Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderSPT
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 18-06-2021
Ah, mijn fout wat betreft PC topic, zal zo snel mogelijk weg zijn hier!

Ik kreeg van CoolBlue dit als reactie;
"Dat jouw monitor maximaal op maximaal 75 Hertz werkt, mag geen problemen opleveren."

PS4 is inderdaad limited tot 60fps/hz, echter dacht ik ook dat als je een 75hz monitor aansluit dat dat geen probleem moet zijn aangezien die gewoon tot 60hz beelden zal aanleveren.

Uit jouw reactie merk ik eigenlijk dus op dat dit wel het probleem kan zijn.

60Hz op mijn monitor instellen is helaas niet mogelijk, voor zover ik weet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jakob558
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14:58
Hmm, sinds de update van gisteren kan ik ook niet meer normaal MW Multiplayer spelen. Na de update van Modern Warfare vroeg hij mij vriendelijk om ook de drivers van mijn grafische kaart te updaten. Dat netjes gedaan, daarna een game gejoined (nadat hij ook eindelijk weer die shaders had geupdated). Maar helaas, elke keer crash naar desktop na 2-5 minuten spelen ongeveer. Hij crashed ook uiteindelijk naar desktop als ik hem in het hoofdmenu laat draaien, maar dat houdt hij wel iets langer vol.

Grafische kaart-drivers weer teruggezet naar versie 442.5 (Geforce), maar dit haalt helaas niets uit. Dan maar wachten op een patch die het hopelijk oplost.. Heb al geprobeerd de savegames/folder in Documenten te verwijderen, haalt ook niets uit, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:44
simons schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:42:
[...]

Ik volg jouw acties.
Echter:
Map verwijderd.
Start spel op.
Online profile wordt ge-fetched.
Kom in spel en als ik shaders laat installeren via menu-grafics verschijnt in het rood dat het gepauzeerd is.
Ik word nog steeds er uit gegooid.

Kan je specifieker zijn in je acties, omstandigheden?
Langere versie;

Hiervoor nooit crashes gehad.
Na warzone update crashed hij na ±5 minuten, ook in normale multiplayer.

Ik heb toen alle dingen op het internet geprobeerd.
D.w.z.;

•CPU prio veranderen van realtime tot low.
•Battle.net cache verwijderen in programdata.
•Allerlei dingen in mijn nvidia control panel verandert waaronder overlay uitgezet.
•Graphics lager en graphics hoger gezet
•Windowed mode gespeeld
•Alle overige windows achtergrond programma's afgesloten
•Waarschijnlijk nog wel een paar dingen

Maar niks maakte uit en hij bleef crashen na die tijd.

Toen las ik ergens over shaders.
Ik kon de shaders eerst ook her-installeren. Kreeg ook het rode 'gepauzeerd'.

Toen las ik ergens over de COD map in 'my documents' dus die verwijderd.
Toen ik daarna het spel opstartte begon hij zelf automatisch met de shaders te installeren (ging niet meer op pauze rood).
Nadat dit klaar was ging ik zonder enige hoop weer proberen en daarna 5 potten gespeeld zonder enige crash.
Dus dit lijkt het voor mij opgelost te hebben.

Of dit voor iedereen zo werkt weet ik niet, maar het zou een oplossing kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Frank_P schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 13:55:
[...]
Of dit voor iedereen zo werkt weet ik niet, maar het zou een oplossing kunnen zijn.
Dank voor je uitvoerige uitleg :)
Helaas voor mij werkt dit niet, en ik lees meerdere niet. Die shaders blijven wat ik ook doe op gepauzeerd staan...
Wachten, wel jammer dat nu de double xp dagen aan de gang zijn :(

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
  • Laatst online: 18:44
simons schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 14:00:
[...]

Dank voor je uitvoerige uitleg :)
Helaas voor mij werkt dit niet, en ik lees meerdere niet. Die shaders blijven wat ik ook doe op gepauzeerd staan...
Wachten, wel jammer dat nu de double xp dagen aan de gang zijn :(
Dat is jammer dan inderdaad :/ .
Heb je ook geprobeerd de battle.net cache te verwijderen etc?
Warzone is namelijk wel erg leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Frank_P schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 14:26:
[...]
Heb je ook geprobeerd de battle.net cache te verwijderen etc?
Inmiddels, geen verbetering...

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 04-09 23:15
Yep, ik vind het ook vreemd, in pubg speel ik altijjd met 120 fov zonder ernstige performance hit. Maar goed ik mag niet klagen, 100 fps op een cpu van 8 jaar oud is not bad hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl0yd
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-09 13:58

Fl0yd

Dovahkiin

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fvfV89A67pFmxyWAIIg0qIqz-Dw=/800x/filters:strip_icc()/f/image/R0j815sl9wzePBMFjM8XIpAD.jpg?f=fotoalbum_largeIk heb de game direct bij de release gekocht, even gespeeld en vanwege tijdgebrek even links laten liggen.
Toch benieuwd naar Warzone dus de game weer geinstalleerd.
Nooit problemen gehad met de 'normale' multiplayer.

Maar nu heb ik een 'vaag' (letterlijk) probleem.
Sommige tekst is nogal blurry, alsof de resolutie niet klopt. Ik heb alle standaard zaken geprobeerd, antialisasing, render resolution staat goed, depth of field uit, laatste drivers, etc. etc.

Ik heb echt geen idee meer. Ik heb geprobeerd te googlen op mijn probleem "blurry text, blurry font" etc maar niks, enkel alleen problemen met dat de game zelf blurry is.

Zie screenshot voor voorbeeld, zie ik iets over het over hoofd? Heeft iemand anders hier uberhaupt last van?

Edit Bij de normale multiplayer heb ik dit probleem niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Fl0yd op 12-03-2020 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 10-09 07:14
Fl0yd schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 16:58:
[Afbeelding]Ik heb de game direct bij de release gekocht, even gespeeld en vanwege tijdgebrek even links laten liggen.
Toch benieuwd naar Warzone dus de game weer geinstalleerd.
Nooit problemen gehad met de 'normale' multiplayer.

Maar nu heb ik een 'vaag' (letterlijk) probleem.
Sommige tekst is nogal blurry, alsof de resolutie niet klopt. Ik heb alle standaard zaken geprobeerd, antialisasing, render resolution staat goed, depth of field uit, laatste drivers, etc. etc.

Ik heb echt geen idee meer. Ik heb geprobeerd te googlen op mijn probleem "blurry text, blurry font" etc maar niks, enkel alleen problemen met dat de game zelf blurry is.

Zie screenshot voor voorbeeld, zie ik iets over het over hoofd? Heeft iemand anders hier uberhaupt last van?

Edit Bij de normale multiplayer heb ik dit probleem niet.
Kan zijn dat windows dit zelf doet. Sommige apps worden blurry weergegeven en er is een setting in windows die kijkt of hij dat zelf op kan lossen. Heb je er ook last van als je op de grond bent? Want bij mij wordt het blurry als je bovn een bepaalde snelheid naar beneden gaat vanuit het vliegtuig.
Anders weet ik het niet, sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl0yd
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-09 13:58

Fl0yd

Dovahkiin

Brubs schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 17:06:
[...]

Kan zijn dat windows dit zelf doet. Sommige apps worden blurry weergegeven en er is een setting in windows die kijkt of hij dat zelf op kan lossen. Heb je er ook last van als je op de grond bent? Want bij mij wordt het blurry als je bovn een bepaalde snelheid naar beneden gaat vanuit het vliegtuig.
Anders weet ik het niet, sorry
Bedankt voor je reactie. Het is inderdaad ook zo als ik op de grond ben.
Na aanleiding van je opmerking even gezocht en hierop uit gekomen:

https://support.microsoft...indows-10-fix-blurry-apps

Deze setting uitgezet maar helaas ook het probleem niet verholpen. :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bassbounce
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-09 23:12
Fl0yd schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 17:32:
[...]

Bedankt voor je reactie. Het is inderdaad ook zo als ik op de grond ben.
Na aanleiding van je opmerking even gezocht en hierop uit gekomen:

https://support.microsoft...indows-10-fix-blurry-apps

Deze setting uitgezet maar helaas ook het probleem niet verholpen. :(
Hier ook al van het begin last van.

Huidige Pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pentiummania
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-05 18:07

Pentiummania

i.imgur.com /X6rHMRT.jpg

simons schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:42:
[...]

Ik volg jouw acties.
Echter:
Map verwijderd.
Start spel op.
Online profile wordt ge-fetched.
Kom in spel en als ik shaders laat installeren via menu-grafics verschijnt in het rood dat het gepauzeerd is.
Ik word nog steeds er uit gegooid.

Kan je specifieker zijn in je acties, omstandigheden?
Ik heb dit ook gehad, ik heb het spel toen opgestart onder een ander Windows account. Moest eerst ook in veilige modus en dan kun je wel weer de beeldscherminstellingen instellen. Komt redelijk op hetzelfde neer als de map verwijderen uit Mijn Documenten.
Er is vandaag ook weer een update, ik denk dat dit de patch notes zijn: https://www.gamespot.com/...tch-notes-r/1100-6474604/
De URL schijnt niet te werken, dus welke monitor hebben we het over (Wel interessant altijd ook om te weten) ?

Weet trouwens iemand ook vast wel hoe je de drone (recon drone) kan gebruiken ?

[ Voor 3% gewijzigd door Pentiummania op 12-03-2020 23:58 ]

win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/Pentiummania https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:26
Ik heb ook die crashes to desktop zonder melding, wat voor mij werkt is het volgende:
Opstarten call of duty en vervolgens laat ik deze 5/10 minuten op het begin scherm staan. Daarna kan ik tot op heden zonder crashes spelen. Of het is iedere keer toeval geweest.
Maar als ik hem gelijk op start en een warzone start gaat het mis.

Alle andere opties werktte niet hij mij.
Verder de onleesbare fonts heb ik ook last van, kan bijna niet lezen wie in mijn squad zitten.

[ Voor 11% gewijzigd door Phyt_ op 13-03-2020 08:39 ]

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:48

SomerenV

It's something!

Hier krijg ik nu constant 'Server Disconnected' dus ik kan niet eens de diverse fixes uitproberen om crashes te voorkomen :+ Game start op, wil verbinden met de servers, dat faalt en vervolgens is de enige optie de game af te sluiten. Schijnt ook al langer een issue te zijn als ik de berichten her en der mag geloven. M'n internet is gewoon prima in orde, m'n router staat goed ingesteld, alles is bekabeld aangesloten en het heeft voorheen wel gewoon gewerkt.

Wat een ellende is deze game zeg :'( Denk je eindelijk een fatsoenlijke BR te kunnen spelen na PUBG, krijg je dit soort gezever.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:06
@SomerenV

Op welke drive staat je document folder?

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

kazzzdafke schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 12:40:
@SomerenV

Op welke drive staat je document folder?
Gewoon op m'n C:/ (SSD) CoD zelf staat op D:/ wat een HDD is. M'n SSD is maar 250GB groot dus een game van 100GB tikt dan aardig aan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kampers
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 15-06 10:51
Ik wil Warzone met men vrienden van op,de PlayStation Spelen. Maar ik hoor hen niet en zei mij wel. Moet ik ergens iets instellen? Ik speel met een controller aangesloten via USB een USB Mic en een hoofdtelefoon met een gewone 3.5 jack.

Ergens iets van standaard apparaat veranderen ofzo?

Alvast bedankt

Live op Twitch . Mijn YouTube Kanaal iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob558
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14:58
kampers schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 20:42:
Ik wil Warzone met men vrienden van op,de PlayStation Spelen. Maar ik hoor hen niet en zei mij wel. Moet ik ergens iets instellen? Ik speel met een controller aangesloten via USB een USB Mic en een hoofdtelefoon met een gewone 3.5 jack.

Ergens iets van standaard apparaat veranderen ofzo?

Alvast bedankt
Speel jij op de Playstation? Dit topic gaat over specifieke problemen met de PC-versie. Als jij op de PC speelt: ik heb even zitten zoeken naar de communicatie-settings van MW. Blijkbaar neemt hij de instellingen van Windows over. Dus check even onder je geluidsinstellingen of je je microfoon en headset als 'standaard communicatieapparaat' hebt ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimjongdaillest
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 05-07 09:12
Wie wilt teamen op PC?

kimjongtheillest#1949449 <- battle.net ID op PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tacoos
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:35

Tacoos

i am i

Mijn zoon probeert Warzone te spelen op zijn Lenovo Yoga 530 met ryzen 5,vega 8 igp en 8Gb ram.
Dat gaat een tijdje goed, maar dan crashed de game met melding onvoldoende geheugen.
Nou is de minimum mem requirement 8Gb en ik gok dat daar het probleem zit omdat zijn igp ook een deel van die 8Gb nodig heeft.
Online vind ik wel YouTube vids van mensen die Warzone spelen op een vega 8/ryzen 5, maar die spelen desktop zover ik zie.
Voor ik mijn zoon 80 euro uit zijn zak troggel: gaat een upgrade naar 16 Gb ervoor zorgen dat ie Warzone probleemloos kan spelen?

Hij is net begonnen als vakkenvuller en is aan het sparen voor een game pc, maar voordat ie genoeg bij elkaar heeft daarvoor zijn we een jaar verder met dat salaris en uren ;)

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLarger1
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-09 23:03
Tacoos schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 19:54:
Mijn zoon probeert Warzone te spelen op zijn Lenovo Yoga 530 met ryzen 5,vega 8 igp en 8Gb ram.
Dat gaat een tijdje goed, maar dan crashed de game met melding onvoldoende geheugen.
Nou is de minimum mem requirement 8Gb en ik gok dat daar het probleem zit omdat zijn igp ook een deel van die 8Gb nodig heeft.
Online vind ik wel YouTube vids van mensen die Warzone spelen op een vega 8/ryzen 5, maar die spelen desktop zover ik zie.
Voor ik mijn zoon 80 euro uit zijn zak troggel: gaat een upgrade naar 16 Gb ervoor zorgen dat ie Warzone probleemloos kan spelen?

Hij is net begonnen als vakkenvuller en is aan het sparen voor een game pc, maar voordat ie genoeg bij elkaar heeft daarvoor zijn we een jaar verder met dat salaris en uren ;)
Dit is een filmpje wat ik zo snel kon vinden:

https://youtu.be/4rKYv01oetE

En voor wie nog Squad leden zoekt: TheLarger#2849

AMD Ryzen 7 5800X - ASUS ROG STRIX X470-F - AMD Radeon 6900XT - LG 34GN850-B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:54
@Tacoos 80 euro is wel wat veel, voor 35 euro ben je klaar

categorie: Geheugen intern

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tacoos

Tacoos

i am i

418O2 schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 23:51:
@Tacoos 80 euro is wel wat veel, voor 35 euro ben je klaar

categorie: Geheugen intern
Helaas zit er 2x 4Gb in en moet ik die dus vervangen door 2x 8Gb, of genoegen nemen met 12 Gb.
Kan ook natuurlijk, maar is minder optimaal? Ryzen heeft veel baat bij dual channel ram en dan is 4Gb niet dual? Merk je dat?
TheLarger1 schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 23:39:
[...]

Dit is een filmpje wat ik zo snel kon vinden:

https://youtu.be/4rKYv01oetE

En voor wie nog Squad leden zoekt: TheLarger#2849
Thanks. In de reacties lijkt iemand te bevestigen dat ie met 16Gb in z'n laptop wel kan spelen en voorheen met 8 niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
@Tacoos check even of er niet 1 is gesoldeerd. Dat heeft mijn Lenovo namelijk wel. 12gb kom je ook mee weg, waarschijnlijk onder de streep beter dan 8 met dual channel

[ Voor 34% gewijzigd door 418O2 op 18-03-2020 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vigor
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-05-2024
Mochten er mensen zijn die problemen hebben om om mw (warzone) te draaien op een macbook, stuur een berichtje. Bij mij draait het inmiddels soepel fps >70 op high settings (16 inch 5300 4gb) zonder de bekende gekke kleuren en throttling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:56

Mavamaarten

Omdat het kan!

Vigor schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 11:28:
Mochten er mensen zijn die problemen hebben om om mw (warzone) te draaien op een macbook, stuur een berichtje. Bij mij draait het inmiddels soepel fps >70 op high settings (16 inch 5300 4gb) zonder de bekende gekke kleuren en throttling.
Beetje gek om enkel via PB te delen. Waarom post je het hier niet gewoon?

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _function
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 11:21
Iemand ervaring met het volgende?

Ik heb laatst CoD: MW gedownload via Battle.net. De eerste keer dat ik deze opstarten werkte dit probleemloos. Ik kon ook gewoon normaal potjes spelen. Echter toen ik hem de dag erna wilde opstarten kreeg ik na het Activision logo een black-screen en daarna sluit hij zich automatisch af. Lijkt wel of je een alt-tab doet, maar die doe ik zelf niet. Ik krijg erna ook geen foutmelding oid te zien, alleen een black-screen voor de crash.

Ik heb de game al opnieuw geïnstalleerd. Ook meerdere threads op reddit geprobeerd te volgen met soort gelijke issues, helaas geen succes.

Specs die ik gebruik: 970gtx, I5 4690k, 16GB ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vigor
Mavamaarten schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 11:42:
[...]

Beetje gek om enkel via PB te delen. Waarom post je het hier niet gewoon?
Je hoeft er niks achter zoeken ;) Ik vroeg me alleen af of dit de juiste thread was om het ineens te posten en wellicht is er al eens wat over geschreven. Wilde alleen maar behulpzaamheid tonen.

Na wat zoekwerk kwam ik op deze link:

YouTube: 2019 16" Macbook Pro AMD Adrenaline 2020 Driver Test & CoD MW Test

Ik heb ook de red en blue versies geprobeerd en blue lijkt de beste performance te geven. Op https://www.bootcampdrivers.com/ staat ook een uitgebreide uitleg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Vigor schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:50:
[...]

Je hoeft er niks achter zoeken ;) Ik vroeg me alleen af of dit de juiste thread was om het ineens te posten en wellicht is er al eens wat over geschreven. Wilde alleen maar behulpzaamheid tonen.

Na wat zoekwerk kwam ik op deze link:

YouTube: 2019 16" Macbook Pro AMD Adrenaline 2020 Driver Test & CoD MW Test

Ik heb ook de red en blue versies geprobeerd en blue lijkt de beste performance te geven. Op https://www.bootcampdrivers.com/ staat ook een uitgebreide uitleg.
Sorry, mijn post klonk net een beetje te aanvallend. Goeie tip, overigens. Ik wist niet van het bestaan van die drivers af, dat ga ik zo eens proberen. Ik speel niet specifiek MW2019 op mijn macbook maar emulators kunnen hier alleen maar baat bij hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vigor
Geen punt! Weet niet of ik je helemaal begrijp met emulator, maar ik speel mw via windows/bootcamp en nu met de nieuwe drivers. Er zijn na de release van de macbook 16 inch geen officiele nieuwe drivers uitgebracht.
Warzone speelt heel erg soepel, veel beter qua performance dan bijv. bf5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Vigor schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 14:24:
Geen punt! Weet niet of ik je helemaal begrijp met emulator, maar ik speel mw via windows/bootcamp en nu met de nieuwe drivers. Er zijn na de release van de macbook 16 inch geen officiele nieuwe drivers uitgebracht.
Warzone speelt heel erg soepel, veel beter qua performance dan bijv. bf5.
Ik speel vaak MarioKart 8 en andere Wii U games via CEMU op bootcamp. Daar hebben goede GPU drivers wel baat bij :)
Maar soit, dat gaat een beetje off topic. Ga vanavond mijn bootcamp partitie eens vergroten om MW ook eens een kans te geven, bemoedigend om te horen dat Warzone goed speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Laatst online: 27-08 20:38
Oef, ik heb mijn Warzone onspeelbaar gemaakt...

Ik had in het begin problemen met DEV errors. Uiteindelijk gefixed door de texture setting op normal te zetten. Toen nog het e.e.a. gelezen over andere opties. Dus vanmorgen even geprobeerd en de texture setting weer op high gezet. Werkte niet, dus direct weer terug naar normal texture settings. Sindsdien alleen maar crashes. Kan gewoon niet meer spelen.......

Geen idee wat er nu anders is. Heb alleen maar de texture setting aanpast. Inmiddels de hele dag al fixes geprobeerd maar geen enkele werkt. Wat een drama...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teddy270us
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-05 08:52
Zijn er mensen op PC die problemen hebben om in game te komen na de update van vandaag?

Ik speel het op een 2700x, 1080 ti, 16 gig ram, vanaf dag 1 heb ik de game en nooit problemen gehad. Ik wilde een uur geleden gaan spelen, ik kwam in het menu (zag daar dat de playlist gewijzigd was) , koos een game mode (maakt niet uit wat ik kies, resultaat is het zelfde) , ik kom in de lobby, game start, maar ongeveer 10 seconden nadat het spel is gestart, krijg ik een zwarte scherm, monitor gaat in sleep mode, pc doet niets meer en ik moet hard-rebooten.

Nvidia drivers nog eens geinstalleerd, hielp niet.
Spel in safe mode starten, hielp niet.

wilde, alvorens ik het spel opnieuw gaan installeeren, kijken of anderen er ook last van hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca_030
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 19:20
HELP!

Net een nieuwe PC in elkaar gezet en oh oh oh, DEV ERROR 6068!
ben er al 3 dagen mee bezig..

specs:
RYZEN 2400G
2X8GB DDR4 @2100MHZ
RX 570 8GB
2X 250GB SSD
WIN 10 BUILD 1909

alle drivers zijn up to date

Heb naar mijn idee elk YouTube filmpje gekeken en door zo veel forums gegaan. Niks lijkt te helpen :c

heeft iemand hier een fix voor?

het volgende heb ik al geprobeerd:

1 -de game als Administrator openen}
2 -{enige overlays van AMD uitschakelen}
3 -{alle Windows updates geïnstalleerd}
4 -{xbox game bar uit gezet}
5 -{de game in windowed-borderless gezet}
6 -{de FPS gecappt op verschillende waardes van 100 tot 60}
7 -{v-Sync aan gezet}
8 -{de applicatie op Hoge Prioriteit zetten}
9 -{ray tracing uitgezet ingame}
11 -{direct X updaten}
12 -{scan en repair gedaan via battle.net launcher}
13 -{de game opnieuw geinstalleerd}
14 -{crossplay uitgezet}
15 -{ik heb geen overclocks aan staan op ram gpu en cpu}
16 -{de game zelf opnieuw geïnstalleerd op de andere SSD} (os)
17 -{underclock op de gpu werkt ook niet}
18 -{extra launch optie -d3d11 werkt ook niet}
19 -{Radeon driver 19.10.2 geprobeerd}
20 -{Shaders opnieuw geïnstalleerd}
21 -{players folder verwijdert in documenten}
22 -{sfc /scannow in cmd geprobeerd}
23 -{de game in Windows 8 compatibel gedraaid}
24 -{refresh rate en fps aangepast op monitor (144)}
25 -{afterburner en dergelijke apps uit}
26 -{Windows safe boot}

alles nu terug gedraaid met hoop iets anders te proberen aangezien het bovenstaande helaas niet werkt. alle hulp is welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Ik heb het al in het algemene topic een keer gepost maar ik gok dat er daar veelal console spelers zitten... Worden mensen hier ook af en toe helemaal loco van de aim assist die console spelers met controller krijgen, voornamelijk in Warzone?

In normale game modes merk je er niet al te veel van, veel close quarters waar de aim assist te langzaam is, en zelfs als je het al merkt ben je in de meeste gamemodes zo weer gespawned en in de actie.

Maar nu met Warzone veel meer open ruimte en long range gevechten en zeer regelmatig wanneer ik doodga en de killcam kijk zie je gewoon de aim assist automatisch tracken en het snappen van vijand naar vijand veel te makkelijk maken. Ik heb wat gameplay van console spelers zitten kijken op Youtube en het is echt absurd hoeveel die assist ingrijpt IMHO. En de grap is dat console spelers blijkbaar crossplay uit kunnen zetten, zelfs voor Warzone. Maar ik als PC speler MOET het aan hebben staan om Warzone te spelen. Haalt wel nogal de lol uit het spel op die momenten, hoe goed het over het algemeen ook is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luc77z
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Luca_030 schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 19:31:
HELP!

specs:
RYZEN 2400G
2X8GB DDR4 @2100MHZ
RX 570 8GB
2X 250GB SSD
WIN 10 BUILD 1909

Heb naar mijn idee elk YouTube filmpje gekeken en door zo veel forums gegaan. Niks lijkt te helpen :c

7 -{v-Sync aan gezet}
11 -{direct X updaten}
14 -{crossplay uitgezet}
26 -{Windows safe boot}

alles nu terug gedraaid met hoop iets anders te proberen aangezien het bovenstaande helaas niet werkt. alle hulp is welkom
Ik heb de zelfde error na 1 tot 2 uur warzone spelen. Heel irritant, ook voor de teammates.

Als ik een oplossing gevonden heb dan zal ik het met jou delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riuujin
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-08 15:23
HELP!

specs:
RYZEN 2400G
2X8GB DDR4 @2100MHZ
RX 570 8GB
2X 250GB SSD
WIN 10 BUILD 1909

7 -{v-Sync aan gezet}
11 -{direct X updaten}
14 -{crossplay uitgezet}
26 -{Windows safe boot}

Deze bug staat nu bij https://support.activisio...ll-of-duty-modern-warfare met
We've identified an issue that is causing hang crashes on the GPU, particularly during Campaign cutscenes. These crashes will be addressed in an upcoming patch.

[ Voor 3% gewijzigd door Riuujin op 18-03-2020 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Propane schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 19:44:
Ik heb het al in het algemene topic een keer gepost maar ik gok dat er daar veelal console spelers zitten... Worden mensen hier ook af en toe helemaal loco van de aim assist die console spelers met controller krijgen, voornamelijk in Warzone?

In normale game modes merk je er niet al te veel van, veel close quarters waar de aim assist te langzaam is, en zelfs als je het al merkt ben je in de meeste gamemodes zo weer gespawned en in de actie.

Maar nu met Warzone veel meer open ruimte en long range gevechten en zeer regelmatig wanneer ik doodga en de killcam kijk zie je gewoon de aim assist automatisch tracken en het snappen van vijand naar vijand veel te makkelijk maken. Ik heb wat gameplay van console spelers zitten kijken op Youtube en het is echt absurd hoeveel die assist ingrijpt IMHO. En de grap is dat console spelers blijkbaar crossplay uit kunnen zetten, zelfs voor Warzone. Maar ik als PC speler MOET het aan hebben staan om Warzone te spelen. Haalt wel nogal de lol uit het spel op die momenten, hoe goed het over het algemeen ook is.
Same. Ik zie wel eens clips voorbij komen op Reddit en dan denk ik echt, wtf, die aimassist is wel echt een voordeel. Had zelf crossplay voor de normale game ook maar uit staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
HELP!

specs:
RYZEN 2400G
2X8GB DDR4 @2100MHZ
RX 570 8GB
2X 250GB SSD
WIN 10 BUILD 1909
Ken het gevoel... Ben gister ook 12 uren bezig geweest om het te fixen. Uiteindelijk is het mij gelukt. Ik heb geen idee wat de oplossing precies was (teveel dingen aangepast) maar het lijkt allemaal weer goed te werken. Heb ook letterlijk alle YT video's bekeken. De laatste stappen die ik gedaan heb:

- Revert naar oudere Nvidia driver (dat was het waarschijnlijk niet want met de nieuwste driver heeft het ook prima gewerkt)
- GPU + mem (op GPU) underclock
- Alle files uit de MOW installatie folder weggegooid (met uitzondering van de 2 .exe bestanden (launcers en de main .exe)
- Daarna scan en repair gedraaid
- Windows geupdate naar 1909
- Virtual mem (page file) op 30GB gezet

Wat sowieso voor problemen zorgt is de texture setting. Als deze op high staat loopt de boel ook vast. Ingame settings heb ik alles aangezet. Behalve shadow en sun caching en de andere shadow setting op normal gezet. Voor de rest staat alles op max. Particle setting ook op low/normal gezet.

Nvidia overlay werkt helaas niet meer. Dus maar even reshade geinstalleerd. De game heeft daar ook wat moeite mee en crashed als ik dingen aanpas. Maar eenmaal ingesteld lijkt het goed te lopen.

Nog even lopen spelen met GPU overclock. Maar als ik deze weer aanzet kreeg ik naar verloop van tijd weer een DEV error 6070. Dus voor nu speel ik met GPU underclock. Geen probleem want op 1440p op bijna max setting haal ik rond de 90-100 fps (RTX2070S).

De grap was dat ik hiervoor prima kon spelen. Alleen had ik gister de texture setting aangepast van normal naar high en begonnen de problemen weer. Na het terug zetten naar normal bleven de problemen. 12 uren bezig geweest om het te fixen.......

Gezien de grafische errors lijkt het probleem in de shaders te zitten. Probeer een GPU nog iets verder te underclocken. Een FPS lock lijkt voor sommige mensen ook te werken maar dat wil je liever niet.

Andere tip: probeer eerst eens een potje te spelen met letterlijk alle settings op low. Zet alleen je resolutie goed. En probeer vanaf daar verder te werken.

Extra tip: gooi ook je shader cache van Nvidia en direct x leeg. Staat ergens een folder genaamd nv_cache (weet zo niet meer waar). Direct x cache kun je legen via schijfopruiming.

[ Voor 4% gewijzigd door biggydeen2 op 19-03-2020 07:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 10-09 15:55
Ik hed sinds een paar weken op mijn pc dat sommige objecten opeens een hele felle refelctie hebben. Dit probleem heb ik ook als ik reflecties en Ray Tracing uit zet. Bijvoorbeeld houten kistjes die fel wit licht geven als je te dicht bij staat. Kent iemand dat probleem?

Heb de instellingen al een keer gereset. en de nvidia drivers zijn bijgewerkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tacoos

Tacoos

i am i

418O2 schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 09:43:
@Tacoos check even of er niet 1 is gesoldeerd. Dat heeft mijn Lenovo namelijk wel. 12gb kom je ook mee weg, waarschijnlijk onder de streep beter dan 8 met dual channel
Gelukkig zijn het normale sodimm sockets, dus een reepje vervangen was geen probleem

ook @TheLarger1

Na upgrade van 8 naar 12 Gb kan hij prima Warzone spelen!

Fijn, want nu is de ps4 weer vrij voor zoon 2...We hebben 3 kinderen en maar 1 ps4. Zie dat maar eens eerlijk te verdelen zonder ruzie :X ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luc77z
  • Niet online
HELP!

specs:
RYZEN 2400G
2X8GB DDR4 @2100MHZ
RX 570 8GB
2X 250GB SSD
WIN 10 BUILD 1909

7 -{v-Sync aan gezet}
11 -{direct X updaten}
14 -{crossplay uitgezet}
26 -{Windows safe boot}

Met de nieuwste amd driver heb ik geen error 6068 meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gold_dust
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-08-2021
Warzone crasht hier steeds binnen een minuut. Driver update helpt niet. Zie dat Reddit vol staat met dezelfde problemen en geen oplossingen. Daar heb ik dus 85GB voor zitten downloaden ... In ieder geval was het gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiny Disco
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07-05 07:57
Ik speel Warzone via Shadow. Over het algemeen loopt de game soepel zonder lag maar ik merk wel de laatste tijd hoe drukker het op de servers is, hoe meer mankementen ik ga krijgen. Of dit door de Corona crisis komt geen idee, 2 weken geleden had ik nog nergens last van.

Als ik een internetkabel aansluit is het overigens voor 90% verholpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Shiny Disco schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 21:39:
Ik speel Warzone via Shadow. Over het algemeen loopt de game soepel zonder lag maar ik merk wel de laatste tijd hoe drukker het op de servers is, hoe meer mankementen ik ga krijgen. Of dit door de Corona crisis komt geen idee, 2 weken geleden had ik nog nergens last van.

Als ik een internetkabel aansluit is het overigens voor 90% verholpen
Ik speel gewoon lokaal en tijdens mijn sessie donderdag was het echt lag galore. En een vriend zei ook al dat het gister shit was. Ligt dus niet per se aan shadow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiny Disco
418O2 schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 21:43:
[...]

Ik speel gewoon lokaal en tijdens mijn sessie donderdag was het echt lag galore. En een vriend zei ook al dat het gister shit was. Ligt dus niet per se aan shadow
Ik denk dat het gewoon aan de servers van Activison ligt. Nu de halve wereld thuis zit, gaat iedereen uit pure verveling Warzone spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr3000
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 05-09 18:03
Ik heb sinds een tijdje een vrij vreemd probleem.
Als ik met mijn muis klik (usb bedraad logitech g502) hapert mn audio en beeld ook een beetje.
Had in COD Warzone vrij veel lag bij veel schieten haperend beeld en haperende audio terwijl ik verder gewoon rond de 90 - 100 fps zit.

Heb eergister een Geforce 2070 geinstalleerd, en cpu blijft onder 100%.
ik heb net alles afgesloten en spotify gedraaid met gelijk daar hoorde ik hetzelfde issue als ik gewoon met mijn muis klik op random plekken.

Iemand een idee wat dit kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb 2 dagen geleden de spel call of duty mw gedouwnload en ik heb nog geen ene spel kunnen uitspelen pc valt uit kan iemand de oorzaak hiervan even geven alleen bij call of duty mw doet die dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Verwijderd schreef op zondag 22 maart 2020 @ 13:58:
ik heb 2 dagen geleden de spel call of duty mw gedouwnload en ik heb nog geen ene spel kunnen uitspelen pc valt uit kan iemand de oorzaak hiervan even geven alleen bij call of duty mw doet die dat
Nee. Niet met deze informatie. En lees je tekst een door voor je post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiny Disco
Nou kan het zijn dat je dyslexie hebt maar lees even de tekst door voordat je iets post.

Heb je de juiste drivers geïnstalleerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luc77z
  • Niet online
mr3000 schreef op zondag 22 maart 2020 @ 12:12:
Ik heb sinds een tijdje een vrij vreemd probleem.
Als ik met mijn muis klik (usb bedraad logitech g502) hapert mn audio en beeld ook een beetje.
Had in COD Warzone vrij veel lag bij veel schieten haperend beeld en haperende audio terwijl ik verder gewoon rond de 90 - 100 fps zit.

Heb eergister een Geforce 2070 geinstalleerd, en cpu blijft onder 100%.
ik heb net alles afgesloten en spotify gedraaid met gelijk daar hoorde ik hetzelfde issue als ik gewoon met mijn muis klik op random plekken.

Iemand een idee wat dit kan zijn?
Gebruik je logitech gaming software?
Verwijder het en installeer logitech hub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavors
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-09 23:54
De oplossing die voor mij uiteindelijk werkte staat in deze thread:
https://www.reddit.com/r/...one_fix_its_finally_gone/
"1." First thing I did was Launch the game, immediately after launching, I browsed to my Modern Warfare Install folder (ex:C:\Program Files (x86)\Call of Duty Modern Warfare) and renamed "ModernWarfare.exe" and "Modern Warfare Launcher.exe" to "ModernWarfare1.exe" and "Modern Warfare Launcher1.exe” (others have confirmed you don’t need to rename Launcher) CUZ WHY THE FUK NOT

"2." Second thing I did after installing, went to "Display Settings" -> Scroll to bottom -> Graphic Settings -> Classic App - > Browse to Modern Warfare Install Folder and Select ModernWare1.exe -> Once Added, highlight it and select "Options" -> Select "High Performance" and Save. Did the same for Modern Warfare Launcher cuz at this point I will do anything. MAKES FUKING SENSE TO DO THIS SO THE GAME PRIORITIZES GPU BEFORE CPU. (Just to note: doing only step 2 without step 1 continued my crashing)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riuujin
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-08 15:23
Ik had als maar last van het feit dat het spel naar de desktop crashte na een aantal minuten spelen (maakte niet uit welke settings). Maar als ik Origin (van EA) afsluit, had het standaard draaien op achtergrond, dan crashed het spel niet meer.

misschien helpt dit iemand anders ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kernkopper
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-05 14:20
Riuujin schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 00:01:
Ik had als maar last van het feit dat het spel naar de desktop crashte na een aantal minuten spelen (maakte niet uit welke settings). Maar als ik Origin (van EA) afsluit, had het standaard draaien op achtergrond, dan crashed het spel niet meer.

misschien helpt dit iemand anders ook.
Hmm dit ga ik even proberen. Heb eergister vanalles geprobeerd, waarna ik een paar games heb kunnen spelen. Gister crashte ie echter wel weer, dus misschien ligt het daar aan. Thnx! Will get back to you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16:27
Lekker dit...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NYLOVML5pIdukgQ33VbWQgxsSgU=/f/image/TOK5grqnoZhBwcdnbg0j6fRS.png

Nog niet eerder meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 19:38
Ik speel op de pc maar kan ingame mijn mic niet gebruiken. Heb alle instellingen goed staan en zie zelfs als ik praat mijn naam met speaker icoontje. Maar niemand kan me horen. Heel raar en heb geen idee hoe ik dit moet oplossen. Iemand een idee???

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tombason
  • Laatst online: 00:19
Korkss schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 15:06:
Ik speel op de pc maar kan ingame mijn mic niet gebruiken. Heb alle instellingen goed staan en zie zelfs als ik praat mijn naam met speaker icoontje. Maar niemand kan me horen. Heel raar en heb geen idee hoe ik dit moet oplossen. Iemand een idee???
Wat is je NAT type?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Open. Pc is bekabeld op internet. Heb al mic open en push to talk beide geprobeerd. Windows herkent en gebruikt mn mic wel gewoon alleen ingame bij cod werkt hij niet ofzo..

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Laatst online: 19:30
Post niet gauw om te bitchen, maar ik heb de launcher al dik n uur geleden aangezet om te updaten en hij heeft gewoon nog geen 4 vd 20 GBs gedownload, dafuq blizzard?! Download stopte daarnet ook uit zichzelf... gaat nu weer met een wopping 200-500KB/s.. Ik dacht dat hier een P2P systeem achter zat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensdbb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-12-2024
Fucking hell.. hier ook zo.. 801 bytes / s...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
Kom gewoon niet meer boven de 100KB/s uit.. Lekker begin van het weekend zo |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
  • Registratie: Oktober 2010
  • Nu online
Yep hier dus ook... eerst een update van 20GB en daar achteraan komt nog een 6GB update.

Hier ook 100-300KB/s

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 21:23
oldsmelly schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 18:29:
Yep hier dus ook... eerst een update van 20GB en daar achteraan komt nog een 6GB update.

Hier ook 100-300KB/s
Dan ben je nog sneller dan dat ik ben momenteel..... 0 b/s met een uitschieter naar 923 b/s :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
Ik heb het idee dat ie helemaal vasthangt nu.. Zegt wel 400KB/s maar download staat al tijden op 14.62GB, zelfs met 400KB/s zou dat langzaam omlaag moeten gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
  • Nu online
Hier nu ook 0 B/s

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
Ik ga maar wat racen, ik zie dit niet meer goed komen vandaag... Hopelijk morgen beter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Irrival
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-08 10:32

Irrival

"Dispel the Darkness"

Pyr0_ schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 18:00:
Kom gewoon niet meer boven de 100KB/s uit.. Lekker begin van het weekend zo |:(
Zondag potje spelen? >:)

Mijn geluk kan iig niet op, na de patch doet alles het weer! Drie dagen voor niks lopen troubleshooten. Had mijn 3700X verlanglijstje al klaar.

[ Voor 25% gewijzigd door Irrival op 27-03-2020 19:36 ]

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
Irrival schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 19:34:
[...]

Zondag potje spelen? >:)

Mijn geluk kan iig niet op, na de patch doet alles het weer! Drie dagen voor niks lopen troubleshooten. Had mijn 3700X verlanglijstje al klaar.
Op dit tempo kan ik maandag, misschien, weer spelen... ;w :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Irrival
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-08 10:32

Irrival

"Dispel the Darkness"

oldsmelly schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 18:29:

Hier ook 100-300KB/s
Pyr0_ schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 18:46:
Ik heb het idee dat ie helemaal vasthangt nu.. Zegt wel 400KB/s maar download staat al tijden op 14.62GB, zelfs met 400KB/s zou dat langzaam omlaag moeten gaan...
Just a thought.. al een keer je download rate op een vaste waarde gezet? Mogelijk wel Battle.net opnieuw opstarten nadat je dat gedaan hebt.

[ Voor 5% gewijzigd door Irrival op 27-03-2020 19:41 ]

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Net region aangepast naar "Americas" en kort daarna begon die wel een beetje normaal te downloaden:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P7mZBGMF4kYAAZmCtYH_3EJTAzk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uH36PS2IQUpDb3waCQA69Ju8.jpg?f=fotoalbum_large

Misschien helpt dit ook voor andere en zag op de Blizzard EU cs twitter dat ze inmiddels wel door hadden dat het probleem bij hun ligt lol :P :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koetsier88
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:35
YouTube: Battle.net CoD MW patch 1.18.0 stuck fix

dit heeft bij mij geholpen download nu met 23 mb/s

[ Voor 39% gewijzigd door koetsier88 op 27-03-2020 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
Liep eindelijk alles lekker verpest deze patch weer. Wat zijn die lui toch allemaal aan het doen vraag ik mij af...

Ik ervaar nu een soort van inputlag/tearing met 100+ fps op een freesync scherm... Dit had ik voorheen ook als ik reshade gebruikte maar als ik dat uitzet liep het prima dus daarom reshade ook gedeinstalleerd.

Fullscreen is nog steeds onspeelbaar. Enorme tearing. Kan alleen spelen op Fullscreen borderless. Voor de patch liep alles vlekkenloos. Niet alleen heb ik nu 5-10 fps minder met dezelfde settings maar die lichte tearing is echt dramatisch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Stond al op 0 bij mij. Lost niets op.
Mss kan ik het wel snappen aangezien heel de wereld op internet zit, maar het is toch best irritant.

[ Voor 13% gewijzigd door Tomski1986 op 27-03-2020 20:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kelvin46
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-09 21:20
Tomski1986 schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 20:44:
[...]

Stond al op 0 bij mij. Lost niets op.
Mss kan ik het wel snappen aangezien heel de wereld op internet zit, maar het is toch best irritant.
Eerst op 300 zetten, daarna weer aanpassen naar 0. Dit werkt bij mij ook weer. Download nu met 50 MB/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
kelvin46 schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 20:50:
[...]

Eerst op 300 zetten, daarna weer aanpassen naar 0. Dit werkt bij mij ook weer. Download nu met 50 MB/s
Helpt niet hier. Download 20 seconden aan 6,77 MB/s daarna weer niets.
Gewoon fucking belachelijk.

[ Voor 4% gewijzigd door Tomski1986 op 27-03-2020 21:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheTeek
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 11:33

TheTeek

TheTeek

Region/account aanpassen naar Americas (boven "play/update") Zoals @falcon123 al eerder schreef, dat werkt!!

nog niet de volle snelheid, maar wel ruim meer dan in Europa.

Thanks Falcon!!

No one knows what TheTeek is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
TheTeek schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 21:02:
Region/account aanpassen naar Americas (boven "play/update") Zoals @falcon123 al eerder zij, dat werkt!!

nog niet de volle snelheid, maar wel ruim meer dan in Europa.

Thanks Falcon!!
Doet ook helemaal niets. 20 seconden en ligt weer stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Tomski1986 schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 21:04:
[...]

Doet ook helemaal niets. 20 seconden en ligt weer stil.
Het duurde wel even bij mij voor dat die wat ging doen. Laat hem even zijn ding doen, heb het idee dat je geduld een beetje op is :P ;)

@Tomski1986 Vriend van mij heeft hem aangepast naar asia > https://i.imgur.com/QJM1SwM.png lijkt ook goed te gaan.

Check anders of het eventueel enige relatie heeft met dit probleem > nieuws: Windows 10-gebruikers hebben last van internetverbindingsproblemen do... denk het niet, maar kan geen kwaad :)

[ Voor 46% gewijzigd door falcon123 op 27-03-2020 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTeek

TheTeek

TheTeek

bij mij nu al een paar minuten op 13MB/sec, die andere workaround van hierboven ook geprobeerd?
Eventueel op americas zetten, dan client sluiten en weer opnieuw starten?
En idd even geduld. O-)

[ Voor 6% gewijzigd door TheTeek op 27-03-2020 21:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomski1986
Pff ja mijn geduld is totaal op :p Laat het maar zitten dan voor vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTeek

TheTeek

TheTeek

haha, kan me voorstellen, snap eerlijk gezegd ook niet dat ze nu een patch van 20GB uitbrengen.
Alle grote streaming providers wordt gevraagd bandbreedte te sparen en dan komt activision met een patch van 20GB. En dan is dit nog een "kleine" voor COD begrippen... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Hier is het updaten vlekkeloos gegaan (wel met 'maar' 4MB/s omdat ik op zolder niet de volle 100Mbit kan benutten). Ben benieuwd of de update het CTD-issue heeft opgelost, maar dat ga ik zo even testen.

Edit: nope :F

Edit2: fix gedaan met het hernoemen van de exes en dan wat doen in de Display Settings maar ook weer nope. GOD.VER.DOMME. De game speelt zó lekker en ik ben wel toe aan een BR-game die niet zo fucking houterig is als PUBG. Krijg je dit soort ellende :X Het is ook niet dat het een zeldzaam iets is aangezien Reddit en diverse fora er vol mee staan. Fix your shit Activision! :(

[ Voor 52% gewijzigd door SomerenV op 27-03-2020 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Bij mij is de update zelfs 80 GB. Lijkt meer alsof hij het hele spel opnieuw aan het downloaden is. :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTeek

TheTeek

TheTeek

feep schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 21:59:
Bij mij is de update zelfs 80 GB. Lijkt meer alsof hij het hele spel opnieuw aan het downloaden is. :x
Bij twee vrienden van mij is de "update" zelfs 170GB, terwijl zij op hetzelfde patch niveau zaten als mij.
De meest recente (voor de vandaag update dan..;) )

Ik heb overigens geen CTD issues gehad, wel andere bugs, maar heb goede hoop, 20GB voor een patch... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kattenbeld
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:34
Bij mij is de update ook helaas 171gb, denk dat hij het hele spel opnieuw aan het downloaden is met 500kb/s 😔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 18:48
Voor iedereen die problemen heeft met updaten naast download bar settings > Latest updates maximim download rate even op 300 zetten > Download pauzeren > Download van pauze > Weer terug naar settings en waarde weer op 0 zetten. Na dit gaat het downloaden weer zoals het hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
  • Nu online
Download nu weer met 26MB/s.

Hopelijk geen ellende met deze patch net als @biggydeen2

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
Na de update draait de hele game alleen nog maar op cpu 😂
Heb herinstalleren van drivers en game gedaan maar helpt allemaal niks ☹️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

kneusteun schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 10:36:
Na de update draait de hele game alleen nog maar op cpu 😂
Heb herinstalleren van drivers en game gedaan maar helpt allemaal niks ☹️
Dat was hier ook al voor de update. CPU constant op de 100% terwijl m'n GPU uit z'n neus zit te vreten. Dat is verwacht ik ook de reden dat ik binnen een minuutje of 5 een CTD krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
SomerenV schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 11:21:
[...]

Dat was hier ook al voor de update. CPU constant op de 100% terwijl m'n GPU uit z'n neus zit te vreten. Dat is verwacht ik ook de reden dat ik binnen een minuutje of 5 een CTD krijg.
Probeer hwinfo eens? daar krijg ik door dat cpu op 65% zit en gpu op 70%, bug misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff opnieuw 84gb downloaden? Waarom toch? Das gewoon het hele spel nog eens.
Nuja, 2uurtjes geduld dan maar weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Bij mij is de update ook 171GB en het werkt voor geen meter. Kan niet eens downloaden. Buiten dat heb ik nog slechts 150GB aan vrije ruimte op mn SSD schijf. Kan net zo goed het spel opnieuw installeren maar dat lukt dus ook niet.. Ongelooflijk wat een amateurs daar.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tombason
  • Laatst online: 00:19
Korkss schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 15:13:
[...]

Open. Pc is bekabeld op internet. Heb al mic open en push to talk beide geprobeerd. Windows herkent en gebruikt mn mic wel gewoon alleen ingame bij cod werkt hij niet ofzo..
Je kan ook bij CoD in de instellingen je mic testen.
Hij deed het bij mij ook ineens niet meer, tot dat ik weer in een potje ging met een vriend. Ineens konden ze mij weer horen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Heuj, CTD's zijn opgelost. Heb Windows geüpdatet naar v2004 en nu werkt de game zoals 't hoort. Mocht je het ook willen proberen dan moet je even Windows Insider activeren en voor Slow Ring gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Tombason schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 15:07:
[...]

Je kan ook bij CoD in de instellingen je mic testen.
Hij deed het bij mij ook ineens niet meer, tot dat ik weer in een potje ging met een vriend. Ineens konden ze mij weer horen..
Ja hier doet mn mic het ook niet, bij die test mic functie. Heel vaag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiny Disco
Ik heb problemen met de nieuwe update. De update start wel maar ik krijg na een paar minuten de melding dat er iets mis is met mijn internet verbinding. Vervolgens stopt de update.

Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Lekker... een "update" van 171GB 8)7
En dat met 1.75kb/s gaat meer dan 3 jaar duren :+

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymondk42
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-06-2021
help ik heb dit probleem ook hij zegt downloading 170 gig naar het scannen van de game. is de update 157 gig, maar nog doet hij niks ook niet als ik die download aan pas op 300 of zo.. kan totaal niks downloaden fijn iemand nog tips"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Laatst online: 18:06
Totaal geen issue hier met downloaden, gaat van 46MB/sec naar 96MB/sec.
Wel veel last van lag spikes en teleporting. Sommige servers zijn echt niet te doen..

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Laatst online: 17:50
Aantal oplossingen:

-Uitloggen en dan bij het inlogscherm America kiezen. Dus niet als je al bent ingelogd.

-Download toch starten en 30s laten draaien. Pauze zetten en dan bij de settings de download snelheid naar 100kbs max zetten (bovenste vakje). Download weer starten en dan na 30s, terwijl hij draait dus niet pauze, weer op 0 zetten.

Mocht 2e niet werken kan je proberen hem op bv 10.000kbs te zetten.

Bij mij werkte inloggen op America en dan op 10.000 zetten het beste. Het is een beetje trial en error, maar kon toen in 1 klap doorgaan. Check sowieso even af en toe je scherm, soms moet je t proces even herhalen.

Zelf na de patch maar 50fps ipv 120 hiervoor. Van alles geprobeerd, maar helaas zonder succes (ook 2004 windows gedownload).

[ Voor 21% gewijzigd door mouzetc op 28-03-2020 22:37 ]

Signature

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Let op:
[PS4/XBOX] Call Of Duty Modern Warfare 2019

Dit topic is specifiek voor pc gerelateerde vragen en problemen. Voor algemene gameplay en crossplay gebruiken we bovenstaande topic.