Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• TweakerVincent
  • Registratie: april 2014
  • Nu online
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 19:18:
[...]

Wat het mounten betreft, ALLES wat je kan minimaliseren aan animaties zou ik persoonlijk altijd skippen. Dat mounten of peaken kost alleen maar tijd, is extreem voorspelbaar, beetje een console feature. Een sprint-slide pak je veel meer kills mee of wisselen tussen shoulder peaks, wide peaks, crouch peaks etc is altijd effectiever dan een animatie die altijd hetzelfde en dus voorspelbaar is.
ok helder. Leek mij ook maar wilde ff checken.

• Catch22
  • Registratie: november 2001
  • Nu online
wachten in een queue tot je in mag loggen. Ben je ingelogd, moest je restarten om de launcher te updaten.

en weeeer in de queue

AMD Ryzen 2700x - Asus Strix 2080 - 32Gb Corsair Vengeance RGB Pro - 27" 1440p

• dm-dutchman
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 17:35
Wat irritant dit.. net even lekker een paar potjes gedaan. Sluit ik even COD af, update van de launcher... Jup weer in queue...

Edit: zit er eindelijk weer in

dm-dutchman wijzigde deze reactie 05-11-2019 19:46 (11%)

• beany
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 17:45

beany

Meeheheheheh

GabberPiet schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 13:55:
Same here! Ik had gehoopt dat kill confirmed het een en ander zou veranderen maar 5/10 potjes nogsteeds alleen maar campers...

Ahzir cave en vooral Picadilly zijn ook mijn minst favoriete maps. Die laatste leave ik tegenwoordig gewoon zodra ik zie dat een DOM of TDM potje lijkt uit te draaien op een massale spawnrape..
Picadilly is het ergst. Onbegrijpelijk dat die layout door de playtests zijn gekomen.

Maar ook Arklov (of zo) is niet de beste map in Domination. B vlag is niet doen.

Airsoft benodigdheden! https://www.BlindMan.nl Gebruik de kortingscode TWEAKERS bij het afrekenen voor 5% korting op alles dat niet in de aanbieding is!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 16:59
beany schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 19:55:
[...]

Picadilly is het ergst. Onbegrijpelijk dat die layout door de playtests zijn gekomen.

Maar ook Arklov (of zo) is niet de beste map in Domination. B vlag is niet doen.
Ik denk dat ze ook hebben onderschat hoe verschrikkelijk lafjes mensen deze game spelen. Ik zie mensen de hele pot campen en eindigen met 2-0 en zo actief hard objectives vermijden, dat heb ik echt in nog geen enkele game meegemaakt, zó erg.

De game is echt wel prima, maar er zitten me een stel lamzakken bij, daar kan je ook gewoon niet tegen balanceren. Net een potje Arklov Domination, zitten er 2 (!!!!!!) gasten de hele pot in een huisje, ACHTER de C vlag waar ze ook spawnen, wachten tot er eens een verdwaalde rusher langs komt.

Daar kan je gewoon geen rekening mee houden als gamedesigner.

• beany

beany

Meeheheheheh

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 20:30:
[...]
Daar kan je gewoon geen rekening mee houden als gamedesigner.
Heel simpel: objective streaks ipv kill streaks. Alleen choppers e.d. kunnen verdienen door daadwerkelijk voor de objectives te gaan. Dan wordt het campen in eens een heeeeel stuk minder.

Airsoft benodigdheden! https://www.BlindMan.nl Gebruik de kortingscode TWEAKERS bij het afrekenen voor 5% korting op alles dat niet in de aanbieding is!

• Smit260
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 14:48
Voor de geintresseerde, wij hebben een eigen Discord waar je samen kan spelen.

https://discord.gg/tSkEZv

Wij zitten momenteel óók in call.

• DAMAGE
  • Registratie: december 2001
  • Nu online

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@A.W.E.S.O.M.-0 is cool! Ik log net in maar ik zie je inv niet op Battle.net? Vaag. Zijn ook de hele tijd inlog problemen sinds gisteren. Heel vaag.

Corsair Obsidian 800D | Corsair AX850 | Intel i7 6700K @ 4.663 (20x233) | ASUS Maximus VIII HERO | 16GB GSkill TridentZ 3600mhz DDR4 | Samsung 850 EVO RAID-0 1TB | MSI RTX 2080 Ventus OC | Zowie FK1 | Corsair K65 LUX RGB | Logitech G25 wheel

• servival7
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 16:54
beany schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 22:59:
[...]

Heel simpel: objective streaks ipv kill streaks. Alleen choppers e.d. kunnen verdienen door daadwerkelijk voor de objectives te gaan. Dan wordt het campen in eens een heeeeel stuk minder.
Die gasten in zo'n hoekje halen amper 5 kills in een potje. Die spelen helemaal niet om de killstreaks die spelen om een zo hoog mogelijke k/d

• unfor
  • Registratie: juli 2001
  • Nu online
servival7 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 09:18:
[...]

Die gasten in zo'n hoekje halen amper 5 kills in een potje. Die spelen helemaal niet om de killstreaks die spelen om een zo hoog mogelijke k/d
Gisteren ook mooi: 2 gasten in mijn s&d team die spawn volzetten met claymores en de hele match crossfired in een hoek zitten.
Uiteraard worden de andere 3 spelers keihard afgeslacht.
Maar de campers hadden wel een 7 k/d dus zij waren "goed" bezig.
Mensen die niet PTFO spelen: :r

Jammer genoeg word dit gedrag alleen beloond omdat er geen scorestreaks in zitten, er is geen reden om een objective te pakken.
Je moet levelen naar 50 om scorestreaks te unlocken en dan kost het je nog een perk ook.

unfor wijzigde deze reactie 06-11-2019 10:05 (16%)

Steam - BFV - PUBG

• A.W.E.S.O.M.-0
unfor schreef op woensdag 6 november 2019 @ 10:02:
[...]

Gisteren ook mooi: 2 gasten in mijn s&d team die spawn volzetten met claymores en de hele match crossfired in een hoek zitten.
Het zou goed kunnen dat wij gisteren dezelfde twee helden zijn tegen gekomen, dat is toch de absolute ondergrens, ik dacht dat we dat in Battlefield al wel bereikt hadden, hoe naïef. ;/
beany schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 22:59:
[...]

Ze komen nu al niet eens in de buurt van objectives maar blijven in huisjes in de verre hoek buiten de normale looplijnen en nemen genoeg met 2 kills, ik mag toch hopen dat ze niet op deze manier een killsstreak van 9 proberen te behalen, dan wordt het nog droeviger.
DAMAGE schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 23:10:
@A.W.E.S.O.M.-0 is cool! Ik log net in maar ik zie je inv niet op Battle.net? Vaag. Zijn ook de hele tijd inlog problemen sinds gisteren. Heel vaag.
Ik denk dat de in-game invite gaat op dat activision account en niet op battle.net, ik slinger vanavond de battletag wel even in een DM. :)

• servival7
unfor schreef op woensdag 6 november 2019 @ 10:02:
[...]

Jammer genoeg word dit gedrag alleen beloond omdat er geen scorestreaks in zitten, er is geen reden om een objective te pakken.
Je moet levelen naar 50 om scorestreaks te unlocken en dan kost het je nog een perk ook.
Ook als je met scorestreaks werkt zitten deze mensen nog gewoon in datzelfde hoekje hoor.

Ze zouden voor de gein matchmaking moeten aanpassen op het aantal meters wat je aflegt in een potje :9

• unfor
  • Registratie: juli 2001
  • Nu online
servival7 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 10:58:
[...]

Ook als je met scorestreaks werkt zitten deze mensen nog gewoon in datzelfde hoekje hoor.

Ze zouden voor de gein matchmaking moeten aanpassen op het aantal meters wat je aflegt in een potje :9
Sure, maar dat maakt het voor de iets meer agressieve speler de moeite waard om ook eens een risico te nemen.
Vaak zie ik van die spelers die 25 kills in een ronde pakken, maar uiteindelijk 0 captures hebben.
Ik heb meer respect voor de gene die 10 captures maakt.

Steam - BFV - PUBG

• Catch22
  • Nu online
Ik ga ook volle bak voor de objectives. Kills boeien me dan niet. Campers zoek ik wel op en meestal zijn ze niet slim genoeg om te verplaatsen, dus krijgen ze hun verdiende loon alsnog wel

• Phydomir
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 21:50

Phydomir

Dennis

Ik ga ook altijd voor de objectives. Probeer dit altijd wel tactisch aan te pakken maar in bv Kill Confirmed eindig ik vaak met meer confirms dan kills. Als je in DOM als team al twee objectives hebt snap ik wel dat het verstandig kan zijn om ergens te zitten snipen om zo de tegenstander de pas af te snijden.
Irritanter is het als je Cyber Attack met iemand mee kijkt die letterlijk naast jouw dode lichaam staat maar je niet revived.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Thompson
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 18:18
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 20:30:
[...]

Ik denk dat ze ook hebben onderschat hoe verschrikkelijk lafjes mensen deze game spelen.
Dat gevoel heb ik dus ook dat dat in deze CoD veel erger is dan in voorgaande delen (ik heb alleen MW1/2/3 gespeeld). Maar dat is ook gewoon omdat de game daar toe uitlokt;
- Snelle time to kill
- Map design met bizar veel angles/camp plekken
- Mounten van wapens
- Gigantisch idioot hard loopgeluid wat niet permanent volledig weg te halen is met een perk

Wat mij betreft mogen ze ál die punten aanpakken maar als iig 1 en 4 aangepast worden ben ik al heel tevreden. 2 en 3 kun je dan nog aan wennen en wellicht counteren als je niet zo makkelijk te horen en snel dood bent.

• specops0i0
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 21:32
Volgens Google is de release datum van de PC versie 29 oktober alleen ik zie nergens een webshop waar ik het spel kan kopen?

• Catch22
  • Nu online
specops0i0 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 13:33:
Volgens Google is de release datum van de PC versie 29 oktober alleen ik zie nergens een webshop waar ik het spel kan kopen?
Alleen via het web. Dus battle.net of humblebundle.com en nog een paar

• TweakerVincent
  • Nu online
Thompson schreef op woensdag 6 november 2019 @ 13:29:
[...]

Dat gevoel heb ik dus ook dat dat in deze CoD veel erger is dan in voorgaande delen (ik heb alleen MW1/2/3 gespeeld). Maar dat is ook gewoon omdat de game daar toe uitlokt;
- Snelle time to kill
- Mounten van wapens
- Gigantisch idioot hard loopgeluid wat niet permanent volledig weg te halen is met een perk

Wat mij betreft mogen ze ál die punten aanpakken maar als iig 1 en 4 aangepast worden ben ik al heel tevreden. 2 en 3 kun je dan nog aan wennen en wellicht counteren als je niet zo makkelijk te horen en snel dood bent.
Wat is er mis met lafjes spelen? Dat arcade gedrag met continu rennen gaat toch nergens over, alsof ze in het echt rondrennen??

• Catch22
  • Nu online
TweakerVincent schreef op woensdag 6 november 2019 @ 14:42:
[...]

Wat is er mis met lafjes spelen? Dat arcade gedrag met continu rennen gaat toch nergens over, alsof ze in het echt rondrennen??
Lafjes spelen als niet de eerste objectives halen, maar in elke mode alleen op je k/d letten

• rodie83
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
Ik vind het maar lastig in de MP om een goed tempo te vinden. De ene keer doe ik te voorzichtig en zitten ze achter me, de andere keer wil ik te snel en dat loopt ook nooit goed af. Ik begin de maps nu wel wat beter te kennen maar nog steeds komt het regelmatig voor dat ik raampje numero 35 net vergeten ben te checken en dat daar dan weer nét iemand zit.

Ach, vermoedelijk ligt het vooral aan mezelf en mijn ongetwijfeld niet al te beste skills, maar deze game is voor mij nog wel vaak frustrerender dan ik zou willen.

• A.W.E.S.O.M.-0
Thompson schreef op woensdag 6 november 2019 @ 13:29:
[...]
- Snelle time to kill
- Mounten van wapens

Ik zou zelf het loopgeluid iets zachter en iets kleinere range geven denk ik, of zo laten bij rennen maar dat je wel volledig stil kan lopen of gebukt lopen. Voor de rest de dubbele claymore onmogelijk maken en daar mag wel iets meer dan 1 ms tussen zitten voor die ontploft. Dan nog een beetje schuiven tussen de perks en we zijn al een heel eind denk ik, in elk geval niets wat ze niet met wat patches aan kunnen passen.
[...]

Er zit nog een heel groot gebied tussen non-stop rennen en je ingraven in een huisje, ver weg bij de objectives, met de ghost perk, achter je deployable shield, naast 2 claymores met de shotgun op de deur gericht en daar de rest van het potje niet vandaan komen. Dat laatste is bijzonder veel mis mee wat mij betreft in een team- en objective based gamemode.

We hebben het niet over tactisch van cover naar cover lopen en objectives veroveren/verdedigen. Maar het échte laffe werk om hele potjes te wachten tot er iemand voor de loop komt, verschrikkelijk. Er zitten potjes tussen dat je met 4 man om de objectives vecht en de rest kom niet van de plaats. :(

• TweakerVincent
  • Nu online
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 15:15:
[...]

Ik zou zelf het loopgeluid iets zachter en iets kleinere range geven denk ik, of zo laten bij rennen maar dat je wel volledig stil kan lopen of gebukt lopen. Voor de rest de dubbele claymore onmogelijk maken en daar mag wel iets meer dan 1 ms tussen zitten voor die ontploft. Dan nog een beetje schuiven tussen de perks en we zijn al een heel eind denk ik, in elk geval niets wat ze niet met wat patches aan kunnen passen.

[...]

Er zit nog een heel groot gebied tussen non-stop rennen en je ingraven in een huisje, ver weg bij de objectives, met de ghost perk, achter je deployable shield, naast 2 claymores met de shotgun op de deur gericht en daar de rest van het potje niet vandaan komen. Dat laatste is bijzonder veel mis mee wat mij betreft in een team- en objective based gamemode.

We hebben het niet over tactisch van cover naar cover lopen en objectives veroveren/verdedigen. Maar het échte laffe werk om hele potjes te wachten tot er iemand voor de loop komt, verschrikkelijk. Er zitten potjes tussen dat je met 4 man om de objectives vecht en de rest kom niet van de plaats. :(
Thats true idd!

• servival7
Vergeet ook niet die achterlijke callouts. Vaak wil ik sneaky van achter een camper killen maar gaat dit niet omdat mijn character keihard CONTACT gaat lopen schreeuwen.

• rodie83
  • Niet online
servival7 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 16:16:
Vergeet ook niet die achterlijke callouts. Vaak wil ik sneaky van achter een camper killen maar gaat dit niet omdat mijn character keihard CONTACT gaat lopen schreeuwen.
Ik mag toch hopen dat de tegenpartij jouw callouts niet hoort. Dat zou echt idioot zijn.

• servival7
rodie83 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 16:20:
[...]

Ik mag toch hopen dat de tegenpartij jouw callouts niet hoort. Dat zou echt idioot zijn.
Dat gebeurd dus wel.

• Flamax
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 06-11 16:31
Gelukkig niet meer in One-Live game modues (S&D & hardpoint etc.)

• joskuiper
  • Laatst online: 10-11 08:55
Lekker dan.
Vandaag her installatie van de pc gedaan (na aanschaf nieuwe SSD om meteen maar met een schone lei te beginnen).

Game loopt nu telkens vast, kan geen seconde spelen!
Als ik een MP map start dan loopt hij na 2 sec vast en komt terug in Windows.
Eerst een paar keer DEV ERROR 6328 en nu geen enkele melding.

Heb alle nieuwe drivers e.d.
Wie weet wat dit kan zijn?
Google kent 6328 wel, maar niemand zie ik die een oplossing heeft.

Game-PC: Fractal Define R6 || i5-9600k || Scythe Mugen 5 PCGH edition || MSI Z370 Tomahawk || MSI RTX2080 Gaming Trio || 16GB DDR4 Corair Vengeance || Corsair RM650x

• exactor it
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 21:21

exactor it

Moderator Spielerij
Hoe willen we verder met de MW topics? Moeten de console en pc topics samengevoegd worden zodat gameplay en samenspelen daar besproken worden. Daarnaast starten we dan een problemen topic op. Of houden we de pc en console versies van elkaar gescheiden met eventueel een problemen topic er nog naast. Of laten we zoals het nu is. Dit bespreken kan hier: exactor it in "Modern Warfare Topic gesplit zonder overleg"

Dutch: That is a fine place for it, the best...

• OMD
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 16:44
joskuiper schreef op woensdag 6 november 2019 @ 16:33:
Lekker dan.
Vandaag her installatie van de pc gedaan (na aanschaf nieuwe SSD om meteen maar met een schone lei te beginnen).

Heb je een overclock ergens op hangen? Probeer deze dan is terug te zetten naar stock. Dit is bij heel wat mensen de oplossing geweest (althans voor die DV error, nummers zijn constant anders). Was bij mij trouwens ook de oplossing ;)

I5 4690K // Corsair H100i GTX // MSI Z97 Gaming 5 // 16Gb Vengeance 2400 // Corsair Air 540 // MSI RTX2080 Gaming X Trio // Samsung SSD's

• Phyt_
  • Registratie: oktober 2009
  • Nu online

Phyt_

PSN ID : Phyt_ Steam ID: Phyt

joskuiper schreef op woensdag 6 november 2019 @ 16:33:
Lekker dan.

Dit heb ik ook even zwart > dan naar de desktop.
soms 5x achter elkaar, en dan uiteindelijk kan ik wel langer spelen.
Maar frustrerend wel.

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

• mark777
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 20:42
vraag: wordt dit spel ook beschikbaar op Stadia?

• Kaaswagen
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 18:35

It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.

• joskuiper
  • Laatst online: 10-11 08:55
OMD schreef op woensdag 6 november 2019 @ 16:50:
[...]

Heb je een overclock ergens op hangen? Probeer deze dan is terug te zetten naar stock. Dit is bij heel wat mensen de oplossing geweest (althans voor die DV error, nummers zijn constant anders). Was bij mij trouwens ook de oplossing ;)
Bedankt voor de tip maar helaas.
Heb alles standaard, nieuwste drivers en bios. Schone Windows 10 64bit install

Game-PC: Fractal Define R6 || i5-9600k || Scythe Mugen 5 PCGH edition || MSI Z370 Tomahawk || MSI RTX2080 Gaming Trio || 16GB DDR4 Corair Vengeance || Corsair RM650x

• Aslanboy1905
  • Niet online
exactor it schreef op woensdag 6 november 2019 @ 16:50:
Hoe willen we verder met de MW topics? Moeten de console en pc topics samengevoegd worden zodat gameplay en samenspelen daar besproken worden. Daarnaast starten we dan een problemen topic op. Of houden we de pc en console versies van elkaar gescheiden met eventueel een problemen topic er nog naast. Of laten we zoals het nu is. Dit bespreken kan hier: exactor it in "Modern Warfare Topic gesplit zonder overleg"
Ik snap ook niet waarom het gesplitst is. Stelde laatst gewoon mijn vraag in de console topic, omdat er meer gebruikers actief zijn terwijl ik op de PC speel. Beste is dat er eventueel dus een topic met problemen wordt gemaakt. Juist nu we cross platform kunnen spelen lijkt het me raar als we de topics gaan splitsen.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

• Catch22
  • Nu online
Aslanboy1905 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 18:54:
[...]

Ik snap ook niet waarom het gesplitst is. Stelde laatst gewoon mijn vraag in de console topic, omdat er meer gebruikers actief zijn terwijl ik op de PC speel. Beste is dat er eventueel dus een topic met problemen wordt gemaakt. Juist nu we cross platform kunnen spelen lijkt het me raar als we de topics gaan splitsen.
Algemene zooi in het console topic, hier de pc specifieke vragen. Kan me voorstellen dat het voor de console spelers klote is om hele discussies over drivers of hoge framerates te zien ;)

• KBE91
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 17:23
Knip**

KBE91 wijzigde deze reactie 06-11-2019 20:21 (97%)

• Randleman
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 14:45
Wat is er toch aan de hand bij Blizzard... Al 3 dagen doet de friendslist het amper en kan ik niemand inviten of joinen...

• NickThissen
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 20:52
Ik heb het spel een week de kans gegeven maar ik ga het denk ik opgeven. Wat een kansloos spel zeg. Zoveel potentie maar de manier waarop iedereen speelt maakt het gewoon helemaal kapot.

- Elke game kom je alleen maar M4 en die shotgun tegen, en elk ander wapen is het gevecht gewoon niet eerlijk omdat de M4 zoveel beter is dan de rest. Hebben ze inmiddels niet genoeg usage data dat ze dat wapen de grond in kunnen nerfen aub?

- Camp camp camp, zo saai. Mensen zitten gewoon in een hoekje naar een trap te kijken een hele game lang. Let er maar eens op, het is bijna grappig. Bijna dan.

- Voetstappen zijn veel te goed te horen, wat het campen alleen maar voordeliger maakt. Zou liever de hele voetstappen eruit slopen, dit slaat echt nergens op.

- Spawns zijn compleet ruk. De ene keer spawn je een kilometer van de actie, de andere keer midden in iemand z'n scope, er is geen pijl op te trekken.

- Maps zijn niet zo goed, vooral die brug en picadilly. Binnen 2 tellen heeft een team de overhand en is het de hele pot lang spawncamping. Letterlijk elk potje?

- Echt niemand speelt objective modes. Ga dan lekker TDM doen ipv KC en letterlijk 0 captures de hele game...

Mijn iRacing profiel

• Korkss
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 18:56
3e avond op rij kom ik niet online. Wat een graf launcher dat battle.net! Meer mensen last van??

Acer predator XB271HU - i7 7700k -MSI Z270 PGC - Gigabyte Aorus 1080ti - 16gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• Thompson
[...]

Als je het woord laf gebruikt vrij veel.
laf bijv.naamw.Uitspraak: [lɑf] 1) als je niet durft wat je moet doen
Het is en blijft een game ter vermaak. Dat sommige dingen dan realistisch zijn om het spannender te maken, prima, maar het moet wel leuk blijven. Want in het echt ben je door 1 goedgeplaatste kogel van een M4A1 ook gewoon dood, en dat zijn er hier dan weer 3a4...

Het hoeft dus helemaal niet realistisch te zijn, het moet lekker spelen. En dat doet het, in vergelijking met MW1/MW2/MW3 op dit moment voor mij nog niet door eerder genoemde redenen.

m.b.t. dat contact schreeuwen, dat is inderdaad gruwlijk irritant! Soms merk je ook gewoon dat een tegenstander je helemaal niet gezien had maar doordat zijn poppeke contact schreeuwt gaat ie beter kijken en ziet ie je wel (heb ik zelf namelijk ook wel eens). Mag er w.m.b. compleet uitgesloopt worden.

• stevens20
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 15:03
Korkss schreef op woensdag 6 november 2019 @ 20:26:
3e avond op rij kom ik niet online. Wat een graf launcher dat battle.net! Meer mensen last van??
En dan kom je er eindelijk in en wordt je er door een of andere error binnen 2 rondjes S&D weer uitgeknikkerd...

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

• Thompson
Hier nog geen enkele keer dergelijke problemen gehad.

• Phydomir
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 21:50

Phydomir

Dennis

Hier ook geen problemen met online komen. Gisteren wel een korte wachtrij maar daarna geen problemen. Heb wel het idee dat het de laatste twee dagen qua shotguns wel uit de hand aan het lopen is. Op korte afstand mogen die best heel dodelijk zijn maar die hebben nu echt een te grote range.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• theduke1989
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 16:38
meer mensen issues met battlenet.com dat de game niet opstart? bij allestoringen is wel te zien er een probleem is https://allestoringen.nl/storing/battle-net/

• GabberPiet
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 19:13
Het moddert al de hele week, precies op prime-time ook heb ik het idee. Maar ik ben er telkens met een restart voorbij en dan kan ik gewoon gamen.

• theduke1989
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 16:38
kan iemand me vertellen hoe je de xbox one controller aan de praat krijgt?

ik kan door heel het spel navigeren met de controller, maar in-game kan ik weer alleen met keybaord en muis. hoe los je dit op.

• TweakerVincent
  • Nu online
Lekker dan, hoe vecht ik tegen schilden??? Sta je lekker met je m4a1. Kan niks? Las dat semtex goed werkt maar ik speelde net tegen 3 gasten die continu schilden gebruiken. Kansloos en semtex heb je er maar 1 van??

TweakerVincent wijzigde deze reactie 06-11-2019 22:35 (8%)

• A.W.E.S.O.M.-0
TweakerVincent schreef op woensdag 6 november 2019 @ 22:35:
Lekker dan, hoe vecht ik tegen schilden??? Sta je lekker met je m4a1. Kan niks? Las dat semtex goed werkt maar ik speelde net tegen 3 gasten die continu schilden gebruiken. Kansloos en semtex heb je er maar 1 van??
Gewoon claymore ervoor zetten en stapje naar achteren doen. Vuur met vuur bestrijden. :)

• murky123
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 12:44
Heerlijk. kom ik als 45 jarige ouwe knar. even hardcore domination Hakney yard. sta ik in eens bovenaan 40 kills en 12 deaths. whoohoo. de andere 4 in mijn tream waren een squad, die hadden niet meer dan 25 kills p.p. haha.

Intel I7 9700k @ 5GHz | Gigabyte Aorus Pro Z390 | MSI gaming X trio 2080 Super | 32GB DDR4 3200MHz | Acer Predator Z35p 35 inch 3440x1440 120Hz | Oculus Rift CV1 | Logitech G933 headset | Logitech G502 mouse | logitech G801 keyboard

• FuaZe
  • Laatst online: 08:02
TweakerVincent schreef op woensdag 6 november 2019 @ 22:35:
- Semtex op het schild, komt ie niet meer van af en dan is ie dood.
- Flash/concussion gooien en dan flanken
- Op z'n voeten schieten
- voorbij rennen (hij moet je twee keer slaan met dat schild) en dan in de zij schieten.
- RPG oid

Hij zal overigens proberen om een knife te gooien, dus vooral niet stil staan.
En als je 'm de rug toekeert, zal die proberen te wisselen van wapen om je in de rug te schieten.

• FuaZe
  • Laatst online: 08:02
Ja, je kan dan niet eens de single player spelen/starten |:(

Wat opmerkingen:

- NAT type open (PC): TCP: 3074 & UDP: 3074 port forwarden helpt bij mij (check ook window firewall). Dit moet je doen voor de PC waar je op speelt (in mijn router kan dat op basis van mac-adres, dus is het geen probleem dat ik een ’DHCP-ipadres’ uitgedeeld krijg).
Bij Ziggo moest ik overigens de "connect box" op IPv4 laten zetten door Ziggo zelf, i.p.v. IPv6, omdat hun brakke IPv6 implementatie geen portforwarding ondersteund.

- 725 shotgun is zwaar OP, wordt waarschijnlijk generfd, maar voor nu erg leuk om te spelen.

- die map met die brug is heel erg vervelend idd, alhoewel een beetje rustig snipen te doen is.

- standaard heb je een flinke scope glare (de tegenstander ziet jou sniper als een lichtpuntje)

- je kan 'verbeterde versies' van de wapens unlocken en meteen al spelen. Kies bijvoorbeeld het icoontje rechts naast de M4, dan krijg je er een die al e.e.a attachments heeft (vziw hoef je de M4 niet eens geunlocked te hebben).

- gebruik de field-upgrade voor geruisloze voetstappen. De perks cold-blooded, ghost en spotter, werken ook goed om in leven te blijven.(en naar binnen rennen bij airstrike o.i.d, houdt de minimap in de gaten).

- je kan op heel veel dingen klimmen, ook vaak van bijvoorbeeld balkon naar een ander dak. Of over een muurtje (als d'r een doos bij staat).

- druk je linker en rechtermuisknop tegelijk in, niet eerst richten en dan schieten. Dit vooral als de tegenstander dichtbij is (je kan ook überhaupt niet 'aim down sight' gebruiken op korte range (je kan dan meer bewegen/springen), maar soms helpt het iets als de tegenstander ergens achter staat.

- van lopen naar schieten gaat sneller dan van rennen naar schieten. De eerste (rode?) lazer wordt niet gezien door de tegenstander maar verhoogt wel de sprint-to-shoot speed vziw.

- check goed de grafische settings, bij mij stond render resolutie op 50% en allerlei "filmic" dingen, glare, reflecties, motionblur en onzin aan die alleen maar performance kosten en het beeld onduidelijker maken.

FuaZe wijzigde deze reactie 06-11-2019 23:50 (82%)

• A.W.E.S.O.M.-0
Het enige jammere van het crossplay is dat het patchen zo verschrikkelijk lang moet duren door al die certificeringen van Microsoft en Sony, maar ik denk dat ik de game maar even ga laten voor wat het is.

Het spel schiet verschrikkelijk lekker, maar helaas is het de enige shooter waar je eigenlijk geen vuurgevechten hebt, ongeacht de gamemode die ik speel.

De druppel was toch wel een potje met 20 man domination op Akrlov Peak waar ik de B vlag met pijn en moeite heb veroverd in het begin, het hele potje lang is er geen enkele vijand op de B vlag geweest, maar de huisjes er omheen waren bezet.

Zo zonde dit maar er valt weinig eer aan te behalen op het moment. :/

• kesj
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 10-11 21:55
theduke1989 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 21:48:
kan iemand me vertellen hoe je de xbox one controller aan de praat krijgt?

ik kan door heel het spel navigeren met de controller, maar in-game kan ik weer alleen met keybaord en muis. hoe los je dit op.
Staat bij options de besturing op controller (general tab denk ik)? Je moet iig bewust aanzetten wat je input device is waarmee je wilt spelen.

kesj wijzigde deze reactie 07-11-2019 07:34 (9%)

• beany

beany

Meeheheheheh

NickThissen schreef op woensdag 6 november 2019 @ 20:11:
Ik heb het spel een week de kans gegeven maar ik ga het denk ik opgeven. Wat een kansloos spel zeg. Zoveel potentie maar de manier waarop iedereen speelt maakt het gewoon helemaal kapot.

- Elke game kom je alleen maar M4 en die shotgun tegen, en elk ander wapen is het gevecht gewoon niet eerlijk omdat de M4 zoveel beter is dan de rest. Hebben ze inmiddels niet genoeg usage data dat ze dat wapen de grond in kunnen nerfen aub?
M4 valt mee, kom genoeg andere wapens tegen. Sniper, shotgun, SMG's. Maar de shotgun is idd zwaar OP. Ze hebben al aangegeven hier iets aan te gaan doen.
- Camp camp camp, zo saai. Mensen zitten gewoon in een hoekje naar een trap te kijken een hele game lang. Let er maar eens op, het is bijna grappig. Bijna dan.
Ik maak er een sport van om campers te killen. Je merkt dan dat ze het campen opgeven.
- Voetstappen zijn veel te goed te horen, wat het campen alleen maar voordeliger maakt. Zou liever de hele voetstappen eruit slopen, dit slaat echt nergens op.
Ze zijn iets te luid, maar eruit halen is ook weer wat.
- Spawns zijn compleet ruk. De ene keer spawn je een kilometer van de actie, de andere keer midden in iemand z'n scope, er is geen pijl op te trekken.
Als je dicht bij de actie wil spawnen is er vaak een kans dat je in iemand zijn scope beland ja. Ik vind het wel meevallen, op uitzonderingen na. Heel soms spawnt er een vijand recht voor mijn neus, die laat ik vaak nog gaan ook. Zou iedereen moeten doen ;)
- Maps zijn niet zo goed, vooral die brug en picadilly. Binnen 2 tellen heeft een team de overhand en is het de hele pot lang spawncamping. Letterlijk elk potje?
Picadilly is lastig inderdaad, vooral als je met vreemden speelt. Ik speel vaak in een team, en als wij (in DOM) bij A spawnen laten we A liggen en flanken naar C om de boel om te draaien. Meestal lukt dat en winnen we op die manier de pot. Dat het ontwerp ruk is... ja, maar met wat tactiek kan je alsnog winnen. Brug: valt mee. Ja, het is een prima sniper map. Maar er zijn routes om ze te ontlopen. En er zijn secundaire trapjes waarmee je op de brug kan komen. En als je op de brug bent moet je zorgen dat je niet zichtbaar bent voor snipers. Goed mee te werken. Leuke map.
- Echt niemand speelt objective modes. Ga dan lekker TDM doen ipv KC en letterlijk 0 captures de hele game...
Zorg dat je teammates hebt die dat wel doen. En bij HQ is het een goede tactiek dat 1 persoon voor de OBJ gaat en de rest er om heen zit om aanvallers af te weren. Maar duik de tweakers discord op, en ga samen met anderen spelen. Dan zal je zien dat je meer en meer potjes gaat winnen. Ik heb bv een win streak van 25. Dat komt niet omdat ik goed ben, maar omdat we samen spelen!
Randleman schreef op woensdag 6 november 2019 @ 19:59:
Wat is er toch aan de hand bij Blizzard... Al 3 dagen doet de friendslist het amper en kan ik niemand inviten of joinen...
Dit zal snel afnemen. Dan is de hype wat voorbij en zullen de servers het minder druk hebben.
Probeer zodra je thuis komt battle.net te starten, voor de drukte dus. Of wacht even, vaak lukt het vanaf 9 uur wel.

• Randleman
beany schreef op donderdag 7 november 2019 @ 08:25:
[...]

[...]

Dit zal snel afnemen. Dan is de hype wat voorbij en zullen de servers het minder druk hebben.

[...]

Probeer zodra je thuis komt battle.net te starten, voor de drukte dus. Of wacht even, vaak lukt het vanaf 9 uur wel.
Ik weet niet of dat er mee te maken heeft. Waar de komt de hype de laatste 3 dagen ineens vandaag? WoW, Heartstone en Overwatch hebben er ook last van. En het is niet alleen in de avonduren als ik de twitter comments mag geloven.

• servival7
exactor it schreef op woensdag 6 november 2019 @ 16:50:
Problemen topic en de rest bij elkaar alstublieft.

• beany

beany

Meeheheheheh

Randleman schreef op donderdag 7 november 2019 @ 08:28:
[...]

Ik weet niet of dat er mee te maken heeft. Waar de komt de hype de laatste 3 dagen ineens vandaag? WoW, Heartstone en Overwatch hebben er ook last van. En het is niet alleen in de avonduren als ik de twitter comments mag geloven.
Ik heb zelf geen last van het inloggen. Maar ik start battle.net buiten de piek uren. Dus het is een beetje een aanname van me. En ik hoor om me heen dat het in NL tussen 19uur en 21uur het de meeste problemen heeft. Neemt niet weg dat ze momenteel echt issues hebben die niks met de drukte te maken hebben. Maar dan nog: ik heb nooit problemen met inloggen.

• Randleman
beany schreef op donderdag 7 november 2019 @ 08:34:
[...]

Ik heb zelf geen last van het inloggen. Maar ik start battle.net buiten de piek uren. Dus het is een beetje een aanname van me. En ik hoor om me heen dat het in NL tussen 19uur en 21uur het de meeste problemen heeft. Neemt niet weg dat ze momenteel echt issues hebben die niks met de drukte te maken hebben. Maar dan nog: ik heb nooit problemen met inloggen.
Ik heb ook nooit problemen met inloggen :). Het probleem zit hem in de friends list, die heeft op het moment veel issues. Dus kan helaas met niemand samen spelen :P

• beany

beany

Meeheheheheh

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 23:49:
Het enige jammere van het crossplay is dat het patchen zo verschrikkelijk lang moet duren door al die certificeringen van Microsoft en Sony, maar ik denk dat ik de game maar even ga laten voor wat het is.
Maar als er geen crossplay is dan mopperen we ook ;)
Het spel schiet verschrikkelijk lekker, maar helaas is het de enige shooter waar je eigenlijk geen vuurgevechten hebt, ongeacht de gamemode die ik speel.
Hoe bedoel je geen vuurgevechten? Kom je niemand tegen? Zijn de potjes statisch(niemand beweegt)? Ik heb daar geen last van. Inmiddels staat de teller op 4200 kills, kom genoeg gevechten tegen.
De druppel was toch wel een potje met 20 man domination op Akrlov Peak waar ik de B vlag met pijn en moeite heb veroverd in het begin, het hele potje lang is er geen enkele vijand op de B vlag geweest, maar de huisjes er omheen waren bezet.

Zo zonde dit maar er valt weinig eer aan te behalen op het moment. :/
Arklov is een lastige map. B ligt te open met allerlei sniper spots er om heen. Hier heb je een team nodig. Ramen onder vuur nemen, de boel afsmoken en cappen die handel. Maar als je dat team niet hebt, en je gaat keer op keer dood dan laat je B maar. En de map is te groot om dan maar voor A/C te gaan. Maar mee eens, die map heeft te veel plekjes om in te gaan zitten.

• NickThissen
beany schreef op donderdag 7 november 2019 @ 08:25:
[...]

M4 valt mee, kom genoeg andere wapens tegen. Sniper, shotgun, SMG's. Maar de shotgun is idd zwaar OP. Ze hebben al aangegeven hier iets aan te gaan doen.

[...]

Ik maak er een sport van om campers te killen. Je merkt dan dat ze het campen opgeven.

[...]

Ze zijn iets te luid, maar eruit halen is ook weer wat.

[...]

Als je dicht bij de actie wil spawnen is er vaak een kans dat je in iemand zijn scope beland ja. Ik vind het wel meevallen, op uitzonderingen na. Heel soms spawnt er een vijand recht voor mijn neus, die laat ik vaak nog gaan ook. Zou iedereen moeten doen ;)

[...]

Picadilly is lastig inderdaad, vooral als je met vreemden speelt. Ik speel vaak in een team, en als wij (in DOM) bij A spawnen laten we A liggen en flanken naar C om de boel om te draaien. Meestal lukt dat en winnen we op die manier de pot. Dat het ontwerp ruk is... ja, maar met wat tactiek kan je alsnog winnen. Brug: valt mee. Ja, het is een prima sniper map. Maar er zijn routes om ze te ontlopen. En er zijn secundaire trapjes waarmee je op de brug kan komen. En als je op de brug bent moet je zorgen dat je niet zichtbaar bent voor snipers. Goed mee te werken. Leuke map.

[...]

Zorg dat je teammates hebt die dat wel doen. En bij HQ is het een goede tactiek dat 1 persoon voor de OBJ gaat en de rest er om heen zit om aanvallers af te weren. Maar duik de tweakers discord op, en ga samen met anderen spelen. Dan zal je zien dat je meer en meer potjes gaat winnen. Ik heb bv een win streak van 25. Dat komt niet omdat ik goed ben, maar omdat we samen spelen!
Ik vind de shotgun dan wel weer meevallen. Ja hij is super OP 1v1 maar je hebt maar 2 schoten en daarna ben je de klos, dus op die manier heb ik er dan minder last van. De M4 is irritanter omdat vrijwel iedereen er mee rond loopt. Er zijn zoveel wapens maar ik zie de rest bijna nooit, en het is ook niet zo leuk om zelf met een SMG bijv te spelen want in een 1v1 op elke range leg je het af als de ander ook maar een beetje kan aimen. 4-5 kogels vs 2-3 kogels is gewoon niet haalbaar. Ik denk dat ze vooral de SMGs op short range wel iets meer damage mogen geven en ze op langere range minder effectief moeten maken, nu is de M4 gewoon op elke range koning en dat is gewoon zonde.

Voor de rest, tsja ik geloof best dat het spel leuker is met een team, maar ik speel meestal alleen en dan zijn al die dingen enorm irritant. Ja die brug map kun je prima flanken en de snipers ontwijken maar het probleem is dat de rest van mijn team dat niet doet en in m'n spawn met een sniper zit. Wat ga ik doen dan de rest van de pot? 5 min lopen om te flanken hopen dat niemand me ziet, 1-2 kills halen en weer overnieuw doen. Inmiddels is de objective compleet vergeten want hoe ga ik in mijn eentje een vlag capturen?

Zodra je dan 2-3 man hebt die wel meespelen dan loop je ook meteen over het andere team heen. Dat is dan ook weer niet leuk. Er lijkt gewoon geen goeie middle ground...

Mijn iRacing profiel

• beany

beany

Meeheheheheh

NickThissen schreef op donderdag 7 november 2019 @ 08:40:
[...]

Ik vind de shotgun dan wel weer meevallen. Ja hij is super OP 1v1 maar je hebt maar 2 schoten en daarna ben je de klos, dus op die manier heb ik er dan minder last van. De M4 is irritanter omdat vrijwel iedereen er mee rond loopt. Er zijn zoveel wapens maar ik zie de rest bijna nooit, en het is ook niet zo leuk om zelf met een SMG bijv te spelen want in een 1v1 op elke range leg je het af als de ander ook maar een beetje kan aimen. 4-5 kogels vs 2-3 kogels is gewoon niet haalbaar. Ik denk dat ze vooral de SMGs op short range wel iets meer damage mogen geven en ze op langere range minder effectief moeten maken, nu is de M4 gewoon op elke range koning en dat is gewoon zonde.
De M4 zal ook generfd worden denk ik. Maar als je bijvoorbeeld de odin pakt en je kan goed met dat wapen omgaan schiet je iedereen met een M4 weg. Alleen moet je er wel goed mee om kunnen gaan. Rate of fire is een stuk lager, maar als je iedere kogel weet te plaatsen kan er geen M4 tegen op.

tip: probeer de MP5 eens, op korte afstand een heerlijk wapen! Vooral met de extended magazine haal ik er regelmatig triple kills mee in vuurgevechten zonder te reloaden.
Voor de rest, tsja ik geloof best dat het spel leuker is met een team, maar ik speel meestal alleen en dan zijn al die dingen enorm irritant. Ja die brug map kun je prima flanken en de snipers ontwijken maar het probleem is dat de rest van mijn team dat niet doet en in m'n spawn met een sniper zit. Wat ga ik doen dan de rest van de pot? 5 min lopen om te flanken hopen dat niemand me ziet, 1-2 kills halen en weer overnieuw doen. Inmiddels is de objective compleet vergeten want hoe ga ik in mijn eentje een vlag capturen?
Duik eens de tweakers discord op. Zoek een team op.
Zodra je dan 2-3 man hebt die wel meespelen dan loop je ook meteen over het andere team heen. Dat is dan ook weer niet leuk. Er lijkt gewoon geen goeie middle ground...
En toch maak ik voldoende potjes mee waar de uitslag dicht bij elkaar ligt. Dat zijn dan de leuke, en zware, potjes. Die andere potjes neem ik voor lief.

• A.W.E.S.O.M.-0
beany schreef op donderdag 7 november 2019 @ 08:39:
[...]
Maar als er geen crossplay is dan mopperen we ook ;)
Klopt helemaal en mijn referentie is Battlefield waar na een jaar misschien de meest basale issues worden aangepakt en we zitten pas in de derde week, dus dikke prima. Het mag natuurlijk altijd sneller. :P
Hoe bedoel je geen vuurgevechten? Kom je niemand tegen? Zijn de potjes statisch(niemand beweegt)? Ik heb daar geen last van. Inmiddels staat de teller op 4200 kills, kom genoeg gevechten tegen.
Nu heb ik wel meedere potjes gehad waar ik letterlijk niemand op straat heb zien lopen op Grazna of die Cave map, maar ik doelde eigenlijk dat het voornamelijk gegarandeerde kills zijn in mijn encounters. Of ik heb iemand vrijwel direct, of iemand heeft mij direct tegen de vlakte. Er is niet echt vaak sprake van een footsie battle of een vuurgevecht om een bepaald punt in de map. De meeste deaths zijn instant shotgun deaths waar je zelfs met snelle reactietijd en met de m4 hooguit 2 kogels nog kan afvuren. Of bij het bewegen richting een objective dat er iemand met een M4 van opzij of van achter schiet. Of omgekeerd dat ik iemand zo voor de loop krijg die eigenlijk geen schijn van kans heeft.

Dan hebben we het nog niet over de claymore deaths, of de shotgun achter het deurtje of de "I AM RELOADING!!!" -van iemand die ik nog niet had gezien-gratis kill. :)

• servival7
@NickThissen Leer mij even hoe ik 2 kogels van die shotgun overleef alsjeblieft.

• beany

beany

Meeheheheheh

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 09:18:
[...]

Nu heb ik wel meedere potjes gehad waar ik letterlijk niemand op straat heb zien lopen op Grazna of die Cave map, maar ik doelde eigenlijk dat het voornamelijk gegarandeerde kills zijn in mijn encounters. Of ik heb iemand vrijwel direct, of iemand heeft mij direct tegen de vlakte. Er is niet echt vaak sprake van een footsie battle of een vuurgevecht om een bepaald punt in de map. De meeste deaths zijn instant shotgun deaths waar je zelfs met snelle reactietijd en met de m4 hooguit 2 kogels nog kan afvuren. Of bij het bewegen richting een objective dat er iemand met een M4 van opzij of van achter schiet. Of omgekeerd dat ik iemand zo voor de loop krijg die eigenlijk geen schijn van kans heeft.

Dan hebben we het nog niet over de claymore deaths, of de shotgun achter het deurtje of de "I AM RELOADING!!!" -van iemand die ik nog niet had gezien-gratis kill. :)
De TTK dus. Als de TTK hoger zou liggen gaat de snelheid van de game erg omlaag. Ik snap je punt, maar toch denk ik dat dit wel goed is zo. Behalve die shotgun deaths dan :P

En als je niemand ziet lopen kan het de moeite waard zijn om even op het scoreboard te kijken. Heb al regelmatig gehad dat de tegenpartij het opgegeven heeft en er nog maar 1 tegenstander is.

Toch blijf ik er bij, wordt wellicht eentonig, zoek een team. Dan kan je aan elkaar doorgeven waar de tegenstander zit. Of je kan ieder een ingang nemen tot een ruimte. En Cyber Attack wordt dan ineens wel leuk, omdat je teamgenoten je wel reviven en je potjes kan winnen.

• NickThissen
servival7 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 09:23:
@NickThissen Leer mij even hoe ik 2 kogels van die shotgun overleef alsjeblieft.
Achter je teammates blijven die als human shield kunnen dienen? Ik bedoel natuurlijk dat de shotgun tegen een groep kansloos is en alleen 1v1 (of misschien 1v2) goed is.

Mijn iRacing profiel

• vinom
  • Registratie: augustus 2009
  • Nu online
Bij mij zijn de potjes echt heel wisselend. Ene keer gaat het super goed en win ik nagenoeg elke 1 op 1. De andere keer lijkt het alsof ik helemaal niks raak en leg ik het tegen iedereen af. Ik heb mijn speelstijl sowieso al aangepast, iets rustiger tempo maar er zijn ontzettend veel sightlines die je in de gaten moeten houden, waardoor je het gevoel hebt dat ze van alle kanten kunnen komen.

• kesj
Ik heb jaren geen COD gespeeld. Ben na de MW serie overgestapt naar Battlefield (console). Toen naar Siege op console en later pc. Toen ik deze MW ging spelen, deed ik dat run & gun stijl. Lekker snel, als afwisseling voor het tactische in Siege. Dat werkte dus niet. Nu heb ik een balans gevonden tussen snel en tactisch(er) spelen en dat bevalt me goed. Tuurlijk ga ik ook dood door shotguns, maar ik erger me daar niet zo aan. Aan campers ook niet. De harde voetstappen gebruik ik eigenlijk vooral in mijn eigen voordeel. Maar dat komt misschien door Siege, waar ik 80% op geluid speel. Ik ben blij met deze COD. Al snap ik veel van de frustraties. Ik denk wel dat je speelstijl aanpassen een deel daarvan kan oplossen.

• A.W.E.S.O.M.-0
beany schreef op donderdag 7 november 2019 @ 09:30:
[...]

De TTK dus. Als de TTK hoger zou liggen gaat de snelheid van de game erg omlaag. Ik snap je punt, maar toch denk ik dat dit wel goed is zo. Behalve die shotgun deaths dan :P

En als je niemand ziet lopen kan het de moeite waard zijn om even op het scoreboard te kijken. Heb al regelmatig gehad dat de tegenpartij het opgegeven heeft en er nog maar 1 tegenstander is.

Toch blijf ik er bij, wordt wellicht eentonig, zoek een team. Dan kan je aan elkaar doorgeven waar de tegenstander zit. Of je kan ieder een ingang nemen tot een ruimte. En Cyber Attack wordt dan ineens wel leuk, omdat je teamgenoten je wel reviven en je potjes kan winnen.
Nou nee, de TTK kan ik wel mee leven en vind ik eigenlijk ook wel lekker, die wijkt ook niet zo heel erg af van een csgo, siege of BF3. Ik bedoel meer dat ik heel weinig vuurgevechten heb waar we beiden elkaar zien en daadwerkelijk op elkaar schieten, in plaats van dat één overduideiljk een gratis kill heeft en een totale verrassing voor de andere. Door de vele hoekjes/ramen op verschillende hoogtes en spawnpoints door de hele map.

Dat los je niet persé op door met een vast team samen te spelen en dan nog, als de tegenstander niet als team speelt en individueel, zijn die potjes alsnog niet heel erg leuk/uitdagend wat mij betreft. Bovendien speel ik ook met allemaal oud-competitive gamers samen. 2v2 werkt goed en headquarters kan op sommige maps ook nog wel, maar verder is CoD:MW echt te random en zijn er teveel angles om echt tactisch als semi competitief team te spelen met callouts etc.

Plus dat zou ook geen voorwaarde moeten zijn voor leuke potjes op public servers in een ultra casual shooter als CoD lijkt me. :)

• Deurstopper
  • Registratie: juli 2012
  • Niet online
vinom schreef op donderdag 7 november 2019 @ 09:37:
Bij mij zijn de potjes echt heel wisselend. Ene keer gaat het super goed en win ik nagenoeg elke 1 op 1. De andere keer lijkt het alsof ik helemaal niks raak en leg ik het tegen iedereen af. Ik heb mijn speelstijl sowieso al aangepast, iets rustiger tempo maar er zijn ontzettend veel sightlines die je in de gaten moeten houden, waardoor je het gevoel hebt dat ze van alle kanten kunnen komen.
Ervaar precies hetzelfde, de ene keer speel je de sterren van de hemel en de andere keer zwaar het omgekeerde..
Die 'sightlines' zijn inderdaad lastig, maar ben wel blij dat ze van dat 3-lane systeem min of meer zijn afgestapt.
Hierdoor meer kans op mooie flank acties die totaal niet worden verwacht, zowel bij ons als bij de vijand. :D
Hopelijk gaan ze de voetstappen reduceren voor mensen die stilstaan 'campen' En meer geluid voor de actieve speler, waardoor bewegen in het spel ook loont :)

Steam: http://steamcommunity.com/id/DeurstopperNL Origin: DeurstopperNL

• Piet_Piraat7
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 18:52
Voor de skin die ik het mooiste vind moet ik iets van 10 of 20 takedowns van achter doen in multiplayer. Dat gaat mij nooit lukken :')

• Cuqebaqer
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 09-11 09:24
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 10:54:
Voor de skin die ik het mooiste vind moet ik iets van 10 of 20 takedowns van achter doen in multiplayer. Dat gaat mij nooit lukken :')
Kun je niet met iemand van hier 1v1 en dan gewoon 10 take downs doen ?

• Piet_Piraat7
Cuqebaqer schreef op donderdag 7 november 2019 @ 11:33:
[...]
Kun je niet met iemand van hier 1v1 en dan gewoon 10 take downs doen ?
Ik denk het wel, als je vrienden zou hebben :'(

• Deurstopper
  • Niet online
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 11:41:
[...]

Je moet juist vijanden hebben ;)

• Gertjanlint
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 09-11 08:54
Het geluid van de voetstappen is toch al gepatched? Eerst waren ze idd nogal erg goed te horen maar nu is het naar mijn idee precies het juiste volume.

Ik hoor ze duidelijk minder goed op mijn AKG-702 koptelefoon.

• Pazztriz
  • Registratie: juni 2016
  • Laatst online: 09:44
Gertjanlint schreef op donderdag 7 november 2019 @ 12:26:
Het geluid van de voetstappen is toch al gepatched? Eerst waren ze idd nogal erg goed te horen maar nu is het naar mijn idee precies het juiste volume.

Ik hoor ze duidelijk minder goed op mijn AKG-702 koptelefoon.
Gisteren nog gespeeld en vond de voetstappen beter dan voor de update.
ze kloppen ook meer naar mijn idee soms had ik nog wel eens dat het leek alsof ze vanuit de verkeerde richting kwamen.
Ga nu ook nog even spelen dus kijken of het echt verbeterd is.

• Piet_Piraat7
Heeft iemand zin om mij vanavond te helpen 1v1 aan de takedowns voor de skin? Ik moet je 10 of 20 keer van achter steken geloof ik. De gunst krijg je uiteraard terug.

Piet_Piraat7 wijzigde deze reactie 07-11-2019 13:06 (19%)

• Deurstopper
  • Niet online
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 13:06:
Heeft iemand zin om mij vanavond te helpen 1v1 aan de takedowns voor de skin? Ik moet je 10 of 20 keer van achter steken geloof ik. De gunst krijg je uiteraard terug.
Wil het best proberen :)

• Smit260
Wat mij al opviel, en dat is bevestigd, is dat de Call Of Duty spelers over het algemeen op zichzelf gericht zijn en niet op zijn/haar teammates. Dan denk je bijvoorbeeld 'oh links van mij staat een teammate, die houdt mijn linkerkant wel en ik zijn rechterkant'... Nou forget it he... Ze zijn allemaal op zich zelf :P

Betreft de Discord, we zijn al veel mensen gejoined, wat een goed teken is, alleen het valt mij op dat vrijwel niemand zin heeft om samen te spelen. Terwijl ik dat met de @ tag al vaak heb gevraagd... Waarom was er dan vraag naar een Discord? :P

• Deurstopper
  • Niet online
Smit260 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 14:05:
Wat mij al opviel, en dat is bevestigd, is dat de Call Of Duty spelers over het algemeen op zichzelf gericht zijn en niet op zijn/haar teammates. Dan denk je bijvoorbeeld 'oh links van mij staat een teammate, die houdt mijn linkerkant wel en ik zijn rechterkant'... Nou forget it he... Ze zijn allemaal op zich zelf :P

Betreft de Discord, we zijn al veel mensen gejoined, wat een goed teken is, alleen het valt mij op dat vrijwel niemand zin heeft om samen te spelen. Terwijl ik dat met de @ tag al vaak heb gevraagd... Waarom was er dan vraag naar een Discord? :P
Misschien omdat men graag samen speelt, maar dan zonder mic? Ikzelf kan in de avond uurtjes ook geen mic gebruiken ivm de kleine die dan in bed ligt.
Ik speel af en toe via battle.net met Tweakers van dit topic en via de in-game chat gaat communiceren prima. Tikken tijdens vuurgevechten is natuurlijk wel lastig, maar gewoon kort en bondig is het goed te doen.

• CalvinD
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 08-11 19:27
Heeft iemand anders last van de FPS issue in full screen? In full screen zet hij mijn game vast op 10FPS. Als ik hem dan switch naar "windowed" dan draait hij gewoon weer op 120FPS.

Ik heb op Google gekeken en men geeft aan dat het met Windows Insider te maken kan hebben, maar ik heb Windows Insider niet geactiveerd... Tevens zeggen ze dat er een work around is met twee monitoren, echter heb ik er maar één verbonden en wil ik een solide fix hebben... Iemand een idee?

• kesj
Rond deze tijd probeer ik niet eens meer in te loggen. Tegenwoordig open ik de Battle.net app op mijn telefoon en als ik onderin “reconnecting” zie, dan weet ik al dat ik mijn pc niet hoef op te starten. Matig dit hoor. Terwijl mijn neef op pc nergens last van heeft.

• Korkss
Raak steeds meer klaar met deze game en dat komt niet eens door claymores of 725 gebruikers of campers. Ik kom al 4 dagen bijna niet online in de avond. Als ik er wel eens in kom is mijn friendlist f*cked up en kan ik niemand inviten of andersom. Spelen met vrienden dus al 4 dagen niet kunnen doen (als ik al kon spelen).
Heb hem net opgestart en weer werkte het voor geen meter om te teamen met maten. Gelijk weer alt +f4 en teleurgesteld de pc weer uitgezet!

Acer predator XB271HU - i7 7700k -MSI Z270 PGC - Gigabyte Aorus 1080ti - 16gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• kesj
Korkss schreef op donderdag 7 november 2019 @ 20:45:
[...]

Raak steeds meer klaar met deze game en dat komt niet eens door claymores of 725 gebruikers of campers. Ik kom al 4 dagen bijna niet online in de avond. Als ik er wel eens in kom is mijn friendlist f*cked up en kan ik niemand inviten of andersom. Spelen met vrienden dus al 4 dagen niet kunnen doen (als ik al kon spelen).
Heb hem net opgestart en weer werkte het voor geen meter om te teamen met maten. Gelijk weer alt +f4 en teleurgesteld de pc weer uitgezet!
Zie mijn reactie net voor de jouwe. Ik zie trouwens in je sig dat we nagenoeg dezelfde pc build hebben... 🤔

• crimby
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 09-11 14:40

crimby

PSN: Crimby

Iemand anders ook de onderstaande melding??
Server queue
We are undergoing temporary maintenance. You have been entered into the queue.

• kesj
crimby schreef op donderdag 7 november 2019 @ 20:52:
Iemand anders ook de onderstaande melding??
Server queue
We are undergoing temporary maintenance. You have been entered into the queue.
Heb ik al sinds zondag als ik rond deze tijd wil spelen. Heel irritant.

• crimby
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 09-11 14:40

crimby

PSN: Crimby

kesj schreef op donderdag 7 november 2019 @ 20:52:
[...]

Heb ik al sinds zondag als ik rond deze tijd wil spelen. Heel irritant.
Oh shit, echt? Ik heb nooit ergens last van gehad, maar dat zou wel echt jammer zijn!

• kesj
crimby schreef op donderdag 7 november 2019 @ 20:53:
[...]

Oh shit, echt? Ik heb nooit ergens last van gehad, maar dat zou wel echt jammer zijn!
Yes. Zondag was het al vanaf 16 uur. Kwam er pas rond 22.30 in. Vandaag rond 18.15 werkte het vlekkeloos. Nu hoef ik het niet eens te proberen.

• CalvinD
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 08-11 19:27
Vanavond de hele avond met PC gamers aan het spelen, nergens last van qua connection eigenlijk... Iedereen kon zo inloggen en spelen.

• kesj
Heb net een support ticket ingediend en werd binnen 5 minuten gebeld vanuit Cork. Super vriendelijke jongen die aangaf dat ze hoge prioriteit aan het probleem geven en hopen dat het bijna is opgelost. De routing naar hun servers schijnt niet optimaal te zijn, maar echte details kon hij me niet geven. Nog even geduld dus voor me.

EDIT
De app op mijn telefoon verbindt weer. Dus pc zal ook wel werken nu.

EDIT 2
En nog een follow-up per mail:

Heya,

Thanks for taking the time to get in touch with us and I hope that you are well.

I'm glad that I had the chance to chat with you earlier and more so help give you some peace of mind. We have been seeing reports of connection issues over the last fews days and it is something under investigation.

I can confirm that there are some issues effecting Modern Warfare currently and we are working as quickly as possible to resolve this. Hopefully you will be playing with your friends again soon.

Thanks once again for giving me a nudge, really hope that I was able to provide you with some clear information that addressed your issue fully. Have a wonderful day and take care of yourself

Take care o7

Iain {Mesmartiys}

kesj wijzigde deze reactie 07-11-2019 21:43 (59%)

• Smit260
En als iedereen zo ver is, laten we dan vanavond lekker met ze allen spelen

https://discord.gg/7ZnrhyF

• Cuqebaqer
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 09-11 09:24
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 11:41:
[...]

Even aanmelden op discord ik doe het vanavond ook even altijd makkelijk.

• Korkss
kesj schreef op donderdag 7 november 2019 @ 20:49:
[...]

Zie mijn reactie net voor de jouwe. Ik zie trouwens in je sig dat we nagenoeg dezelfde pc build hebben... 🤔
Ja mooi dat ik niet de enige ben.
Prima pc heb je dan staan ook ;-) ik twijfel alleen aan een cpu upgrade ivm de “maar” 4 cores.

• kesj
Korkss schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 09:17:
[...]

Ja mooi dat ik niet de enige ben.
Prima pc heb je dan staan ook ;-) ik twijfel alleen aan een cpu upgrade ivm de “maar” 4 cores.
Dat doe ik toevallig ook, maar COD draait hier netjes op 60fps in 4K (render resolutie haalt het dan maar tot 80 of 90). Dus ik twijfel ook of ik wel moet upgraden.

• HaterFrame
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 21:52

HaterFrame

Well... Poo came out!

Damn, patch van 12GB en dan dadelijk natuurlijk weer die klote shaders :D

I am the great Cornholio!

• mark777
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 20:42
kesj schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 09:31:
[...]

Dat doe ik toevallig ook, maar COD draait hier netjes op 60fps in 4K (render resolutie haalt het dan maar tot 80 of 90). Dus ik twijfel ook of ik wel moet upgraden.
vandaar ook mijn vraag over Stadia. Ik heb niet voldoende power om het spel te kunnen spelen. Hoop dat het via stadia wel lukt. :)

• rodie83
  • Niet online
Ik was van de week even bezig om de EBR-14 te levellen om te kijken of er wat leuks van te maken is. Holy *, dat is een kansloze missie zeg. Te langzaam, te weinig damage.

Qua wapenbalans mag er nog wel e.e.a. veranderen wat mij betreft. Met name de spread van automatische wapens over (grotere) afstanden mag best wat omhoog. Je ziet online ook maar weinig variatie vind ik. Het gros loopt rond met een M4 en een 725. Ik ben zelf altijd van de LMG's, maar eigenlijk zijn die kansloos gezien de trage ADS en bijkomende loopsnelheid.

• kesj
mark777 schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 09:57:
[...]

vandaar ook mijn vraag over Stadia. Ik heb niet voldoende power om het spel te kunnen spelen. Hoop dat het via stadia wel lukt. :)
Daar heb ik helaas geen antwoord op. Ik speel het op pc en heb voor crossplay een Elite controller gekocht, de V1. Moet eerlijk zeggen dat ik na de 360 altijd een PS4 persoon ben geweest. Maar deze controller zou bijna een reden zijn om niet voor de PS5 te kiezen, maar voor Xbox. Mocht ik ooit teruggaan naar console dan.

• HaterFrame
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 21:52

HaterFrame

Well... Poo came out!

Heerlijk spel, speel eigenlijk alleen maar Domination. Helaas zijn een aantal maps zo slecht gemaakt dat ze uitnodigen tot campen of TDM in DOM modus te spelen. Maar goed dat mag de pret niet drukken. De M4A1 met 9mm parabellum.... Omnomnomnom :D

I am the great Cornholio!

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True