• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Of-Aaargh schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 09:51:
[...]

Heel verstandig dat je met creditcard hebt betaald. Gerede kans dat ze niet geleverd worden, als ik de discussie op Pepper lees. Ik weet niet of je je geld terug krijgt als de winkel omvalt. Ze bestaan nog maar een half jaar of zo. Het is wel een concept van een grote jongen, Jingdong (JD.com), dus geen scammer op een zolderkamertje.
Net een mail met Track&Trace ontvangen ;)

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

• Coeluh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-11-2022
Ik heb zelf een ipad, macbook en iphone en ben heel benieuwd naar het automatisch switchen. Ik lees erg wisselende verhalen online en met name over vorige versies. Ik overweeg deze AirPods Pro 2 te halen. Wat is jullie ervaring met multi-device switching?

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 11:14
Coeluh schreef op zondag 6 november 2022 @ 15:50:
Ik heb zelf een ipad, macbook en iphone en ben heel benieuwd naar het automatisch switchen. Ik lees erg wisselende verhalen online en met name over vorige versies. Ik overweeg deze AirPods Pro 2 te halen. Wat is jullie ervaring met multi-device switching?
Ik heb nog altijd de eerste Airpods Pro's en dat multidevice switchen is een van de belangrijkste redenen voor mij om geen ander merk meer te kiezen. Heel fijn om niet met bluetooth settings te hoeven rommelen. Werkt dus ook bij de eerste generatie echt top bij mij met ipad/iphone/macbook/atv.

• Coeluh
Alexknl schreef op zondag 6 november 2022 @ 16:07:
[...]

Ik heb nog altijd de eerste Airpods Pro's en dat multidevice switchen is een van de belangrijkste redenen voor mij om geen ander merk meer te kiezen. Heel fijn om niet met bluetooth settings te hoeven rommelen. Werkt dus ook bij de eerste generatie echt top bij mij met ipad/iphone/macbook/atv.
Ik zat dus ook te twijfelen om 2ehands 1st gen te kopen via Tweakers. Misschien is dat voor mij nu wel even genoeg.

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11:33

amphora

Websites & Fotografie

Coeluh schreef op zondag 6 november 2022 @ 15:50:
Werkt fijn maar soms ook onnodig switchen. Als ik aan het werk ben en ze aan m'n Macbook gekoppeld heb en ik open op m'n iPhone iets neemt de iPhone het soms over terwijl ik dat niet wil.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max

• Coeluh
amphora schreef op maandag 7 november 2022 @ 09:48:
[...]

Werkt fijn maar soms ook onnodig switchen. Als ik aan het werk ben en ze aan m'n Macbook gekoppeld heb en ik open op m'n iPhone iets neemt de iPhone het soms over terwijl ik dat niet wil.
Oh dan heeft zeker iets een geluidje op je iPhone en pakt ie 'm direct? Hoe makkelijk switch je dan terug?

[Voor 4% gewijzigd door Coeluh op 07-11-2022 10:02]

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Coeluh schreef op maandag 7 november 2022 @ 10:02:
[...]

Oh dan heeft zeker iets een geluidje op je iPhone en pakt ie 'm direct? Hoe makkelijk switch je dan terug?
Op MacBook verschijnt dan een popup met iets als 'overgeschakeld naar iPhone' met een button om het weer over te nemen. Dus geen ramp, maar het is zeker niet perfect

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max

• Gerwin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-01 10:25

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

Ik heb zowel de normale AirPods als de AirPods Pro.

Waar ik me nogal aan stoor is dat het geluid van een beller erg laag is.

Is dit ergens in de instellingen nog aan te passen?

Station van Gerwin Prins op Apple Music

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-03 19:53

freddyathlon

McLaren Mercedes 2021 ;)

Ik heb 2 sets Airpods Pro 2 besteld en zojuist geleverd gekregen.

Kan iemand mij uitleggen wat het verschil is in deze;

Op de sticker staat op de eerste set het volgende: PQD93ZM/A Airpods Pro (2nd generation)
Op de tweede set staat: MQD83ZM/A Airpods Pro (2nd generation).

Weet iemand wat het verschil is tussen deze nummers?

Verder staat er wel op beide: A2698 A2699 A2700.

Apple iPhone 13 Pro  Macbook Air M1 2020 ○ Renault Clio Limited Edition 2019 ○ Renault Kadjar 2019 Black Edition

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
freddyathlon schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 15:07:
Op de sticker staat op de eerste set het volgende: PQD93ZM/A Airpods Pro (2nd generation)
Op de tweede set staat: MQD83ZM/A Airpods Pro (2nd generation).
De eerste is uit het oostblok, de tweede uit de Benelux. Zie Google als je de EAN's invoert.

LG OLED55XB6 | Samsung UHD AU80  MacBook Air M1  iPhone 14 Pro  Apple Watch Series 6  Apple TV 4K  AirPods Pro 2  AirTag’s  AirPort Express

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes 2021 ;)

THE_BASE schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 17:08:
[...]

De eerste is uit het oostblok, de tweede uit de Benelux. Zie Google als je de EAN's invoert.
Ok. Bijzonder.

De eerste, PQD, is bij Apple zelf besteld met inscriptie. De andere bij Coolblue.

Apple iPhone 13 Pro  Macbook Air M1 2020 ○ Renault Clio Limited Edition 2019 ○ Renault Kadjar 2019 Black Edition

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:06

*O*

Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX :: Xbox Series X :: PlayStation 5 :: PSVR 2 :: Fanatec GT DD Pro 8nm | Ryzen 7 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes 2021 ;)

THE_BASE schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 17:08:
[...]

Volgens mij ben ik er al uit;
Wanneer de productcode met de P begint, betekent dit dat het een gepersonaliseerd device is. De M is nieuw en dus standaard.
Een van de door mij bestelde Airpods is voorzien van een inscriptie.

Kan iemand die ook de Pro 2 heeft met inscriptie dit bevestigen dat ook die code met de P begint?

• sushieffer
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 09:39
freddyathlon schreef op woensdag 9 november 2022 @ 10:03:
[...]

Kan iemand die ook de Pro 2 heeft met inscriptie dit bevestigen dat ook die code met de P begint?
Yep.

