★ What does that mean? ★
Hij loopt niet zo snel op z'n tandvlees.Koppensneller schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:11:
Bij die Paulista kijk je ook niet tegen zijn echte tanden aan he?
Ja ik snap dat ook nooit, ben je profMrMonkE schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:11:
[...]
Of misschien eens op trainen.
Je kan als prof die vrij staat toch wel een bal op doel schieten van 25 meter.
...
The man with the plan bij Valencia.
★ What does that mean? ★
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Fuck die spelers die warmlopen, Siem weer
[ Voor 42% gewijzigd door ephymerous op 10-12-2019 22:17 ]
XXXVI
Moet hij wel de bal spelen en niet door de voeten van de tegenstander willen spelen.Terranova schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:14:
Oh, bal spelen mag niet meer...
Kom op, is, gewoon overtreding.Terranova schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:14:
Oh, bal spelen mag niet meer...
Maar de hamvraag is.... hoe gaan we scoren...???
De verzorging komt zo kijken of de bal gewisseld moet worden.
The HunterSleehond schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:15:
We komen niet echt in de problemen.
★ What does that mean? ★
Was dat zo? Ik heb de herhaling niet gezien, maar hij leek gewoon op de bal te spelen
Niet uit de belabberde hoekschoppenSleehond schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:15:
We komen niet echt in de problemen.
...
Hij raakte eerst de bal maar toen de voet 2x, zo herinner ik het meTerranova schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:16:
[...]
Was dat zo? Ik heb de herhaling niet gezien, maar hij leek gewoon op de bal te spelen
★ What does that mean? ★
Hij wil door de tegenstander heen, dat kan gewoon niet.Terranova schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:16:
[...]
Jup lang gaat er afKrukar schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:17:
The Hunt komt erin zo.
Ja, 60e minuut.Krukar schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:17:
The Hunt komt erin zo.
Twijvel trainer wisseltijd
★ What does that mean? ★
Vorig jaar was dat 8x gevaar geweest en waarvan minimaal 1 doelpunt.
[ Voor 3% gewijzigd door Hupske op 10-12-2019 22:18 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Cruijff zal een kort lijntje hebben hoop ik.Luxicon schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:16:
Als je gelovig bent is dit wel het moment de gaan bidden dat God Ajax uit deze gigantische dip haalt.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ja, maar hij krijgt om een of andere reden altijd in gesprek.Maarten_E schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:18:
[...]
Cruijff zal een kort lijntje hebben hoop ik.
Oh nee Danny jr. is in de problemen.
Kom op man. Ziet er weer ok uit gelukkig.. altijd schrikken met momenten uit het verleden in het achterhoofd.
[ Voor 24% gewijzigd door MrMonkE op 10-12-2019 22:20 ]
★ What does that mean? ★
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 11:34
Verdorie 1 goal maar nodig, zou Huntelaar het dan moeten doen?
Alleen nooit een penalty
Niet dat ik dat hier op zijn plaats vind.
[ Voor 26% gewijzigd door MrMonkE op 10-12-2019 22:23 ]
★ What does that mean? ★
Sinds 20:15 afgelopen vrijdag heb ik hem niet meer zien voetballen.Exocet schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:22:
Wtf is Martinez aan het doen
je moet ook naar siert luisterenMaarten_E schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:22:
Loopt het commentaar een fractie achter? Heb het idee dat Wytze net wat te laat reageert op wat er gebeurt.
JaMrMonkE schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:22:
Was het niet ALTIJD hands? Of was dat alleen voor aanvallers?
Tegen Chelsea kregen we m zo tegen.
Hoe groot wil je de kans hebben?
XXXVI
Als je deze vandaag niet maakt.... dan ben ik bang dat het niet gaat lukken
...
Float like a butterfly, sting like a bee.
Misschien wat context?Luxicon schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:23:
Huh????????????????????????????????????????????????????
★ What does that mean? ★
Het is Schildkamp (volgens mij heet ie zo) en geen Van der Goot die commentaar levert hoorMaarten_E schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:22:
Loopt het commentaar een fractie achter? Heb het idee dat Wytze net wat te laat reageert op wat er gebeurt.
Alsjeblieft niet zeg. Malloot dat het is.
Als hij ooit op Veronica gaat verslaan ga ik ook niet meer kijken, tenenkrommend gezwets wat hij uitbraakt.
Lang!!!!
Gelukkig Ajax nu wel wat feller.
Wow.
★ What does that mean? ★
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Hahaha, ik ben pisnijdig, maar hier kan ik wel om lachen.dvdkiwi schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:26:
Siem komt van de bank! Geen halve maatregelen.
...
Ik zou 'm bijna pinnenTyphone schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:25:
Met deze kansen is het goed dat er een backspace op de telefoon zit . Anders kreeg ik gedonder met @Outerspace
Maar ongelooflijk dat Lang hem nog met een omhaal probeert te maken, terwijl daarachter nog 2 man staan die hem erin kunnen rossen.
Lang eruit, lang genoeg mogen duren.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
reverse jinx!Vos schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:26:
Lijkt wel zo'n wedstrijd te zijn waar het niet mag, dat het zo opeens 0-2 is. Maar ik zit fout hoor!
En een doelpuntHupske schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:26:
KJH heeft binnen 5 min geel.
Zal heel mooi zijn
Voor shirtje uittrekken.Hupske schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:26:
Als hij daarvoor of daarna een doelpunt maakt mag ie zelfs rood pakken van mijHupske schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:26:
10 second ninja DONE
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Even een verdediger kaltstellen.Hupske schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:26:
★ What does that mean? ★
Nee.Sagat schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:27:
had lang moeten blijven en tadic eruit? ik denk dat ik lang meer goede dingen heb zien doen........
Nee, lang houdt het niet 90 minuten volSagat schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:27:
had lang moeten blijven en tadic eruit? ik denk dat ik lang meer goede dingen heb zien doen........
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ja.. maar Tadic he.. je weet het nooit.Sagat schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:27:
★ What does that mean? ★
Tuurlijk wel, nog tijd zat en Valencia houdt alleen maar tegen. Zo lang er geen dodelijke counter heeft plaatsgevonden heb ik alle vertrouwen in Ajax.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Nee, dat vraagt zich nu af wat ze in vredesnaam op een voetbalveld lopen te doen.
Godskolere, wat is dat een waardeloos team. Niks aan vernuft, niks aan individuele klasse. Het zou onterecht zijn, wanneer dat stel houthakkers doorgaat in de CL.
Vreselijk
Die Tadic moet inderdaad gewisseld.
★ What does that mean? ★
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken