Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:14
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Bij FIFA iig niet, dan fluit ie ook meteen. Maar of dat in het echt ook zo is.SinergyX schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 22:30:
[...]
Dat is toch enkel bij direct rood? Dit was beide keren geel (met resultaat rood).
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Ach, gezien vorige wedstrijd en nu weer. Ajax mag niet van Chelsea winnenjaapstobbe schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 22:31:
1 ding is zeker Ajax kan hier NOOIT meer winnen, dus ze moeten een punt proberen te pakken.
Oooho je bedoelt de game? Daar is voordeel regel ook tot 10 seconde, daar kan je bij 'krijgen van geel' (maar voordeel) ook nooit rood krijgen, zelfs geen 2x geel, niet bepaald realistisch beeldTerranova schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 22:31:
[...]
Bij FIFA iig niet, dan fluit ie ook meteen. Maar of dat in het echt ook zo is.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
....
Hands, dat is toch geel?
alles kan off-topic
Incl muur!
[ Voor 17% gewijzigd door Quad op 05-11-2019 22:32 ]
nggyu nglyd
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Gewoon hopen dat Valencia niet wint.Polycom schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 22:31:
Lekker in de Europa League spelen na de winter. Door die nazi Italiaan.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Is een Chelsea speler, dus die blijft in de borstzakPompi schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 22:33:
Waar is hier de gele kaart voor hands?
Ze vonden het geen penalty omdat arm tegen lichaam was en deflectie en harsh dat er een 2de geel werd gegeven. Maar verder dat het "on" is.Martinusz schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 22:33:
Wat zeggen de Engelse commentatoren ervan?
Doe normaal man.simons schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 22:33:
Tja en dan vraagt men zich af waarom soms een scheidsrechter wordt afgerost
knip, troll
[ Voor 15% gewijzigd door Outerspace op 05-11-2019 23:52 ]
Toedels, hoor de uitslag en evt. schorsingen morgen wel.
En de UEFA mag eens heel goed in de spiegel kijken.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Hoor enkel stukje van lokale gast, die blijven nog steeds bij die eerste gele kaart hangen, in hun ogen had het of/of moeten zijn (dus dat geval enkel Blind).Martinusz schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 22:33:
Wat zeggen de Engelse commentatoren ervan?
Maar nu zegt die ander dat Veltman deze niet kreeg door hands, maar door het direct zeuren tegen de scheids.. geen idee.
[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 05-11-2019 22:34 ]
Was niet in het strafschop gebied.Verwijderd schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 22:33:
Waarom krijgt Rick James geen geel voor hands?
Verwijderd
En bedankt.
Krijgt vast een groot bedrag overgemaakt.
Heb dit nog nooit meegemaakt, wat een vreselijke vent
[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 05-11-2019 22:36 ]
De UEFA in de spiegel kijken? Doen die al lang niet meer, die kijken alleen naar hun salaris.Maarten_E schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 22:34:
Ik heb hem uitgezet en ga slapen.
[ Voor 84% gewijzigd door CCJJVV op 05-11-2019 22:35 ]
Ehh ja.... Iemand afrossen kan ik nooit begrijpen. Hooguit als ze je familie iets aandoen.simons schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 22:33:
Tja en dan vraagt men zich af waarom soms een scheidsrechter wordt afgerost
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Hoezo, volledig Ajax aan te rekenenDanny.G schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 22:35:
Als de scheidsrechter hier niet voor op z'n flikker krijgt, weet ik het ook niet meer..
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
These are my principles. If you don't like them, I have others.
alles kan off-topic
nggyu nglyd
Ze stonden 4 - 1 achter, normaal is het dan afgelopen niet zo heel vreemd dus.Verwijderd schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 22:34:
Ze doen net alsof ze de CL winnen zeg. Supporters de hele wedstrijd niet gehoord en nu ruig doen.
Ajax staat nu 500 milj in de minAnkona schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 22:36:
Hee, dat heeft Overmars snel geregeld! Ben benieuwd hoeveel hij ervoor heeft moeten betalen.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Ik ben daar teveel liefhebber voor om zo te juichen, zelfs als ajax dit zou overkomen.Marc3l schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 22:36:
[...]
Ze stonden 4 - 1 achter, normaal is het dan afgelopen niet zo heel vreemd dus.
K to the KillaZ
Idem, ik ga dit echt niet verder kijken. Ik vind het flauw om altijd maar met het achterdochtige vingertje te wijzen, maar hier klopt echt helemaal niets van.Maarten_E schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 22:34:
Ik heb hem uitgezet en ga slapen.
Geel had ook gekund voor die Martinez, toch vol op z'n enkel.dutchgio schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 22:37:
Fluiten voor een beenblessure kan ook al. Dit slaat echt alles
Dus niet alles zo somber in zien, scheids doet nog een beetje voor Ajax
En dan ook nog de 2e wedstrijd achter elkaarMadDogMcCree schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 22:37:
[...]
Idem, ik ga dit echt niet verder kijken. Ik vind het flauw om altijd maar met het achterdochtige vingertje te wijzen, maar hier klopt echt helemaal niets van.
idd, onderzoek en volgende week wedstrijd overspelen. Maar ja, UEFA, bij voetbal gaat het anders dan bij andere sporten.Harribo schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 22:37:
Ik vind dat zo'n scheids hier niet mee weg mag komen, zoveel kaarten steeds te trekken
alles kan off-topic
En Higler.Leon Zwiers schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 22:39:
Ik zal niet meer klagen over Gozubuyuk, Blom en Makkelie.
Deze scheids slaat echt alles.
nggyu nglyd
Ik zeg het zelfs nog erger.Ankona schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 22:39:
[...]
idd, onderzoek en volgende week wedstrijd overspelen. Maar ja, UEFA, bij voetbal gaat het anders dan bij andere sporten.
De UEFA zal deze week zeggen alles bekeken te hebben en dat de scheids alles goed gedaan heeft.
Ik ga maar niet meer van een punt uit
Oh dat onderzoek komt er en dan krijgt Ajax weer een boete, zoals vorige keer tegen Valencia. Want meer dan 5 geel is automatisch boete. Was vorige keer ook zo en daar kan je sowieso niets aan doenAnkona schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 22:39:
[...]
idd, onderzoek en volgende week wedstrijd overspelen. Maar ja, UEFA, bij voetbal gaat het anders dan bij andere sporten.
Civiele zaak aanspannen tegen de scheids en de schade bij hem claimen.Terranova schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 22:40:
[...]
Oh dat onderzoek komt er en dan krijgt Ajax weer een boete, zoals vorige keer tegen Valencia. Want meer dan 5 geel is automatisch boete. Was vorige keer ook zo en daar kan je sowieso niets aan doen
alles kan off-topic
En Ajax weer een vette boete geven wegens 'wangedrag' van de spelers...Deadsy schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 22:40:
[...]
Ik zeg het zelfs nog erger.
De UEFA zal deze week zeggen alles bekeken te hebben en dat de scheids alles goed gedaan heeft.
Nee, die heb ik vrij laag zitten
Maar het is overduidelijk dat Chelsea door moet. Eerst in Amsterdam al, en dan 2 pingels en 2 x rood nu.
Ze moeten wel van Valencia winnen, anders is 't alsnog over.
nggyu nglyd
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken