Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Waah schreef op donderdag 7 november 2019 @ 11:30:
@Leon Zwiers zou dat goed gaan dan? zo'n fusie?

Hier heb je Heerenveen en Cambuur. Maar die gaan absoluut niet samen. Cambuur-fans noemen Heerenveen niet eens bij naam. Die hebben het over DKV.... Dertig Kilometer Verderop.
Geen idee. Maar Heerenveen is een stabiele ED ploeg en doet geregeld mee in het linkerrijtje.
De Limburgse clubs degraderen elk jaar zowat en zijn elke 3 jaar bijna failliet tot ze op het nippertje gered worden door een rijke suikeroom die er 2 jaar later weer uitstapt. Hoeveel bestaansrecht hebben die dan nog

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:32
Als Feyenoord nog iets van het seizoen wil maken moet het winnen. En ik ga er vanuit dat dat kan, ik was niet onder de indruk van YB en het was de chaos en gebrek aan vertrouwen (+pech) rond Feyenoord die er voor zorgde dat je verloor. Hopelijk een flinke overwinning omdat doelsaldo of onderling resultaat ook weleens van belang kan zijn. Thuis winnen van Rangers kan ook en dan ben je er in de meeste scenarios of kan je met een salonremise in Portugal ook doorkomen.

AZ zal wel winnen, die zitten in een ongelooflijk goede flow en hebben simpelweg ook een zwakke tegenstander. Dan kunnen ze het tegen Partisan afmaken.

PSV is lastig in te schatten, ik heb geen idee hoe sterk hun tegenstander daadwerkelijk is en PSV op papier en in de praktijk is ook een groot verschil op het moment.

Ik zet in op 3 overwinningen voor NL. :)

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-09 15:41

Player1S

Probably out in the dark

T-MOB schreef op donderdag 7 november 2019 @ 10:10:
[...]

De periode waarover hij het heeft is rond 2010.

In 2008-2009 had je AZ, Twente, Ajax op 1-2-3.
Jaar daarop Twente - Ajax - PSV (slotdag beslist).
2010/11 Ajax, Twente, PSV (slotdag beslist in onderling duel).
Het jaar daarna Ajax, Feyenoord, PSV.

Dat is aardig afwisselend qua clubs. En een finale zoals in 2010/11 is ook top natuurlijk (zelfs al verloor mijn club).
edit: Ik ben een blinde kip dus onderstaande is fout |:(

Leuk nutteloos feitje over die periode. Heb even de eerder geplaatste lijst bekeken. rond die periode heb je in 4 jaar tijd 4 verschillende kampioenen. Nog nooit eerder gebeurd en vooralsnog niet weer gebeurd.
07/08 PSV, 08/09 AZ, 09/10 Twente, 10/11 Ajax.

[ Voor 3% gewijzigd door Player1S op 07-11-2019 12:12 ]

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ankona schreef op donderdag 7 november 2019 @ 11:33:
[...]

Kortom eigenlijk drie potjes waar vooraf niets over te zeggen valt (of is er ergens een Italiaanse flierefluiter aangesteld?)
Een Pool voor Feyenoord, een Deen voor AZ en een Roemeen voor PSV.
Misschien heeft AZ geluk. :+
Feyenoord krijgt in de Europa League-wedstrijd tegen Young Boys te maken met Pawel Gil • De Poolse arbiter floot in 2014 ook al de uitwedstrijd tegen Zorya Luhansk • Dat duel eindigde in 1-1, waarna Elvis Manu de Rotterdammers in de return op heroïsche wijze naar de groepsfase van de Europa League schoot
• Voor AZ en PSV roepen de aanstellingen in de Europa League geen mooie herinneringen op • De Deen Mads-Kristoffer Kristoffersen floot al wel eens een Europees duel van FC Utrecht (uit bij Lech Poznan in 2017), maar nooit een van de Alkmaarders • De Roemeen Radu Petrescu was nog nooit arbiter van een Nederlandse club •
Bron: vi.nl

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strafschop
  • Registratie: Mei 2014
  • Niet online
Player1S schreef op donderdag 7 november 2019 @ 11:36:
[...]