[Voor 33% gewijzigd door sushieffer op 09-11-2022 10:15]

Think Different

• WinterBase
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:54
Met mijn huidige AirPods Pro ervaar ik af en toe een gek probleem. Ik ben benieuwd of iemand hier dit ook heeft en weet of het bij de nieuwste versie ook nog aanwezig is. Wanneer ik de dopjes in heb hoor ik m’n eigen voetstappen behoorlijk, terwijl de ANC ingeschakeld is. Mega irritant waardoor je vanzelf anders gaat lopen :+ Het probleem is soms oplosbaar door ze opnieuw in m’n oren te stoppen of ze harder in m’n oren te duwen maar dat wil niet altijd werken. Toen ik ze kocht had ik het probleem niet. Heb de oordopjes al eens laten repareren, toen leek het verdwenen maar na een week was het probleem toch weer terug...

PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

• Aiii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:41

Aiii

何これ

WinterBase schreef op woensdag 9 november 2022 @ 14:28:
Met mijn huidige AirPods Pro ervaar ik af en toe een gek probleem. Ik ben benieuwd of iemand hier dit ook heeft en weet of het bij de nieuwste versie ook nog aanwezig is. Wanneer ik de dopjes in heb hoor ik m’n eigen voetstappen behoorlijk, terwijl de ANC ingeschakeld is. Mega irritant waardoor je vanzelf anders gaat lopen :+ Het probleem is soms oplosbaar door ze opnieuw in m’n oren te stoppen of ze harder in m’n oren te duwen maar dat wil niet altijd werken. Toen ik ze kocht had ik het probleem niet. Heb de oordopjes al eens laten repareren, toen leek het verdwenen maar na een week was het probleem toch weer terug...
Wikipedia: Bone conduction

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes 2021 ;)

En heb je dan dus ook PQD93ZM ipv MQD83ZM ? Dus 93 ipv 83 als getal?

• sushieffer
freddyathlon schreef op donderdag 10 november 2022 @ 21:06:
[...]

En heb je dan dus ook PQD93ZM ipv MQD83ZM ? Dus 93 ipv 83 als getal?
Yep.

Edit: dit staat op mijn factuur van Apple.

[Voor 50% gewijzigd door sushieffer op 10-11-2022 22:00]

Think Different

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes 2021 ;)

sushieffer schreef op donderdag 10 november 2022 @ 21:59:
[...]

Yep.

Edit: dit staat op mijn factuur van Apple.
[Afbeelding]
Dank je wel voor je reactie. Dan zal het vast goed zitten :).

• sushieffer
freddyathlon schreef op donderdag 10 november 2022 @ 22:04:
[...]

Dank je wel voor je reactie. Dan zal het vast goed zitten :).
Elk gepersonaliseerd product wat je bij Apple koopt begint altijd met een P.

Think Different

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes 2021 ;)

sushieffer schreef op donderdag 10 november 2022 @ 22:17:
[...]

Elk gepersonaliseerd product wat je bij Apple koopt begint altijd met een P.
Thanks. Weet je ook waarom het bij ons dan 93 als getal is en bij de non-gegraveerde 83 ?

• sushieffer
freddyathlon schreef op donderdag 10 november 2022 @ 22:21:
[...]

Thanks. Weet je ook waarom het bij ons dan 93 als getal is en bij de non-gegraveerde 83 ?
Dat durf ik niet te zeggen. Wat ik wel weet is dat gepersonaliseerde AirPods identiek zijn aan de non gepersonaliseerde AirPods. Met uitzondering van de inscriptie natuurlijk.

Think Different

• Engelen87
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 11:36
Is het een bekend probleem (APP2) dat het geluid soms kraakt als je je telefoon opent, of een app opent?

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 09:28
Engelen87 schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 10:34:
Is het een bekend probleem (APP2) dat het geluid soms kraakt als je je telefoon opent, of een app opent?
Nee, heb er zelf ook nog nooit last van gehad.

• Gerwin

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

Helemaal niemand een probleem met laag audio als je iemand belt met de AirPods?

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:14
Gerwin schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 10:33:
Helemaal niemand een probleem met laag audio als je iemand belt met de AirPods?
Is het belangrijk dat wij er een probleem mee hebben? Als jij er een probleem mee hebt dan moet je naar de verkoper ongeacht of wij er wel/geen problemen mee hebben lijkt me :)

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

• Gerwin

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

Kassad schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 11:57:
[...]

Is het belangrijk dat wij er een probleem mee hebben? Als jij er een probleem mee hebt dan moet je naar de verkoper ongeacht of wij er wel/geen problemen mee hebben lijkt me :)
Via de Apple website besteld. Ben niet van plan naar een winkel van Apple te gaan in een grote stad. Veel te ver weg. Kon zijn dat mensen hier dezelfde ervaring hebben met de AirPods Pro. Dus dat ze zacht geluid van een beller hebben. Zo ja, ben nieuwsgierig naar hoe ze het probleem hebben verholpen.

• danjan2411
  • Laatst online: 28-03 17:20
Gerwin schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 18:32:
[...]
Via de Apple website besteld. Ben niet van plan naar een winkel van Apple te gaan in een grote stad. Veel te ver weg. Kon zijn dat mensen hier dezelfde ervaring hebben met de AirPods Pro. Dus dat ze zacht geluid van een beller hebben. Zo ja, ben nieuwsgierig naar hoe ze het probleem hebben verholpen.
Ik heb ook de AirPods Pro 2 en heb geen probleem met zacht geluid met bellen.

• Gerwin

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

Probleem met zacht geluid van een beller is verholpen bij de AirPods Pro. Ik kan nu gewoon het volumeknop links gebruiken. Geen idee waarom dit eerder niet heeft gewerkt.

• dongilles
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 26-03 21:52
Ik krijg meerdere keren per dag de onderstaande melding.
Dit terwijl het mijn eigen airpods zijn en ook zijn gekoppeld met mijn iphone en apple ID.
Iemand een idee om dit op te lossen?

• Darkmach
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-03 00:00
Greatsword schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 09:03:
Hebben jullie de aanbieding op Pepper gezien?

20% korting dus voor 239,20 via Ochama, zelf net besteld (wel met CC betaald voor de zekerheid)
Ondertussen in een "flash deal" bij Ochama voor 259 te verkrijgen en bij de eerste bestelling krijg je 5 euro korting, dus voor 254 besteld en voor de zekerheid met credit card/achteraf betalen.
Ben benieuwd.

Update: Nu al binnen, dus ene dag besteld en volgende dag geleverd.
Ook netjes limited warranty van Apple tot 1-11-2023 en zojuist automatisch geüpdatet naar de laatste software 5B58 (y)

[Voor 17% gewijzigd door Darkmach op 22-11-2022 19:36]

• Mr.ZeroNull!
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06:48
dongilles schreef op maandag 21 november 2022 @ 11:23:
Ik krijg meerdere keren per dag de onderstaande melding.
Dit terwijl het mijn eigen airpods zijn en ook zijn gekoppeld met mijn iphone en apple ID.
Iemand een idee om dit op te lossen?

[Afbeelding]
Heb je ze ook een keer aan een apparaat gekoppeld met een ander AppleID? Ik kreeg deze melding ook toen ik het aan de telefoon van mijn vriendin had gekoppeld.

• dongilles
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 26-03 21:52
Mr.ZeroNull! schreef op maandag 21 november 2022 @ 21:14:
[...]

Heb je ze ook een keer aan een apparaat gekoppeld met een ander AppleID? Ik kreeg deze melding ook toen ik het aan de telefoon van mijn vriendin had gekoppeld.
Nee is altijd aan mijn eigen apple ID gekoppeld geweest.

• UninPro
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 07:31
Darkmach schreef op maandag 21 november 2022 @ 14:08:
[...]

Ondertussen in een "flash deal" bij Ochama voor 259 te verkrijgen en bij de eerste bestelling krijg je 5 euro korting, dus voor 254 besteld en voor de zekerheid met credit card/achteraf betalen.
Ben benieuwd.

Ook netjes limited warranty van Apple tot 1-11-2023 en zojuist automatisch geüpdatet naar de laatste software 5B58 (y)
Geen slechte deal! Ik ga deze nu toch ook overwegen. Zie dat de actie tot en met vandaag nog geldig is. Enige wat mij tegenhoud is het hardlopen met deze oortjes. Iemand die daar een ervaring over kan delen? Transparancy modus gaat niet voorkomen dat ik een enorme wind hoor verwacht ik?

Op dit moment heb ik LG7 in ears. Moet dan de ANC aanzetten met hardlopen. Werkt prima maar hoor totaal geen verkeer. Op de achterland wegen schrik ik mij soms de tering wanneer een auto mij kei hard inhaalt. Had graag gehad dat ik dat met die transparancy modus kon voorkomen maar dan heb ik gewoon volle bak wind ruis wat ook geen optie is.

• Phyraxz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:29
Darkmach schreef op maandag 21 november 2022 @ 14:08:
[...]

Ben benieuwd.

Inderdaad een goede actie, ga dit ook maar eens overwegen.

• veyron180
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 28-03 23:47
AirPods Pro 2 nu ook bij Apple zelf voor 299 met een 50 euro cadeaukaart van Apple.

• Streamert
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-03 08:20
Als regelmatig fietser heb ik veel last van de windruis met m'n AirPods Pro 2, het is alsof de wind (ook met ANC) op hogere frequentie versterkt wordt. Met tegenwind is een podcast zelfs moeilijk te verstaan. Dit was zeker niet het geval met de eerste versie van de Pro's. Hebben hier meer mensen last van?

• THE_BASE
  • Niet online
Streamert schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 11:07:
Als regelmatig fietser heb ik veel last van de windruis met m'n AirPods Pro 2, het is alsof de wind (ook met ANC) op hogere frequentie versterkt wordt. Met tegenwind is een podcast zelfs moeilijk te verstaan. Dit was zeker niet het geval met de eerste versie van de Pro's. Hebben hier meer mensen last van?
Jazeker, het valt me wel op dat wind niet echt wordt stil gehouden, wel wordt gedempt. Het is maar net hoe ik mijn hoofd houdt. Als ik vooruit kijk veel last van, kijk ik links of rechts dan is het vrijwel stil.

LG OLED55XB6 | Samsung UHD AU80  MacBook Air M1  iPhone 14 Pro  Apple Watch Series 6  Apple TV 4K  AirPods Pro 2  AirTag’s  AirPort Express

• OMX2000
  • Laatst online: 01:30

OMX2000

By any means necessary...

veyron180 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 08:31:
AirPods Pro 2 nu ook bij Apple zelf voor 299 met een 50 euro cadeaukaart van Apple.
Ik heb ze daar besteld. Vooral omdat ik graag memoji gegraveerd wilde hebben, maar de caudeakaart heeft me over de streep getrokken. Ze geven aan dat ze tussen 8-12 december leveren.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• Streamert
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-03 08:20
THE_BASE schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 11:26:
[...]

Jazeker, het valt me wel op dat wind niet echt wordt stil gehouden, wel wordt gedempt. Het is maar net hoe ik mijn hoofd houdt. Als ik vooruit kijk veel last van, kijk ik links of rechts dan is het vrijwel stil.
Inderdaad! Ik ben benieuwd of Comply foam tips hier echt verschil in kunnen maken.

• VincentG
  • Laatst online: 11:09
Zojuist ook de Airpods Pro 2 besteld bij Apple (UK). Leverdatum staat op de 29ste.
Voucher gebruik ik waarschijnlijk voor de Watch.

Oh oh Mr. B, oh oh!

• veyron180
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 28-03 23:47
OMX2000 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 12:50:
[...]

Ik heb ze daar besteld. Vooral omdat ik graag memoji gegraveerd wilde hebben, maar de caudeakaart heeft me over de streep getrokken. Ze geven aan dat ze tussen 8-12 december leveren.
Ik heb ze ook vanochtend besteld, komen als het goed is 29 november binnen. Heb net ook al de cadeaubon binnen gekregen.

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-03 21:51
Hebben jullie ervaring met het Serviceprogramma van Apple? Mijn AirPods Pro (gen1) heb ik vandaag ingeleverd omdat ik af en toe een krakend geluid heb tijdens het sporten. Bij Amac is dit niet getest, maar werd ik op mijn woord geloofd. Dikke prima, lijkt me ook lastig vast te stellen / lastig te bewijzen in een winkel.
Hoe gaat Apple dit doen? Of worden ze gewoon meteen omgeruild voor nieuwe?

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
MartijnMartijn schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 22:08:
Hebben jullie ervaring met het Serviceprogramma van Apple? Mijn AirPods Pro (gen1) heb ik vandaag ingeleverd omdat ik af en toe een krakend geluid heb tijdens het sporten. Bij Amac is dit niet getest, maar werd ik op mijn woord geloofd. Dikke prima, lijkt me ook lastig vast te stellen / lastig te bewijzen in een winkel.
Bij mij werden ze direct vervangen en had ik binnen een paar dagen nieuwe.

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Batterij van de case is (nog steeds) belachelijk snel leeg.. Afgelopen vrijdag nog op 31% en deze ochtend wil ik gaan wandelen en gewoon helemaal leeg die dingen …

Al verschillende keren opnieuw gepaird, find my staat al lang uit.. Nee, buiten de geluidskwaliteit zijn ze de €300,- (nog) lang niet waard. De €35,- Ali oortjes van twee jaar oud van m’n dochter blijven maanden opgeladen in de case zitten _O-

• THE_BASE
  • Niet online
D-Ed schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 09:41:
Batterij van de case is (nog steeds) belachelijk snel leeg.. Afgelopen vrijdag nog op 31% en deze ochtend wil ik gaan wandelen en gewoon helemaal leeg die dingen …

Al verschillende keren opnieuw gepaird, find my staat al lang uit.. Nee, buiten de geluidskwaliteit zijn ze de €300,- (nog) lang niet waard. De €35,- Ali oortjes van twee jaar oud van m’n dochter blijven maanden opgeladen in de case zitten _O-
Hier geen last van, heb ze nu toevallig 2 weken niet gebruikt en nog steeds zit het doosje op 49% en de batterijen van de AirPods zitten op 100%.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Wellicht een defect setje , ook mijn doppen blijven heel lang goed

39

• D-Ed
  • Niet online
THE_BASE schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 13:20:
[...]

Hier geen last van, heb ze nu toevallig 2 weken niet gebruikt en nog steeds zit het doosje op 49% en de batterijen van de AirPods zitten op 100%.
Thx. En heb je eventueel functionaliteiten uitgezet om stroom te besparen?

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-03 16:21

JB

Cédric roelt!

ZakHooi schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 08:59:
Ik heb een krakend geluid in een van mijn airpod pro dopjes.
Het is geen gekraak uit het audiogeluid, maar alsof de rubber tips niet goed in mijn oor blijven zitten.
Het gekraak klinkt als het gekraak van een plastic zakje.
Mijn oren zijn schoon en de airpod zelf ook. Ook heb ik het rubbertje gewassen.
Als ik het rubbertje van de linker en rechter dopje omwissel verhuist het probleem niet mee.
Herkent iemand dit probleem? Wat is er aan te doen?
Ik herken dit. Puur de linkse heeft dit bij mij. Met indoen een soort FM ether stoor geluidje wat ik kan reproduceren als ik de AirPod in mijn oor positioneer/wiebel.

Tijdens gebruik is dat gekraak niet aanwezig maar zodra ik die L AirPod aanraak, hoor je dat.

Mijn boefje is liev!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:47

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Ik zit in de mallemolen omdat mijn Gen1 APP nog maar heel kort mee gaan. ZIjn al 1x richting Apple geweest en kwam ongerepareerd retour met melding
  • Verbinden met Bluetooth
  • Bijgewerkt naar laatste versie
  • Laden op
Hoi Apple dat was dus net niet het issue ;) ZIjn nu dus ten tweede male richting Apple.

Heb trouwens ook laatst via Ochama APP2 's gekocht voor 239,20.
Merk buiten de iets betere ANC en het feit dat ik nu door erover heen te wrijven van volume kan veranderen weinig verschil met de APP1... Geluid is orenschijnlijk exact hetzelfde.

[Voor 12% gewijzigd door Tomba op 29-11-2022 15:24]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• MartijnMartijn
Tomba schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 15:21:
[...]

Merk buiten de iets betere ANC en het feit dat ik nu door erover heen te wrijven van volume kan veranderen weinig verschil met de APP1... Geluid is orenschijnlijk exact hetzelfde.
Heb nog wel getwijfeld over de APP2's, maar buiten het feit dat de accu van mijn APP's beduidend minder is geworden (nog 3,5u max). Kon ik geen reden verzinnen om nieuwe te kopen. Zeker nu ze vervangen lijken te worden. Vind het een smak geld voor zo weinig vernieuwing.

• Kassad
  • Laatst online: 09:14
[...]

Da's goed om te lezen want ik zit me al dagen in te houden om geen nieuwe te kopen :+

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

• THE_BASE
  • Niet online
D-Ed schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 14:16:
[...]

Thx. En heb je eventueel functionaliteiten uitgezet om stroom te besparen?
Niet echt, misschien dat m'n zuinigheid met opladen heeft geholpen. En er staat slim laden ingeschakeld.

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:51
MartijnMartijn schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 16:16:
[...]

Heb nog wel getwijfeld over de APP2's, maar buiten het feit dat de accu van mijn APP's beduidend minder is geworden (nog 3,5u max). Kon ik geen reden verzinnen om nieuwe te kopen. Zeker nu ze vervangen lijken te worden. Vind het een smak geld voor zo weinig vernieuwing.
Bijzonder, ik heb ze ook gekocht (zelfde actie) als een upgrade en ervaar echt een wereld van verschil. Niet alleen qua geluidskwaliteit, maar zeker ook qua noise cancelling.

• Tomba

Tomba

VeeGee schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 17:01:
[...]

Bijzonder, ik heb ze ook gekocht (zelfde actie) als een upgrade en ervaar echt een wereld van verschil. Niet alleen qua geluidskwaliteit, maar zeker ook qua noise cancelling.
Dat vind ik dan weer bijzonder ;) ANC was dikke prima op mijn APP1 en dat is nu weer zo (maar komt niet in de buurt van mijn Bose QC30 ;) ) en qua geluidskwaliteit blijft t ook prima maar niet uitmuntend. Ook daar zijn mijn Bose veel beter in. (Waarom dan toch de APPs? Veel betere belkwaliteit en het gebruiksgemak)
Misschien ligt t aan de muziek die ik luister (vooral live sets via SoundCloud Free dus geen Hifi kwaliteit)?

• thumblex.
  • Laatst online: 26-03 09:13
Ik heb ze al twee keer laten vervangen voor deze reden, crackling/pops tijdens NC modus. Helaas sinds gister weer krakende AirPods. Inmiddels is de aankoop drie jaar plus een maand, waardoor ze officieel niet meer onder het repair program vallen.

Is bij jullie de aankoopdatum gecontroleerd? Vind het nogal waardeloos, toch best een duur product en gaat gemiddeld amper een jaar mee.

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:15
VeeGee schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 17:01:
[...]

Ga er eens mee fietsen. Dan zijn ze beduidend minder :D

Heb ze ook, maar vind 't maar een matige upgrade (als je vaak fietst).

[Voor 9% gewijzigd door matthijst op 29-11-2022 18:53]

• MartijnMartijn
thumblex. schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 18:52:
[...]

Ik heb ze al twee keer laten vervangen voor deze reden, crackling/pops tijdens NC modus. Helaas sinds gister weer krakende AirPods. Inmiddels is de aankoop drie jaar plus een maand, waardoor ze officieel niet meer onder het repair program vallen.

Is bij jullie de aankoopdatum gecontroleerd? Vind het nogal waardeloos, toch best een duur product en gaat gemiddeld amper een jaar mee.
Die van mij zijn van maart 2020 - werd zeker gecontroleerd.

• ferrie99
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 28-03 22:39
Hebben meer mensen ook problemen met de belachelijk slechte batterij van de apple airpods pro 2? (Heb ze pas 3 maanden)

Ik kan ongeveer max 5 uur met anc naar muziek luisteren en dan is de case zo goed als leeg… terwijl er geadverteerd wordt met ruim 30 uur luisteren met anc.

met Apple support gesproken en wat standaard stappen geprobeerd zoals resetten. Heeft niks opgeleverd en nu dus zaterdag even langs de apple store.

Ben benieuwd of ik direct nieuwe airpods krijg? Of echt gerepareerd worden.

Volvo C40 Plus MY23 19 inch all season banden, warmtepomp

• Of-Aaargh
  • Laatst online: 11:38
ferrie99 schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 00:08:
Hebben meer mensen ook problemen met de belachelijk slechte batterij van de apple airpods pro 2? (Heb ze pas 3 maanden)

Ik kan ongeveer max 5 uur met anc naar muziek luisteren en dan is de case zo goed als leeg… terwijl er geadverteerd wordt met ruim 30 uur luisteren met anc.

met Apple support gesproken en wat standaard stappen geprobeerd zoals resetten. Heeft niks opgeleverd en nu dus zaterdag even langs de apple store.

Je hebt het over een lege case. Als de case leegloopt tijdens het luisteren met je aIrpods is er inderdaad iets mis, want de case is niet veel meer dan een battery pack waarmee je aIrpods worden opgeladen. Dus als ie na vijf uur van vol naar leeg gaat is zonder dat de pods er in gezeten hebben om op te laden, is het inderdaad goed om de case te laten nakijken.
Ter info, 5 uur luisteren met anc aan totdat de batterij van de pods leeg zijn is normaal voor alleen de pods. De genoemde 30 uur is hoe lang je de pods in totaal kunt gebruiken zonder dat je een stopcontact nodig hebt. Dus inclusief telkens tussentijds opladen van de pods in de case, totdat ook de batterij in de case leeg is.

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-03 11:47
ferrie99 schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 00:08:

Ik gebruik mijne 3u per dag (minimaal) voor meetings, en laad ze standaard elke donderdag op (dus 1x per week). Dus klinkt idd als een kapotte charge case.

• ferrie99
Of-Aaargh schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 08:40:
[...]

Je hebt het over een lege case. Als de case leegloopt tijdens het luisteren met je aIrpods is er inderdaad iets mis, want de case is niet veel meer dan een battery pack waarmee je aIrpods worden opgeladen. Dus als ie na vijf uur van vol naar leeg gaat is zonder dat de pods er in gezeten hebben om op te laden, is het inderdaad goed om de case te laten nakijken.
Ter info, 5 uur luisteren met anc aan totdat de batterij van de pods leeg zijn is normaal voor alleen de pods. De genoemde 30 uur is hoe lang je de pods in totaal kunt gebruiken zonder dat je een stopcontact nodig hebt. Dus inclusief telkens tussentijds opladen van de pods in de case, totdat ook de batterij in de case leeg is.
Klopt, de pods kun je zonder ze tussentijds in de case op te laden zo’n 5 uur gebruiken.

Bij mij is het probleem dat de case, door telkens na gebruik van ongeveer een uurtje de pods in de case te plaatsen, de case na ongeveer 5 uur zo goed als leeg is. Terwijl geclaimd wordt dat je hiermee 30 uur zou kunnen luisteren naar muziek. Zonder tussenkomst van een oplader.

Vandaar dat ik naar apple ga, waarschijnlijk iets mis met de case?

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

ferrie99 schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 10:37:
[...]

Klopt, de pods kun je zonder ze tussentijds in de case op te laden zo’n 5 uur gebruiken.

Bij mij is het probleem dat de case, door telkens na gebruik van ongeveer een uurtje de pods in de case te plaatsen, de case na ongeveer 5 uur zo goed als leeg is. Terwijl geclaimd wordt dat je hiermee 30 uur zou kunnen luisteren naar muziek. Zonder tussenkomst van een oplader.

Vandaar dat ik naar apple ga, waarschijnlijk iets mis met de case?
Hou het voor de zekerheid even goed bij. Schrijf bij iedere keer oortjes in/uit case halen op hoe laat het was en hoeveel % de case en pods hadden. Dat geeft iets meer inzicht.

• ferrie99
amphora schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 11:52:
[...]

Hou het voor de zekerheid even goed bij. Schrijf bij iedere keer oortjes in/uit case halen op hoe laat het was en hoeveel % de case en pods hadden. Dat geeft iets meer inzicht.
Heb ik gedaan inderdaad.

35 minuten
Van 100% naar 87%

30 minuten
Van 87% naar 67%

1 uur
Van 67% naar…

30 min
… naar 52%

1 uur
52 naar 30%

30% ineens naar 11%

60 min
11% naar 5%

5 uur ongeveer luisteren totaal nog 5% over

• ferrie99
ferrie99 schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 13:27:
[...]

Heb ik gedaan inderdaad.

35 minuten
Van 100% naar 87%
30 minuten
Van 87% naar 67%
1 uur
Van 67% naar…
30 min
… naar 52%
1 uur
52 naar 30%
30% ineens naar 11%
60 min
11% naar 5%
5 uur ongeveer luisteren totaal nog 5% over
Zojuist langs de apple store geweest, zeer teleurstellende service.

Ze hebben een “test” uitgevoerd en daar komt niks uit naar voren. Nu blijven ze een dag daar. Ik gaf aan dat ze essentieel zijn voor mijn werkzaamheden, geen goede tussenoplossing als leen airpods, of gewoon coulance en nieuwe case geven. Gemiste kans.

Nu moet ik morgen dus weer terug.

Wordt vervolgd

• Westmania
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-02 16:18
Ik heb gisteren de Pro's 2nd gen binnengekregen en helaas vind ik de belkwaliteit met name buiten in redelijk druks stadsgeluid echt heel slecht.

Ik heb al ruim twee jaar de 1e gen en kreeg telkens te horen dat ik heel slecht te verstaan ben en af en toe wegval. Ik hoopte dat dit met 2 gen verholpen zou zijn, maar helaas.

Heb ik nou twee keer pech, of hebben meer mensen problemen met de verstaanbaarheid? (in reviews lees ik er weinig over).

• D-Ed
  • Niet online
ferrie99 schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 18:48:
[...]

Zojuist langs de apple store geweest, zeer teleurstellende service.

Ze hebben een “test” uitgevoerd en daar komt niks uit naar voren. Nu blijven ze een dag daar. Ik gaf aan dat ze essentieel zijn voor mijn werkzaamheden, geen goede tussenoplossing als leen airpods, of gewoon coulance en nieuwe case geven. Gemiste kans.

Nu moet ik morgen dus weer terug.

Wordt vervolgd
Oef.. Dat is wel klote zeg.. Ik heb ook een te snel leeg lopende case maar niet zo erg als bij jou.. Hopelijk krijg een nieuwe mee als je weer terug gaat.

• ferrie99
D-Ed schreef op maandag 5 december 2022 @ 14:05:
[...]

Oef.. Dat is wel klote zeg.. Ik heb ook een te snel leeg lopende case maar niet zo erg als bij jou.. Hopelijk krijg een nieuwe mee als je weer terug gaat.
Nog nooit zo’n slechte service meegemaakt bij Apple Store DH. Volgens hun is er niks gevonden bij hun “test”. Terwijl ik toch werkelijk grote accu problemen ervaar, zoals in drie verschillende lijstjes als hierboven benoemd.

En ook gewoon geen reële oplossing bieden. Kan er zat verzinnen, case vervangen uit coulance, batterij in case vervangen, verder laten onderzoeken etcetc. Niets van dit alles. Gemiste kans. (En dat voor een nog geen 2 maanden oud 300 euro kostend product)

Ik kijk het nu weer een week aan en zal weer een lijstje bijhouden met gebruik en batterij percentage. Als het probleem er nog is ontbind ik het koopcontract en wil ik mijn geld terug, dan koop ik zelf wel nieuwe.

[Voor 3% gewijzigd door ferrie99 op 05-12-2022 17:49]

• ferrie99
ferrie99 schreef op maandag 5 december 2022 @ 17:46:
[...]

Nog nooit zo’n slechte service meegemaakt bij Apple Store DH. Volgens hun is er niks gevonden bij hun “test”. Terwijl ik toch werkelijk grote accu problemen ervaar, zoals in drie verschillende lijstjes als hierboven benoemd.

En ook gewoon geen reële oplossing bieden. Kan er zat verzinnen, case vervangen uit coulance, batterij in case vervangen, verder laten onderzoeken etcetc. Niets van dit alles. Gemiste kans. (En dat voor een nog geen 2 maanden oud 300 euro kostend product)

Ik kijk het nu weer een week aan en zal weer een lijstje bijhouden met gebruik en batterij percentage. Als het probleem er nog is ontbind ik het koopcontract en wil ik mijn geld terug, dan koop ik zelf wel nieuwe.

• danjan2411
  • Laatst online: 28-03 17:20
ferrie99 schreef op maandag 5 december 2022 @ 17:46:
[...]

Ik heb ook de pro 2 en ik herken je problemen niet, misschien dat ik die 30 uur niet haal, maar ze gaan zeker niet minder langer mee dan de pro’s 1. Ontkoppel ze eens een keer.

Edit. Ik heb net een uurgeluisterd en de AirPods zaten op 87%, met opladen tot 100% is er 1% van de case af.

[Voor 5% gewijzigd door danjan2411 op 05-12-2022 19:29]

• MartijnMartijn
Ze worden vervangen :*)

• ferrie99
danjan2411 schreef op maandag 5 december 2022 @ 18:04:
[...]

Ik heb ook de pro 2 en ik herken je problemen niet, misschien dat ik die 30 uur niet haal, maar ze gaan zeker niet minder langer mee dan de pro’s 1. Ontkoppel ze eens een keer.

Edit. Ik heb net een uurgeluisterd en de AirPods zaten op 87%, met opladen tot 100% is er 1% van de case af.
Geldt natuurlijk ook niet voor iedereen ;-).
Ontkoppelen, resetten etc. Allemaal al geprobeerd evenals Apple zelf.

Dat is inderdaad hoe het hoort te gaan qua batterij.

• ferrie99
Moet je nagaan hoe gemakkelijk daarover wordt gedaan, ik krijg na 2maal testen en 2 dagen langskomen bij Apple Store, reistijd plus 15 euro parkeerkosten verder, letterlijk niks.

• Tomba

Tomba

[...]

Ik zit in de mallemolen omdat mijn Gen1 APP nog maar heel kort mee gaan. ZIjn al 1x richting Apple geweest en kwam ongerepareerd retour met melding
  • Verbinden met Bluetooth
  • Bijgewerkt naar laatste versie
  • Laden op
Hoi Apple dat was dus net niet het issue ;) ZIjn nu dus ten tweede male richting Apple.

[...]
@ferrie99 Over Apple Service gesproken, kreeg nieuwe dopjes met mijn oude chargecase terug. Chargecase heel erg bekrast ineens, allemaal vieze zwarte vegen erop en dus niet vervangen... Inmiddels de case dus voor de derde keer richting Apple :| (en ik heb dus AC+ op die krengen...)

[Voor 3% gewijzigd door Tomba op 05-12-2022 23:43]

• ferrie99
Tomba schreef op maandag 5 december 2022 @ 23:42:
[...]

@ferrie99 Over Apple Service gesproken, kreeg nieuwe dopjes met mijn oude chargecase terug. Chargecase heel erg bekrast ineens, allemaal vieze zwarte vegen erop en dus niet vervangen... Inmiddels de case dus voor de derde keer richting Apple :| (en ik heb dus AC+ op die krengen...)
Hahaha niet normaal. Vroeger was de apple service echt beter hoor

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

matthijst schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 18:52:
[...]

Ga er eens mee fietsen. Dan zijn ze beduidend minder :D

Heb ze ook, maar vind 't maar een matige upgrade (als je vaak fietst).
Tip, doe een muts (of helm?) op. Dan hoor je dat ze beter zijn. Maar zonder is het inderdaad peanuts.

An  a day keeps the doctor away.

• MartijnMartijn
ferrie99 schreef op maandag 5 december 2022 @ 23:41:
[...]

Moet je nagaan hoe gemakkelijk daarover wordt gedaan, ik krijg na 2maal testen en 2 dagen langskomen bij Apple Store, reistijd plus 15 euro parkeerkosten verder, letterlijk niks.
Ik heb denk ik geluk gehad dat ze niet (uitgebreid) zijn getest in de winkel.

• Westmania
Westmania schreef op maandag 5 december 2022 @ 13:58:
Ik heb gisteren de Pro's 2nd gen binnengekregen en helaas vind ik de belkwaliteit met name buiten in redelijk druks stadsgeluid echt heel slecht.

Ik heb al ruim twee jaar de 1e gen en kreeg telkens te horen dat ik heel slecht te verstaan ben en af en toe wegval. Ik hoopte dat dit met 2 gen verholpen zou zijn, maar helaas.

Heb ik nou twee keer pech, of hebben meer mensen problemen met de verstaanbaarheid? (in reviews lees ik er weinig over).
Niemand?

• Davidas
Totaal geen last van, zowel met de eerste als tweede generatie.

• Westmania
Dus ook niet in een drukke straat met auto’s, vrachtwagens en zo?

• Davidas
Westmania schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 11:11:
Dus ook niet in een drukke straat met auto’s, vrachtwagens en zo?
Nee, ik woon aan een centraal station. Veel omgevingsgeluid dus.

• Tomba

Tomba

Ik heb juist de tegenovergestelde ervaring; mensen zeggen niet in de gaten te hebben dat ik in de drukte zit (station) zowel met Gen1 als Gen2

[Voor 4% gewijzigd door Tomba op 06-12-2022 12:41]

• TereZz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:20
Zeker wel. Inderdaad niet op een station, trein, bus, kantoor. Dan lukt het de pro 2's prima om bijgeluiden te filteren. Maar vol in de stad in den haag? Nope, dat vond de tegenpartij niet leuk, als in, onverstaanbaar. Ik heb mn oortjes uitgedaan en ben met de telefoon aan mijn oor verder gegaan.

Dit is prima te testen bij het maken van whatsapp memo's. Ik vind de microfoonkwaliteit ook niet ideaal. Prima verstaanbaar, maar niet meer van deze tijd. Dan vergelijk ik wel met een wh-1000xm5, die dat gewoonweg heel goed doet. Ruimte voor verbetering voor de pro 3's

• Westmania
Nou, ergens fijn om te horen, want ik kan me toch niet voorstellen dat ik twee keer pech heb met een ondeugdelijk model. Toch wel raar hoe de ervaringen zo verschillen... Zou het ook nog met de telefoon zelf te maken kunnen hebben?

• TereZz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:20
Westmania schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 13:41:
Nou, ergens fijn om te horen, want ik kan me toch niet voorstellen dat ik twee keer pech heb met een ondeugdelijk model. Toch wel raar hoe de ervaringen zo verschillen... Zou het ook nog met de telefoon zelf te maken kunnen hebben?
Ik denk vooral dat de beleving verschilt. Ik had ook het idee dat de noise cancelling van de microfoons subliem is, zeker met hoe klein ze zijn en dus beperkt aantal microfoons hebben. Pas vol in het centrum van Den Haag merkte ik dat ze ook flink kunnen falen. Ik durf wel een wedje aan dat ook die van mijn collega-Tweakers dan falen.

• Westmania
Ik heb net op mijn toestel VoLTE uitgezet. Ik heb het idee dat dat al helpt. Ook omdat een whatsapp ingesproken bericht veel beter te verstaan is dan een gewoon voicemailbericht bijvoorbeeld.

• Tomba

Tomba

Tomba schreef op maandag 5 december 2022 @ 23:42:
[...]

En krijg net bericht dat de charge case voor de derde keer (!!) ongerepareerd retour komt… :F

• ferrie99
Tomba schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 16:29:
[...]

En krijg net bericht dat de charge case voor de derde keer (!!) ongerepareerd retour komt… :F
Dat bedoel ik. Vroeger waren ze hier heel coulant mee. Ik denk dat Apple de gehele customer experience management laag heeft ontslagen?

• Tomba

Tomba

ferrie99 schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 22:44:
[...]

Dat bedoel ik. Vroeger waren ze hier heel coulant mee. Ik denk dat Apple de gehele customer experience management laag heeft ontslagen?
Het gaat niet eens over coulant, ik heb eerder het idee dat ze ten derde male niet naar het issue hebben gekeken.

• wardjj
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Tomba schreef op woensdag 7 december 2022 @ 06:21:
[...]

Het gaat niet eens over coulant, ik heb eerder het idee dat ze ten derde male niet naar het issue hebben gekeken.
Aangezien je AC+ hebt, voor een Express Replacement gaan? Dan krijg je eerst een nieuwe en stuur je de oude daarna terug.

• Tomba

Tomba

wardjj schreef op woensdag 7 december 2022 @ 08:03:
[...]

Aangezien je AC+ hebt, voor een Express Replacement gaan? Dan krijg je eerst een nieuwe en stuur je de oude daarna terug.
Ik ga sowieso een klacht indienen want dit gaat nergens meer over… zelfde standaard antwoord, verbindt met Bluetooth, kan opladen. Ja dedoi daar is ie niet voor aangemeld :(

Express replacement op AirPods kan ik nergens terug vinden op de website van Apple. Heb je een link?

• wardjj
  • Nu online
Tomba schreef op woensdag 7 december 2022 @ 11:02:
[...]

Ik ga sowieso een klacht indienen want dit gaat nergens meer over… zelfde standaard antwoord, verbindt met Bluetooth, kan opladen. Ja dedoi daar is ie niet voor aangemeld :(

Express replacement op AirPods kan ik nergens terug vinden op de website van Apple. Heb je een link?
‘Snelle vervangingsservice’ wordt het genoemd. https://www.apple.com/nl/support/products/headphones/

Even via de chat of telefoon vragen voor een Express Replacement.

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
wardjj schreef op woensdag 7 december 2022 @ 12:20:
[...]

‘Snelle vervangingsservice’ wordt het genoemd. https://www.apple.com/nl/support/products/headphones/

Volgens mij krijg je dan iets in bruikleen tijdens je reparatie, als ik onderstaande zo lees.
Snelle vervangingsservice: je krijgt een vervangend device opgestuurd, zodat je tijdens de reparatie niet zonder zit

• Tomba

Tomba

wardjj schreef op woensdag 7 december 2022 @ 12:20:
[...]

Hmmm kan nergens vinden dat dat iets extra kost zoals dat bij een iPhone wel is; goed gevonden! Thanks ga dit telefonisch echt eisen want dit gaat nergens meer over.

[Voor 4% gewijzigd door Tomba op 07-12-2022 12:43]

• Tomba

Tomba

Phoolie schreef op woensdag 7 december 2022 @ 12:25:
[...]

Volgens mij krijg je dan iets in bruikleen tijdens je reparatie, als ik onderstaande zo lees.

[...]
Neem aan dat t net zo werkt als bij een iPhone dat je een nieuw device opgestuurd krijgt en je oude moet retourneren.

[Voor 4% gewijzigd door Tomba op 07-12-2022 12:54]

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
Tomba schreef op woensdag 7 december 2022 @ 12:53:
[...]

Neem aan dat t net zo werkt als bij een iPhone dat je een nieuw device opgestuurd krijgt en je oude moet retourneren.
Ik maak het niet op uit de woorden op de site. Maar als ze het bij een iPhone op die manier doen, dan zal het ongetwijfeld ook zo zijn voor AirPods.

• wardjj
  • Nu online
Je krijgt nieuwe toegestuurd onder voorwaarde van een creditcard autorisatie. Zodra je de oude terugstuurt vervalt de autorisatie. Geen bruikleen o.i.d. maar echt een nieuw onderdeel/setje die je gaat gebruiken.

Zelf ook al een aantal keer gedaan met de APP.

• Tomba

Tomba

wardjj schreef op woensdag 7 december 2022 @ 13:03:
Je krijgt nieuwe toegestuurd onder voorwaarde van een creditcard autorisatie. Zodra je de oude terugstuurt vervalt de autorisatie. Geen bruikleen o.i.d. maar echt een nieuw onderdeel/setje die je gaat gebruiken.

Zelf ook al een aantal keer gedaan met de APP.
En hier waren verder geen kosten aan verbonden? (Express replacement kost namelijk wel geld op de iPhone is mijn ervaring)

• wardjj
  • Nu online
Tomba schreef op woensdag 7 december 2022 @ 13:06:
[...]

En hier waren verder geen kosten aan verbonden? (Express replacement kost namelijk wel geld op de iPhone is mijn ervaring)
Nee, als je AppleCare+ hebt is dat gratis, ook voor iPhone:
Voor ERS zal Apple uw creditcard belasten met de ERS-kosten, zoals beschreven op de onderstaande webpagina's met veelgestelde vragen over productservice ("Veelgestelde vragen over service"), op het moment dat het vervangende product wordt verzonden. De ERS-kosten worden niet in rekening gebracht bij klanten die een AppleCare-serviceplan hebben aangeschaft.
https://www.apple.com/nl/legal/sales-support/terms/ersiw-nl/

• Tomba

Tomba

wardjj schreef op woensdag 7 december 2022 @ 13:25:
[...]

Nee, als je AppleCare+ hebt is dat gratis, ook voor iPhone:

[...]

https://www.apple.com/nl/legal/sales-support/terms/ersiw-nl/
Vreemd, ik moest toch echt 99€ kosten betalen voor express replacement op mijn iPhone (Ipv 29€ accidental)

Nog vreemder dat Apple dit niet zelf aanbiedt aan de telefoon bedenk ik me nu. UPS is hier nu al 6x langs geweest zonder dat t issue verholpen is…

[Voor 17% gewijzigd door Tomba op 07-12-2022 13:50]

Pagina: 1 ... 26 27 28 Laatste

Let op:
Dit topic is voor discussies over en ervaringen met de AirPods Pro. Voor prijzen, beschikbaarheid en levertijden kun je terecht in:
[AirPods] Levertijden & Beschikbaarheid

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee