Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak_ers
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 21-05 14:10
Dennisdn schreef op zondag 25 juni 2023 @ 09:19:
[...]

Hier telt: iets wat te mooi is om waar te zijn…. Er is geen enkele reden om zo’n set voor zo’n lage prijs te verkopen.
Begrijp ik, maar ik zit ook met aanbieders te chatten die er €225-€250 voor willen hebben.

Die check levert deze melding op:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3Lbmmd4LX18RY2SujlwEaEqBV4c=/x800/filters:strip_exif()/f/image/aPFSY1kGObHTiQABlf6d0hwt.png?f=fotoalbum_large

Is dit dan wel valide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badbadpresident
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-05 21:50
Met de hoeveelheid namaak en gestolen zou ik er niet aan beginnen en nog even doorsparen. Er is idd geen reden om een ongeopend product voor 25%> korting aan te bieden. Apple sealed ook niet meer met plastic.. waarschijnlijk met een reden. Koop gewoon bij apple. Dan weet je zeker dat je een goed en echt product koopt en dan zit je ook zeker met garantie mocht er wat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badbadpresident
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-05 21:50
Tweak_ers schreef op zondag 25 juni 2023 @ 09:30:
[...]

Begrijp ik, maar ik zit ook met aanbieders te chatten die er €225-€250 voor willen hebben.

[Afbeelding]

Is dit dan wel valide?
Dit lijkt erop dat dit serienummer gekoppeld is aan een apple ID en daarom gevraagd wordt om in te loggen. Pure speculatie. Zou raar zijn bij een gesealed product want dat zou ongebruikt zijn..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-05 13:30
[...]

[Afbeelding]

Is dit dan wel valide?
Kan je de aankoopbon of aankoopbewijs niet vragen? Als die niet geleverd kan worden > niet doen.

En je koopt ze nu nieuw voor €244 dus rond de €230 zou ik sowieso niet 2e hands kopen.

[ Voor 7% gewijzigd door Kassad op 25-06-2023 09:42 ]

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Kassad schreef op zondag 25 juni 2023 @ 09:41:
[...]

Kan je de aankoopbon of aankoopbewijs niet vragen? Als die niet geleverd kan worden > niet doen.
Factuur/aankoopbon is in een halve minuut gemaakt en krijg je er bij die oplichters gewoon bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry_Nak
  • Registratie: Januari 2021
  • Niet online
[...]

[Afbeelding]

Is dit dan wel valide?
Haha, dus iemand vraagt de hoofdprijs voor nepperts dus dan zal het wel echt zijn.
Dat gekloot op marktplaats, sop is de kool niet waard.

Je zou natuurlijk ook originele kunnen kopen voor €220-230 bij een winkel, met garantie en de mogelijkheid om  care af te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak_ers
Harry_Nak schreef op zondag 25 juni 2023 @ 13:03:
[...]

Haha, dus iemand vraagt de hoofdprijs voor nepperts dus dan zal het wel echt zijn.
Dat gekloot op marktplaats, sop is de kool niet waard.

Je zou natuurlijk ook originele kunnen kopen voor €220-230 bij een winkel, met garantie en de mogelijkheid om  care af te sluiten.
Enige waar ik hem voor €239 zie is Ovhama, dan liever bel simpel of Amazon voor 245.

Welke winkel zie jij hem voor 220-230?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry_Nak
  • Niet online
Tweak_ers schreef op zondag 25 juni 2023 @ 14:09:
[...]

Enige waar ik hem voor €239 zie is Ovhama, dan liever bel simpel of Amazon voor 245.

Welke winkel zie jij hem voor 220-230?
Ochama heeft regelmatig een kortingscode, dan komt ie op €230, soms €220, laagste €209.
Bijvoorbeeld nu de code COLLECT (bij een nieuw account) geeft €10 korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak_ers
Harry_Nak schreef op zondag 25 juni 2023 @ 15:14:
[...]

Ochama heeft regelmatig een kortingscode, dan komt ie op €230, soms €220, laagste €209.
Bijvoorbeeld nu de code COLLECT (bij een nieuw account) geeft €10 korting.
Maar dan mijd je MP vanwege louche verkopers en ga je naar Ochama, een AliExpress site zonder enige vorm van normale klantenservice?

Ik heb toch mijn twijfels bij die tent 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OosterF
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 18:47
[...]

[Afbeelding]

Is dit dan wel valide?
Dit zegt in ieder geval NIET per se dat ze NIET valide zijn.

FWIW: twee weken geleden originele AirPods aangeschaft bij Bol.com (Bol.com zelf, geen reseller) en had precies dezelfde melding. Zelfs na inloggen met Apple ID bleef de foutmelding. Was bang dat ik ook nepperds had gekregen. Vervolgens een tijdje met Apple aan de lijn gehangen, aantal stappen doorlopen, en zij hebben het rechtgezet in het systeem. Bleken gewoon originele echte AirPods te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• La1974
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:08
Tweak_ers schreef op zondag 25 juni 2023 @ 20:19:
[...]

Maar dan mijd je MP vanwege louche verkopers en ga je naar Ochama, een AliExpress site zonder enige vorm van normale klantenservice?

Ik heb toch mijn twijfels bij die tent 😅
Ze namen niet op toen je het gratis 0800-nummer van de klantenservice belde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 18:49
Mijn linker Airpod (Pro’s Gen 2) laadt de laatste tijd niet volledig op, blijft steken rond zo’n 80 procent. Iemand dit al eens eerder gehad ook?

Tesla Model 3 (2024) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik heb gisteren m’n AirPods Pro 2 volledig geladen en zowel case als AirPods waren 100%. Niet gebruikt en merkte gisterenavond dat de case ineens 94% was. Vanmorgen op 87%. De case loopt dus leeg. Iemand een idee?

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Davidas schreef op maandag 26 juni 2023 @ 00:18:
Mijn linker Airpod (Pro’s Gen 2) laadt de laatste tijd niet volledig op, blijft steken rond zo’n 80 procent. Iemand dit al eens eerder gehad ook?
Is dit geen bijwerking van het geoptimaliseerd opladen?

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:27
THE_BASE schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 07:39:
Ik heb gisteren m’n AirPods Pro 2 volledig geladen en zowel case als AirPods waren 100%. Niet gebruikt en merkte gisterenavond dat de case ineens 94% was. Vanmorgen op 87%. De case loopt dus leeg. Iemand een idee?
Ik had vorige week hetzelfde. Case was zonder de AirPods veel te gebruiken ineens binnen twee dagen leeg. Het enige wat ik gedaan is een reset en ‘m opnieuw opgeladen en nu is het weer normaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yakumos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:45
Soms helpt schoonmaken ook, als 1 contact punt net wat viezigheid heeft kan hij daardoor denken dat hij niet in de case zit en blijft de AirPod verbonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:32
De Pro2 heeft Find me, met vrijwel dezelfde capaciteit als de gen 1. Daardoor loopt de case in elk geval (iets) sneller leeg dan de gen 1. Maar goed, de capaciteit is 523 mAh, wat meer dan dubbel zoveel is als bv. de CR2032 batterij in mijn Airtags, en daarvan gaat de batterij zo'n 4-6 maanden mee. Dus zoveel zou Find me ook niet moeten gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
DwightKSchrute schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 08:53:
[...]

Ik had vorige week hetzelfde. Case was zonder de AirPods veel te gebruiken ineens binnen twee dagen leeg. Het enige wat ik gedaan is een reset en ‘m opnieuw opgeladen en nu is het weer normaal.
Net ook maar even gedaan, ben benieuwd. Dank je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:37

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Hebben de Gen 2 Pro's ook last van het bekende "klikkende geluid" probleem waar de gen 1 last van heeft?
Ik heb mijn gen 1s inmiddels 4 keer om laten ruilen voor nieuwe omdat ze na een paar maanden gaan kraken als ANC aan staat. En het huidige – 5e dus – paar begint nu ook ondragelijk te kraken, ik kan ze weer opsturen voor "reparatie" natuurlijk en 100% kans dat ik twee dagen later weer een nieuw paar heb, maar ik ben er wel een beetje klaar mee inmiddels :/

Los van dat issue ben ik er altijd heel tevreden over, dus ik wil eigenlijk overstappen naar Gen 2 als deze dit probleem niet vertonen. Online kom ik eigenlijk niets tegen, dat geeft hoop. Maar wellicht dat ik iets over het hoofd zien.

Iemand die weet of Gen 2 inderdaad verlost is van dit probleem?

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:53
DwightKSchrute schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 08:53:
[...]

Hoe reset je hem? :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief-Commander
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 08-09-2023
Zit te twijfelen of ik voor de Airpods Pro of de Max ga. Voornamelijk voor thuisgebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:27

John

🚀

Sinds gister heb ik een knipperend ‘amber’ lichtje op mijn AirPods Pro 2 case. De AirPods connectte niet meer met mijn iPhone, dus heb ik maar ‘forget device’ gedaan om te re-pairen. Nu connect het doosje ook niet meer met de iPhone… Reset (15sec knop inhouden) werkt ook niet.

Heeft iemand dit al eens gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
John schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 08:43:
Sinds gister heb ik een knipperend ‘amber’ lichtje op mijn AirPods Pro 2 case. De AirPods connectte niet meer met mijn iPhone, dus heb ik maar ‘forget device’ gedaan om te re-pairen. Nu connect het doosje ook niet meer met de iPhone… Reset (15sec knop inhouden) werkt ook niet.

Heeft iemand dit al eens gehad?
Ja, heel lang geleden met mijn Pro 1 pods. Maar ik weet niet meer exact hoe ik het toen heb opgelost. Zie je ze nog in de Zoek Mijn app staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15:12

s0kkie

Cowabunga

Sinds afgelopen zaterdag ook eindelijk Airpods Pro 2022 aangeschaft, het valt me op dat ze na 2 liedjes luisteren al op 91% staan, dit is niet normaal lijkt mij? :P
Ik heb ze al een keer gereset en tweemaal opnieuw gekoppeld met mijn iPhone 14 Pro, maar helaas zonder verbeteringen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poumelie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:52
s0kkie schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 15:25:
Sinds afgelopen zaterdag ook eindelijk Airpods Pro 2022 aangeschaft, het valt me op dat ze na 2 liedjes luisteren al op 91% staan, dit is niet normaal lijkt mij? :P
Ik heb ze al een keer gereset en tweemaal opnieuw gekoppeld met mijn iPhone 14 Pro, maar helaas zonder verbeteringen.
Ik zou eerst eens even afwachten hoe lang ze het gemiddeld doen voor ze echt helemaal leeg zijn. Misschien klopt de duur dan gewoon, ookal laat hij nu een verhoudingsgewijs laag percentage zien voor de gebruiksduur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• John
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:27

John

🚀

Davidas schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 09:38:
[...]

Ja, heel lang geleden met mijn Pro 1 pods. Maar ik weet niet meer exact hoe ik het toen heb opgelost. Zie je ze nog in de Zoek Mijn app staan?
Mysterie opgelost… Ik had mijn AirPods in het APP1 doosje gedaan van mijn vriendin na het sporten. Omgewisseld en alles werkt weer zoals voorheen 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Chief-Commander schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 19:47:
Zit te twijfelen of ik voor de Airpods Pro of de Max ga. Voornamelijk voor thuisgebruik.
Blijven wel twee verschillende beestjes natuurlijk maar als je al twijfelt dan zou ik zeker voor de Max gaan.

Ik heb ze alle twee (Pro 2 en Max) en als je de Max eenmaal gehoord hebt wil je alleen nog maar bellen met de Pro 2 :P

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidas
Chief-Commander schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 19:47:
Voor thuisgebruik zou ik altijd voor de Max gaan. De Pro’s vind ik vooral fijn als je veel onderweg bent en sport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-05 10:37
Heb ze nu een aantal maanden zijn echt fijne oortjes!

Heb wel 1 ding waar ik niet uit kom. Ik bel best vaak met mensen onderweg en vooral als ik in drukkere plaatsen ben lijkt de microfoon altijd hun geluid te verkiezen boven mijn stem. Degene aan de lijn vraagt wel eens of er kinderen bij mij staan die bijvoorbeeld 3 gangpaden verder staan

Dit moet wel een speciale setting zijn op de Airpods want ik kan mij bijna niet voorstellen dat ik er anders niet meer over zou lezen? Maar kan het niet echt vinden als ik zoek op Reddit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19:49

amphora

Websites & Fotografie

Davidas schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 10:39:
[...]

Voor thuisgebruik zou ik altijd voor de Max gaan. De Pro’s vind ik vooral fijn als je veel onderweg bent en sport.
Niet mee eens, ik heb de Sony WM1000 en de AirPods Pro en de Sony gebruik ik nooit meer, te groot en onpraktisch. AirPods voor thuisgebruik ook uitstekend, gekoppeld aan Apple TV als ik iets wil kijken en vriendin niet etc. Ja, de max is beter dan de Sony maar ook veel te duur vind ik. Ik gebruik de AirPods 8 uur per dag op kantoor.

[ Voor 4% gewijzigd door amphora op 21-07-2023 17:30 ]

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Sony A7CII, 20-70, 85/1.8, 45/1.8, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-05 16:20
ik ga mee met don de max is beste veel onderweg dan de pro 2 :)

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poumelie
amphora schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 17:30:
[...]

Niet mee eens, ik heb de Sony WM1000 en de AirPods Pro en de Sony gebruik ik nooit meer, te groot en onpraktisch. AirPods voor thuisgebruik ook uitstekend, gekoppeld aan Apple TV als ik iets wil kijken en vriendin niet etc. Ja, de max is beter dan de Sony maar ook veel te duur vind ik. Ik gebruik de AirPods 8 uur per dag op kantoor.
Eens hiermee. Heb thuis een sony noise cancelling liggen. Geluidstechnisch is die beter, maar hij ligt er al eeuwen ongebruikt. Het gemak van de airpods pro overwint (wat mij betreft) alles. Ik zou voor de pro 2 gaan als ik moest kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:23

Aiii

何これ

Ik gebruik de Max acht uur per dag op kantoor. Niks comfortabeler dan een goede over-ear. Ook beter voor je oren t.o.v 8 uur lang iets in je oorkanaal geduwd hebben.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:47

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Aiii schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 10:25:
Ik gebruik de Max acht uur per dag op kantoor. Ik vind niks comfortabeler dan een goede over-ear. Is denk ik ook beter voor je oren t.o.v 8 uur lang iets in je oorkanaal geduwd hebben.
FTFY

Mijn mening is 180 graden anders, ik vind in ears veel prettiger dan over ears. Krijg daar pijn van en het wordt me veel te warm

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:20
Ook maar de Airpods Pro 2 besteld. Leuke aanbieding bij Mobiel.nl. Had hiervoor de Sony wh-1000xm serie maar vond dit toch te groot en kreeg warme oren van.

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Davidas
Erik1805 schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 10:59:
Ook maar de Airpods Pro 2 besteld. Leuke aanbieding bij Mobiel.nl. Had hiervoor de Sony wh-1000xm serie maar vond dit toch te groot en kreeg warme oren van.
Goede keus. Ga je absoluut geen spijt van krijgen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erik1805
  • Laatst online: 19:20
Heb ze binnen en zijn echt goed. Behalve op de fiets. De wind heb je best wat last van. Maar goed iets harder zetten en je merkt er niet veel van. Tot nu toe erg tevreden

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21-05 22:31

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Dat is inderdaad voor de Nederlander wel een belangrijk aandachtspunt; omdat de Pro 2 een extra microfoon heeft t.o.v. de originele pro voor de extra noise cancellation, wordt die op de fiets juist slechter. De microfoon heeft dan namelijk een te grote uitdaging met de wind, die er te hard langs suist (gebeurt altijd op die snelheid).

Ik was aan begin verbaasd dat dat nergens in reviews genoemd wordt na mijn overstap van de 1 naar de 2. Raad de extreme fietser dus ook aan voor de 1 te gaan.

youtube.com/@hisrep

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Vildhjarta schreef op maandag 21 maart 2022 @ 14:08:
[...]

Ik merk het vooral in de trein, de zinloze k*tgesprekken die voorheen veel minder hoorbaar zijn moeten nu met meer volume overstemd worden :+
Ik wil de airpods speciaal aanschaffen tegen gesprekken in de trein.

Hoe is jouw (en die van anderen) ervaring daar nu mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dzine
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-05 20:55
Heeft er al iemand een goede How-To gevonden om de earplugs van een andere kleur te voorzien? Ik voel me zo'n enorm kudde dier met die witte dingen in...

(ik weet dat er pro partijen zijn en een Etsy shop maar zijn achterlijk duur)

Zelfs als niemand me gelooft, ben ik de koning in mijn hoofd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:50

JB

Cédric roelt!

Na contact met Apple via de chat omdat de lijn 2x stil viel :? heb ik mijn AirPods Pro gen 1 aangemeld voor een krakend geluid in het L oortje. Aankoop is in juni 2022 geweest. Ik krijg nu een betaalverzoek van 290 euro per mail. Die zie ik hier vaker. Wordt er pas iets in gang gezet zodra je betaald hebt, neem aan van wel? Staat verder niet echt bij hoe dit in zijn werk gaat maar het is een borg ipv reservering voor express replacement? :/

[ Voor 7% gewijzigd door JB op 04-09-2023 14:56 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Nu online
Dzine schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 16:03:
Heeft er al iemand een goede How-To gevonden om de earplugs van een andere kleur te voorzien? Ik voel me zo'n enorm kudde dier met die witte dingen in...

(ik weet dat er pro partijen zijn en een Etsy shop maar zijn achterlijk duur)
Heel toevallig een paar weken geleden tegenaan gelopen:
https://www.snowlizardpro...ow-to-paint-apple-airpods

Ben wel bang dat het snel lelijk is. Het blijft maar een laagje en niet -door-en-door kleuring. Elk krasje en putje ga je zien. Alleen al het plaatsen en bewaren in de case raakt ie tig keer het andere materiaal. Heb ook wel eens de tip plastidippen gezien wat dat zou voorkomen, maar kan mij voorstellen dat dat de geluidskwaliteit weer beinvloed én ze niet meer lekker in de case passen.

[ Voor 11% gewijzigd door Dennisdn op 04-09-2023 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boosterbosch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-02 11:40
JB schreef op maandag 4 september 2023 @ 14:55:
Na contact met Apple via de chat omdat de lijn 2x stil viel :? heb ik mijn AirPods Pro gen 1 aangemeld voor een krakend geluid in het L oortje. Aankoop is in juni 2022 geweest. Ik krijg nu een betaalverzoek van 290 euro per mail. Die zie ik hier vaker. Wordt er pas iets in gang gezet zodra je betaald hebt, neem aan van wel? Staat verder niet echt bij hoe dit in zijn werk gaat maar het is een borg ipv reservering voor express replacement? :/
had ik ook, was een tijdelijke reservering om er voor te zorgen dat je het foutieve oortje ook wel terug stuurt. Zodra Apple het oortje van jou terug ontvangt word dit terug vrijgegeven,.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

boosterbosch schreef op maandag 4 september 2023 @ 15:55:
[...]

had ik ook, was een tijdelijke reservering om er voor te zorgen dat je het foutieve oortje ook wel terug stuurt. Zodra Apple het oortje van jou terug ontvangt word dit terug vrijgegeven,.
Na nogmaals contact, is dit niet het geval. Zij geven aan dat mijn AirPods te nieuw zijn en dit fenomeen niet kennen. De AirPods komen van mobiel.nl en zijn net over 1 jaar heen nu, dus je raad het al...

Had ik maar eerder gebeld, komt nooit goed uit, slecht excuus. Mobiel.nl pakt het opzich wel goed op zo lijkt maar geen idee hoe zij dit op gaan lossen. Hij begon al over geen val en vochtschade icm reparatiecentrum... Krijg daar geen goed gevoel bij incl Dynafix flashbacks brrrr :(

JB in "[AirPods Pro] Ervaringen & Discussie"

[ Voor 6% gewijzigd door JB op 04-09-2023 16:19 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
  • Laatst online: 11-06-2024
Mijn rechter oortje wou daarnet niet connecten. Na eens goed lang laten opladen lijkt het nu wel te werken? Maar weinig vertrouwen dus in dat rechter oortje vanaf nu. De Airpods Pro zijn bijna twee jaar oud als ik het goed heb. Ik ben sowieso niet van het garantie gedoe als het gaat om dit soort dingen. Verzenden, gedoe, communicatie, ...

Nu, Airpods Pro zijn ook weer niet erg goedkoop. Erg praktisch, maar niet goedkoop. Dus ik weet niet zeker of ik niet na deze set gewoon terug bedraad ga. Daar kom ik wel uit na wat nadenken over mijn gebruik.

Mijn vraag, aan wie nu Airpods Pro heeft, zouden jullie terug Airpods Pro kopen? Of eventueel terug naar normale Airpods?

Ik ben geen audiophile, dus het voordeel van het betere geluid is voor mij een beetje verloren. Noise cancelling idem. Maar wat ik wel fijn vind is dat bij de pro's de dopjes eraf kunnen en proper gemaakt kunnen worden. En dat oorsmeer niet zoals bij de Airpods door de grille kan... :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Amos_x schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 14:35:
Mijn rechter oortje wou daarnet niet connecten. Na eens goed lang laten opladen lijkt het nu wel te werken? Maar weinig vertrouwen dus in dat rechter oortje vanaf nu. De Airpods Pro zijn bijna twee jaar oud als ik het goed heb. Ik ben sowieso niet van het garantie gedoe als het gaat om dit soort dingen. Verzenden, gedoe, communicatie, ...

Nu, Airpods Pro zijn ook weer niet erg goedkoop. Erg praktisch, maar niet goedkoop. Dus ik weet niet zeker of ik niet na deze set gewoon terug bedraad ga. Daar kom ik wel uit na wat nadenken over mijn gebruik.

Mijn vraag, aan wie nu Airpods Pro heeft, zouden jullie terug Airpods Pro kopen? Of eventueel terug naar normale Airpods?

Ik ben geen audiophile, dus het voordeel van het betere geluid is voor mij een beetje verloren. Noise cancelling idem. Maar wat ik wel fijn vind is dat bij de pro's de dopjes eraf kunnen en proper gemaakt kunnen worden. En dat oorsmeer niet zoals bij de Airpods door de grille kan... :X :X
Ik ben van gen 1 naar gen 2 gegaan met de Pro's, twijfelde eerst, maar ik gebruik ze praktisch voor alles... inclusief tijdens klussen als ANC, dus bedacht dat ik er gewoon niet zonder kan. Soms ook voor series kijken in de woonkamer met de Apple TV - ruimtelijk audio is erg prettig - en als mijn vrouw dan wat zit te sketchen in ProCreate kan ik series kijken die haar niet boeit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad

Ik heb de APP1 en had deze week de AP2 van de dochter van mijn vriendin in (ze dacht dat ze kapot waren). Wat een enorm verschil in draagcomfort en geluidkwaliteit zeg, ongelofelijk. Terug naar gewone AP's is geen optie meer voor mij. Ik denk dat ik na de APP1's wel naar nieuwe APP zou gaan, misschien als serie 3 uitkomt en ze USB-C hebben. Maar het gemak en kwaliteit van APP staan bij mij buiten kijf.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
  • Laatst online: 11-06-2024
Kassad schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 15:26:
[...]

Ik heb de APP1 en had deze week de AP2 van de dochter van mijn vriendin in (ze dacht dat ze kapot waren). Wat een enorm verschil in draagcomfort en geluidkwaliteit zeg, ongelofelijk. Terug naar gewone AP's is geen optie meer voor mij. Ik denk dat ik na de APP1's wel naar nieuwe APP zou gaan, misschien als serie 3 uitkomt en ze USB-C hebben. Maar het gemak en kwaliteit van APP staan bij mij buiten kijf.
Ik vind ergens het gevoel van 'hangen in het oor' ipv 'in-ear' wel aangenamer. Noise cancellation gebruik ik niet vaak, en de AP hebben dan een natuurlijke transparency.

Enkel oorsmeer die hoe dan ook z'n weg naar het roostertje vindt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Kassad schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 15:26:
[...]

Zeer benieuwd dan... Hier zijn APP2 onderweg ivm precies zoals @Amos_x ook omschrijft, net iets ouder dan een jaar incl de "Ik ben sowieso niet van het garantie gedoe als het gaat om dit soort dingen. Verzenden, gedoe, communicatie, ...".

Alles ligt inmiddels wel klaar om opgestuurd te worden dus fingers crossed, maar bij de APP2 komt er AppleCare+ op. Hopelijk niet nodig.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Nu online
Ik weet niet of je terug moet gaan naar non-pro…. Toen ik na een paar jaar gewone AirPods de Pro’s in gebruik nam was ik bijna boos op mijzelf dat ik al die tijd met normale heb gelopen, zo groot is het verschil.

Als je de gewone hebt en je weet niet beter, dan mis je niks. Maar als je pro’s gewend bent….

[ Voor 18% gewijzigd door Dennisdn op 08-09-2023 16:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Dennisdn schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 16:54:
Ik weet niet of je terug moet gaan naar non-pro…. Toen ik na een paar jaar gewone AirPods de Pro’s in gebruik nam was ik bijna boos op mijzelf dat ik al die tijd met normale heb gelopen, zo groot is het verschil.

Als je de gewone hebt en je weet niet beter, dan mis je niks. Maar als je pro’s gewend bent….
Herkenbaar, gewone AirPods kun je niet vergelijken met de Pro's IMHO. Alleen het in ear moet je wel fijn vinden. Mijn vrouw vind dat verschrikkelijk en kan ze niet dragen.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kassad
JB schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 17:01:
[...]

Herkenbaar, gewone AirPods kun je niet vergelijken met de Pro's IMHO. Alleen het in ear moet je wel fijn vinden. Mijn vrouw vind dat verschrikkelijk en kan ze niet dragen.
Ik moest er ook echt aan wennen, in het begin miste ik mijn AP1’s, kreeg de pro ‘s ook nauwelijks in de case. Dat is nu andersom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:47

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

[…]

[…]
Zonder twijfel, heb zowel de APP1 als de 2 gehad en beiden werken heerlijk. Voor muziek ben ik beter af met mijn Böse QC30 maar bellen is perfect. Enige waar ik soms kriegel van wordt is dat automatische switchen. Dat werkt vaak niet goed bij mij.

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
  • Laatst online: 27-12-2024

Voor mij absoluut niet terug naar airpods zonder noice canceling. Ik heb nog de eerste generatie airpods pro en kan echt niet zonder meer. Ik woon in jaren 30 huis dus je hoort zo wat alles wat de buren doen :) en dan is het wel lekker dat je veel, niet alles kan weg filteren.
Ik wacht even tot november, Black Friday en ga dan voor de nieuwe generatie. Soms is zijn ze rond de 199 te koop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Wat gek dit zeg... de pasvorm zit gewoonweg beter bij de APP2 tov APP1 :? Alsof die ear tips beter passen, want de AirPods zijn zelf toch niet anders qua vorm?

De APP1 gaan nu weg voor garantie. Ben benieuwd of Mobiel.nl het goed oplost... maar de APP2 zijn toch echt wel een grote vooruitgang (voor mij) in meerdere opzichten. Had ik niet gedacht :)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-05 18:06
Uch marktplaats staat echt vol met neppe. Ook nog als dagtoppers etc. Zoek gewoon goede tweede hands pro 2. Maar ik vertrouw er niks. Over 100 euro zit ik nog steeds te denken ehhh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
lHybridl schreef op zondag 10 september 2023 @ 19:02:
Uch marktplaats staat echt vol met neppe. Ook nog als dagtoppers etc. Zoek gewoon goede tweede hands pro 2. Maar ik vertrouw er niks. Over 100 euro zit ik nog steeds te denken ehhh
Ik adviseer en raadt gewoon iedereen aan deze te kopen bij officiële kanalen en dan bedoel ik Mediamarkt, Coolblue, Apple zelf mee, niet bol.com en andere platvormen.

Het is 100% nagemaakt en waarom zou iemand een "partij Airpods" te koop zetten =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
Vorkie schreef op zondag 10 september 2023 @ 19:25:
[...]

Ik adviseer en raadt gewoon iedereen aan deze te kopen bij officiële kanalen en dan bedoel ik Mediamarkt, Coolblue, Apple zelf mee, niet bol.com en andere platvormen.

Het is 100% nagemaakt en waarom zou iemand een "partij Airpods" te koop zetten =)
Ja partij is easy no go. Maar losse blijft lastig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lamarkla
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 18-05 22:06
Airpods Pro zijn met de nieuwe case variant goedkoper geworden, naar de originele prijs van Gen 1 (279 euro): https://www.apple.com/nl/shop/product/MTJV3ZM/A/airpods-pro

Dat samen met de nieuwe USB-C case en dat ik nog op Gen 1 zat haalde mij over om te upgraden 😊.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07:14
Zelf in bezit van de eerste generatie (2019) airpods pro (a2048 serie). Net nadat ik ze 2 jaar in bezit had kapte de lightning poort er mee en kan ik alleen nog maar draadloos laden. Kan ik straks een nieuwe losse pro usb-c case kopen of zal dit nog een lightning variant moeten zijn?

• Kassad
lamarkla schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 22:09:
Airpods Pro zijn met de nieuwe case variant goedkoper geworden, naar de originele prijs van Gen 1 (279 euro): https://www.apple.com/nl/shop/product/MTJV3ZM/A/airpods-pro

Dat samen met de nieuwe USB-C case en dat ik nog op Gen 1 zat haalde mij over om te upgraden 😊.
De APP2’s zaten al een tijdje op €239 dacht ik..

• lamarkla
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 18-05 22:06
Kassad schreef op woensdag 13 september 2023 @ 06:05:
[...]

De APP2’s zaten al een tijdje op €239 dacht ik..
Daar heb je gelijk in! Ik zat nog te denken aan de MSRP van 299 toen de Airpods Pro 2 gelanceerd werden, ten opzichte van de nieuwe MSRP van 279. Misschien iets minder reden dan om ze te halen haha, maar alsnog heel blij met de nieuwe functionaliteiten (t.o.v. Gen 1) en USB-C die ik hiermee in huis haal!

• Kassad
lamarkla schreef op woensdag 13 september 2023 @ 07:34:
[...]

Daar heb je gelijk in! Ik zat nog te denken aan de MSRP van 299 toen de Airpods Pro 2 gelanceerd werden, ten opzichte van de nieuwe MSRP van 279. Misschien iets minder reden dan om ze te halen haha, maar alsnog heel blij met de nieuwe functionaliteiten (t.o.v. Gen 1) en USB-C die ik hiermee in huis haal!
herkenbaar hoor, ik zat ook te wachten op een usb-c op de nieuwe APP's, ik wacht nog even tot de prijs wat zakt maar ga er wel voor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aiii

Aiii

何これ

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CamawfX4dEVtvxMwKrMfpIqufHA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dr0ZNgaBjbh959WqNTVBJzfO.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UMZGJuj3MgYPefjCTgRBqM71BDI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/utM0GEQaB9DvD3VDjFIkwWqe.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 33% gewijzigd door Aiii op 13-09-2023 13:06 ]

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-05 16:04
Ik twijfel nog of ik voor de USB-C of lightning variant moet gaan. Ik dacht dat de aansluiting het enige verschil was, maar volgens het artikel op bright.nl kunnen de nieuwe case en AirPods beter tegen stof.

https://www.bright.nl/nie...et-usb-c-n-goedkoper.html

Ik vraag mij alleen af of je dat in de praktijk ook echt gaat merken.

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Dat Loud Sound Reduction ga ik uitzetten. Elke keer als ik hard nies dan gaan mijn oren "onder water".

Aan het spelen: Clair Obscur: Expedition 33

• JB

JB

Cédric roelt!

Is dit een update icm iOS 17? Of hoe krijg ik dit op mijn APP2 beschikbaar?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidas
JB schreef op woensdag 13 september 2023 @ 13:51:
[...]

Is dit een update icm iOS 17? Of hoe krijg ik dit op mijn APP2 beschikbaar?
Ja. firmware update inclusief iOS 17.

• lHybridl
Vorkie schreef op zondag 10 september 2023 @ 19:25:
[...]

Heb paar dagen geleden airpods 2 Pro gekocht voor 90 euro.
Helemaal orgineel. Garantie nog erop zelf. Serie nummer klopt etc.
Gelukkig kan het ook nog goed gaan. Maar ja staan zoveel nep airpods online.
Snap niet dat Marktplaats daar niks aan doet. Sommige zijn zelf "dagtoppers"

• ColeJ
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 16-05 13:31
Ik ben in de markt voor Airpods maar zie door de bomen het bos niet meer. Generaties, Pro-niet Pro etc. Ik ga voor het eerst Airpods aanschaffen. Budget speelt zeker een rol, hoe minder hoe beter. Welke is de best bang4buck? Ohja, ik wil ze wel nieuw :)

[ Voor 6% gewijzigd door ColeJ op 14-09-2023 11:35 ]

• Yakumos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:45
Ieder z'n ervaring is anders, maar de meerprijs van de Pro's is het wat mij betreft meer dan waard. Zitten fijner, ANC, betere batterijduur.

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-05 21:01

ddZ

ColeJ schreef op donderdag 14 september 2023 @ 11:34:
Ik ben in de markt voor Airpods maar zie door de bomen het bos niet meer. Generaties, Pro-niet Pro etc. Ik ga voor het eerst Airpods aanschaffen. Budget speelt zeker een rol, hoe minder hoe beter. Welke is de best bang4buck? Ohja, ik wil ze wel nieuw :)
Apple heeft een heel mooi overzicht gemaakt. Vragen die je jezelf kan stellen zijn: wel of geen noise cancelling, verwisselbare oortips etc. :)

Zelf in het bezit van generatie 2 van de AirPods Pro en nog steeds heel blij mee. Uitstekend geluid en batterijduur, ANC etc

[ Voor 10% gewijzigd door ddZ op 14-09-2023 11:42 ]

• Poumelie
100% de airpods pro. Ik zou voor de 2 gaan (of de nieuwe 2 met usb-c? Maar heeft voor mij geen meerwaarde. Dat is echt extra geld betalen voor niks bijzonders. Vind ik… De pro 2 met lightning zijn nog wel te krijgen en goedkoper denk ik?)

Oa het volume verstellen op de pro 2 vind ik de meerprijs op de orginele pro’s waard. Ik heb tijden met de eerste generatie pro’s rondgelopen en de 2 gekocht toen die uitkwamen. Beiden zou ik nooit hebben willen missen. Als ik ze nu kwijt zou raken zou ik dezelfde dag nog nieuwe pro 2’s bestellen. Zelfs als ik alleen nog de nu net nieuwe aangekondigde kon krijgen en volle mep moest betalen.

De niet-pro’s vind ik verschrikkelijk en snap zelf niet dat iemand dat niet afschuwelijk kan vinden qua draagcomfort.

[ Voor 9% gewijzigd door Poumelie op 14-09-2023 11:49 ]

• Phoolie
lHybridl schreef op donderdag 14 september 2023 @ 11:25:
[...]

Hoe weet je dan zeker dat het origineel is? Ik zie namelijk regelmatig advertenties op Marktplaats waar het serienummer origineel is en toch zijn dat imitatie. Zelf koop ik gewoon nieuwe, maar mijn broertje wil ze ook via Marktplaats. Wat ik vaak doe als hij een advertentie doorstuurt is een simpele search op Google op het serienummer. Krijg je dan meerdere foto's van het serienummer, dan lijkt er iets niet te kloppen.
Poumelie schreef op donderdag 14 september 2023 @ 11:41:
[...]

100% de airpods pro. Ik zou voor de 2 gaan (of de nieuwe 2 met usb-c? Maar heeft voor mij geen meerwaarde. Dat is echt extra geld betalen voor niks bijzonders. Vind ik… De pro 2 met lightning zijn nog wel te krijgen en goedkoper denk ik?)
[...]
Goedkoper klopt, al is het verschil maar zo'n 33 euro. Voor alleen usb-c is het wellicht wat prijzig, maar de usb-c variant is ook meer stof-dicht dan de oude variant. Voor mij de moeite waard om op te wachten. Maar dat is voor iedereen anders natuurlijk :)

[ Voor 27% gewijzigd door Phoolie op 14-09-2023 13:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Nu online
[...]

Verkocht als gebruikt tweede hands of verkocht als nieuw?
In het laatste geval ben je helaas opgelicht met neppers.

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:34
[...]

Sorry, maar als je ze nieuw voor 90,- Euro hebt gekocht zijn ze 100% zeker nep. Ook al hebben ze een geldig serienummer.

Ik heb ze zelf een tijdje geleden op Marktplaats gekocht voor 35,- Euro, met een geldig serienummer en inclusief garantie. Maar ik wist dat ze nep waren.

Ik heb ook de originele Airpods Pro 2 bij Apple gekocht dus kon ze goed vergelijken. Aan de buitenkant is eigenlijk niets verschillends te vinden, maar het geluid is anders, en multi-point koppelen kan ook niet. En de noice-cancelling is een heel stuk minder, en daarbij ook wat ruis. Voor 35,- Euro is het een handig setje om erbij te hebben, maar kan absoluut niet tippen aan de originele.

Ik zou zeggen, loop eens binnen bij een Apple Store/Amac/Mediamarrkt en vergelijk ze eens. Of vraag bij een Apple Store wat zij ervan vinden.

• THE_BASE
  • Niet online
[...]

Tja. Eens met de rest. Het kan nog zo origineel lijken, ik ben bang dat je geen originele AirPods hebt gekocht. Ze staan er zelfs niet origineel voor 150 euro op, om het ‘echt’ te doen lijken. Gewoon niet kopen op Marktplaats is het enige advies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:55
Ik had geupgrade naar iOS 17 developer update en kreeg blijkbaar vanmorgen de AirPods Pro update met adaptive noise cancelation/transparency mode. Wat een fantastische ervaring zeg. Op straat wat meer noise cancelation, in de trein hoorde ik eerst mensen wat meer en toen de trein ging rijden (en mensen harder praten) ging noise cancelation weer harder.

Echt heel tof dit! Voelt als nieuwe AirPods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RPiNut
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Is er iemand hier die het is opgevallen, sinds iOS 16.6.1 de volgorde van de functie "noice control" met de buttons op de AirPods Pro 2 is veranderd? Ik gebruik dit op de fiets best vaak waar snel switchen naar een andere modus een must is.

Het was altijd:
Transparantie > uit > Noice cancellation > terug naar begin.
Nu is het:
Transparantie > Noice cancellation > uit > terug naar begin.

Ben benieuwd of iemand anders dit ook al heeft gemerkt.

Edit:
Na een reset, verwijderd uit iCloud en opnieuw gekoppeld en ingesteld lijkt alles weer zo als het was. Probleem is opgelost, mogelijk door nieuwe fuctionaliteit alvast voor iOS17 dat dit kan voorkomen.

[ Voor 18% gewijzigd door RPiNut op 15-09-2023 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:23
Ik weet dat de Airpods 2 opgeladen kunnen worden met de Magsafe lader van een Apple Watch. Maar houdt deze de case ook echt magnetisch vast zoals op een Watch?

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDFS
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
THE_BASE schreef op donderdag 14 september 2023 @ 14:10:
[...]

Tja. Eens met de rest. Het kan nog zo origineel lijken, ik ben bang dat je geen originele AirPods hebt gekocht. Ze staan er zelfs niet origineel voor 150 euro op, om het ‘echt’ te doen lijken. Gewoon niet kopen op Marktplaats is het enige advies.
@lHybridl je zou even op r/Reptronics kunnen posten om te kijken of ze echt zijn, maar ik heb een vermoeden dat ze ook niet origineel zijn. Wat ik wel hoop voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:27
coptician schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 16:01:
Ik weet dat de Airpods 2 opgeladen kunnen worden met de Magsafe lader van een Apple Watch. Maar houdt deze de case ook echt magnetisch vast zoals op een Watch?
Ja, dat doet het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdt08
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 04-12-2023
Ik vroeg me eigenlijk af of je Airpods in een andere kleur kan laten verkrijgen. Op het ogenblik heb ik de Airpods pro 2 met usb-c case besteld. Maar alles is wit en heb ze liever in de kleur van de telefoon en watch. Iemand ergens ervaring mee of een adresje weet in Nederland. Heb even bij colorwar gekeken, maar die zitten in Amerika en dat is mij iets te ver weg om ze naar op te sturen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bart
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:47
BertP schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 23:21:
Zelf in bezit van de eerste generatie (2019) airpods pro (a2048 serie). Net nadat ik ze 2 jaar in bezit had kapte de lightning poort er mee en kan ik alleen nog maar draadloos laden. Kan ik straks een nieuwe losse pro usb-c case kopen of zal dit nog een lightning variant moeten zijn?
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Ik heb zelf nog niet zo lang de Pro 2's en zou op termijn ook wel een keer een losse case met USB-C willen kopen.

I'm not deaf, I'm just ignoring you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Laatst online: 15:04

OMX2000

By any means necessary...

Bart schreef op maandag 18 september 2023 @ 13:55:
[...]

Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Ik heb zelf nog niet zo lang de Pro 2's en zou op termijn ook wel een keer een losse case met USB-C willen kopen.
Voor zover bekend zal er geen losse case met USB-C beschikbaar komen voor Airpods Pro 2. Het is zelfs zo dat de oortjes zelf ook anders zijn (Lossless Audio icm Vision Pro). Dus een soort van Airpods Pro 2.1.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Nu online
Bart schreef op maandag 18 september 2023 @ 13:55:
[...]
Ik denk dat ze de eerste producties achterhouden voor garantiegevallen en dat ze bij voldoende voorraad ze pas los gaan verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1986520

OMX2000 schreef op maandag 18 september 2023 @ 14:03:
[...]

Voor zover bekend zal er geen losse case met USB-C beschikbaar komen voor Airpods Pro 2. Het is zelfs zo dat de oortjes zelf ook anders zijn (Lossless Audio icm Vision Pro). Dus een soort van Airpods Pro 2.1.
Het is niets meer dan een firmware upgrade….. alleen de connector van de case is anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07:14
Anoniem: 1986520 schreef op maandag 18 september 2023 @ 14:06:
[...]

Het is niets meer dan een firmware upgrade….. alleen de connector van de case is anders.
Zou wel interessant zijn, dan kan ik als de airpods gewoon blijven werken de case upgraden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-05 20:01
Ik heb eerst de non-pro gehad, waarmee ik al blij was. Maar tijdens Corona en teveel anti-bac erop ging er eentje kapot. Toen maar de Pro gekocht en ik ben er super blij mee. Ik zou echt voor de pro2 gaan als ik jou was. Ja het doet even pijn in de portemonnee maar daar ben je zo weer vergeten.

Die grote on-ear dingen lijken mij persoonlijk wat onhandig (als je die uberhaupt overweegt). De dopjes neem je zo echt overal naar mee toe.

[ Voor 9% gewijzigd door Menesis op 18-09-2023 15:04 ]

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Anoniem: 1986520 schreef op maandag 18 september 2023 @ 14:06:
[...]

Nee, de USB-C variant kan ook beter tegen stof, zowel de AirPods als de case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1986520

Phoolie schreef op maandag 18 september 2023 @ 15:51:
[...]

Nee, de USB-C variant kan ook beter tegen stof, zowel de AirPods als de case.
Dat is ook maar de vraag…. Ze hebben ze in ieder geval tegen de hogere norm laten certificeren, dat wil niet persé zeggen dat er hardwarematig iets veranderd is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aiii

Aiii

何これ

Ik heb alle Adaptive meuk alweer uitstaan met uitzondering van de Loud Sound Reduction. Ik bepaal zelf wel wanneer ik transparency mode aan wil hebben en hoe hoog het volume moet staan.

En de stemherkenning die het geluid verlaagt is ook niet nuttig. Triggered soms onterecht, en zelfs als het terecht triggered dan heb ik de oortjes zelf al gepauzeerd of uitgedaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19:49

amphora

Websites & Fotografie

Aiii schreef op maandag 18 september 2023 @ 16:39:
Ik heb alle Adaptive meuk alweer uitstaan met uitzondering van de Loud Sound Reduction. Ik bepaal zelf wel wanneer ik transparency mode aan wil hebben en hoe hoog het volume moet staan.

En de stemherkenning die het geluid verlaagt is ook niet nuttig. Triggered soms onterecht, en zelfs als het terecht triggered dan heb ik de oortjes zelf al gepauzeerd of uitgedaan.
Automatisch dempen uitzetten snap ik. Maar ik vind die adaptief mode juist wel lekker, achtergrond geluid wordt toch gedempt maar toch kan ik mensen horen als ze tegen me praten. Voor mij ideale combi van transparency en noise reduction

[ Voor 4% gewijzigd door amphora op 18-09-2023 16:47 ]

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Sony A7CII, 20-70, 85/1.8, 45/1.8, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Anoniem: 1986520 schreef op maandag 18 september 2023 @ 16:11:
[...]

Dat is ook maar de vraag…. Ze hebben ze in ieder geval tegen de hogere norm laten certificeren, dat wil niet persé zeggen dat er hardwarematig iets veranderd is.
Lijkt mij sterk dat Apple de vorige te laag heeft laten certificeren. Maar het is niet uit te sluiten. Maar zelfs al zou er hardwarematig niks anders zijn, dan nog steeds is het in je voordeel in verband met de garantie.

Zelf heb ik iig besloten die 30 euro extra te betalen. Maar die keuze moet ieder voor zich maken uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-05 20:37
coptician schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 16:01:
De AirPods Pro 2 hebben altijd al het magnetisch vast zoals op de Apple Watch.

De AirPods Pro 1 hebben de "oude" generatie doosje (die ik heb), en daar zit WEL draadloos ophalen op maar geen magneet. En de nieuwe doosjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Nooit een voorstander/liefhebber geweest van In-Ear oordopjes, echter ben ik benieuwd of iemand iets kan vertellen over de pasvorm van de Airpods Pro 2de generatie i.c.m. de kleinere silliconen tips (XS, S) ten opzichte van de reguliere Airpods 2 aangezien ik die echt super fijn vind zitten.

Ik heb de 3de generatie Airpods geprobeerd maar die vond ik niet fijn in mijn oren zitten, ze voelden zo hard aan qua materiaal.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

• JB

JB

Cédric roelt!

Aiii schreef op maandag 18 september 2023 @ 16:39:

Ik ben tot nu toe erg blij. Onterechte triggers obv wat? Iemand in de ruimte?

Mijn boefje is liev!

• JB

JB

Cédric roelt!

Davidas schreef op woensdag 13 september 2023 @ 13:57:
[...]

Ja. firmware update inclusief iOS 17.
Is dit ook beschikbaar voor de APP1? Nee toch?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Greatsword schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 14:12:
Nooit een voorstander/liefhebber geweest van In-Ear oordopjes, echter ben ik benieuwd of iemand iets kan vertellen over de pasvorm van de Airpods Pro 2de generatie i.c.m. de kleinere silliconen tips (XS, S) ten opzichte van de reguliere Airpods 2 aangezien ik die echt super fijn vind zitten.

Ik heb de 3de generatie Airpods geprobeerd maar die vond ik niet fijn in mijn oren zitten, ze voelden zo hard aan qua materiaal.
Ik had heel lang de eerste generatie AirPods en had Pro's en Gen 3 geprobeerd. Pro's zaten niet goed in m'n oor: die tips waren te groot, waardoor ze steeds uit m'n oren gleden. Gen 3 deed pijn in m'n oor, het harde plastic is te groot, de pasvorm niet goed.

Pro's 2 een kans gegeven en ik ben blij dat Apple zo verstandig is geweest XS tips te leveren. Ze zitten als gegoten en het is uiteindelijk veel prettiger (geluid, ANC, overige functies) dan de 'good-old' AirPods.

Ik zou het gewoon proberen, XS tips zijn een fantastische toevoeging.

Pagina: 1 ... 29 ... 34 Laatste

Let op:
Dit topic is voor discussies over en ervaringen met de AirPods Pro. Voor prijzen, beschikbaarheid en levertijden kun je terecht in:
[AirPods] Levertijden & Beschikbaarheid