Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[AirPods Pro] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Poumelie
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 03-07 08:56
Volkan1984 schreef op maandag 11 mei 2020 @ 01:00:
[...]

Zijn ze misschien DOA? Oftewel niet goed gefabriceerd? Dat is dan toch iets waar je aan denkt als iets niet goed werkt terwijl zoveel mensen er zo positief over zijn?
Uurtje aan de lijn gehangen met Apple en e.e.a. geprobeerd. Na een reset van mijn bluetooth instellingen op de mac werken de oortjes. Ik heb voor de Sony WH1000XM3 daar iets (als ik weer weet wat, voeg ik het toe) moeten aanpassen zodat ze niet steeds zouden disconnecten, blijkbaar heeft dat de boel in de war geschopt voor de airpods

Oortjes zijn verder super fijn. Mini review ( / vergelijking met sony wf-1000xm3)
* Ja ik vind ze nog steeds achterlijk duur, (helaas) ben ik toch gezwicht. En normaal ben ik écht geen big spender.
* Microfoon klinkt top in verhouding tot alle andere in-ears die ik heb geprobeerd, daar kocht ik ze voornamelijk voor.
* Vind ze heel lekker zitten, voel ze bijna niet. Een heel stuk comfortabeler dan de Sony WF-1000XM3 waarbij ik constant het gevoel had dat ze uitvielen. Ook comfortabeler dan de WH-1000XM3 trouwens, hoef ik niet de hele dag met een toeter op mijn hoofd te werken ;)
* Doosje is lekker klein, past zelfs in mijn vrouwenbroekzak! De ultieme test..
* Geluid klinkt echt lekker. De WF-1000xm3 vond ik wel wat dieper qua geluid en misschien net iets beter, maar vind het verschil zelf niet opvallend.
* Met die prijs krijg je dus blijkbaar ook hele snelle en goede service van Apple online support. Dat had ik in de overweging voor mijn aankoop niet eens meegenomen maar is ook wel fijn om achter de hand te hebben.. had het binnen 1 dag nodig ;)
* Ik heb alleen maar Apple apparaten op mijn telefoon na, dat is een Android. Met de App Assistant Trigger kan ik er alles mee wat ik wil. Behalve volume aanpassen :( maar dat kan ook niet op IOS.. kan natuurlijk google assistant gebruiken maar dat is toch minder gebruiksvriendelijk. Hoop dat dit ooit nog komt want dat is wel een gemis (wat wel kan op de Sony's). Voor iets in deze prijsklasse snap ik echt even niet dat dat er niet opzit. Gaan ze vast op de nieuwe zetten zodat iedereen die ook weer wilt kopen. Classic Apple?

[Voor 57% gewijzigd door Poumelie op 11-05-2020 10:34]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Robinjuuh
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 22-06 09:50
Medic112 schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 15:14:
[...]

Ik heb het geprobeerd tijdens hardlopen. Vielen toch uit mijn oren als ik ga transpireren. Ben erg blij met de APP maar tijdens sporten gebruik ik een plantronics backbeat 2100.
Ik heb ze besteld samen met de powerbeats pro en we gaan ze allebei eens even testen tijdens het hardlopen. Moet zeggen dat het draagcomfort van de Airpods vele malen beter is dan de Powerbeats als je ze tijdens het werk bijv. in hebt

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 19:56
Gunth schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 15:31:
[...]

Zodra coolblue trg open is gaan de mijne retour voor reparatie.
Het gekraak bij praten links blijft aanhouden.
Zelfs een stoel verzetten geeft kraak in de airpod.
Heel raar want met muziek heb ik nergens last van maar voor die prijs moet het goed zijn.
Netjes via coolblue 2 nieuwe airpods gekregen.
Nu hoor ik pas hoe brak mijn oude waren.
Me happy :) en kudo's voor coolblue weer,maandag binnen en vandaag al in orde

Macbook pro 2017 TB|  ipad2 | iPad air 2 | | time capsule1tb| new time capsule 2 tb|  tv4 64| iPhone 11 black 128 ;  AirPods pro;  watch 4

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TradeMarkNL
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 20:55

TradeMarkNL

Videoproducer
Vandaag eindelijk de Pro’s gekocht, nu ze 219/222 bij Amazon.de/nl zijn. Wil ze alleen wel zwart maken met een skin eigenlijk, maar zag dat dbrand alleen voor de case een wrap heeft. Iemand hier een ander goed adres voor? Is dat slickwraps bv wat?

[Voor 5% gewijzigd door TradeMarkNL op 17-05-2020 10:51]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 20:52
TradeMarkNL schreef op zondag 17 mei 2020 @ 10:49:
Vandaag eindelijk de Pro’s gekocht, nu ze 219/222 bij Amazon.de/nl zijn. Wil ze alleen wel zwart maken met een skin eigenlijk, maar zag dat dbrand alleen voor de case een wrap heeft. Iemand hier een ander goed adres voor? Is dat slickwraps bv wat?
Die aanbieding was echt extreem kort zeg. Damn...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• TradeMarkNL
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 20:55

TradeMarkNL

Videoproducer
Ja dat is vaak zo bij Amazon. Zijn nu 240 zie ik.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 15:58
Heb de airpods pro, maar vooral de linker valt continue uit mijn oor tijdens het hardlopen. Heb alle 3 maten al geprobeerd, maar het hielp niet. Wie heeft voor mij de gouden tip? Ben echt wel tevreden over de airpods PRO. Geluid, kwaliteit, connectivity, allemaal top. Echter tijdens het rennen vallen ze uit :(.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KRGT
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

KRGT

Have a nice day!

smeerbartje schreef op maandag 18 mei 2020 @ 13:46:
Heb de airpods pro, maar vooral de linker valt continue uit mijn oor tijdens het hardlopen. Heb alle 3 maten al geprobeerd, maar het hielp niet. Wie heeft voor mij de gouden tip? Ben echt wel tevreden over de airpods PRO. Geluid, kwaliteit, connectivity, allemaal top. Echter tijdens het rennen vallen ze uit :(.
druppeltje lijm? :+

Maar misschien https://www.earhoox.com zoiets?Is niet voor de PRO

Deze misschien?

https://www.complyfoam.co...patible-with-airpods-pro/

[Voor 11% gewijzigd door KRGT op 18-05-2020 13:51]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• M3leee
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 26-06 20:01
Stoffa schreef op maandag 18 mei 2020 @ 13:11:
[...]

Die aanbieding was echt extreem kort zeg. Damn...
De Airpods zijn nu voor 229 te verkrijgen bij Belsimpel. Lijkt me ook een goede aanbieding.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Robinjuuh
Bij mij glijdt er 1 voor mijn gevoel steeds uit met hardlopen, moet hem steeds iets terug drukken. Iemand ervaring met 1 van deze 2 accessoires:
https://nl.aliexpress.com...b201602_,searchweb201603_

Acties:
  • 0Henk 'm!

• macmellow
  • Laatst online: 19:23
Poumelie schreef op zondag 10 mei 2020 @ 18:39:
[...]

Ik heb ze inmiddels binnen en :(

Ik heb ze op mijn macbook getest in:
* Teams
* Discord
Als ik de audio op de airpods zet, en de mic ook op de airpods.
En ik spreek vervolgens een bericht in.. dan hoor ik mezelf alsof ik klink als een robot/ alsof er een stem omvormer op mijn stem is gezet en ik hierdoor als een onverstaanbaar marsmannetje klink. Huh?
Doe ik iets fout? Hierdoor zijn ze dus compleet onbruikbaar voor mijn doel...

Edit: uurtje aan de lijn gehangen met Apple en e.e.a. geprobeerd. Na een reset van mijn bluetooth instellingen op de mac werken de oortjes. Ik heb voor de Sony WH1000XM3 daar iets (als ik weer weet wat, voeg ik het toe) moeten aanpassen zodat ze niet steeds zouden disconnecten, blijkbaar heeft dat de boel in de war geschopt voor de airpods
Op Windows is dit wel standaard, de AirPods gaan dan op hands-free modus waardoor de kwaliteit heel slecht wordt. Je kan dit wel uitzetten maar dan schakelt de microfoon ook uit..

MacBook Pro 15” 2018 16/512 GB, iPad 2019 128 GB, iPhone XR 128 GB

Acties:
  • 0Henk 'm!

• smeerbartje
Robinjuuh schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 14:30:
Bij mij glijdt er 1 voor mijn gevoel steeds uit met hardlopen, moet hem steeds iets terug drukken. Iemand ervaring met 1 van deze 2 accessoires:

Ik heb dus EXACT hetzelfde probleem. Ik overweeg nu zelfs om één of ander haarnetje/elastiekje om mijn kop te wikkelen. Eigenlijk van de zotte he... airpods pro, ruim 200 euro... vallen ze uit met hardlopen :(.

• smeerbartje
Robinjuuh schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 14:30:

Gisteren was het weer zover. Eindje hardlopen, warm weer, veel zweten uit m'n oor... en dan gaat het mis. Heb deze dus zojuist besteld. Benieuwd wanneer dat ding aankomt.

• Robinjuuh
smeerbartje schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 08:32:
[...]

Gisteren was het weer zover. Eindje hardlopen, warm weer, veel zweten uit m'n oor... en dan gaat het mis. Heb deze dus zojuist besteld. Benieuwd wanneer dat ding aankomt.
Ben heel benieuwd wat straks je ervaring er mee is

• smeerbartje
Robinjuuh schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 11:07:
[...]

Ben heel benieuwd wat straks je ervaring er mee is
Ik houd je (hier) op de hoogte.

• Robinjuuh

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 02-07 15:35
Ik had de laatste tijd wat problemen met mijn AirPods, ze kwamen niet meer door de fit test en ze piepten erg vaak. Toen kwam ik de volgende tip tegen: https://forums.macrumors....st=28096174#post-28096174 Het uitzuigen van de grill. Ik had het wel een paar keer schoongemaakt, maar het zuigen heeft enorm geholpen. Sindsdien is de bass ook weer beter. Dus mocht iemand die problemen ook hebben, dit is de moeite van het proberen waard.

• smeerbartje
Cyleo schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 22:18:
Ik had de laatste tijd wat problemen met mijn AirPods, ze kwamen niet meer door de fit test en ze piepten erg vaak. Toen kwam ik de volgende tip tegen: https://forums.macrumors....st=28096174#post-28096174 Het uitzuigen van de grill. Ik had het wel een paar keer schoongemaakt, maar het zuigen heeft enorm geholpen. Sindsdien is de bass ook weer beter. Dus mocht iemand die problemen ook hebben, dit is de moeite van het proberen waard.
Waar zuig je dan precies op???

• Th_mas
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 03-07 22:55
Goedemiddag,

Ik heb de afgelopen dagen het forum van begin tot eind doorgelezen (erg leuk en informatief) maar ben helaas geen forumpost tegengekomen over reverse-wireless-charging. Enigszins logisch gezien het feit dat dit met een iPhone (nog) niet kan. Maar goed, ik heb zelf een Android telefoon die dit ondersteunt en een paar gloednieuwe AirPods Pro’s die natuurlijk ook draadloos laden. In de praktijk werkt het echter voor geen meter bij mij, de telefoon stopt elke keer na verloop van tijd zonder dat de APP’s helemaal opgeladen zijn. Bovendien heb ik wel gemerkt dat het absoluut geen efficiënte manier van laden is, je telefoon loopt erg snel leeg en je oordopjes laden erg langzaam op, voorzover dat überhaupt het geval is.

Binnenkort toch maar een dedicated draadloze lader kopen. Heeft iemand hier (vergelijkbare) ervaringen mee?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Cyleo
smeerbartje schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 22:22:
[...]

Waar zuig je dan precies op???
De zwarte grill, eigenlijk allemaal. Heb ze eerst met een stofzuiger leeggezogen, toen met pers lucht erop, en toen weer met de stofzuiger.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 16:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Heb ze kunnen bemachtigen via YourMacStore, gisteren half 5 besteld, nu al eventjes in de oren. Prijs inc verzekerd verzenden 229. Prima. Voordeel ook nog eens dat ik met VVV bonnen kon betalen :)

Ik ben een beetje overdonderd eigenlijk door de eerste ervaringen. Active noisecancelling werkt behoorlijk (ik hoor mijzelf niet eens tikken nu op mijn mechanische toetsenbord). Super licht, voel ze nauwelijks zitten. Bij indien sluiten ze voelbaar de boel 'af'.

Binnenkort maar eens een sportrondje gaan maken, maar het voelt allemaal wel solide genoeg om te blijven zitten. We gaan het merken. In ieder geval vanaf mijn enorme headset een verbetering.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tolga07
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 20:24
Mu.siQ schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 15:12:
Heb ze kunnen bemachtigen via YourMacStore, gisteren half 5 besteld, nu al eventjes in de oren. Prijs inc verzekerd verzenden 229. Prima. Voordeel ook nog eens dat ik met VVV bonnen kon betalen :)

Ik ben een beetje overdonderd eigenlijk door de eerste ervaringen. Active noisecancelling werkt behoorlijk (ik hoor mijzelf niet eens tikken nu op mijn mechanische toetsenbord). Super licht, voel ze nauwelijks zitten. Bij indien sluiten ze voelbaar de boel 'af'.

Binnenkort maar eens een sportrondje gaan maken, maar het voelt allemaal wel solide genoeg om te blijven zitten. We gaan het merken. In ieder geval vanaf mijn enorme headset een verbetering.
Veel plezier! De mijne opgestuurd voor garantie omdat de linkerkant hoorbaar kraakt bij ANC of Transparency. Nu pas merk ik hoe vaak ik hem op heb...

• MeesterBas
  • Registratie: oktober 2009
  • Niet online
Gister de AirPods Pro ontvangen. Wat een fijne geluidskwaliteit vergeleken met de vorige versies. Eindelijk hardlopen met alleen de Apple Watch en oortjes, zonder ergenis. De vorige versies behoefden wel wat meer hoge tonen in de equalizer van Spotify/iOS. Het geluid van de AirPods Pro is zonder aanpassing van de EQ meer dan acceptabel, zodat je je iPhone kunt thuislaten met hardlopen.

Op het klepje van het doosje zit in de lengterichting wat speling. Zowel met klepje dicht, als open. Doet het premiumgevoel dat Apple je meestal geeft wat teniet. Meer mensen die hier last van hebben? Twijfel nog of ik hierover zal ‘klagen’ bij de verkoper.

3 in de rij, kassa erbij

• Tinxian
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 20:15
MeesterBas schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 17:03:
Gister de AirPods Pro ontvangen. Wat een fijne geluidskwaliteit vergeleken met de vorige versies. Eindelijk hardlopen met alleen de Apple Watch en oortjes, zonder ergenis. De vorige versies behoefden wel wat meer hoge tonen in de equalizer van Spotify/iOS. Het geluid van de AirPods Pro is zonder aanpassing van de EQ meer dan acceptabel, zodat je je iPhone kunt thuislaten met hardlopen.

Op het klepje van het doosje zit in de lengterichting wat speling. Zowel met klepje dicht, als open. Doet het premiumgevoel dat Apple je meestal geeft wat teniet. Meer mensen die hier last van hebben? Twijfel nog of ik hierover zal ‘klagen’ bij de verkoper.
De speling is bij iedereen zo. De een iets meer de een iets minder. Speling is ook te vinden bij andere AirPods modellen

• gnauw
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 19:38
Tolga07 schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 19:14:
[...]

Veel plezier! De mijne opgestuurd voor garantie omdat de linkerkant hoorbaar kraakt bij ANC of Transparency. Nu pas merk ik hoe vaak ik hem op heb...
ik had exact hetzelfde probleem, zonde van zo'n duur produkt.
Had wel zonder zeuren binnen 1 week nieuwe airpods van apple, da's wel weer netjes.

• smeerbartje
MeesterBas schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 17:03:

Al mee gerend? Ik heb namelijk het probleemd at mijn linker-oortje uitvalt tijdens het rennen (in de zomer). Het is echt puur doordat ik blijkbaar nogal veel zweet in/op mijn oren :). Tips zijn welkom. Heb zelf deze besteld, maar nog niet binnen.

[Voor 6% gewijzigd door smeerbartje op 10-06-2020 19:51]

• Purejet
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 17:35
smeerbartje schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 19:50:
[...]

Al mee gerend? Ik heb namelijk het probleemd at mijn linker-oortje uitvalt tijdens het rennen (in de zomer). Het is echt puur doordat ik blijkbaar nogal veel zweet in/op mijn oren :). Tips zijn welkom. Heb zelf deze besteld, maar nog niet binnen.
Je zult waarschijnlijk naar vervangende tips moeten kijken. Die wellicht dieper in de gehoorgang vallen of wat beter plakken.
Een voorbeeld is Spinfit die binnenkort ook een setje voor de APP uit gaan brengen.
Zo is er ook Comply, maar daar ziet de score in aantal sterren niet echt best uit. Reden weet ik niet.

• Tolga07
gnauw schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 19:43:
[...]

ik had exact hetzelfde probleem, zonde van zo'n duur produkt.
Had wel zonder zeuren binnen 1 week nieuwe airpods van apple, da's wel weer netjes.
Ja, dacht dat het aan mij lag maar blijkbaar is het een meermaals voorkomend probleem.

• Cyleo
Tolga07 schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 19:14:
[...]

Nu je het zegt hoor ik het bij die van mij ook opeens. Bizar zeg, dat moet toch ook bijna wel software zijn.

• Tolga07
Cyleo schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 20:58:
[...]

Nu je het zegt hoor ik het bij die van mij ook opeens. Bizar zeg, dat moet toch ook bijna wel software zijn.
Geen idee of het aan de software lag, ik constateerde het probleem op 27 mei, net na de nieuwe firmware release.

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 13:17
ik heb de Pro's vandaag ontvangen, ik had eerst een set gen 1 Airpods, maar ik vind ze niet echt lekker zitten. De verschillende maten rubbertjes heb ik geprobeerd waarbij de standaard het "beste" zaten, maar ondanks dat vallen ze bij mij er snel uit. Ik heb een stukje gerend en ik kon de rechter gelukkig net nog opvangen. Ik ga het morgen nog eens proberen en dan zie ik wel of ik ze hou. Geluidskwaliteit en de ANC zijn wel erg impressive.

Nieuwe Airpods Pro te koop

• smeerbartje
NoTimeRemains schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 23:17:
ik heb de Pro's vandaag ontvangen, ik had eerst een set gen 1 Airpods, maar ik vind ze niet echt lekker zitten. De verschillende maten rubbertjes heb ik geprobeerd waarbij de standaard het "beste" zaten, maar ondanks dat vallen ze bij mij er snel uit. Ik heb een stukje gerend en ik kon de rechter gelukkig net nog opvangen. Ik ga het morgen nog eens proberen en dan zie ik wel of ik ze hou. Geluidskwaliteit en de ANC zijn wel erg impressive.
Yep, dat heb ik dus bij mijn linker-oor tijdens het hardlopen. Ik sta op het punt om een haarnetje te gaan dragen :). De geluidskwaliteit en verbinding wegen zo zwaar, ik WIL ze gewoon houden :).

• The Inquisitor
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 03-07 14:17

The Inquisitor

Greetings weaklings

Ik heb gisteren ook mijn AirPods Pro binnengekregen, het leken me altijd wel mooie dingen maar ik vond de prijs aan de forse kant. Uiteindelijk ben ik toch maar overstag gegaan.

Gelukkig (als ik bovenstaande lees) vallen ze bij mij niet uit, maar ik doe niet aan hardlopen. Bij het fietsen en wandelen blijven ze in ieder geval prima zitten op het standaard formaat, ik heb geen andere geprobeerd, maar volgens de pasvormtest zijn deze ook goed. Top.

Ik vind met name de transparency mode handig, ik fiets veel in de stad, dus ik wil niet afgesloten zijn van de buitenwereld en omver gereden worden, maar met de AirPods/Airbuds moet je het volume relatief luid zetten om nog je muziek te horen in een drukkere omgeving of een omgeving met veel wind.

iPhone 8 | iPad Air 2 | aTV 4K | aWatch s5 | Sonos | Hue | PS4 PRO & PSVR

• dr_dreey
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 25-06 17:04
Cyleo schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 22:18:
@Cyleo
Hartelijk dank voor de tip.
Had ook al tijden problemen met fit-test, slechte ANC en weinig bass. Stond op 't punt om retour te sturen maar na 2 keer goed de grille waar je tegenaan kijkt als je de case opent met m'n mond uitgezogen (niet heel fris, een schrale troost is nog dat het mijn eigen lichaams schmutz is :r) te hebben werkt de fit-test, ANC en bass weer als vanouds.

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 13:17
smeerbartje schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 08:08:
[...]

Yep, dat heb ik dus bij mijn linker-oor tijdens het hardlopen. Ik sta op het punt om een haarnetje te gaan dragen :). De geluidskwaliteit en verbinding wegen zo zwaar, ik WIL ze gewoon houden :).
een haarnetje is voor mij geen optie, ik ben kaal 8) maar daarnaast vind ik t ook een beetje absurd voor deze prijs.

ik twijfel nog wat ik doe, net nog eens geprobeerd en ze leken al beter te zitten. Iemand nog tips?

Nieuwe Airpods Pro te koop

• vndk
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 03-07 11:56
NoTimeRemains schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 12:22:
[...]

een haarnetje is voor mij geen optie, ik ben kaal 8) maar daarnaast vind ik t ook een beetje absurd voor deze prijs.

ik twijfel nog wat ik doe, net nog eens geprobeerd en ze leken al beter te zitten. Iemand nog tips?
Je kan per kant proberen of een andere maat eartip beter zit. Misschien is één gehoorgang toch iets anders dan de andere ...?

PSN: vndk_

• MeesterBas
  • Niet online
smeerbartje schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 19:50:
[...]

Ja, eerste dag gelijk gaan hardlopen. De Pro’s blijven prima zitten bij mij, net als de eerste generatie. De eerste generatie vind ik lekkerder zitten en makkelijker in te doen. De Pro’s blijven daarentegen wel beter zitten door het in-oor-principe.

3 in de rij, kassa erbij

• smeerbartje
Deze is dus binnen.

En waarempel; je schuift de Airpod erin, doet hem in je oor en klemt dat ding over je oorschelp. Net 14 kilometer in de volle zon gerend. Alles bleef zitten en niet één keer bang geweest (of het gevoel gehad) dat de airpod aan de linkerkant uit zou vallen.

Tip: dit product is dus één hook. Wil je er twee? (links en rechts), dan moet je dus 2x dit product bestellen.

• kamerplant
  • Registratie: juli 2001
  • Niet online

kamerplant

Did you mean: dataquest

Vraagje aan iemand met zowel AirPods als AirPods Pro ervaring: Als je geen noise cancellation gebruikt, welke Airpods zijn dan fijner? Het voordeel van AirPods (niet Pro) vind ik, is dat je ze totaal niet voelt en je de omgeving gewoon goed hoort (soms is dat juist fijn). Kán dat ook bij de Pro versie, of voelt het toch alsof je oor wat verstopt zit of zo?
Of eigenlijk: Is de AirPods Pro in alles beter dan de AirPods, of bepaalde dingen wat minder?

[Voor 14% gewijzigd door kamerplant op 11-06-2020 21:41]

• vndk
kamerplant schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 21:39:.... en je de omgeving gewoon goed hoort (soms is dat juist fijn). Kán dat ook bij de Pro versie, of voelt het toch alsof je oor wat verstopt zit of zo?
Of eigenlijk: Is de AirPods Pro in alles beter dan de AirPods, of bepaalde dingen wat minder?
Ik vind de Pro in alles uitblinken.
Met de normale AirPods hoor je omgevingsgeluid omdat ze niet volledig afsluiten.
De Pro’s sluiten wel af, maar deze hebben een transparantie modus, dan wordt het geluid van buiten doorgegeven in je oor.

Erg praktisch in verkeer e.d.

• kamerplant
  • Registratie: juli 2001
  • Niet online

kamerplant

Did you mean: dataquest

vndk schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 22:19:
[...]

Ik vind de Pro in alles uitblinken.
Met de normale AirPods hoor je omgevingsgeluid omdat ze niet volledig afsluiten.
De Pro’s sluiten wel af, maar deze hebben een transparantie modus, dan wordt het geluid van buiten doorgegeven in je oor.

Erg praktisch in verkeer e.d.
Transparantie werkt met mics. Is het dan toch niet onnatuurlijk jezelf te horen op die manier, bijvoorbeeld in een online call?

• Purejet
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 17:35
Twijfel nog over aanschaf, 3 vraagjes;
Hoe bruikbaar zijn deze tijdens meeting Webex of Teams? Gebruiken jullie dan de transparant mode?

Hoe is het kijken van films op een iPad, zonder vertraging?

Lees op diverse plekken over achteruitgang ANC en krakende oortjes. Iets om aanschaf uit te stellen?

• alexhooven
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 10:52
kamerplant schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 22:42:
[...]

Transparantie werkt met mics. Is het dan toch niet onnatuurlijk jezelf te horen op die manier, bijvoorbeeld in een online call?
Dit is de reden dan ik de AirPods 2 onlangs heb gekocht. Ik gebruik ze vaak in de gym en kan ze gewoon in blijven houden tijdens het kletsen. Even het geluid wat zachter en alles is gewoon te hoorbaar.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Geert1976
  • Registratie: oktober 2012
  • Niet online
heb na weken wachten eindelijk mijn (pre order) Comply Memory Foam Tips for the AirPods Pro uit de VS ontvangen.

Ik ben uiterst tevreden met het comfort; ze zitten écht heerlijk. Je moet zodra je ze er op hebt geklikt en de AirPods in je oren doet ong 10 seconden wachten...dan gaan de Foam Tips zich aan je oren aanpassen.

Ik had het setje met alle 3 de maten besteld (ipv van 1 maat stuks) omdat ik niet exact wist welke mij het beste zou passen.
In mijn geval dus de Medium Tips.
De AirPods zitten zeer stevig in mijn oren met deze Tips.

Ik durf wel stellig te zeggen dat ik de Memory Foam Tips van Comply vele malen prettiger vind zitten dan de (stock) silliconen eartipsvan de AirPods Pro zelf.

Evt qua geluidsverlies merk ik vrijwel niks tot echt gewoon niks.
Sterker nog, ANC met de Comply tips laten doordat het foam tips zijn nog minder geluid door dan met de stock siliconen eartips.

[Voor 13% gewijzigd door Geert1976 op 12-06-2020 10:36]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Cyleo
[...]

Ik hoor mijzelf niet terug in transparency. Kan natuurlijk persoonlijk zijn.
Purejet schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 22:54:
Twijfel nog over aanschaf, 3 vraagjes;
Hoe bruikbaar zijn deze tijdens meeting Webex of Teams? Gebruiken jullie dan de transparant mode?

Hoe is het kijken van films op een iPad, zonder vertraging?

Lees op diverse plekken over achteruitgang ANC en krakende oortjes. Iets om aanschaf uit te stellen?
Geen vertraging of iets dergelijks. Tijdens meetings zijn ze als gebruiker geweldig, omdat je een beetje rond kan lopen tijdens de meeting. Echter, je zit vast aan de Bluetooth beperkingen, waardoor je mic niet geweldig klinkt door de BT codec. Alternatief is dan de mic van je device te gebruiken en geluid over de dopjes, maar dan kun je weer niet rondlopen. Je zit dus altijd met die bel-kwaliteit.

• MeesterBas
  • Niet online
[...]

Het is juist natuurlijk. Je hoort je eigen stem beter, waardoor je relaxter gaat praten. Je gaat niet luider praten, wat ik wel deed met telefoongesprekken met de AirPods 1. Met de AirPods 1 vond ik mezelf nasaal klinken, waardoor ik slechter kon inschatten hoe ikzelf te horen was aan de andere kant van de lijn.

3 in de rij, kassa erbij

• MeesterBas
  • Niet online
Geert1976 schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 10:29:
heb na weken wachten eindelijk mijn (pre order) Comply Memory Foam Tips for the AirPods Pro uit de VS ontvangen.

Ik ben uiterst tevreden met het comfort; ze zitten écht heerlijk. Je moet zodra je ze er op hebt geklikt en de AirPods in je oren doet ong 10 seconden wachten...dan gaan de Foam Tips zich aan je oren aanpassen.

Ik had het setje met alle 3 de maten besteld (ipv van 1 maat stuks) omdat ik niet exact wist welke mij het beste zou passen.

Ik durf wel stellig te zeggen dat ik de Memory Foam Tips van Comply vele malen prettiger vind zitten dan de (stock) silliconen eartipsvan de AirPods Pro zelf.

Sterker nog, ANC met de Comply tips laten doordat het foam tips zijn nog minder geluid door dan met de stock siliconen eartips.
Waar heb je deze gekocht? Ik ben wel erg benieuwd naar zo’n setje.

3 in de rij, kassa erbij

• smeerbartje
Geert1976 schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 10:29:

Had je problemen qua uitvallen? Heb je er al intensief mee gesport?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Geert1976
  • Niet online
MeesterBas schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 13:08:
[...]
Waar heb je deze gekocht? Ik ben wel erg benieuwd naar zo’n setje.
direct op de eigen site van Comply besteld, tijdens pre order. Ergens begin mei al.
Maar er waren/zijn wat leverings/productie problemen/vertragingen.

• Geert1976
  • Niet online
smeerbartje schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 13:18:
[...]

ze zitten prima (zeer) stevig in mijn oren.

Ik heb er pas 1x mee hard gelopen. Nul problemen.

Maar goed, mijn oren zijn de jouwe niet :+

• vndk
[...]Transparantie werkt met mics. Is het dan toch niet onnatuurlijk jezelf te horen op die manier, bijvoorbeeld in een online call?
Nog geen bijzonderheden opgemerkt.
En ik gebruik met bellen zowel 1 als 2 airpods.
Volgens mij schakelt hij automatisch een bepaalde modus in als je er maar 1 gebruikt.
[...]

Gelukkig nog geen airpods die uit mijn oor vallen. Eartips zijn standaard, dus de M.

Ik loop hard, 2 x per week.
Nog een beginner, dus geen ideale looptechniek.
Veel stampen / hard landen, dus goede test :Y

• smeerbartje
vndk schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 18:51:
[...]

Nog geen bijzonderheden opgemerkt.
En ik gebruik met bellen zowel 1 als 2 airpods.
Volgens mij schakelt hij automatisch een bepaalde modus in als je er maar 1 gebruikt.

[...]

Gelukkig nog geen airpods die uit mijn oor vallen. Eartips zijn standaard, dus de M.

Ik loop hard, 2 x per week.
Nog een beginner, dus geen ideale looptechniek.
Veel stampen / hard landen, dus goede test :Y
Waarom heb je die aanvullende dopjes gekocht?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Cyleo
[...]

Ik ga er mee wielrennen en hardlopen (dat is de reden dat ik ze gekocht heb) en dat gaat eigenlijk prima. Heel af en toe met wielrennen druk ik ze even opnieuw aan, met hardlopen gaat het eigenlijk altijd goed.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• vndk
smeerbartje schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 13:29:
[...]

Waarom heb je die aanvullende dopjes gekocht?
Dat was ik niet, maar iemand anders met een post hier vlak boven 👍🏻

• Granaatappel
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 03-07 07:42
Edit*

Ik weet het antwoord al!

[Voor 87% gewijzigd door Granaatappel op 15-06-2020 20:47]

• GertJan2012
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 19:43
Ook hier sinds een paar dagen een onwijs krakend rechter airpod. Zoals ik hier in het topic lees zijn er dus meer mensen die dit al gehad hebben. Met name bij de transparantie modus valt het erg op . Als ik iets harder dan normaal praat dan hoor je hem af en toe al kraken. Tijdens het lopen is het helemaal erg. Valt mij toch wel tegen van een premium product, vooral gezien het dus geen incident is en meer mensen dit zelfde probleem ervaren. Zijn er de laatste paar dagen ( of voor de Corona Crisis ) al mensen bij de Apple store langs gegaan met Airpod problemen, en kreeg je dan gelijk een vervangend exemplaar mee?

• Fenneeee
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 03-07 17:41
Goedeavond,

Ik wil via de back to school deals een macbook aanschaffen, en daar krijg je dan gratis airpods bij.
Zouden jullie de pro’s aanraden of de normale airpods? Bij de pro moet je waarschijnlijk iets bijbetalen maar dat heb ik er dan wel voor over als ze kwalitatief ook beter zijn.
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen :)

• wokkelz
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 17:58
Ik heb de APP gekocht omdat de normale bij mij niet blijven zitten en het noise cancelling gedeelte wel een meerwaarde vindt. Als je dat niet boeit en de normale doppen zitten bij jou prima dan kan je net zo goed de air pods 2 kopen.

• Mfpower
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 17:39

Mfpower

In dubio

Nadat ik mijn oude airpods afgelopen week heb meegewassen in mijn broekzak, en ze niet meer functioneren (altijd verbonden, linker airpod doet het niet meer) heb ik de pro variant zaterdag gekocht. Beetje met pijn in mijn hart, want ik was blij met de oude airpods. De reden dat ik voor pro ben gegaan is dat de oude toch niet helemaal goed in mijn schelp zaten en bij het lopen steeds losser gaan zitten. Ook woon ik tegenover een KDV en wilde ik mezelf wat meer kunnen afsluiten nu ik gehoord heb dat ik tot 1 februari nog moet thuiswerken ....

Ik ben echt enorm tevreden. Ik vind de geluidskwaliteit nu niet ondeindig veel beter (wel wat hoor) maar vooral de pasvorm is perfect. Ook met de transparency mode voel ik me veilig in het verkeer en kan ik converseren met anderen. Fantastisch. De noise cancellation is zo goed dat ik dacht dat mijn vrouw bij het stofzuigen vergeten was het apparaat aan te zetten ;)

Ik heb ze voor 223 gekocht bij belsimpel (ze zijn nog nooit zo goedkoop geweest) en heb AppleCare+ afgesloten (39 euro) waardoor ik ze nog een keer per ongeluk kan meewassen zonder al te grote financiele schade.

• henkjan101
  • Registratie: oktober 2019
  • Laatst online: 01-07 15:00
Nieuwe update aangekondigd voor de Airpods Pro; Spatial audio! Vrij onverwachts, maar wat lijkt me dit tof! Surround geluid ervaren op m'n APP :)

• maximvd
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 03-07 16:20
Sommige mensen krijgen een medling van geoptimaliseerd laden voor AirPods op iOS 14.

https://www.reddit.com/r/...ized_battery_charging_in/

• The Inquisitor
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 03-07 14:17

The Inquisitor

Greetings weaklings

maximvd schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 11:59:
Sommige mensen krijgen een medling van geoptimaliseerd laden voor AirPods op iOS 14.

https://www.reddit.com/r/...ized_battery_charging_in/
Goede zet. Ik gebruik ze nu zo'n 3x per dag, en dat is samen denk ik 4 uur, dus dat extra opladen in het doosje is niet eens nodig tot de avond.

Tegelijkertijd werkt dit weer alleen als je een goed ritme hebt, iets dat ik nu toevallig heb vanwege het thuiswerken, maar fietsritjes zijn weer ongepland.

iPhone 8 | iPad Air 2 | aTV 4K | aWatch s5 | Sonos | Hue | PS4 PRO & PSVR

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 17:32

Rivanov

Apple freak

Gisteravond nieuwe firmware uitgekomen voor AirPods Pro, 2D27.
Dit is overigens niet de firmware van de recent aangekondigde Spatial Audio,

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | LG OLED55B6v :: Xbox One X

• Dj-sannieboy
  • Registratie: augustus 2004
  • Niet online
APP waren onlangs in de aanbieding bij Amazon, gelijk besteld!

Ik heb al Powerbeats Pro voor tijdens het hardlopen, maar die hebben natuurlijk geen ANC en zijn minder makkelijk in en uit te doen dan de APP.

Tot nu toe tevreden, ze zijn vooral ideaal voor het vele videobellen (thuiswerken) en voor onderweg (lopend of op de fiets).

ANC werkt natuurlijk niet zo goed als die van m’n Bose 700, maar je merkt wel dat er minder omgevingsgeluid aanwezig is.

Gister overigens ineens een vaag probleem dat ik helemaal niets hoorde tijdens FaceTime, ook niet na herhaaldelijk in en uit doen. Wellicht een bugje dat is opgelost met de nieuwe firmware.

[Voor 4% gewijzigd door Dj-sannieboy op 24-06-2020 11:21]

• Cyleo
Rivanov schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 10:34:
Gisteravond nieuwe firmware uitgekomen voor AirPods Pro, 2D27.
Dit is overigens niet de firmware van de recent aangekondigde Spatial Audio,
Jammer dat Apple niet aan changelogs doet. Ik zou namelijk alles direct updaten als hier dat automatisch switchen in zit wat ze lieten zien in de show.

• matthijst
  • Registratie: november 2002
  • Nu online
Wat is die spatial audio precies?
Want hier werkt het al: YouTube: Dolby Presents: The World Of Sound | Demo | Dolby Atmos | Dolby
Is de toevoeging dan dat het geluid mee beweegt als je je hoofd beweegt?

• Osxy
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 20:58

Osxy

Holy crap on a cracker

matthijst schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 10:29:
Wat is die spatial audio precies?
Want hier werkt het al: YouTube: Dolby Presents: The World Of Sound | Demo | Dolby Atmos | Dolby
Is de toevoeging dan dat het geluid mee beweegt als je je hoofd beweegt?
Voor zover ik heb begrepen is het een live verwerking van de audio van je device naar een versie met spatial audio die geoptimaliseerd is voor de Airpods.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

• Nick25
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 03-07 10:23
2D27 heeft bij veel mensen ANC problemen opgelost :)

A person who never made a mistake never tried anything new.

• BKJ
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 02-07 13:25
Heb de APP weer teruggestuurd om de doodeenvoudige reden dat als ik ze in heb ik het gevoel heb dat ik een soort van constante verkoudheid ervaar. Komt voornamelijk omdat ze te goed afsluiten en mezelf anders hoor praten. ANC is voor mij geen must (ik gebruik ze 99% buiten) en heb een goeie ANC set bij mijn desktop.

Maandag geruild (online) bij Coolblue voor de airpods 2 en het verschil stond vandaag op mijn rekening en de de 'nieuwe' airpods komen vandaag.

Niemand anders die dit ervaart?

Kamer huren

• Dj-sannieboy
  • Registratie: augustus 2004
  • Niet online
BKJ schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 11:20:
Heb de APP weer teruggestuurd om de doodeenvoudige reden dat als ik ze in heb ik het gevoel heb dat ik een soort van constante verkoudheid ervaar. Komt voornamelijk omdat ze te goed afsluiten en mezelf anders hoor praten. ANC is voor mij geen must (ik gebruik ze 99% buiten) en heb een goeie ANC set bij mijn desktop.

Maandag geruild (online) bij Coolblue voor de airpods 2 en het verschil stond vandaag op mijn rekening en de de 'nieuwe' airpods komen vandaag.

Nergens last van :)

• dr paaj
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 01-07 14:56
BKJ schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 11:20:

Jezelf horen is normaal bij in ear, de een heeft daar veel last van de ander niet. Je stem klinkt dan ook anders.

• Ozz
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 03-07 21:53
Sinds een week heb ik het probleem dat mijn Airpods pro op mijn Desktop en Laptop (beide Windows 10) heel erg storen.

Als ik ze een keer disconnect en weer opnieuw connect lijkt het weer voor even goed te gaan. Hebben meerdere gebruikers hier last van en is het handig om hiermee naar een Apple Store te gaan?

Heb zelf geprobeerd om de Airpods te herstellen naar de fabrieksinstellingen, maar dat heeft hetzelfde effect als een keer disconnecten.

• Volkan1984
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 19:56
Ozz schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 14:41:
Sinds een week heb ik het probleem dat mijn Airpods pro op mijn Desktop en Laptop (beide Windows 10) heel erg storen.

Als ik ze een keer disconnect en weer opnieuw connect lijkt het weer voor even goed te gaan. Hebben meerdere gebruikers hier last van en is het handig om hiermee naar een Apple Store te gaan?

Heb zelf geprobeerd om de Airpods te herstellen naar de fabrieksinstellingen, maar dat heeft hetzelfde effect als een keer disconnecten.
Heb je ook een Apple device en zo ja, stoort het daarmee ook?

• mrb85
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 15:30
Het lukt me niet om het volume te wijzigen tijdens het bellen. Ik de Airpods al eens opnieuw gepaired met de iPhone (7plus).

Tijdens het bellen gaan ze automatisch op max volume. Als ik ‘snelle toegang’ open dan heb ik wel een regelaar voor de airpods maar volume wijzigen is niet mogelijk. Valt me erg tegen van 275 euro kostende oortjes.

• Th_mas
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 03-07 22:55
Sinds de laatste update (2D27) functioneert mijn linker oortje ineens een stuk minder goed. Meerdere keren helemaal geen verbinding. Soms is “vergeten” en opnieuw pairen de enige optie. Hiervoor nergens last van gehad. Toch wel slecht hoor, dit soort ‘’kapotmakende updates’’, en dat voor zo een prijs.

[Voor 8% gewijzigd door Th_mas op 27-06-2020 11:31]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 747ata32
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 30-06 12:47
Zie topic waarschuwing. Voor prijzen en beschikbaarheid kun je hier terecht: [AirPods] Levertijden & Beschikbaarheid. Voor ervaringen met winkels kun je kijken in de Pricewatch en het Shopping Forum.

[Voor 72% gewijzigd door Hoedje op 29-06-2020 19:16]

• Buckket
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 29-06 19:41
GertJan2012 schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 21:42:
Ook hier sinds een paar dagen een onwijs krakend rechter airpod. Zoals ik hier in het topic lees zijn er dus meer mensen die dit al gehad hebben. Met name bij de transparantie modus valt het erg op . Als ik iets harder dan normaal praat dan hoor je hem af en toe al kraken. Tijdens het lopen is het helemaal erg. Valt mij toch wel tegen van een premium product, vooral gezien het dus geen incident is en meer mensen dit zelfde probleem ervaren. Zijn er de laatste paar dagen ( of voor de Corona Crisis ) al mensen bij de Apple store langs gegaan met Airpod problemen, en kreeg je dan gelijk een vervangend exemplaar mee?
Ik heb hier sinds vorige week ook last van, forums vol mensen met hetzelfde probleem: Na een paar maanden raakt het gaas bovenop de Airpod geblokkeerd door stof en andere meuk en werken de ANC en Transparency modes niet goed meer. Schoonmaken met een wattenstaafje doet niet veel, en voelt ook een beetje klungelig voor zo'n duur product.

Heb vandaag met Apple Support gechat, en zonder problemen werd mij een nieuwe rechter Airpod aangeboden die ik morgen al binnen krijg

Is dus zeker de moeite waard om langs te gaan, je zult niet de eerste zijn. Vraag me wel af hoe groot het verschil in batterijduur gaat zijn nu de rechter 4 maanden ouder is dan de linker.

• GertJan2012
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 19:43
Buckket schreef op maandag 29 juni 2020 @ 19:03:
[...]

Ik heb hier sinds vorige week ook last van, forums vol mensen met hetzelfde probleem: Na een paar maanden raakt het gaas bovenop de Airpod geblokkeerd door stof en andere meuk en werken de ANC en Transparency modes niet goed meer. Schoonmaken met een wattenstaafje doet niet veel, en voelt ook een beetje klungelig voor zo'n duur product.

Heb vandaag met Apple Support gechat, en zonder problemen werd mij een nieuwe rechter Airpod aangeboden die ik morgen al binnen krijg

Is dus zeker de moeite waard om langs te gaan, je zult niet de eerste zijn. Vraag me wel af hoe groot het verschil in batterijduur gaat zijn nu de rechter 4 maanden ouder is dan de linker.
Thanks inmiddels al gefixt... ben even langs Coolblue gereden , daar moest ik het hele setje achterlaten 3 a 4 dagen later kon ik weer terug naar de winkel en kreeg ik een vervanger AirPod. De medewerker vertelde mij dat ze geen losse “swap” AirPods in de winkel hebben liggen en daarom het hele setje naar Tilburg moest. Al met al beetje gedoe, maar ze werken weer feilloos

• Cyleo
Th_mas schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 11:28:
Sinds de laatste update (2D27) functioneert mijn linker oortje ineens een stuk minder goed. Meerdere keren helemaal geen verbinding. Soms is “vergeten” en opnieuw pairen de enige optie. Hiervoor nergens last van gehad. Toch wel slecht hoor, dit soort ‘’kapotmakende updates’’, en dat voor zo een prijs.
Ik heb (achteraf) sinds de update last dat soms een van de twee oortjes niet goed verbonden is. De muziek gaat dan opeens alleen over de linker of rechter oortje. Erg irritant met hardlopen, want niet te fixen zonder case.

Het zijn met afstand de meest comfortabele en handige dopjes die ik heb, maar die software is nog wel echt wonky.

• wwwmarcel
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 16:32
heeft iemand ervaring met een alternatieve case?

Waarschijnlijk ben ik hem verloren met in-uitpakken fietskleding...

Maar nu dacht ik ook...ik moet er eigenlijk 2 hebben ( 1werk /1 thuis)

2x 75.- hakt er natuurlijk wel... :-( dus ik hoor graag of er iemand ervaring mee heeft _/-\o_

• Haga
  • Registratie: januari 2017
  • Laatst online: 20:28
wwwmarcel schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 22:16:
heeft iemand ervaring met een alternatieve case?

Waarschijnlijk ben ik hem verloren met in-uitpakken fietskleding...

Maar nu dacht ik ook...ik moet er eigenlijk 2 hebben ( 1werk /1 thuis)

2x 75.- hakt er natuurlijk wel... :-( dus ik hoor graag of er iemand ervaring mee heeft _/-\o_
Voor € 75,= kun je geen oplaadcase voor AirPods PRO kopen.

Die kosten echt € 99,=.

Je zit in de verkeerde discussie Marcel 😉

• wwwmarcel
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 16:32
o aardig gek....( ik ga morgen nog maar eens goed zoeken...of hopen dat de vinden, mijn bereikt via het mail adres wat er op staat )

maar kan ik voor mijn pro's ook zo'n normale AirPods case kopen...bedraad
en daarmee mijn pro's opladen?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Serena
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 10:15
wwwmarcel schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 23:05:
o aardig gek....( ik ga morgen nog maar eens goed zoeken...of hopen dat de vinden, mijn bereikt via het mail adres wat er op staat )

maar kan ik voor mijn pro's ook zo'n normale AirPods case kopen...bedraad
en daarmee mijn pro's opladen?
Bedraad? Die bestaan niet…
En het oude model kan natuurlijk niet, andere vorm dopjes.
Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True