Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
ja, maar dat gaat zo ook niet gebeurennaitsoezn schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:40:
[...]
paradoxaal genoeg maken ze een grotere kans om een Europese beker te winnen wanneer ze nu verliezen, als ze winnen
Schei toch uit man, is gewoon geel.ph4ge schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:40:
Haha Vd Beek ontsnapt ook aan rood. Wat een geluk voor Ajax.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Mwah, dit was niet echt rood te noemen. Hij springt, vd Beek geel en door. Die gozer loopt gewoon weer delongen uit zijn lijf.Leon Zwiers schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:40:
Lol, 2e keer ontsnappen aan rood
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Dat is geen rood.ph4ge schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:40:
Haha Vd Beek ontsnapt ook aan rood. Wat een geluk voor Ajax.
HIJ FLUIT EEN KEER!
Of telt onderling resultaat zwaarder?
★ What does that mean? ★
[ Voor 18% gewijzigd door Outerspace op 10-12-2019 22:42 ]
tadic - bal in 1x dood - vandaag niet
blind - met ogen dicht op stropdas - vandaag niet
belangrijkste spelers lukt niks vandaag
Life is what happens while you're busy making other plans
De scheids is niet goed, maar Ajax ook totaal niet.Terranova schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:41:
Turpin doet er nu echt alles aan om Ajax niet terug te laten komen...
HUNTER!! DO EEET!
★ What does that mean? ★
Siem is een soort van witte vlag. Ten Hag geeft het op.Deadsy schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:41:
Siem erin inplaats van een spits die kan scoren
Geen intentie om de bal te spelen, gestrekt been, hoge snelheid, vol op de enkels. Ik heb ze voor minder gegeven zien worden. Als die jongen niet springt is het einde seizoen.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Valt toch wel mee.
[ Voor 26% gewijzigd door Hupske op 10-12-2019 22:43 ]
1x. Achter gekopt.Grindtegel schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:42:
hoevaak heeft klaas de bal al aangeraakt vandaag?
Nou dan moet je toch echt naar de opticienph4ge schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:42:
[...]
Geen intentie om de bal te spelen, gestrekt been, hoge snelheid, vol op de enkels. Ik heb ze voor minder gegeven zien worden. Als die jongen niet springt is het einde seizoen.
[ Voor 14% gewijzigd door Outerspace op 10-12-2019 22:44 ]
Check de herhaling maar weer, geen seconde gestrekt been.ph4ge schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:42:
[...]
Van de Beek had zeer zeker geen gestrekt been, komt wel laat en lomp in maar veel is prima. Voornaamste contact was knie tegen knie.ph4ge schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:42:
[...]
Wellicht een opblaasbaguette op het veld gooien?JeroenTheStig schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:43:
Die wandelende baguette laat die wedstrijd volledig ontsporen.
Schandalige scheids.
[ Voor 80% gewijzigd door MrMonkE op 10-12-2019 22:44 ]
★ What does that mean? ★
Dat is vast racismeLeon Zwiers schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:43:
[...]
Wellicht een opblaasbaguette op het veld gooien?
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Dan legt hij de wedstrijd stil vanwege racisme.Leon Zwiers schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:43:
[...]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Nee doe maar niet. #racisme #feyenoord Roma. In ieder geval een gezamenlijke vijand. PSV ook slechte ervaringen met die man ?Leon Zwiers schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:43:
[...]
XXXVI
[ Voor 13% gewijzigd door Outerspace op 10-12-2019 22:46 ]
Voor de zoveelste keer
Knowledge reigns supreme over nearly anything
★ What does that mean? ★
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Verkeerde De Jong. Zou ie het weten?Grindtegel schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:45:
hahaha ten hag probeert een "de jongetje" te forceren
Het is het vanavond gewoon niet.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Nou inderdaad, de maat is nu wel vol tochTerranova schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:46:
Je zou gewoon met al die gevallen van deze CL naar het CAS moeten stappen. Er zijn nu toch wel genoeg scheidsrechterlijke blunders geweest dat er op z'n minst twijfel zou moeten zijn.
★ What does that mean? ★
Afgelopen zomer zijn de grote clubs en de UEFA bij elkaar gekomen. De clubs hebben aangegeven dat ze niet willen dat het te vaak gaat gebeuren dat een club die niet uit een top land komt gaat overwinteren in de CL.toolkist schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:45:
Hoe krijgt de UEFA het voor elkaar om elke keer weer zo'n waardeloze scheids aan te stellen bij Ajax...
Dat zijn hun centen en die willen ze niet delen
Scheids is gewoon beide kanten op slecht. Ajax heeft echter kansen zat gehad.Maarten_E schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:47:
Juve en Real hebben geklaagd bij het CAS dat ze verd*mme hun best moesten doen vorig jaar om te proberen door te gaan. Dat kán toch niet?!?!
Je kunt in elk geval niet zeggend at ajax 90 minuten dominant was.ph4ge schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:48:
[...]
Scheids is gewoon beide kanten op slecht. Ajax heeft echter kansen zat gehad.
Al was het alleen maar door die tegengoal.
★ What does that mean? ★
Tadic maar CT scan maken na deze wedstrijd.
★ What does that mean? ★
Geen zorgen hij gaat gewoon op 95min af fluitendvdkiwi schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:50:
Allemaal tijd dit...
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 13:09
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Mooi om die Paulista als een briesend paard tekeer zien te gaan. Kijk maar vanuit de kleedkamer.
Achja, Europa league is ook prima.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Wat een zielige sport is het ook.
★ What does that mean? ★
Zie echter niet dat Ajax met een normale scheidsrechter wel gewonnen had.
Daarom had ik Traore gebracht.simons schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:52:
Pff die Mangala is 2x zo groot als Huntelaar, laat dat koppen ook maar zitten
Ze hebben met Huntelaar 1 lange kopper. Op wie zullen de lange verdedigers dan gaan staan
Wel dat het minder leuke wedstrijd is om naar te kijken.Grindtegel schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:52:
Leuk om de scheids de schuld te geven maar Ajax heeft de 1e helft onthutsend slecht en slordig gespeeld en trapte in de 2e helft iedere keer weer in de ongein van Valencia. Ipv van huilie huilie is het beter om bij jezelf te raden te gaan, het was gewoon niet goed vandaag
Dat is wel zijn schuld.
★ What does that mean? ★
De eerste kans is ook nog niet geweest dus ik zie t niet gebeurenph4ge schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:52:
Laatste kans
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken