Ik heb vanmiddag hier al thuis de stofzuiger er doorheen gejast, misschien tijd voor een 2e rondeTyphone schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 20:45:
[...]
Stofzuiger staat alvast klaar hier! Je bent welkom!
Ben er nog steeds niet gerust op.
Voelt niet goed, voor eerst sinds tijden dat ik er niet volledig rustig onder ben?
Ben bang dat Valencia vol pressing gaat spelen en dat wij rare dingen gaan doen.
Anderen die dit hebben...? Bij mij voor het eerst sinds tijden dat ik wat negatief gevoel heb vooraf.
Die Gameiro en Rodrigo voorin is wel nasty ook hoor....
Voelt niet goed, voor eerst sinds tijden dat ik er niet volledig rustig onder ben?
Ben bang dat Valencia vol pressing gaat spelen en dat wij rare dingen gaan doen.
Anderen die dit hebben...? Bij mij voor het eerst sinds tijden dat ik wat negatief gevoel heb vooraf.
Die Gameiro en Rodrigo voorin is wel nasty ook hoor....
@Sleehond ik ben ook wel benieuwd hoe Ajax voor de dag komt. Denk dat we binnen 10 minuten een antwoord hebben!
Blah Blah Blah.Qu3st schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 20:44:
Man wat is iedereen emo aan het doen zeg, alle media praat Ajax enorm de put in, nu is De Snor ook lekker bezig. Ik mag hopen dat Erik Ten Hag de jongens van dit domme geleuter weg heeft gehouden.
Ajax gaat door, misschien wel met billenknijpen, maar het is wel Valencia he?!
Ik schakel pas 3 minuten voor tijd de tv in. Voorbeschouwingen zijn de laatste tijd een eigen leventje gaan leiden in Nederland.
Boete incoming ^^
@Leon Zwiers maar ik heb haar nummer hè!
Say again?
Forza!!! Dikke dikke Pyro show op zuid!
Say again?
Forza!!! Dikke dikke Pyro show op zuid!
[ Voor 81% gewijzigd door Typhone op 10-12-2019 20:57 ]
Boete nr. 1 is helaas ook weer binnen zo te zien.
beide teams niet op 100%.. ben heel benieuwd! cmon Ajax!
edit:
hopelijk pakken ze die hersenloze met die fakkels, en mogen ze zelf de boete betalen
edit:
hopelijk pakken ze die hersenloze met die fakkels, en mogen ze zelf de boete betalen
[ Voor 46% gewijzigd door Nibbz op 10-12-2019 20:58 ]
13:37
Oef die fakkels....
Boete nummer zoveel...
Maar wel mooi....!
Boete nummer zoveel...
Maar wel mooi....!
Fijne wedstrijd heren!
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Game On !

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Erik zat vast op de wc gok ik.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Typhone schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 20:55:
Boete incoming ^^
Say again?
Die fakkels horen erbij.
Net als een kaart voor Veltman, pak je ook zonder morren de boete.
En ja, het kan eigenlijk niet. Veiligheid voor alles.
Net als een kaart voor Veltman, pak je ook zonder morren de boete.
En ja, het kan eigenlijk niet. Veiligheid voor alles.
Veltman moet langs bij beter horen, begint het al corner weggeven
Oeff dat was al gevaarlijk... wat een bal van Veltman ook
Pfft, scheelde niet gek veel.
Corner Ajax nu, pingpong voetbal tot nu toe!
Corner Ajax nu, pingpong voetbal tot nu toe!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Was dat geen hands?
Formerly known as Ragdoll
Ze spelen in elk geval scherp en met de focus. Bron: eerste 5 minuten.
Argh Veltman, je bent niet goed voor de hartslag. Draaide weer de verkeerde kant op nadat Blind en Mazraoui rustig gebleven waren.
Hij legde hem prachtig klaar voor tadicDoeEensGek schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 21:04:
Wat een ruimte was daar voor Lang. Zonde
Waar koop je die? Ik vraag dit voor een kennis.mavaros schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 21:06:
Het is wel een meesterlijk begin.
Jullie zien slordigheden. Ik heb een Ajaxbril.
FuckerDoeEensGek schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 21:07:
[...]
Waar koop je die? Ik vraag dit voor een kennis.
Turpin is de meest blinde scheids op de Europese velden. Daarom!Typhone schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 21:08:
Hoe kan dat nou overtreding zijn vriend Turpin?
Natuurlijk, dit is z'n "2e" overtreding, dus gelijk geel, ware het niet dat de 1e natuurlijk helemaal niets was
Ah daar is de Turpin weer zoals ik hem van die paar potjes ken.Pompi schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 18:43:
Ben wel een beetje bang voor die Turpin, zo'n nep "macho" mannetje wat maar al te graag kaarten geeft en zijn autoriteit wil uitstralen. Vorig jaar tegen Bayern was hij wat mij betreft ook net iets te aanwezig, zeker met die paar spelers die nog op scherp staan is het niet heel handig.
Stomme gele kaart, althans hoefde de overtreding daar nog niet te maken.
Gele kaart binnen 10 minuten: Check!
Inderdaad, heeft Alvarez handje van.Sleehond schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 21:10:
Stomme gele kaart, althans hoefde de overtreding daar nog niet te maken.
Turpin wordt betaald per kaart.
Wat staat Alvarez diep trouwens? Die lijkt wel op 10 te spelen?
Inderdaad, alsof hij de afvallende en hoge ballen moet opvangen. Op zich niet verkeerd, koppen is wel een van zijn kwaliteiten (slidings inzetten minderTyphone schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 21:11:
Wat staat Alvarez diep trouwens? Die lijkt wel op 10 te spelen?
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
menig scheids in de eredivisie had hier een vrije trap voor gegeven
Doet ie alleen als het tegen Ajax isTerranova schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 21:13:
menig scheids in de eredivisie had hier een vrije trap voor gegeven
En dit was geen hands, hij maakt echt veel kleine foutjes op rij nu
Wedstrijd tegen Juve eerder dit jaar vergeten?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik word echt strontmoe van die half hoge ballen door het midden van Veltman omdat hij geen andere skills heeft en handelingssnelheid mist. Vrijwel altijd verloren ballen.
Niet? Hij speelt niet de bal en raakt enkel de voeten van zijn tegenstander.DoeEensGek schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 21:16:
Dit (Tadic) is toch ook geen overtreding...!
Klopt, dit was er wel éénNapo schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 21:16:
[...]
Niet? Hij speelt niet de bal en raakt enkel de voeten van zijn tegenstander.
Wisselen pietertjeSleehond schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 21:16:
Veltman on the rush!
Hahaha, Veltman wil de Veltmandinho gaan uithangen. Het zag er leuk uit, daar bleef het helaas bij
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Wel weer typisch, elleboog in gezicht niks aan de hand en dan zoon overtreding wel geven.
Formerly known as Ragdoll
In de slomo leek hij toch mooi de bal te tikken. Maar goed er is een kleine kans dat ik het verkeerd zag. Spel gaat alweer verder .Napo schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 21:16:
[...]
Niet? Hij speelt niet de bal en raakt enkel de voeten van zijn tegenstander.
Heb liever dat ie achterin blijft, de cv die aan het dribbelen gaat...Outerspace schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 21:17:
Hahaha, Veltman wil de Veltmandinho gaan uithangen. Het zag er leuk uit, daar bleef het helaas bij
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 14:34
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Als je de CL wil winnen, moet je ook dealen met de scheidsrechters 
Hoog tempo en weinig kansen. Valencia brengt nog niet veel. Hopelijk valt er zodadelijk een goal voor Ajax en anders is 0-0 ook goed
Hoog tempo en weinig kansen. Valencia brengt nog niet veel. Hopelijk valt er zodadelijk een goal voor Ajax en anders is 0-0 ook goed
Whaha Lang draait die vent ff omver en krijgt hem mee!
Wow, Turpin die in het voordeel van Ajax fluit. Stop de persen!!!
Dat is niet gek natuurlijk, Lille ligt er sowieso al uitgroggy schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 21:20:
Chelsea staat voor
https://streamvi.com/watch.php?video=1576009120groggy schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 21:20:
Chelsea staat voor
Net doelpuntje!
Martinez krijgt de bal vol in het gezicht, geen wonder dat de kans er niet uit zag.
Zijn een beetje besluiteloos op de flanken wel. Alvarez en Mazraoui zorgen voor wat ‘ongewenning’ aan de rechterkant vind ik.
Ajax speelt als een keeper die per ongeluk in de 16 meter belandt en de bal heeft. Heel slordig en gehaast. Rustaaaaagh!
!@^#€_&-!!!!
Man man man.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Je ziet hem lopen, alles 1 kant op.. ze blijven gewoon staan.
WAT DE..
WAT DE..
★ What does that mean? ★
Veltman lekker aan t slapen met buitenspel.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Godvergeten Veltman met zijn blunders. Ballen weggeven en buitenspel opheffen

XXXVI
Veltman deed nou niet echt mee met de buitenspelval... Jezus
Mazroui stond ook weer eens te slapen...
Of het was Veltman.
/Slaapt ook al.
Of het was Veltman.
/Slaapt ook al.
[ Voor 32% gewijzigd door dutchgio op 10-12-2019 21:25 ]
Dit bewijst maar weer dat Veltman beter niet in het veld kan staan. Dan was het namelijk buitenspel
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken