Oh dus een verdediger die naar de bal graait wordt door de scheids EN de VAR als niks beoordeeld aan Valencia kant, maar een Ajacied die blijkbaar z'n arm thuis had moeten laten is verdedigend wel hands, de logica....
Ja dat mag u vinden, en ik denk dat heel Tweakers het met u eens is.
Nooit meer een wedstrijd laten fluiten, incompetente Franse kwast.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dit is toch ook die eikel van die banaan?simons schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:29:
Is de broer van de scheids die Chelsea thuis floot
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Hij heet geen Pieter..MrMonkE schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:29:
Bij nader inzien.. als ik klaag scoort hij altijd.
Die Tadic moet inderdaad gewisseld.

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Een Tadic in vorm wissel je niet, maar dat is al een tijd je weg.......MrMonkE schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:29:
Bij nader inzien.. als ik klaag scoort hij altijd.
Die Tadic moet inderdaad gewisseld.
(DAT is een anti jinx, hatrick incoming
10 second ninja DONE
Ongelooflijk Tadic. Je hebt deze wedstrijd nog meer ruzie met de bal gehad dan het hele vorige seizoen.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Als je 3 meter breed bent moet dat kunnenVos schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:30:
Die Dianogwat kan niet voetballen maar wel verdedigen, werkt alles weg.
Daar moeten ze juist omheen spelen en pressing zetten.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
You lost me, buddy.
★ What does that mean? ★
Johan Cruyff zei altijd dat je het met 10 punten altijd redt in de poulefase...
Kwartier te spelen, ik zie het somber in.
Hoe is het mogelijk, zowel Ajax als PSV staan pakweg 6 weken geleden soeverein aan kop in de CL/EL, en geen van beiden slaagt erin het uit het vuur te slepen.
Hoe is het mogelijk, zowel Ajax als PSV staan pakweg 6 weken geleden soeverein aan kop in de CL/EL, en geen van beiden slaagt erin het uit het vuur te slepen.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Hoe kan Ziyech geen geel krijgen voor bal wegtrappen?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ik weet niet wat die man allemaal in zijn slaapkamer doet...
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Hunter Target aquired.. Parejo
★ What does that mean? ★
Andere kant op ook niet, frappant inderdaad. Maar past bij de scheidsph4ge schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:32:
[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 10-12-2019 22:33 ]
Wat zijn mensen hier snel hopeloos, kom op, nog een dik kwartier!
Bij Ajax? Een serie incompetente scheidsrechters.Maarten_E schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:32:
Kwartier te spelen, ik zie het somber in.
Weeer zo’n pass van achter naar voren die niet aankomt. Kap daar toch mee! Dat heeft Ajax nog NOOIT gekund.
Valencia deed hetzelfde in de eerste helft en toen gaf hij ook niks, dus wat dat betreft is hij wel consequent.ph4ge schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:32:
Tsja met dit spel hoef je ook in de EL niet aan te komen hoor.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Gooi Traore er nog even in voor Tadic a.j.b.
Het is nu toch alles of niets.
Het is nu toch alles of niets.
en bij psv incompetente spelers, trainer en tdDeadsy schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:33:
[...]
Bij Ajax? Een serie incompetente scheidsrechters.
Ze blijven ongevaarlijk. Vraag me af of Huntelaar zoveel toevoegt. Het is er alleen maar slordiger op geworden.
1 van onze Marokkaanse vrienden gaat nog rood pakken
Float like a butterfly, sting like a bee.
Kom Klaas, zo gewoon een keer of 3 vallen in hun 16 dan fluit ie wel voor een penalty
Wat een aanfluiting is dit Valencia zeg, als dat de volgende ronde haalt..ongelovelijk
En Blind geeft de pass weer!!! Waarom spelen we zo???
Ik kan me geen wedstrijd herinneren waarbij Ajax de wedstrijd in het laatste kwartier naar zich toe trok.Harribo schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:33:
In 3 minuten je compleet uit het spel laten halen.
Ik zit nu zo achter het scherm.Harribo schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:33:
★ What does that mean? ★
Nou, over drie minuten die keeper rood en dan kan het nog.
FTFYDeadsy schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:33:
[...]
Bij PSV? Een serie incompetente spelers en tactieken.
Deze verdedigers van Valencia hadden moeite met het vele verdedigen en vinden het op zich heerlijk om zich vast te kunnen bijten in een statische spits als Huntelaar. Het is er inderdaad niet beter op geworden.Erapaz schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:34:
Ze blijven ongevaarlijk. Vraag me af of Huntelaar zoveel toevoegt. Het is er alleen maar slordiger op geworden.
De grasmat zal wel lekker zacht zijn, die Spanjaarden liggen er graag op
En groepswinnaar bij deze standsimons schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:34:
Wat een aanfluiting is dit Valencia zeg, als dat de volgende ronde haalt..ongelovelijk

- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:41
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Laat je nou niet gek maken door het gezuig en getreuzel....
Even gokken, er komen 2 minuten bij.snmght schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:33:
Tsja met dit spel hoef je ook in de EL niet aan te komen hoor.
...
Tagliafico ontsnapt aan donker rood, komt de VAR nog?
Geen rood? Is toch een doorgebroken speler??
★ What does that mean? ★
Nou komt Ajax een keer goed weg bij deze scheids!
Turpin? Dat was rood!
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Waar put jij nog hoop uit dan?Harribo schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:33:
Ik weet dat het 90 minuten duurt maar er is praktisch geen reden om aan te nemen dat we scoren?
Zo in slaap gesukkeld door onze eigen DOMHEID. Al die lange passes naar voren die niet aankomen is telkens +2 min kwijt aan hervattingen. Dom dom dom.
Bizar dat al die Ajax spelers er in trappen. Je weet dat Valencia gaat zuigen en je weet dat de scheids meh is. Laat je dan niet zo uitlokken.
NUL procent kans dat Ajax hier nog mee wegkomt.
Die verdomde 4-4.....
Die verdomde 4-4.....
Ajax is compleet naar de klote, wat een drama dit. Doei CL toekomst voor het Nederlands voetbal voorlopig. Ik zie geen enkele club volgend seizoen indruk maken, enkel leegloop van goede spelers.
...
Waar is de VAR? Dit kan toch niet op dit niveau?
Wat zijn het toch een stel jankerts, die Spanjaarden.
Hup Ajax!
Hup Ajax!
Gelukkig is Turpins incompetentie wel consequent verdeeld over beide teams.
Geel voor Onana ook, gemist waarom.
Geel voor Onana ook, gemist waarom.
Amateurs... hou je mond en ga in je doel staan.
[ Voor 7% gewijzigd door MrMonkE op 10-12-2019 22:38 ]
★ What does that mean? ★
Het houd hem wel van de straat.Leon Zwiers schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:36:
Die Turpin is toch een schandalige flierefluiter zeg.
Stel je voor dat zo een mafkees vrij rond zou lopen.
En dan 1 minuut blessure tijd straks.
Dit is echt eigen schuld. Je speelt jezelf uit de wedstrijd.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Het is meer dom van Ajax om hierin mee te gaan, ze laten zich alleen maar ontregelen.Leon Zwiers schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:36:
Die Turpin is toch een schandalige flierefluiter zeg.
Dit is wel klaar.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik kan me nog een wedstrijd in de Kuip herinneren met een banaan en Turpin.
Fijn dat we nu een gezamelijke vijand hebben in die vent
Fijn dat we nu een gezamelijke vijand hebben in die vent
Ik klaag niet meer over de scheids, Ajax komt hier heel goed weg met geel.
En dadelijk gewoon maar 2min blessuretijd toevoegen.
hahaha wat is dat toch met nederland, altijd trappen ze in het psychologische spelletje van de tegenstanders, zo dom
Dit. Kost je gewoon 2/3 minuten dit geneuzel. En schorsing.nocalimero schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:38:
Dit is echt eigen schuld. Je speelt jezelf uit de wedstrijd.
0-2 gegarandeerd.
★ What does that mean? ★
Frustratie lijkt de overhand te krijgen, moet je niet willen. Even 10 min focussen jongens!
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Als ze dit verliezen mag Bayern Ten Hag per direct wel oppikken. Seizoen is dan toch wel klaar.
Inderdaad, hopelijk kunnen ze zich opladen voor de EL...Bossie schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:38:
[...]
Het is meer dom van Ajax om hierin mee te gaan, ze laten zich alleen maar ontregelen.
Dit is wel klaar.
Die zal wel 4 min verzorging nodig hebben.
Daarom vind ik dat je voor de zekerheid in dit soort fases alles moet raken, want ze gaan toch wel een minuutje liggen kermen. Niet sympathiek, weet ik. Maar bijzondere omstandigheden vragen soms om extreme maatregelen.
Daarom vind ik dat je voor de zekerheid in dit soort fases alles moet raken, want ze gaan toch wel een minuutje liggen kermen. Niet sympathiek, weet ik. Maar bijzondere omstandigheden vragen soms om extreme maatregelen.
[ Voor 99% gewijzigd door MrMonkE op 10-12-2019 22:41 ]
★ What does that mean? ★
Hoe ken je zo spel hervatten??
Ajax, knallen met die handel gvd!!!!
0 attempts on target in de 80ste minuut. Ai.
0 attempts on target in de 80ste minuut. Ai.
Die scheids is echt niet goed hoor.... wat een debiel!!
Donny.... GAST !!
Donny.... GAST !!
Haha Vd Beek ontsnapt ook aan rood. Wat een geluk voor Ajax.
[ Voor 26% gewijzigd door ph4ge op 10-12-2019 22:40 ]
Donny. Zucht. Dit is wel klaar.
Vd Beek moet ook beter weten een bal zo ver vooruit te spelen
paradoxaal genoeg maken ze een grotere kans om een Europese beker te winnen wanneer ze nu verliezen, dan als ze winnenTerranova schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:38:
Als ze dit verliezen mag Bayern Ten Hag per direct wel oppikken. Seizoen is dan toch wel klaar.
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:41
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Jongens wat een overtredingen, ze zijn het echt helemaal kwijt.

Nou ja als je niet kan winnen dan maar die jankerts kapot schoppen
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken