Heb inmiddels een andere videokaart erin gezet en het werkt weer perfect. (GTX 1650 4Gb van MSI)Luca_030 schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 19:31:
HELP!
Net een nieuwe PC in elkaar gezet en oh oh oh, DEV ERROR 6068!
ben er al 3 dagen mee bezig..
specs:
RYZEN 2400G
2X8GB DDR4 @2100MHZ
RX 570 8GB
2X 250GB SSD
WIN 10 BUILD 1909
alle drivers zijn up to date
Heb naar mijn idee elk YouTube filmpje gekeken en door zo veel forums gegaan. Niks lijkt te helpen :c
heeft iemand hier een fix voor?
het volgende heb ik al geprobeerd:
1 -de game als Administrator openen}
2 -{enige overlays van AMD uitschakelen}
3 -{alle Windows updates geïnstalleerd}
4 -{xbox game bar uit gezet}
5 -{de game in windowed-borderless gezet}
6 -{de FPS gecappt op verschillende waardes van 100 tot 60}
7 -{v-Sync aan gezet}
8 -{de applicatie op Hoge Prioriteit zetten}
9 -{ray tracing uitgezet ingame}
11 -{direct X updaten}
12 -{scan en repair gedaan via battle.net launcher}
13 -{de game opnieuw geinstalleerd}
14 -{crossplay uitgezet}
15 -{ik heb geen overclocks aan staan op ram gpu en cpu}
16 -{de game zelf opnieuw geïnstalleerd op de andere SSD} (os)
17 -{underclock op de gpu werkt ook niet}
18 -{extra launch optie -d3d11 werkt ook niet}
19 -{Radeon driver 19.10.2 geprobeerd}
20 -{Shaders opnieuw geïnstalleerd}
21 -{players folder verwijdert in documenten}
22 -{sfc /scannow in cmd geprobeerd}
23 -{de game in Windows 8 compatibel gedraaid}
24 -{refresh rate en fps aangepast op monitor (144)}
25 -{afterburner en dergelijke apps uit}
26 -{Windows safe boot}
alles nu terug gedraaid met hoop iets anders te proberen aangezien het bovenstaande helaas niet werkt. alle hulp is welkom
Ervaren jullie ook framedrops na de update? Gaat soms een seconde van 140+ fps naar 70-80 voor de update had ik dit niet en het irriteert !
Heb je je headset en mic als standaard communicatiemiddel ingesteld via het windows geluid configuratiescherm? Dat fixte bij mij het probleem!Korkss schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 16:39:
[...]
Ja hier doet mn mic het ook niet, bij die test mic functie. Heel vaag..
Taakbalk met rechts op speakertje klikken > geluidsinstellingen openen > configuratiescherm geluid > en dan in corresponderende tab je headset als primair/default communicatiemiddel instellen.
Zelf heb ik na de update nog steeds last van dit soort irritante artifacts op m'n scherm: YouTube: COD Warzone : flashing,flickering
Filmpje is niet van mij, maar geeft wel het probleem weer waar ik mee te maken heb.
Herkenbaar voor iemand hier? Weet iemand een fix?
[ Voor 23% gewijzigd door Nashh op 29-03-2020 11:30 ]
Niks te doen tegen het probleem dat je ineens weer 171gb moet downloaden?
De download loopt vandaag wel "normaal" door, maar geen zin om de 171gig even weer te downloaden....
De download loopt vandaag wel "normaal" door, maar geen zin om de 171gig even weer te downloaden....
Je bent niet de enige; heb hier sinds de update ook constant last van frame drops en dan maakt het niks uit hoe ik de instellingen zet. Zelfs op het laagste blijven de frame drops komen.BlackBarryNL schreef op zondag 29 maart 2020 @ 05:04:
Ervaren jullie ook framedrops na de update? Gaat soms een seconde van 140+ fps naar 70-80 voor de update had ik dit niet en het irriteert !
Heel irritant wanneer je net iemand tegen komt

Rupsen, Rapsen.
Heb even een logje gemaakt en zie dat mijn gpu voor een seconde soms 2/3 seconden terug klokt naar 1300mhz of 800mhz en gpu load springt dan ook naar 0 temperaturen blijven het zelfde dus is geen hardware probleem maar met de spel denk ik. Heb jij er al iets aan gedaan of een fix ?Metian schreef op zondag 29 maart 2020 @ 15:50:
[...]
Je bent niet de enige; heb hier sinds de update ook constant last van frame drops en dan maakt het niks uit hoe ik de instellingen zet. Zelfs op het laagste blijven de frame drops komen.
Heel irritant wanneer je net iemand tegen komt
Dat hebben ze dan verdiend zeker........die 170GBTheTeek schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 22:48:
[...]
Bij twee vrienden van mij is de "update" zelfs 170GB, terwijl zij op hetzelfde patch niveau zaten als mij.
De meest recente (voor de vandaag update dan..;) )
Ik heb overigens geen CTD issues gehad, wel andere bugs, maar heb goede hoop, 20GB voor een patch...
Altijd Ethan... Leef je nog?!ethan..1 schreef op zondag 29 maart 2020 @ 18:19:
[...]
Dat hebben ze dan verdiend zeker........die 170GB
Spelen nu dus COD, na een BF 5 fiasco..., bevalt tot nu toe.
Als je weer een keer mee wilt doen? dinsdag vaste avond! (nog steeds)
No one knows what TheTeek is
Beperk de slowchat hier, mensen.... daarr is een algemeen topic voor
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Afgelopen vrijdag was de 1.8 update, super cool maar ik moest de gehele 171GB opnieuw downloaden?
Hadden hier meer mensen last van? dit was voor mij een grote domper in ieder geval....
Hoe had ik dit kunnen voor komen?
Hadden hier meer mensen last van? dit was voor mij een grote domper in ieder geval....
I9-9900K | Asro Z390 PHANTOM GAMING 9 Z390 | GiBy8GB D6 RTX 2070 Windforce 8G | Corsair RM550X (2018) 550W ATX24 | Cooler Master ML120L RGB | Corsair Vengeance LPX 32 GB | NZXT H500
Ja ik heb precies hetzelfde en het irritante is dat op de EU Region hij hem niet wil downloaden, loopt die te zeiken dat ik geen verbinding heb. Zet ik hem op US download hem wel, helaas met maar 30mb/smaubaan schreef op maandag 30 maart 2020 @ 11:01:
Afgelopen vrijdag was de 1.8 update, super cool maar ik moest de gehele 171GB opnieuw downloaden?

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
dat is inderdaad niet snel, wat ik wel merkte is dat de game vrijdag avond idd niet wou downloaden.Mother_Goozz schreef op maandag 30 maart 2020 @ 16:10:
[...]
Ja ik heb precies hetzelfde en het irritante is dat op de EU Region hij hem niet wil downloaden, loopt die te zeiken dat ik geen verbinding heb. Zet ik hem op US download hem wel, helaas met maar 30mb/s
heb de pc zaterdags weer aangezet sochtends en toen ging het gewoon steady met 11Mb/s best oke.
wel jammer dat ze op vrijdag zn update er uit poepen als je 171 GB moet downloaden had graag een paar potjes gedaan vrijdag.....
I9-9900K | Asro Z390 PHANTOM GAMING 9 Z390 | GiBy8GB D6 RTX 2070 Windforce 8G | Corsair RM550X (2018) 550W ATX24 | Cooler Master ML120L RGB | Corsair Vengeance LPX 32 GB | NZXT H500
Verwijderd
Volgens hun 'support pagina' nog geen oplossing, behalve uninstall, afmelden van je battle.net acocunt en opnieuw installeren (wat ik nu aan het doen ben...Linkser schreef op zondag 29 maart 2020 @ 11:39:
Niks te doen tegen het probleem dat je ineens weer 171gb moet downloaden?

En dan nog op America zetten want Europe hangt na 2 sec downloaden.
Aan de volle 7mb/s zal het niet meer voor vanavond zijn
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2020 20:53 ]
Verwijderd
Kan iemand mij op weg helpen met een aantal vragen omtrent COD mw.
Ik heb battle pass gekocht season 2:
Hoe werkt bl;ueprints? heb ik die wapens al direct en hoe voeg ik ze toe?
Hoe werkt het met Tiers? DIt staat los van je rank en je wapenopties? A tier ? advanced tier
thanks alvast!
Hoe werkt het met Tiers? DIt staat los van je rank en je wapenopties? A tier ? advanced tier
thanks alvast!
En ja hoor weer een update en weer hangt die teringzooi zich op...
160MB update met 440KB/s
ff met NordVPN een connectie gemaakt naar de USA.... en hop met 35MB/s binnen
Maar de lag in het spel is echt ruk....
Niet speelbaar
160MB update met 440KB/s
ff met NordVPN een connectie gemaakt naar de USA.... en hop met 35MB/s binnen
Maar de lag in het spel is echt ruk....
Niet speelbaar
[ Voor 46% gewijzigd door oldsmelly op 01-04-2020 18:32 ]
MuziekLiefhebbert
beetje laat om dit te zeggen:"maar je had het beter niet kunnen kopen, gezien season 2 nog maar iets van 6 dagen duurt... dit gezegd hebben:Verwijderd schreef op woensdag 1 april 2020 @ 14:56:
Kan iemand mij op weg helpen met een aantal vragen omtrent COD mw.
thanks alvast!
- er zijn 3 soorten XP in dit spel:
1. gewone/profiel XP. wat dus je "rank" omhoog doet gaan
2. weapon xp: daar mee gaat de xp van een wapen dat je gebruikt omhoog. elk wapen heeft zijn eigen lvl's en met elk lvl kan je bepaalde atatchments unlocken
3. Battle pass XP: daar mee gaat de XP van je BP omhoog en unlock je elk tier. Dat duurt aardig lang... tenzij je zelf dus tiers gaat kopen, denk ik niet dat je alle 100 teirs van de BP nog kan unlocken. tegen t einde komen ze met aanbiedingen, dan kan je per tier 100 CP betalen, dus een euro per tier
- stel je hebt geen enkele XP op een bepaalde wapen. dat betekent dat je dus geen attachments voor die wapen hebt vrij gespeeld, en dus heb je geen attachments. ALS je een blueprint van die wapen hebt, dan kan je toch nog die bewuste wapen met de attachments die op die blueprint staan toch gebruiken, ook al heb je ze nog niet vrij gespeeld.
- om die blueprint te gebruiken, moet je naar je wepon menu, dan kies je je wapen, en dan zie je aand e rechterkant een tab die je kan openen en daar zal je dan die blueprint kunnen zien en kiezen.
- let wel, stel, je hebt de m4 nog niet vrij gespeeld. je hebt wel een blueprint ervan. dan kan je met de m4 spelen, MAAR je zal geen weapon xp daarmee halen. Je profiel/rank moet genoeg omhoog, dat de m4 vrijwordt gespeeld, pas op dat moment kan je met je blueprint m4, weapon xp vergaren.
Nog steeds problemen, met crash na paar minuten zonder melding!?
Bij mij werkt nu, na het opstarten van het spel via Battle.net.
De ModernWarfare.exe veranderen naar ModernWarfare.exe1 en toepassen.
problem solved, for me.
Sharing is Caring
Bij mij werkt nu, na het opstarten van het spel via Battle.net.
De ModernWarfare.exe veranderen naar ModernWarfare.exe1 en toepassen.
problem solved, for me.
Sharing is Caring
Redelijk makkelijk te fixen, zet je region op America, klik op resume.BlackBarryNL schreef op donderdag 2 april 2020 @ 00:46:
alweer een update welke niet wil updaten ?
Vorige keer heeft dit wel gewerkt maar nu niet. Blijft gewoon op waiting staan.unfor schreef op donderdag 2 april 2020 @ 00:50:
[...]
Redelijk makkelijk te fixen, zet je region op America, klik op resume.
Edit: Pc herstart en loopt weer.
[ Voor 6% gewijzigd door Sokucho op 02-04-2020 01:05 ]
Een update waarbij hij het hele spel (83GB) weer opnieuw download. Lekker bezig zijn ze daar!!
En dat terwijl het een update van 150 a 200mb betreft lees ik elders?
Is dit op te lossen?
Is dit op te lossen?
Nee.Nashh schreef op donderdag 2 april 2020 @ 09:48:
Een update waarbij hij het hele spel (83GB) weer opnieuw download. Lekker bezig zijn ze daar!!
Is dit op te lossen?
Basement Bios ---- Exo-S
Ik krijg hier nu een update van 150MB binnen of zo, maar die klapt er elke keer uit met een foutmelding
Zijn er weer issues bij Battle.net?
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
In de foutmelding zit een link naar een battlenet pagina. Ik volgde die stappen en moest een bepaald process killen in taskmanager. Daarna gaat de update weer lopen.
Battle.net lijkt down.
ik krijg een melding op de pc bij het starten van de Battle.net client.
"It's a busy day for Blizzard Services! Estimated wait 874 minutes"
Alleen geen officiële meldingen te vinden, wel een flinke stijging van gemelde problemen bij:
https://allestoringen.nl/storing/battle-net/
hier niks...:
https://eu.battle.net/support/en/
Alleen geen officiële meldingen te vinden, wel een flinke stijging van gemelde problemen bij:
hier niks...:
[ Voor 10% gewijzigd door TheTeek op 02-04-2020 22:17 ]
No one knows what TheTeek is
https://twitter.com/Blizz...tatus/1245805833868509186TheTeek schreef op donderdag 2 april 2020 @ 22:16:
Battle.net lijkt down.
hier niks...:
We're currently investigating an issue affecting our authentication servers, which may result in failed or slow login attempts. #BlizzCS
Hey even een vraag:
Ik hoor mijn teamgenoten niet in COD. Ze horen mij wel gewoon. Op de PS4 heb ik geen problemen (met de zelfde headset)
De chat audio in cod staat gewoon op enabled...
Heeft iemand een idee waar ik nog kan kijken wat settings betref?
Ik hoor mijn teamgenoten niet in COD. Ze horen mij wel gewoon. Op de PS4 heb ik geen problemen (met de zelfde headset)
De chat audio in cod staat gewoon op enabled...
Heeft iemand een idee waar ik nog kan kijken wat settings betref?
[ Voor 15% gewijzigd door dm-dutchman op 03-04-2020 18:45 ]
@dm-dutchman kijk even de volgende settings na:
Zet de volgende settings:
Voice Chat -- Mute Everyone Except Friends.
Voice Chat Recording Mode -- Open Mic
Open Mic Recording Threshold -- 2 tot 4 is prima
De rest van de audio settings moet je even bekijken.
Zet de volgende settings:
Voice Chat -- Mute Everyone Except Friends.
Voice Chat Recording Mode -- Open Mic
Open Mic Recording Threshold -- 2 tot 4 is prima
De rest van de audio settings moet je even bekijken.
iemand die ook problemen heeft met de game met de nieuwste AMD drivers?
Heb het gevoel dat sinds ik de nieuwe driver heb geinstalleerd, me systeem onstabiel is.
Want elke keer na zoveel minuten spelen herstart mijn pc zich compleet, voorheen niet het probleem gehad.
Heb het gevoel dat sinds ik de nieuwe driver heb geinstalleerd, me systeem onstabiel is.
Want elke keer na zoveel minuten spelen herstart mijn pc zich compleet, voorheen niet het probleem gehad.
Krijg regelmatig dat ik niet verbinding kan maken met de servers van cod. Hebben meerdere hier last van? Komt het door veel mensen die momenteel thuis zitten of moet ik probleem bij mijn eigen pc zoeken?
[ Voor 119% gewijzigd door Sokucho op 05-04-2020 13:54 ]
@dm-dutchman settings nakijken zoals @theduke1989 aangeeft en verder controleren of je huidige audio uitgang als default communicatie device staat registreert in windows.
Kan namelijk zijn dat een ander apparaat daarvoor is ingesteld
Met drivers bedoel je gpu drivers of chipset drivers? Bij mij zijn alle drivers up to date zowel gpu als chipset enige waar ik last van heb is dat ik met opstarten van de spel soms niet verbinding krijg met cod servers.theduke1989 schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 21:53:
iemand die ook problemen heeft met de game met de nieuwste AMD drivers?
[ Voor 15% gewijzigd door Sokucho op 05-04-2020 13:56 ]
Leuk en vermakelijk spel, maar man man man wat een hoop crashes en artifcats opeens. Tot gisteren nergens last van en nu ben ik blij als ik één spel helemaal kan uitspelen.. (warzone)
Na het wijzigen van de instellingen hoorde ik de andere spelers nog niet.Riuujin schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 01:29:
@dm-dutchman settings nakijken zoals @theduke1989 aangeeft en verder controleren of je huidige audio uitgang als default communicatie device staat registreert in windows.
Daarom heb ik het settings mapje van COD verwijderd waarna ik mn vrienden wel weer hoor
Nu is het helemaal fantastisch. Geen enkele video speelt meer af: niet in chrome, niet in VLC, niet in windows media player... Warzone doet het daarentegen wel weerBobmeister schreef op zondag 5 april 2020 @ 16:59:
Leuk en vermakelijk spel, maar man man man wat een hoop crashes en artifcats opeens. Tot gisteren nergens last van en nu ben ik blij als ik één spel helemaal kan uitspelen.. (warzone)

Ik speel sinds een aantal weken warzone. Sinds de patch van vorige week ervaar ik problemen. Ik heb een enorme lag op mijn muis, waardoor het spel onspeelbaar is. Na wat gegoogle las ik het advies om de prioriteit in taakbeheer te verlagen van Hoog naar Middelmatig. De mouse lag lijkt verdwenen, maar nu speelt het spel niet meer soepel. Ik zit meestal op mijn cap van 60fps, maar heb nogal wat drops onder de 20fps.
Ik speel op de volgende specs:
i5 6500
8gb ram
1060 gtx
SSD
Voor de patch van vorige week liep het spel zeer vloeiend.. Heeft iemand een tip waar het aan kan liggen?
EDIT: Solved. In documenten > call of duty modern warfare staat een mapje 'Player'. Nadat ik de naam van dat mapje heb gewijzigd werkt het weer.
Ik speel op de volgende specs:
i5 6500
8gb ram
1060 gtx
SSD
Voor de patch van vorige week liep het spel zeer vloeiend.. Heeft iemand een tip waar het aan kan liggen?
EDIT: Solved. In documenten > call of duty modern warfare staat een mapje 'Player'. Nadat ik de naam van dat mapje heb gewijzigd werkt het weer.
[ Voor 11% gewijzigd door Joostjah op 06-04-2020 21:56 ]
Meer mensen die problemen hebben met de update binnen halen van COD seizoen 3. De download snelheid is bij mij ongeveer 2 KB/s.
Hier stopt die gewoon met downloaden en trucjes van vorige keer werkt niet zoals servers op america zetten download snelheid/limiet aanpassen etc.Cebasvdh schreef op woensdag 8 april 2020 @ 17:22:
Meer mensen die problemen hebben met de update binnen halen van COD seizoen 3. De download snelheid is bij mij ongeveer 2 KB/s.
Ja vorige keer dat truckje ook geprobeerd maar had toen al geen succes! Iedere keer dat er een update is geweest houd het voor mij in dat ik de volgende avond erna pas weer kan spelen.BlackBarryNL schreef op woensdag 8 april 2020 @ 17:31:
[...]
Hier stopt die gewoon met downloaden en trucjes van vorige keer werkt niet zoals servers op america zetten download snelheid/limiet aanpassen etc.
Ik zet de update dan de volgende ochtend aan, die is vervolgens dan met 10 minuten binnen

Ik wil vandaag nog spelenCebasvdh schreef op woensdag 8 april 2020 @ 17:35:
[...]
Ja vorige keer dat truckje ook geprobeerd maar had toen al geen succes! Iedere keer dat er een update is geweest houd het voor mij in dat ik de volgende avond erna pas weer kan spelen.
Ik zet de update dan de volgende ochtend aan, die is vervolgens dan met 10 minuten binnen!
@Cebasvdh heb nu Azië gekozen en download met 10mb misschien dat het voor jou ook werkt.
[ Voor 9% gewijzigd door Sokucho op 08-04-2020 18:22 ]
ik doe het nu via mn VPN een server in japan en dan gem 3MB/s is iig iets
beste alle,
Ik wil graag season pass 3 aanschaffen. Maar tijdens de betaling van Cod punten krijg ik de volgende melding bij PayPal. Ik woon in Duitsland, dus heb geen iDeal betalen meer.

Dat ik authoriseer dat CoD in de toekomst overboekingen kan doen. Ik wil eenmalig een aanschaf doen. Want je kan ook CoD punten krijgen door meer te spelen. Dus wat is de beste methode ?
Ik wil graag season pass 3 aanschaffen. Maar tijdens de betaling van Cod punten krijg ik de volgende melding bij PayPal. Ik woon in Duitsland, dus heb geen iDeal betalen meer.

Dat ik authoriseer dat CoD in de toekomst overboekingen kan doen. Ik wil eenmalig een aanschaf doen. Want je kan ook CoD punten krijgen door meer te spelen. Dus wat is de beste methode ?
Voor iedereen die er last van heeft, tip die ik kreeg vanuit de discord!
Zet je download op pauze! Vervolgens limiteer je hem tot 300kb/s en sla je hem op. Je zet de download weer aan. Terwijl de download weer loopt ga je terug naar de instellingen en zet je de download weer op 0 (unlimited). Als het goed is loopt je download snelheid weer op! Misschien niet direct maar bij mij naar een paar minuten wel!
Ging toen naar 15-25 mb/s.
Hoop dat dat ook voor jullie werkt!
(Gewoon op de europa server geen VPN of iets)
Zet je download op pauze! Vervolgens limiteer je hem tot 300kb/s en sla je hem op. Je zet de download weer aan. Terwijl de download weer loopt ga je terug naar de instellingen en zet je de download weer op 0 (unlimited). Als het goed is loopt je download snelheid weer op! Misschien niet direct maar bij mij naar een paar minuten wel!
Dit heeft het gedaan voor mij, laatste 4 GB was binnen 10 min klaar. Alles was gewoon in Europe, dus daar ligt het niet aan. ToppieCebasvdh schreef op woensdag 8 april 2020 @ 20:06:
Nieuwe videokaart er in, drivers etc allemaal netjes geherinstalleerd... Nu klapt het spel er na een paar minuten uit met een Directx error 5759 . Man man man.Bobmeister schreef op zondag 5 april 2020 @ 19:34:
[...]
Nu is het helemaal fantastisch. Geen enkele video speelt meer af: niet in chrome, niet in VLC, niet in windows media player... Warzone doet het daarentegen wel weer

Eerst werkte dit daarna moest ik het opnieuw doen maar werkte het pas met snelheid steeds verhogen met een nul nadat hij in eerste instantioe bij 300 ongeveer 280 deed klikken naast de invoer "latest updates" box zorgt dat hij savedCebasvdh schreef op woensdag 8 april 2020 @ 20:06:
Je kunt altijd naderhand via PayPal de koppeling ongedaan maken. Deze koppeling bestaat alleen om het voor jou makkelijker te maken om zaken aan te schaffen. Dus je kunt gerust nu een aankoop doen, en 5 minuten later maak je de koppeling ongedaan.theduke1989 schreef op woensdag 8 april 2020 @ 19:27:
beste alle,
[Afbeelding]
Ik heb een probleem met de textures in het spel. Meestal ziet het er goed uit maar soms lijkt het spel the low-res texture en de high-res textures door elkaar te halen waardoor het flikkert. Heeft iemand dit probleem ook? Online vind ik alleen de oplossing om het complete spel opnieuw te downloaden en te installeren.
Dit werkte voor mij en een aantal vrienden (op 1 na) niet, het gebruiken van een VPN naar de USA zorgde meteen voor een bruikbare snelheid.Cebasvdh schreef op woensdag 8 april 2020 @ 20:06:
Ik hoor anderen dus niet via de ingame voice. Nu kwam ik er vandaag achter dat dat via mijn speakers gaat en ik heb altijd mijn koptelefoon op. Alles qua geluid gaat door mijn koptelefoon, behalve de ingame voice. Heel raar.
Ik heb zelf een soort gelijk probleem gehad. Dit heb ik opgelost door het instellingen mapje van COD in mijn documenten te verwijderen waardoor alle instellingen worden gereset.418O2 schreef op donderdag 9 april 2020 @ 23:38:
Ik hoor anderen dus niet via de ingame voice. Nu kwam ik er vandaag achter dat dat via mijn speakers gaat en ik heb altijd mijn koptelefoon op. Alles qua geluid gaat door mijn koptelefoon, behalve de ingame voice. Heel raar.
Zijn er meer mensen die na de laatste update van AMD en CoD MW regelmatig de DirectX error 6068 krijgen?
Of iemand die hier een oplossing voor heeft?
Of iemand die hier een oplossing voor heeft?
https://www.reddit.com/r/...s_dev_error_6068_directx/
Misschien even kijken naar "Edit 6" en/of "Edit 3".
Misschien even kijken naar "Edit 6" en/of "Edit 3".
Controleer je geluidsinstellingen in Windows. Dat gebeurt mij ook wel eens. Op een of andere manier ziet Windows dan plots mijn luidsprekers als Default Communication Device. Als ik dat terugzet naar mijn headset, hoor ik spelers weer zoals het hoort.418O2 schreef op donderdag 9 april 2020 @ 23:38:
Heb dat ook gecontroleerd.ybysaia schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 16:29:
[...]
Controleer je geluidsinstellingen in Windows. Dat gebeurt mij ook wel eens. Op een of andere manier ziet Windows dan plots mijn luidsprekers als Default Communication Device. Als ik dat terugzet naar mijn headset, hoor ik spelers weer zoals het hoort.
Heb discord ondertussen ook aan en zij horen mij wel (zowel ingame als discord)
Hebben jullie ook opgemerkt dat af en toe je soms een reload geluid hoort van een wapen?
Weet niet of dit van je teamgenoot is, of van de vijand. Maar het is wel erg vervelend dat reload geluid.
Weet niet of dit van je teamgenoot is, of van de vijand. Maar het is wel erg vervelend dat reload geluid.
Ik krijg sinds de laatste patch weer crashes naar windows. Geen foutmelding of iets dergelijks. Heb de vid settings al aangepast en op de vorige patch was het minder. Nu weer de drivers geupdate van mijn videokaart sinds de crashes terug zijn, maar had het vanavond weer twee keer.
Heb een 4460 intel processor, 16 gb geheugen en een nitro radeon 480 videokaart.
Wel bedacht ik me dat het spel niet op mijn SSD staat, maar op een externe hdd. Zou het helpen om een nieuwe SSD te kopen, welke groter is, om daar alles op te zetten? Of kan het daar niets te maken mee hebben.... wordt er een beetje gestoord van zo.
Heb een 4460 intel processor, 16 gb geheugen en een nitro radeon 480 videokaart.
Wel bedacht ik me dat het spel niet op mijn SSD staat, maar op een externe hdd. Zou het helpen om een nieuwe SSD te kopen, welke groter is, om daar alles op te zetten? Of kan het daar niets te maken mee hebben.... wordt er een beetje gestoord van zo.
Het in game crashes terug naar de desktop is een bekend fenomeen wat los staat van je harde schijf oid.Beavbusi schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 22:17:
Ik krijg sinds de laatste patch weer crashes naar windows. Geen foutmelding of iets dergelijks. Heb de vid settings al aangepast en op de vorige patch was het minder. Nu weer de drivers geupdate van mijn videokaart sinds de crashes terug zijn, maar had het vanavond weer twee keer.
Ik heb bij elk nieuw seizoen dit probleem, duurt dan ff en dan komt er een update en dan kan ik weer spelen.
Nu is het weer onspeelbaar, ik heb mij er bij neergelegd dat ze daar gewoon niks kunnen.
Owja voordat er iemand denkt, het ligt aan jezelf, check gewoon ff activision forum, het staat er bol van.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Een vriend van mij heeft hetzelfde probleem.simons schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 14:55:
[...]
Het in game crashes terug naar de desktop is een bekend fenomeen wat los staat van je harde schijf oid.
Ik heb bij elk nieuw seizoen dit probleem, duurt dan ff en dan komt er een update en dan kan ik weer spelen.
Nu is het weer onspeelbaar, ik heb mij er bij neergelegd dat ze daar gewoon niks kunnen.
Owja voordat er iemand denkt, het ligt aan jezelf, check gewoon ff activision forum, het staat er bol van.
Heel vaak wanneer hij het spel start reset zijn grafisch instelling naar bordeless fullscreen, wanneer hij het weer naar fullscreen terug zet heeft hij geen crashes meer naar desktop.
Kan je wellicht proberen wanneer nog niet gedaan.
Ik weet niet of het toeval is, maar in ieder geval een big thank you!!MikeNL90 schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 15:11:
[...]
Een vriend van mij heeft hetzelfde probleem.
Heel vaak wanneer hij het spel start reset zijn grafisch instelling naar bordeless fullscreen, wanneer hij het weer naar fullscreen terug zet heeft hij geen crashes meer naar desktop.
Inderdaad stond op borderless, terug gezet naar full en een potje volledig kunnen spelen
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Goed om te horen! Hou er rekening mee dat dit bijna elke keer reset naar bordeless fullscreen!simons schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 15:37:
[...]
Ik weet niet of het toeval is, maar in ieder geval een big thank you!!
Inderdaad stond op borderless, terug gezet naar full en een potje volledig kunnen spelen
Nou lekker dan,
Was net klaar met een ronde, reset de game zich en gaat een update binnenhalen van iets van 180Mb of zoiets.
Maar nu kan ik niet meer inloggen met het activision account, krijg de melding dat mijn wachtwoord niet correct is. Deze dan maar gereset volgens "forgot password" maar kan nog steeds niet inloggen.
edit: nogmaals wachtwoord gereset maar helaas.
Was net klaar met een ronde, reset de game zich en gaat een update binnenhalen van iets van 180Mb of zoiets.
Maar nu kan ik niet meer inloggen met het activision account, krijg de melding dat mijn wachtwoord niet correct is. Deze dan maar gereset volgens "forgot password" maar kan nog steeds niet inloggen.
edit: nogmaals wachtwoord gereset maar helaas.
[ Voor 7% gewijzigd door migeye op 11-04-2020 19:36 ]
Hier precies hetzelfde. Maar vrienden van me kunnen nog wel gewoon spelen..migeye schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 19:21:
Nou lekker dan,
Ok, ligt dan gelukkig niet aan mij. Maar afwachten dan.Pwner schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 19:35:
[...]
Hier precies hetzelfde. Maar vrienden van me kunnen nog wel gewoon spelen..
Blijkbaar zijn er connectivity issues bij activision https://support.activisio...uty%3A%20Modern%20Warfaremigeye schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 19:37:
[...]
Ok, ligt dan gelukkig niet aan mij. Maar afwachten dan.
Thnx, dan maar ff de tuin inPwner schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 19:39:
[...]
Blijkbaar zijn er connectivity issues bij activision https://support.activisio...uty%3A%20Modern%20Warfare
En het werkt weer! Even gecheckt op een update en toen begon hij voor de 2e keer een update van 180/200 mb te downloaden. Daarna kon ik weer gewoon connecten.
You sir, are a hero!!MikeNL90 schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 15:11:
[...]
Okee, gisteren had mijn maat toch weer crashes naar desktop ondanks dat het op fullscreen stond.
Hij haalt ongeveer 60 FPS dus hij heeft zijn FPS gelimiteerd naar 50 FPS en toen geen last meer gehad. Dit had hij gedaan via de ingame menu.
Je kan via de general tab je FPS laten zien in game.
Kijk even wat je gemiddeld haalt en zet het limiet er net wat onder. Lijkt toch wat resource problemen te zijn met want minder goede pc's.
Persoonlijk zou ik het instellen via een third party tool (ik doe het via AMD Radeon) omdat bij mij het ingame het genergeerd wordt.
Hij haalt ongeveer 60 FPS dus hij heeft zijn FPS gelimiteerd naar 50 FPS en toen geen last meer gehad. Dit had hij gedaan via de ingame menu.
Je kan via de general tab je FPS laten zien in game.
Kijk even wat je gemiddeld haalt en zet het limiet er net wat onder. Lijkt toch wat resource problemen te zijn met want minder goede pc's.
Persoonlijk zou ik het instellen via een third party tool (ik doe het via AMD Radeon) omdat bij mij het ingame het genergeerd wordt.
Van de crashes op pc merk ik niks.
Heb meer irritatie over dat er met regelmaat een reload geluid komt uit het niets. Echt kut wanneer je voetstappen van de tegenpartij wilt horen.
Heb meer irritatie over dat er met regelmaat een reload geluid komt uit het niets. Echt kut wanneer je voetstappen van de tegenpartij wilt horen.
Hoe hebben jullie zsm jullie wapens geleveld voor Warzone? Gewoon TDM of Domination?
TDM is de slechtste mode voor het verdienen van XP, Domination of andere objective modes gaan hard.Fraaank schreef op zondag 12 april 2020 @ 14:45:
Hoe hebben jullie zsm jullie wapens geleveld voor Warzone? Gewoon TDM of Domination?
Ik heb dit probleem ook, niks op internet werkt. Andere horen mij wel maar ik hun niet. Heel irritant.dm-dutchman schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 08:48:
[...]
Ik heb zelf een soort gelijk probleem gehad. Dit heb ik opgelost door het instellingen mapje van COD in mijn documenten te verwijderen waardoor alle instellingen worden gereset.
Heb je het mapje van de instellingen als eens verwijderd? Staat onder documenten in Windowsdonleo123 schreef op zondag 12 april 2020 @ 15:03:
[...]
Ik heb dit probleem ook, niks op internet werkt. Andere horen mij wel maar ik hun niet. Heel irritant.
Foutje
[ Voor 98% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 12-04-2020 19:36 ]
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
dm-dutchman schreef op zondag 12 april 2020 @ 18:21:
[...]
Heb je het mapje van de instellingen als eens verwijderd? Staat onder documenten in Windows

Ik heb hier het mapje 'Players' verwijderd. Bedoelde je dit? Zo ja, heeft helaas geen effect gehad.
Yup,Ram-G-maN schreef op zondag 12 april 2020 @ 21:04:
Liggen de servers van Activision Blizzard weer uit? Ik kan namelijk niet inloggen.
Net mijn mijn squad (2 pc en 2 ps4) eruit geknikkerd. PC's kunnen wel inloggen maar dan komen we in een lange qeue die niet lijkt af te nemen. PS4 spelers kunnen niet inloggen

Ook hier er net uitgeknikkerd midden in een potje Plunder. Als ik opnieuw opstart krijg ik een melding dat de servers zwaar overbelast zijn en dat ik snel ingelogd wordt.
Ik ben inmiddels weer binnen bij CoD MW, maar mijn maten nog niet -.-''
Zegt genoeg 

FYI:
Game herstarten heeft geholpen, ik kan weer in de game komen.
Daarnaast hoor ik op Discord dat er mensen aan spelen zijn.

FYI:
Game herstarten heeft geholpen, ik kan weer in de game komen.
Daarnaast hoor ik op Discord dat er mensen aan spelen zijn.
[ Voor 46% gewijzigd door ExploitSolo op 12-04-2020 21:30 ]
Heb sinds vanavond crashes, ik vraag me af of er hier meer mensen zijn met dit probleem.
Ik heb nog geen enkele keer een game crash gehad, vandaag 3 in een uur tijd. Krijg dan een Dev Error 6068.
Heb geprobeerd om te forcen naar DX11, dit maakt geen verschil helaas...
Ik heb nog geen enkele keer een game crash gehad, vandaag 3 in een uur tijd. Krijg dan een Dev Error 6068.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Ik heb al mijn overlays uitgezet, Discord, Xbox Game Bar en Radeon nogwat. Daarnaast lijkt het ook te helpen om Wallpaper Engine uit te zetten. You're milage may vary. Maar sinds ik dit heb gedaan lijkt de game minder vaak te crashen. Die 6068 Error kreeg ik voorheen bijna één keer in het uur. Inmiddels is het wat speelbaarder en krijg ik sporadisch een 6068 error.Franko P. schreef op zondag 12 april 2020 @ 23:08:
Heb sinds vanavond crashes, ik vraag me af of er hier meer mensen zijn met dit probleem.
Ik heb overigens wel enorme pixelated artifacts rondom mijn scopes en vizieren. Voorbeeld Schijnt iets mis te zijn met de optimalisatie tussen de game engine en Radeon drivers. Maar aangezien het een Nvidia sponsored titel is zou het mij niks verbazen als ze dit nooit gaan fixen tenzij je een Nvidia videokaart gaat gebruiken.
Ik speel altijd zonder overlays, het vreemde is dat er niets is gewijzigd aan mijn systeem en of instellilngen.
Spel heeft vanaf dag 1 probleemloos gewerkt.
En na elke nieuwe update ook geen enkel probleem gehad. Het was gister avond wel een server probleem, inloggen duurde lang, maar dat heeft toch niets met directX te maken?
Spel heeft vanaf dag 1 probleemloos gewerkt.
En na elke nieuwe update ook geen enkel probleem gehad. Het was gister avond wel een server probleem, inloggen duurde lang, maar dat heeft toch niets met directX te maken?
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Hallo,
Ik heb een probleem met het geluid tijdens warzone. Tijdens installatie stond hij op Dynamic Home Theatre... M'n oren gingen dood....
Ik speelde eerst op 'studio reference' en dit was erg zacht, sommige geluiden waren zelfs niet hoorbaar.
Toen ben ik geswitched naar Home Theatre op mastervolume '90',
Nog steeds zijn sommige geluiden VEEELS te hard of VEEELS te zacht.
Iemand een idee hoe ik het goed kan krijgen?
Mijn hardware is de Z906 (5.1 setje van logitech) in 3d mode.
Ik heb een probleem met het geluid tijdens warzone. Tijdens installatie stond hij op Dynamic Home Theatre... M'n oren gingen dood....
Ik speelde eerst op 'studio reference' en dit was erg zacht, sommige geluiden waren zelfs niet hoorbaar.
Toen ben ik geswitched naar Home Theatre op mastervolume '90',
Nog steeds zijn sommige geluiden VEEELS te hard of VEEELS te zacht.
Iemand een idee hoe ik het goed kan krijgen?
Mijn hardware is de Z906 (5.1 setje van logitech) in 3d mode.
[ Voor 10% gewijzigd door Squishie op 13-04-2020 18:52 ]
Ik heb het spel gekocht,van af het begin en heb de game op een paar edities na altijd gespeeld tot er een nieuwe kwam,nu vind ik dit spel niet vooruit te branden,dat maffe wapen wat maar op en neer gaat als je rent, totaal geen graphics zoals ik gewend ben, en kwam gameplay laat alles te wensen over.
Ziek me rot naar een beetje settings om dat spel toch te spelen en een kans te geven maar persoonlijk denk ik dat dit niet goed gaat komen.
Heb 2 games op blizard staan,de vorige vind ik ook niks maar dacht met deze deel 2 is ook top geef het een laatste kans.
Echt jammer dit maar denk dat PlayStation en consorten duidelijk meer inbreng heeft dan pc.
Totale ondergang van ooit een waanzinnige game.
Zie ik iets over het hoofd ?
Graphics zijn sowieso niks en 6jaar terug in de tijd en dan ben ik nog mild.
Ziek me rot naar een beetje settings om dat spel toch te spelen en een kans te geven maar persoonlijk denk ik dat dit niet goed gaat komen.
Heb 2 games op blizard staan,de vorige vind ik ook niks maar dacht met deze deel 2 is ook top geef het een laatste kans.
Echt jammer dit maar denk dat PlayStation en consorten duidelijk meer inbreng heeft dan pc.
Totale ondergang van ooit een waanzinnige game.
Zie ik iets over het hoofd ?
Graphics zijn sowieso niks en 6jaar terug in de tijd en dan ben ik nog mild.
Mocht iemand zo iets hebben dat heb ik ook hoor ik het graag
[ Voor 53% gewijzigd door Virtua op 14-04-2020 04:00 ]
Poeh, poeh, de laatste update komt weer uiterst traag binnen. 12Gb @250Kb/s. Dat gaat weer ff duren!
De truuk om amerikaanse servers te gebruiken lijkt nu niet te helpen...
De truuk om amerikaanse servers te gebruiken lijkt nu niet te helpen...
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...
MikeNL90 schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 15:11:
[...]
Wat voor mij heeft geholpen zijn de particles op low zetten in de graphics.Beavbusi schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 22:17:
Heb zelf ook een 480 en ben van 10x crashen op een avond naar soms 1x op een avond gegaan.
Ik kom van een PS4 af en ben gaan gamen op de PC maar tot nu toe vind ik het wel lekker spelen.Virtua schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 03:58:
Mocht iemand zo iets hebben dat heb ik ook hoor ik het graag
Echter mag ik niet ontkennen dat gamen op een console 100x beter werkt als op een PC.
Je kan tenminste je updates binnenhalen waar ik nu vaak uren zit te wachten. En dan hebben we het nog niet gehad over dat de game zeer instabiel is. Met regelmatig crashes, wanneer er een update is bereid ik me alvast voor wat er nu weer stuk is gegaan haha.
Call of duty moet je niet kopen om de graphics denk ik, al zijn ze niet verkeerd van deze game. Tip: kijk even of je render resolutie op 100% staat. Er zit een verschil in resolutie en render resolutie... wist ik ook niet.
Ga ik ff naar kijken,je koopt het inderdaad niet voor de graphics.
Maar ik vind het maar stroef spelen.
Maar ik vind het maar stroef spelen.
Ik heb de volgende tip om crashes te voorkomen. Start het spel op, wacht 1 a 2 minuten en pas waar je de game hebt geïnstalleerd je ModernWarfare.exe aan naar een andere naam. Ik heb van alles geprobeerd maar keer op keer kreeg ik een crash na 2-5 min ingame tot ik dit deed n.a.v. van wat tips op internet. Het kan toeval zijn maar heb sindsdien geen crash meer gehad.
Laat vooral weten of het bij jullie ook werkt.
Dit werkt bij mij ook. Hierna pas 1 crash gehad.Nevels schreef op woensdag 15 april 2020 @ 14:47:
Ik heb de volgende tip om crashes te voorkomen. Start het spel op, wacht 1 a 2 minuten en pas waar je de game hebt geïnstalleerd je ModernWarfare.exe aan naar een andere naam. Ik heb van alles geprobeerd maar keer op keer kreeg ik een crash na 2-5 min ingame tot ik dit deed n.a.v. van wat tips op internet. Het kan toeval zijn maar heb sindsdien geen crash meer gehad.
Crashed dan niet meer naar Windows, maar de game loopt vast. Nog wel eens dat ie 1 sec vast zit en daarna doorgaat. normaal zou ie dan naar Windows crashen. Nu loopt ie vaak nog wel door dus das wel echt top.
Ik zit nu in het Tweakers regiment maar wat is nu de snelste manier op met mensen in dit Regiment Warzone te spelen. Ik had eigenlijk een knop in het regiment verwacht waarmee je een potje kunt starten met de mensen die online zijn en nog niet bezig zijn.
Sowieso merkte ik sinds gister dat de crashes to desktop veel minder / niet meer voorkomen. Daarvoor steeds na ong 20 min, gister hele avond niets en meerdere Tweakers met mij.Nevels schreef op woensdag 15 april 2020 @ 14:47:
Ik heb een vaag probleem:
Ik heb last van delay en glitchy muis en toetsenbord.
Tevens gebruik is discord op de achtergrond en soms valt ook heel discord weg.
Het lijkt wel op al mijn usb devices te storen. (Want mij mic is aangesloten met usb). Tevens heb ik al reinstall van Windows 10 gedaan.
Specs:
i5 4690k
16gb ram
GTX 1080
Ik heb last van delay en glitchy muis en toetsenbord.
Tevens gebruik is discord op de achtergrond en soms valt ook heel discord weg.
Het lijkt wel op al mijn usb devices te storen. (Want mij mic is aangesloten met usb). Tevens heb ik al reinstall van Windows 10 gedaan.
Specs:
i5 4690k
16gb ram
GTX 1080
ik had na de laatste update ook continue crashes naar windows na 5-10 minuten in game, zonder verdere foutmelding.Nevels schreef op woensdag 15 april 2020 @ 14:47:
Wat bij mij uiteindelijk werkt is in de settings de display op "full screen borderless" te zetten. Ik zie om eerlijk te zijn niet het verschil met de normale full screen setting (speel op laptop).
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Iemand een oplossing voor volgend probleem?
Ik denk dat ik bijna elke keer dat ik het spel opstart moet ik in mijn graphics settings de display mode van Fullscreen Borderless naar Fullscreen zetten, en de render resolution terug van 66 naar 100. Die settings worden elke keer gereset blijkbaar...
Ik denk dat ik bijna elke keer dat ik het spel opstart moet ik in mijn graphics settings de display mode van Fullscreen Borderless naar Fullscreen zetten, en de render resolution terug van 66 naar 100. Die settings worden elke keer gereset blijkbaar...
Let op:
[PS4/XBOX] Call Of Duty Modern Warfare 2019
Dit topic is specifiek voor pc gerelateerde vragen en problemen. Voor algemene gameplay en crossplay gebruiken we bovenstaande topic.
[PS4/XBOX] Call Of Duty Modern Warfare 2019
Dit topic is specifiek voor pc gerelateerde vragen en problemen. Voor algemene gameplay en crossplay gebruiken we bovenstaande topic.