Dit viel mij ook tegen! Had dit natuurlijk van te voren kunnen opzoeken, maar ging er net zoveel anderen zomaar vanuit dat de kwaliteit erg goed zou zijn. Videocall in een aparte ruimte doe ik liever met de MacBook mic en in een semi-open ruimte met Earpods. Ik krijg ook terug dat zelfs na de gruwelijke compressie van videocall software, de mic van de MacBook echt beduidend voller en beter klinkt dan de Earpods.amphora schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 00:22:
[...]
Dat is het nadeel van Bluetooth. Hoge kwaliteit audio kan maar in één richting dus zodra de microfoon moet werken gaat alles naar een lagere kwaliteit. Is met (volgens mij) alle Bluetooth headsets zo. Ik heb daarom een losse microfoon op m'n bureau staan.
Voor mijn online colleges gebruik ik de AirPods Pro wel voor audio uitvoer maar niet als input. Daarvoor gebruik ik de microfoon van mijn webcam (Logitech C922); dit heb ik ook zo ingesteld in Zoom.jens17 schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 08:32:
[...]
Dit viel mij ook tegen! Had dit natuurlijk van te voren kunnen opzoeken, maar ging er net zoveel anderen zomaar vanuit dat de kwaliteit erg goed zou zijn. Videocall in een aparte ruimte doe ik liever met de MacBook mic en in een semi-open ruimte met Earpods. Ik krijg ook terug dat zelfs na de gruwelijke compressie van videocall software, de mic van de MacBook echt beduidend voller en beter klinkt dan de Earpods.
Tot nu toe geen klachten gehad van slecht beeld en slechte audio en mijn kant dus ik ben tevreden
Voor een familielid een tijdje geleden de Pro's gekocht om vervolgens die dingen nooit gedragen te zien worden
Reden? Ze vallen uit de oren, welke tip er ook op zit.
Wat is hier de oplossing? Inmiddels al een goede standaard mem-foam tip bekend?
Ik had hier ook last van. Via Ali heb ik Airpods pro hooks besteld (zie o.a. https://www.iphonehacks.c...irpods-pro-ear-hooks.html). Deze week zijn ze binnengekomen en gisteren voor het eerst gedragen en heb geen uit-mijn-oor-vallende Airpod Pro's meer. Eerste conclusie is dus wel positief.knakker2 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:38:
Voor een familielid een tijdje geleden de Pro's gekocht om vervolgens die dingen nooit gedragen te zien worden![]()
Enige nadeel is dat je de hooks er iedere keer af moet halen als je ze wilt opladen.
Comply memory foam tips worden ook vaak aangeraden maar zijn wel prijzig (voor kleine stukjes foam). Bij mij blijven ze zitten maar ben op zich wel benieuwd aangezien veel mensen zeggen dat door de betere seal de bas ook beter is.knakker2 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:38:
Voor een familielid een tijdje geleden de Pro's gekocht om vervolgens die dingen nooit gedragen te zien worden![]()
3,50 bij AliExpress....Sluw schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 11:39:
[...]
Comply memory foam tips worden ook vaak aangeraden maar zijn wel prijzig (voor kleine stukjes foam). Bij mij blijven ze zitten maar ben op zich wel benieuwd aangezien veel mensen zeggen dat door de betere seal de bas ook beter is.
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Er zit volgens mij nogal een verschil tussen de 'echte' comply en de goedkope meuk... Heb drie verschillende goedkope foamtips gehad. Allemaal zaten ze voor geen meter bij mij en gebruik ik nog steeds de originele siliconen tips. Wil die comply's ook wel proberen maar de prijs weerhoud me toch een beetje.
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Sony A7CII, 20-70, 85/1.8, 45/1.8, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max
Ik ben erachter gekomen dat de comply's de reden waren van het niet goed opladen van mijn AirPod Pro's. Met de comply's erop lijken ze goed 'vast te klikken' in het doosje maar waren ze de ene keer wel en de andere keer niet opgeladen. Ik ben nu al een paar weken 'terug' naar de originele Apple tips en ik heb geen rare ervaringen meer met het opladen: elke keer als ze uit het doosje komen zijn ze 100% opgeladen.
Ik dacht eerst dat ik een defect had maar de reden bleek iets simpeler, iets om op te letten dus.
Ik dacht eerst dat ik een defect had maar de reden bleek iets simpeler, iets om op te letten dus.
Heb je de nieuwe versie of de eerste versie? Ze hebben wat puntjes verbeterd.Servor schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 15:23:
Ik ben erachter gekomen dat de comply's de reden waren van het niet goed opladen van mijn AirPod Pro's. Met de comply's erop lijken ze goed 'vast te klikken' in het doosje maar waren ze de ene keer wel en de andere keer niet opgeladen. Ik ben nu al een paar weken 'terug' naar de originele Apple tips en ik heb geen rare ervaringen meer met het opladen: elke keer als ze uit het doosje komen zijn ze 100% opgeladen.
Eerste versie en daar de 'L' variant van.Sluw schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 15:41:
[...]
Heb je de nieuwe versie of de eerste versie? Ze hebben wat puntjes verbeterd.
Ik weet van de 2e versie, maar het heeft me geld genoeg gekost zo ondertussen. Was er al niet zo blij mee dat ze zo snel met een 2e versie kwamen als early buyer.
Sinds Big Sur loop ik echt te kloten met mijn Airpods Pro.
Als ik een appje binnen krijg op mijn iPhone stapt de Airpods gelijk over op de iPhone.
Maar hij komt niet meer terug. Moet alles handmatig nu gaan doen.
Voor de update naar Big Sur nooit problemen hier mee gehad.
Uiteraard als de nieuwste update draaiend op Big Sur.
Als ik een appje binnen krijg op mijn iPhone stapt de Airpods gelijk over op de iPhone.
Dat is interessant, maar dat continue die dingetjes er af halen en ergens apart houden is voor een 60+er waar het voor is mogelijk iets te veel handelingen. Ik zal het voorleggen, want misschien is dit ongemakje te overbruggen als het zorgt voor een goede oplossing.Droopy80 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 11:31:
[...]
Ik had hier ook last van. Via Ali heb ik Airpods pro hooks besteld (zie o.a. https://www.iphonehacks.c...irpods-pro-ear-hooks.html). Deze week zijn ze binnengekomen en gisteren voor het eerst gedragen en heb geen uit-mijn-oor-vallende Airpod Pro's meer. Eerste conclusie is dus wel positief.
Enige nadeel is dat je de hooks er iedere keer af moet halen als je ze wilt opladen.
Toch wil ik nog even rondkijken of er een memfoam te koop is waarmee al het gemak behaald wordt
Ik heb de originele Comply memory foams besteld en gebruik ze naar volle tevredenheid. Ze zijn wel prijzig maar ze zitten geweldig, ook voor langere tijd.knakker2 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 18:31:
[...]
Dat is interessant, maar dat continue die dingetjes er af halen en ergens apart houden is voor een 60+er waar het voor is mogelijk iets te veel handelingen. Ik zal het voorleggen, want misschien is dit ongemakje te overbruggen als het zorgt voor een goede oplossing.
Toch wil ik nog even rondkijken of er een memfoam te koop is waarmee al het gemak behaald wordt
Heb ook een paar AliExpress Memory Foam tips gehad voordat ik de Comply tips gekocht heb. Uiteindelijk waren die van Ali kwalitatief toch niet denderend. Ik ben niet de grootste fan van eartips die in mijn oor blijven nadat ik de AirPods uit mijn oor haal, voelt toch niet helemaal lekker, zeg maar.
----
Over kwaliteit gesproken:

Daarmee is de tweede vervanging voor de Pro's een feit. Al was het vorige keer de permanente ANC ruis en werden beide oortjes vervangen. Mensen roepen wel eens dat de butterfly keyboards Apple's kwalitatief slechtste product waren, maar volgens mij mag die kroon naar de AirPods Pro.
----
Over kwaliteit gesproken:

Daarmee is de tweede vervanging voor de Pro's een feit. Al was het vorige keer de permanente ANC ruis en werden beide oortjes vervangen. Mensen roepen wel eens dat de butterfly keyboards Apple's kwalitatief slechtste product waren, maar volgens mij mag die kroon naar de AirPods Pro.
Na het kopen van een IPhone 12 en snel daarna een Apple Watch 6 nu ook maar de Airpods pro gekocht. Ze zitten heerlijk en het geluid is goed alleen waar is het mis gegaan met het scharnier van het oplaaddoosje?
Het voelt echt ontzettend goedkoop aan als je het in je handen hebt door de speling van het klepje. Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat het namaak airpods waren.
Nog nooit zoiets gezien van Apple.
Het voelt echt ontzettend goedkoop aan als je het in je handen hebt door de speling van het klepje. Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat het namaak airpods waren.
[ Voor 4% gewijzigd door schumi1986 op 14-03-2021 19:56 ]
Ik moest lachen. De vorige keer werden allebei de airpods vervangen en kreeg ik een volledige setje nieuwe tips. Nu krijg ik er een vervangen en dan krijg je ook daadwerkelijk een setje enkele tips in elke maat:

Helemaal eens... ik irriteer mij er al aan vanaf dag 1. Voelt niet als de kwaliteit die je normaal van Apple mag verwachten.schumi1986 schreef op zondag 14 maart 2021 @ 19:55:
Na het kopen van een IPhone 12 en snel daarna een Apple Watch 6 nu ook maar de Airpods pro gekocht. Ze zitten heerlijk en het geluid is goed alleen waar is het mis gegaan met het scharnier van het oplaaddoosje?
Bizar hè... net alsof die tips 20 euro per stuk zijn. Vermoed dat het doosje net zo duur is als die tips zelf.Aiii schreef op maandag 15 maart 2021 @ 18:10:
Ik moest lachen. De vorige keer werden allebei de airpods vervangen en kreeg ik een volledige setje nieuwe tips. Nu krijg ik er een vervangen en dan krijg je ook daadwerkelijk een setje enkele tips in elke maat:
[Afbeelding]
Omdat mijn airpods 1 uit 2016 helemaal gaar waren en nog geen 20 min het uithielden vond ik het tijd voor nieuwe airpods. Vandaag de pro’s binnen gekregen, maar nu zag ik op het doosje dat ze in september 2020 zijn geproduceerd. Ergens valt me het wel tegen dat de accu’s van deze airpods en case al een half jaar oud zijn. Ik heb dan het idee dat die accu’s wat uitgeput zijn. Heeft iemand hier ervaring mee? Dat die ook een wat oudere productiemodel had? Of zou dit niet uitmaken?
Uitgeputte accu's op een product dat nog geen één keer gebruikt is geweest? Dat is wel ver gezochtdrusloos schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 19:50:
Omdat mijn airpods 1 uit 2016 helemaal gaar waren en nog geen 20 min het uithielden vond ik het tijd voor nieuwe airpods. Vandaag de pro’s binnen gekregen, maar nu zag ik op het doosje dat ze in september 2020 zijn geproduceerd. Ergens valt me het wel tegen dat de accu’s van deze airpods en case al een half jaar oud zijn. Ik heb dan het idee dat die accu’s wat uitgeput zijn. Heeft iemand hier ervaring mee? Dat die ook een wat oudere productiemodel had? Of zou dit niet uitmaken?
Ik zal je zeggen hoe ik er op kom. Mijn eerste airpods kocht ik in 2016, maar je kon ze niet passen voor je ze kocht. Maar na aankoop deden ze super veel pijn en gebruikte ik ze niet. Ze hebben toen ook een jaar in de kast gelegen voor ik ze weer gebruikte. Omdat ik toen wat vaker earpods gebruikte wat wel ging merkte ik na dat jaar dat de airpods ook langzaam minder pijn deden. Maar de accu’s presteerde toen al een stuk slechter dan toen ik ze nieuw had. Dus ook toen werden ze niet gebruikt en waren de accu’s al een beetje “uitgeput”. En dat wil ik juist bij de pro’s voorkomenAlexknl schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 19:56:
[...]
Uitgeputte accu's op een product dat nog geen één keer gebruikt is geweest? Dat is wel ver gezocht
Hoeveel tijd denk je dat die dingen na productie er over doen om in EU te komen? En dan echt bij jou in je handen terecht te komen?
6 maanden in deze logistieke pandemie is echt niet lang...
6 maanden in deze logistieke pandemie is echt niet lang...
Echt nog nooit gezien? Dat een scharnier beweegt? Dit is echt al zo sinds de aller eerste AirPods.. Hoe werkt een scharnier anders als het niet kan bewegen?schumi1986 schreef op zondag 14 maart 2021 @ 19:55:
Ik zeg toch niet dat het gek is dat het scharnier beweegt? Ik heb het over de speling van het scharnier.ex87 schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 17:43:
[...]
Echt nog nooit gezien? Dat een scharnier beweegt? Dit is echt al zo sinds de aller eerste AirPods.. Hoe werkt een scharnier anders als het niet kan bewegen?
Ik heb hiervoor huawei freebuds 3 gebruikt wat ook gebruik maakt van zo een soort scharnier en dat oplaaddoosje voelt echt vele malen robuuster.
Ik heb tot nu toe 4 paar AirPods gehad en ze hebben het allemaal.schumi1986 schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 17:48:
[...]
Ik zeg toch niet dat het gek is dat het scharnier beweegt? Ik heb het over de speling van het scharnier.
Ik heb hiervoor huawei freebuds 3 gebruikt wat ook gebruik maakt van zo een soort scharnier en dat oplaaddoosje voelt echt vele malen robuuster.
Dan zal het bij de Airpods horen.ex87 schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 17:52:
[...]
Ik heb tot nu toe 4 paar AirPods gehad en ze hebben het allemaal.
Heb al een hele tijd geen Apple producten meer in huis gehad op een MacBook na maar kan mij niet herinneren dat ik ooit iets van Apple in m’n handen heb gehad wat zo fragiel voelt. Doet natuurlijks niets af aan de werking van de Airpods maar het viel mij gewoon meteen op. En misschien komt dat dan omdat het doosje van mijn vorige oortjes van betere kwaliteit was
Ik kan je wel gerust stellen: Het gaat niet zomaar stukschumi1986 schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 17:56:
[...]
Dan zal het bij de Airpods horen.
Heb al een hele tijd geen Apple producten meer in huis gehad op een MacBook na maar kan mij niet herinneren dat ik ooit iets van Apple in m’n handen heb gehad wat zo fragiel voelt. Doet natuurlijks niets af aan de werking van de Airpods maar het viel mij gewoon meteen op. En misschien komt dat dan omdat het doosje van mijn vorige oortjes van betere kwaliteit was
Wij hebben in totaal 5 setjes gehad, 3x airpods en 2x airpods pro. Eén keer een doosje gehad waar de toleranties op het schanier wat ruim waren, dit doosje voelde minder stevig aan.
Mijn oplaadcase voelt totaal niet fragiel. Met dekseltje open kan ik hem niet draaien door te forceren oid (of ik moet hem echt mishandelen). Gesloten zit hij eveneens als een huis.
Je kan instellen dat je airpods pro tot 80% opladen om de accuslijtage te beperken. Maar moet he daar nog iets apart voor instellen? Ik merk namelijk niet dat ze tot 80% worden opgeladen. Of geldt het alleen voor de houder, en niet de airpods zelf?
Je hebt optimized charging aangezet? In dat geval 'leren' je AirPods je gebruik en zet hij het vanzelf aan. Ik heb het zelf pas 1x gezien maar, ik trek ze elke ochtend om 7 uur uit het hoesje en gebruik ze 'op' tot 11/12 uur dus ik denk dat ik ze geleerd heb dat ze altijd vol moeten laden haha.drusloos schreef op zondag 21 maart 2021 @ 08:45:
Je kan instellen dat je airpods pro tot 80% opladen om de accuslijtage te beperken. Maar moet he daar nog iets apart voor instellen? Ik merk namelijk niet dat ze tot 80% worden opgeladen. Of geldt het alleen voor de houder, en niet de airpods zelf?
Ja heb dat aanstaan. Maar dat verklaart dan wat. Ik gebruik ze op de meest willekeurige tijdstippen op een dag. Geen vaste patronen. Ik mis dan ook (net als op mn 12max) dat je niet kan instellen dat je tot 80% maximaal wilt kunnen opladen, en dat bij 20% hij “op” is. Ik gebruik mn airpods toch maar 1-2 uurtjes, en mn iphone is aan het einde van de dag nog 60% vol. Met zo’n limiet die je kan instellen voorkom je gewoon slijtage. En voor de mensen die dan niet genoeg hebben aan die 20-80% die kunnen dan die optie uitzetten en dan laadt die geoptimaliseerd tot 100%. Maar helaas bouwt apple deze optie niet jnex87 schreef op zondag 21 maart 2021 @ 21:08:
[...]
Je hebt optimized charging aangezet? In dat geval 'leren' je AirPods je gebruik en zet hij het vanzelf aan. Ik heb het zelf pas 1x gezien maar, ik trek ze elke ochtend om 7 uur uit het hoesje en gebruik ze 'op' tot 11/12 uur dus ik denk dat ik ze geleerd heb dat ze altijd vol moeten laden haha.
Hmm ja ik snap je punt, is wel een typische Apple design keuze natuurlijk.. 'Wij geven je de end to end ervaring, en je doet het er maar mee'drusloos schreef op zondag 21 maart 2021 @ 21:38:
[...]
Ja heb dat aanstaan. Maar dat verklaart dan wat. Ik gebruik ze op de meest willekeurige tijdstippen op een dag. Geen vaste patronen. Ik mis dan ook (net als op mn 12max) dat je niet kan instellen dat je tot 80% maximaal wilt kunnen opladen, en dat bij 20% hij “op” is. Ik gebruik mn airpods toch maar 1-2 uurtjes, en mn iphone is aan het einde van de dag nog 60% vol. Met zo’n limiet die je kan instellen voorkom je gewoon slijtage. En voor de mensen die dan niet genoeg hebben aan die 20-80% die kunnen dan die optie uitzetten en dan laadt die geoptimaliseerd tot 100%. Maar helaas bouwt apple deze optie niet jn
Ik heb m'n Pro's nu sinds december 2019 en ik moet zeggen dat ik nog geen slijtage heb gemerkt zoals bij m'n v1 AirPods
Mijn AirPods v1 zijn écht aan het einde van hun levensduur (blijkbaar). Batterij gaat snel leeg en van m'n rechter oortje verlies ik steeds na 5-10 de verbinding (ongeacht met welk apparaat).
Zou nu graag de Pro's willen. En normaal ben ik van het "kopen wanneer je het nodig hebt", maar de nerd in mij wil ook best nog even wat op de (ooit) aankomende nieuwe pro's...
Zou nu graag de Pro's willen. En normaal ben ik van het "kopen wanneer je het nodig hebt", maar de nerd in mij wil ook best nog even wat op de (ooit) aankomende nieuwe pro's...
Fotonerd
Ik heb precies dit gehad, ook met mijn v1 airpods. En ik dacht ook ik wacht tot de nieuwe airpods. Maar met de geruchten dat de airpods 3 geen ANC heeft en de nieuwe airpods pro pas eind van het jaar waarschijnlijk uitkomen heb ik ze vorige week gekocht en bevalt prima. Had dit al maanden terug moeten doen want werd helemaal gek van mn v1 airpodsXilantof schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 15:12:
Mijn AirPods v1 zijn écht aan het einde van hun levensduur (blijkbaar). Batterij gaat snel leeg en van m'n rechter oortje verlies ik steeds na 5-10 de verbinding (ongeacht met welk apparaat).
Idem exact ditdrusloos schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:25:
[...]
Ik heb precies dit gehad, ook met mijn v1 airpods. En ik dacht ook ik wacht tot de nieuwe airpods. Maar met de geruchten dat de airpods 3 geen ANC heeft en de nieuwe airpods pro pas eind van het jaar waarschijnlijk uitkomen heb ik ze vorige week gekocht en bevalt prima. Had dit al maanden terug moeten doen want werd helemaal gek van mn v1 airpods
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
drusloos schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:25:
[...]
Ik heb precies dit gehad, ook met mijn v1 airpods. En ik dacht ook ik wacht tot de nieuwe airpods. Maar met de geruchten dat de airpods 3 geen ANC heeft en de nieuwe airpods pro pas eind van het jaar waarschijnlijk uitkomen heb ik ze vorige week gekocht en bevalt prima. Had dit al maanden terug moeten doen want werd helemaal gek van mn v1 airpods
Dank beide. Heeft me wat inzichten gegeven. Ze zijn onderweg.Kassad schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 19:46:
[...]
Idem exact ditvooral dat de nieuwe AirPods met meerdere apparaten tegelijk gebonden kunnen zijn, heerlijk
Fotonerd
Mijn APP heb ik gister binnen gekregen en mijn doosjes heeft ook wat meer speling/tolerantie dan de mijn Airpod v1 doosje.schumi1986 schreef op zondag 14 maart 2021 @ 19:55:
Qua comfort en geluidskwaliteit zijn ze wel echt genieten.
Fotonerd
Volgens mij gaat mijn setje Airpods het rijtje bekende klachten compleet afmaken: Nu heb ik dat mijn airpods of links, of rechts verbonden zijn, maar niet tegelijk. Ook 'stoort' de muziek. Reset etc. niets helpt. Zondag afspraak bij de Apple Store...
Hallo,
Weten jullie of er ook siliconen dopjes in de maat Xl voor de airpods pro bestaan en waar deze te verkrijgen zijn?
alvast dank
Weten jullie of er ook siliconen dopjes in de maat Xl voor de airpods pro bestaan en waar deze te verkrijgen zijn?
alvast dank
Met dat opladen tot 80% van de airpods gebeurt er iets raars bij mij. De linker laadt netjes tot 80% op, terwijl de ander tot 100% oplaadt. Ik kan in instellingen niks vinden dat het voor 1 airpod geldt. Iemand een idee?
Grappig, het fragiele gevoel van het scharnier viel mij ook direct op (dit zijn mijn eerste AirPods). Ik ben zelf industrieel ontwerper en had hoge verwachtingen van het scharnier, na verhalen in de media van Ive dat er uren besteed waren aan precies het juiste gevoel en geluid bij het sluiten van de case.schumi1986 schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 17:56:
[...]
Dan zal het bij de Airpods horen.
Vroeg me al af of ik er daardoor gewoon teveel van verwachtte, maar meer mensen ervaren het dus zo...
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
Ik vind het niet fragiel aanvoelen, eigenlijk alles behalve. Maar die speling voelt idd wel goedkoop aan. Wat mij betreft het enige minpunt van de AirPods Pro.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Wat mij heel erg tegen zit met de Pro's is dat ze zeer aanwezig zijn in mijn oren. Ik kan ze echt niet lang in hebben. Klinkt niet heel smakelijk maar na een tijdje merk ik dat mijn oren flink oorsmeer aan gaan maken en voel ik gewoon dat mijn oorkanaal wat vochtiger is en gaan mijn oren pijn doen. Meer mensen hier last van?Voordeel is wel dat er een gaasje in de silicontip zit dat ik makkelijk kan schoonmaken, zonder dat het direct in de Airpods zelf gaat zitten. Ik heb ook vaak maar één Airpod in en dan merk ik het nog veel beter.
Ik vind de transparante en noicecancelling modes echt top werken en de geluidskwaliteit is top. Maar ik heb ergens toch een beetje spijt dat ik mijn normale Airpods heb weg gedaan. Die voelde ik namelijk echt niet zitten en kon ik makkelijk uren in hebben.
Ik heb een keer van die memory foam tips geprobeerd maar die bleven al helemaal niet fijn zitten. Mocht iemand nog een andere tip hebben dat ik nog kan proberen, laat het me a.u.b. weten
Ik vind de transparante en noicecancelling modes echt top werken en de geluidskwaliteit is top. Maar ik heb ergens toch een beetje spijt dat ik mijn normale Airpods heb weg gedaan. Die voelde ik namelijk echt niet zitten en kon ik makkelijk uren in hebben.
Ik heb een keer van die memory foam tips geprobeerd maar die bleven al helemaal niet fijn zitten. Mocht iemand nog een andere tip hebben dat ik nog kan proberen, laat het me a.u.b. weten
Ik heb nog een tip. Je kunt mijn AirPods Max uit vraag en aanbod kopen. Heb je zeker geen last meer van oorsmeer. 😆
Ff serieus, je kunt altijd kleinere eartips proberen. Misschien scheelt dat.
Ff serieus, je kunt altijd kleinere eartips proberen. Misschien scheelt dat.
[ Voor 25% gewijzigd door TheKerremenke op 17-04-2021 13:56 ]
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Zoals kx22 ook al aangaf eerder heb ik hier ook last van. Als ik iets afspeel op m'n iMac met Big Sur via Airpods Pro en druk b.v. op de homeknop van m'n iPhone schakelt ie direct over naar de iPhone en schakelt niet automatisch terug. Heel irritant. Heeft iemand hier een oplossing voor?kx22 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 17:58:
Sinds Big Sur loop ik echt te kloten met mijn Airpods Pro.
Zou dit alleen met de Pro's zijn? Ik ga helemaal gek worden. Is gewoon onbruikbaar nu, want krijg regelmatig app berichten. Is nu gewoon onbruikbaar met Airpods icm iMac.DJH schreef op maandag 19 april 2021 @ 12:40:
[...]
Zoals kx22 ook al aangaf eerder heb ik hier ook last van. Als ik iets afspeel op m'n iMac met Big Sur via Airpods Pro en druk b.v. op de homeknop van m'n iPhone schakelt ie direct over naar de iPhone en schakelt niet automatisch terug. Heel irritant. Heeft iemand hier een oplossing voor?
Wat jij misschien zoekt is airbuddy V2. Denk dat je deze app voor een paar euro je veel frustratie kan schelen/oplossen. https://v2.airbuddy.app/kx22 schreef op zondag 25 april 2021 @ 10:58:
[...]
Zou dit alleen met de Pro's zijn? Ik ga helemaal gek worden. Is gewoon onbruikbaar nu, want krijg regelmatig app berichten. Is nu gewoon onbruikbaar met Airpods icm iMac.
Of als je verbonden bent met je iMac, Bluetooth uitzetten van je iPhone. Niet echt relaxed maar dan werkt het iig wel
Ik ben soms mijn airpods pro case kwijt, irritant hele huis doorzoeken. Airtags leken mij wel handig daarvoor maar volgens mij heb je dan weer een case nodig. Hoop gedoe.
Hoe doen jullie dit?
Hoe doen jullie dit?
AirPods max kopen. Die raak je niet zo snel kwijt.TweakerVincent schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 13:38:
Ik ben soms mijn airpods pro case kwijt, irritant hele huis doorzoeken. Airtags leken mij wel handig daarvoor maar volgens mij heb je dan weer een case nodig. Hoop gedoe.
Hoe doen jullie dit?
Ik doe mijn case altijd in mijn broekzak als ik ze gebruik. Als ik hem niet gebruik dan heb ik 2/3 vaste plekken in huis waar ik hem altijd neerleg. Ben hem eigenlijk nooit kwijt op deze manier.
Ik krijg dit op geen enkele manier gepusht naar m’n airpods. Heb al al die stappen geprobeerd met verbinden, in oplader, en dan naar instellingen bij info naar de airpods. Open, dicht. Van alles geprobeerd. Is er nog een makkelijkere manier?
Geduld hebben, die van mij hadden na 30 min ong. de update binnen.drusloos schreef op donderdag 29 april 2021 @ 09:17:
[...]
Ik krijg dit op geen enkele manier gepusht naar m’n airpods. Heb al al die stappen geprobeerd met verbinden, in oplader, en dan naar instellingen bij info naar de airpods. Open, dicht. Van alles geprobeerd. Is er nog een makkelijkere manier?
Het trucje van iCulture werkte voor mij.drusloos schreef op donderdag 29 april 2021 @ 09:17:
[...]
Koppel de AirPods aan je iPhone.
Luister 30 seconden naar muziek.
Stop de AirPods terug in het doosje en sluit deze aan op de lader.
Wacht een halfuur.
http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips
Dit werkte voor mij:drusloos schreef op donderdag 29 april 2021 @ 09:17:
[...]
- Doosje open
- Kijken in Instellingen\Algemeen\Info
- Tikken op Airpods
- Doosje dicht en aan oplader
- ~30 minuten later gekeken en bijgewerkt
Deze Airpods Pro zijn nu 1,5 jaar uit; hoe bevalt de batterij bij jullie? De reguliere Airpods zijn eigenlijk 'op' na een jaartje of 2/3 (waar ik overigens wel wat van vind, gezien Apple pretendeert zulke groene intenties te hebben, maar dat terzijde).
Hoe zijn de ervaringen na 1,5 jaar bij de pro's? Ik lees dat je de batterij niet kunt vervangen, maar dan vind ik het nogal een duur grapje voor iets wat relatief kort meegaat, of zie ik iets over het hoofd?
Hoe zijn de ervaringen na 1,5 jaar bij de pro's? Ik lees dat je de batterij niet kunt vervangen, maar dan vind ik het nogal een duur grapje voor iets wat relatief kort meegaat, of zie ik iets over het hoofd?
je kan voor €55 per oortje er een nieuwe accu in laten zetten, dat is tenminste iets..Belecthor schreef op donderdag 29 april 2021 @ 11:28:
Deze Airpods Pro zijn nu 1,5 jaar uit; hoe bevalt de batterij bij jullie? De reguliere Airpods zijn eigenlijk 'op' na een jaartje of 2/3 (waar ik overigens wel wat van vind, gezien Apple pretendeert zulke groene intenties te hebben, maar dat terzijde).
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Ik heb ze nu een half jaar en ik ben nog steeds zeer tevreden. Is er ergens waar je a la iPhone kan zijn hoeveel de accu versleten is?Belecthor schreef op donderdag 29 april 2021 @ 11:28:
Ik heb dit nu echt al meerdere keren geprobeerd en er gebeurt niks. Opzich prima want het zal weinig verschil maken, maar ik vind het wel gek.Tomba schreef op donderdag 29 april 2021 @ 10:09:
[...]
Dit werkte voor mij:
- Doosje open
- Kijken in Instellingen\Algemeen\Info
- Tikken op Airpods
- Doosje dicht en aan oplader
- ~30 minuten later gekeken en bijgewerkt
Nope. Is er niet.Tomba schreef op donderdag 29 april 2021 @ 11:56:
[...]
Ik heb ze nu een half jaar en ik ben nog steeds zeer tevreden. Is er ergens waar je a la iPhone kan zijn hoeveel de accu versleten is?
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Is er wel… onder instellingen -> batterij - -> batterijconditie
MBPr 13" 2017 128GB iPhone 15 Pro 128GB Apple Watch Ultra (1)
Hij heeft het denk ik over de batterij conditie van de airpods, niet van je iphoneNicj56 schreef op zondag 30 mei 2021 @ 16:48:
[...]
Ik heb ze sinds release maar vind de accu van het doosje wel erg slecht worden inmiddels. Ik schat in dat ik daar de dopjes nog anderhalf keer mee kan opladen ongeveer.Tomba schreef op donderdag 29 april 2021 @ 11:56:
[...]
Ik heb ze nu een half jaar en ik ben nog steeds zeer tevreden. Is er ergens waar je a la iPhone kan zijn hoeveel de accu versleten is?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Joh.. hij bedoelt de AirPods batterij.Nicj56 schreef op zondag 30 mei 2021 @ 16:48:
[...]
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
[verwijderd]
[ Voor 98% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 09:48 ]
Deze AirPods lijken me oplichting. Je kan ze wel alleen afhalen, maar de meesten vragen al gauw 200 euro meer.
[ Voor 17% gewijzigd door syltheboy op 05-06-2021 12:53 ]
Ze zijn al ruim aangeboden op Ali en andere Chinese sites. Ook altijd even afvragen waarom iemand dit voor deze prijs zou aanbiedensyltheboy schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 12:52:
Deze AirPods lijken me oplichting. Je kan ze wel alleen afhalen, maar de meesten vragen al gauw 200 euro meer.
Ik probeer net Spatial Audio via Apple Music, maar ik vind het erg matig. In de TV app had het invloed als je je hoofd draaide, dan kwam het geluid ook echt van een vaste locatie in de ruimte. Maar met Apple Music is dat helemaal niet zo?
Mixed Reality dev
Dat klopt inderdaad, apple gaat dit pas later dit jaar toevoegen. (bron: https://www.macrumors.com...namic-head-tracking-fall/)Menesis schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 12:10:
Ik probeer net Spatial Audio via Apple Music, maar ik vind het erg matig. In de TV app had het invloed als je je hoofd draaide, dan kwam het geluid ook echt van een vaste locatie in de ruimte. Maar met Apple Music is dat helemaal niet zo?
Zelf ondervind ik met mijn Airpods Max connection problemen, de muziek hapert in Dolby Atmos mode totdat ik hem pauzeer, daarna werkt ie wel goed.
Spatial Audio op Apple Music klinkt een beetje vreemd inderdaad. Een soortvan fake surround, klinkt muffled en geen consistent volume heb ik het idee. Standaard stereo klinkt voor mij vele malen beter.
edit; maar goed, ik heb ook een headset liggen (Astro A50) waar ik de surround-mode uit zet omdat het de geluidskwaliteit alleen maar verslechterd
edit; maar goed, ik heb ook een headset liggen (Astro A50) waar ik de surround-mode uit zet omdat het de geluidskwaliteit alleen maar verslechterd
[ Voor 28% gewijzigd door Alexknl op 08-06-2021 12:49 ]
En dat in het AirPods Pro topicAlexknl schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 12:45:
Spatial Audio op Apple Music klinkt een beetje vreemd inderdaad. Een soortvan fake surround, klinkt muffled en geen consistent volume heb ik het idee. Standaard stereo klinkt voor mij vele malen beter.
Ik moet zeggen dat ik enorm onder de indruk ben (met AirPods Pro). De scheiding van de instrumenten is echt fantastisch. De reacties in het Apple Music topic zijn ook positief.
Dit is bijv. een leuke demo van de feature: https://music.apple.com/n...l/1570942451?i=1570942456. (Ook gedeeld in dat andere topic).
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Ik zit met een grote grijns mijn muziek opnieuw te beluisterenHoedje schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 12:55:
[...]
En dat in het AirPods Pro topic![]()
Ik moet zeggen dat ik enorm onder de indruk ben (met AirPods Pro). De scheiding van de instrumenten is echt fantastisch. De reacties in het Apple Music topic zijn ook positief.
Dit is bijv. een leuke demo van de feature: https://music.apple.com/n...l/1570942451?i=1570942456. (Ook gedeeld in dat andere topic).
Exact dat. Het is alleen jammer dat nog niet alle muziek beschikbaar is in Dolby Atmos formaat. Hopelijk gaan ze daar de komende maanden ook nog stappen zettenKassad schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 15:11:
[...]
Ik zit met een grote grijns mijn muziek opnieuw te beluisterenBen er redelijk enthousiast over zeg, het klinkt gewoon heel anders, de instrumenten veel losser van elkaar, net als live zeg maar. De bas is ook een stuk strakker geworden voor mijn gevoel.
Dolby Atmos in Apple Music is echt fantastisch. Je hebt wel iOS 15 / iPadOS 15 nodig om het optimaal te kunnen beluisteren. Heb m'n iPad Pro 11" voorzien van iPadOS 15 dus daar kan ik het mee gebruiken op dit moment.
M'n iPhone 12 Pro mag nog even op iOS 14 blijven totdat we een aantal Beta versies verder zijn.
M'n iPhone 12 Pro mag nog even op iOS 14 blijven totdat we een aantal Beta versies verder zijn.
Echt? Wat is er dan specifiek aan iOS 15 voor Atmos? Ik dacht dat dit juist was toegevoegd in 14.6 (en vandaag aangezet).Rivanov schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 17:18:
Dolby Atmos in Apple Music is echt fantastisch. Je hebt wel iOS 15 / iPadOS 15 nodig om het optimaal te kunnen beluisteren. Heb m'n iPad Pro 11" voorzien van iPadOS 15 dus daar kan ik het mee gebruiken op dit moment.
Wat mist er op iOS 14.6 aan de Atmos ervaring?
Head tracking mist in iOS14. In iOS15 kun je je hoofd draaien en dan verandert de positie van het geluid, zeg maar. Moet je wel een iOS device met facetracking hebben (daarmee wordt het gekalibreerd) en Airpods Pro (want die hebben een IMU/gyroscoop ingebouwd)ex87 schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 18:15:
[...]
Echt? Wat is er dan specifiek aan iOS 15 voor Atmos? Ik dacht dat dit juist was toegevoegd in 14.6 (en vandaag aangezet).
De TV app heeft bijv wel headtracking bij Dolby Atmos op iOS14 als je daar toegang tot hebt, zou hetzelfde effect moeten zijn.
[ Voor 13% gewijzigd door Menesis op 08-06-2021 18:24 ]
Mixed Reality dev
De head tracking zoals hierboven beschreven staat.ex87 schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 18:15:
[...]
Echt? Wat is er dan specifiek aan iOS 15 voor Atmos? Ik dacht dat dit juist was toegevoegd in 14.6 (en vandaag aangezet).
Dus als je onder iOS 15 je hoofd beweegt terwijl je muziek luistert veranderd de 'richting' van de muziek? Vet zeg.Rivanov schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 18:59:
[...]
De head tracking zoals hierboven beschreven staat.
Als ik dit zo lees: https://www.cultofmac.com...tial-audio-head-tracking/ zit het niet specifiek in iOS 15 maar moet er ook nog andere dingen geüpdatet worden (Apple Music, AirPods firmware?)
Jup. Als ik dus Dolby Atmos muziek luister vanaf m’n iPad Pro met iPadOS 15 dan komt de zanger echt vanuit de iPad. Ook als ik m’n hoofd draai.ex87 schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 19:38:
[...]
Dus als je onder iOS 15 je hoofd beweegt terwijl je muziek luistert veranderd de 'richting' van de muziek? Vet zeg.
Als ik dit zo lees: https://www.cultofmac.com...tial-audio-head-tracking/ zit het niet specifiek in iOS 15 maar moet er ook nog andere dingen geüpdatet worden (Apple Music, AirPods firmware?)
Op m’n iPhone 12 Pro met iOS 14 werkt dit dus niet.
https://music.apple.com/n...ess-audio/1570697499?l=en
Leuk testje werkt perfect met iPhone se 2020 en iPhone 12 op 14.6
Leuk testje werkt perfect met iPhone se 2020 en iPhone 12 op 14.6
Zojuist weer een vervangende AirPod ontvangen.
27 april heb ik mijn AirPods ter reparatie naar Apple gestuurd vanwege het statische/tikkende/nat-oor geluid dat zich voordeed in de rechter AirPod.
Case en beide AirPods zijn die kant op gegaan en een paar dagen later kreeg ik de case terug met twee nieuwe AirPods die het uitstekend deden. Het geluid en de noisecancelation/transparency waren zo ontzettend veel beter dat ik me afvroeg of mijn vorige paar altijd brak geweest waren of dat ze langzaam slecht geworden zijn zonder dat ik het merkte.
Maar twee weken terug viel me op dat de rechter AirPod weer moeilijk deed, met Noisecancellation en transparant was hij zachter dan de linker, en het geluid klonk allemaal wat gedempt, alsof er een wat in m'n oor zat ofzo. Met het gevoel van druk in het oor dat waarschijnlijk gewoon een audio illusie is?
Pasvormtest kwam hij ook niet meer doorheen.
Nja, vorige week dus weer contact gehad en opgestuurd ter reparatie. Deze keer kwamen dezelfde case en linker AirPod weer terug met een nieuwe rechter. En nu klinkt alles weer top.
Benieuwd of het nu zo blijft of dat i over een maand weer issues heb
Ik heb inmiddels wel een life-time supply aan oortips, je stuurt ze weg zonder en ze komen terug met nieuwe
27 april heb ik mijn AirPods ter reparatie naar Apple gestuurd vanwege het statische/tikkende/nat-oor geluid dat zich voordeed in de rechter AirPod.
Case en beide AirPods zijn die kant op gegaan en een paar dagen later kreeg ik de case terug met twee nieuwe AirPods die het uitstekend deden. Het geluid en de noisecancelation/transparency waren zo ontzettend veel beter dat ik me afvroeg of mijn vorige paar altijd brak geweest waren of dat ze langzaam slecht geworden zijn zonder dat ik het merkte.
Maar twee weken terug viel me op dat de rechter AirPod weer moeilijk deed, met Noisecancellation en transparant was hij zachter dan de linker, en het geluid klonk allemaal wat gedempt, alsof er een wat in m'n oor zat ofzo. Met het gevoel van druk in het oor dat waarschijnlijk gewoon een audio illusie is?
Pasvormtest kwam hij ook niet meer doorheen.
Nja, vorige week dus weer contact gehad en opgestuurd ter reparatie. Deze keer kwamen dezelfde case en linker AirPod weer terug met een nieuwe rechter. En nu klinkt alles weer top.
Benieuwd of het nu zo blijft of dat i over een maand weer issues heb
Ik heb inmiddels wel een life-time supply aan oortips, je stuurt ze weg zonder en ze komen terug met nieuwe
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Ik heb sinds de AirPods Pro in mijn oren zitten ontzettend last van jeuk en roodheid. Er zijn draadjes te vinden waarbij wordt aangegeven dat de siliconen tips een allergische reactie kunnen veroorzaken.
Iemand anders hier ervaring mee?
Iemand anders hier ervaring mee?
Mijn AirPods Pro heb ik een jaar terug gehad, ze zijn nu voor de 3e keer stuk. Echt bizar. De mic werkt niet goed en noice cancellation. Ik gebruik die dingen wel echt ziek veel. Herkennen jullie dit? Echt wtf hoe kan dit?
[ Voor 5% gewijzigd door kamerplant op 15-06-2021 11:03 ]
🌞🍃
Op mijn iPhone 11 met iOS 14.6 en AirPods pro klinkt Apple Music met dolby atmos alsof er een filter over het liedje heenzit. De bass is weg en de stemmen/zang klinken in de verte.
Iemand met AirPods pro die dit ook enzo ervaart?
Ik heb bij het service centrum van de mediamarkt gewerkt. Hier werkte ik op de Apple afdeling en er kwamen ontzettend veel AirPods terug, de Pro variant wat minder. Als iets voor de derde keer defect is, heb je recht op je geld terug. In ieder geval bij de Mediamarkt dan..
Jazeker, klinkt naar mijn mening echt een stuk slechter dan normaal stereo. Ik laat daarom Spatial Audio liever gewoon uitstaan.JimmyJoness schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 11:51:
Op mijn iPhone 11 met iOS 14.6 en AirPods pro klinkt Apple Music met dolby atmos alsof er een filter over het liedje heenzit. De bass is weg en de stemmen/zang klinken in de verte.
Ik merk dat de accu van de AirPods Pro nu een stuk sneller leegloopt dan voorheen. Ik bel via Teams op een Windows-laptop en ben dan na 3 uur wel door de batterij heen. Lijkt erop dat ze podcasts luisteren en bellen via mijn iPhone veel langer volhouden (±80% over na 2 uur luisteren). Is een korte test, want ik gebruik ze ook weer niet altijd de hele ochtend, maar viel me gisteren toch even tegen. Komt natuurlijk ook doordat ik na 3 uur in Teams-calls fulltime gebruik maak van mic+geluid, terwijl via de iPhone alleen muziek wordt geluisterd grotendeels.
Ja de mic scheelt echt een hoop, dat is mijn ervaring althans. Zowel bij mijn oude AirPods 1's als bij de Pro's.jakob558 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 11:22:
Ik merk dat de accu van de AirPods Pro nu een stuk sneller leegloopt dan voorheen. Ik bel via Teams op een Windows-laptop en ben dan na 3 uur wel door de batterij heen. Lijkt erop dat ze podcasts luisteren en bellen via mijn iPhone veel langer volhouden (±80% over na 2 uur luisteren). Is een korte test, want ik gebruik ze ook weer niet altijd de hele ochtend, maar viel me gisteren toch even tegen. Komt natuurlijk ook doordat ik na 3 uur in Teams-calls fulltime gebruik maak van mic+geluid, terwijl via de iPhone alleen muziek wordt geluisterd grotendeels.
Ik gebruik de AirPods pro zowel op iPhone als Macbook. Als ik muziek luister via Spotify en switch van iPhone naar Spotify op Macbook dan is het verschil in geluidskwaliteit heel groot. Dit komt ongetwijfeld door de equalizer die de iPhone app van Spotify wel heeft maar desktop niet en ook (vooral zelfs denk ik) door de 'Aangepast koptelefoon' functie onder Toegankelijkheid instellingen op de iPhone (Helderheid). Zijn er misschien (verborgen) instellingen in Big Sur waarmee ik geluid toch wat kan verbeteren? Of andere tools die ik zou kunnen proberen?
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Sony A7CII, 20-70, 85/1.8, 45/1.8, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max
Welke maat tips gebruiken jullie en hoe zijn jullie tot het besluit genomen dat dat jouw maat is? Alle drie geven ze een goede seal volgens de test en geen van de 3 maten zit slecht, naar mijn gevoel.
Dit is de eerste keer dat ik in-ears heb, en daarom ben ik benieuwd naar jullie gedachtengang.
Thanks!
Dit is de eerste keer dat ik in-ears heb, en daarom ben ik benieuwd naar jullie gedachtengang.
Thanks!
Ik gebruik de grootste, simpelweg omdat de M en S bij mij gewoon te los zitten.DeVliegendeNLer schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 11:58:
Welke maat tips gebruiken jullie en hoe zijn jullie tot het besluit genomen dat dat jouw maat is? Alle drie geven ze een goede seal volgens de test en geen van de 3 maten zit slecht, naar mijn gevoel.
Thanks!
Dat is gewoon een kwestie van even uitproberen.
Bij mij "passen" ze alle drie, en komen ze allemaal door de pastest heen maar L is gewoon oncomfortabel, ook korte tijd.
S en M zitten qua gevoel beide prima, maar als ik ze uit m'n oren haal heb ik het idee dat S gewoon te makkelijk naar buiten komt en ben ik wat bang dat die er ook uit kunnen vallen bij lompe bewegingen ofzo. Ik geloof niet dat dat daadwerkelijk zal gebeuren, maar dat gevoel komt toch steeds omhoog
Dus ik gebruik M, zit fijn, werkt prima, niet bang dat ze er uit vallen.
Maar het is gewoon een kwestie van elke maat een paar uur proberen. En ook niet bang zijn om één maat aan de ene kant en een andere maat aan de andere kant te gebruiken
Bij mij "passen" ze alle drie, en komen ze allemaal door de pastest heen maar L is gewoon oncomfortabel, ook korte tijd.
S en M zitten qua gevoel beide prima, maar als ik ze uit m'n oren haal heb ik het idee dat S gewoon te makkelijk naar buiten komt en ben ik wat bang dat die er ook uit kunnen vallen bij lompe bewegingen ofzo. Ik geloof niet dat dat daadwerkelijk zal gebeuren, maar dat gevoel komt toch steeds omhoog
Maar het is gewoon een kwestie van elke maat een paar uur proberen. En ook niet bang zijn om één maat aan de ene kant en een andere maat aan de andere kant te gebruiken
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Als ik mijn Airpods in doe krijg ik netjes op mijn Iphone de melding dat de airpods verbonden zijn.
Maar als ik dan spotify of een andere app open gebruikt hij deze niet op de airpods.
Ik moet dan bij spotify in de instellingen omschakelen naar de airpods.
Is er een instelling om dit wel direct om te laten schakelen?
Maar als ik dan spotify of een andere app open gebruikt hij deze niet op de airpods.
Ik moet dan bij spotify in de instellingen omschakelen naar de airpods.
Is er een instelling om dit wel direct om te laten schakelen?
Ik heb alle 3 even ingedaan en hetzelfde liedje een paar keer afgespeeld waarbij ik ondertussen op tafel trommelde, kijken waarbij ik het minst mijn eigen getrommel hoorde. Dit was het geval bij maatje L. Die dus even uitproberen.Spike_wolf schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 14:50:
Dat is gewoon een kwestie van even uitproberen.
Heb sinds gisteren ook de Airpods Pro maar kom met geen enkele maat tips door de afsluittest. Op het gevoel zitten de M tips het meest comfortabel, en ze zitten ook wel goed vast.
Heeft iemand nog tip tips ?
12x265W mono, 165° Zuid, helling 35°, SMA 3000TL
Ik zit inmiddels ook aan mijn 3e set, eerste set was erg snel en was er ook snel bij met kopen, dus hoop dat ze nu wat verder zijn ontwikkeldkamerplant schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 11:02:
Mijn AirPods Pro heb ik een jaar terug gehad, ze zijn nu voor de 3e keer stuk. Echt bizar. De mic werkt niet goed en noice cancellation. Ik gebruik die dingen wel echt ziek veel. Herkennen jullie dit? Echt wtf hoe kan dit?
Ik vind het niets toevoegen, vind het beter zonder.JimmyJoness schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 11:51:
Nee, al hangt het wel af van het nummer. Een aantal nummers gehoord waar de Dolby variant wel heel anders is dan stereo. En daarmee niet perse een verbetering. In z'n algemeenheid vind ik de Dolby varianten echter veel beter! De bas is juist veel strakker en beter gedefinieerd. Je hoort echt de basedrum i.p.v. vage bass en hetzelfde voor zang en andere instrumenten. Voor mij veel meer het live effect.JimmyJoness schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 11:51:
Ik heb hetzelfde probleem. Ook vallen ze bij mij steeds uit mijn oren.. iemand tips?heho schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 21:05:
Heb sinds gisteren ook de Airpods Pro maar kom met geen enkele maat tips door de afsluittest. Op het gevoel zitten de M tips het meest comfortabel, en ze zitten ook wel goed vast.
Let op:
Dit topic is voor discussies over en ervaringen met de AirPods Pro. Voor prijzen, beschikbaarheid en levertijden kun je terecht in:
[AirPods] Levertijden & Beschikbaarheid
Dit topic is voor discussies over en ervaringen met de AirPods Pro. Voor prijzen, beschikbaarheid en levertijden kun je terecht in:
[AirPods] Levertijden & Beschikbaarheid