Is het een krakend geluid ala bv papier kreuken of meer een digitaal kraken?baba420 schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 21:03:
Na een klein halfjaartje tevreden te zijn, kreeg ik opeens van de week last van krakend geluid uit het linker oortje. Schijnt een bekend probleem te zijn, o.a. op Reddit veel mensen die hiervan last hadden. Contact opgenomen met Apple en ik kreeg een nieuw linker oortje. Hij doet het weer zoals verwacht. Ik had overigens geen Apple Care afgesloten.
Meer zoals papier. Het schijnt met de microfoon te maken te hebben. Ook als ik niets afspeelde, maar met de Airpods in praatte, hoorde ik uit het linker oortje dat gekraak.wokkelz schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 21:09:
[...]
Is het een krakend geluid ala bv papier kreuken of meer een digitaal kraken?
Ik heb zelf wel eens last van een meer digitaal piep/kraakje bij in doen, maar ik denk dat dat de noise cancelling is ofzo. Niet heel storend hoor maar het is er wel.
Ik heb nu helaas hetzelfde probleem met mijn linker AirPod hoelang ben je ze kwijt geweest?baba420 schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 21:03:
Na een klein halfjaartje tevreden te zijn, kreeg ik opeens van de week last van krakend geluid uit het linker oortje. Schijnt een bekend probleem te zijn, o.a. op Reddit veel mensen die hiervan last hadden. Contact opgenomen met Apple en ik kreeg een nieuw linker oortje. Hij doet het weer zoals verwacht. Ik had overigens geen Apple Care afgesloten.
Dit is uiteraard gewoon garantie.baba420 schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 21:03:
Ik heb een Pioneer receiver, weet iemand of ik daarmee mijn AirPods kan pairen?
iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile: iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W
Ik had afgelopen zaterdag gechat en ik kreeg ze dinsdag binnen.thor.g schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 11:16:
[...]
Ik heb nu helaas hetzelfde probleem met mijn linker AirPod hoelang ben je ze kwijt geweest?
Alles met Bluetooth lijkt mij?HereIsTom schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 18:48:
Ik heb een Pioneer receiver, weet iemand of ik daarmee mijn AirPods kan pairen?
Mijn Pioneer VSX-934 heeft Bluetooth, maar weet niet hoe ik ze dan kan pairen?
iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile: iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W
Knopje ingedrukt houden van de case.HereIsTom schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 21:47:
[...]
Mijn Pioneer VSX-934 heeft Bluetooth, maar weet niet hoe ik ze dan kan pairen?
Even zoeken op de zoekmachine....
Ik heb zoiets aan de linkerkant vaak als ik het dopje aandruk, maar dat is meer een soort ruis. Dat zou zowel puur een 'mechanisch' geluid kunnen zijn, als iets dat door de microfoon wordt opgepikt. Lijkt me verder niet ernstig.wokkelz schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 10:45:
Ik heb zelf wel eens last van een meer digitaal piep/kraakje bij in doen, maar ik denk dat dat de noise cancelling is ofzo. Niet heel storend hoor maar het is er wel.
Wel heb ik bij één van de dopjes een keertje last gehad van continu hoorbare static tijdens een onweersbui, maar dat was met een keer terugstoppen in het doosje ook weer weg.
Heb ik geprobeerd als ik Bluetooth instel op de Pioneer en deze zegt Pairen, dan open ik doosje Airpods Pro en druk knopje in, witte lampje op doosje knippert maar er gebeurt niks?Vorkie schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 21:57:
[...]
Knopje ingedrukt houden van de case.
Even zoeken op de zoekmachine....
Dat klinkt voor mij alsof je die versterker alleen als ‘doelapparaat’ kunt gebruiken. M.a.w: je kunt er alleen audio vanaf andere apparaten op afspelen.
Heeft iemand nog tips voor een betere seal? Ik heb vorige week de AirPods Pro gekocht en ze blijven niet bar lang goed zitten. Vandaag is het warm en glijden ze al wel heel snel uit.
In dit topic had iemand het over Memory Foam Tips van Comply. Deze moeten dan uit de USA komen, dat duurt lang en is best aan de prijs. Aan Ali Express of soortgelijk wil ik niet.
Is zoiets wat?
amazon
In dit topic had iemand het over Memory Foam Tips van Comply. Deze moeten dan uit de USA komen, dat duurt lang en is best aan de prijs. Aan Ali Express of soortgelijk wil ik niet.
Is zoiets wat?
amazon
[ Voor 32% gewijzigd door kamerplant op 18-07-2020 14:14 ]
🌞🍃
Toevallig vandaag deze in het zwart binnen gekregen.
Moet zeggen dat ze (voor mij) veel beter zitten en blijven zitten dan de originele dopjes.
Oh nice!Marc_22 schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 17:07:
[...]
Moet zeggen dat ze (voor mij) veel beter zitten en blijven zitten dan de originele dopjes.
Ik ben wel benieuwd naar je ervaringen na enkele dagen. Zou je dat willen delen?
🌞🍃
Ik zie graag foto’s. Zit er ook mesh en zo in?Marc_22 schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 17:07:
[...]
http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips
Yep, zal ik doen.kamerplant schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 18:19:
[...]
Ik ben wel benieuwd naar je ervaringen na enkele dagen. Zou je dat willen delen?
@Serena ja, mesh zit er ook in.
Potverdorie, sta ik de tuin af te spuiten, glijdt er ineens een AirPod Pro gewoon uit mijn oor, plons in het water. Nu was ik heeeel snel met oprapen en afdrogen (hij doet het ook nog gewoon), maar die oordopjes blijken toch echt te glad bij warmte.
Nu dus echt op zoek naar foam dopjes. Wie? Welke?
Liefst NIET van Ali…
Liefst NIET van Ali…
Neeeee! Ik wilde deze kopen voor hardlopen.Serena schreef op zondag 19 juli 2020 @ 16:53:
Potverdorie, sta ik de tuin af te spuiten, glijdt er ineens een AirPod Pro gewoon uit mijn oor, plons in het water. Nu was ik heeeel snel met oprapen en afdrogen (hij doet het ook nog gewoon), maar die oordopjes blijken toch echt te glad bij warmte.
Liefst NIET van Ali…
Dat valt bij mij heel erg tegen. Door het hardlopen gaan ze telkens los zitten waardoor je geen bas meer hoort. Ik moet ze om de 500 meter weer in m'n oor drukken.
Uiteindelijk gingen mijn Pro's stuk, Apple stuurde nieuwe maar dat duurde me te lang dus ik heb nu ook de normale Airpods, deze bevallen bij het hardlopen een stuk beter.
Omdat bezorgen tegenwoordig eeuwen duurt.
De gewone Airpods lijken qua vormgeving volgens mij erg op de EarPods en deze vielen bij mij nooit uit mijn oren tijdens het hardlopen. Dan ga ik kijken naar Airpods of wellicht Powerbeats (Pro).PhilipsFan schreef op zondag 19 juli 2020 @ 17:59:
[...]
Dat valt bij mij heel erg tegen. Door het hardlopen gaan ze telkens los zitten waardoor je geen bas meer hoort. Ik moet ze om de 500 meter weer in m'n oor drukken.
Uiteindelijk gingen mijn Pro's stuk, Apple stuurde nieuwe maar dat duurde me te lang dus ik heb nu ook de normale Airpods, deze bevallen bij het hardlopen een stuk beter.
Daarom heb ik voor hardlopen de Powerbeats Pro!PhilipsFan schreef op zondag 19 juli 2020 @ 17:59:
[...]
In mijn ervaring kun je daar nu makkelijk 8 weken van maken.Haga schreef op zondag 19 juli 2020 @ 18:51:
[...]
Duidelijk 😉
4 weken valt relatief gezien wel mee 😂
[ Voor 18% gewijzigd door Dj-sannieboy op 20-07-2020 22:47 ]
Precies dat. Ik heb nu op een paar dingen meer dan 3 maanden gewacht. Daar heb ik echt geen zin in…Dj-sannieboy schreef op maandag 20 juli 2020 @ 22:46:
[...]
Daarom heb ik voor hardlopen de Powerbeats Pro!
[...]
In mijn ervaring kun je daar nu makkelijk 8 weken van maken.
Ik heb de AirPods Pro gekocht aangezien de airpods niet lekker in mijn oor zaten (het kleerhanger effect zeg maar)
Ik was op zoek naar goede oordoppen voor het sporten (fitness/bodybuilding) en wat een genot zijn de AirPods Pro.
Ze zitten heerlijk, zijn er ook nog nooit uitgevallen bij het hardlopen of met kracht training. En met de ruisfilter hoor je nauwelijks meer mensen om je heen.
Ik kan ze zeker aanraden.
Ik was op zoek naar goede oordoppen voor het sporten (fitness/bodybuilding) en wat een genot zijn de AirPods Pro.
Ze zitten heerlijk, zijn er ook nog nooit uitgevallen bij het hardlopen of met kracht training. En met de ruisfilter hoor je nauwelijks meer mensen om je heen.
Ik kan ze zeker aanraden.
Op basis hiervan; toch vrijdag maar even geregeld, maandag airpod in huis en hij doet het weer perfect. Wat dat betreft een goede ervaring met de service van Apple.baba420 schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 21:19:
[...]
Ik had afgelopen zaterdag gechat en ik kreeg ze dinsdag binnen.
Ik heb vandaag mijn Airpods pro binnen gekregen en meteen uitgepakt om te testen. Ik heb gelezen dat mensen last hebben van een kraak geluid bij de 2 modes. Als ik de transparante modus selecteer hoor ik direct een soort van harde wind / regen geluid (als ssshhhh) en bij de ruisonderdrukking modus hoor ik hetzelfde geluid op de achtergrond maar dan veel zachter en als ik daarna switch naar geen modus dan hoor je echt dat dat zachte geluid op de achtergrond van de ruisonderdrukking modus weg is en is het net alsof je normale oortjes in hebt. Ik dacht eerst dat dat mijn verbeelding was maar blijkbaar niet.
Iemand die dit ook heeft? Valt dit onder dat gekraak probleem wat veel mensen hebben of is dit gewoon normaal? Bij gewoon muziek luisteren hoor ik geen rare kraak geluiden trouwens wat sommige mensen wel hebben. Ook als ik mijn hoofd beweeg hoor ik geen gekraak. Als ik de Airpods zelf aanraak of verder in mijn oor doe terwijl ik dat microfoontje aanraak hoor ik wel een klein kraak geluidje bij zowel transparante modus als ruisonderdrukking.
Helpt updaten naar de nieuwste firmware aangezien hij nu nog op de update van mei 2020 staat toen ik hem uit heb gepakt? Als dit tenminste onder dat kraak probleem valt.
Ik ga morgen naar de Mediamarkt en Amac om daar een paar Airpods te testen als dat mogelijk is. Kijken of het overeenkomt met de mijne.
Edit: Ik heb mijn iPhone en Airpods geupdated naar de nieuwste versie maar het is nog steeds hetzelfde.
Iemand die dit ook heeft? Valt dit onder dat gekraak probleem wat veel mensen hebben of is dit gewoon normaal? Bij gewoon muziek luisteren hoor ik geen rare kraak geluiden trouwens wat sommige mensen wel hebben. Ook als ik mijn hoofd beweeg hoor ik geen gekraak. Als ik de Airpods zelf aanraak of verder in mijn oor doe terwijl ik dat microfoontje aanraak hoor ik wel een klein kraak geluidje bij zowel transparante modus als ruisonderdrukking.
Helpt updaten naar de nieuwste firmware aangezien hij nu nog op de update van mei 2020 staat toen ik hem uit heb gepakt? Als dit tenminste onder dat kraak probleem valt.
Ik ga morgen naar de Mediamarkt en Amac om daar een paar Airpods te testen als dat mogelijk is. Kijken of het overeenkomt met de mijne.
Edit: Ik heb mijn iPhone en Airpods geupdated naar de nieuwste versie maar het is nog steeds hetzelfde.
[ Voor 14% gewijzigd door Ibriboy op 23-07-2020 03:52 ]
Goedemiddag,
Ik heb sinds januari Air pods Pro voor mijn Oneplus 6. En heb sinds kort problemen met de microfoon.
Tot een tijdje geleden kon ik gewoon bellen met de oortjes en kon de andere kant mij wel verstaan. Nu niet meer omdat om één of andere reden de microfoon nu via de telefoon gaat i.p.v. via de microfoon van de Air Pods Pro. Audio komt nog wel gewoon door de oortjes maar de microfoon gaat ineens via de telefoon.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Ik heb sinds januari Air pods Pro voor mijn Oneplus 6. En heb sinds kort problemen met de microfoon.
Tot een tijdje geleden kon ik gewoon bellen met de oortjes en kon de andere kant mij wel verstaan. Nu niet meer omdat om één of andere reden de microfoon nu via de telefoon gaat i.p.v. via de microfoon van de Air Pods Pro. Audio komt nog wel gewoon door de oortjes maar de microfoon gaat ineens via de telefoon.
Ook hier sinds deze week last van (ongeveer sinds launch). Ga morgen ze omruilen. Best belachelijk voor zo'n product. Hoop dat het met de nieuwe set het beter gaat.baba420 schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 21:03:
Vanwege de wisselende verhalen over of Airpods Pro wel goed in je oren blijven zitten met hardlopen, toch maar besloten om Powerbeats te kopen. Het was of Airpods of Powerbeats, iets anders wil ik niet. Ik wil wel oordopjes met perfecte integratie (H1 chip) met Apple Watch, iPhone, etc.
Hopelijk zaterdag binnen. Indien de Beats sound toch een beetje te veel van het goede is, gaat ie retour. Maar wel wellicht past het juist wel lekker bij het sporten.
Hopelijk zaterdag binnen. Indien de Beats sound toch een beetje te veel van het goede is, gaat ie retour. Maar wel wellicht past het juist wel lekker bij het sporten.
Ik heb ze allebei en vind ze beide prima klinkenmeesje schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 22:07:
Vanwege de wisselende verhalen over of Airpods Pro wel goed in je oren blijven zitten met hardlopen, toch maar besloten om Powerbeats te kopen. Het was of Airpods of Powerbeats, iets anders wil ik niet. Ik wil wel oordopjes met perfecte integratie (H1 chip) met Apple Watch, iPhone, etc.
Ik heb geen idee hoe dat op Android werkt, wellicht kun je in de settings aanpassen welke microfoon hij moet gebruiken.rwbk schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 16:47:
Goedemiddag,
Maar bij mij waren dit soort symptomen het begin van het einde. Mijn Airpods Pro gingen steeds lastiger verbinding maken, ik moest het soms handmatig doen, maar niet alle functionaliteit werkte. Soms kreeg ik de Airpods als een generieke bluetooth-speaker te zien. Er kwam wel geluid uit, maar ik kon de opties niet meer instellen.
Uiteindelijk wilden ze helemaal geen verbinding meer maken met m'n iPhone en heeft Apple ze vervangen. Dus hou het goed in de gaten.
Die setting staat aan. Ik zal binnenkort eens proberen of ze bij een iPhone wel werken.PhilipsFan schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 17:16:
[...]
Ik heb geen idee hoe dat op Android werkt, wellicht kun je in de settings aanpassen welke microfoon hij moet gebruiken.
Maar bij mij waren dit soort symptomen het begin van het einde. Mijn Airpods Pro gingen steeds lastiger verbinding maken, ik moest het soms handmatig doen, maar niet alle functionaliteit werkte. Soms kreeg ik de Airpods als een generieke bluetooth-speaker te zien. Er kwam wel geluid uit, maar ik kon de opties niet meer instellen.
Uiteindelijk wilden ze helemaal geen verbinding meer maken met m'n iPhone en heeft Apple ze vervangen. Dus hou het goed in de gaten.
Nou, dat viel tegen. Gisteren contact gehad met de Apple Support chat. Vandaag zou ik ze kunnen ophalen bij de Apple Store. Na even wachten mocht ik naar binnen, en moest ik het hele verhaal opnieuw vertellen. Toen werd mij verteld dat ze de rechter niet op voorraad hebben. Pro-top voor de volgende: Als de support je aanbied om een setje vast op te sturen, neem dan die aanbieding aan. Ik had gehoopt wat tijd te kunnen besparen omdat ik bijna op vakantie ga.Cyleo schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 17:48:
[...]
Ook hier sinds deze week last van (ongeveer sinds launch). Ga morgen ze omruilen. Best belachelijk voor zo'n product. Hoop dat het met de nieuwe set het beter gaat.
Bij het checken van een serienummer geeft de Apple website het onderstaande weer. Wat betekent dit? Het aangeboden produkt is nieuw in seal, maar het lijkt me nu dubieus.
Dit is een serienummer voor een product dat is vervangen. Controleer uw gegevens en voer uw serienummer opnieuw in. Als uw informatie correct is, moet u mogelijk contact met ons opnemen.
Dit is een serienummer voor een product dat is vervangen. Controleer uw gegevens en voer uw serienummer opnieuw in. Als uw informatie correct is, moet u mogelijk contact met ons opnemen.
Dat je zulke dingen nooit ‘nieuw’ moet kopen van een vage site maar gewoon in een erkende winkel???meesje schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 19:03:
Bij het checken van een serienummer geeft de Apple website het onderstaande weer. Wat betekent dit? Het aangeboden produkt is nieuw in seal, maar het lijkt me nu dubieus.
Precies wat er staat: het product wat jij gekocht hebt staat bij Apple aangegeven als 'vervangen', dus daar zit geen garantie meer op.meesje schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 19:03:
Degene die jou dit heeft verkocht heeft dus waarschijnlijk deze AirPods aangemeld als defect oid bij Apple, en daar een vervangend product voor gekregen. Waarna ze de zogenaamd 'defecte' AirPods aan jou hebben verkocht.
The devil is in the details.
Ho ho luitjes, niet te snel een aanname doen. Ik heb niks gekocht. Just checking. Ik ben gekke henkie niet. 
Het is overigens verbazend hoe moeilijk het is om eerlijke Airpods op MP te vinden. Sowieso is 9/10 fake, 1op1 of hoe ze het ook noemen willen. Wat een rotzooi.
Het is overigens verbazend hoe moeilijk het is om eerlijke Airpods op MP te vinden. Sowieso is 9/10 fake, 1op1 of hoe ze het ook noemen willen. Wat een rotzooi.
De NC lijkt nauwelijks meer te werken bij mij. Zou dit komen door de laatste update? Erg frustrerend weer.
Dit is niet een functie die “slijt” ofzo. Doe eens de pasvorm test om te kijken wat je iPhone dan aangeeft ?4acesNL schreef op zondag 26 juli 2020 @ 15:18:
De NC lijkt nauwelijks meer te werken bij mij. Zou dit komen door de laatste update? Erg frustrerend weer.
Hij zegt ook dat hij vermoedt dat het gemold is door de laatste update, niet dat er slijtage is.
Ik heb ze nu een week in gebruik en ben er eigenlijk best tevreden over.kamerplant schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 18:19:
[...]
Ze hebben net als de originele dopjes een plastic randje welke vast klikt aan de airpod en blijven hier ook goed aan vast zitten.
Je bent iets langer bezig met indoen natuurlijk, maar ze zitten daarna echt perfect. Met de originele dopjes had ik dat na veel praten (meetings) dat ze langzaam m'n oren uit begonnen te schuiven, maar met de memory foam dopjes heb ik hier geen last meer van. Ze sluiten goed af en blijven goed zitten, wat mij betreft zeker een aanrader.
Ik heb recent ook een setje Airpods Pro aangeschaft. Ik ben nog een beetje in dubio welke maat dopjes ik nu nodig heb, de M of de L. Met beide dopjes zitten ze stevig in de oren en blijven ze goed zitten. Met de L voel je wel beter dat je ze in hebt dan met de M.
Wat betreft gebruik doen ze het prima, de integratie met de iPhone werkt erg goed. Het geluid is prima maar daarbij moet ik opmerken dat ik geen audiofiel ben, ik vindt oordopjes al snel goed klinken.
Wat betreft de ANC, daar ben ik nog niet helemaal uit wat ik er van vindt. Ik had eerlijk gezegd gehoopt dat dit wat beter zou werken. Bepaalde geluiden zoals mechanische ventilatie, afzuigkappen e.d. filteren ze bijna volledig weg, dat werkt heel goed. Maar veel andere geluiden zoals stemmen, tikken op toetsenborden en externe muziek hoor je nog prima met ANC aan. Ik had gehoopt dat dit ook grotendeels weggefilterd zou worden.
Wat betreft gebruik doen ze het prima, de integratie met de iPhone werkt erg goed. Het geluid is prima maar daarbij moet ik opmerken dat ik geen audiofiel ben, ik vindt oordopjes al snel goed klinken.
Wat betreft de ANC, daar ben ik nog niet helemaal uit wat ik er van vindt. Ik had eerlijk gezegd gehoopt dat dit wat beter zou werken. Bepaalde geluiden zoals mechanische ventilatie, afzuigkappen e.d. filteren ze bijna volledig weg, dat werkt heel goed. Maar veel andere geluiden zoals stemmen, tikken op toetsenborden en externe muziek hoor je nog prima met ANC aan. Ik had gehoopt dat dit ook grotendeels weggefilterd zou worden.
Het werkt hier nog wel (wat je vooral merkt als je het uitzet), maar het verschil tussen het begin en nu vind ik vrij groot. ANC is zeker niet beter geworden.4acesNL schreef op zondag 26 juli 2020 @ 15:18:
Met "normale" in-ears hoor ik altijd mijn voetstappen als een soort harde "kadoenk" (
) bij zowel gewoon lopen als hardlopen.
Hoe zit dat bij de Airpod Pros?
Hoe zit dat bij de Airpod Pros?
Mixed Reality dev
Bij Transparante of Active Noice Cancellation mode heb ik het niet.
Twee weken geleden begon mijn vrouw te klagen over een krakend geluid in het rechter oortje, bleek dat er iets 'los zit' als je er er ook zachtjes tegen aan tikt. Het linker oortje heeft hier geen last van, en de rechter ook niet de eerste 6 maanden dat ze deze in totaal heeft mogen gebruiken.
afgelopen Maandag ter reparatie afgegeven bij Coolblue, kreeg vanmorgen een update dat ze doorgaan naar een Apple erkend service punt...ben benieuwd
afgelopen Maandag ter reparatie afgegeven bij Coolblue, kreeg vanmorgen een update dat ze doorgaan naar een Apple erkend service punt...ben benieuwd
@sderooij
Ter info:
Heb exact hetzelfde gehad, terug gebracht naar MM, vandaar doorgestuurd naar erkend Apple reparateur, na dag of 10 kunnen ophalen, de rechter airpod is vervangen, probleem opgelost.
Ter info:
Heb exact hetzelfde gehad, terug gebracht naar MM, vandaar doorgestuurd naar erkend Apple reparateur, na dag of 10 kunnen ophalen, de rechter airpod is vervangen, probleem opgelost.
Ben blij dat het rechtstreeks met Apple een stuk vlotter gaat.dr_dreey schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 20:32:
@sderooij
Ter info:
Dinsdagochtend gebeld, woensdag nieuwe rechter APP binnen.
Hoe is het volume eigenlijk bij Airpods Pro ?
Want die basic earpods met lightning connection gaan belachelijk zacht, ik heb hier Chinese QCY dopjes en die gaan ongeveer op het volume dat ik wil maar ik wil een vorm van echte ANC en deels ook wel het gebruiksgemak van Airpods en iPhone samen.
Maar +-215 euro is toch geld voor doppen en het is niet zo simpel om echt info te vinden over volume, over ''sound quality'' sections in reviews geen gebrek.
Ik ben uiteraard ook niet op zoek om doof te worden of x decibel door mijn oren te jagen maar die wired earpods gaan me echt te zacht ( liggen ook al 2 jaar weer in de doos )
Geen idee of iemand ooit bv QCY Q2 doppen ofzo heeft gehad van Ali maar naar dat soort max volume hoop ik op met Airpods Pro.
Heb ook een wired paar JBL T110 3.5mm en die gaan ook als een malle maar niet echt handig meer in 2020
Want die basic earpods met lightning connection gaan belachelijk zacht, ik heb hier Chinese QCY dopjes en die gaan ongeveer op het volume dat ik wil maar ik wil een vorm van echte ANC en deels ook wel het gebruiksgemak van Airpods en iPhone samen.
Maar +-215 euro is toch geld voor doppen en het is niet zo simpel om echt info te vinden over volume, over ''sound quality'' sections in reviews geen gebrek.
Ik ben uiteraard ook niet op zoek om doof te worden of x decibel door mijn oren te jagen maar die wired earpods gaan me echt te zacht ( liggen ook al 2 jaar weer in de doos )
Geen idee of iemand ooit bv QCY Q2 doppen ofzo heeft gehad van Ali maar naar dat soort max volume hoop ik op met Airpods Pro.
Heb ook een wired paar JBL T110 3.5mm en die gaan ook als een malle maar niet echt handig meer in 2020
[ Voor 31% gewijzigd door Katmi op 21-08-2020 22:11 ]
Volume is prima. Ik zet hem echt nooit maxKatmi schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 22:05:
Hoe is het volume eigenlijk bij Airpods Pro ?
Dat is geen garantie, heb zelf Apple Care en was nou niet echt lekker geholpen:Haga schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 22:49:
[...]
Ben blij dat het rechtstreeks met Apple een stuk vlotter gaat.
Dinsdagochtend gebeld, woensdag nieuwe rechter APP binnen.
Cyleo in "[AirPods Pro] Ervaringen & Discussie"
Daarom doe ik geen zaken via de chat.Cyleo schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 22:11:
[...]
Dat is geen garantie, heb zelf Apple Care en was nou niet echt lekker geholpen:
Cyleo in "[AirPods Pro] Ervaringen & Discussie"
Alles via de telefoon. Alleen dit jaar al in vier gevallen (twee keer Apple Watch via snelle vervangingsservice vervangen en twee keer Airpods Pro via dezelfde service vervangen) binnen een paar minuten geregeld. 👍
Alleen vandaag bij ibood airpodspro €199,95
https://next.ibood.com/nl/nl/
Nee....ik heb geen aandelen
https://next.ibood.com/nl/nl/
Nee....ik heb geen aandelen
Kan je ze als je ze bijvoorbeeld bij coolblue besteld retourneren als ze niet bevallen?
Weet iemand dit?
Weet iemand dit?
Bij coolblue is dit mogelijk! Andere verkopers weet ik het niet zeker vanwege hygiene producten.Henk. schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 17:49:
Kan je ze als je ze bijvoorbeeld bij coolblue besteld retourneren als ze niet bevallen?
Weet iemand dit?
Heeft iemand al een oplossing gevonden voor het wijzigen van het volume tijdens een gesprek? Mijn airpods pro staan echt hard en in tegenstelling tot muziek, games, Youtube ... lukt het niet om het volume te wijzigen tijdens een gesprek. De slider in het snelmenu geeft geen wijziging in volume. Ik gebruik een iPhone 7+
En bij Bol?Comilion schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 19:56:
[...]
Bij coolblue is dit mogelijk! Andere verkopers weet ik het niet zeker vanwege hygiene producten.
Ik heb sinds een paar weken dat ik de "pas-test" niet meer doorkom, op beide oren. Zelfs met een andere maat of met aftermarket plugs niet.
Iemand enig idee? Zo ver ik weet zijn mijn oren niet veranderd ;-)
Verschilt denk ik heel veel tussen verkopers. Als je ze bij plaza ziet staan moet je even contact opnemen met de bol.com via livechat. Dan weet je het zeker!
Uhh bij mijn bestelling staat "Verkoper: bol.com", volgens mij was dit de laatste die ze zelf nog op voorraad hadden. Chat vooraf gesproken, ze wisten het niet.Comilion schreef op woensdag 2 september 2020 @ 08:57:
[...]
Verschilt denk ik heel veel tussen verkopers. Als je ze bij plaza ziet staan moet je even contact opnemen met de bol.com via livechat. Dan weet je het zeker!
Heb ze maar eens besteld. Ben benieuwd
[ Voor 4% gewijzigd door Purejet op 02-09-2020 09:05 ]
Plaza is inderdaad bol.com zelf. Ben benieuwd!Purejet schreef op woensdag 2 september 2020 @ 09:04:
[...]
Uhh bij mijn bestelling staat "Verkoper: bol.com", volgens mij was dit de laatste die ze zelf nog op voorraad hadden. Chat vooraf gesproken, ze wisten het niet.
Heb ze maar eens besteld. Ben benieuwd
Nog iemand tips/ervaring in gebruik van de APP met Webex of Teams onder Windows 10?
Bij de meeste blijf ik het probleem houden dat alleen óf stereo-geluid óf mic is in te schakelen, maar niet beide zoals dit op een iOS apparaat functioneert.
Bij de meeste blijf ik het probleem houden dat alleen óf stereo-geluid óf mic is in te schakelen, maar niet beide zoals dit op een iOS apparaat functioneert.
Opo welke manier kom je er niet door? Ik zag namelijk wel een bug waarbij de continue knop ver onder het scherm was (je moet een stuk scrollen om door te gaan). Maar wellicht is dat inmiddels gefixt.Imperium schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 21:17:
Ik heb sinds een paar weken dat ik de "pas-test" niet meer doorkom, op beide oren. Zelfs met een andere maat of met aftermarket plugs niet.
Mixed Reality dev
Ik bedoelde dat ik continu te zien krijg dat de oortjes niet goed aansluiten,na daadwerkelijk de test te hebben gedaan.Menesis schreef op donderdag 3 september 2020 @ 15:51:
[...]
Opo welke manier kom je er niet door? Ik zag namelijk wel een bug waarbij de continue knop ver onder het scherm was (je moet een stuk scrollen om door te gaan). Maar wellicht is dat inmiddels gefixt.
Kleine, grote, andere doppen, allemaal geen verschil.
[ Voor 5% gewijzigd door Imperium op 03-09-2020 16:29 ]
Wat boeit het en waarom zou je iedere keer die test doen? Ik heb dat één keer gedaan toen ik ze net kocht. Voor de rest prima. Zolang ze goed zitten en goed klinken, kan die test me gestolen worden, eigenlijk.Imperium schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 21:17:
Mijn airpods pro doen raar. Van de week in een call hard irritant geluid opeens een paar keer. En ik vind audio kwaliteit echt slechter. Zowel op ipad als ipone.
Hard reset gedaan, fixt niet echt wat.
. Iemand een tip?
10 mnd oud
Hard reset gedaan, fixt niet echt wat.
10 mnd oud
[ Voor 3% gewijzigd door TweakerVincent op 05-09-2020 12:43 ]
Gewoon even contact opnemen met Apple support en je verhaal voorleggen? Dat lijkt mij een goeie eerst stap. Die dingen moeten gewoon doen waar ze voor gemaakt zijn tochTweakerVincent schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 12:43:
Mijn airpods pro doen raar. Van de week in een call hard irritant geluid opeens een paar keer. En ik vind audio kwaliteit echt slechter. Zowel op ipad als ipone.
Hard reset gedaan, fixt niet echt wat.. Iemand een tip?
10 mnd oud
Verkoper: bol.com betekent dus dat je zaken doet met de retailer bol.com zelf. Plaza == externe partijen.Comilion schreef op woensdag 2 september 2020 @ 09:09:
[...]
Plaza is inderdaad bol.com zelf. Ben benieuwd!
Mijn fout! Ik dacht dat plaza juist als bol zelf gerekend werdsmeerbartje schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 16:03:
[...]
Verkoper: bol.com betekent dus dat je zaken doet met de retailer bol.com zelf. Plaza == externe partijen.
Nope, plaza == de plek waar verkopers hun waar kunnen verkopen.Comilion schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 18:07:
[...]
Mijn fout! Ik dacht dat plaza juist als bol zelf gerekend werd
Eén van de verkopers is bol.com zelf. Ik merk dat meer mensen dirt onderscheid niet altijd even goed kunnen maken, vandaar dat ik het even aanstip (ik werk bij bol
[ Voor 18% gewijzigd door smeerbartje op 05-09-2020 18:42 ]
Je ventilatiegaten schoonmaken. In eerste instantie met een wattenstaafje, anders even uitzuigen.Imperium schreef op donderdag 3 september 2020 @ 16:29:
[...]
Ik bedoelde dat ik continu te zien krijg dat de oortjes niet goed aansluiten,na daadwerkelijk de test te hebben gedaan.
Kleine, grote, andere doppen, allemaal geen verschil.
Ik heb 2 nieuwe airpods maar krijg ze niet gesync met de lader. 1 los gaat wel (beide) maar dan zie je 2 Airpods los ipv beide.
werkt na wat kloten.
werkt na wat kloten.
[ Voor 10% gewijzigd door TweakerVincent op 08-09-2020 14:56 ]
Heb je hier een oplossing voor gevonden? Ben ook wel aan het nadenken over deze Pro variant maar dan moet het wel goed werken onder W10 in videocalls etc.Purejet schreef op woensdag 2 september 2020 @ 09:21:
Nog iemand tips/ervaring in gebruik van de APP met Webex of Teams onder Windows 10?
Geen problemen hoor, via Bluetooth gekoppeld, Teams, Zoon, Skype, WebEX, alles werkt.lasharor schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 14:25:
[...]
Heb je hier een oplossing voor gevonden? Ben ook wel aan het nadenken over deze Pro variant maar dan moet het wel goed werken onder W10 in videocalls etc.
Op een Lenovo T460S in ieder geval (ingebouwde Bluetooth) en Windows 10
Held! Even uitzuigen heeft het opgelost, terwijl er geen zichtbare verontreiniging was.Cyleo schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 10:53:
[...]
Je ventilatiegaten schoonmaken. In eerste instantie met een wattenstaafje, anders even uitzuigen.
Klinkt stom, maar hoe doe je dat?Imperium schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 20:57:
[...]
Held! Even uitzuigen heeft het opgelost, terwijl er geen zichtbare verontreiniging was.
Yup, maar waarop / waaraan zuig je precies?Imperium schreef op woensdag 9 september 2020 @ 15:41:
[...]
Lippen tuiten en zuigen? Of bedoel je dat niet?
Er zitten twee roostertjes op, daar even op zuigensmeerbartje schreef op woensdag 9 september 2020 @ 17:37:
[...]
Yup, maar waarop / waaraan zuig je precies?
Ik moest echt even terugscrollen om te checken waar dit over gaatsmeerbartje schreef op woensdag 9 september 2020 @ 17:37:
[...]
Yup, maar waarop / waaraan zuig je precies?
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Nu kraakt de rechterkant sinds vandaag..Tolga07 schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 19:14:
[...]
De mijne opgestuurd voor garantie omdat de linkerkant hoorbaar kraakt bij ANC of Transparency.
[ Voor 3% gewijzigd door Tolga07 op 12-09-2020 21:13 ]
Kraakt hij als je eraan zit of de hele tijd? Mijn linker kraakt als ik eraan zit namelijk. Heb apple care, maar denk dat dit meer garantie is.Tolga07 schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 21:13:
[...]
Nu kraakt de rechterkant sinds vandaag..
Zeker. Als je het forum hier doorspit zie je dat heel veel mensen dit gehad hebben. Ik heb het ook gehad met de linkerkant. Ik ben langs Coolblue gegaan en 2 dagen later had ik een vervangende AirPod. Ga je langs de Apple Store dan krijg je waarschijnlijk gelijk een vervangend exemplaar. Voor nu valt dit nog bij iedereen onder garantie (Er zijn immers nog geen pro’s die ouder zijn dan één jaar ) , maar ben wel benieuwd wat er gebeurd als het over een jaar bij de andere kant gebeurd.rominick schreef op zondag 13 september 2020 @ 09:39:
[...]
Kraakt hij als je eraan zit of de hele tijd? Mijn linker kraakt als ik eraan zit namelijk. Heb apple care, maar denk dat dit meer garantie is.
Helaas geen apple store in de buurt, wel een amac? Zou dat daar ook werken? Want ben het gekraak zat haha.GertJan2012 schreef op zondag 13 september 2020 @ 10:05:
[...]
Zeker. Als je het forum hier doorspit zie je dat heel veel mensen dit gehad hebben. Ik heb het ook gehad met de linkerkant. Ik ben langs Coolblue gegaan en 2 dagen later had ik een vervangende AirPod. Ga je langs de Apple Store dan krijg je waarschijnlijk gelijk een vervangend exemplaar. Voor nu valt dit nog bij iedereen onder garantie (Er zijn immers nog geen pro’s die ouder zijn dan één jaar ) , maar ben wel benieuwd wat er gebeurd als het over een jaar bij de andere kant gebeurd.
Als ik eraan zit, maarja als ik met mijn mond of harde geluiden hoor kraakt die ook..rominick schreef op zondag 13 september 2020 @ 09:39:
[...]
Kraakt hij als je eraan zit of de hele tijd? Mijn linker kraakt als ik eraan zit namelijk. Heb apple care, maar denk dat dit meer garantie is.
Zo begon het hier ook. Alsof je met je vinger over de AirPod wrijft als transparant modus aanstaat. Daarna begon ik het ook te merken op het moment dat er buien wat wind stond of als ik door het huis liep. Op een gegeven moment was het constant.Tolga07 schreef op zondag 13 september 2020 @ 10:42:
[...]
Als ik eraan zit, maarja als ik met mijn mond of harde geluiden hoor kraakt die ook..
@rominick : Ik verwacht dat Amac ze ook voor je kan omruilen.
GertJan2012 schreef op zondag 13 september 2020 @ 11:00:
[...]
Zo begon het hier ook. Alsof je met je vinger over de AirPod wrijft als transparant modus aanstaat. Daarna begon ik het ook te merken op het moment dat er buien wat wind stond of als ik door het huis liep. Op een gegeven moment was het constant.
@rominick : Ik verwacht dat Amac ze ook voor je kan omruilen.
Dan ga ik zeker binnenkort langs om ze te proberen om te ruilen. Ze zijn alleen bij bel simpel gekocht als ik het goed herinner.
Nieuwe firmware mét “Spatial Audio” lijkt nu beschikbaar te zijn : 3A283
IddGertJan2012 schreef op maandag 14 september 2020 @ 21:22:
Nieuwe firmware mét “Spatial Audio” lijkt nu beschikbaar te zijn : 3A283
https://www.macrumors.com...tial-audio-now-available/
Krijg het alleen nog niet echt geforceerd om te updaten.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Én kleine kanttekening je kunt het pas gebruiken als je IOS14 hebt.
Ik kreeg de update ook niet direct, tijdje aan de lader gehangen en opgegeven. En toen blijkbaar had ik hem wel, leek dat de Airpods na de disconnect de upgrade kreeg.
Audio switching werkt echt geweldig en Spatial Audio in Greyhound is heel apart, lijkt alsof de stemmen direct uit het scherm komen.
Hopen dat ze morgen met zo'n Studio koptelefoon komen!
Audio switching werkt echt geweldig en Spatial Audio in Greyhound is heel apart, lijkt alsof de stemmen direct uit het scherm komen.
[ Voor 46% gewijzigd door epo op 14-09-2020 23:40 ]
Ik krijg het hier niet voor elkaar helaas. Had je zowel het iOS apparaat als de AirPods Pro aan de lader?epo schreef op maandag 14 september 2020 @ 23:37:
Ik kreeg de update ook niet direct, tijdje aan de lader gehangen en opgegeven. En toen blijkbaar had ik hem wel, leek dat de Airpods na de disconnect de upgrade kreeg.
Want dat is het enige wat ik hier niet geprobeerd heb.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Combinatie van beide werkte inderdaad bij mij. Case en iPhone aan lader, case tijdje open gehad, daarna dicht gedaan en vervolgens was de firmware geüpdatetDonstil schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 00:08:
[...]
Ik krijg het hier niet voor elkaar helaas. Had je zowel het iOS apparaat als de AirPods Pro aan de lader?
Nou er zit geen logica in, maar hier is het ook gelukt, maar volgens mij is het een soort van "geluk". Het werkte bij mij na het drukken op de firmware versie (dat ie wisselt tussen case en pods)Donstil schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 00:08:
[...]
Ik krijg het hier niet voor elkaar helaas. Had je zowel het iOS apparaat als de AirPods Pro aan de lader?
Hier ook de nieuwe firmware geinstalleerd. Echter kan ik het nog niet testen met m'n iPhone 11 Pro want die heeft geen iOS 14 Beta (enkel m'n iPhone 7 die in de auto ligt).
Hopelijk vanavond aankondiging van officiële releasedatum iOS 14.
Hopelijk vanavond aankondiging van officiële releasedatum iOS 14.
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik had alleen de AirPods aan de lader, met de case open en connected met mijn iPhone en daarna met de iPad, je moet veel geduld hebben.Donstil schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 00:08:
[...]
Let op:
Dit topic is voor discussies over en ervaringen met de AirPods Pro. Voor prijzen, beschikbaarheid en levertijden kun je terecht in:
[AirPods] Levertijden & Beschikbaarheid
Dit topic is voor discussies over en ervaringen met de AirPods Pro. Voor prijzen, beschikbaarheid en levertijden kun je terecht in:
[AirPods] Levertijden & Beschikbaarheid