Uurtje aan de lijn gehangen met Apple en e.e.a. geprobeerd. Na een reset van mijn bluetooth instellingen op de mac werken de oortjes. Ik heb voor de Sony WH1000XM3 daar iets (als ik weer weet wat, voeg ik het toe) moeten aanpassen zodat ze niet steeds zouden disconnecten, blijkbaar heeft dat de boel in de war geschopt voor de airpodsVolkan1984 schreef op maandag 11 mei 2020 @ 01:00:
[...]
Zijn ze misschien DOA? Oftewel niet goed gefabriceerd? Dat is dan toch iets waar je aan denkt als iets niet goed werkt terwijl zoveel mensen er zo positief over zijn?
Oortjes zijn verder super fijn. Mini review ( / vergelijking met sony wf-1000xm3)
* Ja ik vind ze nog steeds achterlijk duur, (helaas) ben ik toch gezwicht. En normaal ben ik écht geen big spender.
* Microfoon klinkt top in verhouding tot alle andere in-ears die ik heb geprobeerd, daar kocht ik ze voornamelijk voor.
* Vind ze heel lekker zitten, voel ze bijna niet. Een heel stuk comfortabeler dan de Sony WF-1000XM3 waarbij ik constant het gevoel had dat ze uitvielen. Ook comfortabeler dan de WH-1000XM3 trouwens, hoef ik niet de hele dag met een toeter op mijn hoofd te werken
* Doosje is lekker klein, past zelfs in mijn vrouwenbroekzak! De ultieme test..
* Geluid klinkt echt lekker. De WF-1000xm3 vond ik wel wat dieper qua geluid en misschien net iets beter, maar vind het verschil zelf niet opvallend.
* Met die prijs krijg je dus blijkbaar ook hele snelle en goede service van Apple online support. Dat had ik in de overweging voor mijn aankoop niet eens meegenomen maar is ook wel fijn om achter de hand te hebben.. had het binnen 1 dag nodig
* Ik heb alleen maar Apple apparaten op mijn telefoon na, dat is een Android. Met de App Assistant Trigger kan ik er alles mee wat ik wil. Behalve volume aanpassen
[ Voor 57% gewijzigd door Poumelie op 11-05-2020 10:34 ]