• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:15
Tomba schreef op woensdag 7 december 2022 @ 13:50:
[...]

Vreemd, ik moest toch echt 99€ kosten betalen voor express replacement op mijn iPhone (Ipv 29€ accidental)

Nog vreemder dat Apple dit niet zelf aanbiedt aan de telefoon bedenk ik me nu. UPS is hier nu al 6x langs geweest zonder dat t issue verholpen is…
Is ook alleen gratis bij garantie klusje. Accidental via express replacement is altijd 99 euro.

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:32

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

richards3 schreef op woensdag 7 december 2022 @ 20:24:
[...]

Is ook alleen gratis bij garantie klusje. Accidental via express replacement is altijd 99 euro.
Bedankt voor de tip, vervangend apparaat is nu via ER naar me onderweg.

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik krijg Audio Delen niet voor elkaar met twee AirPods Pro 2 en Apple TV 4K 2021. Klopt het dat het niet werkt?

https://forums.macrumors....nd-airpods-pro-2.2362198/

LG OLED55XB6 | Samsung UHD AU80  MacBook Air M1  iPhone 14 Pro  Apple Watch Series 6  Apple TV 4K  AirPods Pro 2  AirTag’s  AirPort Express

• Jeuvie
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 17:06
Gekke vraag misschien maar ik ben tevens benieuwd naar jullie ervaringen. Ik heb in november 2019 nieuwe Airpods Pro Gen 1 gekocht. Mijn ervaringen destijds waren dat het ANC perfect werkte. Afgelopen zomer zijn deze door Apple onder garantie vervangen door nieuwe. Ondanks het feit dat pasvorm test goed uitpakt vind ik ANC momenteel toch niet zo goed als in 2019.

Vandaag zijn de 3 jaar oude AP Gen 1 van mijn vriendin onder garantie vervangen door Coolblue voor nieuwe Gen 1. (Apple repair programma) Zij heeft nu dezelfde ervaring met haar Airpods.

Mijn hypothese: Apple heeft de ANC bij Gen 1 software matig aangepast ten faveure van AP Gen 2. Om Gen 2 beter tot zijn recht te laten komen.

[Voor 15% gewijzigd door Jeuvie op 16-12-2022 16:48]

• Tomba

Tomba

Jeuvie schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 16:39:
Gekke vraag misschien maar ik ben tevens benieuwd naar jullie ervaringen. Ik heb in november 2019 nieuwe Airpods Pro Gen 1 gekocht. Mijn ervaringen destijds waren dat het ANC perfect werkte. Afgelopen zomer zijn deze door Apple onder garantie vervangen door nieuwe. Ondanks het feit dat pasvorm test goed uitpakt vind ik ANC momenteel toch niet zo goed als in 2019.

Vandaag zijn de 3 jaar oude AP Gen 1 van mijn vriendin onder garantie vervangen door Coolblue voor nieuwe Gen 1. (Apple repair programma) Zij heeft nu dezelfde ervaring met haar Airpods.

Mijn hypothese: Apple heeft de ANC bij Gen 1 software matig aangepast ten faveure van AP Gen 2. Om Gen 2 beter tot zijn recht te laten komen.
Ik denk eerder dat je brein langzaamaan went aan de ANC.

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:06
Het gekke is dat ik het idee heb de de ANC weer ‘harder is gezet’ met de laatste update.. ik heb ook gen1’s en merk dat ik de laatste weken weer meer stilte heb in dezelfde situaties. Ik weet wel zeker dat de ANC de afgelopen jaren minder is geworden, bijvoorbeeld auto’s klonken in het begin dat ik ze had als Jetson’s auto’s als ze voorbij reden en dat is echt niet meer zo.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

• Quakie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:31

Quakie

quakelen

Het is ook getest (rtings geloof ik ) en ze zijn duidelijk minder goed in ANC dan oudere firmwares. Dit is hetzelfde als met de Max.
Ik gebruik de Max alleen op kantoor dus heb soort gelijk geluiden om mij heen en die worden nu niet meer gefiltered.
De een zegt door komst nieuwere modellen en andere door patenten kwestie.....

Ik teken nergens meer voor

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:20
Dit weekend Pro2's in gebruik genomen nadat een medetweaker er in het levertijdentopic op hintte dat ze bij Bol in de aanbieding waren voor 259 euro. Ik wilde ze al een tijd maar had geen haast en had met BlackFriday al wel een pricealert ingesteld op 250. Ik kom van de gewone Airpods af en dacht altijd: "Het verschil zal in de praktijk vast niet eens merkbaar zijn. Als ze kapot gaan dán mogen er pro's komen..".

Maar ze gaan niet kapot.... Had iemand niet even kunnen vertellen dat het verschil tussen gewone en Pro's zooó groot is? Dan had ik ze al veel eerder van mijzelf mogen kopen >:)

Lang verhaal kort: mocht een twijfelende upgrader tegen deze post aan lopen: Doen!

[Voor 8% gewijzigd door Dennisdn op 18-12-2022 08:18]

• La1974
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:34
Dennisdn schreef op zondag 18 december 2022 @ 08:16:
Dit weekend Pro2's in gebruik genomen nadat een medetweaker er in het levertijdentopic op hintte dat ze bij Bol in de aanbieding waren voor 259 euro. Ik wilde ze al een tijd maar had geen haast en had met BlackFriday al wel een pricealert ingesteld op 250. Ik kom van de gewone Airpods af en dacht altijd: "Het verschil zal in de praktijk vast niet eens merkbaar zijn. Als ze kapot gaan dán mogen er pro's komen..".

Maar ze gaan niet kapot.... Had iemand niet even kunnen vertellen dat het verschil tussen gewone en Pro's zooó groot is? Dan had ik ze al veel eerder van mijzelf mogen kopen >:)

Lang verhaal kort: mocht een twijfelende upgrader tegen deze post aan lopen: Doen!
Ze zijn zelfs al tweemaal voor 239 in de aanbieding geweest bij Ochoma. Fijne dingen ja!

• Dennisdn
La1974 schreef op zondag 18 december 2022 @ 08:38:
[...]

Ze zijn zelfs al tweemaal voor 239 in de aanbieding geweest bij Ochoma. Fijne dingen ja!
Die heeft ze nu ook voor 250 in de aanbieding. Bij dat soort partijen ben ik zelf altijd een beetje bang voor grijze import zoals waarmee Belsimpel ook nog wel eens onder de prijzen kan zitten. Geen idee hoor of het zo is en of het uberhaupt iets uit maakt om grijze import te krijgen.

Wel een leuke site trouwens, eens kijken of ze nog meer leuke dingen hebben :)

• Tomba

Tomba

Dennisdn schreef op zondag 18 december 2022 @ 08:16:

Waarin schuilt bij jou dan het giga verschil? Ik merk namelijk nauwelijks verschil ;) ik ervaar beiden redelijk qua ANC en neutraal qua geluid. Enige echte upgrade vind ik de find my functionaliteit.

• Dennisdn
Tomba schreef op zondag 18 december 2022 @ 08:52:
[...]

Waarin schuilt bij jou dan het giga verschil? Ik merk namelijk nauwelijks verschil ;) ik ervaar beiden redelijk qua ANC en neutraal qua geluid. Enige echte upgrade vind ik de find my functionaliteit.
Ik doel op het verschil met de non-pro AirPods :)

• La1974
Dennisdn schreef op zondag 18 december 2022 @ 08:47:
[...]

Die heeft ze nu ook voor 250 in de aanbieding. Bij dat soort partijen ben ik zelf altijd een beetje bang voor grijze import zoals waarmee Belsimpel ook nog wel eens onder de prijzen kan zitten. Geen idee hoor of het zo is en of het uberhaupt iets uit maakt om grijze import te krijgen.

Wel een leuke site trouwens, eens kijken of ze nog meer leuke dingen hebben :)
Ik kan je geruststellen. Het klopt allemaal bij ze.

• Patrick22221
  • Registratie: Februari 2022
  • Niet online
.

[Voor 99% gewijzigd door Patrick22221 op 18-12-2022 10:19]

• Citroentaart
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-01 08:34
Mijn AirPods Pro eerste generatie kraakt en ruist aan de rechterkant. Dit gebeurt alleen als ik hem in doe. Daarna moet ik hem 2 of 3 keer in en uit doen voordat het kraken/ruizen ophoud. Er op tikken of slaan werkt ook :(

Verschillende dingen geprobeerd zoals Bluetooth oplossing geprobeerd, maar helpt niet. Ik gebruik ze wel intensief.

Iemand ervaring mee?

• sushieffer
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22:21
Citroentaart schreef op maandag 19 december 2022 @ 07:50:
Mijn AirPods Pro eerste generatie kraakt en ruist aan de rechterkant. Dit gebeurt alleen als ik hem in doe. Daarna moet ik hem 2 of 3 keer in en uit doen voordat het kraken/ruizen ophoud. Er op tikken of slaan werkt ook :(

Verschillende dingen geprobeerd zoals Bluetooth oplossing geprobeerd, maar helpt niet. Ik gebruik ze wel intensief.

Iemand ervaring mee?
Als jouw AirPods gemaakt zijn voor oktober 2020 kom je misschien in aanmerking voor dit.
https://support.apple.com...vice-program-sound-issues

Je bent niet de enige.

Think Different

• Citroentaart
sushieffer schreef op maandag 19 december 2022 @ 09:25:
[...]

Als jouw AirPods gemaakt zijn voor oktober 2020 kom je misschien in aanmerking voor dit.

Je bent niet de enige.
Zou kunnen, alleen lijken mijn 'symptomen' anders. Als het ruizen over is, stopt het weer en werkt het prima.
Maar vanuit de case in je oren gebeurt dit. Vrij irritant en het lijkt steeds erger te worden.

• Westmania
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-01 16:41
TereZz schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 14:13:
[...]

Ik denk vooral dat de beleving verschilt. Ik had ook het idee dat de noise cancelling van de microfoons subliem is, zeker met hoe klein ze zijn en dus beperkt aantal microfoons hebben. Pas vol in het centrum van Den Haag merkte ik dat ze ook flink kunnen falen. Ik durf wel een wedje aan dat ook die van mijn collega-Tweakers dan falen.
Nog even terugkomend op mijn ervaringen met slechte verstaanbaarheid met mijn Airpods. Ik heb ze alsnog kunnen laten vervangen via het Apple Service programma. Nou, dit scheelt dus inderdaad alles. Ik ben nu uitstekend verstaanbaar, ook het geluid van bijvoorbeeld muziek is een stuk beter. Ik had dus al ruim twee jaar ondeugdelijke airpods. Dus ik zou zeggen, laat ze checken (ik heb dat bij Amac gedaan) als je twijfels hebt én je ze gekocht hebt vóór oktober 2020. Ik ben helemaal blij. _/-\o_

• Citroentaart
Westmania schreef op maandag 19 december 2022 @ 10:42:
[...]

Nog even terugkomend op mijn ervaringen met slechte verstaanbaarheid met mijn Airpods. Ik heb ze alsnog kunnen laten vervangen via het Apple Service programma. Nou, dit scheelt dus inderdaad alles. Ik ben nu uitstekend verstaanbaar, ook het geluid van bijvoorbeeld muziek is een stuk beter. Ik had dus al ruim twee jaar ondeugdelijke airpods. Dus ik zou zeggen, laat ze checken (ik heb dat bij Amac gedaan) als je twijfels hebt én je ze gekocht hebt vóór oktober 2020. Ik ben helemaal blij. _/-\o_
Ik heb ze november 2019 gekocht. Gebruik ze dagelijks een uurtje of 6 denk ik. Maargoed, daar zal het niet aan moeten liggen. Het is nu sinds een maandje zo.

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
THE_BASE schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 19:22:
Ik krijg Audio Delen niet voor elkaar met twee AirPods Pro 2 en Apple TV 4K 2021. Klopt het dat het niet werkt?

https://forums.macrumors....nd-airpods-pro-2.2362198/
Opgelost sinds de laatste update!

LG OLED55XB6 | Samsung UHD AU80  MacBook Air M1  iPhone 14 Pro  Apple Watch Series 6  Apple TV 4K  AirPods Pro 2  AirTag’s  AirPort Express

• ejsp
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15:06
Citroentaart schreef op maandag 19 december 2022 @ 07:50:

Iemand ervaring mee?
Ik heb exact dit probleem met mijn rechter Airpod. Tikken op de Airpod en even in-en-uit helpt en zodra ik iets begin af te spelen op m'n Airpods is de ruis doorgaans ook verdwenen. Tijdens het afspelen is af en toe bij lage tonen een kraakje te horen.

Ik ben van plan ze later deze week bij CoolBlue af te leveren om te kijken of ze voor het hierboven genoemde programma in aanmerking komen. Ze zijn van eind 2019 dus qua leeftijd voldoen ze.

• sushieffer
ejsp schreef op maandag 9 januari 2023 @ 14:44:
[...]

Ik heb exact dit probleem met mijn rechter Airpod. Tikken op de Airpod en even in-en-uit helpt en zodra ik iets begin af te spelen op m'n Airpods is de ruis doorgaans ook verdwenen. Tijdens het afspelen is af en toe bij lage tonen een kraakje te horen.

Ik ben van plan ze later deze week bij CoolBlue af te leveren om te kijken of ze voor het hierboven genoemde programma in aanmerking komen. Ze zijn van eind 2019 dus qua leeftijd voldoen ze.
Let wel, het programma loopt tot 3 jaar na aanschafdatum. Aangezien eind 2019 al meer dan 3 jaar geleden is, kan het zijn dat ze dan niet in behandeling worden genomen. Ik zou dan direct naar punt van aankoop gaan voor evt consumentenrecht.

Think Different

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:44
sushieffer schreef op maandag 9 januari 2023 @ 15:21:
[...]

Let wel, het programma loopt tot 3 jaar na aanschafdatum. Aangezien eind 2019 al meer dan 3 jaar geleden is, kan het zijn dat ze dan niet in behandeling worden genomen. Ik zou dan direct naar punt van aankoop gaan voor evt consumentenrecht.
Ik heb de mijne ook bij CoolBlue vandaan, maar toen ik die contacte over dit probleem, verwezen ze mij door naar Apple zelf om in aanmerking te komen voor het service programma.

• sushieffer
Phoolie schreef op maandag 9 januari 2023 @ 20:41:
[...]

Ik heb de mijne ook bij CoolBlue vandaan, maar toen ik die contacte over dit probleem, verwezen ze mij door naar Apple zelf om in aanmerking te komen voor het service programma.
Dit staat er op de Apple website.

Think Different

• Citroentaart
ejsp schreef op maandag 9 januari 2023 @ 14:44:
[...]

Ja dit dus.. heel vreemd. Bij mij houd het meestal op na 3x in en uit.

• ejsp
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15:06
Oef...dank voor het vergroten van deze 'kleine lettertjes'. Die had ik op de Apple website even gemist. Alhoewel dit daar toch ook duidelijk genoeg staat, zie ik nu. :-(

Ik ga nog wel even bij CoolBlue langs, want daar doen ze immers alles voor een glimlach...maar het zullen dan waarschijnlijk eerder nieuwe AirPods Pro worden dan een gerepareerd setje.

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 10:58
Ik merk de laatste 2-3 maanden dat mijn airpods pro vrijwel nooit meer zo’n pop up geven op m’n iphone met het batterij percentage. Vroeger was dit juist altijd (soms te vaak, dan was het irritant). Maar nu baal ik want ik heb geen idee van het percentage van de case op die manier. Herkennen jullie dit?

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Nu online
drusloos schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 15:24:
Ik merk de laatste 2-3 maanden dat mijn airpods pro vrijwel nooit meer zo’n pop up geven op m’n iphone met het batterij percentage. Vroeger was dit juist altijd (soms te vaak, dan was het irritant). Maar nu baal ik want ik heb geen idee van het percentage van de case op die manier. Herkennen jullie dit?
Ik krijg het gevoel dat het alleen nog gebeurt als de case onder 20% batterijpercentage komt.

• Kassad
Ja herken ik ook, in 30% Van de gevallen zie ik de pop up. Maakt ook niet veel uit want je kan er geen zak mee :)

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

• Phoolie
Heel herkenbaar, maar je kan dit tegenwoordig gewoon bij instellingen zien. Dus ik heb er niet zoveel last van.

• Kassad
Phoolie schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 08:49:
[...]

Heel herkenbaar, maar je kan dit tegenwoordig gewoon bij instellingen zien. Dus ik heb er niet zoveel last van.
Ik heb een batterij widget in een slimme stapel oṗ mijn iphone, werkt ook perfect.

• Phoolie
Kassad schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 09:19:
[...]

Ik heb een batterij widget in een slimme stapel oṗ mijn iphone, werkt ook perfect.
Zie je daar ook het percentage van de case?

• Dennisdn
Je kunt het batterijpercentage van de case ook in een widget op het lockscreen zetten. Kies bij het aanmaken van het lockscreen het logotje van de batterij en als je er dan op drukt kun je kiezen welk device je specifiek wilt laten zien.

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Nu online
Phoolie schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 11:04:
[...]

Zie je daar ook het percentage van de case?
Zie Widget;

• Ricktachtig
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 25-01 20:45
Ben al op zoek naar een alternatief voor mijn AirPods Pro 2e generatie ondertussen, maar wie weet heeft iemand hier een oplossing voor onderstaande issues wat ik ervaar met mijn AirPods Pro.

- De fit in 1 van mijn oren is niet goed. Zelfs met alle geprobeerde meegeleverde extra eartips. Tijdens het sporten gaat dat oordopje steeds losser zitten.
- Noise cancelling werkt heel irritant. Ik hoor tijdens het sporten alle cardio apparaten er doorheen en de rest van de omgeving niet. Dit zorgt voor meer irritatie dan zonder noise cancelling.
- Ik zie geen enkele mogelijkheid om touch control op de oordoppen uit te schakelen. Ik kan ze wel een andere functie geven, maar niet volledig uitschakelen. Hierdoor stopt de muziek constant wanneer ik de fit even wil aanpassen.

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
@Ricktachtig Als ze allemaal niet passen moet je iets anders kopen, zoals bijv de Comply schuimpjes. Aanpassen van de oortjes dus via boven en onderkant pod doen, niet door het steeltje vast te knijpen. You’re holding it wrong :P

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:53

Grin

Ride si sapis.

Idd, andere eartips dan heb je dat laatste probleem ook niet meer.
ANC is nergens absolute perfectie, mocht het zo hinderlijk zijn dan zou ik idd zoeken naar wat anders.

NewsBlur || My Fujifilm gear

• Ricktachtig
WhatsappHack schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 14:22:
@Ricktachtig Als ze allemaal niet passen moet je iets anders kopen, zoals bijv de Comply schuimpjes. Aanpassen van de oortjes dus via boven en onderkant pod doen, niet door het steeltje vast te knijpen. You’re holding it wrong :P
Ik ga die schuimpjes eens opzoeken. Maar ik begrijp dus goed dat je touch dus idd niet uit kunt schakelen? Als ik namelijk aan het hardlopen ben vind ik heel precies de oortjes beetpakken nogal een gedoe.

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ricktachtig schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 15:55:
[...]

Ik ga die schuimpjes eens opzoeken. Maar ik begrijp dus goed dat je touch dus idd niet uit kunt schakelen? Als ik namelijk aan het hardlopen ben vind ik heel precies de oortjes beetpakken nogal een gedoe.
Volgens mij is dat niet mogelijk nee. Ik duw ze zegmaar met duim en wijsvinger, duim onder steeltje en wijsvinger tegen ‘t oortje. Dan gaat herpositionering prima eigenlijk.

Je hebt ook van dit soort krengen: https://amzn.eu/d/cm91uNZ. Heb die ooit gekocht voor mountainbiken maar vervolgens nooit getest :+ Ze krijgen wel positieve reviews.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• Ricktachtig
WhatsappHack schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 17:57:
[...]

Volgens mij is dat niet mogelijk nee. Ik duw ze zegmaar met duim en wijsvinger, duim onder steeltje en wijsvinger tegen ‘t oortje. Dan gaat herpositionering prima eigenlijk.

Je hebt ook van dit soort krengen: https://amzn.eu/d/cm91uNZ. Heb die ooit gekocht voor mountainbiken maar vervolgens nooit getest :+ Ze krijgen wel positieve reviews.
Ik ga je techniek eens een paar keer proberen. Wie weet word ik er handig in.

• Westmania
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-01 16:41
ejsp schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 09:41:
Oef...dank voor het vergroten van deze 'kleine lettertjes'. Die had ik op de Apple website even gemist. Alhoewel dit daar toch ook duidelijk genoeg staat, zie ik nu. :-(

Ik ga nog wel even bij CoolBlue langs, want daar doen ze immers alles voor een glimlach...maar het zullen dan waarschijnlijk eerder nieuwe AirPods Pro worden dan een gerepareerd setje.
Ik zou anders langs gaan bij Amac. Daar ben ik prima geholpen.

• Tomba

Tomba

Westmania schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 08:18:
[...]

Ik zou anders langs gaan bij Amac. Daar ben ik prima geholpen.
That’s a first :p
Coolblue zou ik mijn geld altijd op zetten, heel goede service daar.

• La1974
Tomba schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 08:47:
[...]

That’s a first :p
Coolblue zou ik mijn geld altijd op zetten, heel goede service daar.
Coolblue is ook niet meer wat het geweest is qua service. Nog steeds wel ok maar niet meer excellent. Ze doen vaker moeilijk.

• Tomba

Tomba

La1974 schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 10:00:
[...]

Coolblue is ook niet meer wat het geweest is qua service. Nog steeds wel ok maar niet meer excellent. Ze doen vaker moeilijk.
Niet mijn ervaring, afgelopen jaar 3x service nodig gehad 3x top.
Maar goed een Max ICT wint het nog bijna van Amac qua service dus de lat ligt niet hoog.

Pagina: 1 ... 25 26 27 Laatste

Let op:
Dit topic is voor discussies over en ervaringen met de AirPods Pro. Voor prijzen, beschikbaarheid en levertijden kun je terecht in:
[AirPods] Levertijden & Beschikbaarheid

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee