de medespeler in een rolstoel.

[ Voor 7% gewijzigd door unfor op 25-05-2020 05:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I

Onzin.. Pc spelers hebben altijd een voordeel tov een speler met controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Gezien het youtubers(tenminste minimaal 1) zijn zal er vast wat achter zitten. No way dat ze er anders 138 halen, de helft moord elkaar al uit voordat ze überhaupt in de buurt komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
I ColoSsuZz I schreef op maandag 25 mei 2020 @ 08:03:
[...]

Onzin.. Pc spelers hebben altijd een voordeel tov een speler met controller.
Al meerdere keren is bewezen dat het onzin is en ze wel degelijk voordeel hebben. Zie ook eerder door mij geplaatste filmpjes.

[ Voor 24% gewijzigd door miicker op 25-05-2020 09:05 ]

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:24
Voordeel of niet, een aanzienlijk verschil is het zeker, en dan is het maar de vraag of het eerlijk is om die spelers bij elkaar te verzamelen.
Standaard enkel Xbox en ps4 spelers bundelen zou niemand een probleem mee hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Nu online
Genoeg voorbeelden van een keyb/muis op de ps4 met aim assist dat je eigenlijk godlike maakt.
Ik zie niet in waarom je dan nog wil blijven ontkennen dat het geen eerlijke strijd is.

Met controller tot een bepaald niveau is de console ook in het voordeel door de assist, zeker als je achter cover staat of heel close.
Wanneer je echt bij de gasten komt die wel weten hoe met een muis om te gaan, dan is het wat anders. Echter wat onderstaand filmpje laat zien is gewoon voor te kotsen:

YouTube: Modern Warfare Xim Apex M4 Aimbot Beams (38-2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
dutchgio schreef op maandag 25 mei 2020 @ 08:39:
Voordeel of niet, een aanzienlijk verschil is het zeker, en dan is het maar de vraag of het eerlijk is om die spelers bij elkaar te verzamelen.
Standaard enkel Xbox en ps4 spelers bundelen zou niemand een probleem mee hebben.
Precies.

Wat ik het meest vreemde vind is dat in Warzone PS4 spelers crossplay wel uit kunnen zetten, maar PC en Xbox spelers niet. Lijkt me juist een optie die vooral voor PC belangrijk is en die belangrijk is dat mensen kunnen instellen dat ze enkel met console spelers willen spelen (dus PC excluden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Terranova schreef op maandag 25 mei 2020 @ 08:19:
[...]

Gezien het youtubers(tenminste minimaal 1) zijn zal er vast wat achter zitten. No way dat ze er anders 138 halen, de helft moord elkaar al uit voordat ze überhaupt in de buurt komen
Maximaal 148 tegenstanders (volgens mij max 152 spelers per game?), waarbij de helft ook terug komt na de gulag dus dan zit je op 222 mogelijke tegenstanders, voeg daar nog wat mensen aan toe die terug worden gekocht en je komt mogelijk tegen de 250 uit, dat maakt het al iet reëler maar nog steeds ontzettend hoog.

Wat ze waarschijnlijk doen is iemand uit de party met bijv. een nieuw account laten spelen (of enkele games zeer slecht laten spelen dan kom je ook in makkelijkere servers), dan kom je automatisch bij nieuwe spelers terecht en die slacht je dan vrij makkelijk af. Als ze in een game komen met spelers van hun niveau halen ze nooit de 138.

Dit is alsof je het 1e van Ajax tegen een lokaal jeugdteam laat spelen, niet zo raar als ze dan na 90 minuten met 40-0 winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
[...]

Wellicht eerst even kijken voordat je conclusies gaat trekken ;)
Het vorige record (121) is ook legit gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Laatst online: 21:57
Hopelijk krijgen we morgen weer betere playlists, vind de huidige best wel saai..

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
G_Dragon schreef op maandag 25 mei 2020 @ 09:17:
Hopelijk krijgen we morgen weer betere playlists, vind de huidige best wel saai..
Cod spelers willen maar 1 ding! :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• unfor
miicker schreef op maandag 25 mei 2020 @ 08:24:
[...]

Al meerdere keren is bewezen dat het onzin is en ze wel degelijk voordeel hebben. Zie ook eerder door mij geplaatste filmpjes.
Sure. Ik zou zeggen probeer het eens en kijk hoe snel je uit frustratie weer terug gaat naar je kb/m.
Niemand gaat mij er van overtuigen dat je met controller voordeel hebt.
Dan kun je nog zoveel filmpjes plaatsen, het verandert niets aan de cijfers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:55
unfor schreef op maandag 25 mei 2020 @ 09:28:
[...]

Sure. Ik zou zeggen probeer het eens en kijk hoe snel je uit frustratie weer terug gaat naar je kb/m.
+1, jarenlang cs 1.6 met kb/m gespeeld maar met een controller kan je die precisie en bewegings vrijheid gewoon niet evenaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
[...]

Los van KBM tegen controller zijn er ook andere voordelen voor PC. (Hogere FPS, grotere FOV, etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
De klagers zijn vaak gewoon niet zo goed in het spelletje en schuiven het eigen gebrek aan skills af aan allerlei onzin factoren zoals controllers, lag of cheats. (Die deze slechte spelers ook blijkbaar altijd treffen en de goede zelden).
Ik klaag zelden, laatste keer was over akimbo snakeshot en daar zullen we het allen over eens zijn. (Behalve die noob die niets om balans geeft)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
[...]

Welke cijfers?

Ik zal niet ontkennen dat kb/m stukken beter is dan een controller. Alleen is de aim assist in CoD dusdanig dat er wel degelijk voordeel is als je een controller gebruikt.

Toen ik zelf nog veel MP speelde had ik een KD die net niet positief was. Na een hele tijd spelen (zeker 3.000 kills) heb ik crossplay uitgezet. Nu is mijn KD een stuk hoger (van 0.95 naar 1.05) met in totaal +- 4500 kills nu. Dat is voor mij bewijs genoeg dat controllers een te sterke aim assist hebben. Ik ben niet tegen aim-assist voor controllers, zonder zouden ze inderdaad geen schijn van kans hebben, maar het is gewoon te extreem.

Een vriend van mij speelt altijd CoD op de PS4, maar speelt nu WZ op de PC omdat hij het idee had altijd door PC spelers verslagen te worden. Die sluit nu regelmatig zijn controller op de PC aan omdat hij dan veel meer raak schiet, ook dat is voor mij weer bewijs dat aim-assist gewoon te goed werkt en teveel voordeel geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
BertP schreef op maandag 25 mei 2020 @ 09:30:
[...]

+1, jarenlang cs 1.6 met kb/m gespeeld maar met een controller kan je die precisie en bewegings vrijheid gewoon niet evenaren.
Dat is natuurlijk een compleet ander spel. Dat is appels met broccoli vergelijken.. De aim assist is natuurlijk per spel verschillend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
miicker schreef op maandag 25 mei 2020 @ 09:45:
[...]

Welke cijfers?

Ik zal niet ontkennen dat kb/m stukken beter is dan een controller. Alleen is de aim assist in CoD dusdanig dat er wel degelijk voordeel is als je een controller gebruikt.

Toen ik zelf nog veel MP speelde had ik een KD die net niet positief was. Na een hele tijd spelen (zeker 3.000 kills) heb ik crossplay uitgezet. Nu is mijn KD een stuk hoger (van 0.95 naar 1.05) met in totaal +- 4500 kills nu. Dat is voor mij bewijs genoeg dat controllers een te sterke aim assist hebben. Ik ben niet tegen aim-assist voor controllers, zonder zouden ze inderdaad geen schijn van kans hebben, maar het is gewoon te extreem.

Een vriend van mij speelt altijd CoD op de PS4, maar speelt nu WZ op de PC omdat hij het idee had altijd door PC spelers verslagen te worden. Die sluit nu regelmatig zijn controller op de PC aan omdat hij dan veel meer raak schiet, ook dat is voor mij weer bewijs dat aim-assist gewoon te goed werkt en teveel voordeel geeft.
Als je controller aansluit word je in console lobbies gegooid, dus dat telt niet.
Jackfrags had hier een leuk onderzoekje naar gedaan.
Ook als je op pc speelt word je grotendeels tegen pc gematched. Al met al valt je verhaal dan weer in duigen.
Ik ben van 1.5 naar 1.84 gegaan laatste weken, heeft weinig met consoles of verandering te maken, hoe meer je speelt hoe beter je word.

[ Voor 4% gewijzigd door unfor op 25-05-2020 10:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Racing-Paradise
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20:20
kazzzdafke schreef op maandag 25 mei 2020 @ 08:56:
Genoeg voorbeelden van een keyb/muis op de ps4 met aim assist dat je eigenlijk godlike maakt.
Ik zie niet in waarom je dan nog wil blijven ontkennen dat het geen eerlijke strijd is.

Met controller tot een bepaald niveau is de console ook in het voordeel door de assist, zeker als je achter cover staat of heel close.
Wanneer je echt bij de gasten komt die wel weten hoe met een muis om te gaan, dan is het wat anders. Echter wat onderstaand filmpje laat zien is gewoon voor te kotsen:

YouTube: Modern Warfare Xim Apex M4 Aimbot Beams (38-2)
Niet correct! Als er met een keyboard en muis gespeeld wordt op een ps4 krijg je geen aim assist.

Dat eeuwige gezeur over X heeft meer voordeel dan Y en andersom. :O
Het heeft allemaal zijn voor en nadelen, goede controller spelers winnen van slechte muis/tobo gamers. Goede muis/tobo gamers winnen van slechte controller spelers.

Speel zelf met een diverse groep van PS4 gamers (controllers & muizen en toetsenborden) en de verschillen zijn te verwaarlozen en de resultaten niet afhankelijk van de besturing maar van individuele skills.

Filmpje vind ik overigens ook om te kotsen, maar dat ligt meer aan het ADHD'erige gedoe terwijl hij in een hoekje aan het campen is. :>
[...]

Het zijn niet alleen youtubers, het zijn pro gamers. Die hoge kill records op Quads zijn dan ook wél legit. Heb het laatst toevallig een uitleg gezien, die gasten zijn zo goed dat ze het solo/duo opnemen tegen quads. Belangrijk bij deze strategie is dat ze de economie draaiend houden. Door constant Bounty's op te pikken (en vergeet niet Contract bonussen stacken!) hebben ze de beschikking over een continue stroom aan UAV en kunnen ze héél agressief spelen omdat ze altijd budget hebben om iemand terug te kopen.

Edit: Filmpje toegevoegd

[ Voor 4% gewijzigd door Racing-Paradise op 25-05-2020 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:55
miicker schreef op maandag 25 mei 2020 @ 09:47:
[...]

Dat is natuurlijk een compleet ander spel. Dat is appels met broccoli vergelijken.. De aim assist is natuurlijk per spel verschillend.
De spellen zijn inderdaad totaal anders maar de manier waarop je je kan voortbewegen met een kb/muis zijn echte vele malen beter dan met een controller. Het springen en snel draaien, of uberhaupt het 'momentum' door je muis snel of langzaam te bewegen is niet te evenaren met een controller. Dat heeft niks met het spel te maken dat is gewoon het voordeel dat je je muis een flinke zet kan geven en je controller niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
unfor schreef op maandag 25 mei 2020 @ 09:57:
[...]

Als je controller aansluit word je in console lobbies gegooid, dus dat telt niet.
Ook als je op pc speelt word je grotendeels tegen pc gematched. Al met al valt je verhaal dan weer in duigen.
Euh nee hoor, ik wordt net zo vaak tegen PC/KBM spelers gematcht als tegen console/controller.
Die zogenaamde input based matchmaking zit er niet in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
unfor schreef op maandag 25 mei 2020 @ 09:57:
[...]

Dat laatste is gewoon bullshit. Je ziet gewoon of iemand op een PS, Xbox of PC speelt. Bijna altijd was dat compleet willekeurig gevuld. Misschien dat dit nu is aangepast, ik heb crossplay al maanden uit staan. Maar voorheen was dat echt niet het geval, want ik lette er vrijwel altijd op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
I ColoSsuZz I schreef op maandag 25 mei 2020 @ 09:59:
[...]

Euh nee hoor, ik wordt net zo vaak tegen PC/KBM spelers gematcht als tegen console/controller.
Die zogenaamde input based matchmaking zit er niet in ;)
Iemand zoek het JF testje even op voor deze man. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
unfor schreef op maandag 25 mei 2020 @ 10:02:
[...]

Iemand zoek het JF testje even op voor deze man. :)
Er staat toch overduidelijk bij elke speler bij op welk platform ze spelen en met welke input, of niet dan? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
I ColoSsuZz I schreef op maandag 25 mei 2020 @ 10:05:
[...]

Er staat toch overduidelijk bij elke speler bij op welk platform ze spelen en met welke input, of niet dan? :/
Ik vergeet wel eens dat deze game ook nog een multiplayer mode heeft naast warzone.
Als je dat alleen speelt, dan zou het wellicht kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
unfor schreef op maandag 25 mei 2020 @ 10:08:
[...]

Ik vergeet wel eens dat deze game ook nog een multiplayer mode heeft naast warzone.
Als je dat alleen speelt, dan zou het wellicht kloppen.
Mijn voorbeeld was inderdaad in de multiplayer modus ;) Had er zelfs nog een foto van gemaakt dat ik in een lobby zat met 90% PC spelers :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Nu online
Racing-Paradise schreef op maandag 25 mei 2020 @ 09:59:
[...]

Niet correct! Als er met een keyboard en muis gespeeld wordt op een ps4 krijg je geen aim assist.
Even verduidelijken, bovenstaande toont aan dat dit een extra device is wat je er tussen plugt, wat een soort controller is waarop je dan KBM aansluit en de ps denkt dat je met controller speelt. Dus MET aim assist en KBM. Dat is dus ROT...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
kazzzdafke schreef op maandag 25 mei 2020 @ 10:54:
[...]

Even verduidelijken, bovenstaande toont aan dat dit een extra device is wat je er tussen plugt, wat een soort controller is waarop je dan KBM aansluit en de ps denkt dat je met controller speelt. Dus MET aim assist en KBM. Dat is dus ROT...
Was Het niet zo dat die apparaatjes gedetecteerd worden en actief geblokkeerd worden?
Ik meen zoiets gelezen te hebben.
Het aantal gebruikers met zo'n apparaat zal overigens in het niet vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing-Paradise
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20:20
kazzzdafke schreef op maandag 25 mei 2020 @ 10:54:
[...]

Excuses, ik was niet bekend met dergelijke devices. Erg naar, maar ik denk geen gemeengoed?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoaDHouse
unfor schreef op maandag 25 mei 2020 @ 05:51:
[...]

Lekker makkelijk, je eigen falen de schuld geven aan spelers die met een enorme handicap spelen. Iets waar ook alleen jij dan last van hebt. Ja het zal wel aan de console speler liggen dan. Gezonde man speelt paralympics en klaagt over de medespeler in een rolstoel.
Eigen falen ? :) wat bedoel je daarmee...... ik ben nog altijd 1 van de beste spelers in cod :) hoe je het ook bekijkt aim-assist is gewoon een groot voordeel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
RoaDHouse schreef op maandag 25 mei 2020 @ 12:07:
[...]

Eigen falen ? :) wat bedoel je daarmee...... ik ben nog altijd 1 van de beste spelers in cod :) hoe je het ook bekijkt aim-assist is gewoon een groot voordeel.
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023
Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/images/797cceaab7976d09a15eada9564a5fa2/tenor.gif

Afgelopen weekend na veel frustratie net als de rest gewoon in potje plunder gewacht bij bunker 11 en naar binnen gestormd. Niet trots op maar de blueprint is binnen XD

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Rappa1985 schreef op maandag 25 mei 2020 @ 13:14:
[Afbeelding]

Afgelopen weekend na veel frustratie net als de rest gewoon in potje plunder gewacht bij bunker 11 en naar binnen gestormd. Niet trots op maar de blueprint is binnen XD
haha en dan eerst 10 min doelloos wachten bij die bunker?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rappa1985
donvalentino schreef op maandag 25 mei 2020 @ 13:18:
[...]

haha en dan eerst 10 min doelloos wachten bij die bunker?
Vlak voor de bunker heb je een brandweerkazerne, daar heb je zicht op de bunker. Daar waren ook al meerdere teams aan het vechten XD

We schoten nog bijna de dude neer die probeerde de bunker te openen =D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
Rappa1985 schreef op maandag 25 mei 2020 @ 13:25:
[...]

Vlak voor de bunker heb je een brandweerkazerne, daar heb je zicht op bunker. Daar waren ook al meerder teams aan het vechten XD

We schoten nog bijna de dude neer die probeerde de bunker te openen =D

[YouTube: Warzone - Bunker 11 ambush!]
Dus je bent mensen die de hele easter egg doen en de deur openen aan het opwachten om zo hun blueprint te stelen zodat je zelf het voorwerk niet hoeft te doen?

Nogal sneu als je het mij vraagt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donvalentino
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

I ColoSsuZz I schreef op maandag 25 mei 2020 @ 13:37:
[...]

Dus je bent mensen die de hele easter egg doen en de deur openen aan het opwachten om zo hun blueprint te stelen zodat je zelf het voorwerk niet hoeft te doen?

Jup, erg triest mja, its all in the game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Het is ook triest,

Ze hadden dit gewoon anders moeten doen. Ook die telefoons afgaan is op dit moment niet te doen omdat iedereen er mee bezig is of teams het gebruiken als locatie om te campen.

Had beter gewerkt als de bunker alleen open ging voor het team die het werk doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
Rappa1985 schreef op maandag 25 mei 2020 @ 13:40:
Het is ook triest,

Ze hadden dit gewoon anders moeten doen. Ook die telefoons afgaan is op dit moment niet te doen omdat iedereen er mee bezig is of teams het gebruiken als locatie om te campen.

Had beter gewerkt als de bunker alleen open ging voor het team die het werk doet.
Je vind het triest, maar toch doe je mee met het probleem :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
I ColoSsuZz I schreef op maandag 25 mei 2020 @ 13:42:
[...]

Je vind het triest, maar toch doe je mee met het probleem :F
Ja dan moeten ze die blueprint gewoon anders aanbieden.

Na uren geprobeerd te hebben dit op een normale manier te halen en steeds te falen door wat je hier boven ziet is het een no brainer.

Benieuwd hoe jij er over denkt na een paar pogingen :+

[ Voor 7% gewijzigd door Rappa1985 op 25-05-2020 13:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
Rappa1985 schreef op maandag 25 mei 2020 @ 13:45:
[...]

Ja dan moeten ze die blueprint gewoon anders aanbieden.

Na uren geprobeerd te hebben dit op een normale manier te halen en steeds te falen door wat je hier boven ziet is het een no brainer.

Benieuwd hoe jij er over denkt na een paar pogingen :+
Ik heb mijne gehaald op dag 1, solo en zonder enige moeite en toen was het gelukkig ook nog niet bekend onder de Bunker 11 campers.

Snap je punt verder ook wel, maar een probleem los je niet op door er een onderdeel van te worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:30
Yes ik ben weer een stapje verder ik heb nu ook Platinum AR's op de grau na dan die moet ik nog.

Nu snel verder met de Light machtine guns.

Ik moet nog wel een hoop. LMG, Marksman, Sniper, Shotgun, Pistols en mele

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 21:11
I ColoSsuZz I schreef op maandag 25 mei 2020 @ 13:37:
[...]

Onderdeel van het spel toch? Zelfde als de mensen die om buy stations zitten te wachten of bij loadouts. Als je die bunker in wilt zul je nu eenmaal eerst alles eromheen moeten klaren. Ik zie het ook liever anders maar het hoort er gewoon bij. Erger me persoonlijk meer aan de godlike aim snipers op dat stadion enzo, die doen ook niks anders. Daar moeten we ook gewoon mee dealen :-D

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rappa1985
GerGio schreef op maandag 25 mei 2020 @ 14:58:
Yes ik ben weer een stapje verder ik heb nu ook Platinum AR's op de grau na dan die moet ik nog.

Nu snel verder met de Light machtine guns.

Ik moet nog wel een hoop. LMG, Marksman, Sniper, Shotgun, Pistols en mele
Goed bezig! Die "nieuwe" wapens gewoon lekker laten voor wat het is. Hoop voor je dat er nog een 24/7 shipment voorbij komt in het laatste weekend van het seizoen. Dan vlieg je door de wapens heen, zeker met pistols. Heb toen alle pistols in 2 a 3 uur gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oulewappeur
  • Laatst online: 09-10 16:01

Oulewappeur

OmNomNom

Nou ik heb die stomme Blueprint nog niet gefixed. Het voorwerk is soms al kut om helemaal rond te krijgen.
Vannochtend een potje, stond ik voor de dichte bunker (had alles al wel geunlocked) en toen was de tijd op. Echt om te janken.

Daarnaast nog geen verklaring kunnen vinden voor het feit dat mijn zwager qua level progressie nog niet op 155 zit maar wel zijn battle pass tiers al op level 100 zit en ik ben al lang en breed 155 maar nog niet op battle pass tier level 100... Snap er geen hout van.

Hij heeft geen battle pass en ik wel, maar het gat is best wel groot...
Pagina: 1 ... 87 ... 128 Laatste

Let op:
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019

Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E

Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.