Marco1994 schreef op donderdag 8 september 2022 @ 11:35:
[...]
Ik loop tegen exact hetzelfde probleem aan, namelijk mn rechter oortje wilt niet fatsoenlijk laden. Heb je hem ingestuurd ter reparatie? Heb je het binnen of buiten de garantie op laten lossen? Wat waren de eventuele kosten?
Die van mij zijn gedekt met AC+, dus Apple heeft het hele zooitje gratis vervangen dmv express replacement. Hoe oud zijn jouw dopjes? Als ze nog geen jaar oud zijn kan je bij Apple aankloppen en kan je ze opsturen of langs een Store, anders moet je ff verhaal halen bij de verkoper.
Kosten dus geen idee, als je geen enkele garantie hebt/weet te claimen dan zal het bij Apple denk ik tussen de €75 en €150 kosten. Gezien je niet weet of het je oordopje of de case is die kapot is, zou je kunnen vragen om een kosteloze/risicoloze diagnose (dat lukt sneller bij de Engelstalige KS dan NL heb ik ‘t idee

) en prijsopgave dmv pick-up/mail-in. Soms krijg je het dan gratis vervangen.
Als die van jouw geproduceerd zijn voor Oct 2020, kan je ook proberen de linker en rechter dopjes te laten vervangen onder het repair programma voor ANC (mocht je daar last van hebben, als je daar geen last van hebt vervangen ze niet natuurlijk) want dan wordt dit ook geadresseerd, maar als het dan aan je case blijkt te liggen zul je alsnog moeten dokken om die te fixen.

Maar dan weet je iig waar het hem inzit of is het daarmee opgelost en lift het ene probleem mee op de reparatie van de ander.
Iig wat opties beschikbaar dus.

Eerste lijn om aan te spreken is iig de verkoper, tenzij minder dan een jaar oud of als je ook last hebt van ANC-issues. Maar hou dan wel je klep over dat opladen voordat ze vragen gaan stellen en proberen het daar op te gooien.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)