Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 10:38
giantgiantus schreef op maandag 11 november 2019 @ 08:02:
Ik heb de app teruggebracht. Erg jammer, maar ik kan niet goed tegen afgesloten oren. Ik word er misselijk van en krijg ook hoofdpijn, zeker in het vliegtuig (waar ik ze primair voor wil hebben). Heb ooit ook de bose koptelefoon gehad met ANC en daar had ik zelfde probleem mee. Had de hoop dat de ventilatie van de app zouden helpen met de misselijkheid en hoofdpijn maar helaas.

Wel jammer, muziek klinkt toch weer wat beter dan met de AP2 en ik vind ze ook mooier met kortere stokjes. Een andere functie die ik erg fijn vind, Siri die berichten voorleest werkt, gelukkig ook op de ap2
Jammer. Wel apart. Ik heb zelf het idee dat ik met de standaard AirPods juist meer afgesloten oren had. Juist door de transparency mode. Of bedoel je als je ANC aan hebt staan? Want dat heb je met iedere ANC headset.

Ik heb gisteren voor het eerst met de APP hardgelopen. Blijven uitstekend zitten bij mij.

bram1984 wijzigde deze reactie 11-11-2019 08:41 (4%)

• Geert1976
  • Registratie: oktober 2012
  • Niet online
pro tip voor het draadloos opladen van de oplaadcase;

de case op de draadloze oplader 'face up' opladen...oranje lampje gaat kort branden, daarna weer uit.
Na bijv half uurtje zacht tikken op de oplaadcase, lichtje brandt dan of oranje (nog niet vol) of groen (oplaadcase klaar met opladen).

• Froggle
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 01:38
Bij het opladen van de case met de AirPods erin, heeft het opladen van de AirPods dan prio vóór de case? Dus mag je er vanuit gaan dat de AirPods vol zijn als ik ze van de laadplaat afhaal en de case groen op licht?

Desk, Network, Film / Picture & On-the-go Kit | Xbox Live: Froggle | Strava

• bram1984
Froggle schreef op maandag 11 november 2019 @ 12:21:
Bij het opladen van de case met de AirPods erin, heeft het opladen van de AirPods dan prio vóór de case? Dus mag je er vanuit gaan dat de AirPods vol zijn als ik ze van de laadplaat afhaal en de case groen op licht?
Goeie vraag. Heb ik me in 3 jaar eigenlijk nog nooit druk om gemaakt. Is dat heel boeiend? Ik moet zeggen: ik heb ze ook nog nooit 5 uur achter elkaar gebruikt, dus vandaar misschien.

• Froggle
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 01:38
@bram1984 Gewoon algemene vraag. In de praktijk zal het niet heel veel uitmaken want het laden van de AirPods gaat in feite vanzelf en wanneer is de case nou leeg. Om dit te checken zou je dus een case moeten hebben die helemaal leeg is, Airpods ook, in de case stoppen en aan de lader. Daarna na een half uurtje kijken of de AirPods al vol zijn of dat de case eerst worden geladen.

Desk, Network, Film / Picture & On-the-go Kit | Xbox Live: Froggle | Strava

• bram1984
Froggle schreef op maandag 11 november 2019 @ 13:29:
@bram1984 Gewoon algemene vraag. In de praktijk zal het niet heel veel uitmaken want het laden van de AirPods gaat in feite vanzelf en wanneer is de case nou leeg. Om dit te checken zou je dus een case moeten hebben die helemaal leeg is, Airpods ook, in de case stoppen en aan de lader. Daarna na een half uurtje kijken of de AirPods al vol zijn of dat de case eerst worden geladen.
Ja inderdaad. Is mij in ieder geval nog nooit gebeurd. Volgens mij hebben de AirPods sowieso prio. Ik heb ze wel eens aan een laadkabel gehad en toen was de case na enige tijd nog op hetzelfde niveau terwijl de dopjes vol waren.

• World Citizen
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 21-01 12:37
Hey ligt het nu aan mijn ogen of is het plaatje op deze site van Apple duidelijk in zwart uitgevoerd?

Je kunt zeggen dat ze met de belichting hebben gespeeld, maar kijkend naar het rubber van het rechter dopje lijkt me dit toch echt zwart?

https://www.apple.com/airpods-pro/

• Tinxian
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 21-01 17:21
World Citizen schreef op maandag 11 november 2019 @ 14:32:
Hey ligt het nu aan mijn ogen of is het plaatje op deze site van Apple duidelijk in zwart uitgevoerd?

Je kunt zeggen dat ze met de belichting hebben gespeeld, maar kijkend naar het rubber van het rechter dopje lijkt me dit toch echt zwart?

https://www.apple.com/airpods-pro/

[Afbeelding]
Nee ze hebben met licht gespeeld. Als je scrollt is het wit.

• World Citizen
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 21-01 12:37
Tinxian schreef op maandag 11 november 2019 @ 14:36:
[...]

Nee ze hebben met licht gespeeld. Als je scrollt is het wit.
Ja klopt inderdaad. Jammer :(

• ProGamerNL
  • Registratie: november 2019
  • Laatst online: 22-11-2019
Inderdaad jammer. Was wel gaaf geweest :D 8)

• hmr
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 21-01 13:21
Heb de Airpods net binnen en ben er goed over te spreken. Ik heb ook een Sony wh-1000 mx3 en alhoewel de geluidskwaliteit van deze headphone (een stuk) beter is, zijn de Airpods een stuk praktischer. De ANC van de Sony’s is ook beter, maar de ANC van de Apple voel je minder. Qua druk op de oren. Aangezien ik tinnitus heb en daar toch wel wat gevoelige oren van krijg, is dat een groot pluspunt. Voor daily gebruik zijn ze daarom denk ik voor mij beter. Ben benieuwd hoe het is als ik er wat langer aan gewend ben.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• alienfruit
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 21-01 18:56

alienfruit

the alien you never expected

Ja, ze zitten eigenlijk best wel fijn en de ANC in de tube is echt fantastisch. De tube kan erg lawaaierig zijn (90+ dB) en nu is het aangenaam stil. Alleen nu heb ik Transparency aan staan op kantoor en het is eigenlijk erger dan gewoon ANC uit te zetten

• avdl72
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 31-12-2019
hmr schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 09:29:
Heb de Airpods net binnen en ben er goed over te spreken. Ik heb ook een Sony wh-1000 mx3 en alhoewel de geluidskwaliteit van deze headphone (een stuk) beter is, zijn de Airpods een stuk praktischer. De ANC van de Sony’s is ook beter, maar de ANC van de Apple voel je minder. Qua druk op de oren. Aangezien ik tinnitus heb en daar toch wel wat gevoelige oren van krijg, is dat een groot pluspunt. Voor daily gebruik zijn ze daarom denk ik voor mij beter. Ben benieuwd hoe het is als ik er wat langer aan gewend ben.
Hoi,
Ik heb ook de Sony WH-1000 MX3 en die bevallen redelijk goed wat betreft ANC.
Ik ben erg benieuwd naar jou ervaring en vergelijk van deze Sony met de nieuwe AirPods Pro.
Zo zou ik graag willen weten of het geluid net zoogde gedempt wordt als bij Sony, en hoe het draagcomfort is.
Ik wil ze met name gebruiken in een kantoor omgeving om daar het rumoer van gesprekken en roepende collega’s te beperken.

avdl72 wijzigde deze reactie 12-11-2019 13:33 (6%)

• hmr
avdl72 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 13:28:
[...]

Hoi,
Ik heb ook de Sony WH-1000 MX3 en die bevallen redelijk goed wat betreft ANC.
Ik ben erg benieuwd naar jou ervaring en vergelijk van deze Sony met de nieuwe AirPods Pro.
Zo zou ik graag willen weten of het geluid net zoogde gedempt wordt als bij Sony, en hoe het draagcomfort is.
Ik wil ze met name gebruiken in een kantoor omgeving om daar het rumoer van gesprekken en roepende collega’s te beperken.
Sony is wel echt beter in noice cancelling. Qua comfort vind ik de airpods beter. Je voelt ze nauwelijks zitten en die Sony's voel je wel degelijk zitten en staat wat meer druk op je oor ook door de noice cancelling. Het rumoer wordt tot op heden goed genoeg beperkt, later nog wat meer ervaringen van mijn zijde ;)

Geluid is wel echt groot verschil. Maar dat weet je van tevoren. De Airpods hebben weinig bass in vergelijking tot de Sony's.

hmr wijzigde deze reactie 12-11-2019 14:59 (6%)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• avdl72
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 31-12-2019
hmr schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 14:12:
[...]

Sony is wel echt beter in noice cancelling. Qua comfort vind ik de airpods beter. Je voelt ze nauwelijks zitten en die Sony's voel je wel degelijk zitten en staat wat meer druk op je oor ook door de noice cancelling. Het rumoer wordt tot op heden goed genoeg beperkt, later nog wat meer ervaringen van mijn zijde ;)

Geluid is wel echt groot verschil. Maar dat weet je van tevoren. De Airpods hebben weinig bass in vergelijking tot de Sony's.
Ok. Dank je wel.

• Grin
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 22:56

Grin

Ride si sapis.

Dat is idd de rode draad door veel reviews: de Sony's hebben beter geluid en ANC, maar de AirPods genieten uiteindelijk toch de voorkeur vanwege: comfort, gemakt, formaat, integratie met iOS, etc.
Dat is met meer (veel?) Apple producten zo.

NewsBlur || My Fujifilm gear

• bram1984
alienfruit schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 12:34:
Ja, ze zitten eigenlijk best wel fijn en de ANC in de tube is echt fantastisch. De tube kan erg lawaaierig zijn (90+ dB) en nu is het aangenaam stil. Alleen nu heb ik Transparency aan staan op kantoor en het is eigenlijk erger dan gewoon ANC uit te zetten
Logisch. Transparency laat geluid door.

• alienfruit
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 21-01 18:56

alienfruit

the alien you never expected

Logisch. Transparency laat geluid door.
Oh ja, dat zal vast wel. Als ik Transparancy uit zet is het toch een stuk minder lawaaierig dan met Transparency aan. Op een of andere manier had ik dat nou weer niet verwacht 8)7

Blijf erbij ANC is heerlijk in de tube, echt een oase van rust. Heerlijk O+

• bram1984
alienfruit schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 21:04:
[...]

Oh ja, dat zal vast wel. Als ik Transparancy uit zet is het toch een stuk minder lawaaierig dan met Transparency aan. Op een of andere manier had ik dat nou weer niet verwacht 8)7

Blijf erbij ANC is heerlijk in de tube, echt een oase van rust. Heerlijk O+
Huh, juist wel toch? Transparancy = microfoons laten geluid van buiten door. Transparency uit + ANC uit is gewoon in-ear seal en laat vanzelfsprekend minder geluid door.

• Tinxian
Je kan nu nieuwe ear tips krijgen. Volg deze stappen:

1. Ga naar https://getsupport.apple.com
2. Selecteer AirPods
3. Selecteer Verloren of ontbrekende AirPods.
4. Selecteer AirPods Pro-oorkussentjes vervangen.

• YRH
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 10:16
Iemand enig idee of het testen bij de Apple Stores nog steeds mogelijk is? Zou ze graag willen testen voordat ik ze aanschaf, vond de bass op de normale Airpods altijd zo tegenvallen.

• bram1984
YRH schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 22:19:
Iemand enig idee of het testen bij de Apple Stores nog steeds mogelijk is? Zou ze graag willen testen voordat ik ze aanschaf, vond de bass op de normale Airpods altijd zo tegenvallen.
Deze hebben minder bass.

Bij Coolblue kan je ze binnen 30 dagen terug brengen.

• matthijst
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 23:37
Met "deze" bedoel je de normale Airpods neem ik aan?
De pros hebben meer bas.

• knakker2
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 03:06
Hoesjes, cases, skins etc. Voor de eerdere pods genoeg te vinden. Voor de Pro is het zowat nihil. Komt dat nog?

• bram1984
matthijst schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 23:36:
Met "deze" bedoel je de normale Airpods neem ik aan?
De pros hebben meer bas.
Dan zou ik ze nog eens goed een keer direct naast elkaar luisteren. De oude modellen klinken een stuk doffer en minder mooi, maar de bass is absoluut meer aanwezig.

• Tinxian
knakker2 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 03:04:
Hoesjes, cases, skins etc. Voor de eerdere pods genoeg te vinden. Voor de Pro is het zowat nihil. Komt dat nog?
Op Bol.com staat wel wat op.

• matthijst
Daar denken reviewers anders over (bas op de pro).

matthijst wijzigde deze reactie 13-11-2019 08:25 (19%)

• bram1984
matthijst schreef op woensdag 13 november 2019 @ 08:25:
Daar denken reviewers anders over (bas op de pro).
Sommigen wel inderdaad. Maar heb je ze direct naast elkaar getest? Eerste wat me opviel.

• matthijst
bram1984 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 09:00:
[...]

Sommigen wel inderdaad. Maar heb je ze direct naast elkaar getest? Eerste wat me opviel.
Ja, maar had dus een andere ervaring :)

• bram1984
matthijst schreef op woensdag 13 november 2019 @ 09:01:
[...]

Ja, maar had dus een andere ervaring :)
Apart. Ik zit hier met 2 collega's in de kamer die ook zijn overgestapt (waarvan eentje behoorlijk audiofiel) en die vinden de bass ook minder. Dat is overigens niet direct een slecht ding. Het geluid is veel verfijnder en subtieler dan bij de oude modellen. Het lijkt er vooral op dat het frequentiebereik van de bas wat breder is geworden. Ik zou de Pro's nooit meer willen inruilen voor de oude, maar de oude AirPods "voel" je een stuk meer qua bass.

• Geert1976
  • Niet online
ik zit vandaag op mijn laatste dag van mogelijkheid tot retourneren bij de Apple Store.

Het is echt afwegingen maken; ben zéér tevreden met 't geluid wat uit de Pro komt (zeker tov 't vorige model). Maar het draagcomfort/gebruiksgemak vind ik nog echt wel stukken minder dan t vorige model.
Met deze silicone dopjes ben ik ook zeer vaak bezig met opnieuw in mn oren doen, vorige model 1x in en geen omkijken meer naar.

Bij mijn reguliere AirPods had ik nooit last van de Pods als ik ze langdurig in had, ook gingen ze niet jeuken.
Deze silicone dopjes jeuken zo'n 30-45 minuten.

Heb alle 3 de formaten dopjes al uitgebreid getest, maar het draagcomfort blijft k*t voor mijn oren.

Geert1976 wijzigde deze reactie 13-11-2019 10:36 (10%)

• Nick25
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 10:11
Geert1976 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 10:34:
ik zit vandaag op mijn laatste dag van mogelijkheid tot retourneren bij de Apple Store.

Het is echt afwegingen maken; ben zéér tevreden met 't geluid wat uit de Pro komt (zeker tov 't vorige model). Maar het draagcomfort/gebruiksgemak vind ik nog echt wel stukken minder dan t vorige model.
Met deze silicone dopjes ben ik ook zeer vaak bezig met opnieuw in mn oren doen, vorige model 1x in en geen omkijken meer naar.

Bij mijn reguliere AirPods had ik nooit last van de Pods als ik ze langdurig in had, ook gingen ze niet jeuken.

Heb alle 3 de formaten dopjes al uitgebreid getest, maar het draagcomfort blijft k*t voor mijn oren.
Terug brengen en je airpods 1/2 gebruiken :)

A person who never made a mistake never tried anything new.

• bram1984

Aangezien comfort naast het geluid het allerbelangrijkste is, zou ik ze terugbrengen. Je moet iets niet houden als het niet lekker zit. Of het nu schoenen, een broek of oordopjes zijn.

• wes-
  • Registratie: oktober 2003
  • Nu online

Ik had precies hetzelfde probleem. Ik heb ze retour gestuurd na lang testen en twijfelen want voor zo'n bedrag vind ik dat er geen twijfel mag zijn in draagcomfort.

• epo
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 20-01 22:15

De "oude" AirPods zaten dan ook losjes in het oor (niet dat ze uitvallen). Daarom zijn het wat mij betreft ook twee verschillende producten. Ze zitten bij mij ook minder prettig, maar gaan gelukkig niet irriteren. ANC en het veel betere geluid (door de strakke fitting) maken het voor mij super dopjes. Overigens had ik de oude toch al weggeven. Maar blijft bij iedereen verschillend, misschien dat de Bose of Sony dopjes jou beter passen?

• Geert1976
  • Niet online
epo schreef op woensdag 13 november 2019 @ 13:45:
[...]

De "oude" AirPods zaten dan ook losjes in het oor (niet dat ze uitvallen). Daarom zijn het wat mij betreft ook twee verschillende producten. Ze zitten bij mij ook minder prettig, maar gaan gelukkig niet irriteren. ANC en het veel betere geluid (door de strakke fitting) maken het voor mij super dopjes. Overigens had ik de oude toch al weggeven. Maar blijft bij iedereen verschillend, misschien dat de Bose of Sony dopjes jou beter passen?
Ik ga de 'reguliere' AirPods kopen. Ook juist vanwege de kleine (handige) case.

• TweakerVincent
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 10:34
Geert1976 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 14:02:
[...]

Ik ga de 'reguliere' AirPods kopen. Ook juist vanwege de kleine (handige) case.
Ik ga denk beide gebruiken. 143 euro voor AP2 is niet duur dus dan maar beide :)

• epo
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 20-01 22:15
TweakerVincent schreef op woensdag 13 november 2019 @ 14:15:
[...]

Ik ga denk beide gebruiken. 143 euro voor AP2 is niet duur dus dan maar beide :)
Haha, ja voor bellen vind ik de nieuwe niet prettig, oude zijn sneller in te zetten en gewoon prettiger met bellen. Misschien wel een bewuste strategische zet van Apple, koop ze allebei :)

• TweakerVincent
epo schreef op woensdag 13 november 2019 @ 14:51:
[...]

Haha, ja voor bellen vind ik de nieuwe niet prettig, oude zijn sneller in te zetten en gewoon prettiger met bellen. Misschien wel een bewuste strategische zet van Apple, koop ze allebei :)
Ja product lijkt duur 140 e maar voor andere producten leg ik het zo neer. En ik gebruik ze echt eke dag intensief.

• joderoo
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 08:16
Heb de APP nu 2 weken en zeer tevreden mee!

Ik vraag me zelfs af hoe ze die dingen nog kunnen verbeteren voor de APP2 die ongetwijfeld over anderhalf jaar oid worden gepresenteerd. Welke functies/verbeteringen kunnen ze nog verzinnen die een upgrade waard zijn??

• deBennie
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 09:56
joderoo schreef op donderdag 14 november 2019 @ 10:34:

Ik vraag me zelfs af hoe ze die dingen nog kunnen verbeteren voor de APP2 die ongetwijfeld over anderhalf jaar oid worden gepresenteerd. Welke functies/verbeteringen kunnen ze nog verzinnen die een upgrade waard zijn??
Naja, ik dacht dat er ook een hartslagmeter in de nieuwe airpods aanwezig zou zijn:
https://appleinsider.com/...vice-than-the-apple-watch

Naja, misschien bij de volgende?

• JesseSebastian
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 21-01 16:50
Na ruim een week de APP in bezit een korte evaluatie.
Schrok in het begin van de geluidskwaliteit. Dit bleek deels te komen door een Spotify equalizer instelling. Nu dit aangepast is ben ik erg tevreden over het geluid.

ANC werkt prima, je merkt zeker significant verschil. Sommige stemmen komen er nog wel deels doorheen, maar dit dit niet super storend.
Heb daarnaast ook een overear Sony WH 1000xm3 die is superieur qua geluidskwaliteit en ANC, maar het feit dat de APP zo eenvoudig wisselt tussen een iPhone/iPad/Macbook zijn ze niet meer weg te slaan uit mijn oren.

Met de APP hardlopen gaat prima, maar had hier ook geen problemen mee met de oude 'iPhone" oordopjes en een paartje Airpods uit China.

Het wisselen tussen ANC en transparency mode werkt heerlijk!

De batterijduur is ruim voldoende. Heb nog geen moment gezeten dat ze leeg waren. Een ochtend werken, gedurende de pauze in het doosje, een overleg tussendoor en je hebt er zo een hele werkdag opzitten.

Het enige wat mij stoort is het volume van het geluid wat je hoort als je APP verbonden zijn. Dit is relatief hard omdat het volume vaak op 20% staat met ANC aan.

Al met al erg tevreden met mijn aankoop en zal het iedere 'Apple' gebruiker aanraden! _/-\o_

• DJH
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 17-01 10:16
JesseSebastian schreef op donderdag 14 november 2019 @ 10:55:
...
Schrok in het begin van de geluidskwaliteit. Dit bleek deels te komen door een Spotify equalizer instelling. Nu dit aangepast is ben ik erg tevreden over het geluid.
...
Welke equalizerinstelling gebruik je nu met Spotify?

• JesseSebastian
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 21-01 16:50
DJH schreef op donderdag 14 november 2019 @ 12:33:
[...]

'Kleine Luidsprekers' Iets meer bass en de high's wat geboost.

• bram1984
joderoo schreef op donderdag 14 november 2019 @ 10:34:

Genoeg te verzinnen. Volume controls, betere ANC, beter geluid, meerdere gelijktijdige bluetooth connecties, betere accuduur, USB-C.
DJH schreef op donderdag 14 november 2019 @ 12:33:
[...]

Ik gebruik zowel in mijn iPhone setting als in Spotify de Dance preset. Die vind ik overall het beste klinken over een breder scala aan muziekgenres.

Voor DJ sets die ik via SoundCloud luister, gebruik ik de app Soundy. Deze heeft een eigen equalizer met 10 verschillende frequentiesporen en igebouwde voorversterker waarmee je het volume kunt boosten. Veel sets zijn te zacht opgenomen en die kun je dan net even die extra kick geven. Ook hierbij gebruik ik de Dance preset.

• Dr.Fer
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 20-01 19:52
Firmware 2B588 is uit.

En het gekke geflipper wanneer 1 pod uit de case is lijkt voorbij!

Dr.Fer wijzigde deze reactie 14-11-2019 20:08 (61%)

• TweakerVincent
Dr.Fer schreef op donderdag 14 november 2019 @ 20:07:
Firmware 2B588 is uit.

En het gekke geflipper wanneer 1 pod uit de case is lijkt voorbij!
Hoe update hij ze?

• beezjeh
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 21-01 21:12
Automatisch bij mijn weten....

• TweakerVincent
Volgens mij is 584 de nieuwste niet 588

• beezjeh
TweakerVincent schreef op donderdag 14 november 2019 @ 20:31:
Volgens mij is 584 de nieuwste niet 588
Mijne is ook 2B588 en Google is je vriend!

https://wccftech.com/appl...e-2b588-previously-2b584/

beezjeh wijzigde deze reactie 14-11-2019 20:34 (24%)

• TweakerVincent
Top, hij is geupdate. Ik had een verkeerde bron

• beezjeh
Voor het eerst problemen gehad met mijn Pro vandaag. Connecten werkte totaal niet dus maar vergeten gedaan en opnieuw gekoppeld en het werkt weer.

Geen idee of dit toeval was of nieuwe firmware gerelateerd....

• Yzord
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 17-01 14:56
Waar ik last van heb is dat mijn APP's niet herkend wordt in Settings - General - About. Na een reboot komt er wel een optie bij (waarbij ik zag dat ik nog de oude firmware had), maar daarna was het weer prijs. Wat ik ook doe, de optie in About komt er gewoon niet meer bij.

Best irritant. Mensen opperen nu al dat ik fake APP's zou hebben, maar ik was een van de eerste in NL met APP's met inscriptie en gekocht in de Apple store met bon, dus dat lijkt me heel erg sterk.

• Jonas89
  • Laatst online: 02-12-2019
Is een apart hoesje nodig voor de case eigenlijk? Want kan geloven dat het witte plastiek snel krast...

• ex87
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 23:56
Jonas89 schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 16:33:
Is een apart hoesje nodig voor de case eigenlijk? Want kan geloven dat het witte plastiek snel krast...
Als je, je hoesje wil beschermen met een hoesje dan kan dat inderdaad. Maakt hem ook makkelijker te herkennen als je vrouw ook een paar heeft :+

Ik doe het zelf nooit trouwens

🇺🇸 | California | Tesla M3 SR+

• bram1984
Doe je dan ook een hoesje om het hoesje? Want stel je voor dat die ook krast. :F

• NvO_91
  • Laatst online: 20-01 20:57
Plastic krast erg snel inderdaad. Had liever een mooie aluminium case gezien voor de airpods. Op aliexpress staan genoeg rubber hoesjes voor een paar euro die tegen krassen en vallen beschermen.

• Jonas89
bram1984 schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 19:17:
[...]

Doe je dan ook een hoesje om het hoesje? Want stel je voor dat die ook krast. :F
De case hoort bij het geheel zelf, en dat wil ik in goede staat houden. Vreemde reactie trouwens

• ProGamerNL
Eerder deze week zag ik dat ze heel even beschikbaar waren bij Bol.com. Kort daarna alweer uitverkocht. Zijn ze op dit moment nog ergens snel leverbaar bij een betrouwbare partij?

• bram1984
Jonas89 schreef op zondag 17 november 2019 @ 11:43:
[...]

De case hoort bij het geheel zelf, en dat wil ik in goede staat houden. Vreemde reactie trouwens
De case is puur functioneel en zit 99% van de tijd in je zak. Er is niemand die voorbij loopt er zegt: wow, kijk die gast z'n case, gruwelijk. De case heeft geen scherm waar je op kijkt. Het is gewoon een dom plastic doosje.

• ItsWillem
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 11-01 11:01
ProGamerNL schreef op zondag 17 november 2019 @ 23:13:
Eerder deze week zag ik dat ze heel even beschikbaar waren bij Bol.com. Kort daarna alweer uitverkocht. Zijn ze op dit moment nog ergens snel leverbaar bij een betrouwbare partij?
https://www.belsimpel.nl/...ro?utm_source=2001&cntd=1

iPhone 11 Pro Max 64GB Midnight Green // i7 6700 + RX580 +16GB + 500GB + Define S

• deBennie
bram1984 schreef op maandag 18 november 2019 @ 07:45:
[...]

De case is puur functioneel en zit 99% van de tijd in je zak. Er is niemand die voorbij loopt er zegt: wow, kijk die gast z'n case, gruwelijk. De case heeft geen scherm waar je op kijkt. Het is gewoon een dom plastic doosje.
Dat mag hij zelf wel bepalen, toch?

• Jonas89
bram1984 schreef op maandag 18 november 2019 @ 07:45:
[...]

Ja tuurlijk begrijp u. Maar ken mezelf en kga er pissed van lopen als het vol met krassen is.
Anyway, eentje besteld via Amazon.de van 9€

• bram1984
deBennie schreef op maandag 18 november 2019 @ 08:04:
[...]

Dat mag hij zelf wel bepalen, toch?
Zeker. En ik mag er iets van vinden, toch?

• deBennie
bram1984 schreef op maandag 18 november 2019 @ 09:28:
[...]

Zeker. En ik mag er iets van vinden, toch?
Ja, maar valt me op in dit topic dat je vaker bepaalde zaken apart of vreemd vindt. Het lijkt vaak net of jij de baseline in dit verhaal bent.
Je hoeft wat mij betreft niet altijd je mening te geven als iemand er een andere kijk op heeft.

• bram1984
Jonas89 schreef op maandag 18 november 2019 @ 08:55:
[...]

Ja tuurlijk begrijp u. Maar ken mezelf en kga er pissed van lopen als het vol met krassen is.
Anyway, eentje besteld via Amazon.de van 9€
Als je 'm goed in het licht houdt, zit de case waarschijnlijk al vol met krassen. Maar dat valt nauwelijks op omdat deze wit is. Maar met case erom, zie je ze sowieso niet. :Y)
deBennie schreef op maandag 18 november 2019 @ 09:34:
[...]

Ja, maar valt me op in dit topic dat je vaker bepaalde zaken apart of vreemd vindt. Het lijkt vaak net of jij de baseline in dit verhaal bent.
Je hoeft wat mij betreft niet altijd je mening te geven als iemand er een andere kijk op heeft.
Prima, wellicht nu weer on-topic gaan?

• deBennie
bram1984 schreef op maandag 18 november 2019 @ 09:43:

Prima, wellicht nu weer on-topic gaan?
Ben blij dat de boodschap is overgekomen. :)

• Grin
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 22:56

Grin

Ride si sapis.

Is een apart hoesje nodig voor de case eigenlijk? [...]
Nee.
Behalve bij het maken van onderscheid: zijn dit mijn/jouw APP? Buiten dat zie ik geen noodzaak.

NewsBlur || My Fujifilm gear

• DaSaN
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 18-01 09:16
#geen-slowchat ;)

Hoedje wijzigde deze reactie 22-11-2019 16:21 (80%)

• ProGamerNL
Thanks! Ik zie dat ze nu ook weer op voorraad zijn bij Bol.com (levering binnen 1 dag) :D

ProGamerNL wijzigde deze reactie 18-11-2019 19:13 (95%)

• Brent2003
  • Laatst online: 20-11-2019
Graag niet spammen.

Hoedje wijzigde deze reactie 19-11-2019 20:41 (99%)

• matthijst
Graag (alleen) TR aanmaken en niet reageren.

Hoedje wijzigde deze reactie 19-11-2019 20:42 (69%)

• Geert1976
  • Niet online
Graag (alleen) TR aanmaken en niet reageren.

Hoedje wijzigde deze reactie 19-11-2019 20:42 (94%)

• LuckyLuke
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 10:22

LuckyLuke

Schiet sneller dan ..nevermind

Ik heb ook een hoesje om die cover. Mocht ik ze willen verkopen is het product verder wel onbeschadigd.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Yzord
Een hoesje voor je airpods houder....ik vind het maar overdreven allemaal

• Ping83
  • Registratie: december 2003
  • Nu online
€39 voor een hoesje om een case :+ 8)7

Hoedje wijzigde deze reactie 19-11-2019 20:43 (70%)

• TweakerVincent
Niet slowchatten. Probeer een beetje inhoudelijk te reageren.

Hoedje wijzigde deze reactie 19-11-2019 20:43 (79%)

• Maurice_1984
  • Registratie: juli 2018
  • Laatst online: 14-01 15:53
Na een paar weken gebruik kan ik nog steeds zeggen dat ik er erg tevreden mee ben. Ik heb ze meestal bij me omdat ze zo compact zijn. Het is wel belangrijk even goed te ontdekken hoe ze het beste zitten. Ik kwam er deze week pas achter dat door ze iets te draaien ze wat dieper konden en beter bleven zitten. Wat betreft bescherming voor het doosje. Vroeger was ik een enorme pietlut wat krasjes betreft. Nu ik dat heb afgeleerd geniet ik een stuk meer van mijn spullen. Ik ben niet onvoorzichtig maar dingen slijten nou eenmaal. Als je wilt dat het nieuw blijft moet je het in een vitrinekast zetten.

• MrProper
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 19-01 19:16
Kan je als je Android hebt oortjes ook updaten
Heb nu galaxy buds en er is geregeld update

• RobbieHifi
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 17-01 14:57
LuckyLuke schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 17:17:
Ik heb ook een hoesje om die cover. Mocht ik ze willen verkopen is het product verder wel onbeschadigd.
In ear koptelefoon verkopen doorgaans wat minder makkelijk dan veel andere hardware. Althans ik ken niemand die overweegt dit tweedehands te kopen, vanwege het hygienische oogpunt. Met de Pro's kan het met nieuwe rubberdoppen natuurlijk wel eenvoudiger

• Hoedje
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 07:23

Hoedje

Moderator Apple Talk
Modbreak:Een aantal reacties zijn naar de prullenbak verplaatst. Graag ontopic blijven. En ook hier geldt gewoon een TR aanmaken als je iets ziet, wat ongewenst is :)

• Gunth
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 10:18
Gen2 verkocht en de pro's gekocht.
FF wennen want ben niet zo'n fan van die plastic doppen in mijn oren.
Maandag eens goed testen op het werk want daar kan er soms veel lawaai zijn.

Macbook pro 2017 TB|  ipad2 | iPad air 2 | | time capsule1tb| new time capsule 2 tb|  tv4 64| iPhone 11 black 128 ;  AirPods pro;  watch 4

• HereIsTom
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 21-01 12:34
Ik heb tot nu toe met alle oortjes gehad dat ze na een tijdje in pijn gaan doen, hoe is dat met deze Pro’s?
Op sommige sites zie ik dat je binnen 30 dagen kan retourneren, kan dat ook met deze Pro’s als ze weer pijn gaan doen?

 iPad Air 2 | Laptop: MSI GT780DX i7 / 128GB SSD / 16GB DDR3 | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB

• matthijst
Artikelen die bij de Apple Online Store zijn gekocht en die tussen 15 november 2019 en 25 december 2019 worden bezorgd, kunnen tot en met 8 januari 2020 worden geretourneerd.

• NvO_91
  • Laatst online: 20-01 20:57
Ik heb de AirPods nu 2-3 weken en ben er over het algemeen erg blij mee. Alleen al wel een paar keer gehad dat 1 oortje ff hapert lijkt wel dat hij verbinding verliest.
Ook kan ik de ruisonderdrukking horen. als ik een een stille ruimte ga zitten met de nc uit dan hoor ik niks zet ik de nc aan dan hoor ik de ruis van de nc.
Hebben meer mensen hier last van of zijn mijn AirPods niet goed?

• HereIsTom
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 21-01 12:34
@matthijst Ook als ze uit de verpakking zijn geweest en dus gebruikt?

 iPad Air 2 | Laptop: MSI GT780DX i7 / 128GB SSD / 16GB DDR3 | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB

• matthijst
Volgens mij zolang ze niet beschadigd zijn. Anders voor de zekerheid apple even bellen.

• Dennisweb
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 01:03
HereIsTom schreef op zondag 24 november 2019 @ 21:57:
@matthijst Ook als ze uit de verpakking zijn geweest en dus gebruikt?
De mijne mochten wel terug. Zijn wel uit de verpakking geweest, maar slechts een paar minuten gebruikt. Toen heb ik Apple gebeld en uitgelegd dat het met Ménière niet werken ging. Apple deed toen niet moeilijk.

Ik weet niet of ze altijd AirPods terugnemen of dat het door mijn situatie kwam, maar ze doen het dus wel.

• Nitai
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 07:02

Nitai

Feels good man

Yzord schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 17:36:
Een hoesje voor je airpods houder....ik vind het maar overdreven allemaal
Dit is dan wel weer briljant! https://www.amazon.de/dp/B07VYHVP8L/ :D

Ik heb ook geen hoesje om m'n cases (zowel 1 als 2).

Ontopic: Ik ben van plan om de APP te halen maar ik vroeg me af. Zijn het nog steeds vuil-magneten? Ik blijf m'n cases schoonmaken, maar door stof van m'n broeken e.d. wordt het in de naden/kiertjes als je het klepje open doet altijd vies. Ik verwacht eigenlijk dat het niet veranderd is.

Vinnu#2173 | Thats all folks!

• bram1984
Nitai schreef op maandag 25 november 2019 @ 12:02:
[...]

Ontopic: Ik ben van plan om de APP te halen maar ik vroeg me af. Zijn het nog steeds vuil-magneten? Ik blijf m'n cases schoonmaken, maar door stof van m'n broeken e.d. wordt het in de naden/kiertjes als je het klepje open doet altijd vies. Ik verwacht eigenlijk dat het niet veranderd is.
Valt op zich mee. Ik heb sowieso altijd standaard een tandenborstel kopje in mijn Bose QC35II tasje zitten waarmee ik de boel schoon houd.

• Yzord
Nitai schreef op maandag 25 november 2019 @ 12:02:
[...]

Alleen passen die weer niet op de APP's. Leuk zijn ze wel, functioneel vind ik ze niet.

• Nitai
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 07:02

Nitai

Feels good man

Yzord schreef op maandag 25 november 2019 @ 14:46:
[...]

Alleen passen die weer niet op de APP's. Leuk zijn ze wel, functioneel vind ik ze niet.
Was een geintje :+ Tenzij je Spongebob fan bent dan, excuus.

Vinnu#2173 | Thats all folks!

• JJelle
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 19-01 11:18
Ik weet niet of t misschien een prijsfout is maar hier een leuk hoesje voor iemand die niet veel geld eraan willen besteden.
https://www.amazon.de/dp/...r_tw_dp_U_x_5lb3DbSKNQCD1

JJelle wijzigde deze reactie 25-11-2019 18:46 (2%)
Reden: url

• Volkan1984
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 08:13
JJelle schreef op maandag 25 november 2019 @ 18:45:
Ik weet niet of t misschien een prijsfout is maar hier een leuk hoesje voor iemand die niet veel geld eraan willen besteden.
https://www.amazon.de/dp/...r_tw_dp_U_x_5lb3DbSKNQCD1
€0,01 maar dan wel €6,99 verzendkosten 😂 zou ze dan eerder gewoon van AliExpress halen, zijn precies hetzelfde en kosten nog minder (in totaal).

• Citroentaart
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 21-01 13:59
Citroentaart schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 11:17:
[...]

Bij CentralPoint zijn ze in de aanbieding voor 228euro :)
wokkelz schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 13:02:
[...]

Via de chat bevestigd gekregen dat het klopt..
Ik heb ze ook maar aangeschaft! Ben benieuwd of ze 11 december geleverd worden!

• hmr
Ik heb na lang beraad besloten mijn Airpods Pro te retourneren. Ik bleef mijzelf maar afvragen of ik het wel die 270,- euro waard vond, gezien de geluidskwaliteit en de mate van ANC. Besloten dat twijfel niet goed was en ze toch maar terug te sturen.

Voor nu hou ik het bij mijn Sony-WH1000mx3's. Wilde voor de portability misschien de oortjes van hetzelfde merk kopen, maar het feit dat ze absoluut niet water resistant zijn houdt mij tegen...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Magnolia
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 21-01 21:43
hmr schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 16:23:
Ik heb na lang beraad besloten mijn Airpods Pro te retourneren. Ik bleef mijzelf maar afvragen of ik het wel die 270,- euro waard vond, gezien de geluidskwaliteit en de mate van ANC. Besloten dat twijfel niet goed was en ze toch maar terug te sturen.

Voor nu hou ik het bij mijn Sony-WH1000mx3's. Wilde voor de portability misschien de oortjes van hetzelfde merk kopen, maar het feit dat ze absoluut niet water resistant zijn houdt mij tegen...
Voor mij was de afweging net andersom. Zowel de Sony-WF1000XM3 als de APP geprobeerd. Ja, de geluidskwaliteit van de XM3 is duidelijk beter. Maar ik vond de APP veel comfortabler zitten en gek genoeg werkte de ANC ook stukken beter bij mij. Ik kreeg geen echte goede seal met de XM3 (alle dopjes geprobeerd) en door de pasvorm had ik altijd het idee dat er wat zwaars uit mn oor bungelde. Ook is transparency mode veel beter op de APP. Bij de XM3 heb je echt het idee dat je het omgevingsgeluid door een brakke mic aan het luisteren bent. Dit terwijl de APP heel natuurlijk voelde alsof er muziek door speakers werd afgespeeld en ja daardoor ook omgevings geluid kon waarnemen. Ook is het maximale volume van de APP een stuk hoger.

Verder vind ik de APP er een stuk subtieler uit zien als je ze draagt ipv de jaren '90 headset look van de XM3. Gelukkig zijn ze alle 2 op de markt en valt er wat te kiezen.

Magnolia wijzigde deze reactie 26-11-2019 20:00 (6%)

Ontspan.

• bram1984
hmr schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 16:23:

Magnolia schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 16:51:
[...]

Voor mij was de afweging net andersom. Zowel de MX3 als de APP geprobeerd. Ja, de geluidskwaliteit van de MX3 is duidelijk beter. Maar ik vond de APP veel comfortabler zitten en gek genoeg werkte de ANC ook stukken beter bij mij. Ik kreeg geen echte goede seal met de MX3 (alle dopjes geprobeerd) en door de pasvorm had ik altijd het idee dat er wat zwaars uit mn oor bungelde. Ook is transparency mode veel beter op de APP. Bij de MX3 heb je echt het idee dat je het omgevingsgeluid door een mic aan het luisteren bent. Dit terwijl de APP heel natuurlijk voelde alsof er muziek door speakers werd afgespeeld en ja daardoor ook omgevings geluid kon waarnemen.

Verder vind ik de APP er een stuk subtieler uit zien als je ze draagt ipv de jaren '90 headset look van de MX3. Gelukkig zijn ze alle 2 op de markt en valt er wat te kiezen.
Je hebt de WH1000 en de WF1000, beide XM3 (niet MX3 dus).

Die met de H is de on-ear en de F zijn de dopjes. ;)

• hmr
bram1984 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 19:10:
[...]

[...]

Je hebt de WH1000 en de WF1000, beide XM3 (niet MX3 dus).

Die met de H is de on-ear en de F zijn de dopjes. ;)
Klopt. Ik heb de on-ear en wil misschien als supplement de WF kopen. Alleen zijn die niet waterafstotend..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• bram1984
hmr schreef op woensdag 27 november 2019 @ 08:22:
[...]

Klopt. Ik heb de on-ear en wil misschien als supplement de WF kopen. Alleen zijn die niet waterafstotend..
En ze zijn in vergelijking met APP's een drama v.w.b. pairen. Collega van mij had echt iedere dag gezeik met die dingen dat er weer eentje niet werkte. Ze klinken wel heel goed (helaas, zou ik haast zeggen).
Pagina: 1 ... 6 7 8 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True