Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:57

Herman

FP ProMod
PSV is best lekker aan het ballen :)

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Feyenoord heeft dus flink verzaakt. Ben het er wel mee eens dat ze niks in Europa te zoeken hebben. Al jaren niks gepresteerd en het moeilijk aan het maken voor het totale Nederlandse voetbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Snowdog schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 20:53:
[...]

Tsjah, lastig de coach er na een paar wedstrijden alweer uit te trappen. Hij heeft het bij Reading toch best ok gedaan dacht ik? Bij PEC verder ook beter dan zijn voorganger, dus je zou zeggen dat hij toch wel iets kan.
Bij Reading was het 1e seizoen leuk, het 2e seizoen waren ze (incl. supporters) hem helemaal zat omdat ie per se z'n eigen stijl wilde spelen ook al paste dat niet bij de spelers en liep het voor geen meter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:40
OPSLAGHOND schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 20:51:
[...]

1 ploeg heeft hun werk niet gedaan ...
Een ploeg waarvoor Europees voetbal volgend jaar uit zicht is zeker? Dan ga je ook geen moeite doen voor die coeficienten. :+

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-09 15:32

Qu3st

Hé, @toolkist, geel kaartje voor wegtrappen van de bal, het bestaat dus nog ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Wat loopt die commentator te zeuren over de scheidsrechter :? Volgens mij doet ie niets vreemds.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
PSV mag toch wel een keer gaan scoren, anders wordt het nog een vervelende wedstrijd ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05:33
toolkist schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 21:17:
[...]

Bij Reading was het 1e seizoen leuk, het 2e seizoen waren ze (incl. supporters) hem helemaal zat omdat ie per se z'n eigen stijl wilde spelen ook al paste dat niet bij de spelers en liep het voor geen meter.
Ok, weet niet precies wat er na dat 1e seizoen gebeurde, maar als dat idd zo is dan is dat niet positief...

Jammer dat er deze wedstrijd (en regelmatig in de eredivisie) zoveel hoge ballen worden gespeeld, dat heeft zonder een de Jong niet zoveel zin meer. Snap niet dat ze niet wat meer over de grond proberen te spelen. Maja, komt vast nog wel goed in de 2e helft.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09:50
Sevilla-Dudelange 0-0 bij rust. Wie had dat gedacht?
En Arsenal achter tegen Guimares, wel met Meneer Trema, Gözübüyük als scheidsrechter.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12:34
https://www.vi.nl/nieuws/...ondanks-verlies-feyenoord

"Stam ziet aanknopingspunten. Iedereen die verstand heeft van voetbal ziet wel dat wij kunnen voetballen"

Jaap, wij waren de rood-witten hé. Niet de gele....... 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Leon Zwiers schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 21:55:
https://www.vi.nl/nieuws/...ondanks-verlies-feyenoord

"Stam ziet aanknopingspunten. Iedereen die verstand heeft van voetbal ziet wel dat wij kunnen voetballen"

Jaap, wij waren de rood-witten hé. Niet de gele....... 8)7
.....moest je dat nu zeggen.
De arme man is kleurenblind :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Is dit ongeveer de staat van elke Feyenoord supporter?

Het zit niet mee bij PSV, 2e keer de lat geraakt door Schwaab

[ Voor 20% gewijzigd door Qu3st op 24-10-2019 22:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:43

Polycom

Poes van goud

In de wedstrijd kansloos en buiten het stadion ook kansloos. Triest die hooligans.

[ Voor 14% gewijzigd door Outerspace op 25-10-2019 11:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Polycom schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 22:26:
In de wedstrijd kansloos en buiten het stadion ook kansloos. Triest dat Feyenoord die hooligans
Rellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 23:48
Er zit maar weinig (zeg maar niks) vernuft in dit psv zeg. ja hard rennen en draven kunnen ze maar in de 16 weet er geeneen wat ze moeten doen met de bal, zwak zwak zwak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Waarom wisselt Van Bommel Bergwijn niet? Bij een volgende sprint kan hij zich ernstig blesseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
wat een sukkel die Bergwijn. Die had duidelijker moeten zijn.
PWM schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 22:44:
Waarom wisselt Van Bommel Bergwijn niet? Bij een volgende sprint kan hij zich ernstig blesseren.
mag hij nog wisselen? (heb het pas 10 min aanstaan)

[ Voor 68% gewijzigd door P.O. Box op 24-10-2019 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Al 3x gewisseld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:37
Hij kan er beter alsnog af gaan, nu doe je met veel moeite mee zonder iets toe te voegen en kan het nog verder misgaan bij zo'n halve sprint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Die hamstring ging toch spelen voor die wissels?

Nouja: bedankt AZ voor de punten deze ronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
PWM schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 22:47:
Die hamstring ging toch spelen voor die wissels?

Nouja: bedankt AZ voor de punten deze ronde.
yup. vond het daarom ook al aparte wissels.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Nogal ...
Ajax mocht eerst slechts 750 supporters meenemen naar Londen en nu helemaal geen, maar 1800 Feyenoorders is natuurlijk geen enkel probleem ...

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 22:08
De vraag waarom van Bommel bepaalde spelers niet wisselde is een goede vraag. Enorm veel verkeerde keuzes op wissel gebied. Sadilek had er na 45 al af gemoeten.vreselijke tweede helft, schandalige vertoning.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Heb ik wat gemist? Er waren voor de wedstrijd wat (30) gasten gepakt die hun gezicht bedekt hadden. En een groep YB hoolies en Feyenoord hoolies hebben wat stoelen naar elkaar gegooid. Allemaal voor de wedstrijd. Politie was juist tevreden :?

Of er is nu iets aan de hand?

Overigens prima natuurlijk dat iedereen met bedekt gezicht van straat word gehaald. Die hebben of slechte bedoelingen of zijn trieste meelopers, beide niet nodig.

[ Voor 23% gewijzigd door PWM op 24-10-2019 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Zingo schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 22:53:
[...]

De vraag waarom van Bommel bepaalde spelers niet wisselde is een goede vraag. Enorm veel verkeerde keuzes op wissel gebied. Sadilek had er na 45 al af gemoeten.vreselijke tweede helft, schandalige vertoning.
Nederlandse trainers zijn blijkbaar niet goed in wissels.
Vraag je je toch af wat ze op de trainers cursus allemaal doen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
33 aanhoudingen en dan zijn er daarvoor nog 44 Nederlanders terug naar huis gestuurd; https://www.hartvannederl...-in-bern-33-aanhoudingen/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Deadsy schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 22:54:
[...]

ook zonder fatsoenlijke trainerscursus wegens klaslokaalangst doet een andere trainer het niet beter, dus het ligt wellicht niet eens aan die cursus maar waaraan wel, geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Deadsy schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 22:54:
[...]

Hetzelfde als op school, de basis leren die alleen maar een handvat is voor hoe het in de praktijk gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Laatst online: 11:35

Quad

Doof

OPSLAGHOND schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 23:00:
33 aanhoudingen en dan zijn er daarvoor nog 44 Nederlanders terug naar huis gestuurd; https://www.hartvannederl...-in-bern-33-aanhoudingen/
Ik blijf dit echt een raar fenomeen vinden. Dan onderneem je een reis wat je 2 dagen werk kost. Betaal je enkele tientallen euro's voor een kaartje. Wellicht nog hotel, brandstofkosten of andere zaken. Ga je zo stom lopen doen en is 't puur geld weg gooien..

Tenzij het uitkeringstrekkers zijn natuurlijk. Die hebben alle tijd vd wereld in dat soort groeperingen.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
De lol voor dat soort mensen zit hem niet in de wedstrijd maar in het hooligan zijn. Die gaan dus niet per se voor de club maar voor het gevoel van verbroedering en de adrenaline van geweld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
@Aghanim
@Quad
Ik heb ook niet het idee dat het uitkeringstrekkers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 12:50
OPSLAGHOND schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 23:00:
Ik vind het wel een beetje raar om iemand bij de grens naar huis te sturen omdat hij een bepaalde club support? Of zouden het mensen zijn die bijv. bij Feyenoord / NL politie op een zwarte lijst stonden?

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
CR1691 schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 19:23:
Buitenspel en een schwalbe. Scheids trapt er zo in. Wat een achterlijke penalty

Spelers van YB gaan sowieso wel heel makkelijk naar de grond.
Het heeft er alle schijn van de YB meer gewend is zonder VAR te spelen dan Feyenoord. Al dat overdreven acteerwerk van hun werkte goed, de Feyenoorders snapten daar niets van.

Ik denk over de hele wedstijd gezien dat Stam beter Ie op het doel had kunnen zetten. Vermeer heeft geen zak te doen gehad en wat hij deed was alles behalve overtuigend. Ie onderschepte tenminste nog een voorzet.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:00
ph4ge schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 08:12:
[...]

Ik vind het wel een beetje raar om iemand bij de grens naar huis te sturen omdat hij een bepaalde club support? Of zouden het mensen zijn die bijv. bij Feyenoord / NL politie op een zwarte lijst stonden?
De Zwitserse marechaussee was de afgelopen dagen extra alert aan de grens en weigerde 44 Nederlanders. Zij mochten het land niet in.
Je wordt niet zomaar terug gestuurd door de marechaussee ;)

Ik heb overigens PSV helemaal niks van gezien, thuis tegen Lask Linz zou je normaal een overwinning wel verwachten, what went wrong??

[ Voor 11% gewijzigd door Martinusz op 25-10-2019 08:31 ]

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Zingo
  • Laatst online: 13-09 22:08
Martinusz schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 08:30:
Ik heb overigens PSV helemaal niks van gezien, thuis tegen Lask Linz zou je normaal een overwinning wel verwachten, what went wrong??
Die verwachting had ik ook, vooral de eerste 20 minuten. PSV zat er goed op en de aanval stond erg goed. Daarna leek het allemaal in te zakken en in de tweede helft leek het echt nergens meer op.

Waar het vooral mis ging is dat een aantal spelers de verkeerde keuzes maakte. Constant terugspelen, bal verkeerd naar voren spelen, hoge ballen spelen met een kabouterlengte aan spelers voorin. Vooral de linkerzijde met Sadilek en Gokpo was erg slordig. Sadilek heeft 41 keer de bal ingeleverd.

Vervolgens ging het nog eens mis met de wissels. Van Bommel liet alle faalende spelers staan en haalde anderen eraf.

[ Voor 7% gewijzigd door Zingo op 25-10-2019 09:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
ph4ge schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 08:12:
[...]

Gebeurt wel vaker. Waarschuwt de plaatselijke politie alvast de autoriteiten daar voor bepaalde gasten. Zijn vaak ook lui die in nl al een SV hebben en puur gaan voor het rellen.

NL weigert ook wel eens dat soort types. Vooral de Italianen zijn berucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-09 16:38

snmght

imho dan he

Ik ben benieuwd hoe Kenneth Vermeer eigenlijk terugkijkt op zijn meest recente transfer. Kan me niet voorstellen dat hij nooit spijt heeft.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
snmght schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 08:58:
Ik ben benieuwd hoe Kenneth Vermeer eigenlijk terugkijkt op zijn meest recente transfer. Kan me niet voorstellen dat hij nooit spijt heeft.
Op welke transfer doel je ? Zijn meest recente, dat is van Ajax naar Feyenoord. Of bedoel je die tijdelijke mislukte verhuur tussendoor?

Bij Ajax was hij tweede viool, bij Feyenoord kon hij weer een tijd lang als onbetwiste eerste keeper meedoen.
En ook nu niemand hem meer wil hebben blijft hij van Stam het vertrouwen krijgen. Die zit dus meer dan prima op dit moment.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Zingo schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 08:57:
[...]

Die verwachting had ik ook, vooral de eerste 20 minuten. PSV zat er goed op en de aanval stond erg goed. Daarna leek het allemaal in te zakken en in de tweede helft leek het echt nergens meer op.

Waar het vooral mis ging is dat een aantal spelers de verkeerde keuzes maakte. Constant terugspelen, bal verkeerd naar voren spelen, hoge ballen spelen met een kabouterlengte aan spelers voorin. Vooral de linkerzijde met Sadilek en Gokpo was erg slordig. Sadilek heeft 41 keer de bal ingeleverd.

Vervolgens ging het nog eens mis met de wissels. Van Bommel liet alle faalende spelers staan en haalde anderen eraf.
Hmm duidelijk geen goede week voor de NL teams :N behalve AZ natuurlijk!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ankona
Martinusz schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 09:14:
[...]

Hmm duidelijk geen goede week voor de NL teams :N behalve AZ natuurlijk!
Als je alles doelpunten op een hoop gooit heeft NL met 6-3 gewonnen . Niet slecht toch?

(en met (correct werkende) VAR was het 7-2 geweest )

[ Voor 8% gewijzigd door Ankona op 25-10-2019 09:24 ]

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-09 16:38

snmght

imho dan he

Ankona schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 09:14:
[...]

Op welke transfer doel je ? Zijn meest recente, dat is van Ajax naar Feyenoord. Of bedoel je die tijdelijke mislukte verhuur tussendoor?

Bij Ajax was hij tweede viool, bij Feyenoord kon hij weer een tijd lang als onbetwiste eerste keeper meedoen.
En ook nu niemand hem meer wil hebben blijft hij van Stam het vertrouwen krijgen. Die zit dus meer dan prima op dit moment.
Thanks voor de input Kenneth. ;)

Ik vraag het me af hoor. Tweede viool bij Ajax of eerste keeper bij deze armoedige bende. Dan kijk ik niet alleen naar gisteren maar naar het totaalplaatje; toen hij instapte bij Feyenoord waren de perspectieven toch iets rooskleuriger dan wat er tot dusverre uit gekomen is.

Daarnaast had hij toen, maar ook na een periode als tweede viool bij Ajax, denk ik wel een mooiere transfer kunnen maken. Maar dat is met de kennis van nu. Toen leek de overstap niet eens zo een heel gek plan.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
snmght schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 09:45:
[...]

Thanks voor de input Kenneth. ;)

Ik vraag het me af hoor. Tweede viool bij Ajax of eerste keeper bij deze armoedige bende. Dan kijk ik niet alleen naar gisteren maar naar het totaalplaatje; toen hij instapte bij Feyenoord waren de perspectieven toch iets rooskleuriger dan wat er tot dusverre uit gekomen is.

Daarnaast had hij toen, maar ook na een periode als tweede viool bij Ajax, denk ik wel een mooiere transfer kunnen maken. Maar dat is met de kennis van nu. Toen leek de overstap niet eens zo een heel gek plan.
Tja, toen de prijzen gepakt gingen worden lag hij in de lappenmand. Soms zit het tegen. Voor een keeper met zijn capaciteiten vind ik dat hij zich best leuk in de kijker speelt. Eigenlijk niet goed genoeg voor de top ED maar wel bij Feyenoord onder de lat en bij Koeman op de radar.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 08:57:
[...]

Gebeurd wel vaker. Waarschuwt de plaatselijke politie alvast de autoriteiten daar voor bepaalde gasten. Zijn vaak ook lui die in nl al een SV hebben en puur gaan voor het rellen.

NL weigert ook wel eens dat soort types. Vooral de Italianen zijn berucht
Ze zullen uiteraard ingeseind zijn dat ze deze groep even goed moesten controleren. Als ze dan ook maar iets vinden mogen ze meteen weer naar huis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Een zakelijkrelatie is met 2 mensen van de business club afgereisd met de auto. Die konden rechtsomkeert maken omdat de hockeystick van zijn 5-jarige dochter nog in de sporttas achterin lag 8)7

Je zou dan denken, ik pak een volgende grensovergang, maar als je dat probeert schijn je gratis overnachting te krijgen.

Die konden weer terug :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
PWM schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 10:43:
Een zakelijkrelatie is met 2 mensen van de business club afgereisd met de auto. Die konden rechtsomkeert maken omdat de hockeystick van zijn 5-jarige dochter nog in de sporttas achterin lag 8)7

Je zou dan denken, ik pak een volgende grensovergang, maar als je dat probeert schijn je gratis overnachting te krijgen.

En terecht vuile gierigaard, met je zakenrelatie met de auto :P :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:51
Ik snap dat het op normale supporters zonder kwaad in de zin behoorlijk onzinnig over kan komen maar snappen doe ik het wel.
"De hockeystick van de dochter", "de honkbalknuppel van de zoon", "materiaal van mijn steigerbouwbedrijf"... ze zullen het allemaal wel al een keer gehoord hebben.
Leermomentje voor volgende keer zullen we maar zeggen ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Aghanim schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 06:52:
De lol voor dat soort mensen zit hem niet in de wedstrijd maar in het hooligan zijn. Die gaan dus niet per se voor de club maar voor het gevoel van verbroedering en de adrenaline van geweld.
Plus dat de meesten van hen het IQ van een garnaal heeft.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 18:45
Wie zegt dat zakenrelaties niet in de stad ook ongein gaan uithalen. Een britse docu hoop jaar geleden heeft dit al eens aangetoond, tussen de hooligans zitten mensen uit alle lagen. Gewoon een goed beleid van de douane daar. Er was ook gewaarschuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinG
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-12-2022
Zondag hopelijk een leuk potje. Het spel van zowel Ajax als Feyenoord deze week belooft echter weinig goeds.

Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Ankona
Vincent Dave schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 11:16:
[...]

Geen garnalen beledigen graag.

alles kan off-topic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
MarvinG schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 11:22:
Zondag hopelijk een leuk potje. Het spel van zowel Ajax als Feyenoord deze week belooft echter weinig goeds.
Het zou natuurlijk ook een knullig doelpuntenfestijn van jewelste kunnen worden :9
Ankona schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 11:25:
[...]

Geen garnalen beledigen graag.
Afbeeldingslocatie: https://img.freepik.com/vecteurs-libre/cartoon-shrimp_6460-415.jpg?size=338&ext=jpg

[ Voor 73% gewijzigd door Superkiwi op 25-10-2019 11:30 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

DoeEensGek schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 11:16:
Wie zegt dat zakenrelaties niet in de stad ook ongein gaan uithalen. Een britse docu hoop jaar geleden heeft dit al eens aangetoond, tussen de hooligans zitten mensen uit alle lagen. Gewoon een goed beleid van de douane daar. Er was ook gewaarschuwd.
De "alle lagen" onder de hoolies is een redelijk uit zijn verband getrokken verhaal. In die docu hadden ze er ook 2-3 gevonden tussen 1000 man. Ja, er loopt wel eens een advocaat tussen en heus er is ook echt wel iemand in een hoge functie bij de bank die zich laat gaan. Maar 99% van de mensen is gewoon tuig van de richel cq onderklasse volk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Vincent Dave schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 11:16:
[...]

Dat zou je denken maar dat blijkt in de praktijk anders te liggen. Toevallig kende ik vanuit mijn studententijd iemand van de harde kern van 1 van de topclubs in NL en kwam ik hem en zijn voetbal-vrienden wel eens tegen. Dat waren (groten)deels hoogopgeleide personen die doordeweeks bij de Belastingdienst, banken en andere normale bedrijven werken.

Voor hen was het meer bewust het opzoeken van de kick van rellen en vechten als uitlaatklep.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Aghanim schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 12:10:
[...]

Dat zou je denken maar dat blijkt in de praktijk anders te liggen. Toevallig kende ik vanuit mijn studententijd iemand van de harde kern van 1 van de topclubs in NL en kwam ik hem en zijn voetbal-vrienden wel eens tegen. Dat waren (groten)deels hoogopgeleide personen die doordeweeks bij de Belastingdienst, banken en andere normale bedrijven werken.

Voor hen was het meer bewust het opzoeken van de kick van rellen en vechten als uitlaatklep.
Leuk voor je, heb zelf ook vaak zat tussen de hoolie's gezeten en daarvan kan het gros zijn naam niet spellen hoor. :)

Edit: Goed dat ik het weet als dat zo is, dan weet ik dat voor de volgende keer vraag ik om wat beleggingstips. :+

[ Voor 7% gewijzigd door Vincent Dave op 25-10-2019 12:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
Vincent Dave schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 12:15:
[...]
Leuk voor je, heb zelf ook vaak zat tussen de hoolie's gezeten en daarvan kan het gros zijn naam niet spellen hoor. :)
Een hoogopgeleid iemand met de nodige drank en drugs in zijn buikje lukt dat waarschijnlijk ook niet meer ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 12:09

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
PWM schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 11:34:
De "alle lagen" onder de hoolies is een redelijk uit zijn verband getrokken verhaal. In die docu hadden ze er ook 2-3 gevonden tussen 1000 man. Ja, er loopt wel eens een advocaat tussen en heus er is ook echt wel iemand in een hoge functie bij de bank die zich laat gaan. Maar 99% van de mensen is gewoon tuig van de richel cq onderklasse volk.
Aldus iemand die zich boven de onderklasse schaalt. O-)

De verhoudingen zijn zeker niet evenredig qua 'klasse', maar er zitten wel degelijk zeer veel relschoppers tussen die niet tot de zogenaamde 'onderklasse' behoren.
Dat is juist zo bijzonder af en toe. Van die zakenlui die je door de week netjes ziet lopen en die blijken dan in het weekend lekker te rellen. 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Gonadan op 25-10-2019 13:38 ]

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Zou het echt gaan om het rellen alleen of zitten hun dealers in het stadion in het weekend en houden ze zo het lijntje kort? O-)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-08 17:49
OPSLAGHOND schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 13:42:
Zou het echt gaan om het rellen alleen of zitten hun dealers in het stadion in het weekend en houden ze zo het lijntje kort? O-)
Het lijntje _/-\o_ >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:46
Gonadan schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 13:37:
[...]

Aldus iemand die zich boven de onderklasse schaalt. O-)

De verhoudingen zijn zeker niet evenredig qua 'klasse', maar er zitten wel degelijk zeer veel relschoppers tussen die niet tot de zogenaamde 'onderklasse' behoren.
Dat is juist zo bijzonder af en toe. Van die zakenlui die je door de week netjes ziet lopen en die blijken dan in het weekend lekker te rellen. 8)7
Als onderklasse worden volgens Wikipedia sociale klassen aangeduid die op de allerlaagste treden van de maatschappelijke ladder staan, stelselmatig in armoede leven en daardoor grotendeels buiten het economische en maatschappelijke verkeer vallen. Ik snap wel dat mensen zichzelf daar niet tot rekenen. Dat doe ik ook niet :)

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 12:09

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
ephymerous schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 15:05:
Als onderklasse worden volgens Wikipedia sociale klassen aangeduid die op de allerlaagste treden van de maatschappelijke ladder staan, stelselmatig in armoede leven en daardoor grotendeels buiten het economische en maatschappelijke verkeer vallen. Ik snap wel dat mensen zichzelf daar niet tot rekenen. Dat doe ik ook niet :)
Ik ook niet, maar het moge duidelijk zijn dat die categorie niet 99,997% van de hooligans uit die onderklasse komt. En dat is wat er gesteld werd. :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ph4ge

Ze mogen zijn dochter wel dankbaar zijn. >:)

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Herman
  • Laatst online: 08:57

Herman

FP ProMod
Een tip aan alle trainers in de Eredivisie: Kom niet aan je baard want de NOS zet je op de voorpagina:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/rN3pXVoMED4w3ysalWlMLXaa/full.jpg

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Herman schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 16:35:
Een tip aan alle trainers in de Eredivisie: Kom niet aan je baard want de NOS zet je op de voorpagina:

[Afbeelding]
🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
toolkist schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 00:02:
[...]

Hetzelfde als op school, de basis leren die alleen maar een handvat is voor hoe het in de praktijk gaat.
Maar zo houd je wel mensen weg van het vak die misschien beter kunnen zijn.
Want het prijskaartje dat aan de cursus hangt kan niet iedereen zo maar betalen.

@D-e-n
Denk dat niemand het idee heeft dat al die hooligans uitkeringstrekkers zijn.
De meesten van ons denken misschien wel dat er criminelen bij zitten.

Dus gewoon dumpen op een waddeneiland.

ps.
Waarom is Sadilek nog steeds de gelegenheids linksback?

[ Voor 25% gewijzigd door Deadsy op 25-10-2019 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08:50

Hupske

AFCA

https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=361605 Het is wachten op meer informatie nog. Jammer dat VZ niet alvast de bron er neer zet.

Iig is het volgens de UEFA terecht afgekeurd want was buitenspel. Het doelpunt van Promes tegen Chelsea.

[ Voor 29% gewijzigd door Hupske op 25-10-2019 19:04 ]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:28
Dit weekend begint het WK O17, waarbij Nederland een goede kanshebber is. Weet iemand of de wedstrijden ergens te zien zijn, bijv. YouTube?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
Hupske schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 19:02:
https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=361605 Het is wachten op meer informatie nog. Jammer dat VZ niet alvast de bron er neer zet.

Iig is het volgens de UEFA terecht afgekeurd want was buitenspel. Het doelpunt van Promes tegen Chelsea.
Om vervolgens niks te laten zien... Beelden waarop niet de bal te zien is, moet niet gebruikt worden voor buitenspel. Zo is het bij de Nederlandse Var ook.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hupske schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 19:02:

Ach ja achterhoede gevecht en je verwacht toch niet dat de UEFA in de Champions League gaat toegeven dat ze fout zaten. Daar zijn de belangen echt te groot voor.

Over 2 weken uit gewoon de lessen trekken uit deze wedstrijd en door.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
DoeEensGek schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 19:13:
[...]

Om vervolgens niks te laten zien... Beelden waarop niet de bal te zien is, moet niet gebruikt worden voor buitenspel. Zo is het bij de Nederlandse Var ook.
Ajax Showtime schijnt de onderstaande foto te hebben ontvangen van de UEFA;
Afbeeldingslocatie: https://www.ajaxshowtime.com/uploads/filemanager/269c679366/21708_256_269c679366029ca05321568b90a69e4c_634x357.jpg
Nu is het wel duidelijk toch? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De KNVB wil volgens Nu.nl verder onderzoeken of een samengang met België een goede zet is om tot een hoger niveau te komen. De bond ziet veel potentie in een BeNeLiga. De voorzitter van Club Brugge is ook zeer positief gestemd, die ziet het liefst volgend seizoen al een gezamenlijke competitie.

Zelf weet ik het nog net niet. Een gezamenlijke competitie bereikt volgens het artikel 28 miljoen mensen, maar vergeleken met de Europese topcompetities is dat nog vrij weinig. Ook qua geld zie ik het niet zomaar meer omzet genereren. Daarnaast ben ik bang dat clubs als FC Groningen het wel gaan afleggen in zo'n competitie. Dan haak ik ook af bij een Beneliga.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
Verwijderd schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 20:09:
De KNVB wil volgens Nu.nl verder onderzoeken of een samengang met België een goede zet is om tot een hoger niveau te komen. De bond ziet veel potentie in een BeNeLiga. De voorzitter van Club Brugge is ook zeer positief gestemd, die ziet het liefst volgend seizoen al een gezamenlijke competitie.

Zelf weet ik het nog net niet. Een gezamenlijke competitie bereikt volgens het artikel 28 miljoen mensen, maar vergeleken met de Europese topcompetities is dat nog vrij weinig. Ook qua geld zie ik het niet zomaar meer omzet genereren. Daarnaast ben ik bang dat clubs als FC Groningen het wel gaan afleggen in zo'n competitie. Dan haak ik ook af bij een Beneliga.
Zo'n plan zal hoe dan ook slachtoffers brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DoeEensGek schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 20:12:
[...]

Zo'n plan zal hoe dan ook slachtoffers brengen.
Maar levert het ook winnaars op? Of in ieder geval voldoende om structureel op te kunnen boksen tegen de Europese top?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
Verwijderd schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 20:13:
[...]

Maar levert het ook winnaars op? Of in ieder geval voldoende om structureel op te kunnen boksen tegen de Europese top?
Dat zijn ze nu aan het uitdokteren toch? Ik ben er zelf nog niet over uit, of eigenlijk overtuigd. Ik weet wel dat er iets moet veranderen en sta wel open voor een een competitie met de belgen, mits het een verbetering is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik volg nu zo'n 30 jaar voetbal (word 40 over 2 weken). Sinds ik voetbal kijk, komt de BeNe-liga af en toe om de hoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
Ik zou het niet heel erg vinden, alleen hoe doe je dat dan met de clubs die 7-10 spelen?
Het leuke is juist dat bij die clubs de top 6 toch wel punten laat liggen, ik denk ook dat er hierdoor minder vlot een doorstroming komt van de kleinere clubs naar de grotere.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Gynnad schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 19:09:
Dit weekend begint het WK O17, waarbij Nederland een goede kanshebber is. Weet iemand of de wedstrijden ergens te zien zijn, bijv. YouTube?
"Oranje begint het toernooi in de nacht van zondag op maandag (00.00 uur Nederlandse tijd) tegen Japan. Alle duels van Oranje zijn live te bekijken via een stream op NOS.nl en in de NOS-app. Ook via onze social media-kanalen doen we verslag vanuit het kamp van Oranje."
'Vroeger' was zo'n toernooi vaste prik op Eurosport maar qua voetbal is die zender héééééééél ver afgegleden :N . Waar je de rest kan zien is dus nog maar de vraag ...

[ Voor 14% gewijzigd door apis29 op 25-10-2019 21:12 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ankona

Best gevaarlijk. Wil je zo'n competitie serieus nemen dan moet je ook een eerlijke promotie/degradatie regeling hebben. Onderste twee degraderen (niet kijken naar welk land) kampioen van de nationale competitie promoveert. Dan loop je dus het risico dat een land meer en meer de overhand krijgt.
En dan is er de interesse van sponsors. Leuk dat we buurlanden zijn, in veel branches zijn het toch wel heel gescheiden markten. De vraag is of een Ziggo het wel geld waard vindt om exposure in Belgie te hebben.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
Ankona schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 21:19:
[...]

Best gevaarlijk. Wil je zo'n competitie serieus nemen dan moet je ook een eerlijke promotie/degradatie regeling hebben. Onderste twee degraderen (niet kijken naar welk land) kampioen van de nationale competitie promoveert. Dan loop je dus het risico dat een land meer en meer de overhand krijgt.
En dan is er de interesse van sponsors. Leuk dat we buurlanden zijn, in veel branches zijn het toch wel heel gescheiden markten. De vraag is of een Ziggo het wel geld waard vindt om exposure in Belgie te hebben.
Goeie inderdaad.
Ook is de vraag of de Waalse teams (in dit geval alleen Luik, maar wellicht in een paar jaar meer) er wel trek in hebben. Ze hebben de supportersschare, maar kan mij voorstellen dat Franstalige sponsoren er niet veel brood in zien? En wat je zegt, hoeveel bekende merken richten zich op zowel Nederlands als België als Nederlands of Belgisch bedrijf? In de supermarkt bijvoorbeeld kan ik mij zo vlug alleen Lotus, Lu en Cote d'Or voor de geest halen, maar verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Snoei heeft wel een hele negatieve indruk van Feyenoord, als je dit serieus durft te stellen |:(
"Mike Snoei heeft de wind aardig in de zeilen bij De Graafschap. De trainer gaf na het succes tegen FC Dordrecht tegen Omroep Gelderland gratis advies aan zijn Feyenoord-collega Jaap Stam: Haal Branco van den Boomen. Snoei is er namelijk van overtuigd dat de uitblinker van de avond genoeg heeft om te slagen in De Kuip. 'Zet hem eens op het middenveld van Feyenoord. Met de punt naar achteren, voor mijn part. Dan heb je toch een regisseur van geweldige klasse en kwaliteit? Ik vind het onbegrijpelijk dat bepaalde ploegen in de Eredivisie niet voor zo'n regisseur kiezen, die ook nog eens drang naar voren heeft en scorend vermogen.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Wat de Beneliga betreft: ik blijf als alternatief blijven voor gewoon de helft minder clubs in de eredivisie. Verdeel geld en talent over minder clubs en vergroot de weerstand. Dubbel zoveel topwedstrijden: worden spelers niet slechter van. Het aantal betaalde clubs wordt toch steeds minder. Vergeet niet dat zonder de tweede elftallen de eerste divisie ook al veel kleiner was.

[ Voor 8% gewijzigd door D-e-n op 26-10-2019 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy

Kan het wel begrijpen.
Hooligan tuig komen van alle lagen van de maatschappij.
Heb zelf jaren geleden meegemaakt hoe bij een niet nader te noemen club een lokaal gemeenteraadslid op de vuist wilde met de ME.
En zijn minderjarige zoon zat aan te moedigen toen deze stenen gooide naar de ME.
Meneer werd uit eindelijk in zijn benen gebeten door een politie hond.
Wilde een aanklacht in dienen tot hij hoorde dat zijn gedrag op camera stond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
Quizvraagje wat gebeurde er 22 jaar geleden?

spoiler:
iets met de klassieker in de arena

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Martinusz schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 16:22:
Quizvraagje wat gebeurde er 22 jaar geleden?

spoiler:
iets met de klassieker in de arena
spoiler:
Ene Richard Witschge ging langs de zijlijn hooghouden ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Even offtopic.
De Ligt alweer hands gemaakt net, pingel tegen.
Het lijkt wel of ie dat elke week doet :P

Vanavond helaas geen enkele boeiende wedstrijd te zien. Beetje jammer dat het niet meer gespreid is.
Gelukkig is er nog F1 >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Leon Zwiers schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 16:55:
Even offtopic.

Vanavond helaas geen enkele boeiende wedstrijd te zien. Beetje jammer dat het niet meer gespreid is.
offtopic:
Hij heeft meer ballen in zijn handen gehad dit jaar dan Kim Holland!
Het is wel erg ongelukkig, bal in de kluts op zijn arm, kon ie niet veel meer aan doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Qu3st schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 16:26:
[...]

spoiler:
Ene Richard Witschge ging langs de zijlijn hooghouden ;)
Hahaha, ik (PSV, Sparta) memoreerde dit nog even aan mijn vrouw (Feyenoord) gisteravond. :P
Even offtopic.

Kan hij niet samen met die Ié in de defensie ergens ...

spoiler:
... bij een handbalclub?

[ Voor 46% gewijzigd door Ramzzz op 26-10-2019 17:22 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Even offtopic.
Lijkt elke week of is het echt zo elke week?

<knip>

Zoveelste keer dat je allerlei randzaken erbij haalt, puur en alleen om te trollen.

[ Voor 33% gewijzigd door Ramzzz op 26-10-2019 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
OPSLAGHOND schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 17:55:
[...]

Lijkt elke week of is het echt zo elke week?

<knip>
Het is de 4e hands/penalty combo dit seizoen van m. 2x in Oranje en 2 x bij Juve. En dan is die situatie van vorige week die natuurlijk ook een pingel was niet meegeteld. Toch best veel aangezien dat seizoen pas 2 maanden oud is.

offtopic:
Maar ik snap niet zo goed waarom je nu hooligan gedrag van verschillende aanhangers van een variatie aan clubs erbij gaat halen?

[ Voor 28% gewijzigd door Ramzzz op 26-10-2019 18:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Even offtopic.

Situatie gezien? Hier kon ie echt helemaal niks aan doen, was ook helemaal geen penalty maar goed. Hij lijkt inderdaad een magneet te hebben ofzo ;)

Wat me net trouwens opviel, 9.1x inzet voor een overwinning van Feyenoord morgen. Die krijg je volgens mij net bij Ajax-Fortuna? Waarom zit het me gezien de vorm van Ajax dan nog niet lekker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Laatst online: 26-08 00:10

MrMonkE

★ EXTRA ★

Hoe vaak ik ze al niet aan dat dode paard heb zien trekken de laatste 30 jaar.

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Iemand hier die dacht dat ADO wel even gaat winnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deadsy schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 20:14:
Er is nog ruim een helft te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001

m0nk

16-09-2003 15.15

Deadsy schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 20:14:
Ja ik :+

Nee had een 2-0 verwacht na 45 min.. Ado heeft al eens eerder dit seizoen 2-0 voor gestaan.. Tegen Utrecht, die verloren ze alsnog met 2-4

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
Sorry, verkeerde topic

[ Voor 77% gewijzigd door Holk op 26-10-2019 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Verwijderd schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 20:25:
[...]

Er is nog ruim een helft te gaan...
Ik weet, maar het is nu al totaal niet wat ik heb ingevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deadsy schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 20:41:
[...]

Ik weet, maar het is nu al totaal niet wat ik heb ingevuld.
Haha, hier hetzelfde. Ik had 3-0 ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Verwijderd schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 20:43:
[...]

Haha, hier hetzelfde. Ik had 3-0 ;)
Ik 2-0, sorry @m0nk , alhoewel je zelf ook dacht aan verlies.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06:49

gws24

Thinking is hard!

Bij Roda gaat de nieuwe investeerder niet door (https://www.limburger.nl/...lapt-met-pijn-in-het-hart) wat dus einde licentie zou kunnen betekenen. Misschien kan @Stewie! (Stijn koster als ik het goed heb uit het artikel) wat meer vertellen over het afketsen van de deal alhoewel ik betwijfel of dat mag. Persoonlijk denk ik dat het niet alleen financiele redenen zijn maar ook organisatorische redenen, de oude garde die al jaren wanbeleid voert moet eruit maar die zullen wel tegenwerken.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

m0nk schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 20:25:
[...]

Ja ik :+

Nee had een 2-0 verwacht na 45 min.. Ado heeft al eens eerder dit seizoen 2-0 voor gestaan.. Tegen Utrecht, die verloren ze alsnog met 2-4
Gefeliciteerd, zoals het nu lijkt, is Den Haag weer even uit de degradatieplaatsen.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:53

Stewie!

Keen must die!

gws24 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:15:
Bij Roda gaat de nieuwe investeerder niet door (https://www.limburger.nl/...lapt-met-pijn-in-het-hart) wat dus einde licentie zou kunnen betekenen. Misschien kan @Stewie! (Stijn koster als ik het goed heb uit het artikel) wat meer vertellen over het afketsen van de deal alhoewel ik betwijfel of dat mag. Persoonlijk denk ik dat het niet alleen financiele redenen zijn maar ook organisatorische redenen, de oude garde die al jaren wanbeleid voert moet eruit maar die zullen wel tegenwerken.
Woensdag keken we in de boeken en toen bleek het tekort niet 9 ton te zijn maar 2.5 miljoen euro. Dus het begon al leuk. En toen moest de stapel facturen van de de tijd onder de Mexicaanse potentieel eigenaar nog verwerkt worden. Na elk uur boekenonderzoek werd de reddingspoging een paar ton duurder.

Donderdag is mondeling akkoord bereikt op de grote lijnen. Toen dat op papier moest komen te staan werd het opeens moeilijker. Het werd stil.

We zaten vrijdagnacht, na de wedstrijd, met de KNVB, de burgemeester, de adviseurs, de directie van Roda en Roland en ik samen in de directiekamer. 4-2 gewonnen, de sfeer was goed. Totdat het ging over het mondeling akkoord op papier zetten en allerhande kosten die last minute werden gemaakt of niets met Roda te maken hebben.

Wij dachten dat we kwamen praten over een reddingspoging om de club voor faillissement te behoeden. Toen werd ons duidelijk dat het dal nog niet bereikt was. Er wordt nog teveel geld verdiend aan deze club. En hoewel je van elk van deze partijen kan zeggen dat het de regels zijn en zo zou horen, vind ik het ongepast om de potentieel nieuwe eigenaren, die de club voor faillissement willen behoeden en de komende jaren miljoenen euro per jaar in de club moeten stoppen, nog even last-minute op te zadelen met deze kosten. Elk van deze partijen kan ook water bij de wijn doen en ons helpen de club te redden. Maar niemand gaf in.

[ Voor 30% gewijzigd door Stewie! op 27-10-2019 09:33 ]

Pagina: 1 ... 11 ... 152 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken