Ja dat heeft bij mij het probleem ook opgelost. Mijn game op 1920x1080 en alles low spelen met een 2080 en ryzen 2700x
. Alle drivers staan geinstalleerd. Het is gewoon een gaar spel...
vraagje.
hoe is de kans dat er al gecheat word? ik heb soms echt het gevoel dat er dwars door muren heen gezien kan worden. heel bizar.
ik heb er nu +160 uur inzitten en de laatste tijd bekruipt mij het gevoel dat er door sommige niet heel eerlijk gespeeld word
hoe is de kans dat er al gecheat word? ik heb soms echt het gevoel dat er dwars door muren heen gezien kan worden. heel bizar.
ik heb er nu +160 uur inzitten en de laatste tijd bekruipt mij het gevoel dat er door sommige niet heel eerlijk gespeeld word
Heb er zelf ook al een aantal uur inzitten maar heb zelf er geen enkel last van. Meer dat mensen een latency can 150 of hoger waardoor het wel zo lijkt dat ze cheaten. Ben zo ver nog geen aimbot tegen gekomen of overduidelijke wall hackersmurky123 schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 21:19:
vraagje.
ik heb ook de latency gecheckt, maar dat lijkt in orde, niet gek hoog ofzo.
Dan zou ik het niet weten. Wel ergens in dit topic staat dat iemand problemen heeft met z'n gpu software waardoor de muren niet goed renderen. Zou eventueel kunnen dat mensen hier opzettelijk gebruik van maken. Wel speel ik 90% van de tijd gunfight en daar wall hacken toch weinig zin heeft.
Er zitten zeker al cheaters in de game.Ben er al een aantal tegen gekomen die je gewoon over de map volgen en uiteindelijk als je de hoek om komt instant headshot o.i.d. krijgt. Helaas zoals in elke game tegenwoordigmurky123 schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 21:19:
vraagje.
LOL, kan best zijn dat er cheaters actief zijn, ik had er zelf onlangs eentje die na zeker 10 direct hits in de torso met de kilo nog bleef doorlopen maar wat jij hier beschrijft is geen cheat.Brubs schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 08:09:
[...]
Er zitten zeker al cheaters in de game.Ben er al een aantal tegen gekomen die je gewoon over de map volgen en uiteindelijk als je de hoek om komt instant headshot o.i.d. krijgt. Helaas zoals in elke game tegenwoordig
Dat ze jou volgen is omdat ze de tracker perk opstaan hebben, ik gebruik deze zelf ook, echt geweldig handig deze! Het is dus geen cheat maar simpelweg een van de verschillende perks die je kan kiezen
Tracker perk zie je voetstappen, je ziet niet iemand door muren lopen die je perfect traced als ik vanaf de andere kant van de map kom, soms zelfs met dead slience perk aan.TenaciousC schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 13:55:
[...]
LOL, kan best zijn dat er cheaters actief zijn, ik had er zelf onlangs eentje die na zeker 10 direct hits in de torso met de kilo nog bleef doorlopen maar wat jij hier beschrijft is geen cheat.
Dat ze jou volgen is omdat ze de tracker perk opstaan hebben, ik gebruik deze zelf ook, echt geweldig handig deze! Het is dus geen cheat maar simpelweg een van de verschillende perks die je kan kiezen
Hetgene wat ik beschrijf is zeker weten een cheat.
Zou ziek zijn als het inderdaad zo is, cheaters kunnen een game totaal de vernieling inhelpen... Nooit begrepen wat er zo leuk is aan cheaten, kan bijna niet anders dan om extreem zielige mouthbreathers te gaan die ergens in moeders kelder zichzelf zitten af te rukken op hun fake succesBrubs schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 14:11:
[...]
Tracker perk zie je voetstappen, je ziet niet iemand door muren lopen die je perfect traced als ik vanaf de andere kant van de map kom, soms zelfs met dead slience perk aan.
Hetgene wat ik beschrijf is zeker weten een cheat.

Was vroeger een puur pc gamer, SWAT4 was ik king... maar begon hoe langer hoe meer cheaters op te merken (vooral in andere online shooters) waardoor het voor mij niet meer hoefde.
Speel nu nog enkel via de xdoos, mindere gfx, mindere controle dan muis+ keyb maar geen cheaters (althans tot er crossplay kwam) ik haat cheaters met een passie.
Lekker die update.. zojuist gedaan op de PS4, start de game en krijg vervolgens de melding: "Your data is corrupt or didn't download properly. You must reset your rank and unlocks to continu."
Voor de zekerheid maar een clean install doen en hopen dat daarna alles weer goed is. Zo niet... dan heb ik een goede reden om te stoppen met de game!
Edit: zie in het andere CoD topic dat het een breed issue is. Morgen maar kijken of alles er nog is!
Voor de zekerheid maar een clean install doen en hopen dat daarna alles weer goed is. Zo niet... dan heb ik een goede reden om te stoppen met de game!
Edit: zie in het andere CoD topic dat het een breed issue is. Morgen maar kijken of alles er nog is!
[ Voor 12% gewijzigd door schaapiej op 22-01-2020 21:14 ]
Sinds de update crasht de game direct bij het opstarten.. Vervolgens hangt Battle.net ook vast.
Hallo,
Iemand een idee waarom het geluid hapert in game?
Iemand een idee waarom het geluid hapert in game?
Heb een potentiële fix voor mensen waarbij het spel regelmatig crashed met de error codes 5763 en 6068.
Ik heb mijn GPU (1070ti) ondergeklokt. Ja ja, dat is de fix. Heb hem nu zo'n 200Mhz lager geklokt dan default.
Iemand op overclockers.co.uk kwam erachter en er zijn meer mensen bij wie het werkt. Ik kon eerst nog geen 5min het spel open hebben staan of hij crashte met 6068 en met deze wijziging heb ik gisteravond ruim 1 uur kunnen spelen en gewoon zelfstandig kunnen afsluiten
Bronnen: https://forums.overclocke...d.18875770/#post-33288395
en https://www.reddit.com/r/...s_dev_error_6068_directx/
Ik heb mijn GPU (1070ti) ondergeklokt. Ja ja, dat is de fix. Heb hem nu zo'n 200Mhz lager geklokt dan default.
Iemand op overclockers.co.uk kwam erachter en er zijn meer mensen bij wie het werkt. Ik kon eerst nog geen 5min het spel open hebben staan of hij crashte met 6068 en met deze wijziging heb ik gisteravond ruim 1 uur kunnen spelen en gewoon zelfstandig kunnen afsluiten
Bronnen: https://forums.overclocke...d.18875770/#post-33288395
en https://www.reddit.com/r/...s_dev_error_6068_directx/
vanavond eens proberen dan.
ik heb al sinds de launch problemen met COD...
de crashed heb ik geregeld, maar wat ik altijd heb is bij de start van een nieuwe game, blijft heel mijn pc 10 a 20 seconden hangen op 100% ram consumed..
als ik dan per ongeluk op een load out klik crasht de game 50% van de tijd.
met nieuwe drivers ging het iets beter, maar de laatste patch heeft alles weer verergerd.
de crashed heb ik geregeld, maar wat ik altijd heb is bij de start van een nieuwe game, blijft heel mijn pc 10 a 20 seconden hangen op 100% ram consumed..
met nieuwe drivers ging het iets beter, maar de laatste patch heeft alles weer verergerd.
PSN - ps4 : sir_kowlier
Je kan eventueel ook nog kijken naar de COD proces in je taakbeheer. Standaard geven ze een prioriteit van Hoog aan COD. Door deze naar normaal te zetten, zal je minder last hebben dat die al je CPU op 100% gebruikt voor COD.kowlier schreef op maandag 27 januari 2020 @ 08:27:
vanavond eens proberen dan.
CPU is het issue niet, het is echt mijn ramgeheugen dat hij plots helemaal gebruikt.n2theb schreef op maandag 27 januari 2020 @ 08:30:
[...]
Je kan eventueel ook nog kijken naar de COD proces in je taakbeheer. Standaard geven ze een prioriteit van Hoog aan COD. Door deze naar normaal te zetten, zal je minder last hebben dat die al je CPU op 100% gebruikt voor COD.
en iedere keer bij het inladen in de map.
process staat op normaal, heb dit al meermaal gecontroleerd.
Ik zie wel dat door updates deze soms de instellingen teruggezet.. zo had ik van de week nog problemen en toen weer op normaal gezet. Maar ik geef wel toe dat ik COD ook niet stabiel genoeg vind om er lekker op te spelen. Maar wellicht upgrade hier en daar zal wel helpen om weer goed te kunnen spelen.kowlier schreef op maandag 27 januari 2020 @ 08:31:
[...]
CPU is het issue niet, het is echt mijn ramgeheugen dat hij plots helemaal gebruikt.
en iedere keer bij het inladen in de map.
process staat op normaal, heb dit al meermaal gecontroleerd.
mja, ik heb een compleet nieuwe pc gekocht in september, upgrade is niet echt het probleem 
ik vind het bijzonder brak draaien. graphics zijn superraar met momenten, en ik heb het gevoel dat ik teveel moet prutsen met instellingen om er iets deftigs uit te krijgen.
gameplay is wel van super, doet mij terugdenken aan de eerste modern warfare.
ik vind het bijzonder brak draaien. graphics zijn superraar met momenten, en ik heb het gevoel dat ik teveel moet prutsen met instellingen om er iets deftigs uit te krijgen.
gameplay is wel van super, doet mij terugdenken aan de eerste modern warfare.
Ik zal ook even kort wat ervaringen delen met problemen, wie weet dat anderen tegen hetzelfde aanlopen.
Opeens na de kerstvakantie had ik ook random crashes met MW, met verschillende dev-errors, soms corrupt game files, soms gewoon CTD. Rest van de pc en met andere games nooit problemen mee gehad, ultra stabiel dus kon ook niet echt bedenken waar het nu ineens in zou moeten zitten. Na de game opnieuw gedownload te hebbend, draaide het ook weer dagen probleemloos, tot het opeens weer crashte om de haverklap met weer alle mogelijke dev-errors.
Lang verhaal kort, ik had paar maanden terug extra ram bijgestoken, dacht misschien eens even testen, wie weet is daar toch wat mis mee. Bleek na een memtest en de standaard windows diagnostic tool dat m'n oude ram niet helemaal goed was. Die oude stickjes verwijderd en alles werkt weer perfect. Nog niet eerder tegenaan gelopen bij andere games, maar kennelijk was MW ram intensiever of ze hebben het plots begeven. Als je met dezelfde symtomen zit, kan het dus mogelijk in het ram zitten.
Opeens na de kerstvakantie had ik ook random crashes met MW, met verschillende dev-errors, soms corrupt game files, soms gewoon CTD. Rest van de pc en met andere games nooit problemen mee gehad, ultra stabiel dus kon ook niet echt bedenken waar het nu ineens in zou moeten zitten. Na de game opnieuw gedownload te hebbend, draaide het ook weer dagen probleemloos, tot het opeens weer crashte om de haverklap met weer alle mogelijke dev-errors.
Lang verhaal kort, ik had paar maanden terug extra ram bijgestoken, dacht misschien eens even testen, wie weet is daar toch wat mis mee. Bleek na een memtest en de standaard windows diagnostic tool dat m'n oude ram niet helemaal goed was. Die oude stickjes verwijderd en alles werkt weer perfect. Nog niet eerder tegenaan gelopen bij andere games, maar kennelijk was MW ram intensiever of ze hebben het plots begeven. Als je met dezelfde symtomen zit, kan het dus mogelijk in het ram zitten.
Ik weet niet wat ze hebben gedaan met de laatste patchss, maar de performance is er niet beter op geworden hier... De ene keert draait shipment bijvoorbeeld minimaal 100 fps, soms minimaal 85 a 90. Dit met een 8700k en rtx 2080. Reboot van het spel of de pc helpt meestal. Heb ook het idee dat 1x alt tab het spel niet goed doet.
Nu na de playlist update crashed de game steeds nadat ik op een playlist heb gedrukt. Meer mensen?
Edit; alright nvm, ik had vanmiddag Autohotkey geïnstalleerd voor mijn nieuwe toetsenbord. Schijnen ze blijkbaar niet zo leuk te vinden als dat aan staat
Edit; alright nvm, ik had vanmiddag Autohotkey geïnstalleerd voor mijn nieuwe toetsenbord. Schijnen ze blijkbaar niet zo leuk te vinden als dat aan staat

[ Voor 46% gewijzigd door Alexknl op 28-01-2020 23:07 ]
Ik had de nieuwste AMD patch geïnstalleerd en ineens klapt MW eruit, direct naar Windows. Geen melding. Vastloper, bam naar de desktop.
Nu heb ik “filmic tsaa” ? en AA lager gezet. Lijkt nu op geen problemen meer (Vingers gekruist).
Nu heb ik “filmic tsaa” ? en AA lager gezet. Lijkt nu op geen problemen meer (Vingers gekruist).
Het is al even geleden dat ik een game heb aangekocht, maar dat ik werkelijk geen flauw idee heb hoe ik deze game kan kopen had ik nu ook niet verwacht
Kan iemand me zeggen hoe ik deze game voor PC kan aankopen? Op steam vind ik het niet, op g2play vind ik het ook niet, bol ook niet..
Ik denk dat ik iets over het hoofd zie

Kan iemand me zeggen hoe ik deze game voor PC kan aankopen? Op steam vind ik het niet, op g2play vind ik het ook niet, bol ook niet..
Je kan de game alleen via BattleNet kopen. De game launcher van blizzard is dat.
Rubberen schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 19:58:
Het is al even geleden dat ik een game heb aangekocht, maar dat ik werkelijk geen flauw idee heb hoe ik deze game kan kopen had ik nu ook niet verwacht![]()
Weet niet wat ze gedaan hebben, maar de performance is echt slecht na de patch.
120 FPS die aanvoelt als 30 door die microstuttering.. Zelf met alles op laag en een RTX 2080 Ti + i7 9700K + g-sync monitor..
edit: blijkt de FPS limiter van Riva tuner te zijn (bij msi afterburner), dat heeft het voor mij gefixed
120 FPS die aanvoelt als 30 door die microstuttering.. Zelf met alles op laag en een RTX 2080 Ti + i7 9700K + g-sync monitor..
edit: blijkt de FPS limiter van Riva tuner te zijn (bij msi afterburner), dat heeft het voor mij gefixed
[ Voor 25% gewijzigd door SmokingCrop op 13-02-2020 23:49 ]
Had je de limiter aanstaan?SmokingCrop schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 23:39:
Weet niet wat ze gedaan hebben, maar de performance is echt slecht na de patch.
Ook zonder Riva tuner voelt het hier toch anders aan.
Fps is zeker gedaald hier met of zonder afterburner.
Toch de vram die parten speelt bij mijn gtx 970?
90 fps voelt soms als 60 aan.
[ Voor 3% gewijzigd door Bassbounce op 14-02-2020 06:58 ]
Ik had hem op 144 fps staan. Nu is hij uit.Bassbounce schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 06:56:
[...]
Had je de limiter aanstaan?
Ook zonder Riva tuner voelt het hier toch anders aan.
Fps is zeker gedaald hier met of zonder afterburner.
Toch de vram die parten speelt bij mijn gtx 970?
90 fps voelt soms als 60 aan.
Bij mij is het terug zoals voor de patch, lekker smooth.
Heb je al eens je cpu load bekeken? Als die de hele tijd naar 100% gaat, kan dat het wel eens zijn. Daarvoor ben ik in het verleden nog eens van i5 naar i7 gegaan. En dat loste het helemaal op (was voor Battlefield toen). Hoge FPS voelde toen ook als lage fps aan.
[ Voor 4% gewijzigd door SmokingCrop op 14-02-2020 08:09 ]
Cpu load komt niet boven de 70% uit (4770k 4,2gh,).SmokingCrop schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 08:07:
[...]
Ik had hem op 144 fps staan. Nu is hij uit.
Bij mij is het terug zoals voor de patch, lekker smooth.
Heb je al eens je cpu load bekeken? Als die de hele tijd naar 100% gaat, kan dat het wel eens zijn. Daarvoor ben ik in het verleden nog eens van i5 naar i7 gegaan. En dat loste het helemaal op (was voor Battlefield toen). Hoge FPS voelde toen ook als lage fps aan.
Gpu load is ook in orde.
Door Battlefield ben ik toen ook naar een i7 gegaan, ik wil mijn gpu wel upgraden maar dat vind ik zonde als het een bug blijkt te zijn, want voor de patch had ik nergens last van.
Ik heb alles al opnieuw geïnstalleerd maar het mocht helaas niet baten.
Ik heb een Samsung NU8000 en Xbox One X. Op de site van rtings heb ik gelezen dat je door middel van VRR (Variable Refresh Rate) een extreem lage input lag krijgt. Hoe krijg ik dit aan de praat? Ik lees tegenstrijdige berichten op internet: sommigen beweren dat de game VRR moet ondersteunen en sommigen zeggen dat het helemaal niet nodig is dat een game het ondersteunt zolang je een Xbox one X hebt en een tv die VRR heeft. Hoe zit dit nu precies?
Dit is het pc topicUnknownuser1 schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 12:59:
Ik heb een Samsung NU8000 en Xbox One X. Op de site van rtings heb ik gelezen dat je door middel van VRR (Variable Refresh Rate) een extreem lage input lag krijgt. Hoe krijg ik dit aan de praat? Ik lees tegenstrijdige berichten op internet: sommigen beweren dat de game VRR moet ondersteunen en sommigen zeggen dat het helemaal niet nodig is dat een game het ondersteunt zolang je een Xbox one X hebt en een tv die VRR heeft. Hoe zit dit nu precies?
Ik gok dat hij het automatisch doet als je de game mode aanzet en een geschikte kabel hebt
Excuses!
de berichten dat een game VRR moet ondersteunen zijn nogal tegenstrijdig dus dat moet ik eerst maar eens zien te achterhalen
de berichten dat een game VRR moet ondersteunen zijn nogal tegenstrijdig dus dat moet ik eerst maar eens zien te achterhalen
Wat een ongelooflijke K met P update is dit zeg...
Alles graphics zijn zijn echt naar de klote.
In multiplayer zie ik opeens dit

Alles al nagekeken en geprobeerd (op alles opnieuw installeren na dan).
Voor de update was alles goed
Heb alles gebrobeerd, settings op medium, high en ultra
System:
2080TI 11Gb, 32GB intern en een I9K en windowds 10 prof
In multiplayer zie ik opeens dit

System:
MuziekLiefhebbert
Al gekeken naar je resolution scale die stond bij mij ook ineens op 0% heb het weer op 100% gezet, met jou setup kan die nog wel hoger en bij mij zag het er daarna weer uit zoals voor de update.oldsmelly schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 18:20:
In multiplayer zie ik opeens dit![]()
![]()
![]()
[Afbeelding]
System:
@Pazztriz Die staat op 100...
Dit is echt niet te spelen zo, niet alleen die randen rondom objecten maar ik zie gewoon de wolken met hele grove kartelranden in hun schaduw op de grond.
Kan echt mijn vinger er niet achter krijgen wat dit nu is, ook al omdat het in de Single Player mode gewoon goed is.
Dit is echt niet te spelen zo, niet alleen die randen rondom objecten maar ik zie gewoon de wolken met hele grove kartelranden in hun schaduw op de grond.
Kan echt mijn vinger er niet achter krijgen wat dit nu is, ook al omdat het in de Single Player mode gewoon goed is.
MuziekLiefhebbert
@oldsmelly
Dan heb ik geen idee resolution scale hielp bij mij wel om alles weer fatsoenlijk te krijgen al heb ik al wel een tijdje dat als ik richt m'n Iron sight en red dots erg pixel achtig zijn
Dan heb ik geen idee resolution scale hielp bij mij wel om alles weer fatsoenlijk te krijgen al heb ik al wel een tijdje dat als ik richt m'n Iron sight en red dots erg pixel achtig zijn
Voor de mensen die nog steeds error 6068 (of 5763) krijgen, zoals ik dus, op een of andere manier deed windows bij mij de 432 versie van Nvidia drivers installeren en daar lijkt de game veel stabieler op te draaien dan op de huidige 442 versie. Echter kan ik nog steeds niet mijn volledige 144hz benutten helaas...
Een upgrade gedaan vanaf de gtx 970 naar de 1070 ti.
Ineens is alles weer lekker snel en vloeiend 120 fps op high.
Heb toch het vermoeden dat het vram van de 970 het probleem was.
Aangezien ik daar ook 80 fps haalde maar een laggy gevoel had.
Nu gebruikt mw ook 7 gb aan vram zie ik net, dat verklaard het.
Ineens is alles weer lekker snel en vloeiend 120 fps op high.
Heb toch het vermoeden dat het vram van de 970 het probleem was.
Aangezien ik daar ook 80 fps haalde maar een laggy gevoel had.
Nu gebruikt mw ook 7 gb aan vram zie ik net, dat verklaard het.
[ Voor 26% gewijzigd door Bassbounce op 16-02-2020 01:21 ]
Wat ik ook probeer deze 68GB update heeft het spel, voor mij althans, echt naar de klote geholpen op graphics gebied.
Soms gaat het redelijk maar dan opeens lijkt alles heel grof,dan weer zie ik opeens overal die bruine randen omheen etc etc.
Het gebeurt alleen maar tijdens de MP en in de Ground War mappen. Single player geen enkel probleem, gisteren een antaal uren single player gedaan om te zien of wellicht mijn videokaart problemen heeft maar daar blijft alles perfect op de allerhoogste settings. Ten alle tijden blijft de kaart op ongeveer 60-65 graden.
Tja wellicht dan toch maar een complete re-install zoh het anders ook niet meer weten.
Soms gaat het redelijk maar dan opeens lijkt alles heel grof,dan weer zie ik opeens overal die bruine randen omheen etc etc.
Het gebeurt alleen maar tijdens de MP en in de Ground War mappen. Single player geen enkel probleem, gisteren een antaal uren single player gedaan om te zien of wellicht mijn videokaart problemen heeft maar daar blijft alles perfect op de allerhoogste settings. Ten alle tijden blijft de kaart op ongeveer 60-65 graden.
Tja wellicht dan toch maar een complete re-install zoh het anders ook niet meer weten.
MuziekLiefhebbert
Dit heb ik dus ook al 2 maanden en heb het gevoel dat de update het wel versterkt heeft. Want het is namelijk nu niet alleen meer als ik richt maar ook soms langs het wapen zelf op bepaalde achtergronden
Even terugkomend op mijn vorige post, na de vorige update had ik erg last van frame drops op mijn gtx 970.
Heb nu een upgrade gedaan na de Gtx 1070 ti en ik ervaar een stabiele fps rate.
100 fps voelt nu ook weer vloeiend aan.
Ik ben bang dat de vram van de gtx 970 tekort schoot en dat de oorzaak was.
Heb nu een upgrade gedaan na de Gtx 1070 ti en ik ervaar een stabiele fps rate.
100 fps voelt nu ook weer vloeiend aan.
Ik ben bang dat de vram van de gtx 970 tekort schoot en dat de oorzaak was.
[ Voor 8% gewijzigd door Bassbounce op 17-02-2020 09:49 ]
Hallo allemaal, ik sta op het punt om MW te kopen voor pc. De bedoeling is om samen met een vriend te spelen (hij heeft een PS4). Via de website van Blizzard zijn er twee versies te koop, de standaard of battle pass. Bij de laatste begrijp ik dat je in-game punten krijgt om te besteden, en 20 tiers om up te traden. Is dat echter de 20 euro meer waard, of is het ook mogelijk om "gewoon" te spelen en de upgrades al spelend te unlocken?
En daarbij de vraag, met de standaard versie kan ik ook gewoon co-op en multiplayer spelen?
En daarbij de vraag, met de standaard versie kan ik ook gewoon co-op en multiplayer spelen?
[ Voor 9% gewijzigd door HappyPinguin op 17-02-2020 13:10 . Reden: Extra vraag toegevoegd ]
Met de battlepass krijg je alleen extra cosmetische items en een paar dubbel xp tokens. Je kunt even een video op youtube opzoeken met wat er allemaal in de battlepass zit voor S2. Verder Zou je later ook nog 1000 COD points kunnen kopen voor 10 euro waarmee je weer de battlepass kunt kopen.HappyPinguin schreef op maandag 17 februari 2020 @ 13:08:
Hallo allemaal, ik sta op het punt om MW te kopen voor pc. De bedoeling is om samen met een vriend te spelen (hij heeft een PS4). Via de website van Blizzard zijn er twee versies te koop, de standaard of battle pass. Bij de laatste begrijp ik dat je in-game punten krijgt om te besteden, en 20 tiers om up te traden. Is dat echter de 20 euro meer waard, of is het ook mogelijk om "gewoon" te spelen en de upgrades al spelend te unlocken?
Mijn advies: Koop de standaard versie, en als je de extra cosmetische items leuk vind kun je altijd nog 10 euro extra uitgeven voor de battlepass. Je hebt verder gewoon co-op en multiplayer spelen. Alleen survival mode NIET!!! Dat is een PlayStation excusive. Maargoed, ik heb zelf CoD op de PS4 en PC en heb nog nooit survivial mode gespeeld.
Helder verhaal, thanks! Dan wordt het inderdaad de standaard versiedm-dutchman schreef op maandag 17 februari 2020 @ 13:43:
[...]
Met de battlepass krijg je alleen extra cosmetische items en een paar dubbel xp tokens. Je kunt even een video op youtube opzoeken met wat er allemaal in de battlepass zit voor S2. Verder Zou je later ook nog 1000 COD points kunnen kopen voor 10 euro waarmee je weer de battlepass kunt kopen.
Mij advies: Koop de standaard versie, en als je de extra cosmetische items leuk vind kun je altijd nog 10 euro extra uitgeven voor de battlepass. Je hebt verder gewoon co-op en multiplayer spelen. Alleen survival mode NIET!!! Dat is een PlayStation excusive. Maargoed, ik heb zelf CoD op de PS4 en PC en heb nog nooit survivial mode gespeeld.
Ik heb dit ook. Is een game-bug, alleen in ground war denk ik. Super lame inderdaad. Het ergste is wederom de belabberde communicatie van Infinity Ward met hun (pc) community.oldsmelly schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 18:20:
In multiplayer zie ik opeens dit![]()
![]()
![]()
[Afbeelding]
System:
Zo hebben ze een Trello maar wordt die niet bijgehouden waardoor onduidelijk is of IW de problemen kent/oplost. Er staat bijv. bij de Error 19 174 die ik in ground war kreeg 'fixed in a future update' alsook 'In Progress'. Dat staat er al een maand.
WELKE is het nou?
Ik kan me daar zo boos over maken; laat een PC-dev een middag naar Reddit kijken en naar hun eigen backlog en fix je Trello eventjes, come-on.
Ook de Voice-talk bug is nog niet gefixed since launch-day van deze game. Volledig acceptabel.
Ja, de game draait prima bij mij op mijn GTX 1080, maar bevat gewoon teveel bugs waardoor duidelijk is dat PC geen prioriteit heeft. Het boeit ze gewoon niet.
Edit: https://www.reddit.com/r/...game_is_good_fun_but_the/?
Reddit post aangemaakt. MIsschien goed als de PC-spelers upvoten.
[ Voor 5% gewijzigd door TheProf82 op 17-02-2020 17:03 ]
Zijn er hier PC-spelers die met voice command kunnen praten met andere spelers? Is mij sinds oktober 2019 nog niet gelukt.
Belachelijk eigenlijk. Het is in ieder geval een known bug voor Infinity Ward maar ik vraag me af of er mensen zijn waar het uberhaupt werkt, op PC.
Belachelijk eigenlijk. Het is in ieder geval een known bug voor Infinity Ward maar ik vraag me af of er mensen zijn waar het uberhaupt werkt, op PC.
Ja, ik kan met andere spelers praten. Toevallig met een vriend (hij heeft een PS4) een hele avond in een party gezeten en in-game lopen praten. Moet ik wel bij zeggen dat onze mic's de hele tijd open stonden; heb niet gecheckt of PTT ook werkt.TheProf82 schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 11:30:
Zijn er hier PC-spelers die met voice command kunnen praten met andere spelers? Is mij sinds oktober 2019 nog niet gelukt.
Ik heb het gefixt, maar moest van alles disablen en aanpassen in windows. Wel irritant want andere games werken wel normaal zoals overwatchHappyPinguin schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 13:23:
[...]
Ja, ik kan met andere spelers praten. Toevallig met een vriend (hij heeft een PS4) een hele avond in een party gezeten en in-game lopen praten. Moet ik wel bij zeggen dat onze mic's de hele tijd open stonden; heb niet gecheckt of PTT ook werkt.
De laatste jaren zie je echt een verschuiving naar de console.
Ik denk dat ik ook maar een ps5 aanschaf als deze uit is.
De optimalisatie is soms ver te zoeken op de pc.
Ik denk dat ik ook maar een ps5 aanschaf als deze uit is.
De optimalisatie is soms ver te zoeken op de pc.
Weet iemand ook of je met 4 vrienden dogfight kunt spelen? dus 2 vs 2?
Ik heb sinds de season 2 update soms last van flinke lagpspike bij het respawnen. Ping schiet dan ook even een paar seconde omhoog. Meer mensen hier last van?
[ Voor 6% gewijzigd door Kw4kje op 27-02-2020 00:12 ]
Als je custom game doet kan je zeker tegen elkaar 2v2 doen. Wanneer in party van 4 zit kun je geloof ik deze gamemode niet online joinen, als in de echte playlist zegmaar.born2rule schreef op maandag 24 februari 2020 @ 21:50:
Weet iemand ook of je met 4 vrienden dogfight kunt spelen? dus 2 vs 2?
Moet wel lachen als elke keer de map 'Rust' komt iedereen gaat leaven... Op zich snap ik het wel. Ook Rust kan niet tippen aan Shoothouse en Shipment.
Echt niet,,, Rust is een gave map en ik zie niemand leaven.Smit260 schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 12:12:
Moet wel lachen als elke keer de map 'Rust' komt iedereen gaat leaven... Op zich snap ik het wel. Ook Rust kan niet tippen aan Shoothouse en Shipment.
Shipment is gewoon dom raggen.. meer niet.
Sinds de nieuwe patch kan ik mijn shaders niet meer installeren, er staat 'Shader Installation Paused'. Gevolg hiervan is blurry textures en regelmatige freezes. Iemand bekend met dit probleem?
Ik heb met een gtx 980 (1080p) rond de 75 fps met drops tot onder de 60. Heb ook al wat settings lager gezet. Is dat te verwachten met deze kaart?
[ Voor 10% gewijzigd door wauturr op 07-03-2020 01:57 ]
Denk aan nieuwste Nvidia driver downloaden voor Warzone
Sure, je word ook in een match gegooid met xbox en ps4 users.kampers schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 19:24:
Weet iemand of Warzone werkt met een controller?
Het is uiteraard wel een handicap voor jezelf, maar als je dat prettig vind moet je het vooral doen.
eens de app herstartenkampers schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 20:07:
waar download je warzone eigenlijk? ik zit in die app van battle.net maar daar is niets te zien
EDIT: nvm, staat er nu wel in.
maat van me heeft problemen in cod elke keer als hij een groundwar of battle royal wil joinen dan komt hij in het laad scherm kan hij een loadout kiezen en daarna freezed de game even en komt die terug in het menu. als hij in een party zit dan blijft er staan searching for matchmaking terwijl ik samen met nog iemand die in de party zit gewoon aan het spelen zijn.
Lukt het voor meer mensen niet om in te loggen met hun net gemaakte Activision account in het spel? Dit betreft Warzone.
na update en nvidea update crasht die naar enkele minuten, pc normaal geen problemen.
Iemand een idee waar de logs staan?
Zojuist 2x de tutorial proberen te doen maar beide keren crasht de game (eerste keer in 3de area en daarna in 5de area). Kan ook geen crash logs vinden, nog maar even afwachten tot het wat stabieler wordt.Bobbe77 schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 21:46:
na update en nvidea update crasht die naar enkele minuten, pc normaal geen problemen.

Je kan tegen én met spelen. moet je ze alleen even toevoegen via activision account.kampers schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 20:49:
Kun je alleen tegen of ook met spelers/vrienden van consoles spelen?
Heb een probleem bij het starten van CoD MW. Zodra hij bij het starten/inloggen op checking for updates springt crashed de game bij mij. Gewoon geen error maar pof gewoon terug naar desktop. Iemand nog meer dit probleem? Had het laatst ook al, heb toen de game eraf gemikt en opnieuw geinstalleerd maar zou niet zo cool zijn om dit nu steeds te moeten doen.
Heb de nieuwe Nvidia driver installed en gereboot, maar mag niet baten voor dit probleem helaasch.
Heb de nieuwe Nvidia driver installed en gereboot, maar mag niet baten voor dit probleem helaasch.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Geen idee, maar dit volg ik ff voor een maatje, hij loopt tegen exact bovenstaande probleem aan.
Waarom zijn de graphics zo slecht op pc? Doe ik iets verkeerds? Op console ziet het er beter uit heb een 5700 xt en ps4
Check even of je render resolutie op 100 staat.BlackBarryNL schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 00:34:
Waarom zijn de graphics zo slecht op pc? Doe ik iets verkeerds? Op console ziet het er beter uit heb een 5700 xt en ps4
1000x beter thanks!unfor schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 00:40:
[...]
Check even of je render resolutie op 100 staat.
Spel hapert echt zwaar op een i7 3770k en 1070ti, drops naar 40 fps, niet te spelen dit spel met een oude cpu, jammer hoor.
@DAMAGE Zelfde probleem hier.
Ga vanmiddag proberen om een vorige versie van de nvidia drivers te installeren.
Ik houd je op de hoogte...
Driver terug gezet met: 442.19-desktop-win10-64bit-international-dch-whql.exe
Probleem lijkt verholpen..
...
Chips...vanmiddag een halfuur gespeeld en toen zelf gestopt.
Nu 5 minuten online en weer hetzelfde probleem...
Ga even kijken of ik bij een ander speltype ook dit probleem heb.
Meer van hetzelfde: https://support.activisio...desktop-after-510-minutes
Ga vanmiddag proberen om een vorige versie van de nvidia drivers te installeren.
Chips...vanmiddag een halfuur gespeeld en toen zelf gestopt.
Nu 5 minuten online en weer hetzelfde probleem...
Ga even kijken of ik bij een ander speltype ook dit probleem heb.

Meer van hetzelfde: https://support.activisio...desktop-after-510-minutes
[ Voor 68% gewijzigd door Joshuatree op 11-03-2020 20:25 ]
Ik had vroeger ook issues, en de reden was dat mijn save file of game files op een netwerk locatie stonden.DAMAGE schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 23:52:
Heb een probleem bij het starten van CoD MW. Zodra hij bij het starten/inloggen op checking for updates springt crashed de game bij mij. Gewoon geen error maar pof gewoon terug naar desktop. Iemand nog meer dit probleem? Had het laatst ook al, heb toen de game eraf gemikt en opnieuw geinstalleerd maar zou niet zo cool zijn om dit nu steeds te moeten doen.
Probeer ze eens op de drive te zetten waarop je het spel ook effectief speelt. Standaard gaat hij dus zaken in mydocs onderbrengen, maar die kan dus op andere locatie staan.
Verder doe ik ook altijd een CUSTOM install van de NVIDIA drivers met CLEAN install. Dit heeft ook al heel wat issues verholpen
Indien het niets oplost of niet van toepassing is op jou, kan er maar iemand anders mee geholpen zijn
Never ever financial advice...
een 8 jaar oude CPU...Vlizzjeffrey schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 06:37:
Spel hapert echt zwaar op een i7 3770k en 1070ti, drops naar 40 fps, niet te spelen dit spel met een oude cpu, jammer hoor.
Gisteren de game opnieuw geinstalleerd en had nog steeds dezelfde problemen. Daarna de PC een reboot gegeven en weer geprobeerd en toen deed hij het wel? Heel vreemd. Vanavond nog maar eens proberen. Nieuwste driver beide keren er op, dus dat lijkt niet het probleem te zijn.
Joshuatree schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 09:12:
@DAMAGE Zelfde probleem hier.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Ja had niet verwacht dat dit spel 3x minder fps zal hebben ala een pubg, ben wel een beetje verrast.
Dat hou je toch met zoveel spelers. Je moet er maar aan wennen, of upgradenVlizzjeffrey schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 15:50:
[...]
Ja had niet verwacht dat dit spel 3x minder fps zal hebben ala een pubg, ben wel een beetje verrast.
Hoe bedoel je zoveel spelers? Andere battle royals hebben toch evenveel spelers? Misschien moet er ng wat optimalisatie gedaan worden, kan toch niet dat een pubg op 3x zo hoge frames draait als dit spel?418O2 schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 15:52:
[...]
Dat hou je toch met zoveel spelers. Je moet er maar aan wennen, of upgraden
Ben GPU limited met een i7 4770k @ 4.6 ghz + AMD 5700 XT.Vlizzjeffrey schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 06:37:
Spel dropt naar 80 fps in het ergste geval. GPU altijd @ 100 load. Draai op 3440x1440.
Denk dat je ter weinig ram hebt, of je ram te langzaam is.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Dit zijn 150 spelers toch? Wordt het niet beter als er bijvoorbeeld nog 40 over zijn?Vlizzjeffrey schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 15:57:
[...]
Hoe bedoel je zoveel spelers? Andere battle royals hebben toch evenveel spelers? Misschien moet er ng wat optimalisatie gedaan worden, kan toch niet dat een pubg op 3x zo hoge frames draait als dit spel?
[ Voor 7% gewijzigd door 418O2 op 11-03-2020 16:28 ]
Deze game heeft 50% meer spelers dan bijv een pubg, waar je met 100 begint. Dat is dus best een flink verschil.Vlizzjeffrey schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 15:57:
[...]
Hoe bedoel je zoveel spelers? Andere battle royals hebben toch evenveel spelers? Misschien moet er ng wat optimalisatie gedaan worden, kan toch niet dat een pubg op 3x zo hoge frames draait als dit spel?
Op 1080 trekt mijn 1070 ti ook geen full load contstant met een 4770k op 4.2.evilpin0 schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 16:20:
[...]
Ben GPU limited met een i7 4770k @ 4.6 ghz + AMD 5700 XT.
Spel dropt naar 80 fps in het ergste geval. GPU altijd @ 100 load. Draai op 3440x1440.
Denk dat je ter weinig ram hebt, of je ram te langzaam is.
Cpu begint zeker op 1080 moeilijkheden te geven icm een goede videokaart.
Dit was al het geval met Battlefield 5 maar nu ook in Warzone.
In normale mp geen last van heel soms een dipje in de gpu usage als de cpu piekt.
Dat weet ik nog niet zover kom ik niet op 40 fps, ik ben gewent met 240 fps+ te spelen, hoe het nu speelt doet het me denken aan black ops op de playstation 3 haha.418O2 schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 16:28:
[...]
Dit zijn 150 spelers toch? Wordt het niet beter als er bijvoorbeeld nog 40 over zijn?
Ik heb laatst mijn i7 6700K geupgrade naar een i9 9900K en ik kan je verzekeren dat je hier in heel veel games merkt hoe bizar veel beter een nieuwere generatie CPU loopt. Battlefield V was bij mij onspeelbaar. Genoeg frames wel, maar had bizar veel microstuttering waardoor het voelde alsof ik op 60hz aan het spelen was (ben 240hz gewend) echt tergend. Met de i9 9900K geen last meer van. Alles loopt als een tiet. PUBG loopt ook stukken fijner. CoD had ik nooit echt problemen met mijn 6700K maar je merkt wel dat ik nog wat extra FPS er bovenop heb gekregen.
Zeker als je dus van een al wat oudere CPU af komt kun je daar behoorlijk wat voordeel aan hebben. Moet je natuurlijk ook maar net een i9 setup kunnen betalen, uiteraard, maar dan weet je iig dat het wel degelijk veel problemen kan verhelpen
Ook al denk je dat de game redelijk goed loopt.
Zeker als je dus van een al wat oudere CPU af komt kun je daar behoorlijk wat voordeel aan hebben. Moet je natuurlijk ook maar net een i9 setup kunnen betalen, uiteraard, maar dan weet je iig dat het wel degelijk veel problemen kan verhelpen
Draait ook als een tiet op een Ryzen 5 3600 van slechts 175 euro, je hoeft echt geen big bucks neer te leggen voor high-end CPU performance tegenwoordig. 
Nu nog goede performance verwachten van 8 jaar oude CPU's is niet realistisch, het houd een keer op.
Je hoort ook niemand zeuren dat zijn 8 jaar oude 7970 of 680 niet alles meer op 60 fps draait, omdat die vreemd genoeg wel steeds geupgrade worden.
P.S. Damage houd ons op de hoogte van je crashes/fixes
Nu nog goede performance verwachten van 8 jaar oude CPU's is niet realistisch, het houd een keer op.
Je hoort ook niemand zeuren dat zijn 8 jaar oude 7970 of 680 niet alles meer op 60 fps draait, omdat die vreemd genoeg wel steeds geupgrade worden.
[ Voor 6% gewijzigd door unfor op 11-03-2020 18:21 ]
Zijn er nog mensen die opeens een soort felle 'glare' kijgen als ze dicht bij muren enzo komen?
Zie hier iemand die hetzelfde probleem heeft, begonnen sinds de update:
https://www.reddit.com/r/...ight_appear_when_you_are/
Heb zelf een i5 met een RTX 260 en alle settings gewoon door GeForce Experience laten instellen ...
Zie hier iemand die hetzelfde probleem heeft, begonnen sinds de update:
https://www.reddit.com/r/...ight_appear_when_you_are/
Heb zelf een i5 met een RTX 260 en alle settings gewoon door GeForce Experience laten instellen ...
@Joshuatree Nou hier nu ook weer problemen. Start het spel op en direct weer crash naar desktop. Echt gewoon na het inloggen zeg maar al, elke keer rond hetzelfde punt een crash naar desktop. Gister dus game opnieuw installed, toen had ik het probleem nog steeds, dus ligt niet aan game files. Scan en repair geen fouten. Gister reboot gedaan na herinstall en toen deed hij het wel. Terwijl ik verder niks had aangepast of zo. Start nu net de PC weer op. Probeer de game in te komen en zoals ik zei; bij inloggen gelijk poef naar desktop.
Heel bizar.
cc @unfor - ik zal jullie op de hoogte houden. Als ik iets vind wat werkt laat ik het uiteraard weten!
Heel bizar.
cc @unfor - ik zal jullie op de hoogte houden. Als ik iets vind wat werkt laat ik het uiteraard weten!
[ Voor 8% gewijzigd door DAMAGE op 11-03-2020 22:36 ]
Volgens mij verwacht niemand goede performance van zo'n oude CPU, maar in Warzone is het zo dat de game gewoon om de haverklap een CTD heeft. Enorm veel mensen met 2e en 3e gen Intel i5's en 7's die daar last van hebben. Ik zelf ook. En wat is goede performance precies? Ik vind 't niet erg om wat settings terug te schroeven zodat de prestaties stabiel blijven. Er komt later dit jaar een forse upgrade, maar eerder vond ik het nog niet nodig. Verreweg de meeste games kon ik prima spelen op mijn i5-2500.unfor schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 18:20:
Draait ook als een tiet op een Ryzen 5 3600 van slechts 175 euro, je hoeft echt geen big bucks neer te leggen voor high-end CPU performance tegenwoordig.
Doordat de consoles vooral gelimiteerd waren op de CPU heb je op de PC enorm lang fatsoenlijk kunnen gamen met relatief oude specs (want multiplatform enzo). Ik verwacht geen ultra-graphics op 144hz met mijn PC, maar na een paar minuten een harde crash is ook wat te gortig. De game jaagt zelfs in het menu (!!) de CPU al naar de 100%

@unfor Joe! Ik heb het volgens mij gefixed. Crashed nu niet meer bij opstarten. Ik heb Modern Warfare Launcher.exe en ModernWarfare.exe aangepast bij properties dat ze als administrator moeten starten. Daarna de game starten en hoppa. Geen crash tot dus ver. Nu even de training mode proberen kijken of dat werkt
Ik ben erachter gekomen dat field of view op 120 zetten gigantische performance koste, heb hem nu op 80 gezet en nog wat dingen als depth of field uit gezet.unfor schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 18:20:
Nu speel ik op een redelijk constante 100 fps op mijn 3770k met 1070ti, nu is het redelijk speelbaar.
Hallo allemaal kan ik hier ook mijn Activision ID anon26768252#6128305 achterlaten ? Of is daar een apart topic voor ? Het is zeker niet mogelijk om mekaar toe te voegen via BattleNET ID ?
win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/Pentiummania https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam
Tuurlijk is het wel mogelijk om mensen op hun battlenet Id toe te voegen. Gisteren heeft iemand op zijn playstation mij nog toegevoegd met mijn battlenet Id.Pentiummania schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 08:28:
Hallo allemaal kan ik hier ook mijn Activision ID anon26768252#6128305 achterlaten ? Of is daar een apart topic voor ? Het is zeker niet mogelijk om mekaar toe te voegen via BattleNET ID ?
Mocht je willen spelen mijn battlenet is Pazztriz#2826
Joh...Vlizzjeffrey schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 23:22:
[...]
Ik ben erachter gekomen dat field of view op 120 zetten gigantische performance koste, heb hem nu op 80 gezet en nog wat dingen als depth of field uit gezet.
Nu speel ik op een redelijk constante 100 fps op mijn 3770k met 1070ti, nu is het redelijk speelbaar.
Ik heb van de week de volgende monitor gekocht;
https://www.coolblue.nl/p...ck-hawk-gb2730hsu-b1.html
1ms, 75HZ dus.
Nu speel ik sinds gisteren Warzone (call of duty Battle Royale). De multiplayer doet het feilloos, ook op deze monitor. Echter als ik Warzone speel dan trekt die het qua frames niet, waardoor het een beetje stottert. Als ik in een gebouw ben (dus minder grote wereld zie) dan loopt het redelijk smooth, maar als ie “veel moet werken” stottert het beeld.
Kan dit liggen aan de 75HZ? Is dit te weinig, of juist teveel voor PS4? Zou zelfde monitor maar dan 144HZ het wel goed doen?
Ik las dat PS4/HDMI geen 144HZ ondersteunt, dus zou er met 144HZ niks veranderen?
Moet zeggen dat het op mijn TV met Warzone ook een beetje stottert, maar vind moeilijk om te zeggen of dit even veel is of niet. En wellicht dat mijn TV ook niet goed is?
Kan ik beter minder of meer dan 75HZ monitor gebruiken, of ligt het probleem helemaal niet bij mijn monitor maar ergens anders?
1ms, 75HZ dus.
Nu speel ik sinds gisteren Warzone (call of duty Battle Royale). De multiplayer doet het feilloos, ook op deze monitor. Echter als ik Warzone speel dan trekt die het qua frames niet, waardoor het een beetje stottert. Als ik in een gebouw ben (dus minder grote wereld zie) dan loopt het redelijk smooth, maar als ie “veel moet werken” stottert het beeld.
Kan dit liggen aan de 75HZ? Is dit te weinig, of juist teveel voor PS4? Zou zelfde monitor maar dan 144HZ het wel goed doen?
Ik las dat PS4/HDMI geen 144HZ ondersteunt, dus zou er met 144HZ niks veranderen?
Moet zeggen dat het op mijn TV met Warzone ook een beetje stottert, maar vind moeilijk om te zeggen of dit even veel is of niet. En wellicht dat mijn TV ook niet goed is?
Kan ik beter minder of meer dan 75HZ monitor gebruiken, of ligt het probleem helemaal niet bij mijn monitor maar ergens anders?
Voor mensen op de PC met de 'crash to desktop' problemen.
Ik had dit ook en alle oplossingen op het internet geprobeerd.
Wat bij mij uiteindelijk hielp was in 'mijn documenten' de cod map weghalen.
Daarna start het spel opnieuw met de shaders installeren, dit heb ik laten doen en daarna ben ik niet meer gecrashed.
Daarna start het spel opnieuw met de shaders installeren, dit heb ik laten doen en daarna ben ik niet meer gecrashed.
Ik volg jouw acties.Frank_P schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:28:
Voor mensen op de PC met de 'crash to desktop' problemen.
Echter:
Map verwijderd.
Start spel op.
Online profile wordt ge-fetched.
Kom in spel en als ik shaders laat installeren via menu-grafics verschijnt in het rood dat het gepauzeerd is.
Ik word nog steeds er uit gegooid.
Kan je specifieker zijn in je acties, omstandigheden?
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Dit topic is voor PC, maar ik begrijp uit je verhaal dat je een probleem met je PS4 hebt?SanderSPT schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 10:59:
Ik heb van de week de volgende monitor gekocht;
1ms, 75HZ dus.
Buiten dat, is een PS4 niet limited tot 60fps/hz? Dat zou betekenen dat je je monitor in moet stellen op 60hz, want je monitor wil vaker verversen dan dat er beelden aangeleverd worden, wat die stutters veroorzaakt. Probeer hem eens in te stellen op 60hz, als dat mogelijk is en kijk dan of hij het nog steeds doet?
Let op:
[PS4/XBOX] Call Of Duty Modern Warfare 2019
Dit topic is specifiek voor pc gerelateerde vragen en problemen. Voor algemene gameplay en crossplay gebruiken we bovenstaande topic.
[PS4/XBOX] Call Of Duty Modern Warfare 2019
Dit topic is specifiek voor pc gerelateerde vragen en problemen. Voor algemene gameplay en crossplay gebruiken we bovenstaande topic.