De tweede was toch buitenspel? Hoorde ik de commentator zeggen. Dan telt de actie van Vermeer niet.
PSN: Finally_Chris
Zag het nu, ook een penalty.
[ Voor 84% gewijzigd door OPSLAGHOND op 24-10-2019 19:37 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Ik snap echt niet hoe je dat kan vinden. Het is wat mij betreft overduidelijk dat de spits de bal kwijt is en de hand opzoekt, bovendien was het buitenspel.toolkist schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 19:33:
Die 2e was ook gewoon een penalty, elke scheids geeft die (en terecht).
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Bal kwijt of niet maakt geen zak uit, keeper raakt hem. Als je naar de grond gaat neem je dat risico, ook als keeper.ph4ge schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 19:34:
[...]
Ik snap echt niet hoe je dat kan vinden. Het is wat mij betreft overduidelijk dat de spits de bal kwijt is en de hand opzoekt, bovendien was het buitenspel.
[ Voor 15% gewijzigd door toolkist op 24-10-2019 19:38 ]
Dat maakt wel uit, het onderstreept de intentie, als je namelijk iets met de bal wil doen tik je hem niet weg om vervolgens je been de andere kant op uit te steken. Een hand die al niet meer bewoog en strak op het gras zat.toolkist schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 19:37:
Bal kwijt of niet maakt geen zak uit, keeper raakt hem. Als je naar de grond gaat neem je dat risico, ook als keeper.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Intentie of niet maakt geen reet uit. Zoveel spelers hebben de intentie om de bal te spelen en krijgen toch een overtreding, of penalty/geel/rood tegen zich.ph4ge schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 19:38:
[...]
Dat maakt wel uit, het onderstreept de intentie, als je namelijk iets met de bal wil doen tik je hem niet weg om vervolgens je been de andere kant op uit te steken. Een hand die al niet meer bewoog en strak op het gras zat.
Uit je reactie maak ik op dat buitenspel ook niet uitmaakt?
Het is een soort VVV; zelfde kleuren en net zo'n veld, en daar wint Feyenoord ook in goede doen zelden.PWM schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 19:39:
Die gele kunnen echt helemaal niks. Dat zegt toch wel veel over dit Feyenoord, dat er slechts 1 kans uit komt.
2 kansen. Die van berghuis noem ik ook een kans.PWM schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 19:39:
Die gele kunnen echt helemaal niks. Dat zegt toch wel veel over dit Feyenoord, dat er slechts 1 kans uit komt.
OK, kennelijk is het te moeilijk voor je om te erkennen dat je geen penalty kan geven na buitenspel. Valt me tegen. EDIT: Het duurde even maar ik zie dat je een edit hebt geplaatst.toolkist schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 19:39:
Intentie of niet maakt geen reet uit. Zoveel spelers hebben de intentie om de bal te spelen en krijgen toch een overtreding, of penalty/geel/rood tegen zich.
[ Voor 7% gewijzigd door ph4ge op 24-10-2019 19:45 ]
M'n edit gemist?ph4ge schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 19:44:
[...]
OK, kennelijk is het te moeilijk voor je om te erkennen dat je geen penalty kan geven na buitenspel. Valt me tegen. EDIT: Het duurde even maar ik zie dat je een edit hebt geplaatst.
En natuurlijk maakt een intentie uit. Iemand die struikelt krijgt geen geel, iemand die dat doet om een penalty uit te lokken wel. En bij contact is het zeer relevant wie wie opzoekt, dat de spits de intentie had om de bal te laten lopen en de hand op te zoeken. Niet elk contact is een penalty.
Op dezelfde manier als je rood kunt krijgen zonder dat er een bal in de buurt is.CR1691 schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 19:47:
Hoe kan je nou een penalty krijgen als de bal allang weg is. Je scoringskans is dan ook weg. Blijft een hele goedkope pingel.
Dat gebeurt regelmatig, zo vreemd is dat niet.CR1691 schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 19:47:
Hoe kan je nou een penalty krijgen als de bal allang weg is. Je scoringskans is dan ook weg. Blijft een hele goedkope pingel.
Wederom een kromme vergelijking. Als deze botsing plaats had gevonden als de bal aan de andere kant van het veld was geweest was er nooit gefloten, ook een VAR zou niets doen. Rood zonder bal in de buurt krijg je alleen maar voor verschrikkelijke overtredingen die niets met voetbal te maken hebben.toolkist schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 19:48:
[...]
Op dezelfde manier als je rood kunt krijgen zonder dat er een bal in de buurt is.
Verhip, nu je het zegt. Daarom kwam Siem er in natuurlijk. Scoorde er toen twee volgens mij, uit hoekschoppen.Martinusz schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 14:44:
[...]
En 7 jaar geleden wonnen we wel van een Engelse club (volgens mij enige winst Europees tegen Engelse club thuis) namelijk met 3-1 van Man City.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Was b.v. AZ - Man United ook..dr.lowtune schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 20:01:
Kom net thuis. Kunstgras? Op Europees niveau???
Je hebt er wel zin in vandaag of niet? Kanonnen zeg...ph4ge schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 19:58:
[...]
Wederom een kromme vergelijking. Als deze botsing plaats had gevonden als de bal aan de andere kant van het veld was geweest was er nooit gefloten, ook een VAR zou niets doen. Rood zonder bal in de buurt krijg je alleen maar voor verschrikkelijke overtredingen die niets met voetbal te maken hebben.
In sommige landen waar het nogal koud word zal dat niet zo eenvoudig gaan.Inflatable schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 20:04:
[...]
Was b.v. AZ - Man United ook..
Zou inderdaad verboden moeten worden door de UEFA (en FIFA), dan volgen de nationale bonden vanzelf..
Maar dat gaat niet, dan zeg je tegen elke Scandinavische/Russische club dat ze niet meer mee mogen doen (of je moet graag op een bevroren tundra willen spelen).Inflatable schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 20:04:
[...]
Was b.v. AZ - Man United ook..
Zou inderdaad verboden moeten worden door de UEFA (en FIFA), dan volgen de nationale bonden vanzelf..
Float like a butterfly, sting like a bee.
Punt is dat je het dan over extreme gevallen hebt die niks met deze situatie te maken hebben. Dit was heel licht contact en geen ernstig gemeen spel. Bij licht contact is het weldegelijk relevant wie wie opzoekt en waar de bal is.toolkist schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 20:04:
Punt is simpel, er hoeft geen bal in de buurt te zijn om een overtreding tegen te krijgen.
[ Voor 7% gewijzigd door ph4ge op 24-10-2019 20:11 ]
geloof me, die 1e zal nog vaak herhaald wordendr.lowtune schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 20:13:
Zonder de penalties gezien te hebben, krijg ik ook wel het gevoel dat die scheids een Zwitserse bankrekening heeft. Dan moet Feyenoord het maar op voetballend vermogen winnen....oh wacht....
Had liever gehad dat het 1-0 was voor YB en dat Feyenoord dan in de 95e minuut na veel knokken de 1-1 maakt ofzoDoeEensGek schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 20:15:
Ik snap Feyenoord al, die strooien zand in de ogen van de Ajacieden...
even alle fouten makenDoeEensGek schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 20:15:
Ik snap Feyenoord al, die strooien zand in de ogen van de Ajacieden...
[Streamable: https://streamable.com/h04l3]dr.lowtune schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 20:13:
Zonder de penalties gezien te hebben, krijg ik ook wel het gevoel dat die scheids een Zwitserse bankrekening heeft. Dan moet Feyenoord het maar op voetballend vermogen winnen....oh wacht....
[ Voor 6% gewijzigd door DoeEensGek op 24-10-2019 20:22 ]
Er is schijnbaar iemand nog slechterDeadsy schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 20:19:
Waarom zit Sulejmani niet op de bank?
Heeeeel slechtJoostje123 schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 20:18:
Az gaat deze poule wel doorkomen! Feyenoord uiteraard niet, wat zijn die triest slecht
Zag je die pass net?Deadsy schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 20:27:
Berghuis vind ik tegenvallen. Zou toch de leider moeten zijn
toolkist schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 20:05:
[...]
Maar dat gaat niet, dan zeg je tegen elke Scandinavische/Russische club dat ze niet meer mee mogen doen (of je moet graag op een bevroren tundra willen spelen).
Onzin, vroeger toen er geen kunstgrasvelden bestonden deden die ook gewoon mee.. Je kan ook veldverwarming aanleggen onder een echt grasveld.. Het enige argument is dat kunstgras goedkoper is..Deadsy schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 20:05:
[...]
In sommige landen waar het nogal koud word zal dat niet zo eenvoudig gaan.
Dus je herinnert je niet de bevroren velden van oost europa niet?Inflatable schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 20:28:
[...]
[...]
Onzin, vroeger toen er geen kunstgrasvelden bestonden deden die ook gewoon mee.. Je kan ook veldverwarming aanleggen onder een echt grasveld.. Het enige argument is dat kunstgras goedkoper is..
Veldverwarming als er in een nacht een halve meter sneeuw kan vallen... Succes!Inflatable schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 20:28:
[...]
[...]
Onzin, vroeger toen er geen kunstgrasvelden bestonden deden die ook gewoon mee.. Je kan ook veldverwarming aanleggen onder een echt grasveld.. Het enige argument is dat kunstgras goedkoper is..
Waarom praten we hier over velden? Gaan we echt het veld de schuld geven van dit dramatische spel?Deadsy schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 20:30:
[...]
Dus je herinnert je niet de bevroren velden van oost europa niet?
Op een echt veld had Ie nooit zo hoog kunnen springen dat hij met zijn hand tegen de bal aan kon komenSnowdog schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 20:31:
[...]
Waarom praten we hier over velden? Gaan we echt het veld de schuld geven van dit dramatische spel?
Het veld helpt niet...maar het spel ook niet. Het gaat zondag een vernedering worden voor Feyenoord van jewelste vrees ik...Snowdog schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 20:31:
[...]
Waarom praten we hier over velden? Gaan we echt het veld de schuld geven van dit dramatische spel?
Ik geloof niet dat er hier iemand is die dat doet.Snowdog schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 20:31:
[...]
Of de dag van de wedstrijd zelf.toolkist schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 20:31:
[...]
Veldverwarming als er in een nacht een halve meter sneeuw kan vallen... Succes!
Vroeger werd de sneeuw inderdaad met de sneeuwschuiver aan de kant geveegd, zodat je zo'n mooie tundra zonder enig grassprietje over had. En daar waren we toen ook niet over te spreken
Ook Feyenoord weet inmiddels van de bizarre grenscontroles en wijst de supporters erop dat het niet handig is om bitjes, fakkels en gezichtskleding mee te nemen naar Zwitserland. pic.twitter.com/YUhCe6cCve
— Awaydays NL (@AwaydaysNL) 23 oktober 2019
Hele fraaie plaat van het uitvak bij Young Boys - Feyenoord! 🔥 🔥 pic.twitter.com/7l8BhbVxwz
— Awaydays NL (@AwaydaysNL) 24 oktober 2019
[Streamable: https://streamable.com/0ikn7]
Is ingevoerd door Tweakers, loopt ergens anders een ander topic over.Aghanim schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 20:38:
Wat is dat met al die gekke avatars hier op GoT ineens?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Onze avatars gek?Aghanim schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 20:38:
Die scheids heeft naast de penalty ook gegokt op kaarten....dr.lowtune schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 20:41:
Was dat nou echt geel?
Gelukkig kun je ze met CSS uitzetten. Was heel even grappig maar snel irritant.Aghanim schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 20:38:
Yep. Volgens mij is Fer er volgende keer niet bij.OPSLAGHOND schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 20:44:
5 gele kaarten voor Feyenoord, gaat dat nu dan ook gevolgen hebben?
Nope, duidelijk dat die er niet veel van bakken, maar dat geldt voor Feyenoord ook wel. Aantal kansen valt op 1 vinger te tellen ofzo? Dat is toch wel een tegenvaller imo.CR1691 schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 20:43:
Slappe hap die scheids.
Los daarvan de wedstrijd alweer in een paar minuten weggeven. Van deze ploeg hoef je absoluut niet te verliezen...
Dus de aanhang gaat een bloemetje sturen naar de scheids?dr.lowtune schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 20:44:
[...]
Yep. Volgens mij is Fer er volgende keer niet bij.
Die mag ook wel eens gewisseld worden. Die was veruit de slechtste zondag.dr.lowtune schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 20:44:
[...]
Yep. Volgens mij is Fer er volgende keer niet bij.
Dit zijn altijd van die onzinnige dooddoeners. Laveloos gebrul omdat een ploeg totaal uit vorm is. Als je je plaatst heb je er wat te zoeken. Punt.Inflatable schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 20:47:
Dit Feyenoord heeft niks in Europa te zoeken..
[ Voor 38% gewijzigd door D-e-n op 24-10-2019 20:50 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Niet alleen zondag, ik vind Fer echt maar vrij matig eigenlijk (van de wedstrijden die ik zie). Kan me herinneren dat zijn passes in die wedstrijd tegen de Rangers ook regelmatig zo slecht waren. Maar goed, denk dat het ook niet meehelpt dat het hele team gewoon voor geen meter draait. Dan gaat iedereen mee in die malaise.D-e-n schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 20:47:
[...]
Die mag ook wel eens gewisseld worden. Die was veruit de slechtste zondag.
Maar Stam is dan net Gio 2.0. De zogenaamde ervaren speler die er niks van bakt mag altijd blijven staanSnowdog schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 20:49:
[...]
Niet alleen zondag, ik vind Fer echt maar vrij matig eigenlijk (van de wedstrijden die ik zie). Kan me herinneren dat zijn passes in die wedstrijd tegen de Rangers ook regelmatig zo slecht waren. Maar goed, denk dat het ook niet meehelpt dat het hele team gewoon voor geen meter draait. Dan gaat iedereen mee in die malaise.
1 ploeg heeft hun werk niet gedaan ...Leon Zwiers schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 20:52:
Hopen dat de andere 3 ploegen morgen hun werk wel doen.
Tsjah, lastig de coach er na een paar wedstrijden alweer uit te trappen. Hij heeft het bij Reading toch best ok gedaan dacht ik? Bij PEC verder ook beter dan zijn voorganger, dus je zou zeggen dat hij toch wel iets kan.D-e-n schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 20:51:
[...]
Maar Stam is dan net Gio 2.0. De zogenaamde ervaren speler die er niks van bakt mag altijd blijven staan
Bij PEC zag zijn voorganger belangrijke spelers vertrekken maar kreeg geen versterkingen.Snowdog schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 20:53:
[...]
Tsjah, lastig de coach er na een paar wedstrijden alweer uit te trappen. Hij heeft het bij Reading toch best ok gedaan dacht ik? Bij PEC verder ook beter dan zijn voorganger, dus je zou zeggen dat hij toch wel iets kan.
Ja ze sparen natuurlijk hun beste spelers voor de spannende strijd in de competitieOPSLAGHOND schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 20:51:
[...]
1 ploeg heeft hun werk niet gedaan ...
Regeren is vooruitschuiven
[ Voor 16% gewijzigd door PWM op 24-10-2019 21:03 ]
Wat een onzin. Feyenoord heeft gewoon 2 voorrondes overleefd en is nog steeds niet kansloos. Je kan het ook overdrijven.Inflatable schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 20:47:
Dit Feyenoord heeft niks in Europa te zoeken.. En kost Nederland helaas weer UEFA punten (net als Utrecht), maar het zij zo.. Ajax, PSV en AZ moeten de punten binnenhalen dit seizoen, gedeeld door 5..
13:37
Hij zei het op zijn duits. Waar je de V als vouw uitspreekt. met de nadruk op de V
10 second ninja DONE
eigen doelpunt?PWM schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 21:09:
4-1? Wie moet er scoren bij ons dan?
10 second ninja DONE
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq