Acties:
  • +1 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Lekker dan, foutief gebruik van beelden VAR.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 13:08
Uh heb het ff gemist, hoe laat de samenvattingen? Bij Veronica neem ik aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-09 16:38

snmght

imho dan he

Dit zag je tegen Lille en Valencia ook wel een beetje aankomen. Die uitslagen waren geflatteerd met veel kansen voor de andere ploeg.

Wat me zorgen baart is dat we vanavond zelf nauwelijks iets creëeren.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:07
Typhone schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 20:59:
Whahah Dickie: ‘ze zitten er altijd naast’
Hij heeft wel een goed punt. Het moment dat de bal de voet verlaat of enkele miliseconden daarna kan het verschil betekenen tussen wel of geen buitenspel. Daarom zou een twijfelgeval als dit naar mijn mening altijd voordeel aanvaller moeten zijn.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Exocet schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 21:00:
Hoe kunnen ze toch zo'n fout maken met de VAR? Gewoon het beeld verkeerd stilzetten
Je Word inderdaad genaaid door een slechte VAR, maar erna hadden ze nog genoeg tijd om iets te doen een dat deden ze niet.

Vraag me af of de UEFA het gaat toegeven dat er iets fout is gegaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 18:45
Typhone schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 20:48:
[...]

Je lijkt @OPSLAGHOND wel! Alleen die koos een mooiere wedstrijd uit!

Gefeliciteerd kerel! 👍👍👍
Dan had ie nog even tot zondag moeten blijven zitten... :9

Gefeliciteerd @ephymerous . (y) Nieuw Ajax talent neem ik aan :Y) .

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:06
Ben ik toch niet gek, ik vond het al vreemd toen ze inzoomden met de lijntjes leek Promes ineens verder te staan.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Deadsy schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 21:02:
[...]Je Word inderdaad genaaid door een slechte VAR, maar erna hadden ze nog genoeg tijd om iets te doen een dat deden ze niet.
Precies!
Nooit!

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05:33
Deadsy schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 21:02:
[...]

Je Word inderdaad genaaid door een slechte VAR, maar erna hadden ze nog genoeg tijd om iets te doen een dat deden ze niet.

Is er iets fout gegaan? Dat is op wat amateurbeelden moeilijk te zien, het zou daarom imo gewoon mooi zijn als de UEFA even de volledige beelden vrijgeeft later deze week. De TV-beelden pauzeren voordat de bal wordt gegeven zijn nou ook niet het kenmerk van betrouwbaarheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 18:45
Ook lekker dat we nu andere potjes kunnen kijken! Mogen ze vaker doen, Ajax om 19:00.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
DoeEensGek schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 21:05:
Ook lekker dat we nu andere potjes kunnen kijken! Mogen ze vaker doen, Ajax om 19:00.
-5 :>

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Harribo
We kunnen wel zeuren over dat var moment maar Ajax was al met al gewoon te zwak en te slap vandaag.
Staan ze nu weer op scherp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Fleximex schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 20:47:
Vorig jaar was Ajax het frisse leuke jonge team. Eigenlijk dit jaar ook nog wel met die eerste 2 CL wedstrijden.
Ik zie Chelsea het niet zo goed doen als Ajax vorig jaar, maar die hebben echt leuke spelers.
Ook een nieuwe richting voor een club die altijd van de routine is geweest.

Niet erg dat Ajax nu verliest. Dan gaat Chelsea ten minste samen met Ajax door :)
Als je wat reacties op de BBC ook leest (deze is van Matthew Upson, oud voetballer);
Chelsea's most significant result under Frank Lampard?

Without a shadow of a doubt. This result is huge for Frank Lampard and huge in the scale of the Champions League at the moment. We're talking about a top Champions League team, at Ajax, and it's just a brilliant performance.
Ajax heeft wel heel erg veel indruk gemaakt vorig jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erapaz
  • Laatst online: 23-08 16:32
Ik baal toch wel een beetje. Niet zozeer om het verlies, kan gebeuren een late tegengoal, maar ze spelen nu al zo lang ruk.
Twee tegen twee situatie (Neres en Tadic) en dan heel slordig inleveren. Sowieso Tadic niet gezien deze wedstrijd, al weken niet eigenlijk. Veltman en Blind wel heel sterk (ondanks dat de verdediging de zwakke plek leek eerder in het seizoen). Maar nu is het de opbouw die veel te slordig is. Ziyech misschien een wedstrijdje rust nu Neres weer terug is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Erapaz schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 21:11:
Ik baal toch wel een beetje. Niet zozeer om het verlies, kan gebeuren een late tegengoal, maar ze spelen nu al zo lang ruk.
Twee tegen twee situatie (Neres en Tadic) en dan heel slordig inleveren. Sowieso Tadic niet gezien deze wedstrijd, al weken niet eigenlijk. Veltman en Blind wel heel sterk (ondanks dat de verdediging de zwakke plek leek eerder in het seizoen). Maar nu is het de opbouw die veel te slordig is. Ziyech misschien een wedstrijdje rust nu Neres weer terug is.
Tadic speelt de laatste tijd inderdaad wat minder, Ziyech idem. Neres krijgt dan weer niet genoeg om wat te laten zien of in z'n ritme te komen, dus eigenlijk is het alleen Promes die de kar trekt momenteel (en dat doet ie gelukkig heel goed). Daarom snapte ik die wissel ook niet, hij was verreweg de gevaarlijkste speler.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Martinusz
Deze tweets van Kwakman laten wel zien dat er iets niet klopt met de beelden:

[Twitter: https://twitter.com/keeskwakman14/status/1187063677129842692?s=21]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:36
Viel me onder de wedstrijd ook al op. Schandalig, kun je toch niet mee aankomen.. 8)7
Straks in de knock-out fase kun je misschien een seizoen gaan wachten door zoiets :')

[ Voor 7% gewijzigd door Mosin op 23-10-2019 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 04:49
Jammer maar helaas.
Slechte generale voor de Klassieker, zullen we maar zeggen. :+

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 20:19

Typhone

Who Dares Wins

Ik begrijp de wissels of het gebrek aan wissels soms niet goed. Gelukkig was het vandaag zo slecht dat we de verliezende coach op scherp mogen zetten :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Harribo schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 21:07:
We kunnen wel zeuren over dat var moment maar Ajax was al met al gewoon te zwak en te slap vandaag.
#doeeenslief

[ Voor 13% gewijzigd door Outerspace op 23-10-2019 21:45 ]

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Martinusz schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 21:14:
Deze tweets van Kwakman laten wel zien dat er iets niet klopt met de beelden:

[Embed]

[Embed]
Zonder fatsoenlijke beelden niet te beoordelen imo. Je ziet aan de arm van de verdediger ook wel duidelijk dat de foto van de VAR en de foto in de Twitter-post niet overeenkomen. Ik heb echt geen flauw idee welke van de twee eerder is genomen of hoe het precies zit. Zo'n bal gaat natuurlijk ook met een rotvaart en zo ver is hij nog niet weg van de voet van Ziyech. Ik zou er weinig met zekerheid over durven te zeggen iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:05
Ach, er is nog geen man overboord.

Ajax was niet goed genoeg, en verloor in de 2e helft de wedstrijd. Je zou zeggen; Trap er niet iedere keer in tegen die Engelsen, maar mijn postduif zal wel verdwaald zijn.

Maar goed, morgen komen de volgende teams op de mat, en dan zal je zien dat het wel goed kan aflopen.

Ze zullen bij de UEFA toch niet 4x een corrupte scheidsrechter inzetten, wanneer er een Nederlands team speelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
mavaros schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 21:30:
Ach, er is nog geen man overboord.

Ajax was niet goed genoeg, en verloor in de 2e helft de wedstrijd. Je zou zeggen; Trap er niet iedere keer in tegen die Engelsen, maar mijn postduif zal wel verdwaald zijn.

Maar goed, morgen komen de volgende teams op de mat, en dan zal je zien dat het wel goed kan aflopen.

Ze zullen bij de UEFA toch niet 4x een corrupte scheidsrechter inzetten, wanneer er een Nederlands team speelt.
Laatste jaren wel erg vaak in het nadeel van Nederlandse clubs. Scheidsrechters lijken toch graag de grote landen het voordeel van de twijfel te geven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
Valencia thuis moet je wel 3punter scoren, anders wordt het nog knap lastig. Lille uit zeg ik 0 punten en Chelsea uit wellicht 1 punt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Martinusz schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 21:45:
Valencia thuis moet je wel 3punter scoren, anders wordt het nog knap lastig. Lille uit zeg ik 0 punten en Chelsea uit wellicht 1 punt.
0 punten tegen alle drie als ze zo spelen als vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Typhone schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 21:47:
[...]

0 punten tegen alle drie als ze zo spelen als vanavond.
Stel je aan, dan is het gewoon 3 x 50/50. Het is ook weer niet alsof het zo enorm dramatisch was. Het was niet best, maar ze hadden vanavond ook zomaar kunnen winnen. Veel verder (dan de volgende ronde) gaan ze met dit spel in de CL echter niet komen. Mjah, in deze groep is het niet alsof ze tegen teams die echt lekker draaien spelen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
  • Laatst online: 23:05
Voor de neutrale supporter zou het leuk zijn, als Ajax 3e wordt, mits de andere Nederlandse clubs in de EL kunnen overwinteren, dus allen doorgaan.

Dan kan je als Feijenoord zomaar een Ajax loten. Dat zou wel heel leuk zijn.

Voorlopig houd ik het op een gescheiden avontuur. Wij de CL, de rest mag om de EL knokken.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Snowdog
mavaros schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 21:57:
Voor de neutrale supporter zou het leuk zijn, als Ajax 3e wordt, mits de andere Nederlandse clubs in de EL kunnen overwinteren, dus allen doorgaan.

Dan kan je als Feijenoord zomaar een Ajax loten. Dat zou wel heel leuk zijn.

Voorlopig houd ik het op een gescheiden avontuur. Wij de CL, de rest mag om de EL knokken.
Geweldig idd, als je Europees speelt en dan een Nederlandse ploeg tegenkomt. Lijkt me persoonlijk helemaal niks, maar goed. Laat Ajax maar fijn doorgaan in de CL en houd de rest in de EL. Al vrees ik dat het vooral voor Feyenoord nog wel eens lastig zou kunnen gaan worden. Hopen dat ze hun frustraties morgen even kunnen wegspelen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-09 13:52
Wat een ongelooflijk slechte pot van Ajax! Het naive droop er vanaf.

Ik betrap mezelf dat ik in herhaling val, maar misschien dat er dan toch een kern van waarheid in zit. Maar waar is het middenveld? De mensen die er staan maken er een totaal ongebalanceerd middenveld van. Of die er neergezet worden... Ik zie 6 verdedigers en 4 aanvallers: 0 middenvelders. Donny solliciteert volgens mij naar een plekje als spits want hij staat continue naast Tadic en Alvarez staat liever achterin. Daar heb ik hem ook liever want die twijfelende Veltman is ook helemaal niks op zo'n cruciale plek.

Ik denk alleen niet dat Ten Hag ziet dat het niet loopt. Want wisselen voor de 70ste minuut zit er niet in en als er gewisseld wordt komt er een blonde bejaarde genaamd Siem de Jong het veld in strompelen.

Natuurlijk is er nog geen man over boord, maar het moge duidelijk zijn dat dit eraan zat te komen. Van het weekend komen we nog goed weg doordat de aanvallers van RKC hun bril of lenzen waren vergeten (of ze waren onder de indruk van het vuurwerk:+) en dat Onana goed aan het opletten was, maar als het zo doorgaat, is dit niet de laatste verlies partij..

PSN: Curvaa_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
@ephymerous gefeliciteerd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
Gunstig voor Ajax deze late treffer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:40

gws24

Thinking is hard!

Haha, Lille in de 95e minuut naast Valencia en dus waarschijnlijk een gelijkspel.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinusz
Maar Var....en goedgekeurd :)

[ Voor 41% gewijzigd door Martinusz op 23-10-2019 22:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de tweede helft van Ajax-Chelsea zonder geluid gekeken, wat is die schreeuwende rukker met z'n microfoon irritant zeg! Ik snap best dat ze dat Ajax-publiek een beetje enthousiast willen maken maar moet dat nou echt op deze manier?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 09:11
waarom werd die mogelijk Penalty nou niet toegekend?( meen rond minuut 18)
Hij gaf buitenspel aan terwijl het dit nooit van zijn leven was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

chimera2 schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 07:12:
waarom werd die mogelijk Penalty nou niet toegekend?( meen rond minuut 18)
Hij gaf buitenspel aan terwijl het dit nooit van zijn leven was.
Mag de VAR niet voor ingrijpen als er geen doelpunt uit ontstaat. Regels... 🙄

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 09:11
maar het was toch geen buitenspel maar wel hands?
vaag maar ja doe je niks aan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-09 16:38

snmght

imho dan he

@Curva maar hoe dan? Alvarez op de plek van Veltman, Neres op de vleugel en Ziyech op het middenveld lijkt mij lekker.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:24
Curva schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 22:32:
Wat een ongelooflijk slechte pot van Ajax! Het naive droop er vanaf.

Ik betrap mezelf dat ik in herhaling val, maar misschien dat er dan toch een kern van waarheid in zit. Maar waar is het middenveld? De mensen die er staan maken er een totaal ongebalanceerd middenveld van. Of die er neergezet worden... Ik zie 6 verdedigers en 4 aanvallers: 0 middenvelders. Donny solliciteert volgens mij naar een plekje als spits want hij staat continue naast Tadic en Alvarez staat liever achterin. Daar heb ik hem ook liever want die twijfelende Veltman is ook helemaal niks op zo'n cruciale plek.

Ik denk alleen niet dat Ten Hag ziet dat het niet loopt. Want wisselen voor de 70ste minuut zit er niet in en als er gewisseld wordt komt er een blonde bejaarde genaamd Siem de Jong het veld in strompelen.

Natuurlijk is er nog geen man over boord, maar het moge duidelijk zijn dat dit eraan zat te komen. Van het weekend komen we nog goed weg doordat de aanvallers van RKC hun bril of lenzen waren vergeten (of ze waren onder de indruk van het vuurwerk:+) en dat Onana goed aan het opletten was, maar als het zo doorgaat, is dit niet de laatste verlies partij..
Het viel mij gisteren in het stadion ook op dat er totaal geen middenveld was, er werd of aangevallen door 4 personen of verdedigd door 6 epersonen, daartussen was gewoon helemaal niks. Ook werd er gisteren weinig mee verdedigd vanuit de aanval, waardoor er een aantal keer een verdediger van Chelsea vrij stond in de aanval bij Chelsea.

Verder snap ik ook niet zo goed als je alles of niets gaat spelen dat je dan Alvarez en Veltman eruit haalt, met name Alvarez kan nog wel redelijk goed koppen want nuttig kan zijn bij lange ballen. Dan kun je er toch beter Dest bijvoorbeeld uithalen?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
chimera2 schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 07:28:
maar het was toch geen buitenspel maar wel hands?
vaag maar ja doe je niks aan :)
De bal raakte een arm ja, maar was geen penalty waardig naar mijn mening. Hoe graag ik em ook wel gegeven zag worden. Arm bevond zich niet in een hele vreemse positie en dan ook nog via via ertegenaan.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Eens met @Gynnad en @Curva.

Verder zet ik ook extreme vraagtekens bij het feit waarom een Siem de Jong -wederom- mag opdraven in Ajax 1. Echt onbegrijpelijk gewoon. Zie ook eens de statistieken van Noa Lang in Jong Ajax en hoe belangrijk Ryan Gravenberch daar momenteel is. In veel gevallen had zo'n speler al lang een kans gekregen in de hoofdmacht van Ajax. Niet sporadisch, maar vaker.

Ik begrijp er geen reet van dat een Siem de Jong die 0,0 waarde vertegenwoordigt mag meedoen. Niks. Nakkes. Nada. Ik zeg ook niet dat Lang en Gravenberch (en Traoré) de oplossing zijn en een wedstrijd hadden doen kantelen maar ik mis op het deel van de jeugd wel wat visie as we speak. Dest is eerder noodgeboren dan het absolute talent.

En nee ik heet geen Valentijn Driessen die opeens met zo'n colum komt in de Telegraaf. Ik kijk gewoon naar het middenveld wat dit hele seizoen al niet in balans is. Soms wel lijkt maar zeker niet is. En een Tadic in absolute vormcrisis die maar mag blijven staan. Gooi eens een jonge hond voor de leeuwen!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:00
Typhone schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 10:03:
Eens met @Gynnad en @Curva.

Verder zet ik ook extreme vraagtekens bij het feit waarom een Siem de Jong -wederom- mag opdraven in Ajax 1. Echt onbegrijpelijk gewoon. Zie ook eens de statistieken van Noa Lang in Jong Ajax en hoe belangrijk Ryan Gravenberch daar momenteel is. In veel gevallen had zo'n speler al lang een kans gekregen in de hoofdmacht van Ajax. Niet sporadisch, maar vaker.

Ik begrijp er geen reet van dat een Siem de Jong die 0,0 waarde vertegenwoordigt mag meedoen. Niks. Nakkes. Nada. Ik zeg ook niet dat Lang en Gravenberch (en Traoré) de oplossing zijn en een wedstrijd hadden doen kantelen maar ik mis op het deel van de jeugd wel wat visie as we speak. Dest is eerder noodgeboren dan het absolute talent.

En nee ik heet geen Valentijn Driessen die opeens met zo'n colum komt in de Telegraaf. Ik kijk gewoon naar het middenveld wat dit hele seizoen al niet in balans is. Soms wel lijkt maar zeker niet is. En een Tadic in absolute vormcrisis die maar mag blijven staan. Gooi eens een jonge hond voor de leeuwen!
Weten jullie ook eens hoe wij ons voelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Laatst online: 23-08 16:32
@Curva Volgens mij deed Martinez het achterin veel beter dan op het middenveld in de wedstrijden dat dat gebeurd is. Maar wie zou daar dan moeten spelen? Ziyech zou er uit de voeten kunnen en kan ook mooie pases geven naar varen. Van de Beek zegt dat hij het geen probleem vindt om er te spelen, maar hij staat meestal heel diep. Promes? Maar die blinkt voorin juist uit de laatste wedstrijden. In de CL variant staan er dezelfde mensen voorin, maar ze zijn veel minder gevaarlijk. Tadic ging in het begin van het seizoen heel lekker, maar het lijkt wel of iedereen nog op de euforie van vorig seizoen leefde en dat ze nu allemaal moe zijn.
Ben heel benieuwd hoe ten Hag hier op gaat reageren. Ik neem aan dat hij ook ziet dat het na de wedstrijd tegen PSV niet veel meer is geweest. En als de vedetten echt moe zijn, dan liever inderdaad wat jeugdspelers, zeker tegen een club als RKC. Volgens mij kan Jong Ajax daar ook gewoon van winnen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:07
Typhone schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 10:03:
Ik kijk gewoon naar het middenveld wat dit hele seizoen al niet in balans is.
Ik weet niet meer welke wedstrijd het was (ik dacht ergens in de voorronde CL) maar er was één wedstrijd dit seizoen waar het middenveld stond als een huis. Dat iedereen toen ook beter in vorm was dan speelt ook erg mee natuurlijk.

We maken het voor aankomende zondag in elk geval weer even spannend!
Ik pas mijn voorspelling even aan van 6-2 naar 4-2 :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-09 15:32

Qu3st

dvdkiwi schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 10:26:
[...]

Ik weet niet meer welke wedstrijd het was (ik dacht ergens in de voorronde CL) maar er was één wedstrijd dit seizoen waar het middenveld stond als een huis. Dat iedereen toen ook beter in vorm was dan speelt ook erg mee natuurlijk.

We maken het voor aankomende zondag in elk geval weer even spannend!
Ik pas mijn voorspelling even aan van 6-2 naar 4-2 :P
Volgens mij was dat in de 3e voorronde, dat Ten Hag voor het eerst met deze opstelling ging spelen. Toen was het zeker waar een hele sterke wedstrijd maar die 'magie' is wel weg. Er is geen middenveld, Donny staat telkens naast Tadic, Martinez en Alvarez in de verdediging. De balans is ver te zoeken, win je wel 2 keer mee, maar dat kun je meer op conto van Onana schrijven dan de meesterlijke opstelling van Ten Hag.

Als Feyenoord goed gaat jagen en storen dan kan het nog zelfs verkeerd gaan hoor, zo zeker ben ik niet na dat geknoei van gisteren.

En kunnen @Leon Zwiers en @Verwijderd en co niet alle ajacieden arrogant noemen :+ :>

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:44

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Harribo schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 21:07:
Het is eigenlijk gewoon het hele seizoen al slap en/of slordig maar tot gisteren kwamen ze er steeds nog mee weg. Hopelijk valt het kwartje nu dat er toch echt een tandje bij moet.
Op zich niets mis met zo'n verlies, je staat keurig tweede met betere cijfers en hebt alles gewoon in eigen hand. Nu wakker worden en door.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Gonadan schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 11:03:
[...]

Het is eigenlijk gewoon het hele seizoen al slap en/of slordig maar tot gisteren kwamen ze er steeds nog mee weg. Hopelijk valt het kwartje nu dat er toch echt een tandje bij moet.
Op zich niets mis met zo'n verlies, je staat keurig tweede met betere cijfers en hebt alles gewoon in eigen hand. Nu wakker worden en door.
We staan 1e hoor ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Gonadan schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 11:03:
[...]

Maar niet met Siem hoop ik (als voetballer hè niet als mens). Resultaten uit het verleden even buiten beschouwing gelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

In de Eredivisie ja.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Ook in de groepsfase Champions League hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qu3st schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 11:55:
[...]

Volgens NOS niet:
https://nos.nl/artikel/23...deruit-tegen-chelsea.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
[...]

Nee hoor, hier telt niet doelsaldo als eerst, maar onderling resultaat.
Zie ook Nederlands elftal dat boven Duitsland staat met gelijke punten, terwijl Duitsland beter doelsaldo heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:09

Quad

Doof

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
Oh wow :o ja wat is het nou :P :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:45
zolang het over drie wedstrijden maar duidelijk is (en hopelijk nog steeds relevant)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Volgens artikel 17.01 van de UEFA regels bepaald onderling doelpunten resultaat als 2e regel het verschil. Chelsea zou dus op 1 moeten staan. Ook vanwege regel 1 trouwens, head to head points is in het voordeel van Chelsea, 3 punten.
  1. Points in head-to-head matches among tied teams;
  2. Goal difference in head-to-head matches among tied teams;
  3. Goals scored in head-to-head matches among tied teams;
  4. Away goals scored in head-to-head matches among tied teams;
  5. If more than two teams are tied, and after applying all head-to-head criteria above, a subset of teams are still tied, all head-to-head criteria above are reapplied exclusively to this subset of teams;
  6. Goal difference in all group matches;
  7. Goals scored in all group matches;
  8. Away goals scored in all group matches;
  9. Wins in all group matches;
  10. Away wins in all group matches;
  11. Disciplinary points (red card = 3 points, yellow card = 1 point, expulsion for two yellow cards in one match = 3 points);
  12. UEFA club coefficient.
Zou Ajax het zichzelf makkelijker willen maken, moeten ze 'gewoon' met minimaal 2-0 winnen in Londen.

[ Voor 7% gewijzigd door Quad op 24-10-2019 12:15 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Quad schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 12:08:
[...]

Volgens artikel 17.01 van de UEFA regels bepaald onderling doelpunten resultaat als 2e regel het verschil. Chelsea zou dus op 1 moeten staan.
  1. Points in head-to-head matches among tied teams;
  2. Goal difference in head-to-head matches among tied teams;
  3. Goals scored in head-to-head matches among tied teams;
  4. Away goals scored in head-to-head matches among tied teams;
  5. If more than two teams are tied, and after applying all head-to-head criteria above, a subset of teams are still tied, all head-to-head criteria above are reapplied exclusively to this subset of teams;
  6. Goal difference in all group matches;
  7. Goals scored in all group matches;
  8. Away goals scored in all group matches;
  9. Wins in all group matches;
  10. Away wins in all group matches;
  11. Disciplinary points (red card = 3 points, yellow card = 1 point, expulsion for two yellow cards in one match = 3 points);
  12. UEFA club coefficient.
Ze doen het dus zelf verkeerd op hun website :P ook voor Nederland in dat geval: https://www.uefa.com/european-qualifiers/standings/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

[...]

[list=1]
• Goal difference in head-to-head matches among tied teams;
• Goals scored in head-to-head matches among tied teams;
Als er bij punt 2 geen verschil is, is het bij punt 3 toch ook een gelijk aantal gescoorde doelpunten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spookelo
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 00:57
PWM schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 12:10:
[...]

Als er bij punt 2 geen verschil is, is het bij punt 3 toch ook een gelijk aantal gescoorde doelpunten :?
Als er 3 of meer teams gelijk eindigen hoeft dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Martinusz schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 12:09:
[...]

Ze doen het dus zelf verkeerd op hun website :P ook voor Nederland in dat geval: https://www.uefa.com/european-qualifiers/standings/
Dit gaat wel goed volgens mij.
NL heeft 6 goals gemaakt tegen DE, tegenover 5 van DE.
Tevens 4 uitgoals tegenover 3 van DE.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Quad schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 12:13:
[...]

Dit gaat wel goed volgens mij.
NL heeft 6 goals gemaakt tegen DE, tegenover 5 van DE.
Tevens 4 uitgoals tegenover 3 van DE.
Ja sorry ik zat ff mis, bij NL doen ze het dus wel goed toepassen, maar bij Ajax stand niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Martinusz schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 12:15:
[...]

Ja sorry ik zat ff mis, bij NL doen ze het dus wel goed toepassen, maar bij Ajax stand niet.
Klopt, gaat al fout bij regel 1 trouwens, head to head points is 3 voor Chelsea, 0 voor Ajax.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-MOB
  • Laatst online: 20:26
[...]
Zou Ajax het zichzelf makkelijker willen maken, moeten ze 'gewoon' met minimaal 2-0 winnen in Londen.
2-1 is al genoeg. Dan zijn ze zeker van Europa League overwintering en is er zelfs een kans om met verlies van de laatste 2 potjes in de CL te overwinteren als nummer 2 achter Valencia.

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinuz___
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 14:38
Nee, Ajax staat terecht bovenaan, jullie missen dat er 3 ploegen met gelijke punten staan die alle 3 hun onderlinge ontmoeting thuis hebben verloren. Chelsea verloor het openingsduel met 0-1 van Valencia, dat op zijn beurt het 2e groepsduel weer met 0-3 van Ajax verloor, en nu dus Ajax thuis onderuit met 0-1 tegen Chelsea. Ajax heeft dus de beste overwinning behaald van de 3 onderling, en staat daarom bovenaan. Valencia heeft van de 3 onderling het slechtste resultaat en staat daarom 3e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Tinuz___ schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 13:50:
Nee, Ajax staat terecht bovenaan, jullie missen dat er 3 ploegen met gelijke punten staan die alle 3 hun onderlinge ontmoeting thuis hebben verloren. Chelsea verloor het openingsduel met 0-1 van Valencia, dat op zijn beurt het 2e groepsduel weer met 0-3 van Ajax verloor, en nu dus Ajax thuis onderuit met 0-1 tegen Chelsea. Ajax heeft dus de beste overwinning behaald van de 3 onderling, en staat daarom bovenaan. Valencia heeft van de 3 onderling het slechtste resultaat en staat daarom 3e
Valencia staat pas op 4 punten :)

Quizvraagje, wat voor mooie uitslag was er precies 9 jaar geleden? O-) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinuz___
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 14:38
Martinusz schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 13:55:
[...]
Pfff, was in de veronderstelling dat Valencia gisteren gewonnen had, heb die gelijkmaker van Lille helemaal gemist :o
Maar het lijkt er toch op dat de UEFA op een dergelijke manier naar onderlinge resultaten kijkt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Martinusz schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 13:55:
[...]

Quizvraagje, wat voor mooie uitslag was er precies 9 jaar geleden? O-) :+
Excelsior - Ajax: 2 - 2 (24 oktober 2010)

:( :( :( :( :(

PSV - Feyenoord 1:0 10-0 :D

[ Voor 5% gewijzigd door Typhone op 24-10-2019 14:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Onderling resultaat telt niet meer?

Edit: oh al een hele discussie, scheelt mij weer typen. O-)

[ Voor 14% gewijzigd door Gonadan op 24-10-2019 14:12 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinusz
Typhone schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 14:06:
[...]

En 7 jaar geleden wonnen we wel van een Engelse club (volgens mij enige winst Europees tegen Engelse club thuis) namelijk met 3-1 van Man City.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Bazoer is uit de selectie gezet van Vitesse.

Wie zal de volgende club worden die hier iets mee wil doen? Of zal hij gewoon naar Zandbak/China gaan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Typhone schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 14:06:
[...]

Gelukkig zijn de beelden er nog!

niet geschikt voor jeugdige kijkers, video rated R

[ Voor 10% gewijzigd door Napo op 24-10-2019 16:17 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Deadsy schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 16:07:
Bazoer is uit de selectie gezet van Vitesse.

Wie zal de volgende club worden die hier iets mee wil doen? Of zal hij gewoon naar Zandbak/China gaan?
Zandbak. Voegt niks toe aan de Eredivisie in elk geval!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-09 13:52
Erapaz schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 10:25:
@Curva Volgens mij deed Martinez het achterin veel beter dan op het middenveld in de wedstrijden dat dat gebeurd is. Maar wie zou daar dan moeten spelen? Ziyech zou er uit de voeten kunnen en kan ook mooie pases geven naar varen. Van de Beek zegt dat hij het geen probleem vindt om er te spelen, maar hij staat meestal heel diep. Promes? Maar die blinkt voorin juist uit de laatste wedstrijden. In de CL variant staan er dezelfde mensen voorin, maar ze zijn veel minder gevaarlijk. Tadic ging in het begin van het seizoen heel lekker, maar het lijkt wel of iedereen nog op de euforie van vorig seizoen leefde en dat ze nu allemaal moe zijn.
Ben heel benieuwd hoe ten Hag hier op gaat reageren. Ik neem aan dat hij ook ziet dat het na de wedstrijd tegen PSV niet veel meer is geweest. En als de vedetten echt moe zijn, dan liever inderdaad wat jeugdspelers, zeker tegen een club als RKC. Volgens mij kan Jong Ajax daar ook gewoon van winnen.
@snmght
Ziyech op het middenveld zou een optie kunnen zijn, hij is erg creatief, maar hij zal misschien ook te diep gepositioneerd staan. Verder zou ik graag zien dat Lang, Gravenberch, Ekkelenkamp en Eiting een kans krijgen. En ook daarbij twijfel ik of her gaat werken, maar het is te proberen. Een goede creatieve middenvelder zou niet misstaan als die aangekocht wordt aankomende transfermarkt.
@Erapaz Martinez achterin ben ik niet zo'n fan van. Ik vind hem echt te klein om naast Blind te spelen. Op zich heb ik geen probleem met hem op het middenveld, alleen dan moeten de overige 2 wel beter hun rol vervullen.

Ik snap ook wel dat het voor ten hag lastig is. De keuze is of een echte verdedigende middenvelder of een te aanvallende middenvelder. Ajax heeft verder niet echt dynamische creatieve middenvelders. Maar Ten Hag doet er ook niks aan om het te verbeteren. Helaas...

PSN: Curvaa_

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:13
Inmiddels de samenvatting gezien. Ouderwets Champions League voor Ajax dat geldige doelpunten worden afgekeurd. Jammer maar natuurlijk niet de reden om zo slecht te spelen.

Wat ik echt onvoorstelbaar vind zijn de late wissels en dan komt notabene Siem de Jong het veld in. Over welke belastende informatie beschikt Siem?

Was het succes vorig seizoen dan toch ondanks in plaats van dankzij ETH?

[ Voor 10% gewijzigd door ephymerous op 24-10-2019 18:43 ]

XXXVI

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 04:49
Denk dat Ten Hag aan het dromen was en opschrok toen hij zag dat "De Jong" op de bank zat.
Toen die eenmaal in het veld stond realiseerde hij zich pas dat Frenkie al even niet meer bij de selectie zit. :+

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Wat een rare mat is dit. De passing is niet heel lekker, maar alle ballen lijken wel vaart mee te krijgen bij de eerste stuit.

Edit

Een bal die van 30cm naar beneden valt, stuitert nog 4* 8)7

Edit2

Zo, die heeft ook zijn Chinese premie verdiend.

[ Voor 35% gewijzigd door PWM op 24-10-2019 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Kunnen ze Ie nog terug sturen?

edit:

Neem aan dat @PWM iets naar zijn TV heeft gegooid?

[ Voor 52% gewijzigd door Deadsy op 24-10-2019 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Die nam het begrip handbalverdediging wel heel serieus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Nou het is alweer kassa....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Is er door heel Feyenoord in gezet op 2 penaltys?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:24
Wat twee domme penalties geeft Feyenoord toch weg, de 1e lijkt wel of Le aan het volleyballen is en de tweede is gewoon niet handig van Vermeer, zonde zonde!

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Gaat niet goed met feyenoord...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

Buitenspel en een schwalbe. Scheids trapt er zo in. Wat een achterlijke penalty

Spelers van YB gaan sowieso wel heel makkelijk naar de grond.

[ Voor 29% gewijzigd door CR1691 op 24-10-2019 19:24 ]

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 00:58
Tweede penalty sloeg toch nergens op? Om te beginnen buitenspel, maar nog belangrijker is dat hij de bal eerst compleet de verkeerde kant op speelt en dan heel bewust de handen opzoekt, die in het keepersgebied gewoon op de grond lagen.

Er gaat veel mis maar het zit ook echt weer niet mee.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Uitgezet. Tegen de maffia kan je niet op. Die 2e was absoluut geen pingel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Poll: Az vs Astana
Winst AZ
Winst Astana
Gelijkspel
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=402195&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Young Boys vs Feyenoord
Winst Feyenoord
Winst Young Boys
Gelijkspel
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=402196&layout=6&sort=prc

Poll: PSV vs Lask Linz
Winst PSV
Winst Lask Linz
Gelijkspel
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=402197&layout=6&sort=prc

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Snowdog
Vermeer had gewoon zijn handen sneller in moeten trekken. Die bal ging nergens meer naartoe, maarja zo krijg je wel vaker penalties tegen (of dat nou terecht is of niet). Weinig maffia aan, zelfs in de eredivisie kan zoiets gebeuren. Jammer, de wedstrijd zit er waarschijnlijk wel op zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
OPSLAGHOND schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 19:27:
Poll: Az vs Astana
Winst AZ
Winst Astana
Gelijkspel
Tussenstand:
[Afbeelding]

Poll: Young Boys vs Feyenoord
Winst Feyenoord
Winst Young Boys
Gelijkspel
Tussenstand:
[Afbeelding]

Poll: PSV vs Lask Linz
Winst PSV
Winst Lask Linz
Gelijkspel
Tussenstand:
[Afbeelding]
Denk niet dat er nu nog veel mensen gaan stemmen op Feyenoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Die bal moet er wel gelijk in hoor. Grote kans.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 19:26:
Uitgezet. Tegen de maffia kan je niet op. Die 2e was absoluut geen pingel
De UEFA-maffia is tegen Nederland ... -O- :)F -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Snowdog schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 19:27:
Vermeer had gewoon zijn handen sneller in moeten trekken. Die bal ging nergens meer naartoe, maarja zo krijg je wel vaker penalties tegen (of dat nou terecht is of niet). Weinig maffia aan, zelfs in de eredivisie kan zoiets gebeuren. Jammer, de wedstrijd zit er waarschijnlijk wel op zo.
In principe doet hij het goed. Als die speler een poging had gedaan de bal richting het doel te spelen was Vermeer eerder geweest. Tegen dergelijke cadeautjes kan je je niet wapenen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

2-0 achter staan tegen een ploeg die nog geen kans heeft gehad, is wel een prestatie op zich.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
OPSLAGHOND schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 19:28:
[...]

De UEFA-maffia is tegen Nederland ... -O- :)F -O-
De UEFA Maffia en Ie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
PWM schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 19:29:
2-0 achter staan tegen een ploeg die nog geen kans heeft gehad, is wel een prestatie op zich.
Er is echt geen reden om geen aanvaller te brengen nu. Ik denk dat je ze met deze tactiek in het zadel helpt doordat ze ruimte krijgen om op te bouwen. Probeer maar druk te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
En Bott komt erin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Ik heb de eerste penalty niet gezien maar de tweede wel. Dat is gewoon een penalty.

Sinisterra moest gewoon scoren maar ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Als je deze tegenstander een beetje onder druk zet ga je echt wel kansen krijgen. Ze kunnen er geen reet. Ajax en PSV zouden dit gewoon winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Harribo schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 19:31:
Ik heb de eerste penalty niet gezien maar de tweede wel. Dat is gewoon een penalty.

Sinisterra moest gewoon scoren maar ja
De eerste was opzettelijk hands van Ie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Snowdog schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 19:27:
En dan nog, bij aanname liep de aanvaller buitenspel, voet voorbij de schouder van de verdediger, en dus had het afgevlagd moeten worden.

Maar ja, geen VAR hè? :F

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Die 2e was ook gewoon een penalty, elke scheids geeft die (en terecht).
Pagina: 1 ... 9 ... 152 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken