Schwaab... Vandaag haal ik de w weg en van de b maak ik een p... Reken maar uit...
Zijn standaard dingen die fout bij hem gaanTyphone schreef op donderdag 7 november 2019 @ 20:31:
[...]
Dat duurt nog wel een half jaar. Veel over zich heen gehad die jongen. Ga er maar aan staan!
Wat een slecht psv. Ajax had met 9 man hier al dik voor gestaan want zo goed is dat lask echt niet.
Edit : de 4e...wat afgang
[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 07-11-2019 20:33 ]
Misschien had ik moeten inzettenPWM schreef op donderdag 7 november 2019 @ 20:10:
Het begint een beetje op Feyenoord-Porto te lijken. Het is een wonder dat het geen 4-1 staat.
Hij stond alweer vrij!!!! Wat een totale afgang, Ik zie ook totaal geen ene passie.. leef voor je vak!!
Verwijderd
Narcist van Bommel kan zijn koffers pakken na vanavond!
[ Voor 5% gewijzigd door Outerspace op 08-11-2019 10:33 . Reden: Beetje netjes houden aub ]
Wanneer verlost de directie van PSV van Bommel uit zijn lijden... ?
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Stel vooral Schwaab op als je voor 10 miljoen een nuttige verdediger hebt gekocht. Laten staan is helemaal logisch natuurlijk.
Wat een prachtbaan is dat. Net zoiets als de rappers van tegenwoordig. Niets kunnen, dik betaald krijgen en gratis sporten.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
van Bommel, negativiteit en rancune. Als speler had hij dat vaak ook al, veel te veel bezig met negatieve zaken. PSV speelt ook echt heel bang. Kom je in de 1e helft al na 5 minuten voor, ga je 45 minuten terughangen. Als LASK dan eindelijk weer wat durft blijkt dat dit verdedigende PSV dat ook nog eens totaal niet kan.
Mijn clubje, Vitesse, speelt al seizoenen net zo. En wat is het kut.
Mijn clubje, Vitesse, speelt al seizoenen net zo. En wat is het kut.
een treffende spreuk
Niet alsof Baumgartl het zo geweldig doet.RobbertC schreef op donderdag 7 november 2019 @ 20:34:
Stel vooral Schwaab op als je voor 10 miljoen een nuttige verdediger hebt gekocht. Laten staan is helemaal logisch natuurlijk.
Nooitloekf2 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 20:34:
Wanneer verlost de directie van PSV van Bommel uit zijn lijden... ?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Die Bruma ook... Krijgt een bal, kan aanleggen, gaat ie hem weer breed spelen.
Om moedeloos van te worden die gozer, totaal geen gevoel voor een doelpunt
Om moedeloos van te worden die gozer, totaal geen gevoel voor een doelpunt
Wat mankeert die Zoet eigenljk?
Het is geen goede keeperDeruxian schreef op donderdag 7 november 2019 @ 20:35:
Inderdaad en als Lask nu een topploeg heeft maar er liggen genoeg gaten en mogelijkheden.
Ihatarren weer bal kwijt...
Edit: en weer Ihatarren de bal kwijt..
Nee hoor toptalent
Ihatarren weer bal kwijt...
Edit: en weer Ihatarren de bal kwijt..
Nee hoor toptalent
[ Voor 35% gewijzigd door Harribo op 07-11-2019 20:38 ]
Speelde de eerste wedstrijden prima, net zoals de andere aankopen. Daarna lijken ze allemaal het zelfvertrouwen kwijt te raken. Ook niet gek als je geen verder geen plan hebt in je spel, en een keeper waarvan je weet dat elk schot(je) raak kan zijn.Deadsy schreef op donderdag 7 november 2019 @ 20:35:
[...]
Niet alsof Baumgartl het zo geweldig doet.
Hoe laat moet ik je ophalen morgen? Gaan we samenZingo schreef op donderdag 7 november 2019 @ 20:36:
Pffft....ben er klaar mee. Ik ga een Ajax shirt kopen. F*ck kan nog beter jong PSV hier neerzetten.
Ik heb de afgelopen weken vaak gehoord "Als Ajax twee dragende spelers verliest, Tadic en Ziyech, dan gaan ze ook slechter spelen". Dat zal vast maar zo een totale instorting als dit PSV zal het vast niet zijn. Man, man, man wat een afgang.
/edit
Ik hoop dat GVVV in de beker niet aantreed met de sterkste selectie anders wordt het alleen eredivisie na de winterstop voor PSV.
/edit
Ik hoop dat GVVV in de beker niet aantreed met de sterkste selectie anders wordt het alleen eredivisie na de winterstop voor PSV.
[ Voor 22% gewijzigd door PolarBear op 07-11-2019 20:40 ]
Misschien dat de scheids nog 2 rode kaarten geeft aan linz bij 4-1...je weet het niet
Of de trainer die hem laat staan keer op keer!Deruxian schreef op donderdag 7 november 2019 @ 20:35:
En dan komt Feyenoord ook nog hierna, ze hadden beter AZ als laatste kunnen doen.PolarBear schreef op donderdag 7 november 2019 @ 20:38:
Ik heb de afgelopen weken vaak gehoord "Als Ajax twee dragende spelers verliest, Tadic en Ziyech, dan gaan ze ook slechter spelen". Dat zal vast maar zo een totale instorting als dit PSV zal het vast niet zijn. Man, man, man wat een afgang.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Mark heeft nog 2 wissels over, haal als statement lekker Zoet en Schwaab eruit zeg...Typhone schreef op donderdag 7 november 2019 @ 20:39:
[...]
Of de trainer die hem laat staan keer op keer!
Volkomen onbegrijpelijk.Deadsy schreef op donderdag 7 november 2019 @ 20:23:
Wanneer gaat Unnerstahl eens een kans krijgen?
Het is én een complete gatenkaas, én Zoet is het blijkbaar sinds een paar maanden compleet kwijt.
Hoe kan dit ineens...
Wat een aanfluiting.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Verdediging, op de linksback na, is goed genoeg. Het middenveld is het grootste probleem.
PSV heeft na Guardado, Pröpper en Van Ginkel gewoon geen fatsoenlijke middenvelders. Aanvallend brengt het niks. Maar omdat je dan met Pereiro en nu Ihattaren speelt (dus eigenlijk 4 aanvallers) kun je aanvallend nog wel een vuist maken.
Verdedigend brengt het middenveld nog veel minder. Nul druk op de bal, achteruit lopen tot de 16 en dan schijn drukzetten. Waardoor de tegenstander alle ruimte krijgt en de verdediging alles mag oplossen.
Rosario is gewoon een slapzak.
Zoet die het al een tijd niet heeft en rijkweidte lijkt te missen. Bij alle 4 de tegendoelpunten denk je toch: zou Unnerstall 'm wel gehad hebben.
Volgens mij zijn 99% van de PSV fans het eens over Unnerstall > Zoet, Rosario eruit en Dumfries aanvoerder.
PSV heeft na Guardado, Pröpper en Van Ginkel gewoon geen fatsoenlijke middenvelders. Aanvallend brengt het niks. Maar omdat je dan met Pereiro en nu Ihattaren speelt (dus eigenlijk 4 aanvallers) kun je aanvallend nog wel een vuist maken.
Verdedigend brengt het middenveld nog veel minder. Nul druk op de bal, achteruit lopen tot de 16 en dan schijn drukzetten. Waardoor de tegenstander alle ruimte krijgt en de verdediging alles mag oplossen.
Zoet die het al een tijd niet heeft en rijkweidte lijkt te missen. Bij alle 4 de tegendoelpunten denk je toch: zou Unnerstall 'm wel gehad hebben.
Volgens mij zijn 99% van de PSV fans het eens over Unnerstall > Zoet, Rosario eruit en Dumfries aanvoerder.
Nu willen ze wel. 4-1 achter Dat is dus precies wat er mis is. De angst, bommeltje heeft het er goed ingeramd. Zonde en heel slecht voor de coëfficiënten.
een treffende spreuk
Ach de bus richting naar onderen heeft hij 2 seizoenen al genomen.Ramzzz schreef op donderdag 7 november 2019 @ 20:41:
[...]
Volkomen onbegrijpelijk.
Het is én een complete gatenkaas, én Zoet is het blijkbaar sinds een paar maanden compleet kwijt.
Hoe kan dit ineens...![]()
Wat een aanfluiting.
Wat een demasqué.Fleximex schreef op donderdag 7 november 2019 @ 20:41:
Verdediging, op de linksback na, is goed genoeg. Het middenveld is het grootste probleem.
Het lijkt wel alsof de spelers Van Bommel willen lozen.
Dit is wel de manier.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Sadilek is om te janken maar serieus die Claus stond toch ook 2x vogelvrij aan de andere kant van de verdediging?Fleximex schreef op donderdag 7 november 2019 @ 20:41:
Ook de niet PSV fans hoor, al vind ik Dumfries toch ook armoedig als dat je aanvoerder is....Fleximex schreef op donderdag 7 november 2019 @ 20:41:
Ze hebben een mentale coach nodig en moet meer meters maken, ik zie alleen maar kruipende mensen in een omschakeling van wie dan ook.
Hoe slecht moet die Lato wel niet zijnHarribo schreef op donderdag 7 november 2019 @ 20:44:
[...]
Sadilek is om te janken maar serieus die Claus stond toch ook 2x vogelvrij aan de andere kant van de verdediging?
Gezellig, moeten we doen! Samen naar de kwart finale CL daarna?Typhone schreef op donderdag 7 november 2019 @ 20:38:
[...]
Hoe laat moet ik je ophalen morgen? Gaan we samen![]()
Nou we hebben gezien hoe Ajax het doet met twee spelers minder... Dat was natuurlijk maar uit tegen Chelsea, maar toch.PolarBear schreef op donderdag 7 november 2019 @ 20:38:
Verder denk ik niet dat het aan het missen van Malen of Bergwijn ligt dat er tot 2x toe iemand vanaf de 5-meterlijn vrij mag inkoppen. Dat het aanvallend wat minder is kan best. Maar verdedigend moet je Lask toch gewoon kunnen neutraliseren.
Regeren is vooruitschuiven
En weer een wedstrijd verneukt en weer gaat er helemaal niets gebeuren.
Sinds zijn seizoen van uitblinken (2015/16) is het inderdaad enkel slechter geworden en met als dieptepunt dat vrijwel alle afstandsschoten er tegenwoordig invliegen.Deadsy schreef op donderdag 7 november 2019 @ 20:43:
[...]
Ach de bus richting naar onderen heeft hij 2 seizoenen al genomen.
Het niet doorselecteren in het seizoen 2017/18 was al twijfelachtig maar nog een jaar met Zoet als vaste keeper is niet het niveau wat je moet nastreven
Super slecht dit hoor, dat LASK is echt een middelmatig team. En je dan toch zo weg laten spelen.
Hoe kun je als spelers dit laten gebeuren?carpebios schreef op donderdag 7 november 2019 @ 20:45:
En weer een wedstrijd verneukt en weer gaat er helemaal niets gebeuren.
En als coach?
Echt onverteerbaar.
Klopt. Het zijn ook geen super vededigers. Maar 2x mag er vrij voorzet gegeven worden. En als er dan een aantal spelers in de 16 staan en je middenvelders schijnverdedigen moet je een keuze maken.Harribo schreef op donderdag 7 november 2019 @ 20:44:
[...]
Sadilek is om te janken maar serieus die Claus stond toch ook 2x vogelvrij aan de andere kant van de verdediging?
Wellicht wachten die gewoon tot Van Bommel weg is, beetje zoals bij Feyenoord.Ramzzz schreef op donderdag 7 november 2019 @ 20:47:
Hoe kun je als spelers dit laten gebeuren?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Volg Leon Zwiers en verlos jezelf ook uit je lijden.Zingo schreef op donderdag 7 november 2019 @ 20:36:
Pffft....ben er klaar mee. Ik ga een Ajax shirt kopen. F*ck kan nog beter jong PSV hier neerzetten.
Leon Zwiers ja! Dat was ik effe vergeten! Ouwe Ajacied!
Goed, nu Advocaat de wonderdokter
Wat zal Gerbrands balen dat Dick al bezet is.
Wat zal Gerbrands balen dat Dick al bezet is.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Dickie: Ok jongens. Denk er aan. In het strafschop gebied mag alleen Vermeer de bal vast pakken.
Zat nog ff die herhalingen te kijken maar scherpe analyse! Middenvelders staan er maar dekken niemand. Daardoor krijgt de cv 2 spelers om zich heen, moet hij kiezen. Staat er 1 vrij. Zelfde geld voor Dumfries, die moet dan kiezen tussen de extra man bij de cv of degene naast hem.Fleximex schreef op donderdag 7 november 2019 @ 20:49:
[...]
Klopt. Het zijn ook geen super vededigers. Maar 2x mag er vrij voorzet gegeven worden. En als er dan een aantal spelers in de 16 staan en je middenvelders schijnverdedigen moet je een keuze maken.
Zelfs schoonpa gaat dit niet kunnen managen...Gonadan schreef op donderdag 7 november 2019 @ 20:49:
[...]
Wellicht wachten die gewoon tot Van Bommel weg is, beetje zoals bij Feyenoord.

Tweakers Meet-up in de ArenA!Zingo schreef op donderdag 7 november 2019 @ 20:45:
[...]
Gezellig, moeten we doen! Samen naar de kwart finale CL daarna?
No pyro, no party!!!DoeEensGek schreef op donderdag 7 november 2019 @ 20:58:
En Feyenoord zorgt alvast voor vuurwerk!
[Afbeelding]
[ Voor 38% gewijzigd door Qu3st op 07-11-2019 21:00 ]
Eens kijken of wat Feyenoord kan doen voor de coëfficiënten ranglijst!
Ach die loopt liever hand in hand in de zandbak.Ramzzz schreef op donderdag 7 november 2019 @ 20:59:
[...]
Zelfs schoonpa gaat dit niet kunnen managen...
Gelukkig gaat Feyenoord winnen vanavond.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Hopelijk nog iemand die aansluit in de polonaise!!!Quad schreef op donderdag 7 november 2019 @ 21:00:
Gelukkig gaat Feyenoord winnen vanavond.
Dumfries stond bij alle vier de tegendoelpunten volgens mij nog bij de cornervlag van de tegenstander. Leuk dat hij zoveel energie in een wedstrijd legt, maar die jongen is wereldkampioen uit positie lopen.Harribo schreef op donderdag 7 november 2019 @ 20:58:
[...]
Zat nog ff die herhalingen te kijken maar scherpe analyse! Middenvelders staan er maar dekken niemand. Daardoor krijgt de cv 2 spelers om zich heen, moet hij kiezen. Staat er 1 vrij. Zelfde geld voor Dumfries, die moet dan kiezen tussen de extra man bij de cv of degene naast hem.
Wat een droevige pot zeg, met Zoet als dieptepunt. Die 1-1 was houdbaar, de 2-1 verwerkt hij een slappe bal superslecht en bij die 4-1 kiest hij geen positie als de voorzet komt. Onbegrijpelijk hoe die opeens zo door het ijs zakt.
Ook een taktiek, rookgordijn leggen
Wat een drama dat PSV. Die gaat het nog heel moeilijk krijgen om 2e te worden.
Hopen dat Feyenoord weet te winnen. Dan is de schade voor Nederland nog enigszins beperkt deze week.
Hopen dat Feyenoord weet te winnen. Dan is de schade voor Nederland nog enigszins beperkt deze week.
PSN: Finally_Chris
Onbegrijpelijk? Op een sterke fase waar steeds discussie was of hij of Cillessen op hok moest na is het altijd al armoe geweest. Waarschijnlijk maak ik mijzelf hiermee niet populair maar die zak aardappelen is al jarenlang PSV onwaardig wat mij betreft.donleone83 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 21:01:
Wat een droevige pot zeg, met Zoet als dieptepunt. Die 1-1 was houdbaar, de 2-1 verwerkt hij een slappe bal superslecht en bij die 4-1 kiest hij geen positie als de voorzet komt. Onbegrijpelijk hoe die opeens zo door het ijs zakt.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Gewoon geel scheids, niets waarschuwing.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Feyenoord heeft er in ieder geval WEL passie in zitten.
Jaaaaaa penalty!!!!
Strafschop Feyenoord, lekker!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Was toch wel een overtreding dus terechtDoeEensGek schreef op donderdag 7 november 2019 @ 21:17:
Nou een penalty (cadeau?).
Hoppaaaaa lekker begin!!!! Nu moeten ze doorpakken.
Nou, dat wordt 1-4 voor Young Boys dus

Mooi, Feyenoord voor!
Mooi, Feyenoord voor!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dickie effect!
Ik heb Zoet altijd een goede clubkeeper gevonden. PSV is zn plafond maar dat is niks om je voor te schamen. Cilessen heeft ook maar 1 goede fase gehad in zn carrière als je zo beredeneert.Gonadan schreef op donderdag 7 november 2019 @ 21:05:
[...]
Onbegrijpelijk? Op een sterke fase waar steeds discussie was of hij of Cillessen op hok moest na is het altijd al armoe geweest. Waarschijnlijk maak ik mijzelf hiermee niet populair maar die zak aardappelen is al jarenlang PSV onwaardig wat mij betreft.
Volgens mij deelt hij net als Vermeer eerder bij Feyenoord gewoon mee in de malaise. Niet de oorzaak maar ook niet de oplossing.
Lekker begin bij Feyenoord ook al gaat er nog steeds heel veel mis.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dat spandoek! 
"Dick doesn't like Young Boys"
"Dick doesn't like Young Boys"
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Goede clubkeeper inderdaad, maar PSV zou eigenlijk een betere moeten hebben. Wat mij betreft is PSV inderdaad zijn plafond, maar is het plafond van PSV zelf nog een stuk hoger.ph4ge schreef op donderdag 7 november 2019 @ 21:21:
Ik heb Zoet altijd een goede clubkeeper gevonden. PSV is zn plafond maar dat is niks om je voor te schamen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Oei scheidsrechter toch... dat was een open kans geweest..
Onbegrijpelijk dat hij niet even voordeel geeft. Was een mooie aanval.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Voor de Eredivisie een goede keeper, maar als je in Europa iets wilt doen dan komt hij tekort.Gonadan schreef op donderdag 7 november 2019 @ 21:27:
[...]
Goede clubkeeper inderdaad, maar PSV zou eigenlijk een betere moeten hebben. Wat mij betreft is PSV inderdaad zijn plafond, maar is het plafond van PSV zelf nog een stuk hoger.
Hopelijk degradeert dit psv in de eredivisie
FTFYJoostje123 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 21:28:
Hopelijk degradeert dit psv in uit de eredivisie
Technisch allemaal nog steeds zwak maar als ze deze passie ook hadden gehad onder Stam hadden ze nooit zo laag gestaan in de ED.krissie100 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 21:11:
Feyenoord heeft er in ieder geval WEL passie in zitten.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Tapia speelt trouwens een stuk sterker dan Fer op dezelfde positie. Voegt verdedigend en voetballend meer toe.
Karsdorp speelt veel te slordig. Dickie is gecharmeerd van Geertruida dus hij moet wel echt beter gaan spelen.
Aaiiiii wat een kans...
Karsdorp speelt veel te slordig. Dickie is gecharmeerd van Geertruida dus hij moet wel echt beter gaan spelen.
Aaiiiii wat een kans...
[ Voor 5% gewijzigd door CR1691 op 07-11-2019 21:37 ]
Wat een slordigheid telkens. Ongelooflijk.
Haha hoe is dit geel? YB gaat weer lekker verder met toneelspelen. Is ook de enige kwaliteit van deze ploeg. Wat een acteurs
Van Bommel ziet nog volop perspectief :,(
Even over zoet&unnertal, is die laatste niet gewoon geblesseerd? want toch paar keer al robin ruiter in het hok gehad? Als het niet geblesseerd is ,dan is hij gewoon freakin 3e keeper?!
10 second ninja DONE
Wat is die Kokcu toch een enorm matige speler. Een keer leuk ingevallen tegen Emmen en nog steeds denken er mensen dat hij kan voetballen.
Ok, hij kan lekker als een kip zonder kop draven en de verdedigers afjagen. Maar dat is het dan ook wel.
Ok, hij kan lekker als een kip zonder kop draven en de verdedigers afjagen. Maar dat is het dan ook wel.
alles kan off-topic
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 18:47
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Hopelijk kan Feyenoord in de tweede helft het geduld bewaren en de overwinning pakken. Het kwam wat rommelig over de laatste minuten van de 1ste helft.
PSV zakt echt door het ijs nu ze bepalende spelers missen. Toch vraag ik me af hoe van Bommel een ploeg motiveert in een mindere periode. Het wordt wel tijd dat hij laat zien dat hij dat kan.
PSV zakt echt door het ijs nu ze bepalende spelers missen. Toch vraag ik me af hoe van Bommel een ploeg motiveert in een mindere periode. Het wordt wel tijd dat hij laat zien dat hij dat kan.
Als je niks zinnigs te zeggen hebt zeg dan gewoon niksAnkona schreef op donderdag 7 november 2019 @ 21:53:
Wat is die Kokcu toch een enorm matige speler. Een keer leuk ingevallen tegen Emmen en nog steeds denken er mensen dat hij kan voetballen.
Die jongen kan prima voetballen maar komt uit een mindere fase en speelt in een slordig en slechtdraaiend elftal. Ga er maar aanstaan als 19 jarige om dan de kar te trekken. Dat kunnen alleen de Messi’s van deze wereld.
Is één van de weinige spelers van Feyenoord die weet hoe hij vooruit moet spelen.Ankona schreef op donderdag 7 november 2019 @ 21:53:
Mopper liever op Karsdorp met al die zaadballen.
Feyenoord vecht voor deze wedstrijd, mooi te zien.
Karsdorp maakt het idd soms wel erg onnodig spannend maar hij zit er ook vaak juist goed bij.
alles kan off-topic
Wat een vies ventje, die nummer 13 van YB.
Trouwens knap irritant, die Lustenberger komt voor elk akkefietje zeuren bij scheidsrechter. Komt ie speciaal voor aanlopen van ver. Pffff
Naar ploegje dat YB. Maar wel even overleven nu. Zijn al een paar keer in de buurt geweest.
Best wel treurig.Harribo schreef op donderdag 7 november 2019 @ 22:08:
Feyenoord vecht voor deze wedstrijd, mooi te zien.
Onder Stam waren ze met geen gloeiend hete pook vooruit te branden, maar nu kunnen ze ineens wel opbrengen?
Ik moet nog zien of Feijenoord dit gaat volhouden. Iedere keer roept iedereen dat het lek boven is. Ik wil de pret niet drukken, maar ik zie het gewoon niet.
De scheidsrechter is waardeloos, fluit voor elke gele duikelpartij. Waardeloos.
Net als het spel van Feyenoord
Man wat is het allemaal matig.
Net als het spel van Feyenoord
Hoe kan dit GEEN geel zijn?
alles kan off-topic
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken