Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06:35
Voor mij ook deze nieuwe pro's!

Voordelen voor mij:
- opladen op de apple watch oplader
- volume eindelijk via de airpods zelf bedienen
- betere noice cancelling

Ik gebruik ze elke dag dus wat mij betreft is dit een mooie ontwikkeling en het mij dubbel en dwars waard.

©2004

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 11:49
Heb m'n Pro's nu bijna 3 jaar en gebruik ze elke dag 5 uur+ dus no brainer om te upgraden. Is denk ik m'n favoriete tool in het leven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05:53
Hier ook een no-brainer om m'n huidige AirPods Pro te vervangen voor de nieuwe. Gebruik m'n huidige sinds release vele uren per dag. Iedere dag. Zijn onmisbaar voor mij.

[ Voor 4% gewijzigd door Rivanov op 08-09-2022 10:43 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 23:30
Hier exact hetzelfde. En er zitten best leuke nieuwe features op de aankomende generatie zoals de Touch bediening om het volume aan te passen, hoef je niet meer je telefoon erbij te pakken.

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:11
Keek ff in de store, 300 euro? :D
Alweer vergeten dat de eerste schijnbaar 279 euro waren 8)7

Jammer dat itt de geruchten lossless audio er niet in zit.
Volume op de koptelefoon is wel weer handig en betere noise cancellation kan wel mooi zijn tijdens het vliegen (nu nog altijd de Bose mee).

Paartje bestellen en 's testen, kunnen de huidige naar familie ofzo :)

Haters everywhere but I don’t really care

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07:33

amphora

Websites & Fotografie

Iemand al iets gelezen/gezien over de eartips? Zijn die hetzelfde? Heb 3rd party foam tips, ben benieuwd of die ook nog passen.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

• Rivanov
amphora schreef op donderdag 8 september 2022 @ 11:12:
Iemand al iets gelezen/gezien over de eartips? Zijn die hetzelfde? Heb 3rd party foam tips, ben benieuwd of die ook nog passen.
Volgens mij zijn die gewoon dezelfde als voor de 1st gen. Enkel het XS formaat is erbij gekomen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Xlast88
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20-04 18:39
Ik heb eigenlijk altijd ruzie met in-ear headphones, ben benieuwd of XS tips een oplossing zijn

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 11:51
matthijst schreef op donderdag 8 september 2022 @ 11:08:

Jammer dat itt de geruchten lossless audio er niet in zit.
Volume op de koptelefoon is wel weer handig en betere noise cancellation kan wel mooi zijn tijdens het vliegen (nu nog altijd de Bose mee).

Paartje bestellen en 's testen, kunnen de huidige naar familie ofzo :)
Lossless audio is zo goed als nutteloos op dit niveau oordopjes (en zelfs op 99,9% van de echt high-end oordopjes/koptelefoons/speakers). AAC (het protocol wat je met een iPhone/iPad gebruikt) is erg goed in de buurt van native. De enige reden dat Apple moet re-encoden en decoder is omdat ze audio moeten mixen zoals systeem notificaties, wat sowieso zou moeten gebeuren ongeacht de codec waarmee de audio verzonden wordt.

Het zou alleen maar meer batterij kosten en geen hoorbaar verschil opleveren. Verlies van audiokwaliteit (gemeten in SINAD) is voor 99% de conversie van elektrische naar akoestische signalen, alle andere zaken zijn miniem zolang je geen buizen of platen gebruikt :).

Kortom, ik zou me hier niet te druk om maken.

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09 18:30
matthijst schreef op donderdag 8 september 2022 @ 11:08:
Ja helaas wel!

Ik heb momenteel APP waarvan de linker oortje niet goed wilt opladen (moet meerdere keren priegelen zodat hij opgeladen wordt), en ook vreemde connectieproblemen.
Zat al te kijken om een nieuwe APP1 te kopen, die zijn al rond/onder de 200 EUR.

Dus ik schrok ook even van de prijs van APP2 :)

• Speculaes
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 10:01

• matthijst
coptician schreef op donderdag 8 september 2022 @ 11:25:
[...]

Lossless audio is zo goed als nutteloos op dit niveau oordopjes (en zelfs op 99,9% van de echt high-end oordopjes/koptelefoons/speakers).
Klopt, maar dat was nog een beetje "extra"/vernieuwend om een upgrade van verder ook prima werkende v1's voor mezelf goed te praten :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 11:51
matthijst schreef op donderdag 8 september 2022 @ 11:31:
[...]

Klopt, maar dat was nog een beetje "extra"/vernieuwend om een upgrade van verder ook prima werkende v1's voor mezelf goed te praten :+
Haha, ik zit ook in de boot van 'wil ik de nieuwe terwijl mijn oude nog goed werken?'

Volume control, betere ANC en handigere case zijn geen slechte upgrades, maar ook geen groot gemis op dit moment...

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

• Marco1994
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 02:53
WhatsappHack schreef op woensdag 7 september 2022 @ 14:51:
Weet eigenlijk niet waarom ik er zo lang mee rondgelopen heb; maar m’n rechter AirPod wilde niet meer goed laden, dus ‘t hele zooitje is vervangen. Ik meteen de linker mee laten vervangen ivm mogelijk problem ANC waar dat reparatieprogramma voor loopt… Goddomme, wat een wereld van verschil. :+ Weer perfecte bass ondanks achtergrond noise en geen vaag geluid of soms haperende ANC meer, zoals toen ik ze kocht eigenlijk. Had onderschat hoezeer ik me er aan ergerde en wat ik miste blijkbaar. :+

En nieuwe case, nieuwe dopjes; ook wel fijn. :) Kan er weer ff tegenaan. :P

@JB Kan die van Comply wel aanraden. Al zijn ze wel heel erg duur, want heel lang gaan ze niet mee. Maar dat is memory foam. Die zitten echt als gegoten. Tot ze de pijp uitgaan dan tenminste.
Ik loop tegen exact hetzelfde probleem aan, namelijk mn rechter oortje wilt niet fatsoenlijk laden. Heb je hem ingestuurd ter reparatie? Heb je het binnen of buiten de garantie op laten lossen? Wat waren de eventuele kosten?

• hk12nl
Is er ook iets bekend over een betere bluetooth bereik qua afstand?

©2004

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

En hoe trek je die conclusie dan? Er zijn nog geen uitgebreide reviews van de nieuwe pro's?

• Speculaes
amphora schreef op donderdag 8 september 2022 @ 13:17:
[...]

En hoe trek je die conclusie dan? Er zijn nog geen uitgebreide reviews van de nieuwe pro's?
Verkeerde linkje zie ik!

https://www.tomsguide.com/reviews/airpods-pro-2

Hier is een hands-on.

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Haal ik ook niet uit dat de Bose ANC beter zou zijn. Ben benieuwd naar de eerste in-depth reviews! (Al ga ik de AirPods denk ik toch wel bestellen morgen ;))

• Speculaes
amphora schreef op donderdag 8 september 2022 @ 13:28:
[...]

Haal ik ook niet uit dat de Bose ANC beter zou zijn. Ben benieuwd naar de eerste in-depth reviews! (Al ga ik de AirPods denk ik toch wel bestellen morgen ;))
Vooral dat ze bij Bose echt lyrisch erover spreken en het bij de AirPods niet echt wordt genoemd. Als het veel beter zou zijn, zou je daar toch op ingaan m.i.

Ben benieuwd naar een paar andere reviews, de ANC is voor mij het belangrijkste namelijk. Al is de verbinding van de AirPods met andere apparaten ook wel erg fijn..

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Speculaes schreef op donderdag 8 september 2022 @ 14:42:
Vooral dat ze bij Bose echt lyrisch erover spreken en het bij de AirPods niet echt wordt genoemd. Als het veel beter zou zijn, zou je daar toch op ingaan m.i.
Het is maar een snelle hands-on impressie van de AirPods Pro 2 he.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
amphora schreef op donderdag 8 september 2022 @ 14:53:
[...]

Het is maar een snelle hands-on impressie van de AirPods Pro 2 he.
Hands-on impressie kan ik het ook niet noemen bij de AirPods, apart van het vasthouden van de case. ;)

• matthijst
Rivanov schreef op donderdag 8 september 2022 @ 15:01:
[...]

Hands-on impressie kan ik het ook niet noemen bij de AirPods, apart van het vasthouden van de case. ;)
Tweede linkje hebben ze 'm kort gebruikt lijkt het?

[ Voor 9% gewijzigd door matthijst op 08-09-2022 17:49 ]

• hk12nl
Volgens Bright is de ANC flink verbetert tov de huidige generatie.

©2004

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:59
hk12nl schreef op donderdag 8 september 2022 @ 22:22:
Volgens de snackbar hier om de hoek ook.

Heb je een linkje naar waar Bright dit vertelt? ;)

The devil is in the details.

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

hk12nl schreef op donderdag 8 september 2022 @ 22:22:
Hebben ze het zelf getest of zeggen ze het omdat Apple het zegt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidas
amphora schreef op donderdag 8 september 2022 @ 22:46:
[...]

Zelf getest bij het event.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Marco1994 schreef op donderdag 8 september 2022 @ 11:35:
[...]

Ik loop tegen exact hetzelfde probleem aan, namelijk mn rechter oortje wilt niet fatsoenlijk laden. Heb je hem ingestuurd ter reparatie? Heb je het binnen of buiten de garantie op laten lossen? Wat waren de eventuele kosten?
Die van mij zijn gedekt met AC+, dus Apple heeft het hele zooitje gratis vervangen dmv express replacement. Hoe oud zijn jouw dopjes? Als ze nog geen jaar oud zijn kan je bij Apple aankloppen en kan je ze opsturen of langs een Store, anders moet je ff verhaal halen bij de verkoper.

Kosten dus geen idee, als je geen enkele garantie hebt/weet te claimen dan zal het bij Apple denk ik tussen de €75 en €150 kosten. Gezien je niet weet of het je oordopje of de case is die kapot is, zou je kunnen vragen om een kosteloze/risicoloze diagnose (dat lukt sneller bij de Engelstalige KS dan NL heb ik ‘t idee :/) en prijsopgave dmv pick-up/mail-in. Soms krijg je het dan gratis vervangen. ;)

Als die van jouw geproduceerd zijn voor Oct 2020, kan je ook proberen de linker en rechter dopjes te laten vervangen onder het repair programma voor ANC (mocht je daar last van hebben, als je daar geen last van hebt vervangen ze niet natuurlijk) want dan wordt dit ook geadresseerd, maar als het dan aan je case blijkt te liggen zul je alsnog moeten dokken om die te fixen. :P Maar dan weet je iig waar het hem inzit of is het daarmee opgelost en lift het ene probleem mee op de reparatie van de ander.

Iig wat opties beschikbaar dus. ;) Eerste lijn om aan te spreken is iig de verkoper, tenzij minder dan een jaar oud of als je ook last hebt van ANC-issues. Maar hou dan wel je klep over dat opladen voordat ze vragen gaan stellen en proberen het daar op te gooien. :P

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
Hahn schreef op donderdag 8 september 2022 @ 22:31:
[...]

Volgens de snackbar hier om de hoek ook.

Heb je een linkje naar waar Bright dit vertelt? ;)
amphora schreef op donderdag 8 september 2022 @ 22:46:
[...]

Nou nou wat een sceptische gedachtes ;) Ik dacht jullie worden wel getriggerd om zelf even op youtube te kijken maar gelukkig heeft @Davidas de link al geplaatst d:)b

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badbadpresident
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-09 13:43
Alle media die hands on hebben gehad, hebben dit bij apple een paar minuten mogen doen. Wat je nu ziet is dat alle media gewoon oplepelen wat Apple hen verteld heeft omdat ze niet uitvoerig hebben kunnen testen.. zo creëert apple een hype en komt er maar weinig kritiek over de exacte werking van hun spul.. bestellen maar!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

amphora schreef op donderdag 8 september 2022 @ 11:12:
Welke gebruik je?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
badbadpresident schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 08:04:
Alle media die hands on hebben gehad, hebben dit bij apple een paar minuten mogen doen. Wat je nu ziet is dat alle media gewoon oplepelen wat Apple hen verteld heeft omdat ze niet uitvoerig hebben kunnen testen.. zo creëert apple een hype en komt er maar weinig kritiek over de exacte werking van hun spul.. bestellen maar!!
Bron?

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:59
hk12nl schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 07:33:
[...]

[...]

Nou nou wat een sceptische gedachtes ;) Ik dacht jullie worden wel getriggerd om zelf even op youtube te kijken maar gelukkig heeft @Davidas de link al geplaatst d:)b
Mijn flauwe grapje was totaal niet sceptisch bedoeld :) Maar in plaats van meerdere mensen in het wild te laten zoeken, is direct een linkje bij wat je zegt natuurlijk veel makkelijker en handiger.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Weet iemand of dit gewoon normaal gedrag is? Mijn AirPods staan al sinds gisteren op 80% met onderstaande melding, dus ik denk oke prima maar ik heb nu de case ook al een aantal uren op mijn MagSafe lader zitten en die laadt ook/helemaal niet bij.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sbssh8d20yu9i2tajrubLfYwbVw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vUV1PSwJSbhKMuD5oLmIFqjU.jpg?f=fotoalbum_large

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
JB schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 10:36:
Weet iemand of dit gewoon normaal gedrag is? Mijn AirPods staan al sinds gisteren op 80% met onderstaande melding, dus ik denk oke prima maar ik heb nu de case ook al een aantal uren op mijn MagSafe lader zitten en die laadt ook/helemaal niet bij.

[Afbeelding]
Ja heb ik soms ook wel eens random. Je kan geoptimaliseerd opladen uit zetten volgens mij. Ik heb geen idee welk patroon hij dan volgt maar mijn AirPods laat ik niet op op frequente tijden (straks met de nieuwe wel ivm het opladen via de puk van de watch) Dus kan je het beter uitzetten nu denk ik.

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco1994
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 02:53
WhatsappHack schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 02:37:
[...]

Die van mij zijn gedekt met AC+, dus Apple heeft het hele zooitje gratis vervangen dmv express replacement. Hoe oud zijn jouw dopjes? Als ze nog geen jaar oud zijn kan je bij Apple aankloppen en kan je ze opsturen of langs een Store, anders moet je ff verhaal halen bij de verkoper.

Kosten dus geen idee, als je geen enkele garantie hebt/weet te claimen dan zal het bij Apple denk ik tussen de €75 en €150 kosten. Gezien je niet weet of het je oordopje of de case is die kapot is, zou je kunnen vragen om een kosteloze/risicoloze diagnose (dat lukt sneller bij de Engelstalige KS dan NL heb ik ‘t idee :/) en prijsopgave dmv pick-up/mail-in. Soms krijg je het dan gratis vervangen. ;)

Als die van jouw geproduceerd zijn voor Oct 2020, kan je ook proberen de linker en rechter dopjes te laten vervangen onder het repair programma voor ANC (mocht je daar last van hebben, als je daar geen last van hebt vervangen ze niet natuurlijk) want dan wordt dit ook geadresseerd, maar als het dan aan je case blijkt te liggen zul je alsnog moeten dokken om die te fixen. :P Maar dan weet je iig waar het hem inzit of is het daarmee opgelost en lift het ene probleem mee op de reparatie van de ander.

Iig wat opties beschikbaar dus. ;) Eerste lijn om aan te spreken is iig de verkoper, tenzij minder dan een jaar oud of als je ook last hebt van ANC-issues. Maar hou dan wel je klep over dat opladen voordat ze vragen gaan stellen en proberen het daar op te gooien. :P
Ik heb de mijne al sinds de launch en helaas zijn ze al een keer gerepareerd voor de ANC issues. Ik denk dat het vanmiddag maar eens tijd wordt om de opvolger aan te schaffen. Dank voor je info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X2URFowYR73-gN8Xq7Y9GFxHPfc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OREXKY2wH99arFBHMeB9OZFs.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Yes, hier ook besteld! Die van mij staat trouwens op 23 september

[ Voor 5% gewijzigd door hk12nl op 09-09-2022 14:11 ]

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidas
hk12nl schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:10:
[...]

Yes, hier ook besteld! Die van mij staat trouwens op 23 september
Denk dat dat bij mij ook nog wel veranderd, was er namelijk vrij snel bij. En als ik nu bestel staat er ook gewoon 23 September. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 16:19

alienfruit

the alien you never expected

Leuke ik heb de nieuwe versie gekocht. Heeft er iemand hier ervaring met Amazon's Accidental Damage verzekering?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Knoezelbos
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-09 21:32
StevenRSCA schreef op maandag 5 september 2022 @ 23:09:
[...]

Bij mijn afspraak hebben ze inderdaad een hele reeks tests uitgevoerd, door de case met de AirPods erin aan te sluiten op één van de interne MacBooks daar en er een aantal programmaatjes op los te laten. Dat duurde wel eventjes (ik schat een kwartiertje of zo) waarna ik het resultaat kreeg. Deze tests toonden blijkbaar bij mijn AirPods aan dat ook mijn rechterexemplaar deze fout had (alhoewel ik dus zoals gezegd enkel last had van de linker). Maar dat was dus het sein om beide exemplaren dus te vervangen.
Nou ik heb ze sinds vandaag weer terug. Beide vervangen. Ga het verschil eens rustig testen. Wel fijn dat ik nu na dikke 2 jaar weer splinternieuwe AirPods Pro heb. En blij dat ik nog op tijd ben met dat serviceprogramma.

Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods pro| Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Knoezelbos schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 19:55:
[...]

Nou ik heb ze sinds vandaag weer terug. Beide vervangen. Ga het verschil eens rustig testen. Wel fijn dat ik nu na dikke 2 jaar weer splinternieuwe AirPods Pro heb. En blij dat ik nog op tijd ben met dat serviceprogramma.
Geven ze aan welke ze vervangen hebben?
Vandaag ook aangemeld, links rammelt, rechts komt niet door die pascheck (nooit).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Knoezelbos
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-09 21:32
matthijst schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 21:52:
[...]

Geven ze aan welke ze vervangen hebben?
Vandaag ook aangemeld, links rammelt, rechts komt niet door die pascheck (nooit).
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H2Ttc1FtSwgL-xZP-iNXGZVvMlo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1xnsH8pr0O0eUpucpa2Hyzqr.png?f=fotoalbum_large

Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods pro| Synology DS220+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-09 08:40
Het review-embargo van de AirPods Pro (2e generatie) verloopt op donderdag 22 september, 15:00.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06:43
robcoenen schreef op maandag 12 september 2022 @ 09:46:
Het review-embargo van de AirPods Pro (2e generatie) verloopt op donderdag 22 september, 15:00.
Als het dan vies tegenvalt kan ik ze vrijdag 23 september weer terugsturen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-09 08:40
DwightKSchrute schreef op maandag 12 september 2022 @ 10:00:
[...]

Als het dan vies tegenvalt kan ik ze vrijdag 23 september weer terugsturen ;)
De 1e generatie is, gevoelsmatig, overall in de smaak gevallen bij iedereen incl. mijzelf.
Ik ga er dan ook vanuit dat de 2e generatie deze toon voort weet te zetten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DwightKSchrute
robcoenen schreef op maandag 12 september 2022 @ 10:48:
[...]

De 1e generatie is, gevoelsmatig, overall in de smaak gevallen bij iedereen incl. mijzelf.
Ik ga er dan ook vanuit dat de 2e generatie deze toon voort weet te zetten :)
Daar ga ik ook vanuit. Bovendien is het gebruik van de AirPods voor mij niet afhankelijk van wat een aantal review outlets, die door Apple zijn geselecteerd, ervan vinden.

Voorlopig zouden ze in alles wat ik belangrijk vind (volume wijzigen op de AirPod zelf, batterijduur en wat noise-canceling) beter moeten zijn, vandaar ook dat ik ze gepre-ordered heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
DwightKSchrute schreef op maandag 12 september 2022 @ 11:19:
[...]

Daar ga ik ook vanuit. Bovendien is het gebruik van de AirPods voor mij niet afhankelijk van wat een aantal review outlets, die door Apple zijn geselecteerd, ervan vinden.

Voorlopig zouden ze in alles wat ik belangrijk vind (volume wijzigen op de AirPod zelf, batterijduur en wat noise-canceling) beter moeten zijn, vandaar ook dat ik ze gepre-ordered heb.
Same here :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

@WhatsappHack Comply eartips in gebruik nu. Mede omdat ik denk dat die Pluggerz niet erop kunnen blijven met laden in de case, deze eerst geprobeerd.

Draagcomfort is (vind ik) wel fijner omdat het foam is, maar de seal op R blijft een uitdaging :/ Dit wordt waarschijnlijk nooit beter, merk dat ANC wel minder lekt wanneer het aan staat en ik dus niet steeds hoef aan te drukken. Ik draag nu de S maat, de test faalt bij alle maten. Dat komt omdat de in ears niet ver genoeg "in ear gaan". Dikker krijg ik er dus sowieso niet in en S zal net niet genoeg vlees kennen. Ga hiermee verder voor nu.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_lXkeM0EJyeA2ixeSK5hrcPjISo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gC5Z7aOsonvID1WSMXk7Mb9n.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KoWKh8QohSilZvurOLyjXRHJBSU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AC4UYybaik1iXgK9mhmGy2VQ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 16% gewijzigd door JB op 13-09-2022 08:54 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
@JB Ach ik was vergeten te reageren op je DM, sorry! :+
Top, jammer dat de seal niet goed uitkomt - heb ik ook wel eens last van gehad. Een van de pods wilde gewoon nooit sealen volgens de test met welke dop dan ook. Tot op een dag het opeens wel goed was. :') Heb je de Comply wel eerst plat gedrukt? Je moet ze inknijpen, dan snel je oor in schuiven en dan je airpod ff aangedrukt houden. Dan zet het schuim uit in je oor en zou ie perfect moeten zitten bij de juiste maat.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
Je kunt airpods terug sturen bij Apple?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

WhatsappHack schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 13:17:
@JB Ach ik was vergeten te reageren op je DM, sorry! :+
Top, jammer dat de seal niet goed uitkomt - heb ik ook wel eens last van gehad. Een van de pods wilde gewoon nooit sealen volgens de test met welke dop dan ook. Tot op een dag het opeens wel goed was. :') Heb je de Comply wel eerst plat gedrukt? Je moet ze inknijpen, dan snel je oor in schuiven en dan je airpod ff aangedrukt houden. Dan zet het schuim uit in je oor en zou ie perfect moeten zitten bij de juiste maat.
Jep, know the drill! Zit prettig ook omdat het foam meer mee "beweegt" zo lijkt. Ach ja, voor 28 euro kan ik er 3 verprutsen.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
BramViking schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 13:25:
Je kunt airpods terug sturen bij Apple?
Binnen 14 dagen ja, of is dat niet wat je bedoelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
WhatsappHack schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 13:43:
[...]

Binnen 14 dagen ja, of is dat niet wat je bedoelt?
Ja, maar ik dacht dat hygiëne producten zoals oordoppen nooit als retour geaccepteerd werden.

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-09 15:41

CasGas

.

Iemand ervaring met de melding "AirPods Pro beweegt met je mee" terwijl het je eigen airpods zijn?

Sinds enkele weken heb ik deze melding en eerlijk gezegd wil ik de melding in het algemeen niet uitschakelen, omdat ik het wel wil weten als het echt zo is dat er een ander product mee gaat met mij..

Ik had het op iOS 15.6 en sinds gisteren overgeschakeld richting iOS 16 op mijn 12 Max Pro maar ik blijf de melding maar houden.

Moet ik misschien de airpods verwijderen van mijn icloud omgeving en dan weer helemaal opnieuw toevoegen of iets dergelijks?

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakenpeak
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 18-09 10:58
Ik wacht nog even de reviews af. Geluidskwaliteit van de AirPods Pro gen 2 moet minimaal naar leveltje beats powerbeats pro. Als ik na het hardlopen van de Powerbeats Pro weer teurg gaat naar de Airpods Pro lijkt het net of ik cheapass oortjes van 20-30 euro in mn oren heb.

• Rivanov
BramViking schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 14:27:
[...]

Ja, maar ik dacht dat hygiëne producten zoals oordoppen nooit als retour geaccepteerd werden.
Jawel. Ze nemen alles retour. Die eartips vervangen ze gewoon voor nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Dinsdag m'n Airpods Pro laten ophalen door UPS, vandaag teruggekregen.
2 nieuwe, goeie service van Apple, aangezien ze van 30-10-2019 waren :D

Linker maakte soms wat geluid tijdens het lopen, rechter kwam niet door die pasvormtest.
Dacht stuur ze maar op, dan zie ik het wel, moest dacht ik binnen 3 jaar na aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:26
matthijst schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 12:38:

Linker maakte soms wat geluid tijdens het lopen, rechter kwam niet door die pasvormtest.
Dacht stuur ze maar op, dan zie ik het wel, moest dacht ik binnen 3 jaar na aankoop.
Klopt, je kan tot 3 maanden jaar na aankoop gebruik maken van het serviceprogramma voor geluidsproblemen.

[ Voor 1% gewijzigd door Phoolie op 16-09-2022 14:04 . Reden: Moest natuurlijk 3 jaar zijn ipv 3 maanden ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
3 jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 16-09 15:36
matthijst schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 12:38:

Oh dat is top. Dan zal ik ook haast maken. Ik heb die van mij met de jaarwisseling 2019-2020 gekocht en ze kraken nu ontzettend. Dan zal ik daar ook maar even achteraangaan

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Iemand ervaring met hoe de AirPods Pro zich verhouden tot bijvoorbeeld een wireless headphone zoals de Sony WH-1000XM5 met betrekking tot ANC kwaliteit en dan met name in een 'kantoor omgeving' (spraak)?

Het kleinere formaat/ niks op je hoofd hoeven te zetten spreekt me wel aan, maar heb geen idee of er veel verschil zit tussen beide qua ANC. (audio kwaliteit is waarschijnlijk een ander verhaal)..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

HammerNL schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 10:21:
Iemand ervaring met hoe de AirPods Pro zich verhouden tot bijvoorbeeld een wireless headphone zoals de Sony WH-1000XM5 met betrekking tot ANC kwaliteit en dan met name in een 'kantoor omgeving' (spraak)?

Het kleinere formaat/ niks op je hoofd hoeven te zetten spreekt me wel aan, maar heb geen idee of er veel verschil zit tussen beide qua ANC. (audio kwaliteit is waarschijnlijk een ander verhaal)..
Volgens mij zijn de Sony's (en Bose) beter dan de eerste generatie Air Pods Pro maar als je de hands-on previews moet geloven zijn de Air Pods Pro 2 een stuk beter, maar of ze beter zijn dan Sony weten we pas volgende week als de volledige reviews binnenkomen. Overigens denk ik dat een over-ear headphone zoals de Sony WH-1000 serie het altijd beter zal doen vanwege de oorschelp die al veel geluid tegenhoudt.

[ Voor 8% gewijzigd door amphora op 17-09-2022 11:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DwightKSchrute
HammerNL schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 10:21:

Alleen ervaring met de XM3’s en die noise cancelling is al beter dan de AirPods Pro. Lijkt me dat de XM5’s hier nog een schepje bovenop doen. Dat gezegd hebbende, als ik muziek luister met ANC aan op de AirPods Pro dan hoor ik praktisch niks van wat zich om mij heen afspeelt. Als je ze puur wil gebruiken om wat stilte te creëren op kantoor, denk ik dat je met over-ear beter zit.

• dust419
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-02 13:08
BramViking schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 14:27:
[...]

In principe kun je als je het product uitgebreid gebruikt hebt niet meer retour sturen. Wet koop op afstand is bedoelt om het product net zoals je doet in een winkel, vast te houden en te bekijken. In het echt toch niet mooi, dan binnen 14 dagen retour. Het is dus niet bedoelt om 14 dagen lang uitgebreid te gebruiken, dat doe je in een winkel immers ook niet.

Another one bites the DUST

• BramViking
dust419 schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 11:36:
[...]

In principe kun je als je het product uitgebreid gebruikt hebt niet meer retour sturen. Wet koop op afstand is bedoelt om het product net zoals je doet in een winkel, vast te houden en te bekijken. In het echt toch niet mooi, dan binnen 14 dagen retour. Het is dus niet bedoelt om 14 dagen lang uitgebreid te gebruiken, dat doe je in een winkel immers ook niet.
Dat is het punt niet, en daar gaat de vraag ook niet over. Hygiëne producten kunnen immers uitgesloten worden, voor de veertien dagen bedenktijd.

[ Voor 7% gewijzigd door BramViking op 17-09-2022 11:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
En bij Apple mag je produkten wel gewoon gebruiken en testen.
Zit bij de prijs is, gok ik zo. Service.
Net als bv Sonos je 100 dagen geeft om speakers te testen.

[ Voor 22% gewijzigd door matthijst op 17-09-2022 12:20 ]

• Mr.ZeroNull!
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:42
CasGas schreef op woensdag 14 september 2022 @ 09:15:
Iemand ervaring met de melding "AirPods Pro beweegt met je mee" terwijl het je eigen airpods zijn?

Sinds enkele weken heb ik deze melding en eerlijk gezegd wil ik de melding in het algemeen niet uitschakelen, omdat ik het wel wil weten als het echt zo is dat er een ander product mee gaat met mij..

Ik had het op iOS 15.6 en sinds gisteren overgeschakeld richting iOS 16 op mijn 12 Max Pro maar ik blijf de melding maar houden.

Moet ik misschien de airpods verwijderen van mijn icloud omgeving en dan weer helemaal opnieuw toevoegen of iets dergelijks?
Ja dat, verwijderen. Maar ook bij je partner oid. Ik had ze uitgeleend aan mijn vriendin en bij haar gekoppeld (schijnbaar aan haar Apple ID). Toen kreeg ik deze meldingen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Ik heb zelf de WF-XM3 van Sony deze werken toch minder dan de AirPods Pro. Als iemand tv kijkt in de woonkamer dan hoor ik het duidelijk met de Sony maar niet met de Apple’s. Ik heb de nieuwe besteld omdat de huidige sinds een broekzakwasbeurt een belabberde batterijleeftijd hebben maar werken nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem1986
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 19-09-2022
Goedemiddag,

Ik gebruik de Airpods Pro nu enige tijd, en krijg de laatste dagen steeds vaker de opmerking dat er veel omgevingsgeluid bij mij te horen is wanneer ik via Teams bel met mijn (windows) laptop. Kan ik iets doen om dit omgevingsgeluid te dempen, zodat de ontvanger minder ruis/geluid hoort?

Hoor graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvani
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07:20
Heeft iemand toevallig al ergens gehoord of gelezen of de oortips van de AirPods Pro 1e generatie 100% uitwisselbaar zijn met de AirPods Pro 2e generatie?
Ik wil vooral graag weten of de Comply Foam Tips die ik voor de AirPods Pro heb ook 1 op 1 gaan passen op de AirPods Pro 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mymac
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:52
willem1986 schreef op maandag 19 september 2022 @ 14:46:
Goedemiddag,

Ik gebruik de Airpods Pro nu enige tijd, en krijg de laatste dagen steeds vaker de opmerking dat er veel omgevingsgeluid bij mij te horen is wanneer ik via Teams bel met mijn (windows) laptop. Kan ik iets doen om dit omgevingsgeluid te dempen, zodat de ontvanger minder ruis/geluid hoort?

Hoor graag!
Inbellen met Teams op je iPhone, maar dat is misschien niet een wenselijke oplossing.

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:06
alvani schreef op maandag 19 september 2022 @ 16:37:
Heeft iemand toevallig al ergens gehoord of gelezen of de oortips van de AirPods Pro 1e generatie 100% uitwisselbaar zijn met de AirPods Pro 2e generatie?
Ik wil vooral graag weten of de Comply Foam Tips die ik voor de AirPods Pro heb ook 1 op 1 gaan passen op de AirPods Pro 2.
Hier ben ik ook benieuwd naar.

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07:35

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Geen reviews tot nu toe… wel de nieuwe Apple Watch Ultra dus ben bang dat we nog ff moeten wachten

• Rivanov
alvani schreef op maandag 19 september 2022 @ 16:37:
Ik meen ergens gelezen / gehoord te hebben dat deze niet uitwisselbaar zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidas
Waar blijven de reviews van de AirPods Pro 2?

• Davidas

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Modbreak:Dit topic is voor discussies over en ervaringen met de AirPods Pro. Voor prijzen, beschikbaarheid, bestellingen, en levertijden kun je terecht in [AirPods] Levertijden & Beschikbaarheid. Een aantal berichten zijn hier naartoe verplaatst.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ze was iets te vroeg. :+

Toch gezien, enthousiast meisje en uiteraard tevreden over deze nieuwe AirPods Pro.

EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidas

• frankdewildt
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-09 11:42
Altijd een goede en objectieve review van TheVerge:
https://www.theverge.com/...-second-generation-review

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Jup, veel beter en fijner dan die van Bright. Teenkrommend is het soms.

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verschil vinden de review minimaal, maar het is er wel. Vooral de volumesliders is fijn en de ANC is verbetert. In geluid is het een minimale upgrade, van wat ik ervan begrijp.

EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

• Holenbeer
  • Registratie: Juni 2018
  • Nu online
Leuk dat in elke review weer de drilboor uit de kast wordt gepakt als voorbeeld hoe het om gaat met harde geluiden in de omgeving. Ik kan mij niet herinneren wanneer ik voor het laatst last had van een drilboor tijdens het luisteren naar muziek of bellen.

De reviews voor belkwaliteit verwijzen ook vaak naar bellen op de fiets en het omgaan met windgeruis. Zelf ben ik wel nieuwsgierig naar de belkwaliteit in kantooromgevingen en of de microfoon ook slim omgaat met het doorgeven van mijn stem en het dempen van achtergrondstemmen van collega's. Iemand ervaring mee? (zowel pro 1 als pro 2 ervaringen gewenst, waarbij dat laatste waarschijnlijk nog wat vroeg is)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 4acesNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:14
Dus in het kort: als je huidige Pro’s het gewoon nog doen hoef je niet up te gaan graden.

• Davidas
4acesNL schreef op donderdag 22 september 2022 @ 17:00:
Dus in het kort: als je huidige Pro’s het gewoon nog doen hoef je niet up te gaan graden.
Mijne doen het ook nog alleen merk wel dat de batterijcapaciteit minder wordt. Die van mijn zijn van releasedag. En daarbij vind ik de nieuwe volumeoptie wel echt een hele verbetering die ik mis op de generatie 1.

• givinUp__
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 13-09 11:32
Davidas schreef op donderdag 22 september 2022 @ 17:17:
[...]

Mijne doen het ook nog alleen merk wel dat de batterijcapaciteit minder wordt. Die van mijn zijn van releasedag. En daarbij vind ik de nieuwe volumeoptie wel echt een hele verbetering die ik mis op de generatie 1.
Hoe lang houden je case en oortjes het vol?

• Davidas
givinUp__ schreef op donderdag 22 september 2022 @ 17:34:
[...]

Hoe lang houden je case en oortjes het vol?
Uurtje of 5.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marc19700
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-11-2023
Ik kan me nog herinneren dat tijdens de release van de eerste pro’s de ANC heel goed was, maar na een firmware update van apple, was de ANC plots een stuk minder goed en dat hebben ze nooit terug verandert in verdere firmware updates.
Het is nog altijd een raadsel gebleven waarom ze de ANC toen hebben aangepast naar minder.

• hk12nl
Davidas schreef op donderdag 22 september 2022 @ 17:17:
[...]

En daarbij het opladen op de Apple Watch oplader is voor mij echt een pluspunt. En de verbeterde noice cancelling. Ik heb ze nu bijna twee jaar, gebruik ze dagelijks dus echt een goede update.

Maar ik snap ook de opmerking dat als je ze al hebt dat je ze niet hoeft up te graden. De huidige zijn natuurlijk ook prima oordopjes.

©2004

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:56
Holenbeer schreef op donderdag 22 september 2022 @ 16:38:
Leuk dat in elke review weer de drilboor uit de kast wordt gepakt als voorbeeld hoe het om gaat met harde geluiden in de omgeving. Ik kan mij niet herinneren wanneer ik voor het laatst last had van een drilboor tijdens het luisteren naar muziek of bellen.
Nou ik wel. Waar ik woon wordt veel gebouwd, bijna elke wandeling heb ik er last van, ik zet nu handmatig de ANC aan dus dit is iets waar ik blij van word.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

4acesNL schreef op donderdag 22 september 2022 @ 17:00:
Beetje te kort door de bocht en jouw mening.

• StevenRSCA
  • Registratie: November 2021
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2022 @ 15:15:
[...]

Jup, veel beter en fijner dan die van Bright. Teenkrommend is het soms.
Uit gezonde nieuwsgierigheid: wat vinden jullie dan slecht/minder goed aan de Bright reviews? Ok, Erwin steekt niet weg dat ‘ie volbloed Apple fanboy is - maar zijn we dat hier niet allemaal een beetje :) ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

StevenRSCA schreef op donderdag 22 september 2022 @ 19:20:
[...]

Uit gezonde nieuwsgierigheid: wat vinden jullie dan slecht/minder goed aan de Bright reviews? Ok, Erwin steekt niet weg dat ‘ie volbloed Apple fanboy is - maar zijn we dat hier niet allemaal een beetje :) ?
Dat we fanboys zijn dat is prima, maar ik vind dat een "informatief" kanaal ook onpartijdig moet zijn. Ik vind bijvoorbeeld MKBHD en The Verge een veel reëler beeld geven over de producten die ze reviewen en dat vind ik veel waardevoller.

Net als dat koopadvies van Bright is zo nietszeggend:
YouTube: Review: Apple Watch Ultra, Series 8 en SE

Wil je de goedkoopste koop je de SE
Wil je de beste koop je de Ultra.

No shit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4acesNL
Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2022 @ 18:56:
[...]

Beetje te kort door de bocht en jouw mening.
Okay, of als je al het nieuwe van Apple moét hebben, want nu is het voorgaande product meteen waardeloos. Knap wat Apple heeft weten te creëren hoor. #Applefomo 😅

*dit was natuurlijk een sarcastisch grapje.

Verwijderd

4acesNL schreef op donderdag 22 september 2022 @ 20:58:
[...]

Okay, of als je al het nieuwe van Apple moét hebben, want nu is het voorgaande product meteen waardeloos. Knap wat Apple heeft weten te creëren hoor. #Applefomo 😅

*dit was natuurlijk een sarcastisch grapje.
Nee want als je de Airpods Pro gen 1 hebt sinds release hebt is dit een #Applefomo koop?

Ik zie twee goede redenen, batterij en noise cancelling. Maar goed hé ik trap er weer in en jij weet het beter voor iedereen. Waarom moeten mensen voor anderen denken of het beter weten en als je een verschillende mening hebt ben je dom 8)7

• matthijst
Had ze ook besteld, maar anderhalve week terug m'n airpod pro 1's van releasedag teruggestuurd vanwege dat geluidsissue. En nieuwe teruggestuurd gekregen.
Dus dan wel erg zonde om er 300 aan uit te geven voor volumecontrol en iets betere noise cancelation. Dus die nw pros gaan retour.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4acesNL
Ho ho, je hoeft jezelf niet zo te laten kennen hoor. Ik maakte een onschuldig grapje over een selectief groepje Apple fans die wel zo zijn wat betreft nieuwe Apple producten. Nergens viel ik jou persoonlijk aan.

You do you, treat yo self en meer van zulks. ☺️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

YouTube: AirPods Pro Gen 2 vs Gen 1 Sound Quality 🔥 Hear the difference!

Ik vond deze review wel interessant. Gaat echt over audio kwaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Holenbeer schreef op donderdag 22 september 2022 @ 16:38:
Kwam dan gezellig hier logeren! Nou hier in Londen Zone 1 zijn ze bij meerdere huizen bezig met verbouwen dus de drilboren, en andere gereedschap kan je hier zes dagen per week horen. AirPods Pro 1 en de Sony XM4 (over ear) werken redelijk goed tegen dit geluid maar de Sony XM3 earbuds zijn echt belabberd qua noise cancelling, kan ook al niet met tv geluid omgaan. Ik hoop dat de AirPods Pro 2 nog beter werkt dan XM4 en v1 :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holenbeer
  • Registratie: Juni 2018
  • Nu online
@alienfruit en @kassad
Fair enough, er zullen vast plekken zijn waar de drilboor constant aan staat. Het viel mij meer op dat omdat Apple het voorbeeld van de drilboor gebruikte, heel veel reveiws dat voorbeeld overnemen.

Maar eigenlijk leidt het wel wat af van mijn vraag: hoe zijn de ervaringen met AirPods pro in kantooromgevingen met collega’s op de achtergrond? Ik ben op zoek naar oordopjes met als belangrijke requirement dat je er goed mee kan bellen/vergaderen op het werk
Pagina: 1 ... 22 ... 34 Laatste

Let op:
Dit topic is voor discussies over en ervaringen met de AirPods Pro. Voor prijzen, beschikbaarheid en levertijden kun je terecht in:
[AirPods] Levertijden & Beschikbaarheid