Leuk nutteloos feitje over die periode. Heb even de eerder geplaatste lijst bekeken. rond die periode heb je in 4 jaar tijd 4 verschillende kampioenen. Nog nooit eerder gebeurd en vooralsnog niet weer gebeurd.
07/08 PSV, 08/09 AZ, 09/10 Twente, 10/11 Ajax.
1958 DOS Utrecht
1959 Sparta Rotterdam
1960 AFC Ajax
1961 Feijenoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 07:57

Sagat

Is pappa x2!

ph4ge schreef op donderdag 7 november 2019 @ 11:35:
Als Feyenoord nog iets van het seizoen wil maken moet het winnen. En ik ga er vanuit dat dat kan, ik was niet onder de indruk van YB en het was de chaos en gebrek aan vertrouwen (+pech) rond Feyenoord die er voor zorgde dat je verloor. Hopelijk een flinke overwinning omdat doelsaldo of onderling resultaat ook weleens van belang kan zijn. Thuis winnen van Rangers kan ook en dan ben je er in de meeste scenarios of kan je met een salonremise in Portugal ook doorkomen.

AZ zal wel winnen, die zitten in een ongelooflijk goede flow en hebben simpelweg ook een zwakke tegenstander. Dan kunnen ze het tegen Partisan afmaken.

PSV is lastig in te schatten, ik heb geen idee hoe sterk hun tegenstander daadwerkelijk is en PSV op papier en in de praktijk is ook een groot verschil op het moment.

Ik zet in op 3 overwinningen voor NL. :)
Ik heb ook 3x voor winst gestemt maar

az: eigenlijk wel vertrouwen in, met idd 'tis wel nog steeds een teringeind' dat principe en stuk kouder is ook naar
psv: op basis van de namen verwacht je psv, maar toch wel wat issues de laatste weken daar, hopen dat ze zich hier kunnen herpakken
fey: komt laatste tijd niet vaak voor dat ik het kan zeggen, maar dit team was minder dan 'wij' die moeten we echt kunnen winnen, maar goed, al vaker gezegd, team kan peaken en zwaar door het ijs zakken en zeker geen blind vertrouwen dat we dit klusje wel even klaren, want kan me even goed voorstellen dat YB niet bepaald geschrokken is van het niveau van ons.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

gws24

Thinking is hard!

Qu3st schreef op donderdag 7 november 2019 @ 11:31:
[...]

Toch ben ik benieuwd hoe AZ omgaat met de lange reis, de kou en het tijdsverschil. Een gelijkspelletje lijkt me aannemelijker dan winst.
De kou gaat geen probleem zijn, het stadion is namelijk verwarmd en het zal zo'n 15 graden zijn (https://www.voetbalprimeu...egelen-wist-ik-niet-.html). Verder leeft AZ volgens Slot op NL tijd verder om zo min mogelijk last te hebben van die 5 uur verschil maar of dat lekker werkt is natuurlijk maar de vraag. Misschien is het voor de Astana spelers wel erger omdat zij om 10 uur 's avonds moeten spelen terwijl het voor het gevoel van Az pas 5 uur 's avonds is :P

[ Voor 8% gewijzigd door gws24 op 07-11-2019 12:10 ]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

strafschop schreef op donderdag 7 november 2019 @ 11:50:
[...]

1958 DOS Utrecht
1959 Sparta Rotterdam
1960 AFC Ajax
1961 Feijenoord
fucking hell wat ben ik soms een blinde kip zeg :X :X :X

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Player1S schreef op donderdag 7 november 2019 @ 12:11:
[...]

fucking hell wat ben ik soms een blinde kip zeg :X :X :X
Ach over een jaar of 40 gebeurd het dus weer eens :P

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 14:59
Martinusz schreef op donderdag 7 november 2019 @ 12:13:
[...]

Ach over een jaar of 40 gebeurd het dus weer eens :P
2059: FC Limburg
2060: DSV (DAF Sport Vereniging)
2061: Heracles Twente
2062: RVC (Rotterdamse Voetbal Club)

Hoelang word ik gebanned? :+ :+

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Nu online
Maarten_E schreef op donderdag 7 november 2019 @ 12:14:
[...]

Je vergeet BVC (Brabantse voetbal clubs) :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ankona
  • Laatst online: 22-11-2023
[...]

Tja, van RB Ajax hoor je tegen die tijd niet veel meer.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ankona schreef op donderdag 7 november 2019 @ 12:17:
[...]

Die hebben zich tegen die tijd ingekocht in de Premier League :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maarten_E
Ankona schreef op donderdag 7 november 2019 @ 12:17:
[...]

Inderdaad, toen in 2038 De Ligt het roer overnam van een stokoude Ten Hag werd het allemaal veel minder. :+

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 07:57

Sagat

Is pappa x2!

Maarten_E schreef op donderdag 7 november 2019 @ 12:19:
[...]

Inderdaad, toen in 2038 De Ligt het roer overnam van een stokoude Ten Hag werd het allemaal veel minder. :+
Tsja als we europees gaan denken (ik kijk dan naar nfl en nba in usa) dan zou er wel NOG meer geld komen en in die sporten (mede ook door dat draft systeem en salaris/transfer plafonds, wil er nog wel is wat wijzigen qua kampioenen......dus wat dat betreft zie ik het wel zitten. maar als onze nl competitie dan helemaal nog meer verpietert en verwatert.....kweenie, die kant van de medaille geen zin in. Dan zie ik nog meer in een benelux competitie!

10 second ninja DONE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 17:17

Typhone

Who Dares Wins

[...]

De migratie van DAF naar Amsterdam is in 2059 gepland zie ik :D :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Volgens mij zijn ze in de afgelopen acht jaar zeven keer kampioen geworden.' Advocaat verkeek zich op het succes, want in werkelijkheid werd Young Boys in de afgelopen twee seizoenen kampioen en daarvoor voor het laatst in 1986. 'Ze hebben een goede reputatie en in Europa is het gewoon een grote ploeg.
Denkt Advocaat nou echt dat ie tegen Basel moet? _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:50
[...]

Tegen die tijd is de UEFA overgenomen door een Amerikaans mediaconcern en spelen de Zeist Lions als enige club nog betaald voetbal in de EU-League.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Nu online
toolkist schreef op donderdag 7 november 2019 @ 13:46:
[...]

Denkt Advocaat nou echt dat ie tegen Basel moet? _/-\o_
Toch de leeftijd die parten speelt :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17:32
Sempy schreef op donderdag 7 november 2019 @ 13:55:
[...]

Tegen die tijd is de UEFA overgenomen door een Amerikaans mediaconcern en spelen de Zeist Lions als enige club nog betaald voetbal in de EU-League.
Tegen die tijd gaat het niet meer alleen om doelpunten, maar ook om fraaie acties en trucjes met de bal, waarvoor een apart klassement geldt. Daarnaast is de goal virtueel opgedeeld in vlakken, die een bepaalde score opleveren, een omhaal telt voor meer dan 1 doelpunt en buitenspel bestaat niet meer. Alles om het sneller en fraaier te maken voor de kijker, want daar draait het dan allemaal om. (of om de centen, maar zo mag het tegen die tijd niet meer genoemd worden) Daardoorr wordt het voetbal leuker / interessanter om naar te kijken, voor een grotere groep mensen. Dus nog meer inkomsten uit TV-gelden en reclame.
En er is 1 wereldwijde competitie, omdat reistijd naar de andere kant van de wereld nog maar heel beperkt is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
jbdeiman schreef op donderdag 7 november 2019 @ 14:03:
[...]

Tegen die tijd gaat het niet meer alleen om doelpunten, maar ook om fraaie acties en trucjes met de bal, waarvoor een apart klassement geldt. Daarnaast is de goal virtueel opgedeeld in vlakken, die een bepaalde score opleveren, een omhaal telt voor meer dan 1 doelpunt en buitenspel bestaat niet meer. Alles om het sneller en fraaier te maken voor de kijker, want daar draait het dan allemaal om. (of om de centen, maar zo mag het tegen die tijd niet meer genoemd worden) Daardoorr wordt het voetbal leuker / interessanter om naar te kijken, voor een grotere groep mensen. Dus nog meer inkomsten uit TV-gelden en reclame.
En er is 1 wereldwijde competitie, omdat reistijd naar de andere kant van de wereld nog maar heel beperkt is.
Reistijd is meestal helemaal geen probleem meer. De meeste clubs zijn van een Ten Cate kunstgras veld overgestapt naar een Electronic Arts Fifa stadion met online tribunes.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Als je in deze discussie de post van @Maarten_E mist dan heb je werkelijk waar geen idee waar de laatste posts over gaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

jbdeiman schreef op donderdag 7 november 2019 @ 14:03:
[...]

Tegen die tijd begint de FIFA top net de VAR echt te omarmen. En ondanks dat de VR-VAR in andere sporten al meer dan 20 jaar uitstekend functioneert vind de FIFA top dat voetbal puur moet zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ankona
Bij voetbal zullen ze de moderne techniek echt snel in gaan zetten om de arbitrage te verbeteren. Binnenkort zal ieder scheidsrechter op zijn rug een QR code hebben van zijn paypal account waarvan hij updates ontvangt op zijn smartwatch. Daarmee kan iedereen tijdens de wedstrijd de gewenste beslissingen krijgen en is een VAR niet meer nodig om constant verbonden te zijn met de telebankieren app.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedQber
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 14:56
Als je het zo bekijkt valt de BeNeLiga best mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ankona schreef op donderdag 7 november 2019 @ 14:53:
Bij voetbal zullen ze de moderne techniek echt snel in gaan zetten om de arbitrage te verbeteren. Binnenkort zal ieder scheidsrechter op zijn rug een QR code hebben van zijn paypal account waarvan hij updates ontvangt op zijn smartwatch. Daarmee kan iedereen tijdens de wedstrijd de gewenste beslissingen krijgen en is een VAR niet meer nodig om constant verbonden te zijn met de telebankieren app.
Laten we ook de voetballers een enkelband geven, zodat toeschouwers kunnen stemmen om bv Veltman een kleine schok te geven als ie weer zo'n domme gele kaart haalt als afgelopen dinsdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Feyenoord - Young Boys thuis in 'De Kuip' moet wel winstpartij worden. (hoop het in elk geval wel)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:27
Is AZ nergens te zien?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SpeedQber
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 14:56
https://sportnieuws.nl/vo...ord-en-psv-europa-league/

Welke zenders zenden AZ uit?
FC Astana - AZ is live te zien op Fox Sports Eredivisie en Fox Sports 2. (Aftrap 16:50)

Welke zenders zenden PSV uit?
LASK Linz - PSV is live te zien op RTL 7 en Fox Sports 2. (Aftrap 18:55)

Welke zenders zenden Feyenoord uit?
Feyenoord - Young Boys is live te zien op RTL 7 en Fox Sports 2. (Aftrap 21:00)

Andere Europa League-wedstrijden kijk je hier:
Standard Luik - Eintracht Frankfurt is live te zien op Sporza, Fox Sports Eredivisie en Fox Sports 4. (Aftrap 18:55)
VfL Wolfsburg - AA Gent is live te zien op Sporza (Aftrap 21:00)
Manchester United - Partizan Belgrado is live te zien op Fox Sports 4 (Aftrap 21:00)

@Deadsy

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

gws24

Thinking is hard!

op fox sports 1 (tenminste, als je kpn hebt waar dit kanaal gratis is)

Het staat trouwens 0-1 door een goal van Boadu

edit: kwam trouwens nog een leuke tweet tegen over hoe ver Astana nou eigenlijk is
:o

[ Voor 48% gewijzigd door gws24 op 07-11-2019 17:35 ]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:24

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Afellay zit niet bij de definitieve selectie en zal op de tribune zitten.

Je zou toch denken dat hij nu wel fit zou zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:24
Astana - Az
Valt me 2 dingen op:
1. Wat een mooi groot stadion, kunnen 30000 in.
2. Wat is dat Astana bar slecht, dat die überhaupt het hoofdtoernooi van de EL hebben weten te bereiken

0-4 inmiddels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinG
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-12-2022
Harribo schreef op donderdag 7 november 2019 @ 18:21:
Astana - Az
Valt me 2 dingen op:
2. Wat is dat Astana bar slecht, dat die überhaupt het hoofdtoernooi van de EL hebben weten te bereiken

0-3 inmiddels
Precies mijn idee. Dat Astana kan er werkelijk helemaal niks van.
Inmiddels 0-5 haha.

Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Harribo schreef op donderdag 7 november 2019 @ 18:21:
Astana - Az
Valt me 2 dingen op:

0-4 inmiddels
Klopt, maar ze hebben teminste spelers uit de regio.

Niet zoals die ploeg gisteren die alles Brazilianen had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Deadsy schreef op donderdag 7 november 2019 @ 18:28:
[...]

Klopt, maar ze hebben teminste spelers uit de regio.
Nou dat is dan wrs ook het probleem.
Jammer, mooi stadion en zo, beetje sneu

Shaktar Donetsk is al jaren een Braziliaans elftal

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Jaap Stam heeft er geen spijt van dat hij bij Feyenoord is vertrokken. "Je hebt een visie en een manier van voetballen. Als ik dan zie dat het moeilijk gaat of er niet uit gaat komen, dan houdt het op", zegt de trainer in zijn eerste interview (met RTL) na zijn vertrek tien dagen geleden.
Dit soort uitspraken zijn als potentiële trainer niet bijzonder handig lijkt mij. Het is prima om als trainer een bepaald uitgangspunt te hebben maar daar moet je soms van af durven stappen (of in ieder geval aanpassingen kunnen maken om het beter te laten draaien). Zeker bij clubs die niet veel te besteden hebben - en zo werkt dat natuurlijk bij PEC Zwolle en Feyenoord - moet je met het materiaal werken dat je hebt.

En PSV krijgt een strafschop terwijl het buiten het strafschopsgebied hands was :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

PSV snel op voorsprong, dat is fijn!

Met VAR was dit trouwens nooit een strafschop. :')

[ Voor 42% gewijzigd door Quad op 07-11-2019 19:01 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zingo
  • Laatst online: 19-09 19:55
Voor de duidelijkheid, dat was geen penalty ;-)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:09
Toch lekker als je zo door je tegenstander en scheids geholpen wordt. Heeft PSV nodig op dit moment.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
Zingo schreef op donderdag 7 november 2019 @ 19:00:
Voor de duidelijkheid, dat was geen penalty ;-)
Dus de EL zit net als de CL vol met incompetente scheidsrechters.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
Om PSV te steunen (als echte fan) heb ik net linzensoep op. Lijkt te werken, staat al 0-1! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Fleximex schreef op donderdag 7 november 2019 @ 19:00:
Toch lekker als je zo door je tegenstander en scheids geholpen wordt. Heeft PSV nodig op dit moment.
Cadeautje van de scheids... :')

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Fleximex schreef op donderdag 7 november 2019 @ 19:00:
Heerlijk

Dat Linz zit vol goede moed en rennen veel maar daar blijft het voorlopig ook bij. Geen bijzondere acties gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Napo schreef op donderdag 7 november 2019 @ 18:59:
[...]

Dit soort uitspraken zijn als potentiële trainer niet bijzonder handig lijkt mij. Het is prima om als trainer een bepaald uitgangspunt te hebben maar daar moet je soms van af durven stappen (of in ieder geval aanpassingen kunnen maken om het beter te laten draaien). Zeker bij clubs die niet veel te besteden hebben - en zo werkt dat natuurlijk bij PEC Zwolle en Feyenoord - moet je met het materiaal werken dat je hebt.

En PSV krijgt een strafschop terwijl het buiten het strafschopsgebied hands was :+
Bij Reading moest ie weg omdat ie niet wilde wijken van z'n eigen visie terwijl ze tegen degradatie streden. Ben benieuwd of hij nog ergens aan de bak gaat komen op deze manier.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Deadsy
Zit qua transfers toch ergens iets niet goed.
Afellay op de tribune, Lato niet bij de selectie en Baumgartl verliest zijn plek aan de oude garde.

En Feyenoord vanavond op TV, dus ben er bang voor.
Is meestal vrij slecht wanneer hun live zijn en AZ een top pot speelt op Fox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Schakel net in, maar het spel gaat op en neer zo te zien. Psv beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Ihatarren en Gakbo mogen het wat mij betreft nu laten zien...
Het zijn toch van die toptalenten?

Bruma gaat ook geen man voorbij he? Alles terug
Nee ik vermaak me nog niet, gelukkig wel 0-1

[ Voor 33% gewijzigd door Harribo op 07-11-2019 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

PSV door bij winst zo te zien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Waarom zie ik de 1-1 aankomen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
Geen idee maar ik zie vooral een saaie niet boeiende wedstrijd... :/ Hopelijk is Feyenoord of de 2e helft leuker.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fleximex
Omdat PSV niet voetbalt. Er ligt echt wel ruimte tegen dit matige team.

En hierom: 18 doelpogingen LASK - 1 doelpogingen PSV. Echter wel maar 2 op doel van LASK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Psv is opbouwend zeer slecht.
En dat nog met Ihatarren en Gakbo erbij.
Ok ze missen een echte spits maar met deze talenten moet psv tegen dit middelmatige team toch kansen kunnen creëren?
Misschien is oa Ihatarren toch niet zo goed als wij denken of worden wijsgemaakt?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:37

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
@toolkist @Napo
Recent las ik nog een Engels opiniestuk over waarom hij weg moest. Samengevat kwam het er op neer dat hij een beetje aan modderde qua opstelling, niet echt knopen doorhakken, geen rigoureuze aanpassingen in de selectie als dat nodig leek, geen jeugd naar voren schuiven, etc. Daardoor kabbelde het team ook een beetje voort zonder echt progressie te boeken wat uiteindelijk ook begon te zorgen voor een gebrek aan vertrouwen en motivatie bij de spelers.

Dat klinkt dan ergens wel weer bekend. O-)

[ Voor 3% gewijzigd door Gonadan op 07-11-2019 19:52 ]

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Netjes hoor, van AZ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Harribo schreef op donderdag 7 november 2019 @ 19:51:
Psv is opbouwend zeer slecht.
En dat nog met Ihatarren en Gakbo erbij.
Ok ze missen een echte spits maar met deze talenten moet psv tegen dit middelmatige team toch kansen kunnen creëren?
Misschien is oa Ihatarren toch niet zo goed als wij denken of worden wijsgemaakt?
Vind vooral de spelers die ervoor moeten zorgen dat Ihattaren en Gakpo de bal moeten krijgen zeer slecht en ze staan te veel in de eigen 16.

En inplaats van dat er word opgebouwd word de bal maar naar voren geknald.

Ihattaren is top, maar is geen afmaker. Gakpo idem.
Ja ze kunnen goals maken maar het zijn geen echte afmakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Deadsy schreef op donderdag 7 november 2019 @ 19:55:
[...]
Vind vooral de spelers die ervoor moeten zorgen dat Ihattaren en Gakpo de bal moeten krijgen zeer slecht en ze staan te veel in de eigen 16.
Dat is ook waar. Toch verwacht ik meer, ze zijn nu praktisch onzichtbaar
Die Bruma kunnen ze er beter uithalen, die laat voorin niks zien

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Gonadan schreef op donderdag 7 november 2019 @ 19:52:
@toolkist @Napo
Dat klinkt dan ergens wel weer bekend. O-)
Als club zijnde zou ik Jaap Stam niet eens meer durven overwegen. Op basis van prestaties, opiniestukken* en uitspraken eigenlijk ongeschikt voor de functie als hoofdtrainer.

Geeft wellicht ook direct de waarde aan van de opleiding hoofdtrainer van de KNVB :+

Wellicht geschikt als specialisten trainer voor de defensie?

*Waar natuurlijk een lading zout moet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Harribo schreef op donderdag 7 november 2019 @ 19:58:
[...]

Dat is ook waar. Toch verwacht ik meer, ze zijn nu praktisch onzichtbaar
Die Bruma kunnen ze er beter uithalen, die laat voorin niks zien
A. Ćatić
R. Thomas
J. Teze
R. Ruiter
K. Mitroglou
O. Boscagli
T. Baumgartl

Dit zijn de reserves.
En Bruma heeft 15mln gekost, dus die moet toch kansen krijgen. Anders gaat men moeilijk doen omdat men geld heeft zitten weggooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:37

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Napo schreef op donderdag 7 november 2019 @ 19:59:
Als club zijnde zou ik Jaap Stam niet eens meer durven overwegen. Op basis van prestaties, opiniestukken* en uitspraken eigenlijk ongeschikt voor de functie als hoofdtrainer.

Geeft wellicht ook direct de waarde aan van de opleiding hoofdtrainer van de KNVB :+

Wellicht geschikt als specialisten trainer voor de defensie?

*Waar natuurlijk een lading zout moet
Opinie is inderdaad niet maatgevend, al is de gemiddelde journalistiek tegenwoordig gewoon opinie en mag met een pallet zout genomen worden.

De rode draad is echter onmiskenbaar wat mij betreft en ik denk inderdaad dat hij maar een stapje terug moet doen. Specifiek trainer voor de defensie of als assistent die zich daarop richt kan hij vast nog wat betekenen, maar als hoofdtrainer ben ik niet overtuigd.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Nou PSV draait voor geen meter maar dat boeit vanavond even niks. Pak die 0-1 er maar uit heren! We need it!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Deadsy
Typhone schreef op donderdag 7 november 2019 @ 20:05:
Nou PSV draait voor geen meter maar dat boeit vanavond even niks. Pak die 0-1 er maar uit heren! We need it!
Je hebt het weer eens gejinxed

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Terechte 1-1. En wat een matige keeper blijft Zoet. Die kost gewoon punten.

EDIT: Niet matig, gewoon nutteloos .

[ Voor 21% gewijzigd door PWM op 07-11-2019 20:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
PWM schreef op donderdag 7 november 2019 @ 20:07:
De 2--1 zal ook terecht zijn als het zo door gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Tis al 1-1

Sorry hoor maar zowel Gakbo als ihatarren doen dat wat ze moeten doen ook slecht.
Ik verwacht toch dat ze laten zien dat ze in zo'n wedstrijd een bal goed door kunnen spelen. Ze schieten beide een paar keer tegen een ander op

Psv slappe hap.
De reserves zijn idd ook niet best.
Zoet ook niet...

[ Voor 48% gewijzigd door Harribo op 07-11-2019 20:10 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:36
9 van Ajax waren gevaarlijker tegen Chelsea :')

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Het begint een beetje op Feyenoord-Porto te lijken. Het is een wonder dat het geen 4-1 staat.

EDIT: Je kan net zo goed geen keeper neerzetten 8)7

[ Voor 23% gewijzigd door PWM op 07-11-2019 20:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Er zijn er bij PSV een aantal die vinden dat ze niet mee hoeven te verdedigen, lijkt het op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Zoet.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• krissie100
  • Laatst online: 17:27
Wat een enorme slapheid, ongelooflijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Och och wat is die zoet slecht...

Begon met fouten in simpele passen voorin.
Tis wel duidelijk dat de gemiste spelers de slechtere maskeren

[ Voor 62% gewijzigd door Harribo op 07-11-2019 20:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Hier laat je als Nederland gewoon punten liggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ontslag van Bommel zal ook nog wel snel volgen gok ik zo.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:13
Alsjeblieft Toon, verlos Mark uit ons lijden en stel een fatsoenlijke coach op die wel een idee heeft waar die mee bezig is. Zoals bijv. de juiste spelers op een normale manier opstellen en niet elke speler het zelfvertrouwen doen wegnemen...

Anderhalf jaar aanmodderen, hier zit echt helemaal maar dan ook helemaal niks meer in.

[ Voor 15% gewijzigd door RobbertC op 07-11-2019 20:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zingo
LASK tegen FC Zwakzinnig PSV. Mijn god van Bommel stap zelf op voor we je eruit wuiven.

[ Voor 6% gewijzigd door Outerspace op 08-11-2019 10:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
RobbertC schreef op donderdag 7 november 2019 @ 20:13:
Alsjeblieft Toon, verlos Mark uit ons lijden en stel een fatsoenlijke coach op die wel een idee heeft waar die mee bezig is. Zoals bijv. de juiste spelers op een normale manier opstellen en niet elke speler het zelfvertrouwen doen wegnemen...
Wat een flauwekul, het zijn gewoon matige spelers die er nu staan.
Ze zijn nog niet in staat om fatsoenlijk over te tikken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maarten_E
PSV speelt als een onthoofde kip zonder kop.
Terechte voorsprong van Linz, hopen dat PSV dan iig nog een gelijkspel uit het vuur kan slepen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• krissie100
Iedereen begint meteen over Van Bommel, zijn nu een tijdje uit vorm maar daarvoor hebben ze toch gewoon goed gevoetbald met goede uitslagen!? Om nou meteen weer opportunistisch een coach te ontslaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy

Anderhalf jaar aanmodderen, hier zit echt helemaal maar dan ook helemaal niks meer in.
Ik zou zelf eens een babbeltje gaan hebben met de TD als ik Toon was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Tjongejonge die Sadilek laat zich voor de zoveelste keer makkelijk passeren. Hele zwakke schakel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
krissie100 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 20:15:
Iedereen begint meteen over Van Bommel, zijn nu een tijdje uit vorm maar daarvoor hebben ze toch gewoon goed gevoetbald met goede uitslagen!? Om nou meteen weer opportunistisch een coach te ontslaan...
De eerste seizoenshelft van vorig jaar was goed ja. Het elftal zette veel druk en klapte er altijd bovenop. Vanaf de winter waren ze het allemaal kwijt lijkt het wel. En dit jaar heb ik op een paar minuten na nog geen goede match gezien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
Vergeet niet dat Psv nog altijd zijn halve aanval mist, Bergwijn+Malen missen is gewoon een grote aderlating voor de aanval, en dus kansen afmaken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Harribo
Maarten_E schreef op donderdag 7 november 2019 @ 20:17:
Vergeet niet dat Psv nog altijd zijn halve aanval mist, Bergwijn+Malen missen is gewoon een grote aderlating voor de aanval, en dus kansen afmaken.
Maar die 2 camoufleren de rest zo blijkt nu.
Extreem slecht dit

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online

Van Bommel kan er geen zak aan doen dat er een aantal weigeren om mee terug te lopen. Zo is het steeds prijsschieten voor een dubbeltje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:13
Harribo schreef op donderdag 7 november 2019 @ 20:14:
[...]

Wat een flauwekul, het zijn gewoon matige spelers die er nu staan.
Ze zijn nog niet in staat om fatsoenlijk over te tikken.
Het zijn helemaal geen matige spelers. Nee, geen CL overwinteringsmateriaal, maar zeker beter dan wat ze nu laten zien.

Er is simpelweg totaal geen idee wat ze nu willen. Of ze simpelweg niet trainen ofzo. Sommige spelers worden direct geslachtofferd terwijl andere (Rosario, Sadilek, Zoet) maar mogen blijven aankloten zonder consequenties. Verder totaal onlogische opstellingen en bizarre wissels.

Ik las ergens (zelf niet nagerekend) dat PSV over heel 2019 op een seizoenstotaal van 68 punten zou komen. Dat kan en mag gewoon niet, er moet simpelweg ingegrepen worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fleximex
krissie100 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 20:15:
Rosario laten staan, terwijl ieder ander hem lang geleden al had vervangen. Hem dan ook nog eens aanvoerder maken.
Dat is al reden genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Met de geblesseerde Malen en Lammers speelt PSV eigenlijk continu zonder spits. Van Bommel lijkt niet te durven starten met Mitroglou en stelt liever een buitenspeler als spits op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Harribo schreef op donderdag 7 november 2019 @ 20:18:
[...]

Maar die 2 camoufleren de rest zo blijkt nu.
Extreem slecht dit
Yup, het is juist het middenveld en de verdediging die zo slecht zijn. Derhalve zeg, ga eens met de TD praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Zou Mitroglou erin doen, Gakbo is geen spits

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

PWM schreef op donderdag 7 november 2019 @ 20:07:

EDIT: Niet matig, gewoon nutteloos .
Die valt zoetjes aan flink door de mand....

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Deadsy
Wanneer gaat Unnerstahl eens een kans krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Nou dat was het dan, stond die man nou vrij daar of leek het zo!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:09
Mijn hemel, die gast kan vrij inkoppen. PSV jinxed de punten :/

XXXVI

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maarten_E
En dan vooral blijven zitten op de bank, Mark.
Ga eens aan de zijlijn staan en actief coachen, de spelers weten het niet meer blijkbaar, al vraag ik mij af of Mark het ook nog wel weet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Zo directe concurrent krijgt de punten flink in de schoot geworpen. Ze mogen blij zijn dat ze niet in de CL spelen right now. Zou met de verkeerde tegenstander flink krom af hebben kunnen lopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
3-1...die stond heerlijk vrij.
Zoet had hem ook niet verwacht zo te zien

Sorry hoor maar zie Ihatarren voor de zoveelste keer een fout maken daar voor.
Nu neemt hij weer een bal verkeerd aan.
Ik ben in elk geval lang niet overtuigd van het zogenaamde toptalent

[ Voor 14% gewijzigd door Harribo op 07-11-2019 20:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zingo
Oke, ben er nu echt helemaal klaar mee. Wat een stelletje kansloze verraders zijn het. Alle elf plus een beetje. Kom op, denk je man gewoon eens een keer. Het staat er allemaal bij en kijkt ernaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Harribo schreef op donderdag 7 november 2019 @ 20:30:
3-1...

Dat duurt nog wel een half jaar. Veel over zich heen gehad die jongen. Ga er maar aan staan!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:33

Herman

FP ProMod
LASK Linz; de nummer vier van de Oostenrijkse competitie van afgelopen seizoen met een jaarlijkse begroting van 12,5 miljoen... Het B-elftal van PSV zou hier nog geen moeite mee moeten hebben...

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
Harribo schreef op donderdag 7 november 2019 @ 20:30:
3-1...die stond heerlijk vrij.
Zoet had hem ook niet verwacht zo te zien

Klinkt als een echte kenner _/-\o_
Pagina: 1 ... 37 ... 152 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken