Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• 2Dutch
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

jeppekroezen schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 15:46:
ik kan mijzelf hier totaal niet in terugvinden. wat is je fps? of misschin je ping?
Morgen ga ik even dieper in de settings duiken. Vind overigens het cachen van shaders voor MP ook vreselijk lang duren. Knal ik MSI afterburner weer eens aan, kort bij de campagne aangehad (115 fps, 1440p) ping niet erg op gelet, wel de cpu die continu staat te 100%-en helaas. Maar goed, ik ga het zien :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• UltraInstinct
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 22:07
Hoi, is COD echt 175 GB?

• TweakerVincent
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 22:12
Alleen inc DLC

• falcon123
  • Registratie: oktober 2010
  • Niet online
Het is de bedoeling dat de totale grootte van het spel inclusief alle aankomende DLC's rond de 175GB zou moeten zijn, maar nu is de mijne 113 GB groot inclusief alle patches.

Hier zijn btw de patch notes van vandaag:
https://www.reddit.com/r/...notes_from_infinity_ward/
+ upcoming fixes:
https://twitter.com/JoeCecot/status/1190656072350158849

falcon123 wijzigde deze reactie 02-11-2019 21:24 (34%)

• Smit260
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 14:48
Wie wilt er met mij Co-Op missies doen?

TurretZ#2830 is mijn Battlenet

• stevens20
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 15:03
Ik heb geregeld dat ik problemen heb. Hij geeft bij het opstarten aan dat mijn gpu drivers niet up to date zijn. Terwijl ze dat wel zijn. Daarbij krijg ik wel ees directX fouten en ik heb zo nu en dan de verbinding die verbreekt.

Zijn er andere bekend met deze problemen?
Ik speel op een ryzen1700 met 5700xt op svme ssd 1tb. Dat zou prima codMW moetendraaien op 1440p.

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

• falcon123
  • Niet online
stevens20 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:14:
Ik heb geregeld dat ik problemen heb.
Nou, dat heb je lekker geregeld dan :P :+

Je probleem staat in de known issues lijst van activision met een aantal dingen die je zou kunnen proberen:
https://support.activisio...ll-of-Duty-Modern-Warfare
TweakerVincent schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:23:
Domme vraag, hoe zie ik hoeveel health ik heb??
Volgens mij kan je dat in de meeste game modes niet zien, aangezien je na korte periode weer je health terug hebt. In gun game ziet je bovenaan wat de health van je team is, maar dat niet helemaal hetzelfde.

Er is ook zo'n attachment of perk op basis van de werking in black ops 4 om je zelf weer te healen.

falcon123 wijzigde deze reactie 02-11-2019 22:27 (37%)

• TweakerVincent

• stevens20
falcon123 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:22:
[...]

Nou, dat heb je lekker geregeld dan :P :+

Je probleem staat in de known issues lijst van activision met een aantal dingen die je zou kunnen proberen:
https://support.activisio...ll-of-Duty-Modern-Warfare

[...]

Volgens mij kan je dat in de meeste game modes niet zien, aangezien je na korte periode weer je health terug hebt. In gun game ziet je bovenaan wat de health van je team is, maar dat niet helemaal hetzelfde.

Er is ook zo'n attachment of perk op basis van de werking in black ops 4 om je zelf weer te healen.
Thnx voor de link.

Cod is nogal nvidia gericht en ik heb alles AMD, vandaar de dubbelzinnige zin. Dat was een bewussie (zoals ze dat inhet voetballen zeggen).

• Catch22
  • Registratie: november 2001
  • Nu online
TweakerVincent schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:23:
Niet, volgens mij

AMD Ryzen 2700x - Asus Strix 2080 - 32Gb Corsair Vengeance RGB Pro - 27" 1440p

• TweakerVincent
Ok helder. Ik kom van battlefield games.

Is cod makkelijker oid? Ben nu level 11 en sta vaak bovenaan. Terwijl ik bij battlefield altijd ergens onderin bungel? Of word ik met prutsers gematched? :D

• Catch22
  • Nu online
TweakerVincent schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:39:
[...]

Ok helder. Ik kom van battlefield games.

Is cod makkelijker oid? Ben nu level 11 en sta vaak bovenaan. Terwijl ik bij battlefield altijd ergens onderin bungel? Of word ik met prutsers gematched? :D
Volgens mij is er geen skillbased matching, dus je doet het goed :)

• UltraInstinct
falcon123 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 21:17:
[...]

Het is de bedoeling dat de totale grootte van het spel inclusief alle aankomende DLC's rond de 175GB zou moeten zijn, maar nu is de mijne 113 GB groot inclusief alle patches.

Hier zijn btw de patch notes van vandaag:
https://www.reddit.com/r/...notes_from_infinity_ward/
+ upcoming fixes:
https://twitter.com/JoeCecot/status/1190656072350158849
Bedankt!
Even nog een vraag:
Ik heb de vorige call of duty gekocht en maximaal een paar dagen gespeeld. Heel erg zonde en vond er niks aan. Hoe zit het met een refund als ik het via battle.net koop? Kan het nergens vinden waar ze dit uitleggen. Alvast bedankt!

• Phydomir
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 21:50

Phydomir

Dennis

Eerste Google hit:

"Blizzard: Blizzard doesn't have a published refund policy for its online store, but you can try contacting customer support if you want a refund. “Refund game purchase” is one of the options you can select on Blizzard's support site. ... This only applies within the first thirty days after you purchase the game".

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• TweakerVincent
Catch22 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:40:
[...]

Volgens mij is er geen skillbased matching, dus je doet het goed :)
Mijn reactievermogen is erg hoog. Ik heb het idee dat het vele malen simpeler is een enemy te killen dan bij bf. Mss dat ik heel snel een enemy kan zien en kan schieten, waarbij skill minder belangrijk is. OF het komt dat bf veel grotere maps heeft en langere afstanden. Vreemd :D OF door mijn setup 2080 ti ultrawide.

Maar ik klaag niet :)

• Ivysaur
  • Registratie: augustus 2014
  • Niet online
@TweakerVincent Of je hebt Fins bloed. Die Finnen hebben erg goede ogen .Vandaar dat ze heel goed zijn in Rallyrijden. :o

• TweakerVincent
Ivysaur schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 23:33:
@TweakerVincent Of je hebt Fins bloed. Die Finnen hebben erg goede ogen .Vandaar dat ze heel goed zijn in Rallyrijden. :o
Ik hoop wel nog een keer een Finse of Zweedse vriendin te regelen :P. Voor zover ik weet geen fins bloed :D

Maar wel apart dat ik tot nu toe veel beter in dit spel ben dan Counterstrike of battlefield. Daar ben ik echt slecht :P

• UltraInstinct
Phydomir schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 23:05:
Eerste Google hit:

"Blizzard: Blizzard doesn't have a published refund policy for its online store, but you can try contacting customer support if you want a refund. “Refund game purchase” is one of the options you can select on Blizzard's support site. ... This only applies within the first thirty days after you purchase the game".
Dat heb ik ook gevonden, maar ''you can try'' is niet echt goed genoeg voor mij. Dan maar even vragen aan de customer support.

• Voluptas85
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 20:40
Op internet even gezocht naar goedkoopste keys. Zie eigenlijk niks goedkoper dan 52e. Wanneer worden er price drops verwacht ?

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Voluptas85 schreef op zondag 3 november 2019 @ 07:45:
Op internet even gezocht naar goedkoopste keys. Zie eigenlijk niks goedkoper dan 52e. Wanneer worden er price drops verwacht ?
Ik pak even mijn glazen bol erbij ....

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• honey
  • Laatst online: 10-11 19:34
Vraag me af hoe de Matchmaking werkt. Wordt je ingedeeld bij spelers van gelijke vaardigheid?

Wij delen een account hier in het gezin. Speel zelf ook. Vaardigheid ligt nogal ver uit elkaar. Voorbeeld:
Speler A: 20 kills 2 deads
Speler B: 2 kills 20 deads.

Verder, eens dat het een adhd spel is. Jammer dat elk wapen op elke afstand dodelijk is. Een sniper heeft bijv. weinig voordeel, zeker met het bizar duidelijke scope flash. Mes is trouwens bizar goed effectief. :)

Specs van pc

• Piet_Piraat7
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 18:52
Nu al een paar keer spec ops geprobeerd, met 4 man tegen de computer. Maar de hoeveelheid vijanden slaat echt nergens op. Overal komen ze vandaan en ze blijven ook komen. Alsof een heel voetbalstadion in 1 huis zit.

• HaterFrame
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 21:52

HaterFrame

Well... Poo came out!

Piet_Piraat7 schreef op zondag 3 november 2019 @ 11:55:
Nu al een paar keer spec ops geprobeerd, met 4 man tegen de computer. Maar de hoeveelheid vijanden slaat echt nergens op. Overal komen ze vandaan en ze blijven ook komen. Alsof een heel voetbalstadion in 1 huis zit.
K heb precies het zelfde, niet te doen.
Wat ook wel handig zou zijn is een soort gun range waarmee je je guns kan proberen.

HaterFrame wijzigde deze reactie 03-11-2019 13:19 (10%)

I am the great Cornholio!

• TweakerVincent
Ik snap coop niet helemaal. Als ik met een vriend willen spelen heb ik maar 1 keus en dat is die wave killing volgens mij. (private match). Toen ik per ongeluk public deed waren we met 4 en had ik keuze uit 4 levels? Niet gespeeld want ik wilde met die vriend spelen alleen.

Kan je met 2 spelers de coop levels niet spelen? En alleen spec ops waves?

• Piet_Piraat7
TweakerVincent schreef op zondag 3 november 2019 @ 13:53:
Kan je met 2 spelers de coop levels niet spelen? En alleen spec ops waves?
Die levels zijn met 4 man al niet te doen :p wees blij dat je er 2 randoms bij krijgt

• beany
  • Laatst online: 17:45

beany

Meeheheheheh

HaterFrame schreef op zondag 3 november 2019 @ 13:18:
[...]

K heb precies het zelfde, niet te doen.
Wat ook wel handig zou zijn is een soort gun range waarmee je je guns kan proberen.
Je kan een private match starten, met de keuze of je bots wil of niet. Dan kan je zelfs iedere map proberen.

Airsoft benodigdheden! https://www.BlindMan.nl Gebruik de kortingscode TWEAKERS bij het afrekenen voor 5% korting op alles dat niet in de aanbieding is!

• F1anatic
  • Registratie: oktober 2019
  • Laatst online: 04-11 19:42
Sinds een paar dagen deze game en wat speelt het lekker weg online, vooral S&D + Cyber Attack. Eerste Cod die ik weer aanraak na 1500+ uren in Cod4+cod2!

Ben trouwens op zoek naar NL spelers 20+
Add me @ Battle.net account: F1anatic#2711

• TweakerVincent
beany schreef op zondag 3 november 2019 @ 14:06:
[...]

Je kan een private match starten, met de keuze of je bots wil of niet. Dan kan je zelfs iedere map proberen.
Oh maar alle levels zijn waves only? Niet zoals vroeger een missie met heli en iemand op de grond?

En houden die waves op of gewoon oneindig doorknallen?

• Smit260
Ik wil anders wel een Discord maken voor CoD MW Tweakers. Denk dat een goed idee is.

• TweakerVincent
Man man man wat is dit een vet spel :D campaign nu ook lekker aan het spelen.

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

2Dutch schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 21:09:
[...]

Morgen ga ik even dieper in de settings duiken. Vind overigens het cachen van shaders voor MP ook vreselijk lang duren. Knal ik MSI afterburner weer eens aan, kort bij de campagne aangehad (115 fps, 1440p) ping niet erg op gelet, wel de cpu die continu staat te 100%-en helaas. Maar goed, ik ga het zien :)
Nou, bijzonder. Caching niet meer gezien, framerate limit op 100 gezet, niks meer aan het handje :)
Ping zit rond de 20, niks mis mee, fijn dat ie nu lekker draait!

-edit-
oh fijn, de ene keer draait de game goed, de andere keer weer net zo bagger. Oplossing? windows herstarten..uh..vaag. Denk dat er ergens een achtergrondproces/tool loopt te mieren. The saga continues :+

2Dutch wijzigde deze reactie 06-11-2019 17:26 (15%)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• F1anatic
  • Registratie: oktober 2019
  • Laatst online: 04-11 19:42
Smit260 schreef op zondag 3 november 2019 @ 14:51:
Ik wil anders wel een Discord maken voor CoD MW Tweakers. Denk dat een goed idee is.
Zeker! Mijn discord is F1anatic#0293 :9~

(Battle.net = F1anatic#2711)

• TweakerVincent
Even check bij jullie.

Ik heb een 2080 ti. 32 gb ram ssd, 3440 ultrawide. Draait als een speer. 90-130 fps. Scherm kan 120 aan.

Ik heb de volgende settings. Kan ik nog zaken verbeteren? Ik vind kwaliteit van graphics belangrijk dus drops naar 90 mogen wmb.

Settings:

Alles max.
render resolution 100%
Raytracing aan
AA dus SMAA 2x filmic.

Depth of field aan
Filmic strenght 0
world blur disabled
weapon motion blur disabled
film grain 0

Nividia filter zoals hierboven beschreven in software nvidia. 0.75 sharpness. Ignore film grain 0.15

hierboven zag ik ignore film grain op 0.17 en soms 0.15. Wat is het beste?

Kan ik nog wat tweaken op grafisch gebied of is dit prima?

Ik schrok eerst hoe lelijk het default was maar met tweaken is het lekker scherp.

Verder controls:

Ik ken weapon mount niet echt van andere spellen. Hoe belangrijk is dit? Mounten jullie continu? Heb hem nu op left alt gemapped EN op een mouse knop.

Of moet ik mount vergeten en niet gebruiken?

En audio heb ik op boost high (headset gebruik ik), dat is toch het beste?

TweakerVincent wijzigde deze reactie 03-11-2019 16:38 (3%)

• oldsmelly
  • Laatst online: 20:26
Voorlopig ligt b.net op zijn reet :-(

Je komt in een Queue terecht... dit heb ik nog nooit meegemaakt in mijn 25 jaar online gamen 8)7

oldsmelly wijzigde deze reactie 03-11-2019 17:38 (68%)

MuziekLiefhebbert

• kesj
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 10-11 21:55
oldsmelly schreef op zondag 3 november 2019 @ 17:36:
Voorlopig ligt b.net op zijn reet :-(

Je komt in een Queue terecht... dit heb ik nog nooit meegemaakt in mijn 25 jaar online gamen 8)7
Hier ook, heel irritant. Het is druk, staat er... Kom in een wachtrij die minder dan 1 minuut zou moeten duren. Maar hij zet me daarna offline.

kesj wijzigde deze reactie 03-11-2019 17:51 (17%)

• Frank_P
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 10-11 17:35
Ik wil gewoon de singleplayer spelen en zelfs dat kan niet zonder online te zijn.
Lang leve het online gebeuren.

• Farscape2
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 07-11 17:08

Farscape2

I'm a banana!

Heeft iemand ook soms last van rare grafische glitches in Multiplayer?

PC Setup:
CPUIntel Core i7 7700K (stock)
RAMCorsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16
SSDIntel 600p 512GB
GPUGigabyte GeForce RTX 2070 Super Gaming OC 3X
Nvidia Drivers441.08 (10/29/2019)

Temperatuur van de GPU komt niet boven de 65°C, de CPU niet boven de 70°C.

In-game settings
  • Resolutie op 1440p
  • Rendering op 100%
  • FoV op 100
  • Graphical settings zo hoog mogelijk
  • RTX disabled.
Ik heb gisteren en vandaag een aantal keer belachelijke light blooms gehad, iedere lichtbron was feller dan de zon op 5cm van je retina:

(klik voor groot)

En vandaag kwam daar dit pareltje bij, sommige ruimtes zagen eruit alsof er een rave gehouden werd met meer RGB licht dan goed is voor je geestelijke stabiliteit:

(klik voor groot)

Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?

MSI Z270 Gaming M3 | Intel Core i7-7700K | Corsair Vengeance LPX 16GB | Gigabyte GeForce RTX 2070 Super Gaming OC 3X | Steam: fs2 | UPlay: trs.fs2 | Origin: trs_fs2 | B.net: fs2#21500 | Epic: trulynotafish

• Catch22
  • Nu online
Heb het op Reddit wel gezien, maar zelf niet. Enige wat is soms zie is dat de banners in de lobby raar lijken.

www.reddit.com/r/modernwarfare is sowieso wel leuk om te volgen. Vooral heel veel clips die aantonen dat de 725 echt een idioot op wapen is

Catch22 wijzigde deze reactie 03-11-2019 18:49 (17%)

• Piet_Piraat7
Die spec ops missies met 4 man.. ik geef het op :N . Bizar slecht bedacht. Er is niks spec ops gaan, gewoon een heel continent aan vijanden die op je af rennen en achter je spawnen.

Piet_Piraat7 wijzigde deze reactie 03-11-2019 18:53 (3%)

• Korkss
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 18:56
Vraagje, hoe hebben jullie de audio settings staan? Ik heb master volume op 35 staan en mijn volume van de headset zelfs omlaag en nog worden mn oren verkracht. Mis ik iets of doe ik iets verkeerd?

Acer predator XB271HU - i7 7700k -MSI Z270 PGC - Gigabyte Aorus 1080ti - 16gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• kesj
Kan iemand spelen? Ik kom er nog steeds niet in. Kan nu wel de game starten, maar dan kom ik weer in een queue. Als tweede of eerste, maar gooit me dan weer offline en ik kan dan alleen terug naar desktop.

• falcon123
  • Niet online
kesj schreef op zondag 3 november 2019 @ 20:20:
Kan iemand spelen? Ik kom er nog steeds niet in. Kan nu wel de game starten, maar dan kom ik weer in een queue. Als tweede of eerste, maar gooit me dan weer offline en ik kan dan alleen terug naar desktop.
Jup, zojuist opgestart en zit nu in een game.

• Nordcore
  • Laatst online: 20:59
kesj schreef op zondag 3 november 2019 @ 20:20:
Ik heb hetzelfde probleem, keer op keer.
Zo kun je dus niet eens offline spelen....

\
na een reboot van mijn pc gaat het wel goed.

Nordcore wijzigde deze reactie 03-11-2019 20:45 (6%)

• kesj
Nordcore schreef op zondag 3 november 2019 @ 20:37:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem, keer op keer.
Zo kun je dus niet eens offline spelen....

\
na een reboot van mijn pc gaat het wel goed.
Hier helpt het niet. Kom er met geen mogelijkheid in. Heel raar. Ook de Battletnet app op mijn iPhone geeft aan 'reconnecting', maar komt er niet in.

• honey
  • Laatst online: 10-11 19:34
Hier geen enkel probleem. Zelfs met VPN aan, zonder problemen. VPN wel even uit gezet nu.

Specs van pc

• kesj
honey schreef op zondag 3 november 2019 @ 21:35:
Hier geen enkel probleem. Zelfs met VPN aan, zonder problemen. VPN wel even uit gezet nu.
Echt raar, hele avond kom ik er al niet in.

EDIT 1:
Kreeg nu een link naar deze pagina bij mijn foutmelding:
https://us.battle.net/support/en/article/13875

En een link naar hun Twitter feed met deze melding (van 3 uur geleden):
https://twitter.com/Blizz...tatus/1191035128195305472

EDIT 2:
Na een DNS flush (uitleg hier: https://eu.battle.net/support/en/article/82450) en de regio aanpassen naar Americas kon ik iig weer in de Battle.net app. Maar na het opstarten van de game kwam ik weer in een wachtrij. Teruggezet naar Europa en nu kom ik de app weer niet in.

kesj wijzigde deze reactie 03-11-2019 21:52 (56%)

• kesj
Ik zit er ook weer in.

• murky123
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 12:44
Farscape2 schreef op zondag 3 november 2019 @ 18:41:
Heeft iemand ook soms last van rare grafische glitches in Multiplayer?

PC Setup:
CPUIntel Core i7 7700K (stock)
RAMCorsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16
SSDIntel 600p 512GB
GPUGigabyte GeForce RTX 2070 Super Gaming OC 3X
Nvidia Drivers441.08 (10/29/2019)

Temperatuur van de GPU komt niet boven de 65°C, de CPU niet boven de 70°C.

In-game settings
  • Resolutie op 1440p
  • Rendering op 100%
  • FoV op 100
  • Graphical settings zo hoog mogelijk
  • RTX disabled.
Ik heb gisteren en vandaag een aantal keer belachelijke light blooms gehad, iedere lichtbron was feller dan de zon op 5cm van je retina:
[Afbeelding]
(klik voor groot)

En vandaag kwam daar dit pareltje bij, sommige ruimtes zagen eruit alsof er een rave gehouden werd met meer RGB licht dan goed is voor je geestelijke stabiliteit:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
(klik voor groot)

ik heb het ook wel eens gehad, zowel multiplayer als singleplayer.
ff de game herstarten en alles was weer ok
( RTX 2080 )

Intel I7 9700k @ 5GHz | Gigabyte Aorus Pro Z390 | MSI gaming X trio 2080 Super | 32GB DDR4 3200MHz | Acer Predator Z35p 35 inch 3440x1440 120Hz | Oculus Rift CV1 | Logitech G933 headset | Logitech G502 mouse | logitech G801 keyboard

• Farscape2
  • Laatst online: 07-11 17:08

Farscape2

I'm a banana!

murky123 schreef op maandag 4 november 2019 @ 10:21:
[...]

ik heb het ook wel eens gehad, zowel multiplayer als singleplayer.
ff de game herstarten en alles was weer ok
( RTX 2080 )
Klopt, heb het nu al meerdere keren gehad in verschillende mate van glitches, dus hopelijk kunnen ze het snel fixen met een patch.

MSI Z270 Gaming M3 | Intel Core i7-7700K | Corsair Vengeance LPX 16GB | Gigabyte GeForce RTX 2070 Super Gaming OC 3X | Steam: fs2 | UPlay: trs.fs2 | Origin: trs_fs2 | B.net: fs2#21500 | Epic: trulynotafish

• Ricmaniac
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 18:54

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Jullie ook problemen met de challenges van officer ranks? vannochtend lvl 56 gewordne en die ranks unlocked. in 1 keer is mijn missie van 10 melee kills gereset naar 0 terwijl ik op 9/10 stond.
(ook na een 2x herstart nog steeds)

En die challenges die je daarna hebt in die office rank heeft ook geen progress. al 50+ kills met assault rifle gemaakt en nog steeds geeft die ribbon 0 aan (ook na herstart)

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• servival7
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 16:54
Ricmaniac schreef op maandag 4 november 2019 @ 11:39:
Jullie ook problemen met de challenges van officer ranks? vannochtend lvl 56 gewordne en die ranks unlocked. in 1 keer is mijn missie van 10 melee kills gereset naar 0 terwijl ik op 9/10 stond.
(ook na een 2x herstart nog steeds)

En die challenges die je daarna hebt in die office rank heeft ook geen progress. al 50+ kills met assault rifle gemaakt en nog steeds geeft die ribbon 0 aan (ook na herstart)
ja 1 groot drama met challenges/ missies en office ranks. En het begint ook steeds vervelender worden.

• Frostbite
  • Laatst online: 16:07
Klopte gisteren ook geen hout van. Iemand die lvl 64 was, bleek ineens maar level 9 te zijn. Ik hoor ze in mijn team niet anders dan klagen.

Zo wordt het wel een echt challenge om ze te halen ...

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 256Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S7

• Pyr0_
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 22:09
Hier nog zo een waar dingen niet juist worden getracked, viel mij op bij het unlocken van de reticles, sta al tijden op 137/200 kills van de eerste unlock...

• OMD
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 16:44
Hier ook. Gister was die daily xp challenge, win 1 headquarters en kill 50 with smg. 5 potjes headquarters later en 70 kills staat de smg challenge op 6/50 en geen gewonnen headquarter games (terwijl er 2 van de 5 gewonnen waren)

Behoorlijk frustie...

I5 4690K // Corsair H100i GTX // MSI Z97 Gaming 5 // 16Gb Vengeance 2400 // Corsair Air 540 // MSI RTX2080 Gaming X Trio // Samsung SSD's

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Ben dus niet de enige waar dat niet echt lekker werkt. Sommige lijken prima te werken terwijl andere maar op 0 blijven staan. Hopen dat ze dit gaan fixen want het is wel een leuke manier om je eens te "forceren" om anders te spelen dan je normaal misschien doet.

• Cuqebaqer
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 09-11 09:24
Iemand intressen in een Discord voor deze game of is deze er al?

Acties:
  • +3Henk 'm!
  • Pinned

• Smit260
Beste mede-Tweakers!

Er is positief gereageerd op mijn bericht over het creëren van een Discord om zo elkaar samen te brengen en lekker samen te game!

Daarom heb ik vanmorgen even gewerkt aan een Discord, heb hem basic, maar overzichtelijk gehouden. Als er tips zijn, schroom niet en kom gerust even aan de bel trekken!

Ik wil daarom iedereen ook uitnodigen en op de volgende link te klikken om deel te nemen aan de Discord: https://discord.gg/G4Ehj3V

Voor nu, tot snel in de Discord! :D

• rwbk
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 16:52
Iemand ook last van de SP mission Going dark? Als je hem afsluit en daarna resume wilt doen crashed de game.

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

rwbk schreef op maandag 4 november 2019 @ 14:49:
Iemand ook last van de SP mission Going dark? Als je hem afsluit en daarna resume wilt doen crashed de game.
Ja heb ik met meerdere saves/missie's gehad. Moest dan de missie opnieuw doen vanaf het begin..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30

• Smit260
Geef in de Discord even aan op welk platform je speelt. Dan kan ik je die rol geven.

• DAMAGE
  • Nu online

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@A.W.E.S.O.M.-0 Ik zag jouw chat berichten pas toen ik de game alweer uit was, sorry :) Had al zo'n vermoeden dat jij het was haha!

Deze was wel lachen gisteren :) Snap alleen nog niet hoe ik die laatste dude niet had terwijl ik duidelijk eerder schoot, ah well can't win 'm all :+ Helaas kan ik de video hier niet embedden blijkbaar. Is een video die ik op den twitters had gepost met een leuke double kill in HQ. Daar heb ik toch de meeste lol in hoor, Headquarters. Daar moet je nog een beetje blijven bewegen om succesvol te zijn.

Corsair Obsidian 800D | Corsair AX850 | Intel i7 6700K @ 4.663 (20x233) | ASUS Maximus VIII HERO | 16GB GSkill TridentZ 3600mhz DDR4 | Samsung 850 EVO RAID-0 1TB | MSI RTX 2080 Ventus OC | Zowie FK1 | Corsair K65 LUX RGB | Logitech G25 wheel

• TweakerVincent
Kom er niet in? Blijven die problemen aanhouden?

• kesj
TweakerVincent schreef op maandag 4 november 2019 @ 20:09:
Hier ook. En een vriend van me komt er ook niet in. Niet te doen dit...

• stevens20
TweakerVincent schreef op maandag 4 november 2019 @ 20:09:
Ik krijg ook dat het "very busy" is en dat ik over 1 minuut in zou loggen. Vervolgens zou ik ingelogd moeten zijn maar zie ik niks meer.

ik ben al wat verder. Misschien toeval maar MW start wel op als je Origin eerst opstart. 8)7
Je komt vervoglens niet verder dan "connecting to online servisces"

stevens20 wijzigde deze reactie 04-11-2019 20:15 (20%)

• TweakerVincent
Connecting to online services blijft hij hangen en dan error message

• dm-dutchman
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 17:35
Nou lekker dan, eerst queue op battlenet en daarna blijft MW zwart met een errorcode aan het einde, connection lost

dm-dutchman wijzigde deze reactie 04-11-2019 20:20 (27%)

• joskuiper
  • Laatst online: 10-11 08:55
Gister avond ook al kl*ten met queue in zowel battle.net als later in de game.
Knap waardeloos een week na release.
Haalt de lol wel een beetje weg zo.

Game-PC: Fractal Define R6 || i5-9600k || Scythe Mugen 5 PCGH edition || MSI Z370 Tomahawk || MSI RTX2080 Gaming Trio || 16GB DDR4 Corair Vengeance || Corsair RM650x

• kesj
Mijn maten op PS4 zijn gewoon lekker bezig. Mijn neef op pc zit er ook in. Maar hier wil het gewoon weer niet. Ik vind het een dikke game, maar dit is toch wel echt een zwak ding. Hopelijk fixen ze het snel.

• TweakerVincent
joskuiper schreef op maandag 4 november 2019 @ 20:21:
Gister avond ook al kl*ten met queue in zowel battle.net als later in de game.
Knap waardeloos een week na release.
Haalt de lol wel een beetje weg zo.
Dit gaat helemaal nergens over. Je betaalt de volle mep en verwacht te kunnen spelen. Falen ze enorm. Had hem beter goedkoper kunnen kopen over een paar weken als ze servers goed hebben.

• stevens20
Vanaf het moment dat ik Origin opstartte heb ik geen enkel probleem meer gehad. Heel even wachten op de online services maar daarna even kunnen spelen.

• dm-dutchman
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 17:35
stevens20 schreef op maandag 4 november 2019 @ 20:57:
Vanaf het moment dat ik Origin opstartte heb ik geen enkel probleem meer gehad. Heel even wachten op de online services maar daarna even kunnen spelen.
Had Origin ook problemen? :+

• creapYYY
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 08:25
Balen, dacht ook even een potje. Zie dat er inderdaad problemen zijn:

https://eu.battle.net/support/en/article/breaking/23188515

• Korkss
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 18:56
Wat een onzin dat battlenet zeg, je kunt niet eens de sp in.

Acer predator XB271HU - i7 7700k -MSI Z270 PGC - Gigabyte Aorus 1080ti - 16gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• kesj
[Afbeelding]
(klik voor groot)

Bij sommige grafische settings staat dat er visuele problemen kunnen ontstaan door specieke instellingen:

Adjust amount of temporal blurring vs image stability when anti-aliasing the scene. If the anti-aliasing option is not set to SMAA T2X or Filmic SMAA T2X, set Filmic Strength to 1.00 to avoid visual noise issues.

Nu weet ik niet of ze met visual noise issues een grove filmkorrel bedoelen. Maar wellicht interessant om even al die uitleg (rechts in je scherm) bij de grafische settings te lezen.

• stevens20
Verbazingwekkend genoeg niet. Ikhad alleen niks geïnstalleerd staan. Dus probeerde mw nog een keer.

• beuker19
  • Registratie: september 2008

beuker19

Killerbeuker is so OP

Nou zou mij niet verbazen dat het gewoon een ddos of zoiets is.
Ik heb nog nooit zoiets mee meegemaakt met Battle.net zelfs niet tijdens grote releases en er is nog al wat controversie rond Hong Kong.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• Cuqebaqer
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 09-11 09:24
Zelfs met World of Warcraft launches heeft battle.net altijd prima gewerkt en dat lijkt me toch net iets drukker.

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 16:59
DAMAGE schreef op maandag 4 november 2019 @ 17:33:
@A.W.E.S.O.M.-0 Ik zag jouw chat berichten pas toen ik de game alweer uit was, sorry :) Had al zo'n vermoeden dat jij het was haha!
Haha geen probleem, het was voor beide een verschrikkelijk tergend potje op Picadily. Jullie kwamen niet uit die spawnlock dankzij die fijne map en wij moesten toch erin linksom of rechtsom erin kamikazeën voor die dog tags.

Maar goed, zo vaak speel je niet via random quickplay met bekenden. :)

• Luukwa
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 20:38
Rushen is dus basicly geen speel stijl meer.. erg jammer want stil zitten is niet mijn ding.

Soundcloud!

• Deurstopper
  • Registratie: juli 2012
  • Niet online
Luukwa schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 12:19:
Rushen is dus basicly geen speel stijl meer.. erg jammer want stil zitten is niet mijn ding.
Same here, was als een kind zo blij toen kill confirmed werd toegevoegd.
Maar iedereen laat die tags gewoon liggen en blijven in een hoekje zitten :|
Snap het ook wel, soms kan je met zo'n tag weer 2 andere vijanden lokken, 2 voor de prijs van 1..

Steam: http://steamcommunity.com/id/DeurstopperNL Origin: DeurstopperNL

• Luukwa
Deurstopper schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 12:26:
[...]

Same here, was als een kind zo blij toen kill confirmed werd toegevoegd.
Maar iedereen laat die tags gewoon liggen en blijven in een hoekje zitten :|
Snap het ook wel, soms kan je met zo'n tag weer 2 andere vijanden lokken, 2 voor de prijs van 1..
Yup. Ben nog geen enkele game sinds release datum tegengekomen waarin lekker actief de objective(s) wordt gespeeld.

Gemiste kans, helaas.

Soundcloud!

• DAMAGE
  • Nu online

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@A.W.E.S.O.M.-0 echt een tergende map. In geen enkele game mode plezier aan die map. Snap niet hoe zulke maps er doorheen komen, maar ja, blijkbaar spelen de meeste devs anders dan de gemiddelde cod spelert.

Corsair Obsidian 800D | Corsair AX850 | Intel i7 6700K @ 4.663 (20x233) | ASUS Maximus VIII HERO | 16GB GSkill TridentZ 3600mhz DDR4 | Samsung 850 EVO RAID-0 1TB | MSI RTX 2080 Ventus OC | Zowie FK1 | Corsair K65 LUX RGB | Logitech G25 wheel

• Deurstopper
  • Niet online
Luukwa schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 12:30:
[...]

Yup. Ben nog geen enkele game sinds release datum tegengekomen waarin lekker actief de objective(s) wordt gespeeld.

Gemiste kans, helaas.
Daarom vind ik het ook jammer dat er na een pot opnieuw wordt gezocht naar een match met nieuwe spelers.
Soms speel je potjes met teammates en enemies die gewoon lekker gaan, geen gezeik, gewoon lekker spelen en dus ja, ook voor de objectives gaan.

Als je het niks vind kan je de lobby altijd nog leaven..

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Opzich vind ik dat nog niet zo'n probleem maar hoe vaak ik al niet twee keer achter elkaar dezelfde map en mode heb gehad. Dat vind ik wel vrij irritant.

• Luukwa
Deurstopper schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 12:40:
[...]

Daarom vind ik het ook jammer dat er na een pot opnieuw wordt gezocht naar een match met nieuwe spelers.
Soms speel je potjes met teammates en enemies die gewoon lekker gaan, geen gezeik, gewoon lekker spelen en dus ja, ook voor de objectives gaan.

Als je het niks vind kan je de lobby altijd nog leaven..
Ja en als je vervolgens een relatief leuk potje ground war hebt gewonnen het ook zo klaar is.
Meestal heb je de helft meer punten dan je tegen partij, wat gewoon betekent dat men niet aanvalt maar alleen maar zit te wachten tot je naar hun toe komt, erg plezierig en vermakelijk hoor.

Soundcloud!

• Deurstopper
  • Niet online
Phydomir schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 12:51:
Opzich vind ik dat nog niet zo'n probleem maar hoe vaak ik al niet twee keer achter elkaar dezelfde map en mode heb gehad. Dat vind ik wel vrij irritant.
Tijd dat ze mapvote gaan vrijgeven.
Alhoewel dat ook geen garantie geeft.. :)
Maps als Picadilly zullen iig uit de roulatie vallen, de haat op reddit is groot

• Piet_Piraat7
Ik ben rank 21 in de game en heb de map Picadilly nog nooit voorbij zien komen.. vreemd. Speel best wat verschillende game modes.

• servival7
Er is met de huidige manier van games zoeken ook geen andere optie dan de lobby opbreken. Je selecteert zelf welke gamemodes je wilt spelen maar dit hoeft niet voor iedere speler in de lobby hetzelfde te zijn.
Komt er na een potje TDM dus een potje S&D dan kan je niet anders dan alle spelers die geen S&D in hun filter hebben staan eruit gooien.

Persoonlijk heb ik er geen problemen mee. Heb helemaal geen zin om elke keer tegen dezelfde gasten te spelen.

@Piet_Piraat7 Wees blij. Wat een gedrocht van een map. Deze heeft een leuke setting maar is zo vormgegeven dat potjes 9 van de 10 keer uitdraaien op één grote spawn camp.

• Piet_Piraat7
servival7 schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 13:44:
@Piet_Piraat7 Wees blij. Wat een gedrocht van een map. Deze heeft een leuke setting maar is zo vormgegeven dat potjes 9 van de 10 keer uitdraaien op één grote spawn camp.
Inmiddels wel nieuwsgierig, al klinkt die niet leuk. Heb met de andere maps overigens geen moeite. Vind de meeste eigenlijk wel leuk. Zelfs Razaazazazaaazza ofzoiets die ik eerder vervloekte.

• A.W.E.S.O.M.-0
DAMAGE schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 12:38:
@A.W.E.S.O.M.-0 echt een tergende map. In geen enkele game mode plezier aan die map. Snap niet hoe zulke maps er doorheen komen, maar ja, blijkbaar spelen de meeste devs anders dan de gemiddelde cod spelert.
Ik heb het sterke vermoeden dat er meer mis is dan die map dan alleen de layout. Ik heb zeker weten een keer of 3 meegemaakt dat de spawns werden geflipt, ook een paar keer dat ik letterlijk naast vijanden ben gespawnd (dat woord ziet er niet uit in goed vervoegd Nederlands haha). Maar alle andere potjes flipt hij nooit, al staan beide teams tegen de A-Spawn aan en is de C-spawn totaal vrij.

Ps. ik heb je ff toegevoegd uit de recent player list, niet schrikken als je een invite krijgt :)
Luukwa schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 12:19:
Het hangt van de map af, er zijn positieve uitzonderingen, maar op de meeste maps is rushen niet echt meer een optie als je bovenaan het scorebord wil eindigen nee. Dat gezegd hebbende rush ik uit principe nog even hard door, ik weiger als een laffe teckel met een shotgun achter een deur in een hoekje te zitten.

Dan maar een paar deaths meer, ik speel niet voor unlocks, challenges of achievements of andere e-penis plaatjes. Ik kan geen eer en plezier halen uit dat laffe en ultra saaie gecamp. Gewoon doorbikkelen. :)

• Piet_Piraat7
Grappig stukje en eigenlijk wel gek dat het kan.

https://www.polygon.com/2...coil-kilo-141-m13-mp5-725

Call of Duty players have turned the shotgun into a comically powerful sniper rifle.

..an extended choke on the 725 helps keep the spread of its buckshot in a tight radius. That gives it a conspicuously long range for a shotgun. Some players are doubling down, upgrading to a so-called “monolithic suppressor” and an extended barrel, both of which increase the shotgun’s range. Add on a four-times scope and you’ve got one hell of a sniper rifle.

• GabberPiet
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 19:13
Same here! Ik had gehoopt dat kill confirmed het een en ander zou veranderen maar 5/10 potjes nogsteeds alleen maar campers...

Ahzir cave en vooral Picadilly zijn ook mijn minst favoriete maps. Die laatste leave ik tegenwoordig gewoon zodra ik zie dat een DOM of TDM potje lijkt uit te draaien op een massale spawnrape..

• servival7
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 13:46:
[...]

Inmiddels wel nieuwsgierig, al klinkt die niet leuk. Heb met de andere maps overigens geen moeite. Vind de meeste eigenlijk wel leuk. Zelfs Razaazazazaaazza ofzoiets die ik eerder vervloekte.
Enige andere map waar ik problemen mee heb is Bridge. Maar dat komt vooral omdat je telkens zo ver moet lopen om weer in de actie te komen.

• Deurstopper
  • Niet online
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 13:47:
[...]
Ik heb het sterke vermoeden dat er meer mis is dan die map dan alleen de layout. Ik heb zeker weten een keer of 3 meegemaakt dat de spawns werden geflipt, ook een paar keer dat ik letterlijk naast vijanden ben gespawnd (dat woord ziet er niet uit in goed vervoegd Nederlands haha). Maar alle andere potjes flipt hij nooit, al staan beide teams tegen de A-Spawn aan en is de C-spawn totaal vrij.
Dit idd, spawnpoints moeten bij een volgende patch echt aangepakt worden.

• A.W.E.S.O.M.-0
servival7 schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 14:03:
[...]

Enige andere map waar ik problemen mee heb is Bridge. Maar dat komt vooral omdat je telkens zo ver moet lopen om weer in de actie te komen.
Als je alweer in de actie komt, je spawnt letterlijk direct in het zicht van snipers op de brug, dat is ook wel een redelijke irritatiepuntje.

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Die hele Bridge map is gewoon ruk. Een groot sniper fest. Waar je in andere mappen heel veel mogelijkheden hebt om ergens te komen zonder een groot open veld over te moeten ontbreekt dit compleet bij deze map. Nog vele malen erger dan Picadilly.

• Catch22
  • Nu online

Ik kan me prima vermaken in die maps tbf. Bridge weinig problemen, Piccadilly is met spawnkilling wel naar, dat moeten ze wel fiksen

• stevens20
Ik ben mijn eerste wallhacker tegengekomen. Met prachtige pre-aim wist hij me te vinden terwijl ik al lang geruisloos in een hoekje lag te wachten op hem. Via het scoreboard kan je spelers reporten.

• TweakerVincent
Klein kickje, iemand nog wat tips?
TweakerVincent schreef op zondag 3 november 2019 @ 16:09:
Even check bij jullie.

Ik heb een 2080 ti. 32 gb ram ssd, 3440 ultrawide. Draait als een speer. 90-130 fps. Scherm kan 120 aan.

Ik heb de volgende settings. Kan ik nog zaken verbeteren? Ik vind kwaliteit van graphics belangrijk dus drops naar 90 mogen wmb.

Settings:

Alles max.
render resolution 100%
Raytracing aan
AA dus SMAA 2x filmic.

Depth of field aan
Filmic strenght 0
world blur disabled
weapon motion blur disabled
film grain 0

Nividia filter zoals hierboven beschreven in software nvidia. 0.75 sharpness. Ignore film grain 0.15

hierboven zag ik ignore film grain op 0.17 en soms 0.15. Wat is het beste?

Kan ik nog wat tweaken op grafisch gebied of is dit prima?

Ik schrok eerst hoe lelijk het default was maar met tweaken is het lekker scherp.

Verder controls:

Ik ken weapon mount niet echt van andere spellen. Hoe belangrijk is dit? Mounten jullie continu? Heb hem nu op left alt gemapped EN op een mouse knop.

Of moet ik mount vergeten en niet gebruiken?

En audio heb ik op boost high (headset gebruik ik), dat is toch het beste?

• A.W.E.S.O.M.-0
TweakerVincent schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 18:40:
Klein kickje, iemand nog wat tips?

[...]
Ik heb geen tips voor je qua grafische instellingen, want ik speel altijd voor max visibility, max fps en mimale input lag. Het kan me niet schelen hoe het eruit ziet in een multiplayer, dat went na een paar dagen toch en dan valt het niet meer op. Single player is andere orde.

Wat het mounten betreft, ALLES wat je kan minimaliseren aan animaties zou ik persoonlijk altijd skippen. Dat mounten of peaken kost alleen maar tijd, is extreem voorspelbaar, beetje een console feature. Een sprint-slide pak je veel meer kills mee of wisselen tussen shoulder peaks, wide peaks, crouch peaks etc is altijd effectiever dan een animatie die altijd hetzelfde en dus voorspelbaar is.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True