Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou hele nacht aan de lader en connected maar niets gebeurd helaas.
Ik zie het wel wanneer ik het krijg 😂

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:26
Donstil schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 11:01:
Nou hele nacht aan de lader en connected maar niets gebeurd helaas.
Ik zie het wel wanneer ik het krijg 😂
Hier was het heel snel gebeurt.

- AirPods case aan de lader gehangen
- AirPods in de case
- Verbinden met de iPhone
- Even wachten...

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 11:02:
[...]

Hier was het heel snel gebeurt.

- AirPods case aan de lader gehangen
- AirPods in de case
- Verbinden met de iPhone
- Even wachten...
Ik heb het allemaal geprobeerd maar helaas geen resultaat hier.
Jammer want vooral schakelen lijkt mij fijn, mijn Böse koptelefoon doet dat al en dat maakte het op de pro’s wel wat ouderwets om steeds te moeten schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4acesNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11:12
Die van mij (AirPods Pro) al een paar dagen niet aan de lader gehad. Maar de laatste firmware staat er wel op. 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oké nu ineens heb ik het ook. Nou prima, weinig logica in dus.

Moet zeggen dat eerste indruk wel fijn is. Schakelen zoals het altijd al had moeten zijn natuurlijk maar vooral spatial audio is best wel tof zo in mijn eerste rest. Wel een beetje gimmicky nog nu alleen met AppleTV+

[ Voor 13% gewijzigd door Donstil op 15-09-2020 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4acesNL
Heb geen iOS 14 beta draaien (doe daar niet meer aan). Dus spatial sound testen gaat hem nog even niet worden. Maar goed, komt vanzelf allemaal.

Wut? Werkt spatial Sound alleen maar met Apple TV+ (diensten?). Dat zuigt best wel. En natuurlijk weer typisch Apple. *grom*

[ Voor 30% gewijzigd door 4acesNL op 15-09-2020 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:38
4acesNL schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 11:15:
Heb geen iOS 14 beta draaien (doe daar niet meer aan). Dus spatial sound testen gaat hem nog even niet worden. Maar goed, komt vanzelf allemaal.

Wut? Werkt spatial Sound alleen maar met Apple TV+ (diensten?). Dat zuigt best wel. En natuurlijk weer typisch Apple. *grom*
Zou het niet een kwestie zijn van ondersteuning door andere apps? Dat Netflix/Youtube(yeah, right)/Disney etc het in moeten bouwen? Anders heb je er inderdaad niet veel aan met alleen Ted Lasso en The Morning Show.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GertJan2012
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 20-05 20:18
DwightKSchrute schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 11:23:
[...]

Zou het niet een kwestie zijn van ondersteuning door andere apps? Dat Netflix/Youtube(yeah, right)/Disney etc het in moeten bouwen? Anders heb je er inderdaad niet veel aan met alleen Ted Lasso en The Morning Show.
Ik las her en der dat het ook met Disney+ werkt. Vermoedelijk zal in het begin het in weinig apps gebruikt kunnen worden , maar dat het op termijn in meer apps geïmplementeerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja voor nu idd. Vandaar dat dit de (enige?) test is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4acesNL
Dat vind ik dan weer erg jammer. Was er enthousiast over. En kijk meer Netflix dan Apple TV. Al heb ik een hoop films in mijn bibliotheek staan. Breekt dat de (Vloeiende Apple) ervaring wel. Spatial Sound wel met films en series op Apple TV+, maar niet op andere diensten.

Enthousiasme level staat meteen in de min. :(

- edit

@DwightKSchrute ah, hopen dat er dan snel updates volgen van derde partij streaming apps. Mijn hoop level stijgt iets 😅

[ Voor 17% gewijzigd door 4acesNL op 15-09-2020 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:38
Donstil schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 11:11:
Oké nu ineens heb ik het ook. Nou prima, weinig logica in dus.

Moet zeggen dat eerste indruk wel fijn is. Schakelen zoals het altijd al had moeten zijn natuurlijk maar vooral spatial audio is best wel tof zo in mijn eerste rest. Wel een beetje gimmicky nog nu alleen met AppleTV+
Het schakelen werkt nu alleen nog op iOS/iPadOS14? Ik heb een iPhone 7 van het werk met iOS13 en op mijn MacBook draai ik Big Sur, maar schakelen wil ie nog niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 09-02 23:43
DwightKSchrute schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 11:58:
[...]

Het schakelen werkt nu alleen nog op iOS/iPadOS14? Ik heb een iPhone 7 van het werk met iOS13 en op mijn MacBook draai ik Big Sur, maar schakelen wil ie nog niet echt.
Hier werkt dat helaas ook (nog?) niet. Ik schakel heel veel tussen iPhone en MacBook met dingen luisteren, als dat niet mogelijk is dan zou het voor mij een redelijke kansloze verbetering zijn >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-06 17:01

epo

Vildhjarta schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 12:22:
[...]

Hier werkt dat helaas ook (nog?) niet. Ik schakel heel veel tussen iPhone en MacBook met dingen luisteren, als dat niet mogelijk is dan zou het voor mij een redelijke kansloze verbetering zijn >:)
Hier lijkt hij ook niet naar mijn MacBook (met Big Sur) te switchen, en na manuale switch ook niet terug te switchen naar de iPhone. Moet waarschijnlijk nog in een volgende update geactiveerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 06:17
Kan iemand me uitleggen wat dat ‘Volg iPhone’ in de instellingen ‘Ruimtelijke audio’ nu precies doet?

[ Voor 12% gewijzigd door Serena op 15-09-2020 15:48 ]

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik heb iOS 14 en de laatste AirPods Pro software. Ik hoor wel verschil met of zonder Spatial Audio (is voller), maar ik heb totaal niet de indruk dat het op beweging reageert. Ik ben benieuwd wat anderen ervaren.

🌞🍃

• Rivanov
Voor wie het schakelen irritant vind. Ga op je iOS device naar Instellingen > Bluetooth > AirPods en ga naar Connect to this iPhone.

Daar heb je twee instellingen waar je tussen kunt kiezen.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-06 15:35
kamerplant schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 21:50:
Ik heb iOS 14 en de laatste AirPods Pro software. Ik hoor wel verschil met of zonder Spatial Audio (is voller), maar ik heb totaal niet de indruk dat het op beweging reageert. Ik ben benieuwd wat anderen ervaren.
Ben anderhalf uur bezig geweest, maar de laatste AirPods Pro software staat erop.

Als je een film opstart op TV+ merkte ik het gelijk, de stemmen lijken vanaf het scherm te komen. Wat ik ook merkte is dat het rechts / links geluid niet direct meer klopte met wat ik op het scherm zag.
'Volg iPhone' heb ik dus vrij vlot uitgezet.

Zucht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-06 16:46
kamerplant schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 21:50:
Het werkt alleen bij surround sound.

Ik heb BladeRunner 2049 en The Matrix eerder op iTunes/TV gekocht en daarbij hoor je duidelijk verschil (bekeken op Phone Xs). Hoofd draaien werkt overduidelijk ja, maar ik vind dat tracken van je hoofd een gimmick.
Het geluid is vooral erg "anders" dan de normale stereo. Ik vond het niet zo dat ik ineens precies kon horen waar geluiden vandaan kwamen, maar ik vond wel vooral de stem goed achter het scherm geplaatst zoals in de bios. Ook leek het alsof de bass wat extremer was zoals ik de bioscoop (zonder dat je lichaam meetrilt uiteraard :P ), maar dat kan ook die muziek van Hans Zimmer in BladeRunner zijn geweest, daar zit zowiezo wel heftige bas in.
Serena schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 15:47:
Kan iemand me uitleggen wat dat ‘Volg iPhone’ in de instellingen ‘Ruimtelijke audio’ nu precies doet?
Als je dus naar een bron met surround sound luisterd (bijv films in de TV app), dan kun je je hoofd draaien en lijkt het geluid uit je telefoon te komen (dus alsof de geluidsbron stilstaat terwijl jij je hoofd beweegt).

Weet iemand of games of websites ook spatial audio kunnen ondersteunen? Wat voor formaat moet je app "uitspugen"?

[ Voor 28% gewijzigd door Menesis op 17-09-2020 08:21 ]

Mixed Reality dev

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-06 16:46
Nu vraag ik me af of spatial audio ook werkt als je audio deelt med 2 airpod pro users?

Mixed Reality dev

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-06 16:59
Ik krijg mij Airpods case maar niet goed draadloos opgeladen. Als ik hem op mijn lader leg, gaat het lampje van de lader netjes aan en blijft aan. Het lijkt wel of hij een beetje gaat laden en vervolgens stopt. Heb het nog geen enkele keer meegemaakt dat hij echt tot 100% heeft geladen. Gisteren was het zelfs zo dat ik mn case met Airpods er in op de lader heb gelegd en toen waren zelfs de Airpods niet meer 100%, terwijl ze wel 100% waren toen ze er in gingen. Als ik de case aan de kabel hang werkt het allemaal prima en is de case zo weer vol.

Iemand enig idee of en wat ik fout doe?

• vliegenmepper
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07-06 13:47
Phoolie schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:17:
Ik krijg mij Airpods case maar niet goed draadloos opgeladen. Als ik hem op mijn lader leg, gaat het lampje van de lader netjes aan en blijft aan. Het lijkt wel of hij een beetje gaat laden en vervolgens stopt. Heb het nog geen enkele keer meegemaakt dat hij echt tot 100% heeft geladen. Gisteren was het zelfs zo dat ik mn case met Airpods er in op de lader heb gelegd en toen waren zelfs de Airpods niet meer 100%, terwijl ze wel 100% waren toen ze er in gingen. Als ik de case aan de kabel hang werkt het allemaal prima en is de case zo weer vol.

Hoe stopt het? Gaat het lichtje uit (en wordt het na een licht tikje ook niet meer oranje) of stopt de case daadwerkelijk met laden? Mijn ervaring met draadloos laden is dat het werkt, maar enorm traag is. Het kan enkele uren duren voordat de case vol is.

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Ik ervaar exact hetzelfde, heel apart.

• Phoolie
vliegenmepper schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:52:
[...]

Hoe stopt het? Gaat het lichtje uit (en wordt het na een licht tikje ook niet meer oranje) of stopt de case daadwerkelijk met laden?
Het lichtje op de case gaat idd uit, die van de lader blijft branden. Zal eens kijken of het lichtje wel weer oranje gaat branden na een licht tikje.
Mijn ervaring met draadloos laden is dat het werkt, maar enorm traag is. Het kan enkele uren duren voordat de case vol is.
Ok, misschien heb ik dan niet genoeg geduld.
Dj-sannieboy schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:28:
[...]

Ik ervaar exact hetzelfde, heel apart.
Ja, al zou het kunnen dat het gewoon traag is, maar vooral die ervaring dat de Airpods zelf ook leger waren vind ik apart. Heb jij dat ook gehad?

De Airpods mogen toch wel gewoon in de case zitten als ik de case aan het laden ben? Bedraad geeft dit iig nooit problemen.

• BSOD baby
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 14:09
Ik heb er last van dat mijn linker Airpods pro soms uit mijn oor valt, heel langzaam gaat die dan eruit. Vooral tijdens het sporten. Iemand tips om dit tegen te gaan? Heb wel eens van die schuime tips (memoeryfoam) via ali gekocht maar vond dat totaal niet comfortabel.

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Phoolie schreef op donderdag 17 september 2020 @ 15:12:
[...]
Ja, al zou het kunnen dat het gewoon traag is, maar vooral die ervaring dat de Airpods zelf ook leger waren vind ik apart. Heb jij dat ook gehad?

De Airpods mogen toch wel gewoon in de case zitten als ik de case aan het laden ben? Bedraad geeft dit iig nooit problemen.
Is mij niet opgevallen. Ik laad de case nu vaak maar gewoon op via de kabel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Julio_Ricardo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-06 20:18

Op mijn Zens Dual draadloze oplader moet ik de case op een hele specifieke locatie leggen om ze goed op te laden. Exact tpv de spoelen, en die liggen helaas niet mooi uitgelijnd in de oplader. Doe ik dat niet, dan gaat het ledlampje van zowel de case als oplader na een aantal seconden uit.

Overigens gaat het ledlampje van de case altijd uit na een paar seconden, ook als deze juist op de oplader ligt.

Ik leg ze altijd de hele nacht op de oplader en heb geen idee van de duur tot volledig opladen.

• Phoolie
Julio_Ricardo schreef op donderdag 17 september 2020 @ 15:25:
[...]

Op mijn Zens Dual draadloze oplader moet ik de case op een hele specifieke locatie leggen om ze goed op te laden. Exact tpv de spoelen, en die liggen helaas niet mooi uitgelijnd in de oplader. Doe ik dat niet, dan gaat het ledlampje van zowel de case als oplader na een aantal seconden uit.

Overigens gaat het ledlampje van de case altijd uit na een paar seconden, ook als deze juist op de oplader ligt.

Ik leg ze altijd de hele nacht op de oplader en heb geen idee van de duur tot volledig opladen.
Kijk, volgens mij hebben we een overeenkomst. Geen idee of we exact dezelfde hebben, maar ik heb deze. Dit kan wel eens hetzelfde probleem zijn dus.

Kan je bij die dingen makkelijk achterhalen waar de spoelen liggen? Of is het een kwestie van gokken en opletten dat het lampje (van de lader)_niet uit gaat?

• renenederland
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 13-07-2021
Ik heb de AirPods Pro sinds deze week. Het valt me op dat de AirPods in de case langzaam opladen. Ongeveer 10% in 20 minuten. Kan dit zijn omdat het vanaf 80% is en ze dan langzamer opladen, of is dit al een defect aan de case. Daarnaast is de case zomaar opeens 10% lager. Ik heb de AirPods naar de 30% laten gaan en dan gaat het opladen wel iets sneller, na 20 minuten ongeveer 50% erbij. Zijn dit normale statistieken of werkt deze bij jullie sneller?

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Phoolie schreef op donderdag 17 september 2020 @ 15:35:
[...]
Kijk, volgens mij hebben we een overeenkomst. Geen idee of we exact dezelfde hebben, maar ik heb deze. Dit kan wel eens hetzelfde probleem zijn dus.

Kan je bij die dingen makkelijk achterhalen waar de spoelen liggen? Of is het een kwestie van gokken en opletten dat het lampje (van de lader)_niet uit gaat?
Ik heb een draadloze lader van Ikea in m’n nachtkastje. Opladen van m’n iPhone werkt prima.

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-06 08:26
Sinds een week of drie heb ik pros en ben er blij mee!
Helaas heb ik soms problemen met verbinden of detecteren.

Regelmatig komt het voor dat L of R niet verbindt of herkend wordt.
Een van de pods werkt dan niet en dan moet ik ze eerst terug in de case doen om het aan de praat te krijgen.
Tevens heb ik nu enkele keren gehad dat wel uit beide pods geluid komt maar dat wanneer ik ANC aan wil zetten de melding krijg "stop eerst beide airdpods in je oren" echter zitten ze in mijn oren en komt ook geluid uit beide pods.
Iemand hier vergelijkbare ervaringen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Julio_Ricardo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-06 20:18
Phoolie schreef op donderdag 17 september 2020 @ 15:35:
[...]

Na een hoop trial and error bleek dit uitstekend te werken:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CcRnXEzWGPqXpmGX4GYhROAU9Mk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ypJuLRk2IM520BolyobZfdIs.jpg?f=fotoalbum_large

• Phoolie
Julio_Ricardo schreef op donderdag 17 september 2020 @ 20:19:
[...]

[Afbeelding]
Thanks, dat ga ik straks meteen even proberen. Ik heb hem normaal altijd veel meer naar het midden liggen en overdwars.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GertJan2012
Zspirit schreef op donderdag 17 september 2020 @ 19:31:
Sinds een week of drie heb ik pros en ben er blij mee!
Helaas heb ik soms problemen met verbinden of detecteren.

Regelmatig komt het voor dat L of R niet verbindt of herkend wordt.
Een van de pods werkt dan niet en dan moet ik ze eerst terug in de case doen om het aan de praat te krijgen.
Tevens heb ik nu enkele keren gehad dat wel uit beide pods geluid komt maar dat wanneer ik ANC aan wil zetten de melding krijg "stop eerst beide airdpods in je oren" echter zitten ze in mijn oren en komt ook geluid uit beide pods.
Iemand hier vergelijkbare ervaringen?
Dit lijkt toch te duiden op een probleem met één van de beide airpods. Misschien even langs de verkopende partij gaan om garantie te claimen ? Of , mocht je in de buurt van een Apple Store werken/wonen daar even langs gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donno86
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-01 19:51
De laatste week heb ik nu regelmatig dat m’n rechter airpod pro niet is opgeladen als ik deze uit de case haal. Links is 100%, rechts op 7%. Gevolg is dat alleen links connect en werkt.

Net even met een wattenstaafje de case van binnen geprobeerd schoon te maken maar als iemand andere tips heeft zijn ze welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:15
@Donno86
Heb ik ook gehad aantal weken geleden met rechter airpod (deze is tevens een aantal weken ervoor onder garantie vervangen ivm kraken en 'fluiten'). Ik heb 't rechter gat van de case met schone perslucht stofvrij gemaakt en de contacten met een wattenstaafje gereinigd, hielp niet echt. Later airpod zonder eartip in de case en laden ging toen goed (led groen als airpod opgeladen in case komt, oranje als die in case opgeladen wordt).
Als je de airpods case opent en meteen rechter (of linker) airpod iets uit de case lift (airpod met wijsvinger aan achterkant (wijsvinger tussen achterkant airpod en scharnier case naar voren duwen) en meteen weer terug in de case laat 'vallen' moet de led op de case bij 't liften van de airpod uitgaan en bij 't 'terugvallen' in de case groen of oranje (afhankelijk van accu niveau airpod) oplichten. Zo weet je dat de airpod goed contact maakt met de case en dus oplaadt als nodig.
Nadat ik de eartip opnieuw aan de airpod bevestigd heb bleef het contact maken, en dus opladen goed gaan.
Best guess is dat de eartip niet helemaal goed heeft gezeten m.a.g. dat airpod niet goed contact maakte in de case...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Wie heeft er hier ook de Comply Foam tips voor de AirPod Pro besteld en in gebruik?

Ik verbaas me er over dat er snel na dit product een 2.0 versie is gekomen welke een zeer naar probleem oplost, namelijk het loslaten van de tips en het achterblijven hiervan in je oor als je de AirPods uit doet. Ik heb al een paar keer een tip uit m'n oor moeten hengelen. En nu doodleuk een nieuwe versie lanceren welke je weer voor 25 euro uit de VS mag laten komen.

Heeft iemand al contact gehad met Comply of er upgrade pricing oid mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Julio_Ricardo schreef op donderdag 17 september 2020 @ 20:19:
[...]

[Afbeelding]
Ik heb blijkbaar toch een ander model. Bij mij moet de case wat minder aan de buitenkant liggen. Maar even goed opletten dat het blauwe lampje (van de lader) goed blijft branden en dan lijkt het goed te gaan. Al moet ik wel zeggen dat m'n case nog op 86% was toen ik hem er op heb gelegd. Binnenkort maar eens kijken als hij wat leger is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-11-2024
Ik ben aan het kijken of ik de Airpods Pro wil aanschaffen, nu zag ik dat ze rond de 200€ zijn.
Ik had verwacht dat ze duurder zouden zijn, is hij nu rond de 200€ omdat er binnenkort een update komt? Gaat om de mwp22zm/a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06-06 19:38

Kek

3flix

Jieve schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 12:29:
Ik ben aan het kijken of ik de Airpods Pro wil aanschaffen, nu zag ik dat ze rond de 200€ zijn.
Ik had verwacht dat ze duurder zouden zijn, is hij nu rond de 200€ omdat er binnenkort een update komt? Gaat om de mwp22zm/a
ze zijn al een tijdje rond de 200/210 euro, ze zijn van 280 euro gekomen toen ze net nieuw waren..

Persoonlijk verwacht ik niet heel binnenkort nieuwe Pro's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
Kek schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 12:30:
[...]

ze zijn al een tijdje rond de 200/210 euro, ze zijn van 280 euro gekomen toen ze net nieuw waren..

Persoonlijk verwacht ik niet heel binnenkort nieuwe Pro's
Ah, thanks. Ik dacht ik ergens had gelezen dat Apple met een update kwam, met bepaalde nieuwe functies. Maar kon nergens meer vinden waar hehe.
Thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-06 16:21
Jieve schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 12:34:
[...]

Ah, thanks. Ik dacht ik ergens had gelezen dat Apple met een update kwam, met bepaalde nieuwe functies. Maar kon nergens meer vinden waar hehe.
Thanks!
Dat is een software update, waar o.a. spatial audio mee is toegevoegd en ik geloof nog sneller automatisch switchen van iMac/iPad naar iPhone als er een telefoontje binnenkomt.

Er zijn geloof ik wel geruchten dat Apple de gewone Airpods (2nd gen) begin volgend jaar een update geeft, waarbij ze meer het design van de Pro's zouden krijgen, maar geen ANC. Dat is echter nog koffiedik kijken...

Ik wacht eigenlijk nog op Airpods waarvan je zelf de accu's kan verwisselen :o

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
Gugger schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 12:57:
[...]

Dat is een software update, waar o.a. spatial audio mee is toegevoegd en ik geloof nog sneller automatisch switchen van iMac/iPad naar iPhone als er een telefoontje binnenkomt.

Er zijn geloof ik wel geruchten dat Apple de gewone Airpods (2nd gen) begin volgend jaar een update geeft, waarbij ze meer het design van de Pro's zouden krijgen, maar geen ANC. Dat is echter nog koffiedik kijken...

Ik wacht eigenlijk nog op Airpods waarvan je zelf de accu's kan verwisselen :o
Thanks, heb ze inmiddels besteld. Ben benieuwd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kartmans1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:32
dr_dreey schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 09:47:
@Donno86
Heb ik ook gehad aantal weken geleden met rechter airpod (deze is tevens een aantal weken ervoor onder garantie vervangen ivm kraken en 'fluiten'). Ik heb 't rechter gat van de case met schone perslucht stofvrij gemaakt en de contacten met een wattenstaafje gereinigd, hielp niet echt. Later airpod zonder eartip in de case en laden ging toen goed (led groen als airpod opgeladen in case komt, oranje als die in case opgeladen wordt).
Als je de airpods case opent en meteen rechter (of linker) airpod iets uit de case lift (airpod met wijsvinger aan achterkant (wijsvinger tussen achterkant airpod en scharnier case naar voren duwen) en meteen weer terug in de case laat 'vallen' moet de led op de case bij 't liften van de airpod uitgaan en bij 't 'terugvallen' in de case groen of oranje (afhankelijk van accu niveau airpod) oplichten. Zo weet je dat de airpod goed contact maakt met de case en dus oplaadt als nodig.
Nadat ik de eartip opnieuw aan de airpod bevestigd heb bleef het contact maken, en dus opladen goed gaan.
Best guess is dat de eartip niet helemaal goed heeft gezeten m.a.g. dat airpod niet goed contact maakte in de case...
Hier ook hetzelfde gehad, maar nadat ik de AirPods heb gereset werkte alles weer naar behoren. Dit is zo’n drietal weken geleden geweest. Sindsdien niet meer het euvel gehad terwijl ik het daarvoor meerdere malen per week had. Ook de rechter AirPod zoals bij jullie twee. Wellicht dat het iets met een update te maken heeft gehad?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jieve
Inmiddels mn Pro’s in gebruik, wat een topdingen! Geluid is echt super, zitten ook perfect! 😎

Weet iemand ook als de pro’s zelf kan switchen tussen 2 iPhones?
Dat die bijvoorbeeld koppelt met het toestel die over gaat?

[ Voor 40% gewijzigd door Jieve op 20-09-2020 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Spatial Audio werkt echt super. Zit nu buiten in de tuin TV te kjiken via de Ziggo GO app en het lijkt alsof ik helemaal geen AirPods in heb, maar dat het geluid direct uit de iPad zelf komt. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GertJan2012
Rivanov schreef op zondag 20 september 2020 @ 14:42:
Spatial Audio werkt echt super. Zit nu buiten in de tuin TV te kjiken via de Ziggo GO app en het lijkt alsof ik helemaal geen AirPods in heb, maar dat het geluid direct uit de iPad zelf komt. :)
Das knap :9 , de Ziggo Go App ondersteund momenteel nog helemaal geen spatial audio.Op zich gunstig want nu bij jij dus al helemaal tevreden over je Airpods Pro, en het kan nog beter ! Voor zover ik weet is er nu alleen support in Apple TV plus, Disney +, Hulu. Overigens wordt de ondersteuning voor andere apps ( Netflix, Youtube e.d. ) nog wel verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
GertJan2012 schreef op maandag 21 september 2020 @ 07:58:
[...]

Das knap :9 , de Ziggo Go App ondersteund momenteel nog helemaal geen spatial audio.Op zich gunstig want nu bij jij dus al helemaal tevreden over je Airpods Pro, en het kan nog beter ! Voor zover ik weet is er nu alleen support in Apple TV plus, Disney +, Hulu. Overigens wordt de ondersteuning voor andere apps ( Netflix, Youtube e.d. ) nog wel verwacht.
Ik kreeg in de Ziggo App toch echt de melding dat Spatial Audio actief was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Rivanov schreef op maandag 21 september 2020 @ 08:19:
[...]

Ik kreeg in de Ziggo App toch echt de melding dat Spatial Audio actief was.
Heb je toevallig de Next? Dan schijnt er wel 5.1 audio gebruikt te worden in de Ziggo Go APP

https://community.ziggo.n...go-app-voor-android-61589

Ik had dit zelf geeneens ergens gelezen, maar wat een raar iets, dat je abo bepaald welke audiostream je krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Vorkie schreef op maandag 21 september 2020 @ 08:25:
[...]

Heb je toevallig de Next? Dan schijnt er wel 5.1 audio gebruikt te worden in de Ziggo Go APP

https://community.ziggo.n...go-app-voor-android-61589

Ik had dit zelf geeneens ergens gelezen, maar wat een raar iets, dat je abo bepaald welke audiostream je krijgt.
Jep, heb de Next. :)
En dat verklaart het inderdaad, want ik hoorde wel verschil tussen RTL 7 (Dolby Digital) en Eurosport (Stereo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Niet online
Rivanov schreef op maandag 21 september 2020 @ 08:32:
[...]

En dat verklaart het inderdaad, want ik hoorde wel verschil tussen RTL 7 (Dolby Digital) en Eurosport (Stereo).
Grappig om zo te ontdekken, maar ik ga er geen Next voor aanschaffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GertJan2012
Rivanov schreef op maandag 21 september 2020 @ 08:32:
[...]

Hier ook een Next , zal het nog eens testen met een ander kanaal dan! Vreemd want in de Go app maakt Ziggo er geen reclame voor, en de laatste paar dagen is er volgens mij ook geen nieuwe release van de app geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie 1975
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 11-02 10:17
Hi, ik heb gisteren een airpod pro gekocht, maar het updaten naar de nieuwste software wil nog niet.
Wat is de beste methode? Doosje open/dicht aan de oplader of niet?

Hoor graag jullie ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
GertJan2012 schreef op maandag 21 september 2020 @ 08:57:
[...]

Hier ook een Next , zal het nog eens testen met een ander kanaal dan! Vreemd want in de Go app maakt Ziggo er geen reclame voor, en de laatste paar dagen is er volgens mij ook geen nieuwe release van de app geweest.
Je moet inderdaad even een kanaal testen die in Dolby Digital uitzend, zoals bijvoorbeeld RTL.
Ik was echt even in de veronderstelling dat het geluid uit de iPad zelf kwam i.p.v. AirPods. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GertJan2012
Rivanov schreef op maandag 21 september 2020 @ 09:13:
[...]

Je moet inderdaad even een kanaal testen die in Dolby Digital uitzend, zoals bijvoorbeeld RTL.
Ik was echt even in de veronderstelling dat het geluid uit de iPad zelf kwam i.p.v. AirPods. :+
Damn.. je hebt gelijk. Het lijkt inderdaad alsof het echt daar vandaan komt. Voet een beetje als een mindfu*k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rominick
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 27-05 20:37
Een update op mn krakende linker airpod pro. Zaterdag zonder afspraak langsgegaan bij de apple store amsterdam. Stond binnen 30 min met een nieuwe airpod pro buiten de deur ondanks de drukte en temperatuur metingen enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GertJan2012
rominick schreef op maandag 21 september 2020 @ 09:56:
Een update op mn krakende linker airpod pro. Zaterdag zonder afspraak langsgegaan bij de apple store amsterdam. Stond binnen 30 min met een nieuwe airpod pro buiten de deur ondanks de drukte en temperatuur metingen enz.
Tja, je betaald er wat voor, maar je krijgt ook wat :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
GertJan2012 schreef op maandag 21 september 2020 @ 09:22:
[...]

Damn.. je hebt gelijk. Het lijkt inderdaad alsof het echt daar vandaan komt. Voet een beetje als een mindfu*k
Het werkt idd geniaal haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13:02
rominick schreef op maandag 21 september 2020 @ 09:56:
Ik heb apple gebeld en kreeg hem per postpakket. En erna opsturen. Zelfde probleem idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rominick
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 27-05 20:37
TweakerVincent schreef op maandag 21 september 2020 @ 12:22:
[...]

Ik heb apple gebeld en kreeg hem per postpakket. En erna opsturen. Zelfde probleem idd
Dat kreeg ik ook door dat het via de post kon, maar moest in amsterdam zijn. Maar ben wel blij met de service.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcel S
  • Registratie: Oktober 2012
  • Nu online
Lukt bij mij ook nog steeds niet. Doosje aan stroom, verschillende keren doosje geopend en gesloten. Helaas.
Vinnie 1975 schreef op maandag 21 september 2020 @ 09:07:
Hi, ik heb gisteren een airpod pro gekocht, maar het updaten naar de nieuwste software wil nog niet.
Wat is de beste methode? Doosje open/dicht aan de oplader of niet?

Hoor graag jullie ervaringen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UnitedJunk
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-06 08:27
Marcel S schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:33:
Lukt bij mij ook nog steeds niet. Doosje aan stroom, verschillende keren doosje geopend en gesloten. Helaas.

[...]
Er is helaas geen knop in iOS om de AirPods geforceerd te updaten. Bij mij waren de AirPods na een middagje op de (draadloze) lader ineens geupdate.

CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie 1975
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 11-02 10:17
Dank jullie, ik moet dus gewoon beetje geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
Laten jullie de Airpods en de case de eerste keer helemaal leeg lopen en dan opladen tot 100?
Of kan je ze gewoon elke keer terug stoppen in de case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:23

De Nelis

en anders maar niet...

Jieve schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:32:
Laten jullie de Airpods en de case de eerste keer helemaal leeg lopen en dan opladen tot 100?
Je kan ze gewoon elke keer in de case stoppen. Het laden stopt als ze 100% zijn.

time is infinite, but each week is ten hours short..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
nav post hierboven, spacial audio met ipad en airpods pro uitgeprobeerd. Het werkt zeer goed en geluid lijkt bij bv RTL4 uit de ipad te komen, echter wat heb ik hieraan? Ik heb liever dat het stereo in mijn oren komt.

Of moet ik dit anders zien? Met gamen ofzo misschien grappig maar geluid uit ipad zelf laten lijken komen is eerder een downgrade?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TweakerVincent
Jieve schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:32:
ja ik zet mijn wekker om 2 uur snachts zodat ik ze eruit kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Niet online
Ik blijf het geweldig vinden die spatial audio, in Disney+ werkt het ook goed, dus bijvoorbeeld Pirates of the Caribbean kijken is gewoon weer een andere belevenis.

Je lijkt "in de ruimte" te staan en alle geluiden om je heen te horen.

Ik kan mij voorstellen dat mensen het raar vinden, maar je geluid komt waar de persoon zich bevind, dus als jij met je hoofd naar rechts kijkt, is de persoon links van je....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-06 15:46

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Waar kan ik überhaupt de firmware versie inzien? Ik heb al moeten googlen om accu niveau te zien :+

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mu.siQ schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 21:20:
Waar kan ik überhaupt de firmware versie inzien? Ik heb al moeten googlen om accu niveau te zien :+
Instellingen > Bluetooth > i'tje naast je AirPods > Versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 28-05 19:38
Ook maar net eens AirPods Pro besteld op Amazon, was er al een tijdje voor aan het zien en nu 199 Euro en zit toch bijna elke dag 2 x 30 min op de bus en voor in bed met de iPad ook wel handig.

Vooral benieuwd naar ANC ( nooit gehad ) en binnenkort ook een AW 6 halen dus AirPods leken me de juiste keuze.
Hoop in ieder geval dat ze zonder problemen passen, heb een setje QCY Q2 uit China maar die geven geen goede seal in 1 oor, heb ook een setje 3.5mm in-ears JBL T110 voor Switch en die passen dan weer perfect op 2 seconden in mijn oren.

Hopelijk zit dat wel snor bij AirPods door het ovale design van de tips, die van QCY zijn wel heel dun en dan meteen het plastic stukje in je oor van de bud zelf daarmee sealen ze niet denk ik, de tips van mijn bedraade JBL zijn dikker in het midden dus daarmee dat ik wel hoop heb in de AirPods want daar zit ook geen plastic stukje van de bud zelf in de tip.

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 04-06 15:16
Is er ergens een demo YouTube filmpje ofzo beschikbaar waarin dat Spatial Audio te testen valt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-06 17:32

TDB

smeerbartje schreef op donderdag 24 september 2020 @ 08:58:
Is er ergens een demo YouTube filmpje ofzo beschikbaar waarin dat Spatial Audio te testen valt?
YouTube: Dolby Atmos demos 4k HDR (Good for testing TV or mobile HDR Supporte...

PSN: TDBtje

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik kwam toevallig laatst op deze app. Hiermee kan je het even ervaren.

https://apps.apple.com/nl...peaker-check/id1052439918

• Jieve
Ziggo app, RTL kanalen :)
Die apps hebben ook geen Spatial support :)

https://www.reddit.com/r/..._work_with_spatial_audio/
Deze apps tot nu toe wel.

Ik heb wat "vakantie films" met 5.1 audio naar AC3 geconverteerd, dan werkt het ook in de files app.
Best een toffe ervaring ondanks dat het fake surround is.

• Jieve
Donstil schreef op donderdag 24 september 2020 @ 11:46:
[...]

Sure?
Volgens mij werkte dat wel hoor..

Ik heb het even getest, met de Ziggo app en RTL4, werkt prima.

[ Voor 13% gewijzigd door Jieve op 24-09-2020 11:55 ]

Jieve schreef op donderdag 24 september 2020 @ 11:53:
[...]

Sure?
Volgens mij werkte dat wel hoor..
Tenzij ze toevallig 5.1 AC3 gebruiken hoor. Alleen dat lijkt me sterk.

• Jieve
Donstil schreef op donderdag 24 september 2020 @ 11:55:
[...]

Tenzij ze toevallig 5.1 AC3 gebruiken hoor. Alleen dat lijkt me sterk.
Met andere woorden:

Heb jij een Mediabox Next en gebruik je de Ziggo GO TV app op een Nvidia Shield, dan heb je 5.1 Dolby
Heb jij een CI+, Humax, Mediabox XL, etc en gebruik je de Ziggo GO TV app op een Nvidia Shield, dan heb je geen 5.1 Dolby

Ziggo forum
Jieve schreef op donderdag 24 september 2020 @ 11:59:
[...]

Met andere woorden:

Heb jij een Mediabox Next en gebruik je de Ziggo GO TV app op een Nvidia Shield, dan heb je 5.1 Dolby
Heb jij een CI+, Humax, Mediabox XL, etc en gebruik je de Ziggo GO TV app op een Nvidia Shield, dan heb je geen 5.1 Dolby

Ziggo forum
En 5.1 dolby is niet genoeg, het moet specifiek AC3 zijn.

• Jieve
Donstil schreef op donderdag 24 september 2020 @ 12:00:
[...]

En 5.1 dolby is niet genoeg, het moet specifiek AC3 zijn.
Oke, zodra je Spatial aanzet bij RTL4, dan hoor je het geluid veranderen.
Dit heb je bij Ned 1, 2, 3 bijvoorbeeld niet.

Ik zal even de Disney+ openen, kijken hoe dat Spatial moet klinken dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jieve schreef op donderdag 24 september 2020 @ 12:12:
[...]

Oke, zodra je Spatial aanzet bij RTL4, dan hoor je het geluid veranderen.
Dit heb je bij Ned 1, 2, 3 bijvoorbeeld niet.

Ik zal even de Disney+ openen, kijken hoe dat Spatial moet klinken dan.
Nu bedoel je? Want nu is er Eigen Huis & tuin op zie ik. Zou mij sterk verbazen als dat in 5.1 opgenomen wordt 8)7

Ervaar je niet "Follow iPhone"? Want ik heb het over Spatial Audio als in, 5.1 virtual Surround.

Je kunt het voor nu het beste horen bij Greyhound op Apple+

[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 24-09-2020 12:17 ]

• Jieve
Donstil schreef op donderdag 24 september 2020 @ 12:16:
[...]

Nu bedoel je? Want nu is er Eigen Huis & tuin op zie ik. Zou mij sterk verbazen als dat in 5.1 opgenomen wordt 8)7

Ervaar je niet "Follow iPhone"? Want ik heb het over Spatial Audio als in, 5.1 virtual Surround.

Je kunt het voor nu het beste horen bij Greyhound op Apple+
Je hebt idd gelijk denk ik, klinkt anders.
Ga even Greyhound proberen, thanks! :)

• Rivanov
Donstil schreef op donderdag 24 september 2020 @ 11:46:
[...]

Jawel, Ziggo GO heeft ondersteuning voor Spatial Audio bij zenders met Dolby Surround (zoals RTL etc.)

Rivanov schreef op donderdag 24 september 2020 @ 12:19:
[...]

Jawel, Ziggo GO heeft ondersteuning voor Spatial Audio bij zenders met Dolby Surround (zoals RTL etc.)
Ooh nice, dan klopt het toch wat @Jieve ervaart.
Hebben ze snel gedaan dan.

Is daarmee dan ook bevestigd dat Eigen huis & tuin opgenomen wordt in 5.1 :o

[ Voor 11% gewijzigd door Donstil op 24-09-2020 12:21 ]

• Rivanov
Donstil schreef op donderdag 24 september 2020 @ 12:20:
[...]

En wat ik afgelopen zondag al aangaf. ;)

https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/63867074

Ja joh ik zit al jou berichten niet door te spitten :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Donstil schreef op donderdag 24 september 2020 @ 12:23:
[...]

Ja joh ik zit al jou berichten niet door te spitten :P
Valt me van je tegen Donstil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jieve
Donstil schreef op donderdag 24 september 2020 @ 12:20:
[...]

Ben gelukkig toch niet helemaal gek 8)7 8)7
Begon ook al te twijfelen haha
Ik zie overigens nog geen officiële bevestiging.
En volgend de link hierboven heb je ook een Mediabox Next abonnement nodig.

Hebben jullie dat? @Jieve @Rivanov ? Ik persoonlijk heb alleen Ziggo internet namelijk.
(en dan lijkt de Go app dus kreupeler ofz)

[ Voor 68% gewijzigd door Donstil op 24-09-2020 12:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jieve schreef op donderdag 24 september 2020 @ 12:24:
[...]

Ben gelukkig toch niet helemaal gek 8)7 8)7
Haha ja das wel een lekkere bevestiging.

• Rivanov
Donstil schreef op donderdag 24 september 2020 @ 12:24:

Hebben jullie dat? @Jieve @Rivanov ? Ik persoonlijk heb alleen Ziggo internet namelijk.
Ja, ik heb Ziggo Next.
Wanneer je geen Ziggo Next hebt, dan heb je inderdaad géén Dolby Surround via de Ziggo GO app.
Vandaar het verschil tussen jouw app en onze ervaring. :)

[ Voor 16% gewijzigd door Rivanov op 24-09-2020 12:35 ]

• Jieve
Donstil schreef op donderdag 24 september 2020 @ 12:24:

Yes, heb Ziggo Next.
Aah ja, ik dus niet, daar gaan mijn testen.
Handig weer Ziggo.

Maar veel plezier met Eigen huis en Tuin in 5.1. dan!

[ Voor 30% gewijzigd door Donstil op 24-09-2020 12:41 ]

• TDB

TDB

Donstil schreef op donderdag 24 september 2020 @ 11:16:
[...]

De YouTube app heeft nog geen support voor Spatial audio.
Via Safari gekeken, klonk erg mooi!

TDB schreef op donderdag 24 september 2020 @ 12:57:
[...]

Via Safari gekeken, klonk erg mooi!
Geen idee eigenlijk of het daarin al werkt.
Op Google vind ik er zo snel niets over.

• TDB

TDB

Donstil schreef op donderdag 24 september 2020 @ 13:00:
[...]

Geen idee eigenlijk of het daarin al werkt.
Op Google vind ik er zo snel niets over.
bij mij iig wel

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Verwachten jullie dit jaar nog nieuwe airpods? Wilde vandaag airpods pro kopen, maar als er toch nieuwe airpods komen kan ik beter nog wachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GertJan2012
SC4RF4C3 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:29:
Verwachten jullie dit jaar nog nieuwe airpods? Wilde vandaag airpods pro kopen, maar als er toch nieuwe airpods komen kan ik beter nog wachten.
Nope. Maar goed, mijn glazenbol is wel een keer aan vervanging toe.
Pagina: 1 ... 13 ... 34 Laatste

Let op:
Dit topic is voor discussies over en ervaringen met de AirPods Pro. Voor prijzen, beschikbaarheid en levertijden kun je terecht in:
[AirPods] Levertijden & Beschikbaarheid