Hebben de internationale scheidsrechters iets tegen Nederlandse clubs? Je zou het bijna denken, dit is gewoon 2x geel en dus rood
Waardeloos van de scheids. Was gewoon een tweede keer geel.
PSN: Finally_Chris
YB raakt gefrustreerd. Nu koel blijven en tempo houden
alles kan off-topic
Wát een @#€&-+ploeg en scheids is ook weer heerlijk inconsequent. Ga maar slapen, voor ik mij verder op ga winden.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Die scheids heeft vast ook een zwitserse bankrekening.
Is er ergens een vliegtuig ongeluk geweest waar alle goede scheidsrechters overleden zijn en we hebben dit allemaal gemist?
Hij fluit wat snel en soms wat warrig maar niet partijdig.dr.lowtune schreef op donderdag 7 november 2019 @ 22:20:
Die scheids heeft vast ook een zwitserse bankrekening.
alles kan off-topic
Niet te vroeg juichenLeon Zwiers schreef op donderdag 7 november 2019 @ 22:26:
Nog 22 minuten volhouden. Gelukkig heeft PSV het stokje overgenomen als lachertje van Nederland

10 second ninja DONE
Kon geel zijn. komen we weer goed weg
alles kan off-topic
Er zit wel meer wil in dan in eerdere wedstrijden. En waar een wil is..
Godver. Die kutploeg gun je toch niks.
Portugezen zijn er niks bij
Ie? Hamstring?
Portugezen zijn er niks bij
Ie? Hamstring?
[ Voor 40% gewijzigd door D-e-n op 07-11-2019 22:29 ]
Jinx much...Leon Zwiers schreef op donderdag 7 november 2019 @ 22:26:
Nog 22 minuten volhouden. Gelukkig heeft PSV het stokje overgenomen als lachertje van Nederland
per aspera ad astra
JinxLeon Zwiers schreef op donderdag 7 november 2019 @ 22:26:
Wat slecht verdedigd
Die Ie is een grote vergissing.
Godver wat een kut moment om je te verstappen.
Sommige mensen moeten gewoon een temp ban krijgen tijdens wedstrijden
triest, ik vind dit zo'n matige club (YB dan he, maar dat ik het erbij moet zeggen
)

10 second ninja DONE
?Leon Zwiers schreef op donderdag 7 november 2019 @ 22:29:
2e nl club door de UEFA genaaid.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Balverlies Jorgensen, Karsdorp niet snel genoeg terug. Dan krijgt Ie het vervolgens op zijn bord.
alles kan off-topic
Sneu voor die jongen. Kan er helemaal niks aan doen maar wel echt op een heel pijnlijk moment.
Wat een naar ploegje dat YB. Hopen dat we nog iets kunnen creëren want dit moet je gewoon kunnen winnen.
Wat een naar ploegje dat YB. Hopen dat we nog iets kunnen creëren want dit moet je gewoon kunnen winnen.
Hadden al met 10 man moeten staan die yb
Hopen dat die Ie voorlopig niet meer speelt. Die is me toch bij een partij lullige tegengoals betrokken... en het is ook nog een huurling
[ Voor 29% gewijzigd door LZ86 op 07-11-2019 22:34 ]
uiteindelijk laat je het wel na om zelf de 2e goal te maken tegen deze amateurs
Precies, het had gewoon al 3-1 moeten staan. Jorgensen is het ook volledig kwijt.Deadsy schreef op donderdag 7 november 2019 @ 22:34:
uiteindelijk laat je het wel na om zelf de 2e goal te maken tegen deze amateurs
Feijenoord ook.Leon Zwiers schreef op donderdag 7 november 2019 @ 22:32:
[...]
Hopen dat die Ie voorlopig niet meer speelt. Die is me toch bij een partij lullige tegengoals betrokken... en het is ook nog een huurling
Die V/d Heiden had al een gele kaart, en net had hij zijn tweede moeten krijgen. Dat is dus rood.
Die amateurs spelen misschien niet flitsend of verfijnd, wel een stuk volwassener dan we in de ED gewend zijn.
alles kan off-topic
Ja het is ook veel te slordig. Van dit slappe elftal hoef je niet te verliezen of thuis gelijk tegen te spelen. Maar helaas is dit team nog niet zover dat het in staat is dit soort wedstrijden te winnen en te killen.
Dat bedrag dat ze ooit van Newcastle konden krijgen gaan ze nooit meer voor hem krijgendr.lowtune schreef op donderdag 7 november 2019 @ 22:35:
[...]
Precies, het had gewoon al 3-1 moeten staan. Jorgensen is het ook volledig kwijt.
Ondertussen staat Rangers 2-0 voor tegen porto
Berghuis onzichtbaar en raakt alles slecht. Behalve de penalty gelukkig. Sini kan en durft niet te scoren. Jörgensen is over zijn prime heen. Dus tijd om jeugd meer tijd te gunnen
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Betekent dat als je wint je het nog helemaal in eigen hand hebt. Als je niet wint ben je in principe klaar.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Elke aanval begint bij BerghuisOMX2000 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 22:38:
Berghuis onzichtbaar en raakt alles slecht.
[ Voor 25% gewijzigd door PWM op 07-11-2019 22:40 ]
Berghuis staat idd prima te ballen.
alles kan off-topic
Op dat laatste zal het wel neer gaan komen. Domme acties, geen scorend vermogen. Dickie mag er flink met de zweep over, maar dat zal ook niet genoeg zijn.ph4ge schreef op donderdag 7 november 2019 @ 22:39:
[...]
Betekent dat als je wint je het nog helemaal in eigen hand hebt. Als je niet wint ben je in principe klaar.
Als Feyenoord niet wint hebben ze altijd nog een kans. Alleen zie ik het niet gebeuren, namelijk de laatste 2 wedstrijden winnenph4ge schreef op donderdag 7 november 2019 @ 22:39:
[...]
Hij is ook meteen de enigeAnkona schreef op donderdag 7 november 2019 @ 22:41:
Berghuis staat idd prima te ballen.
Tapia doet het ook gewoon goed.
alles kan off-topic
Wat en k*t team dat YB. Tijden geleden dat ik me zo erg aan een tegenstander heb zitten ergeren.
Jorgensen ook wel vind ik.
Scouts van yb zitten vnl in Afrika zo te zien
Scouts van yb zitten vnl in Afrika zo te zien
Blijkbaar is een tegenstander helpen ook verboden...
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Eh die jongen is nog niet eens halverwege 20 ofzo? Het is meer een 'dolbergje' een goed seizoen en daarna niveau niet meer aangeraakt, verschil is dat hij iig nog wel de inzet heeft. Hij lijkt ook meer een 2e/shaduw spits te zijn, met kuit als bliksem afleider kwam hij beter (optimaal?) tot zijn recht.OMX2000 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 22:38:
Berghuis onzichtbaar en raakt alles slecht. Behalve de penalty gelukkig. Sini kan en durft niet te scoren. Jörgensen is over zijn prime heen. Dus tijd om jeugd meer tijd te gunnen
10 second ninja DONE
Nou, dat Europese avontuur is ook weer klaar. Nu maar zorgen dat we niet ook degraderen. Man man man.
Mag je niet zeggen van velen. Ben het wel met je eens, dit is absoluut het niveau niet dat je bij ons in de basis wil. Als het een talent is dat kan groeien, verhuur hem dan. Anders banken tot je iets beters hebt.Leon Zwiers schreef op donderdag 7 november 2019 @ 22:46:
Die kokcu moet banken. Die speelt al wekenlang zoooooo ontzettend kut. Ook vanavond weer waardeloos
alles kan off-topic
Ok scheids... Voordeel geven, vervolgens krijgt Young Boys een kans, en dan krijgen ze alsnog een vrije trap? Dat kan niet he.
Klopt! Maar iedereen speelt crappy! Haps vind ik nuttig spelen. De rest lijkt gecastreerd. Weinig lef en agressieLeon Zwiers schreef op donderdag 7 november 2019 @ 22:46:
Die kokcu moet banken. Die speelt al wekenlang zoooooo ontzettend kut. Ook vanavond weer waardeloos
Volgens mij functioneert hij gewoon niet samen met Toornstra. Dat is te aanvallend met teveel ruimte achter hem.Leon Zwiers schreef op donderdag 7 november 2019 @ 22:46:
4 minuten extra maar. Alleen de blessure van Ie duurde al langer.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Weer die fucking falende Jorgensen. Opgerot met die vent!
Jorgenson zondag laten banken en kijken of er in de jeugd wat rond loopt.
En bij Overmars vragen hoe hij zoveel geld heeft gekregen voor Dolberg.
Hij heeft veel te veel tijd nodig. Te traag handelen.ph4ge schreef op donderdag 7 november 2019 @ 22:48:
[...]
Volgens mij functioneert hij gewoon niet samen met Toornstra. Dat is te aanvallend met teveel ruimte achter hem.
4 minuten extra maar. Alleen de blessure van Ie duurde al langer.
En fluit maar af. Als dat er al niet i gaat
Jorgensen... .zo traag als stront maar als je dan een kans krijgt waar een beetje spits een neus voor moet hebben mis je die twee keer.
Die vent had ook al lang vervangen moeten zijn.
alles kan off-topic
Heeft Berghuis moeite met hard aangespeelde ballen? Dat leer je toch bij de F’jes.
Komop Feyenoord
Komop Feyenoord
20mln was het toch? Wat Newcastle er voor over had?
Van Geel vragen waarom hij dat geld niet aangenomen heeft.Deadsy schreef op donderdag 7 november 2019 @ 22:49:
Jorgenson zondag laten banken en kijken of er in de jeugd wat rond loopt.
alles kan off-topic
Omdat het geen goede TD was.Ankona schreef op donderdag 7 november 2019 @ 22:51:
[...]
Van Geel vragen waarom hij dat geld niet aangenomen heeft.
Erge teleurstelling. Wordt wel erg moeilijk zo. 2x winnen en dan hopen.
Dat is echt een mysterie.Ankona schreef op donderdag 7 november 2019 @ 22:51:
[...]
Van Geel vragen waarom hij dat geld niet aangenomen heeft.
Maar wat een rotseizoen! Gewoon jeugd minuten laten maken en klaarstomen voor heg volgend seizoen. Iederee wedstrijd die ze spelen word ik een jaar ouder.
Precies, zorgen dat je niet degradeert en voor de rest het seizoen als opleiding gebruiken.OMX2000 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 22:52:
[...]
Dat is echt een mysterie.
Maar wat een rotseizoen! Gewoon jeugd minuten laten maken en klaarstomen voor heg volgend seizoen. Iederee wedstrijd die ze spelen word ik een jaar ouder.
1-1 is ben ik bang ook terecht. YB heeft ook betere kansen gehad dan Feyenoord.
Het gat met Ajax is echt gigantisch.
Pffff hoe kan je dit nou niet winnen. Ongelooflijk. Na die 1-1 moet je in een veel hoger tempo die gasten bij de keel grijpen. Dit was niet goed genoeg.
Het is vooral het gat met AZ waar men zich zorgen over moet maken.PWM schreef op donderdag 7 november 2019 @ 22:53:
1-1 is ben ik bang ook terecht. YB heeft ook betere kansen gehad dan Feyenoord.
Kleinere begroting, betere jeugd, meer perspectief.
Hij is bijna 29, dus zou nu op zijn top moeten zijn. Of er net overSagat schreef op donderdag 7 november 2019 @ 22:44:
[...]
Eh die jongen is nog niet eens halverwege 20 ofzo? Het is meer een 'dolbergje' een goed seizoen en daarna niveau niet meer aangeraakt, verschil is dat hij iig nog wel de inzet heeft. Hij lijkt ook meer een 2e/shaduw spits te zijn, met kuit als bliksem afleider kwam hij beter (optimaal?) tot zijn recht.
Met zowel kokcu als met jorgensen heb ik zoiets van wie dan wel? De laatste weken zagen we ipv kokcu fer, die deed het ook niet bepaald geweldig, en berghuis in de spits vond ik ook niet goed..........sinisterra is ook een hele karige speler wmb.......wat dat betreft kan je idd jeugh wel een kans geven, veel slechter dan dit gaat het niet worden.
10 second ninja DONE
Heeft Feyenoord niet gewoon te grote schoenen aan?Deadsy schreef op donderdag 7 november 2019 @ 22:55:
[...]
Het is vooral het gat met AZ waar men zich zorgen over moet maken.
Kleinere begroting, betere jeugd, meer perspectief.
Was ook gewoon echt een kutploeg dat yb. Buiten die gast die er al af had gemoeten echt een zuigploeg.
Feyenoord heeft helaas de kwaliteit niet om zulke smerige ploegen eruit te tikken
Feyenoord heeft helaas de kwaliteit niet om zulke smerige ploegen eruit te tikken
Jorgensen heeft een, misschien anderhalf seizoen bovengemiddeld gespeeld, maar het is altijd een extreem beperkte spits geweest.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
gawdamnVos schreef op donderdag 7 november 2019 @ 22:55:
[...]
Hij is bijna 29, dus zou nu op zijn top moeten zijn. Of er net over

10 second ninja DONE
Zou graag eens de salarissen van de spelers willen zien.DoeEensGek schreef op donderdag 7 november 2019 @ 22:56:
[...]
Heeft Feyenoord niet gewoon te grote schoenen aan?
Want ik denk dat ze vergeleken met AZ bizar veel kwijt zijn aan salarissen
Zou zo’n gastje zich nou af vragen hoe die het de volgende keer beter zou doen?Ankona schreef op donderdag 7 november 2019 @ 22:50:
Jorgensen... .zo traag als stront maar als je dan een kans krijgt waar een beetje spits een neus voor moet hebben mis je die twee keer.
Die kan zich beter filmpjes gaan kijken van echte spitsen.
Vroeg me trouwens af waarom die IE doorloopt. Als hij een grote stap neemt en tackelt krijgt ‘ie gewoon geel. Kan hij daarna eruit.
Lopen uit op degene die onder ons staan qua coëfficiënten, België pakt evenveel punten. Had slechter gekund.Deadsy schreef op donderdag 7 november 2019 @ 22:52:
Weer een Europese ruk week
Ik heb laatste kwartier van Feyenoord gezien, nou daar zat niet veel idee achter.
Punten deze week in onze coëfficiëntenregio:
— Michel Abbink (@sportzeloot) 7 november 2019
BEL: 0,8
NED: 0,8
OEK: 0,4
TUR: 0,4
OOS: 0,6
[ Voor 24% gewijzigd door Qu3st op 07-11-2019 23:00 ]
Het treurige van dit alles is is dat je geen tweede spits kunt brengen om iets te forceren.
Vente is verhuurd zonder een alternatief terug te halen en Bannis moest mee met onder de 17. Gevolg geen tweede spits op de bank. Dickie ziet het in ieder geval goed dat je aan Narsingh ook geen flikker hebt.
Vente is verhuurd zonder een alternatief terug te halen en Bannis moest mee met onder de 17. Gevolg geen tweede spits op de bank. Dickie ziet het in ieder geval goed dat je aan Narsingh ook geen flikker hebt.
Klopt, maar het had zoveel beter kunnen zijn.Qu3st schreef op donderdag 7 november 2019 @ 22:58:
[...]
Lopen uit op degene die onder ons staan qua coëfficiënten, België pakt evenveel punten. Had slechter gekund.
Nou dat soort zaken bedoel ik en niet alleen de spelers, ook alles eromheenDeadsy schreef op donderdag 7 november 2019 @ 22:58:
[...]
Zou graag eens de salarissen van de spelers willen zien.
Want ik denk dat ze vergeleken met AZ bizar veel kwijt zijn aan salarissen
Met Zoet op goal voor PSV niet! En Feyenoord heeft geen idee volgens mij.Deadsy schreef op donderdag 7 november 2019 @ 22:59:
[...]
Klopt, maar het had zoveel beter kunnen zijn.
Ook ervoor denk ik.DoeEensGek schreef op donderdag 7 november 2019 @ 23:00:
[...]
Nou dat soort zaken bedoel ik en niet alleen de spelers, ook alles eromheen. Geld moet wel opgehoest worden en ik gok dat ja het kampioenschap links en rechts lucratieve contracten getekend zijn.
Word toch al jaren gezegd dat Feyenoord spelers weet te halen omdat ze nog steeds in staat zijn om hoge salarissen te betalen.
Je hoeft geen 4-3-3 te spelen. Sterker nog, daar heb je op het moment helemaal het materiaal niet voor.Sagat schreef op donderdag 7 november 2019 @ 22:56:
Met zowel kokcu als met jorgensen heb ik zoiets van wie dan wel? De laatste weken zagen we ipv kokcu fer, die deed het ook niet bepaald geweldig, en berghuis in de spits vond ik ook niet goed..........sinisterra is ook een hele karige speler wmb.......wat dat betreft kan je idd jeugh wel een kans geven, veel slechter dan dit gaat het niet worden.
Sinisterra heeft zich goed ontwikkeld maar is nog niet waar hij moet zijn, geef Larsson liever de voorkeur.
Het middenveld is gewoon te zwak. Tapia is goed maar krijgt zelden de kans. Toornstra is erg nuttig en eigenlijk de ruggengraat van het team. Maar het blijft een niet meer dan redelijke speler dus veelzeggend dat juist hij zo belangrijk is.
Jorgensen moet gewoon verpatst worden. Krijg je niets meer voor, loopt alleen maar in de weg.
alles kan off-topic
Jorgensen rendeerde door de snelheid en inzicht van de mensen om hem heen. Toen hij met Elia, Kuyt, El Ahmadi, Vilhena etc om zich heen speelde. Die zorgenden wel voor de beweging om een verdediging stuk te spelen waarna hij alleen nog maar af hoefde te maken.FirePuma142 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 22:57:
Jorgensen heeft een, misschien anderhalf seizoen bovengemiddeld gespeeld, maar het is altijd een extreem beperkte spits geweest.
alles kan off-topic
Karsdorp heeft het ook zwaar met zichzelf zeg, lekker deprimerend interview.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Inderdaad. Hij mist mensen om zich heen.Ankona schreef op donderdag 7 november 2019 @ 23:11:
[...]
Jorgensen rendeerde door de snelheid en inzicht van de mensen om hem heen. Toen hij met Elia, Kuyt, El Ahmadi, Vilhena etc om zich heen speelde. Die zorgenden wel voor de beweging om een verdediging stuk te spelen waarna hij alleen nog maar af hoefde te maken.
Ik vond Jorgensen prima spelen.
Je verwacht toch niet dat hij in zijn eentje tussen 5 yb's ff makkelijk scoort?
De kans die hij kreeg was een bal op kniehoogte met een speler van yb ernaast.
Ik ergerde me meer aan Gokcu, die bal móet tussen de palen.
Al met al heeft feyenoord naar zijn mogelijkheden gespeeld en gestreden.
De verwachtingen zijn gewoon te hoog. Feyenoord is geen psv of Ajax.
Young Boys vond ik ook een goede ploeg.
Nee Psv, dát was pas schandalig slecht.
Erg jammer van het resultaat, maar ik ben toch echt wel blij met wat ik heb gezien. Deze spelers hadden veel voor elkaar over. Spelers die helemaal afgeschreven waren hebben tot de laatste minuut gestreden. Uiteindelijk is een gelijkspel terecht.
Nee het is allemaal geen top kwaliteit. Het verschil met een sterk Ajax is gigantisch. Maar ik zie meer dan genoeg verbetering met het tijdperk Jaap Stam. Ben behoorlijk optimistisch wat nog gaat komen.
Nee het is allemaal geen top kwaliteit. Het verschil met een sterk Ajax is gigantisch. Maar ik zie meer dan genoeg verbetering met het tijdperk Jaap Stam. Ben behoorlijk optimistisch wat nog gaat komen.
Eens. Een aantal sterke punten waren ook zichtbaar. Nu hopen dat Dick dat snel in een werkende formule weet te kneden.Lekkerboeie86 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 23:34:
Erg jammer van het resultaat, maar ik ben toch echt wel blij met wat ik heb gezien. Deze spelers hadden veel voor elkaar over. Spelers die helemaal afgeschreven waren hebben tot de laatste minuut gestreden. Uiteindelijk is een gelijkspel terecht.
alles kan off-topic
Wil je nou serieus Botje terug naast vd Heijden?Leon Zwiers schreef op donderdag 7 november 2019 @ 22:32:
[...]
Waarom speelt Senesi niet?
Niks gezien vanavond ivm een etentje maar als ik de laatste pagina's een beetje doorscroll kwam het puntenverlies van Feyenoord niet geheel onverwacht. Waarom stemt het merendeel in de poll van Opslaghond vanmiddag dan toch voor winst Feyenoord? Overschatting, of Rotterdamse arrogantie? 
*die Rotterdamse arrogantie is een grapje he, ga daar aub niet serieus op in.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Denk eerder wishful thinking. Had zelf een hard hoofd mbt PSV, maar volgens mij dacht ook iedereen dat ze wel even zouden winnen n
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dit YB had je gewoon van kunnen winnen. Niet dat je ze zo weg zou spelen maar er zit echt wel meer voetbal in de spelers van Feyenoord. Dat kwam er maar voor een deel uit. YB speelde veel fysieker en professioneler. Viel de vorige keer ook al op. Als er geen VAR is dan werkt toneelspelen. YB snapt dat, Feyenoord niet.dvdkiwi schreef op donderdag 7 november 2019 @ 23:59:
Niks gezien vanavond ivm een etentje maar als ik de laatste pagina's een beetje doorscroll kwam het puntenverlies van Feyenoord niet geheel onverwacht. Waarom stemt het merendeel in de poll van Opslaghond vanmiddag dan toch voor winst Feyenoord? Overschatting, of Rotterdamse arrogantie?
alles kan off-topic
De fans van psv willen Hiddink terug. Geen idee wat die man nu doet, maar zou die wel willen?
De fans. Als in allemaal?DoeEensGek schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 07:56:
De fans van psv willen Hiddink terug. Geen idee wat die man nu doet, maar zou die wel willen?
Met een fitte Bergwijn en Malen na de interlandbreak gaat PSV zich gewoon plaatsen voor de volgende ronde.
Het kan nog alle kanten op. Ook met alleen thuiswinst op Rangers kan Feijenoord zich plaatsen.ph4ge schreef op donderdag 7 november 2019 @ 22:52:
Erge teleurstelling. Wordt wel erg moeilijk zo. 2x winnen en dan hopen.
Geen uitsupporters van FC Utrecht zondag bij de wedstrijd in Amsterdam, zonde. Brengt dan toch een heel andere sfeer. Ze zouden 500 kaarten krijgen en wanneer deze verkocht zouden zijn zouden ze er nog eens 100 tot 150 bij kunnen krijgen, snap sowieso niet waarom dat dan niet direct in de verkoop gaat, maar de gemeente Amsterdam houdt dit nu tegen omdat er onvoldoende politie capaciteit is...
Bron: https://www.ajaxshowtime....t-boycotten-duel-met-ajax
Bron: https://www.ajaxshowtime....t-boycotten-duel-met-ajax
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken