Promes positioneert zich prima, maar doet aan de bal niet veel goedtoolkist schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 20:28:
[...]
Jammer, Promes is zo'n beetje de enige voorin die echt in vorm is.
Leuk dat ze zeiden dat het veld er nog zo goed bij lag na ADE maar er glijden veel te veel spelers uit, waarom had de UEFA niet gewoon de wedstrijden kunnen om draaien?
hoop in die ene wedstrijd of in het seizoen?donleone83 schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 20:29:
Als je Ajax vanavond zo ziet voetballen krijg je als Feyenoord supporter toch ook weer een sprankje hoop.
Chelsea is geen Heraclesdonleone83 schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 20:29:
Als je Ajax vanavond zo ziet voetballen krijg je als Feyenoord supporter toch ook weer een sprankje hoop.
Dan adviseer ik je om de wedstrijden van Feyenoord nog even terug te kijkendonleone83 schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 20:29:
Die azpilacueta is een goede verdediger zeg
Nu Tagliafico die weer niet kan controleren... Nee Ajax is niet in beste doen, dan mag je blij zijn met 0-0
Nu Tagliafico die weer niet kan controleren... Nee Ajax is niet in beste doen, dan mag je blij zijn met 0-0
[ Voor 56% gewijzigd door Harribo op 23-10-2019 20:32 ]
Denk dat het op zich wel een goede wissel is. Ajax mist snelheid voorin en Neres is snel. Ziyech kan nog belangrijk worden als ie nog een goede pass uit z'n hoed kan toveren om Neres of Tadic in stelling te brengen..toolkist schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 20:28:
[...]
Jammer, Promes is zo'n beetje de enige voorin die echt in vorm is.
Promes is natuurlijk vrij traag?Krukar schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 20:30:
[...]
Denk dat het op zich wel een goede wissel is. Ajax mist snelheid voorin en Neres is snel. Ziyech kan nog belangrijk worden als ie nog een goede pass uit z'n hoed kan toveren om Neres of Tadic in stelling te brengen..
Ajax heeft wel van Fortuna gewonnen.
Conclusie: zondag wordt een walkover. Ik gok 6-2.
[ Voor 46% gewijzigd door Superkiwi op 23-10-2019 20:32 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
De lijn RKC wordt goed doorgetrokken. Dest matig, Alvarez, Martinez, Tadic onzichtbaar. Mwa mwa.
Festijn met gatenkaas erbijGrindtegel schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 20:33:
ajax slordige passes festijn
Waarom schiet je Donny?!
....omg Tadic. Niet normaal.
....omg Tadic. Niet normaal.
[ Voor 38% gewijzigd door Typhone op 23-10-2019 20:36 ]
Tadic
Dit moet je toch uitspelen man.....

Het is wel slordig vandaag hoor, misschien is een punt OK....
[ Voor 7% gewijzigd door Sleehond op 23-10-2019 20:37 ]
Wop, daar valt ie dan

Deksel op de neus. En terecht. Wat spelen ze toch oerend slecht!
Onverdiend.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Bah, nog kut ingeschoten ook.
K to the KillaZ
Tsja, dit zat wel in de lucht natuurlijk. Hopelijk in ieder geval nog een 1-1....
Ja hoor tuurlijk... zo'n wedstrijd dus.
2 keer snoeihard genaaid met de goals en dan de deksel op de neus.
Verdomme zeg
2 keer snoeihard genaaid met de goals en dan de deksel op de neus.
Verdomme zeg
Absoluut niet. Chelsea verdient dit zeker nietVerwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 20:39:
Terechte achterstand denk ik. Het was te matig de 2e helft!
Goh over rechts, wat een verrassing... Zien we pas 80 minuten aankomen?
Ben je gek?Verwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 20:39:
Terechte achterstand denk ik. Het was te matig de 2e helft!
2 terechte goals van Ajax afgekeurd of beweer je van niet?
En die matige 2e helft is van beide kanten hoor...
Siem de Jong!?!? Waar was je wissel in de 70e minuut jonge Erik? Ongelofelijk!
Komop Hunter!!
Als Ten Hag had willen winnen, had ie in de 75ste minuut aanvallend moeten wisselen. Nu heeft ie gegokt op 0-0 en is nu te laat.
Komen zeker herinneringen aan Feyenoord bij je naar bovenPWM schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 20:39:
Prachtig die 2 Ajax verdedigers die compleet verkeerd 1.5 meter voor die speler staan
Ik wilde net gaan tikken, dat Ajax dezelfde fout aan het maken was, als tegen ManU en THS.
Nou ja, dat liep dus niet goed af. De tweede helft is ronduit slecht.
Nou ja, dat liep dus niet goed af. De tweede helft is ronduit slecht.
Slim, het schijnt dat de familie de Jong de nodige ervaring heeft met last minute goals ;-)Sempy schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 20:40:
Siem de Jong
5 min voor Huntelaar ... Lekker gewerkt Erik!
De successupporters zijn ook wakker.
De successupporters zijn ook wakker.
Zeker, bij de 6-2 deden ze het ook 2xDeadsy schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 20:41:
[...]
Komen zeker herinneringen aan Feyenoord bij je naar boven
Iedereen zeiken op Siem....
Het is nu ff alles of niets die ballen naar voren rammen naar Huntelaar en Siem.
Boeiend als het 0-2 wordt, je moet het wel proberen nu zo...
Het is nu ff alles of niets die ballen naar voren rammen naar Huntelaar en Siem.
Tsja Siem de Jong heeft natuurlijk wel heel veel ervaring opgedaan op hoog niveau in de top competitie van ChinaSleehond schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 20:42:
Iedereen zeiken op Siem....
Ajax stort in, we kunnen profiteren zondag
!!!!
PSN: Finally_Chris
Oja, Australië inderdaad, maar dat is natuurlijk ook hoog niveau héSempy schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 20:44:
Australië toch?
Jammer van de onterecht afgekeurde goal. Gelukkig ben ik vandaag vader geworden en kan ik me er niet te druk over maken
XXXVI
Gelijkspel had verdiend geweest imo. Al hebben we dit ook wel over onszelf afgeroepen, het was gewoon van een te laag niveau vanavond.
het heet niet voor niets down underKrukar schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 20:45:
[...]
Oja, Australië inderdaad, maar dat is natuurlijk ook hoog niveau hé
Dacht ff dat Chelsea nog een penalty kreeg
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Wat is je adres? Stuur ik je wel een voetbalshirt op.ephymerous schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 20:45:
Jammer van de onterecht afgekeurde goal. Gelukkig ben ik vandaag vader geworden en kan ik me er niet te druk over maken
Verwijderd
Gefeliciteerd, belangrijker dan een pot voetbalephymerous schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 20:45:
Zo jammer dat je in zo'n slechte wedstrijd niet gewoon een scheids hebt die het goed ziet en niet gewoon een penalty en een goal geeft die het wel waren
Wha, ze staan tweede met een veel beter doelsaldo en overwinning op de nummer 3. Ik denk dat ze zich niet teveel zorgen hoeven te maken. Valancia en Lille kunnen ze nog wel een keer pakken.Verwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 20:45:
Ajax gaat door deze nederlaag niet door de poule heen komen?
Of?
Ajax was gewoon niet goed genoeg vandaag en extreem slordig.
Sommige lijken me ook niet fit... Sjokken wat
Sommige lijken me ook niet fit... Sjokken wat
Complimenten aan Chelsea, duidelijk de betere ploeg vanavond en volwassen uitgespeeld. Dan maar op Stamford Bridge winnen.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Nah, we hebben zelf op 2 kansen na niks afgedwongen.dvdkiwi schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 20:45:
Gelijkspel had verdiend geweest imo. Al hebben we dit ook wel over onszelf afgeroepen, het was gewoon van een te laag niveau vanavond.
Ajax speelt al weken kut maar komt er goed mee weg. Groningen werd pas beslist na een zeer discutabele rode kaart, Valencia uit had makkelijk verloren kunnen worden, RKC was een bedroevend slechte pot en nu loop je een keer tegen de lamp.
Vorig jaar was Ajax het frisse leuke jonge team. Eigenlijk dit jaar ook nog wel met die eerste 2 CL wedstrijden.
Ik zie Chelsea het niet zo goed doen als Ajax vorig jaar, maar die hebben echt leuke spelers.
Ook een nieuwe richting voor een club die altijd van de routine is geweest.
Niet erg dat Ajax nu verliest. Dan gaat Chelsea ten minste samen met Ajax door
Ik zie Chelsea het niet zo goed doen als Ajax vorig jaar, maar die hebben echt leuke spelers.
Ook een nieuwe richting voor een club die altijd van de routine is geweest.
Niet erg dat Ajax nu verliest. Dan gaat Chelsea ten minste samen met Ajax door
Je lijkt @OPSLAGHOND wel! Alleen die koos een mooiere wedstrijd uit!ephymerous schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 20:45:
Gefeliciteerd kerel! 👍👍👍
Tsja, Ajax te slordig en te weinig inspiratie. Chelsea speelt het goed uit. Aftikken en doorpakken en uit bij Chelsea gewoon revanche nemen...
Verwijderd
Chelsea was iets beter vandaag en de 1-0 was misschien ook wel terecht. De grootste kansen gehad en speelde iets frisser op sommige momenten dan Ajax. Hopelijk een gelijkspel bij de volgende partij in deze groep.
Iig Onana een keer haast zien maken, da's ook wel mooi om te zien. Jammer, wedstrijd kon beide kanten op vallen, maja had er wat meer van verwacht. Geen hele beste wedstrijd imo.
Imo Chelsea de terechte winnaar, Ajax speelde veel te slordig en was zwak rechts. Chelsea speelde 100% voor de winst, ajax niet echt, de eerste helft nog wel maar tweede helft was niks
Verloor Ajax nou de scherpte vroeg in de wedstrijd? Normaal zijn ze een paar tikken duidelijker aanwezig. In het begin leek het er nog op, maar de tweede helft zag er toch niet op z’n Ajax uit.
Ach ja, zo’n tik heb je ook nodig.
Ach ja, zo’n tik heb je ook nodig.
Denk dat het overigens positief is als Lille wint van Valencia, dan blijft het gat in ieder geval 3 punten.
Was gewoon niet goed genoeg, lijkt erop dat aantal spelers niet 100% fit of de perfecte vorm hebben op dit moment. Daarnaast stond Chelsea gewoon goed, die hadden een prima tactiek om Ajax het voetballen moeilijk te maken.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Het slappe, ongeïnspireerde spel van Ajax van de laatste paar weken word een keer afgestraft.
Het zat er een keer aan te komen.
Jammer van de punten, maar overwinteren is nog steeds zeer goed mogelijk.
Hopen dat de andere 3 ploegen morgen hun werk wel doen.
Jammer van de punten, maar overwinteren is nog steeds zeer goed mogelijk.
Hopen dat de andere 3 ploegen morgen hun werk wel doen.
Verwijderd
Als ze zo spelen als vanavond gaan ze ook verliezen in LondenZingo schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 20:46:
[...]
Wha, ze staan tweede met een veel beter doelsaldo en overwinning op de nummer 3. Ik denk dat ze zich niet teveel zorgen hoeven te maken. Valancia en Lille kunnen ze nog wel een keer pakken.
Ziyech is niet fit... die heeft echt een keer rust nodig. Speelt met de week slordiger en jaagt steeds minder af.Martinusz schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 20:51:
Was gewoon niet goed genoeg, lijkt erop dat aantal spelers niet 100% fit of de perfecte vorm hebben op dit moment. Daarnaast stond Chelsea gewoon goed, die hadden een prima tactiek om Ajax het voetballen moeilijk te maken.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ik maak me per direct zorgen om zondag. RKC slecht, Chelsea slecht. Ongelofelijk dat Siem weer mag opdraven. Kansloos vandaag.
Mag ik even een complimentje maken aan de Ajax fans hier? Twee redelijk discutabele beslissingen in het begin van de wedstrijd en ik hoor er eigenlijk niemand over!
Ajax had vandaag de pech dat voor het eerst het spel afgestraft werd met een verlies. Ze spelen al een paar wedstrijden niet geweldig en op een gegeven moment breekt dat ze op. Maar ze hebben meer dan genoeg kwaliteit om deze poule gewoon door te komen, daar maak ik me niet teveel zorgen om.
Ajax had vandaag de pech dat voor het eerst het spel afgestraft werd met een verlies. Ze spelen al een paar wedstrijden niet geweldig en op een gegeven moment breekt dat ze op. Maar ze hebben meer dan genoeg kwaliteit om deze poule gewoon door te komen, daar maak ik me niet teveel zorgen om.
Daar kun je enkel op hopen inderdaad, want als ze alle drie net zo spelen als afgelopen weekend dan hebben we niets deze week!Leon Zwiers schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 20:52:Hopen dat de andere 3 ploegen morgen hun werk wel doen.

Inderdaad dat gevoel had ik ook, dat sommigen niet fit waren. Miste de echte bezieling en inzetMartinusz schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 20:51:
Inderdaad, kan wel eens een vervelende Europese week worden als de lijn wordt doorgetrokkenOPSLAGHOND schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 20:54:
[...]
Daar kun je enkel op hopen inderdaad, want als ze alle drie net zo spelen als afgelopen weekend dan hebben we niets deze week!
Grapjas. Heb je Feyenoord zien spelen dit seizoen?Typhone schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 20:53:
Ik maak me per direct zorgen om zondag. RKC slecht, Chelsea slecht. Ongelofelijk dat Siem weer mag opdraven. Kansloos vandaag.
Het zal wellicht geen 6-0 voor Ajax worden (waar ik vooraf wel angst voor had)
Maar ik maak me geen illusies. Feyenoord gaat helaas verliezen in de arena.
Ajax in de competitie is niet te vergelijken met Ajax in de CL, dat was vorig seizoen ook al zo. Vanavond was niet slap noch ongeïnspireerd, het liep gewoon niet.Leon Zwiers schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 20:52:
Het slappe, ongeïnspireerde spel van Ajax van de laatste paar weken word een keer afgestraft.
Kans is vrij groot zou ik zeggen, maar dat zijn toch altijd wedstrijden op zich. Het is niet alsof iemand begin dit jaar zag aankomen dat Ajax dikke klop ging krijgen (al was dat in Rotterdam).Leon Zwiers schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 20:55:
[...]
Grapjas. Heb je Feyenoord zien spelen dit seizoen?
Het zal wellicht geen 6-0 voor Ajax worden (waar ik vooraf wel angst voor had)
Maar ik maak me geen illusies. Feyenoord gaat helaas verliezen in de arena.
Mwoah het was volgens mij buitenspel en je kan hem ook níet geven die penalty. Maar aan de scheidsrechter lag het echt allerminst vanavond.Zingo schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 20:53:
Mag ik even een complimentje maken aan de Ajax fans hier? Twee redelijk discutabele beslissingen in het begin van de wedstrijd en ik hoor er eigenlijk niemand over!
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Proficiat, vele jaren geleden ben ik ook geboren op deze dag. Had me een leuker kado voorgesteld maar ja, we zijn er nog niet uitgeknikkerd.ephymerous schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 20:45:
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken