• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-03 11:38
TR1969 schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 17:15:
Ik heb her en der gelezen dat de nieuwe AirPod Pro ook te gebruiken zijn als oordoppen bij concerten e.d.
Is er toevallig iemand die daar al wat ervaring mee heeft?

Het klinkt mij wat te mooi om waar te zijn.
Waar heb je dat gelezen?

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Volkan1984 schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 13:58:
[...]

Ik heb ook dat de AirPods niet zichtbaar zijn in Find My op macOS. Jouw beredenering is overigens wel een goede.
Ah, dan hoef ik niet te resetten of verder te spitten. Wel vreemd dat ik nergens gebruikers zie die dit ook zo ervaren.

LG OLED55XB6 | Samsung UHD AU80  MacBook Air M1  iPhone 14 Pro  Apple Watch Series 6  Apple TV 4K  AirPods Pro 2  AirTag’s  AirPort Express

• TR1969
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10:16
https://www.ad.nl/tech/de...-en-op-de-fiets~a916207c/

en nog wat andere sites benoemden het ook.

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:31
MKBHD zei het ook in zijn videoreview, als iets dat hij zou willen testen maar dat hij zich kon voorstellen dat het zou werken.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

• Volkan1984
Kassad schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 06:28:
[...]

MKBHD zei het ook in zijn videoreview, als iets dat hij zou willen testen maar dat hij zich kon voorstellen dat het zou werken.
Interessante theorie wel. Ik hou het in de gaten.

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Ervaren anderen ook dat de batterij van de APP2 case snel leeg loopt? Nu al twee keer opgeladen sinds afgelopen zaterdag en staat alweer op 75% terwijl ik in totaal misschien net zes uur gebruik heb gemaakt van de AirPods Pro 2..

Mijn eerste generatie AirPods kon ik makkelijk een week of drie/vier niet laden met ongeveer hetzelfde gebruik..

• Volkan1984
D-Ed schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 08:00:
Ervaren anderen ook dat de batterij van de APP2 case snel leeg loopt? Nu al twee keer opgeladen sinds afgelopen zaterdag en staat alweer op 75% terwijl ik in totaal misschien net zes uur gebruik heb gemaakt van de AirPods Pro 2..

Mijn eerste generatie AirPods kon ik makkelijk een week of drie/vier niet laden met ongeveer hetzelfde gebruik..
Ik kan me voorstellen dat dat te maken heeft met de Find My functie. Hij communiceert met het netwerk waar hij is, eens in de zoveel tijd.

• D-Ed
  • Niet online
Volkan1984 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 08:06:
[...]

Ik kan me voorstellen dat dat te maken heeft met de Find My functie. Hij communiceert met het netwerk waar hij is, eens in de zoveel tijd.
Ja denk ik ook maar zoveel batterij daarmee gebruiken is wat overdreven.. Super casual gebruik en al twee keer opladen in nog geen week…? Dan zet ik dat meteen uit.

• Hulliee
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

Ik had dat ook in het begin. Na een paar keer volledig te hebben opgeladen, merk ik dit veel minder.

• Aiii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:05

Aiii

何これ

Er zit 24 uur aan batterij in de case, een slimme rekensom zegt mij dat zes uur batterij in je oortjes gooien dan -25% is.

• D-Ed
  • Niet online
Aiii schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 11:34:
[...]

Er zit 24 uur aan batterij in de case, een slimme rekensom zegt mij dat zes uur batterij in je oortjes gooien dan -25% is.
Maar ik heb niet vier keer zes uur geluisterd he.. In totaal zes uur en nu reeds de 2e keer opgeladen en alweer op 70%..

Vanmorgen poste ik mijn bericht om 08.00 uur en stonden ze op 75%, AirPods nog niet gebruikt en nu staan ze alweer op 70%.. Dat is -5% in nog geen vier uur tijd...

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Nu online
Ik lees hier nu wat verbazing over de airpods pro 2 batterijduur, maar ik vind dat een vrij goede accuduur als ik het zo lees. Ik verbaas me vooral over de airpods pro 1 accuduur. Ze zijn ongeveer 1 jaar oud, de oortjes zijn vervangen onlangs vervangen onder garantie.

Stel, op maandag morgen zijn ze 100% en de case ook. Dan gebruik ik ze waarschijnlijk 1-2 uur per dag voor muziek en bellen. Dan heb ik meestal op donderdag of vrijdag al dat de case aangeeft opgeladen te moeten worden en vaak ook dat de case leeg is maar de oortjes dan nog wel vol. Als ik het zo bereken gebruik ik de oortjes dus zo’n 10 uur per week, en moet ik alweer de case opladen. Terwijl er zo’n 24 uur wordt gesuggereerd met de case erbij. Ik heb ze al ettelijke keren gereset, maar dit heeft niks geholpen. Gelukkig is de accuduur van de oortjes zelf nog wel goed omdat die onlangs zijn vernieuwd, want de allereerste generatie airpods had ik een accuduur van 20 minuten na 2 jaar, terwijl de case nog prima is.

• D-Ed
  • Niet online
drusloos schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 13:51:
Ik lees hier nu wat verbazing over de airpods pro 2 batterijduur, maar ik vind dat een vrij goede accuduur als ik het zo lees. Ik verbaas me vooral over de airpods pro 1 accuduur. Ze zijn ongeveer 1 jaar oud, de oortjes zijn vervangen onlangs vervangen onder garantie.

Stel, op maandag morgen zijn ze 100% en de case ook. Dan gebruik ik ze waarschijnlijk 1-2 uur per dag voor muziek en bellen. Dan heb ik meestal op donderdag of vrijdag al dat de case aangeeft opgeladen te moeten worden en vaak ook dat de case leeg is maar de oortjes dan nog wel vol. Als ik het zo bereken gebruik ik de oortjes dus zo’n 10 uur per week, en moet ik alweer de case opladen. Terwijl er zo’n 24 uur wordt gesuggereerd met de case erbij. Ik heb ze al ettelijke keren gereset, maar dit heeft niks geholpen. Gelukkig is de accuduur van de oortjes zelf nog wel goed omdat die onlangs zijn vernieuwd, want de allereerste generatie airpods had ik een accuduur van 20 minuten na 2 jaar, terwijl de case nog prima is.
Zonder de oortjes te gebruiken ieder uur (ongeveer) een procent eraf is een 'vrij goede accuduur'..? Dus stel ik gebruik de AirPods een dag of vier helemaal niet dan mag de case leeg zijn? Dat zou wel triest zijn als dat zo is namelijk.

Hoe houden die AirTags dan zo lang hun power op orde?

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Nu online
D-Ed schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:53:
[...]

Zonder de oortjes te gebruiken ieder uur (ongeveer) een procent eraf is een 'vrij goede accuduur'..? Dus stel ik gebruik de AirPods een dag of vier helemaal niet dan mag de case leeg zijn? Dat zou wel triest zijn als dat zo is namelijk.

Hoe houden die AirTags dan zo lang hun power op orde?
Ik las in je verhaal dat na 6 uur luisteren (dus 1 keer ongeveer de accuduur van de oortjes zelf) dat je dan nog 75% over hebt. Maar als je het zo zegt is het wel slecht. Al gereset? Heb wel eens gelezen dat de oortjes verbonden blijven in de case, en dus leeglopen maar ook weer opladen. Dit was wel met de 1e generatie pro.

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Vanochtend bij Teams meeting had ik de adaptieve transparantie modus even kort getest maar dat was geen succes. Ik hoorde mezelf in een soort van echo, NC is dan toch echt beter of geheel uitzetten van de technische filtering.

Samsung TV QE55Q9F 2018 | Sonos Beam gen1 | Sonos Sub gen3 | Sonos One 2x | APsystems 14x315Wp - ZW |  MacBook Pro 13" 2017 |  MacBook Air 13" 2017 I  iPad 2018 |  iPhone 12 |  TV 2021 4K |  AirPods Pro gen2

• john-hendriks
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-02 23:49
Miki schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 12:48:
[...]

Voorzover ik weet faalt nagenoeg elke NC headset met windruis. Ook de grotere headphones lukt het niet om dat goed te verwerken.

Ik mag trouwens vanmiddag mijn APP2 ophalen als upgrade op de AP2 :)
Klopt. Ik heb naast pro 2 AirPods ook Bluetooth hoortoestellen. Zit ook NC op, kosten € 3500 maar op fiets net zo veel last van wind als met welke toestellen dan ook

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-03 12:58

freddyathlon

McLaren Mercedes 2021 ;)

Mijn vrouw en ik hebben de Airpods Pro 2 aangeschaft.
Mijn vrouw heeft er problemen mee; ze vallen uit. We hebben alle maten tips geprobeerd, maar ze blijven niet zitten. Nu zijn er van die 'memory-foam' tips te koop, maar ik zie ze alleen voor de Airpods Pro 1 online.

Mijn oog is op deze gevallen: https://www.amac.nl/keybu...7dpjReRh4cVQaAuU5EALw_wcB

Hier zit ook een 'haak' bij waardoor de Pro's beter blijven zitten. Maar de vraag; passen deze ook op de Pro 2?
Zijn die maten gelijk?
Bij Amac kon ik ze kopen, maar mag niet ruilen wanneer het niet op de 2 past... Vandaar de vraag even hier.

Apple iPhone 13 Pro  Macbook Air M1 2020 ○ Renault Clio Limited Edition 2019 ○ Renault Kadjar 2019 Black Edition

• D-Ed
  • Niet online
drusloos schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 18:37:
[...]

Ik las in je verhaal dat na 6 uur luisteren (dus 1 keer ongeveer de accuduur van de oortjes zelf) dat je dan nog 75% over hebt. Maar als je het zo zegt is het wel slecht. Al gereset? Heb wel eens gelezen dat de oortjes verbonden blijven in de case, en dus leeglopen maar ook weer opladen. Dit was wel met de 1e generatie pro.
Was het maar zo’n feest ;)

Ze zijn reeds gereset geweest inderdaad. Ik kijk het nog even aan. Lees er op Macrumors ook wat over en daar las ik de tip om te resetten 👍

• richards3
  • Laatst online: 13:27
john-hendriks schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 19:27:
[...]

Klopt. Ik heb naast pro 2 AirPods ook Bluetooth hoortoestellen. Zit ook NC op, kosten € 3500 maar op fiets net zo veel last van wind als met welke toestellen dan ook
damn zo enorm veel geld en dan nog steeds wind geluid...

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-03 14:01
freddyathlon schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 19:33:
Mijn vrouw heeft er problemen mee; ze vallen uit. We hebben alle maten tips geprobeerd, maar ze blijven niet zitten. Nu zijn er van die 'memory-foam' tips te koop, maar ik zie ze alleen voor de Airpods Pro 1 online.

Mijn oog is op deze gevallen: https://www.amac.nl/keybu...7dpjReRh4cVQaAuU5EALw_wcB

Hier zit ook een 'haak' bij waardoor de Pro's beter blijven zitten. Maar de vraag; passen deze ook op de Pro 2?
Zijn die maten gelijk?
Bij Amac kon ik ze kopen, maar mag niet ruilen wanneer het niet op de 2 past... Vandaar de vraag even hier.
Wellicht handig te weten, ik heb zelf de Comply Foam 2.0 gekocht voor mijn originele airpods, die passen ook prima op mijn airpods pro 2022 kwam ik achter. Datzelfde zal dus voor deze gelden

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:28
Ik hoop dat hiermee ook de/het issue is opgelost waarbij de Apple Watch oplader de AirPods leeg trekt ipv oplaad 😅

©2004

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:47
[...]

De 1's doen het een stuk beter op de fiets dan de 2's.

NB: als je rond de 30 tegen de wind in fietst. Als je wat minder hard fietst merk je het al een stuk minder.
Logisch ook, microfoons zijn minder handig geplaatst dan de 1's lijkt het.
Las op reddit dat je het misschien via Toegankelijkelijkheid menu met een eigen audio gram kunt verminderen. Vanmiddag ff proberen.

[Voor 31% gewijzigd door matthijst op 08-10-2022 09:17]

• THE_BASE
  • Niet online
Hoe groot is de kans dat ik eventueel Apple Care nodig zou hebben om over twee jaar de oortjes om te wisselen in verband met slechte batterijen?

Las hier iemand over Apple Care. Kost 39 euro en 29 euro per incident. Maar ze gaan vast niet oortjes en doosje omruilen zonder te piepen. Toch?

LG OLED55XB6 | Samsung UHD AU80  MacBook Air M1  iPhone 14 Pro  Apple Watch Series 6  Apple TV 4K  AirPods Pro 2  AirTag’s  AirPort Express

• DeNachtwacht
THE_BASE schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 09:14:
Hoe groot is de kans dat ik eventueel Apple Care nodig zou hebben om over twee jaar de oortjes om te wisselen in verband met slechte batterijen?

Las hier iemand over Apple Care. Kost 39 euro en 29 euro per incident. Maar ze gaan vast niet oortjes en doosje omruilen zonder te piepen. Toch?
Met Apple Care doen ze dat zeker wel als je maar aan de voorwaarden voldoet (bij 97% batterijcapaciteit gaan ze niet zomaar ruilen).

Wel is de vraag hoe veel je ze gebruikt, in mijn geval is het max 4-5 uur per dag met tussendoor laden. Met de grotere batterij betekent dat dus dat ik zelden of nooit meer met lege Airpods (hoop te) zit(ten). Daardoor zal de batterij dus ook minder snel slijten.

• THE_BASE
  • Niet online
DeNachtwacht schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 10:56:
[...]

Met Apple Care doen ze dat zeker wel als je maar aan de voorwaarden voldoet (bij 97% batterijcapaciteit gaan ze niet zomaar ruilen).

Wel is de vraag hoe veel je ze gebruikt, in mijn geval is het max 4-5 uur per dag met tussendoor laden. Met de grotere batterij betekent dat dus dat ik zelden of nooit meer met lege Airpods (hoop te) zit(ten). Daardoor zal de batterij dus ook minder snel slijten.
Thanks. Heb zo’n 5 jaar met de eerste AirPods gedaan, dus laten we het gewoon op z’n beloop. Kun je die minimaal 70 euro beter investeren in nieuwe AirPods t.z.t.

• Aikibana1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-03 12:11
Vraagje voor de Android-gebruikers die Airpods Pro's gebruiken of is dit vloeken in de kerk? O-)

In tegenstelling tot de Airpods Pro, die zonder problemen te gebruiken waren op Android/Pixel 6, moet je in de "developer settings" duiken om de 2e generatie airpods aan de praat te krijgen:

https://www.reddit.com/r/GooglePixel/comments/xmh0ja/fyi_if_you_got_the_new_airpod_pro_2_you_will_need/

Er is nog veel discussie of het uitschakelen van de optie A2DP Hardware Offload ook nadelen heeft. Wat denken jullie? Standaard schakelt Google dit namelijk in en mijn ervaring is dat dit de beste geluidskwaliteit geeft met andere kwalitatieve Bluetooth headphones.

Zou Apple dit kunnen oplossen met een firmware update of is het ijdele hoop te denken dat Apple rekening houdt met Android-gebruikers? :)

• Volkan1984
Aikibana1 schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 16:52:
Vraagje voor de Android-gebruikers die Airpods Pro's gebruiken of is dit vloeken in de kerk? O-)

In tegenstelling tot de Airpods Pro, die zonder problemen te gebruiken waren op Android/Pixel 6, moet je in de "developer settings" duiken om de 2e generatie airpods aan de praat te krijgen:

https://www.reddit.com/r/GooglePixel/comments/xmh0ja/fyi_if_you_got_the_new_airpod_pro_2_you_will_need/

Er is nog veel discussie of het uitschakelen van de optie A2DP Hardware Offload ook nadelen heeft. Wat denken jullie? Standaard schakelt Google dit namelijk in en mijn ervaring is dat dit de beste geluidskwaliteit geeft met andere kwalitatieve Bluetooth headphones.

Zou Apple dit kunnen oplossen met een firmware update of is het ijdele hoop te denken dat Apple rekening houdt met Android-gebruikers? :)
Je geeft zelf al antwoord op je vraag: het laatste deel van de laatste vraag die je stelt. Apple houdt natuurlijk alleen rekening met Apple-gebruikers. Koop gewoon een iPhone, werkt allemaal veel beter (samen) haha.

• john-hendriks
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-02 23:49
richards3 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 20:08:
[...]

damn zo enorm veel geld en dan nog steeds wind geluid...
Schijnt erg moeilijk te zijn om dat uit te filteren. Stemmen kun je zo uitfilteren, bijvoorbeeld in groepsgesprekken hoor ik alleen degene die ik aankijk.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Volkan1984
john-hendriks schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 21:07:
[...]

Schijnt erg moeilijk te zijn om dat uit te filteren. Stemmen kun je zo uitfilteren, bijvoorbeeld in groepsgesprekken hoor ik alleen degene die ik aankijk.
Noise canceling heeft sowieso moeite met spontane wisselingen van geluid. Een kind wat ineens hard gaat huilen, hoor je vaak toch nog.

• Snakefoodjah
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
Nu al 2 keer voorgehad dat opeens men rechter airpod geen muziek/podcastgeluid meer doorgeeft.
Linker blijft gewoon doorspelen en als ik volume ofzo verander hoor ik wel de klikgeluidjes in de rechter….
AirPod effe in de case steken en daarna werkt het weer zoals voorheen…

Zal ze misschien een resetten en anders bij volgende keer toch maar eens terugsturen..

Xbox Gamertag: Urbanus4809

• hk12nl
Ik heb vandaag enige tijd F1 gekeken en de ene AirPod is ca 12% leger dan de andere. Is dit normaal? Ik snap dat ze niet helemaal gelijk gaan maar bij mijn vorige AirPods was dit verschil niet zo groot.

©2004

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Volkan1984
hk12nl schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 10:59:
Ik heb vandaag enige tijd F1 gekeken en de ene AirPod is ca 12% leger dan de andere. Is dit normaal? Ik snap dat ze niet helemaal gelijk gaan maar bij mijn vorige AirPods was dit verschil niet zo groot.
Als dit stelselmatig zou gebeuren, zou ik er iets achter zoeken. Op basis van 1 keer, zou ik hier niets van denken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kassad
hk12nl schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 10:59:
Als ik verschillen zie in hoe snel de AP's leeg gaan dan heeft dat vaak met microfoon gebruik te maken. Had je misschien ANC aan staan met een geluidsbron in de richting van de AP die extra verbruikt heeft?

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

• hk12nl
@Volkan1984 & @Kassad thx voor de opmerkingen/tips. Ik hou het even in de gaten.

[Voor 7% gewijzigd door hk12nl op 09-10-2022 14:10]

©2004

• cedrix5
  • Laatst online: 12:18
[...]

Ik was aan het kijken naar de 2 als upgrade voor de 1. Gebruik ze veel op OV maar ook veel op de racefiets. Dus de pro 1 is alsnog beter ondanks de betere acc in algemeen voor gebruik op de fiets? Rij ook veel met transparancy mode, maar op kanaalpaden en gravel ook met NC aan tegen windruis. De adaptive transparancy leek me ook interessant.

Misschien dat ik er dan toch de ap max naast koop voor in bibliotheek/Ov.

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:36
Ik ben erg blij met de Gen2 van de APP.
Ik vind het nieuwe geluid fijner, het vollere. Wat betreft ANC heb ik nog geen verbetering gehoord. Het is oké, maar niet fantastisch. Ik zit op het moment naast twee datacenter switches en die hoor ik nog door de muziek heen.
Ik krijg hetzelfde gevoel als toen ik twee weken GELEDEN in het vliegtuig zat met de gen1, toen hoorde ik het motorgeluid ook door mijn muziek heen.
RnB schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 08:47:
Ik vind het nieuwe geluid fijner, het vollere. Wat betreft ANC heb ik nog geen verbetering gehoord. Het is oké, maar niet fantastisch. Ik zit op het moment naast twee datacenter switches en die hoor ik nog door de muziek heen.
Ik krijg hetzelfde gevoel als toen ik twee weken in het vliegtuig zat met de gen1, toen hoorde ik het motorgeluid ook door mijn muziek heen.
Zo das een behoorlijke vlucht wel :+

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Kassad
Donstil schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 09:25:
[...]

Zo das een behoorlijke vlucht wel :+
Of een hele langzame :+

• RnB
Sorry jongens, slechte nacht gehad. Leg eens uit? :P
RnB schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 10:01:
Sorry jongens, slechte nacht gehad. Leg eens uit? :P
Nou er staat nu dat je twee weken in een vliegtuig gezeten hebt :P, vandaar het “grapje”.

[Voor 5% gewijzigd door Donstil op 11-10-2022 10:24]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• RnB
Haha, ik zie het nu.
Ik zei het toch, het was een zware nacht. :P

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04:01
Ik twijfel heel erg om de APP ‘22 te halen. In het verleden wel eens in-ears gehad die matig pasten, maar dat waren dan ook vrij goedkope setjes.

De AirPods 2 zitten echt lekker, de gen 3 vind ik wat ‘bulky’ maar gaat nog.

Weet iemand hoe het zit met het omruilen van AirPods Pro? Wordt dat gezien als een hygiëne artikel?

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

• Rogar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:05
SirLenncelot schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 12:34:
Ik twijfel heel erg om de APP ‘22 te halen. In het verleden wel eens in-ears gehad die matig pasten, maar dat waren dan ook vrij goedkope setjes.

Weet iemand hoe het zit met het omruilen van AirPods Pro? Wordt dat gezien als een hygiëne artikel?
Bij AMAC wel geloof ik. Maar dat staat meestal vermeld op de site waar je ze besteld.

Ik kan ze echt aanraden trouwens. ANC werkt echt goed hier als ik thuis zit te werken en het geluid is echt goed te noemen.

• Rino
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-03 22:00
DeNachtwacht schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 22:09:
[...]

Wellicht handig te weten, ik heb zelf de Comply Foam 2.0 gekocht voor mijn originele airpods, die passen ook prima op mijn airpods pro 2022 kwam ik achter. Datzelfde zal dus voor deze gelden
en tevreden met Comply Foam 2.0?

• Volkan1984
SirLenncelot schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 12:34:

Bij Apple mag je ze gewoon omruilen of geld terug (zowel online als in de Store).

• svennn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-03 13:27
Aangezien het enkele posts geleden over bellen in de wind ging, hier nog een interessante review:

YouTube: Call Quality Wind Test: Apple AirPods Pro 2, Bose QuietComfort 2, B&...

• DeNachtwacht
Rino schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 12:46:
en tevreden met Comply Foam 2.0?
Ja, ik moet zeggen dat ik nog niet vergeleken heb met de nieuwe foams die bij de Airpods pro 2 zelf zitten. Maar ze zitten prima en dempen iets beter dan die bij de originele Airpods pro zitten.

• Hamed
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
freddyathlon schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 19:33:

Zijn die maten gelijk?
Die passen niet, Airpod pro 2 is een andere design.

Enige die ik kon vinden na een paar dagen zoeken, ook niks op Ali/Ebay te vinden, al 2 dagen binnen en ze passen perfect.

Sony A7RIV
Carl Zeiss Batis 18 - 85
Sony GM 14 - 24 - 35 - 135 - 16-35 - 200-600
FE 90 Macro G - Voigtländer Macro APO-Lanthar F2 65mm

• Licko
  • Laatst online: 12:35

Licko

ZVDK

Ervaren meer mensen dat de ANC niet meer zo goed is als toen je de Airpods Pro voor het eerst in gebruik nam? Ik heb het idee dat ik de laatste tijd steeds beter de omgeving door mijn muziek heen hoor. Pasvorm test biedt geen oplossing en ook de ventilatie roosters zijn schoon en meest recente FW staat er op.

Zit het tussen m'n oren of toch maar aanbieden bij Apple of een service provider? Ik wil ze eigenlijk niet zo lang kwijt zijn als ik ze op moet sturen...

Iemand ervaring met Repair Lab Eindhoven? Is er kans dat het daar sneller gaat dan de 3-5 werkdagen die ze zelf aangeven?

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-03 09:33
Licko schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 14:17:
Ervaren meer mensen dat de ANC niet meer zo goed is als toen je de Airpods Pro voor het eerst in gebruik nam? Ik heb het idee dat ik de laatste tijd steeds beter de omgeving door mijn muziek heen hoor. Pasvorm test biedt geen oplossing en ook de ventilatie roosters zijn schoon en meest recente FW staat er op.

Zit het tussen m'n oren of toch maar aanbieden bij Apple of een service provider? Ik wil ze eigenlijk niet zo lang kwijt zijn als ik ze op moet sturen...

Iemand ervaring met Repair Lab Eindhoven? Is er kans dat het daar sneller gaat dan de 3-5 werkdagen die ze zelf aangeven?
Enige ervaring met Repair Lab Eindhoven hier is dat het een aanrader is qua reparaties, geen idee meer hoelang ik destijds op een iPhone reparatie diende te wachten..

Máár je hoezo zou je zo'n Repair Lab overwegen en er dus €'s tegenaan gaan gooien, terwijl je het eigenlijk bestempeld als een garantiekwestie en het dus kosteloos zou zijn?

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• Licko

Licko

ZVDK

AntraXxX schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 14:21:
[...]

Enige ervaring met Repair Lab Eindhoven hier is dat het een aanrader is qua reparaties, geen idee meer hoelang ik destijds op een iPhone reparatie diende te wachten..

Máár je hoezo zou je zo'n Repair Lab overwegen en er dus €'s tegenaan gaan gooien, terwijl je het eigenlijk bestempeld als een garantiekwestie en het dus kosteloos zou zijn?
Je kunt bij Repair lab ook terecht als je nog in de garantie zit. Vervanging is bij hen dan ook kosteloos, mits garantie uiteraard.

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:45
Bij de eerste generatie Airpods Pro had ik in het begin ook sublieme NC. Na een firmware update werd het opeens minder en is het nooit meer geworden wat het was. Spijtig om te lezen dat een generatie verder weer hetzelfde verschijnsel voorkomt.

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-03 22:48

[...]
Nee, dat zit niet tussen je oren. Hier is recentelijk de linker AirPod Pro vervangen onder garantie. Nu merk ik echt heel duidelijk verschil. Ga de rechtse dus ook aanmelden voor reparatie/omruil. Alleen kan ik ze nu even niet missen.

Je kan ze trouwens ook gewoon Apple bellen, dan worden ze via UPS opgehaald. Er zat bij mij een weekend tussen en nog steeds waren ze binnen een week retour.

• Licko

Licko

ZVDK

@Phoolie Apple gaf aan 7-10 werkdagen en bij Repair lab gaan ze uit van een dag of 3. Ik wil ze ook niet te lang kwijt zijn dus ga ze door Repair lab na laten kijken. Met een beetje geluk is het voor het weekend nog geregeld, fingers crossed 8)

@baba420 Dit betreft ook de eerste gen Pro's. Hopelijk worden ze gewoon omgeruild en is het vervangende paar wel in orde!

[Voor 20% gewijzigd door Licko op 12-10-2022 15:30]

• Kassad

Dat is een terugkerende klacht van APP gebruikers helaas. Met elke firmware update lijkt het minder te worden :(

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:45
Licko schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 15:29:

@baba420 Dit betreft ook de eerste gen Pro's. Hopelijk worden ze gewoon omgeruild en is het vervangende paar wel in orde!
Ik heb 3x een nieuwe rechteroortje gekregen ivm gekraak. Het ANC verhaal heeft echter niets met de oortjes zelf te maken. Na een bepaalde firmware update is het nooit hetzelfde qua sterkte geworden als out of the box firmware.

Voor wat meer context: https://www.reddit.com/r/..._a_brief_but_complicated/

[Voor 11% gewijzigd door baba420 op 12-10-2022 19:12]

• double_V
  • Laatst online: 14:46
Kassad schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 19:08:
[...]

Dat is een terugkerende klacht van APP gebruikers helaas. Met elke firmware update lijkt het minder te worden :(
Volgens Max Tech gebeurt dit opzettelijk:

https://www.youtube.com/watch?v=qAn9-RqAt0U

Ik vind dit wel een ding

• RnB
Misschien heeft ie gelijk hoor, maar ik schaar Max Tech onder een juice channel.
Heerlijkmakerij om lekker veel views te genereren.
Ik zou er zelf niet al te veel van geloven, totdat er meerdere bronnen ermee naar buiten komen.

Ik ervaar zelf overigens geen degradatie in ANC met firmware updates, niet met de APP gen1 en de AP Max. De gen2 heeft nog geen updates gehad.

• Snakefoodjah
  • Nu online
Besloten om ze te retourneren naar Coolblue.

Op 1 maand tijd 4 keer mijn rechter-airpod die de muziek niet meer afspeelde.
Andere geluiden zoals het klikken bij indrukken of volume wijzigen hoorde ik er wel nog gewoon doorkomen.

Als ik de AirPod dan even in de oplaadcase zette werkte hij weer gewoon.

Paar keer gereset enzo maar niets uitgehaald dus mogelijk defecte AirPod ofzo.

Even wachten en dan bestel ik wel nieuwe oortjes.

Nog gedacht om eens andere oortjes te kopen maar het gebruiksgemak is zo groot bij de AirPods….

• Aiii
  • Laatst online: 09:05

Aiii

何これ

RnB schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 11:13:
Misschien heeft ie gelijk hoor, maar ik schaar Max Tech onder een juice channel.
Heerlijkmakerij om lekker veel views te genereren.
Ik zou er zelf niet al te veel van geloven, totdat er meerdere bronnen ermee naar buiten komen.

Ik ervaar zelf overigens geen degradatie in ANC met firmware updates, niet met de APP gen1 en de AP Max. De gen2 heeft nog geen updates gehad.
Ieder merk kampt met hetzelfde probleem, ik zag het eerder al bij Sony en Sennheiser, bijvoorbeeld. Ze brengen een firmware update uit en "ineens" merken allerhande gebruikers dat de ANC slechter is geworden.

De paar keer dat ik gezien heb dat iemand dat heeft proberen te meten is er geen enkel bewijs voor gevonden.

De kans dat het dus tussen de oren van de gebruikers zit is vrij groot. Je went uiteraard aan ANC, dus is het logisch dat je denkt dat het minder goed gaat werken. Daarnaast is er nog confirmation bias van "oh, er is een update geweest dus er MOET iets veranderd zijn!" Ik zou er niet teveel aandacht aan schenken.

Dit is hetzelfde als mensen die na een update ineens merken dat de batterij van hun oudere toestel slechter is geworden en er sprake is van malafide "planned obsolescence" door de fabrikant om je aan het nieuwste toestel te krijgen.

Apple verdient bergen met geld, zonder dat ze daar veel moeite voor moeten doen, ik zie niet in waarom ze moedwillig de ANC gaan saboteren zodat je maar upgrade naar de nieuwste versie en daarbij de kans willen lopen dat ze klanten verliezen aan andere aanbieders met "betere" ANC.

• Kassad
Aiii schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 10:29:
[...]

Ieder merk kampt met hetzelfde probleem, ik zag het eerder al bij Sony en Sennheiser, bijvoorbeeld. Ze brengen een firmware update uit en "ineens" merken allerhande gebruikers dat de ANC slechter is geworden.

De paar keer dat ik gezien heb dat iemand dat heeft proberen te meten is er geen enkel bewijs voor gevonden.

De kans dat het dus tussen de oren van de gebruikers zit is vrij groot. Je went uiteraard aan ANC, dus is het logisch dat je denkt dat het minder goed gaat werken. Daarnaast is er nog confirmation bias van "oh, er is een update geweest dus er MOET iets veranderd zijn!" Ik zou er niet teveel aandacht aan schenken.

Dit is hetzelfde als mensen die na een update ineens merken dat de batterij van hun oudere toestel slechter is geworden en er sprake is van malafide "planned obsolescence" door de fabrikant om je aan het nieuwste toestel te krijgen.

Apple verdient bergen met geld, zonder dat ze daar veel moeite voor moeten doen, ik zie niet in waarom ze moedwillig de ANC gaan saboteren zodat je maar upgrade naar de nieuwste versie en daarbij de kans willen lopen dat ze klanten verliezen aan andere aanbieders met "betere" ANC.
Nou ik kan je met zekerheid vertellen dat de ANC op de APP1 minder is geworden. Ik loop dagelijks een rondje en ik hoor gewoon steeds meer geluiden om me heen. Waar auto’s eerst nog langszoemden hoor ik het motorgeluid weer, brommers worden bijna niet meer gedempt, het verschil is behoorlijk groot.

• Licko

Licko

ZVDK

@Kassad precies de reden waarom ik ze aan heb gemeld voor garantie. Verschil was echt duidelijk hoorbaar.

• richards3
Licko schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 14:59:
@Kassad precies de reden waarom ik ze aan heb gemeld voor garantie. Verschil was echt duidelijk hoorbaar.
Benieuwd wat ze er onder garantie mee doen, ik ervaar dezelfde “problemen”.

• Kassad
Licko schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 14:59:
Hier ben ik ook wel benieuwd naar

• Licko

Licko

ZVDK

@richards3 @Kassad Update: linker oortje is onder garantie vervangen. Kwam niet door de test (ze testen schijnbaar 3 keer). Rechter oortje kwam wel door de test dus die is enkel gereinigd om afwijkingen in volume te voorkomen.

[Voor 5% gewijzigd door Licko op 17-10-2022 10:12]

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
Op vakantie geweest met het vliegtuig en ANC gebruikt met de Airpods Pro 2. Wat werkt dat goed zeg, je hoort echt niets van het omgevingsgeluid.

• B___MAN
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-03 17:10
Kassad schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 09:17:
[...]

Nou ik kan je met zekerheid vertellen dat de ANC op de APP1 minder is geworden. Ik loop dagelijks een rondje en ik hoor gewoon steeds meer geluiden om me heen. Waar auto’s eerst nog langszoemden hoor ik het motorgeluid weer, brommers worden bijna niet meer gedempt, het verschil is behoorlijk groot.
Hier hetzelfde... ANC is duidelijk minder na meer dan 2 jaar gebruik.
APP1.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:00
Vanmorgen voor de eerste keer met de AirPods Pro 2 gevlogen. De ANC is echt sterk verbeterd t.o.v. de AirPods Pro 1st gen. In het vliegtuig merk je het verschil extreem goed.

Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX :: Xbox Series X :: PlayStation 5 :: PSVR 2 :: Fanatec GT DD Pro 8nm | Ryzen 7 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)

• Engelen87
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 24-03 16:49
Davidas schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 10:56:
Op vakantie geweest met het vliegtuig en ANC gebruikt met de Airpods Pro 2. Wat werkt dat goed zeg, je hoort echt niets van het omgevingsgeluid.
Ik vind het juist behoorlijk tegenvallen. In de trein hoor ik alles dwars door de ANC heen. Het geruis van de trein, mensen die tikken op hun toetsenbord of praten...

• 107mb
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-03 23:44
ik heb een paar vragen over airpods. Mijn dochter heedt een setje airpod 2. Regelmatig (een keer per 4 maand) raakt één van de airpods verstopt en moet ze deze laten reinigen. Daarna doen ze het weer een tijdje. Dit schoonmaken is (voor haar) redelijk prijzig en kost met deze frequentie zo'n 75 euro per jaar. Ze gebruikt de airpods heel veel (continue in haar oren) en daarnaast zwemt ze zes keer per week. De earpods worden dus vaak in een vochtige omgeving gebruikt. Altijd natte lange haren in de buurt, en misschien is de gehooringang ook 'dampig'. Dan nu mijn vragen:
- zijn earpods inderdaad gevoelig voor 'smeer' bij veelvuldig gebruik waarbij er ook veel gezwommen wordt?
- zijn earpods pro minder gevoelig voor vies worden
- is er een schoonmaak set te koop zodat we niet elke keer naar een service centrum hoeven te gaan?

• Kassad
Licko schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 10:11:
@richards3 @Kassad Update: linker oortje is onder garantie vervangen. Kwam niet door de test (ze testen schijnbaar 3 keer). Rechter oortje kwam wel door de test dus die is enkel gereinigd om afwijkingen in volume te voorkomen.
werkt de ANC nu ook beter dan?

• wardjj
  • Laatst online: 14:14
107mb schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 19:44:
ik heb een paar vragen over airpods. Mijn dochter heedt een setje airpod 2. Regelmatig (een keer per 4 maand) raakt één van de airpods verstopt en moet ze deze laten reinigen. Daarna doen ze het weer een tijdje. Dit schoonmaken is (voor haar) redelijk prijzig en kost met deze frequentie zo'n 75 euro per jaar. Ze gebruikt de airpods heel veel (continue in haar oren) en daarnaast zwemt ze zes keer per week. De earpods worden dus vaak in een vochtige omgeving gebruikt. Altijd natte lange haren in de buurt, en misschien is de gehooringang ook 'dampig'. Dan nu mijn vragen:
- zijn earpods inderdaad gevoelig voor 'smeer' bij veelvuldig gebruik waarbij er ook veel gezwommen wordt?
- zijn earpods pro minder gevoelig voor vies worden
- is er een schoonmaak set te koop zodat we niet elke keer naar een service centrum hoeven te gaan?
AirPods kun je wat mij betreft best zelf met wat wattenstaafjes en wat alcohol schoonmaken. Daar heb je geen speciale set voor nodig. (y)
Kijk bijvoorbeeld eens naar deze video: YouTube: How To Clean AirPods Properly

• Rogar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:05
Engelen87 schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 16:58:
[...]

Ik vind het juist behoorlijk tegenvallen. In de trein hoor ik alles dwars door de ANC heen. Het geruis van de trein, mensen die tikken op hun toetsenbord of praten...
Misschien een stomme vraag; maar heb je niet de transparancy mode aan staan dan ipv anc?

• Engelen87
Rogar schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 20:55:
[...]

Misschien een stomme vraag; maar heb je niet de transparancy mode aan staan dan ipv anc?
Paar keer gecheckt en gelukkig had ik wel ANC aanstaan :).

Het verschil tussen ANC en uit is in de trein niet zo groot, het geluid is wat voller bij ANC. Thuis nog even getest bij de afzuigkap en dat filtert ie wel aardig weg, maar de rest? Erg teleurstellend…

• Licko

Licko

ZVDK

Kassad schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 20:18:
[...]

werkt de ANC nu ook beter dan?
Ik heb ze vanavond pas kunnen testen en het is echt een wéreld van verschil! _/-\o_

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:38
Engelen87 schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 20:58:
[...]

Paar keer gecheckt en gelukkig had ik wel ANC aanstaan :).

Het verschil tussen ANC en uit is in de trein niet zo groot, het geluid is wat voller bij ANC. Thuis nog even getest bij de afzuigkap en dat filtert ie wel aardig weg, maar de rest? Erg teleurstellend…
Ik heb geen ervaring met de trein… maar de afzuigkap op de hoogste stand op 30cm afstand hoor ik absoluut niets meer van.

Weet je zeker dat je de goede maat plugjes hebt en je ze goed in doet?

X-Box ID & PlayStation ID: Thalaron1985 / UnTapped: Thalaron (https://untp.beer/Q4OBy) / SolarEdge 18x Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp

• RnB
RnB schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 08:47:
Ik krijg hetzelfde gevoel als toen ik twee weken GELEDEN in het vliegtuig zat met de gen1, toen hoorde ik het motorgeluid ook door mijn muziek heen.
Wauw, de ANC om gelul op kantoor te muten werkt wel erg goed. :D
Vreemd dat een constant geluid (de switch van vorige week) minder goed wordt gemute, dan dynamisch gepraat.

• Phoolie
Licko schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 22:07:
[...]

Ik heb ze vanavond pas kunnen testen en het is echt een wéreld van verschil! _/-\o_
Ik heb exact dezelfde ervaring. Hier ook 1 oortje vervangen onder garantie en daar werkt de ANC dus ook overduidelijk beter. Lijkt mij dus niet dat het slechter worden door de firmware kan komen. Of ik moet een oortje met oude firmware ontvangen hebben, maar lijkt mij dat hij dan nu wel voorzien moet zijn van de nieuwste firmware.

• Engelen87
Thalaron schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 07:45:
[...]

Ik heb geen ervaring met de trein… maar de afzuigkap op de hoogste stand op 30cm afstand hoor ik absoluut niets meer van.

Weet je zeker dat je de goede maat plugjes hebt en je ze goed in doet?
Ik heb de pasvormtest gedaan en die geeft groene vinkjes. Bij zowel medium als large. Al heb ik het idee dat-ie rechts niet helemaal lekker zit.

Hoor je wel mensen praten als de ANC aanstaat? Ook bij podcasts/films? Bij muziek heb je toch een constante stroom van geluid die over externe geluiden heen kan.

• Licko

Licko

ZVDK

Phoolie schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 09:51:
[...]

Ik heb exact dezelfde ervaring. Hier ook 1 oortje vervangen onder garantie en daar werkt de ANC dus ook overduidelijk beter. Lijkt mij dus niet dat het slechter worden door de firmware kan komen. Of ik moet een oortje met oude firmware ontvangen hebben, maar lijkt mij dat hij dan nu wel voorzien moet zijn van de nieuwste firmware.
Setje wat ik ingeleverd heb was voorzien van de meest recente FW en het vervangende linker exemplaar wat ik terug kreeg, had ook de nieuwste FW.

• Phoolie
Licko schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 10:59:
[...]

Setje wat ik ingeleverd heb was voorzien van de meest recente FW en het vervangende linker exemplaar wat ik terug kreeg, had ook de nieuwste FW.
Dan kan het onmogelijk in de FW zitten. Waar ik eerder aan denk ik dat ze gewoon vuil worden en dat daardoor de ANC achteruit gaat.

• Thalaron
Engelen87 schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 10:12:
[...]

Ik heb de pasvormtest gedaan en die geeft groene vinkjes. Bij zowel medium als large. Al heb ik het idee dat-ie rechts niet helemaal lekker zit.

Hoor je wel mensen praten als de ANC aanstaat? Ook bij podcasts/films? Bij muziek heb je toch een constante stroom van geluid die over externe geluiden heen kan.
Tsja.. horen wel maar flink afgestompt. Mijn vrouw was gisteren geïrriteerd omdat ik niet reageerde tijdens een serie :)

X-Box ID & PlayStation ID: Thalaron1985 / UnTapped: Thalaron (https://untp.beer/Q4OBy) / SolarEdge 18x Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp

• Engelen87
Thalaron schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 14:38:
[...]

Tsja.. horen wel maar flink afgestompt. Mijn vrouw was gisteren geïrriteerd omdat ik niet reageerde tijdens een serie :)
Hm.. bij mij is dat echt niet het geval. Ik neem maar eens contact op met Apple.

• THE_BASE
  • Niet online
Dit is vreemd. Om 17 uur kom ik thuis, AirPods uit m’n oren en in de doos. En nu om 22.45 uur zie ik dat ze ‘opladen’ en op 91% zitten… en verder dan dat gaan ze niet.

Edit: dat is dus geoptimaliseerd opladen. :+

[Voor 4% gewijzigd door THE_BASE op 18-10-2022 22:48]

• RazorMaron
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 19-03 14:15
Ik heb zelf ook last van de slechte ANC bij de APP 1st Gen.

Waar bij ik in de studiezaal of in de trein alleen nog wat verre gemoffel hoorde, kan ik nu gewoon hele gesprekken meeluisteren. Het is net als de transparantiemodus, maar wel iets doffer, maar niet wat ik gewend ben van ze. Best wel klote, want ik gebruikte ze voornamelijk voor de ANC aangezien ik best snel afgeleid raak door geluid.

Ik heb ze 1,5 jaar geleden omgewisseld omdat ze het bekende krakende geluid hadden, dus zo oud zijn ze ook weer niet. :/

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003

alienfruit

the alien you never expected

Iemand enig idee hoe je het verschil fysiek kan zien of je de eerste of tweede generatie in je handen hebt? Ik heb drie AirPods (2x AirPods Pro 1/2gen en 1x AirPods 3e gen) en ik heb problemen om ze uit elkaar te halen.

• Engelen87
Engelen87 schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 14:40:
[...]

Hm.. bij mij is dat echt niet het geval. Ik neem maar eens contact op met Apple.
Contact gehad met Apple en de APP2 gereset. Ik heb nu meer bass én ik hoor mezelf niet meer tikken als ik ruisonderdrukking aan heb staan.

Ze geven bij support wel aan dat het zomaar terug kan keren na een reset, dus moet het nu even in de gaten houden

• D-Ed
  • Niet online
alienfruit schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 19:55:
Iemand enig idee hoe je het verschil fysiek kan zien of je de eerste of tweede generatie in je handen hebt? Ik heb drie AirPods (2x AirPods Pro 1/2gen en 1x AirPods 3e gen) en ik heb problemen om ze uit elkaar te halen.
Er zijn echt honderden YouTube video’s die dit haarfijn uitleggen voor je.. Beetje vreemd dat je dat zelf niet ziet als je ze even langs elkaar op een tafel legt..

• richards3
Vanwege irritatie dat ANC op me airpods pro steeds minder werd (bij wandelen naast weg overstemde auto's me muziek, erg irritant) wat eigenlijk niet zou mogen en na zeer positieve geluiden over de tweede generatie me toch hier maar mee verwend.

Moet zeggen dat dat geen verkeerde keuze was. Muziek is stuk beter vooral in de lage tonen. Maar man, wat een verbetering op de ANC (of is het nu weer zoals de eerste generatie in het begin was...)
ook de simpele verbeteringen op de case zijn aangenaam.
De volume control op de oortjes vind ik persoonlijk niet zo toevoeging, amar dat is waarschijnlijk omdat ik een AWS heb en de volume controll met de crown gewoon subliem werkt,

• THE_BASE
  • Niet online
Nog altijd een icoontje dat de AirPods continu laden in het doosje. Hoort dat zo of is het een bug?

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
THE_BASE schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 22:38:
Nog altijd een icoontje dat de AirPods continu laden in het doosje. Hoort dat zo of is het een bug?
Viel mij ook al op inderdaad.

• RoelvanG
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 03-11-2022
Weet iemand hoe het zit met eventuele probeermogelijkheden / retournering wanneer het product niet bevalt, bij grotere aanbieders zoals Bol.com/Mediamarkt? Ik wil deze airpods graag kopen omdat ze me ideaal lijken voor het fitnessen maar hoor veel wisselende reacties over in-ear en heb geen idee hoe dat me gaat bevallen.
Krijg ik problemen met retourprocedures wanneer ik ze zou bestellen en een keer probeer voor een sessie van 2-3 uur om te kijken of ze gaan irriteren?

• Thalaron
@RoelvanG tenzij winkels een beperking hebben staan zou ik verwachten dat dit niet direct een probleem zal opleveren. Dat gezegd hebbende zou ik persoonlijk kiezen om ze dan bij CoolBlue te bestellen gelet op mijn persoonlijke retourneringen in het verleden daar. Geen oordopjes voor de duidelijkheid maar ik heb daar - ook met veel duurdere producten - nooit gedoe gehad.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:00
THE_BASE schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 22:38:
Bug. Heb dit in macOS Ventura ook. Continue de melding in beeld.

Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX :: Xbox Series X :: PlayStation 5 :: PSVR 2 :: Fanatec GT DD Pro 8nm | Ryzen 7 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:40
Thalaron schreef op woensdag 2 november 2022 @ 15:29:
@RoelvanG tenzij winkels een beperking hebben staan zou ik verwachten dat dit niet direct een probleem zal opleveren. Dat gezegd hebbende zou ik persoonlijk kiezen om ze dan bij CoolBlue te bestellen gelet op mijn persoonlijke retourneringen in het verleden daar. Geen oordopjes voor de duidelijkheid maar ik heb daar - ook met veel duurdere producten - nooit gedoe gehad.
Ik zou er erg mee uitkijken, ik heb de APP Gen 1 ooit gekocht maar kon ze niet terug sturen terwijl er niets over op de site stond. Sta je dan. Uiteindelijk verkocht aan een mede tweaker met verlies. Aardige gast dat wel.

Ik zou de 2022s ook graag willen passen maar ik heb t idee dat ik dat nergens kan doen.

This is the Way.

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

RoelvanG schreef op woensdag 2 november 2022 @ 11:31:
Weet iemand hoe het zit met eventuele probeermogelijkheden / retournering wanneer het product niet bevalt, bij grotere aanbieders zoals Bol.com/Mediamarkt? Ik wil deze airpods graag kopen omdat ze me ideaal lijken voor het fitnessen maar hoor veel wisselende reacties over in-ear en heb geen idee hoe dat me gaat bevallen.
Krijg ik problemen met retourprocedures wanneer ik ze zou bestellen en een keer probeer voor een sessie van 2-3 uur om te kijken of ze gaan irriteren?
Ik heb vorig jaar de normale Airpods 3de generatie bij Amazon gekocht, ik kwam van de 2de generatie af maar qua pasvorm was het echt een wereld van verschil.

Heb ze dus echt 1x geprobeerd en daarna al snel tot de conclusie gekomen dat het niet fijn aanvoelde.

Van Amazon gewoon het volledige bedrag teruggekregen.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

• Snakefoodjah
  • Nu online
Bij Coolblue kan je deze probleemloos retourneren.
Enkel zien dat er geen oorsmeer enzo aanhangt uiteraard.

Zelf 2 keer gedaan laatste 3 maand….

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Hebben jullie de aanbieding op Pepper gezien?

20% korting dus voor 239,20 via Ochama, zelf net besteld (wel met CC betaald voor de zekerheid)

[Voor 3% gewijzigd door Greatsword op 04-11-2022 09:03]

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:33
Greatsword schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 09:03:
Hebben jullie de aanbieding op Pepper gezien?

20% korting dus voor 239,20 via Ochama, zelf net besteld (wel met CC betaald voor de zekerheid)
Heel verstandig dat je met creditcard hebt betaald. Gerede kans dat ze niet geleverd worden, als ik de discussie op Pepper lees. Ik weet niet of je je geld terug krijgt als de winkel omvalt. Ze bestaan nog maar een half jaar of zo. Het is wel een concept van een grote jongen, Jingdong (JD.com), dus geen scammer op een zolderkamertje.
Pagina: 1 ... 25 ... 28 Laatste

Let op:
Dit topic is voor discussies over en ervaringen met de AirPods Pro. Voor prijzen, beschikbaarheid en levertijden kun je terecht in:
[AirPods] Levertijden & Beschikbaarheid

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee