Of, iedere idioot met een fluit mag in de CL fluitenTyphone schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 22:41:
Ik zit te denken of mijn woede komt door mijn Ajax bril maar ik zie genoeg mensen van andere clubs hetzelfde zeggen en betwijfelen. Tja wat moet ik daar nu mee? Hebben we echt zoveeeeel pech met dit soort scheidsrechters? Is het illuminati confirmed?
komt desboods nog 10+ minuten reservetijd, scheids fluit pas af bij 5-4jaapstobbe schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 22:41:
nog nooit zo gehoopt dat Ajax een gelijkspel haalt!!
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Minimaal 7simons schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 22:43:
Ok we kunnen inzetten op de extra tijd, ik zeg 6 minuten erbij
had die prutspartij van vrijdag in 1x goed gemaaktjaapstobbe schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 22:43:
Alvarez komop man
9 minimaal en dan deze keer te laat affluitensimons schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 22:43:
Float like a butterfly, sting like a bee.
7 minuten.simons schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 22:43:
nggyu nglyd
Waarschijnlijk wel jaMartinusz schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 22:43:
[...]
9 minimaal en dan deze keer te laat affluiten
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
nggyu nglyd
In een aanval mis je je verdedigers niet hèDeadsy schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 22:44:
2 man meer en dan nog Ajax zo ver laten komen
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Achterin de bal rondspelen houd je ook niet vol.Montaner schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 22:45:
[...]
In een aanval mis je je verdedigers niet hè. Maar lekker optimistisch doorgaan en zo de 5-4 op de neus krijgen.
Aanvallen en de bal achter schieten is toch weer een minuut of 2.
Je mist nu neres en ziyech
[ Voor 64% gewijzigd door CCJJVV op 05-11-2019 22:46 ]
nggyu nglyd
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
nggyu nglyd
Advantage should not be applied in situations involving serious foul play, violent conduct or a second cautionable offence unless there is a clear opportunity to score a goal. The referee must send off the player when the ball is next out of play, but if the player plays the ball or challenges/interferes with an opponent, the referee will stop play, send off the player and restart with an indirect free kick, unless the player committed a more serious offence.
Bron: https://www.theifab.com/laws/chapter/32/section/94/
Dat hij door liet spelen is dus te begrijpen hoewel ik het geen duidelijke goal scoring opportunity vond op dat moment. De gele kaart van Blind is overigens gewoon terecht natuurlijk, daar is niets op af te dingen behalve dat het een domme tackle was.
De gele kaart van veltman daarna is gewoon pech hebben. Het is heel pietleuterig, maar zijn arm zat niet strak tegen zijn lichaam aan maar bewoog er licht vanaf. Daarnaast ging de bal recht op goal. Het is enorm harsh, maar ik snap ergens wel dat de scheidsrechter hem geeft. Zo'n bal kan twee kanten op vallen.
Daarbij denk ik ook dat half nederland zou schreeuwen als de situatie anderom was geweest, dit is altijd met de randgevallen denk ik.
alles kan off-topic
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Engelse zijn de nieuwe Duitsers
[Streamable: 2019-11-05 22-41-28]https://streamable.com/gkgex
3-1 Valencia
Zoiets valt mee nu.
nggyu nglyd
Kom op joh, dit is gewoon langs het lichaam.Zingo schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 22:47:
De gele kaart van veltman daarna is gewoon pech hebben. Het is heel pietleuterig, maar zijn arm zat niet strak tegen zijn lichaam aan maar bewoog er licht vanaf. Daarnaast ging de bal recht op goal. Het is enorm harsh, maar ik snap ergens wel dat de scheidsrechter hem geeft. Zo'n bal kan twee kanten op vallen.
DUGG
[ Voor 23% gewijzigd door LZ86 op 05-11-2019 22:50 ]
Op zo’n afstand niet meer. Veltman gewoon nooit meer opstellen joh.toolkist schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 22:49:
[...]
Kom op joh, dit is gewoon langs het lichaam.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
nggyu nglyd
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:14
Dat wordt veel napraten door de analisten en lezen morgen.
nggyu nglyd
Wat denk je zelf...Grindtegel schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 22:51:
4-4 daar had ajax van tevoren voor getekend, iedereen blij nu?
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Ajax heeft een 4-1 voorsprong niet over de streep weten te trekken. Man man man.tweakduke schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 22:51:
Chelsea heeft hem niet kunnen winnen tegen 9 man van Ajax. Desondanks een zuur gevoel met 1 punt na deze avond.
Dat wordt veel napraten door de analisten en lezen morgen.
goedkoop horloge.Sempy schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 22:51:
consequent weer 5 seconde te vroeg
alles kan off-topic
nggyu nglyd
[ Voor 69% gewijzigd door tweakduke op 05-11-2019 22:54 ]
I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.
Ja wel die hebben cillessenST10©DE schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 22:50:
Van Valencia ga je niet zo maar winnen...
Tjonge wat een scheids was dat. Ongelooflijk. Alles is een kaart.
Penalty vond ik ook onterecht.
Gelukkig nog gelijk
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
XXXVI
[ Voor 4% gewijzigd door Holk op 05-11-2019 22:57 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken