Wisselen Erik!!! Schuurs mag erin.
4 ajaxieden op een hoopje die niks doen
13:37
Veltman heft ruim buitenspel op.
Tja hier was ik bang voor.
Gelukkig nog genoeg te spelen
Tja hier was ik bang voor.
Gelukkig nog genoeg te spelen
Is ook niet zo dat de rest wel iemand verdedigde.. Niet alleen Veltman aan te rekenen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Wel een heerlijk doelpunt om te zien, korte hoek in het dak van de goal. Zo maakt hij zij niet wekelijks
Gaan mensen Veltman de schuld geven...
Mijn god zeg
Knap goaltje overigens.... helaas
Mijn god zeg
[ Voor 25% gewijzigd door Sleehond op 10-12-2019 21:26 ]
3 spelen op buitenspel, 1 loopt zonder enige reden naar achteren.
Alvarez kan je niks kwalijk nemen, maar hij staat te zwemmen. Hij heeft totaal geen idee waar hij moet lope
[ Voor 28% gewijzigd door groggy op 10-12-2019 21:27 ]
Ja, drama.. Ajax is flink genaaid met Chelsea, vooral de tweede wedstrijd natuurlijk. En Ajax heeft de vorm momenteel niet te pakken, wat ook mede wel komt door een paar blessuregevallen.
...
Well mooi er in gebeukt
★ What does that mean? ★
Ik begrijp niks van wat Alvarez moet doen vandaag. Die staat overal maar voegt weinig tot niks toe.
Het enige wat hem aan te rekenen is, is het opheffen van buitenspel. De rest stond te slapen bij het bewaken van de doelpuntmaker.Sleehond schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 21:26:
Mijn god zeg
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Het gemis van Promes gaat Ajax nu zwaar opbreken ben ik bang.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Veltman stond verkeerd, daardoor kon de rest niks meer doenQuad schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 21:25:
Is ook niet zo dat de rest wel iemand verdedigde.. Niet alleen Veltman aan te rekenen.
Ja grotendeels, de overigen stapten keurig.Sleehond schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 21:26:
Mijn god zeg
Scheids, dat is geel. Kans op snelle aanval er uit gehaald.
[ Voor 47% gewijzigd door Vos op 10-12-2019 21:28 ]
Je ziet aan alles dat dit fout gaat. Valencia gaat nu zitten zuigen en overtredingen uitlokken. Dat wordt dus weer rood voor Ajax.
Om 2 meter bij de middencirkel over laten nemen.. op dezelfde helft... tss tss tsss....
Ik ben niet objectief in deze maar ik vertrouw die scheids niet 100%
Ik ben niet objectief in deze maar ik vertrouw die scheids niet 100%
★ What does that mean? ★
Veltman gaf ook die waardeloze pass waardoor Valencia in balbezit kwam. Daarna hief hij buitenspel op. Deze is 100% voor Veltman hoor.Outerspace schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 21:27:
[...]
Het enige wat hem aan te rekenen is, is het opheffen van buitenspel. De rest stond te slapen bij het bewaken van de doelpuntmaker.
En dat is dus alles. De rest deed het goed want hij zou buitenspel gestaan hebben.Outerspace schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 21:27:
[...]
Het enige wat hem aan te rekenen is, is het opheffen van buitenspel. De rest stond te slapen bij het bewaken van de doelpuntmaker.
Bij Chelsea sleepte Ajax nog een 4-4 uit het vuur. Als ze wat geconcentreerder spelen is er niks aan de hand, maar het is te gehaast.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik zit nog met smart op een herhaling te wachten.ElPaco schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 21:28:
[...]
Veltman gaf ook die waardeloze pass waardoor Valencia in balbezit kwam. Daarna hief hij buitenspel op. Deze is 100% voor Veltman hoor.
★ What does that mean? ★
Tadic en Ziyech moeten de kar trekken maar spelen allebei ondermaats.
Komt na de rust wel goed
Komt na de rust wel goed
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Pff ik ga ff naar de wc kom terug en 0-1

Float like a butterfly, sting like a bee.
Geloof me jongens, nu mijn geld weg is, gun ik Ajax niets meer
Maar deze scheidsrechter wil ik ook gewoon door de TV trekken.
Niet zo negatief, Ajax zal nu wel wakker zijn.jaapstobbe schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 21:28:
Je ziet aan alles dat dit fout gaat. Valencia gaat nu zitten zuigen en overtredingen uitlokken. Dat wordt dus weer rood voor Ajax.
Zie ze alleen nog niet scoren met al die boogballen van Ziyech. Geen promes daar
Kan wel wezen, maar voorin zijn ze ook alle mogelijkheden aan het verprutsen, vooral in de beginfase toen er gaten waren bij Valencia.ElPaco schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 21:28:
[...]
Veltman gaf ook die waardeloze pass waardoor Valencia in balbezit kwam. Daarna hief hij buitenspel op. Deze is 100% voor Veltman hoor.
...
Wie pakt die megafoon af van die koekebakker? Dat is toch helemaal geen porum!
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Martinez mag er ook wel af. Die trekt de lijn van vrijdag aardig door...
Is dit niet dezelfde scheids die Feyenoord as Roma floot paar jaar geleden ? Stilleggen vanwege racisme (banaan) en Mulder die rood kreeg op de bank ?
@Martinusz Ik ga wel voor je in het restant, blijf maar zitten.
Dat is hem jaRenaldoN schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 21:30:
Is dit niet dezelfde scheids die Feyenoord as Roma floot paar jaar geleden ? Stilleggen vanwege racisme (banaan) en Mulder die rood kreeg op de bank ?
Die pass waarmee het begon was ook niet alles hoor.Outerspace schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 21:27:
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat bedoel ik, waar zijn de combinaties met van de Beek, Tadic en Ziyech.. en Tagliafico en Mazr die keer op keer een goede voorzet in huis hebben?
...
Lang is ook erg slordig.
Valencia staat compact achterin... komen er niet goed doorheen.
Valencia staat compact achterin... komen er niet goed doorheen.
Noa Lang haalt de tweede helft niet. Wedden iemand?
SIem de Jong komt er vast wel in dan...Typhone schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 21:31:
Noa Lang haalt de tweede helft niet. Wedden iemand?
Dank, nu weet ik weer waarom ik buikpijn kreeg bij dat hoofd. Wat een verschrikkelijke man.RenaldoN schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 21:30:
True, maar Veltman gaat bij het doelpunt zwaar de fout in. Dat ze voorin alles verprutsen heeft niets te maken met de fout die Veltman weer eens maakt.Luxicon schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 21:30:
[...]
Kan wel wezen, maar voorin zijn ze ook alle mogelijkheden aan het verprutsen, vooral in de beginfase toen er gaten waren bij Valencia.
Ajax kan veel beter, dit is kansloos.
...
Valencia staat hoog.. willen niet meer onder druk staan met 0-1 en gaan tegengas geven..
★ What does that mean? ★
Klopt, maar wat heb je eraan als je zelf al twee keer hebt moeten scoren bij wijze van spreken?majoh schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 21:32:
[...]
True, maar Veltman gaat bij het doelpunt zwaar de fout in. Dat ze voorin alles verprutsen heeft niets te maken met de fout die Veltman weer eens maakt.
...
Gaat nu iemand werkelijk Veltman verdedigen? Ging achter elkaar de fout in
Kop jongens, moed houden
Kop jongens, moed houden
Graag gedaan. Ik had exact hetzelfde gevoel. Was er toen bij bah wat een wedstrijd toen.PWM schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 21:32:
[...]
Dank, nu weet ik weer waarom ik buikpijn kreeg bij dag hoofd. Wat een verschrikkelijke man.
Deze scheids heeft totaal geen gevoel voor het spelletje... Echt totaal geen.
Veltman, de vijfde colonne van de tegenstander. Dat die nog steeds speelt...
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Er ligt in ieder geval genoeg ruimte, dus als we nou eens gaan doen waar we goed in zijn komt het gewoon nog goed.
Zonder de fout was het iig nog 0-0. Ajax kan en moet beter dan dit.Luxicon schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 21:33:
[...]
Klopt, maar wat heb je eraan als je zelf al twee keer hebt moeten scoren bij wijze van spreken?
Ja, omdat het hele team slordig bezig is zo'n beetjeHarribo schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 21:33:
Gaat nu iemand werkelijk Veltman verdedigen? Ging achter elkaar de fout in
Kop jongens, moed houden
...
Dit gaat gewoon fout vrees ik...
Maar dit is precies wat je krijgt als je amper wisselt en al helemaal niet roteert. Spelers raken overbelast/geblesseerd en de vervangers hebben amper kunnen wennen aan de speelwijze.
Daarom is Ajax ook vrijwel altijd slecht wanneer er een noodgedwongen wissel in komt
Maar dit is precies wat je krijgt als je amper wisselt en al helemaal niet roteert. Spelers raken overbelast/geblesseerd en de vervangers hebben amper kunnen wennen aan de speelwijze.
Daarom is Ajax ook vrijwel altijd slecht wanneer er een noodgedwongen wissel in komt
Chelsea 2-0 dus daar hoeven we niet meer te hopen op een goed resultaat.
Hoop op een Traore en niet een de Jong of Huntelaar
Het is ook ritme weghalen.Exocet schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 21:33:
En nu al tijdrekken
Ik erger me ook altijd kapot, zelfs als we het zelf doen.
Vooral omdat wij er slecht in zijn en het soms mis gaat.
Maar er in sport is in voetbal al eeuwen dood.
Alles claimen.. de keeper kan een uittrap over de zijlijn schieten en een verdediger zal wel zijn hand opsteken om de uitgooi te claimen. En vallen om niets. Blessures veinzen. Brr... als ze daar eens iets aan konden doen.
★ What does that mean? ★
Gaan we weer hoge bal van achteruit naar de ‘spits’. Kap daar mee Blind/Veltman!
Hopen dat ze gelijk kunnen maken en dan met frisse moed opnieuw beginnen in de tweede helft. Toch benieuwd of het verlies van Willem II ze een tik heeft gekregen. Je zou zeggen dat ze weten dat deze wedstrijd op zichzelf staat, maar Ajax lijkt het gewoon even niet te weten op dit moment.
Ik kan zo drie spelers noemen die gewisseld kunnen worden. Maar voor wie?
XXXVI
Wat is dat allemaal slappe passing..Maarten_E schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 21:36:
Hopen dat ze gelijk kunnen maken en dan met frisse moed opnieuw beginnen in de tweede helft. Toch benieuwd of het verlies van Willem II ze een tik heeft gekregen. Je zou zeggen dat ze weten dat deze wedstrijd op zichzelf staat, maar Ajax lijkt het gewoon even niet te weten op dit moment.
Vorige keer dat ik keek pasten ze alles lekker strak hard in

★ What does that mean? ★
Lang is nog lang geen Quincy, aldus Sierd de Vos.
Vind Ajax niet echt sterk spelen. Nog geen echte kans gehad.
Valencia met een gelukje op voorsprong, maar ook niet echt groots.
Kan alle kanten nog op, spannende pot
@Maarten_E het middenveld is weer uit balans gebracht door Ten Hag. Alvarez en Martinez als block maar Alvarez heeft een soort vrije rol waardoor Mazraoui omhoog gaat en nu Ziyech in de weg loopt die niet op 10 staat maar op de flank. Donny ook weer aanvallend ipv defensief en alle mechanismen zijn gekilled. Dat zie je nu live op TV.
Kom op man dat was een wereldgoal.Leon Zwiers schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 21:38:
★ What does that mean? ★
Joh, zou het?DoeEensGek schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 21:37:
Lang is nog lang geen Quincy, aldus Sierd de Vos.
Lang is natuurlijk ook een noodgreep op dit moment, kan niet echt wonderen verwachten vind ik, en vind dat hij het nog niet zo heel slecht doet.
@Typhone Jij bent duidelijk beter in analyses dan ik.
[ Voor 9% gewijzigd door Maarten_E op 10-12-2019 21:39 ]
Alvarez loopt plichtmatig rond, maar heeft geen zelfvertrouwen en wil het liefst de bal niet.Typhone schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 21:38:
@Maarten_E het middenveld is weer uit balans gebracht door Ten Hag. Alvarez en Martinez als block maar Alvarez heeft een soort vrije rol waardoor Mazraoui omhoog gaat en nu Ziyech in de weg loopt die niet op 10 staat maar op de flank. Donny ook weer aanvallend ipv defensief en alle mechanismen zijn gekilled. Dat zie je nu live op TV.
Ongelooflijk. Die Lang is echt verschrikkelijk. Passing over 2m lukt hem nog niet.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Beetje te veel druk op schouders van Lang
Net z'n debut, laten we hem nu vooral compleet afkraken, ondanks het Ten Hag was die hem in de basis zette..

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Nou.. ik wacht nog op een herhalingVos schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 21:39:
[...]
Klopt, maar kwam beetje uit het niets. Misschien bedoelde hij dat?
Maar .. ziet gat, loopt erin. goeiepass goede aaname en beheersing en in de korte hoek geschoten.
Althans zo herinner ik het me
Als er nooit iemand fouten maakte viel er nooit een goal
★ What does that mean? ★
Ik hou me hier maar aan vast. Vind misschien erger dat ze de kansen niet creëren zoals ze voorheen ruimschoots wel deden.Leon Zwiers schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 21:38:
Lang moet eens proberen de achterlijn te halen
Ben benieuwd of Valencia deze sprint wedstrijd van hun kant ook de tweede helft kan volhouden. Verder zou Lang ook een keer buiten om mogen en niet alleen maar naar binnen draaien.
Alvarez, Lang.groggy schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 21:42:
Wie zien we niet terug in de 2e helft?
Dat was een echte kans!
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Pfff van de lijn. (Iets ervoor dan.)
[ Voor 35% gewijzigd door DoeEensGek op 10-12-2019 21:43 ]
Smeeerig die redding, mooi gedaan, kan niet anders zeggen. Alleen balen dat het hem lukt.
Je maakt me echt niet wijs dat Alvarez zoooo diep hoort. Ten Hag doe iets want je hebt nog 45 minuten max.
Ze staan gewoon vrij in de 16 man. Wat is dit?
★ What does that mean? ★
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken