Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ik doel op dat het er niet echt aan zat te komen. Ajax de had meer initiatief. Over de pass en afwerking niks dan lof.MrMonkE schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 21:41:
[...]
Nou.. ik wacht nog op een herhaling
Maar .. ziet gat, loopt erin. goeiepass goede aaname en beheersing en in de korte hoek geschoten.
Althans zo herinner ik het me
Als er nooit iemand fouten maakte viel er nooit een goal
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 10-12-2019 21:44 ]
Aan beide kanten ligt er zo enorm veel ruimte, niet normaal dit.MrMonkE schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 21:44:
Ze staan gewoon vrij in de 16 man. Wat is dit?
Wie voor Lang?Hupske schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 21:44:
Was er anders niet in gegaan.
Maar Lang zien we na de rust niet meer terug.
Alvarez ws wel, is nog af en toe gevaarlijk met het hoofd bij een corner of voorzet.
RUST RUST!! SNEL!!
[ Voor 3% gewijzigd door MrMonkE op 10-12-2019 21:45 ]
★ What does that mean? ★
Traore en dan Tadic in een vrije rol.
maar zal wel weer Huntelaar of De Jong worden
Ik denk dat Tadic naar de linkerflant gaat en dat er een andere spits erin komt. Ik heb alleen geen idee wie, Huntelaar of Traore.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Denk dat hij een kwartier wacht na de rust.Outerspace schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 21:45:
[...]
Ik denk dat Tadic naar de linkerflant gaat en dat er een andere spits erin komt. Ik heb alleen geen idee wie, Huntelaar of Traore.
De stand is toch goed?Vos schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 21:45:
10 seconden extra tijd? Euh ok...
Job well done by ref.
[ Voor 24% gewijzigd door MrMonkE op 10-12-2019 21:46 ]
★ What does that mean? ★
Lang brengt niets tot nu toe. Maar ja wie moet er dan daar in
Huntelaar erin en er worden allemaal hoge ballen gegeven die niets opleveren.Outerspace schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 21:45:
[...]
Nee, Ajax moet combineren.
[ Voor 63% gewijzigd door Harribo op 10-12-2019 21:47 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Lang veld en Ajax laten lopen.
Gelukkig hebben we Veltman. Een soort rots in de branding.
En Onana. Dat is echt een opperhoofd op het veld. Je ziet hem niet, maar is er wel als de nood aan de man is bij Ajax.
De wedstrijd is nog niet gelopen. Die 0-1 is rot, maar Valencia krijgt nauwelijks de tijd om adem te halen.
Hup Ajax.
Aw! (maar ik moest wel lachen

10 second ninja DONE
...

Life is what happens while you're busy making other plans
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:12
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Hopelijk niet. Ajax speelt met pressie en hoog tempo, maar er komt geen fatsoenlijke kans uit.MrMonkE schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 21:45:
[...]
Denk dat hij een kwartier wacht na de rust.
Tijd voor een andere taktiek, de tegenstander kent dit kunstje ondertussen wel. Zeker als Ajax slordig blijft en Lang doet zijn best, maar houdt dit niet lang vol.
Piep piep, Veltman moet gewoon die bal fatsoenlijk wegtrappen en stappen voor buitenspel. In London had de “grootmeester” ETH minder risico moeten nemen.Luxicon schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 21:47:
Het is me overduidelijk, UEFA doet er alles aan om Ajax nadelig te behandelen. Hoe is het mogelijk dat er geen tijd bijkomt? Het had normaal gesproken 3 minuten geweest. Bij Chelsea ook al. Terwijl Ajax een corner kreeg binnen de blessuretijd die erbij kwam, floot de scheids gewoon af.
Welke troefkaart heeft ETH? Huntelaar of Siem?

[ Voor 4% gewijzigd door ephymerous op 10-12-2019 21:49 ]
XXXVI
En de bal krijgen als er twee man op 2 meter op je af komen is ook niet echt geniale passing.P.O. Box schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 21:48:
Lang en Alvarez erg zwak, maar valt vooral op dat de looplijnen ineens (nou ja, ook al tegen willem 2) niet meer kloppen. spelers spelen elkaar te laat in of bieden de man met bal geen afspeelopties, terwijl dat tot voor kort de kracht van ajax was.
★ What does that mean? ★
Dan mis je ook ECHT wat hoor!
Lang is er nog lang niet klaar voor, voor dit niveau.
We kunnen alleen niet zoveel. Tadic flank en Traore spits?
Marin erin voor Alvarez (die valt ook vies tegen)
Alvarez heeft geen flauw idee waar hij moet staan, ik heb gewoon medelijden met die jongen. Hij heeft geen idee.P.O. Box schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 21:48:
Lang en Alvarez erg zwak, maar valt vooral op dat de looplijnen ineens (nou ja, ook al tegen willem 2) niet meer kloppen. spelers spelen elkaar te laat in of bieden de man met bal geen afspeelopties, terwijl dat tot voor kort de kracht van ajax was.
Heb me er al bij neergelegd, als ze zo doorgaan is het gewoon klaar en countered Valencia de 0-2 er in. Hopelijk zit ik er compleet naast
Het gaat om het principe, je kan niet waarschuwen voor tijdrekken en vervolgens de tijd er niet bij optellen aan het einde.Grindtegel schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 21:48:
wat een gezeur hier, alsof die 1 minuut extra tijd iets zou brengen...
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Alsof we in die ene minuut, 3 zou veel te veel zijn, ineens een kans gecreëerd hadden omdat we ervoor ook zo goed bezig waren. Die minuut had Valencia echt wel rustig uitgespeeld en ik moet de 1e keer nog meemaken dat Ajax in de extra tijd van de 1e helft de bal op goed geluk naar voren pompt.Luxicon schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 21:47:
Het is me overduidelijk, UEFA doet er alles aan om Ajax nadelig te behandelen. Hoe is het mogelijk dat er geen tijd bijkomt? Het had normaal gesproken 3 minuten geweest. Bij Chelsea ook al. Terwijl Ajax een corner kreeg binnen de blessuretijd die erbij kwam, floot de scheids gewoon af.
Daar gaat het niet omGrindtegel schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 21:48:
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Helemaal eens, dit werkt niet. Het is niet alsof ze het niet proberen. Ten Hag moet nu al ingrijpen, aan inzet ligt het niet dus donderpreek in de rust gaat niet werken.tweakduke schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 21:48:
[...]
Hopelijk niet. Ajax speelt met pressie en hoog tempo, maar er komt geen fatsoenlijke kans uit.
Tijd voor een andere taktiek, de tegenstander kent dit kunstje ondertussen wel. Zeker als Ajax slordig blijft en Lang doet zijn best, maar houdt dit niet lang vol.
klopt.. je ziet hem bepaalde loopacties maken op basis van instructie, niet op basis van gevoel. als hij dat laatste zou doen, zou hij namelijk a. beter timen en b al voor hij de bal krijgt zijn opties zien.groggy schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 21:49:
[...]
Alvarez heeft geen flauw idee waar hij moet staan, ik heb gewoon medelijden met die jongen. Hij heeft geen idee.
Enige voordeel is dat dan de druk van de CL weg is, dus denk dat ze dan wellicht soort van vrijuit kunnen spelen? En sowieso komt het dan in de rest van het seizoen wel goed.jaapstobbe schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 21:47:
Dit wordt europa league. En dan moet je Zondag naar Alkmaar voor de wedstrijd om de eerste plaats...
Maar ze hebben nog een helft, zo genoeg moeten zijn, maar dan moet het roer wel om dit was niets.
10 second ninja DONE
Begrijpend lezen is inderdaad lastigNapo schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 21:51:
Concluderend op basis van dit topic speelt Ajax voornamelijk tegen de scheidsrechter en staan ze enkel daarom achter
Soort van wel ja, Valencia domineert niet. Tel daar een gigantische individuele fout bij op en dan heb je een 0-1.Napo schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 21:51:
Concluderend op basis van dit topic speelt Ajax voornamelijk tegen de scheidsrechter en staan ze enkel daarom achter
En Turpin maakt gewoon aparte beslissingen, laten we het zo zeggen.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dan zal je toch echt beter moeten lezenNapo schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 21:51:
Float like a butterfly, sting like a bee.
Nee vooral tegen Veltman en dan helpen de rare beslissingen van de scheids niet.Napo schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 21:51:
Want bijvoorbeeld is een belovende aanval onderbreken niet geel, dus waarom kreeg diegene die van de Beek in de rug beukte geen geel aangezien Lang helemaal vrij stond en anders richting doel had kunnen gaan.
Ze moeten toch nog een helft, of mis ik wat....?Grindtegel schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 21:55:
ajax verliest door zichzelf en niemand anders
In dit geval heeft hij wel gewoon gelijk. Dit Valencia is echt niet super. Ajax zou dit moeten kunnen winnen, zo niet, dan horen ze ook gewoon in de EL thuis.Grindtegel schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 21:54:
Derksen begint nu echt dement te worden, of hij kan zijn cynisme wel heel goed verbergen
Voorzet Ziyech bij 2e paal niet ingeschovengroggy schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 21:55:
Hoeveel kansen heeft ajax gehad?
Actie Donny van de lijn
Denk dus een kans of 2...?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Kansen, kansen...Sleehond schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 21:56:
[...]
Voorzet Ziyech bij 2e paal niet ingeschoven
Actie Donny van de lijn
Denk dus een kans of 2...?
Valencia is niet bijster sterk, moet toch iets tegen te doen zijn.
Lang loopt in elk geval verkeerd
[ Voor 45% gewijzigd door Harribo op 10-12-2019 21:58 ]
Had ie tegen Tottenham maar 1 min eerder afgeflotenGrindtegel schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 21:48:
XXXVI
Van ellende al een zak chips leeg zitten vretenHan schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 21:56:
Brrrr... tenenkrommend slecht. Bij het irritante af. Poep chagrijnig ben ik er van
Float like a butterfly, sting like a bee.
Kans is klein, hij is niet zo goed met ingrepen.Harribo schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 21:57:
Nu komt het er op aan of ten hag hier iets tegen kan bedenken.
Ik kan die 2 acties nauwelijks kansen noemen.Sleehond schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 21:57:
[...]
Ja daar vroeg je toch naar?
2 kansen dus.
Je kan pep en Klopp er naast zetten, maar zolang je met Veltman speelt maakt dat niet uitGrindtegel schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 21:56:
ik zie het zo snel niet veranderen en zeker niet met het tactisch vernuft van ten hag
Haha ja, ik ook. Wat een drama, net als tegen Willem 2 dit. Er komt niks goeds uit aanvallen voort. Alleen met van de Beek en die voorzet van Ziyech op Lang. De corners hebben ook 0 waarde.Han schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 21:56:
Brrrr... tenenkrommend slecht. Bij het irritante af. Poep chagrijnig ben ik er van
...
Sorry.....??groggy schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 21:58:
[...]
Ik kan die 2 acties nauwelijks kansen noemen.

Met dit materiaal moet Ajax wel scoren toch
[ Voor 5% gewijzigd door loewie1984 op 10-12-2019 22:01 ]
Nou ik vond ze (Was pas 20m na van de partij) sinds ik begon te kijken een stuk sterker geworden.Maarten_E schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 21:54:
[...]
Soort van wel ja, Valencia domineert niet. Tel daar een gigantische individuele fout bij op en dan heb je een 0-1.
En Turpin maakt gewoon aparte beslissingen, laten we het zo zeggen.
Valencia. Dus de trend is negatief.

hopelijk breekt de rust het.
★ What does that mean? ★
Rode kaart incoming.groggy schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:00:
Maza op het middenveld, dat wordt genieten
...
10 second ninja DONE
Omdat ze niemand anders meer hebbenloewie1984 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:00:
Hoe kun je Lang nou nog laten spelen..
DoeeensgekDoeEensGek schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:03:
Ja ik ga maar eens rustig een boek lezen. Mazraoui op het middenveld is niet goed voor me.
Als je niet schiet kan je ook niet scorenTyphone schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:04:
Ziyech waarom schiet je???
...
Dat is hij al maandenLuxicon schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:05:
Zoals het team nu is, is het niet op elkaar ingespeeld, dat is wel duidelijk. Tadic lijkt ook haast onzichtbaar
Nee true maar een pass naar het midden en Donny had gescoord!
.. ik zit op een stream die wat na ijlt.. dit soort posts geeft me hartverzakkingen.Sagat schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:02:
Maza scoort gewoon! Even anti jinx hierro, goodluck allen
★ What does that mean? ★
Helaas is dat zo voor vrijwel elke europese wedstrijd waar een Nederlandse club in speeltHarribo schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:06:
Scheids moeten we het niet van hebben, das duidelijk
Was that een Ippon?Harribo schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:06:
Scheids moeten we het niet van hebben, das duidelijk
Geen VAR hoop ik.
Ow.. bah.. dat vind ik zielig.

[ Voor 8% gewijzigd door MrMonkE op 10-12-2019 22:08 ]
★ What does that mean? ★
10 second ninja DONE
...
Hoopte op een inlopende speler denk ik.Typhone schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:04:
Ziyech waarom schiet je???
Anders een vreemde keuze ja...

Nee, die gaat het einde niet halen.Typhone schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:08:
Die huppelt zo weer rond. Rot op met je aanstellerij.
★ What does that mean? ★
echt nog nooit tussen de palen gemikt en blijven proberen he.... pfffgroggy schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:10:
Zullen we afspreken dat we niet meer buiten de zestien mogen schieten?
Sorry hoor, kan je als Dest niet beter schieten?
Schiet hem dan hard tegen een verdediger aan of zo, dit is niks
[ Voor 29% gewijzigd door Harribo op 10-12-2019 22:11 ]
Turpin geeft 23.5 seconden extra tijd denk ik.
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken