thefal schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 12:17:
"Zoeken in het Forum" -> "Dit Topic" -> "Microfoon": 0 resultaten...
Ook bij reviewers viel het me op dat de meesten niet praatten over de microfoonkwaliteit. Ik heb inmiddels zo'n 8 (p)reviews maar niemand heeft het er over.
Even hier dus maar: Hoe is de gesprekskwaliteit? Kan iemand bv iets inspreken of een stukje audio laten opnemen in de notities app om te kijken hoe de kwaliteit daarvan is?
Hoe gaat het eigenlijk met switchen tussen een iPhone en een niet-Apple computer? Bij de meeste van mijn oordopjes en koptelefoons is het zo dat ze automatisch mijn computer pakken als bv mijn telefoon niet in de buurt is, of als ik Bluetooth uit heb staan op de iPhone.
Kunnen de Airpods(Pro) dit ook? Of moet ik elke keer weer opnieuw pairen als ik wil switchen tussen een niet-Apple laptop en de iPhone?
Ik zie dat eigenlijk niemand hierop gereageerd heeft, en ik ben dus ook heel erg benieuwd naar de ervaringen van de Tweakers hier met betrekking tot de gesprekskwaliteit.
Ik heb nog gezocht op "bellen" en "gespekskwaliteit", maar ook daar weinig meningen over kunnen vinden in dit forum.
Dat is voor mij echt een van de redenen van waarom ik deze oortjes overweeg (Sony WF-1000XM3 geprobeerd en vond het daar niet in orde). En hóóp dat ik mijn antwoord in deze oortjes vind.
Normaal gesproken zou ik niet zo idioot veel uitgeven aan oortjes, maar in deze thuiswerktijd begin ik het echt te missen om draadloos te zijn en als ik dan draadloos ben, wel goed verstaanbaar te zijn bij meetings / lesgeven / etc..
Ook benieuwd naar het switchen inderdaad. Ik heb een macbook en ipad maar een android telefoon en heb ondertussen echt zin mijn huidige koptelefoon uit het raam te gooien, omdat hij tijdens het lesgeven ineens met een ander apparaat gaat koppelen.