Vergeleken met Promes van vorige wedstrijd was dit wel gewoon buitenspel, maar tot 2x toe is de beslissing tegen Ajax. En hier werd niet eens langer dan een paar seconden naar gekeken.Outerspace schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 22:23:
[...]
Laat je eens niet zo kennen. Als je goed keek hief iemand buitenspel op en was het dus geen buitenspel.
Jij snapt het niet wat ik zeg...Deadsy schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 22:22:
[...]
uh neen.
Als het zo blijft heeft Chelsea 6 punten, Lille 4 punten en Ajax 9 punten.
Als het zo blijft dan staat bij een gelijk aantal punten Ajax boven Chelsea aangezien Ajax het betere onderlinge resultaat heeft.
Ja hoor, daar gaan we. Tottenham 2.0 kom er maar in.
En daar gaan we weer
Float like a butterfly, sting like a bee.
Wat een klote scheidsrechter zeg.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ben die scheids wel zat
Niet normaal toch
Niet normaal toch
ik denk dat ik hem maar uitzet, we weten allemaal hoe dit gaat eindigen.
Deze scheids...Je hoort dan meteen af te fluiten. Dan kan het ook geen penalty zijn
Ha... ha... ha... hahaha.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ja daaaaag ***scheids.
[ Voor 13% gewijzigd door Aghanim op 05-11-2019 22:27 ]
Sorry mijn fout, las de verkeerde naam,
Fuck met 9 man
WTF 9 man nog en een pingel
[ Voor 40% gewijzigd door Lord Sheep op 05-11-2019 22:26 ]
2 man eraf man man man
Float like a butterfly, sting like a bee.
Lol, dit is inpakken.. 9 man door. Wtf.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Rood Veltman!? Hoe dat dan? Kut Veltman.
Kennen zei je @Outerspace ? UEFA mwa mwa. Wat een BULLSHIT!
Kennen zei je @Outerspace ? UEFA mwa mwa. Wat een BULLSHIT!
[ Voor 45% gewijzigd door Typhone op 05-11-2019 22:26 ]
Heerlijk Veltman
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Uhm, hoezo is dit een dubbele rode kaart én een penalty?

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Wat dom.. man man, gaat lastig worden zo..
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Nou 2 verdedigers erbij voor 2 aanvallers en hopen op het beste...
dit gaat echt niet goed
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Veltman terecht. Maar toch geen geel dan?
Veltman mag terug naar Amsterdam zwemmen wat mij betreft.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
6-4 voor chelsea Eindstand. Wat een onrecht.
Pleur op dit, bewuste naaiactie dit. 100%. Bij rood mag je toch geen voordeel geven? Dan kan er ook nooit een penalty komen...
Man dit wordt genieten 30 minuten
[ Voor 75% gewijzigd door SinergyX op 05-11-2019 22:27 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Scheids krijgt een bontjas voor z'n vrouw mee
Wtf?! Dit heb ik nog niet eerder gezien!
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Hij heeft zijn arm naast zijn lichaam, het is wel duidelijk dat Chelsea moet winnen.
En blind maakt een overtreding nadat op hem een overtreding wordt gemaakt. Waar dan nog het schot van de penalty uit komt.
Chelsea moet en zal winnen. Hoe corrupt wil je het hebben (en dat zeg ik als Feyenoorder)
Trollen hoeft ook nu niet
[ Voor 81% gewijzigd door tweakduke op 05-11-2019 22:33 ]
WTF 2 centrale verdedigers eruit... DAFUQ !!!!
wtf, zet hem net aan. Is die scheids betaald?
alles kan off-topic
Wow. Die van Blind is terecht, maar mijn god, daar is een scheidsrechter die een non-actief verdiend.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik kan me niet voorstellen dat dit ooit eerder is gebeurt in de CL

Chelsea heeft een flinke bijdrage gedaan aan het scheidsrechters pensioen fonds?
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 20:33
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Dit is echt heel bizar, de kaart van Blind kan in inkomen, maar dit is zwaar bestraft.
Chelsea gaat dus wel winnen vanavond hoe moet je dit nog redden?
Chelsea gaat dus wel winnen vanavond hoe moet je dit nog redden?
Ik was van het veld gelopen
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Ga maar douchen, die wedstrijd moet over.
alles kan off-topic
Wat een trieste opmerking van jou.
[ Voor 13% gewijzigd door tweakduke op 05-11-2019 22:33 . Reden: Quote aangepast ]
Er was nog geld over dat ze niet aan transfers konden uitgeven...
Nee, geel.P.O. Box schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 22:28:
veltman zelfs direct rood? wat idioot
Die had toch al geel uit eerste helft die flinke duw?P.O. Box schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 22:28:
Hij trok eerst geel, daarna rood. Of ik moet het verkeerd hebben gezien (of ze hebben in de herhaling het Blind moment verward met het Veltman momentP.O. Box schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 22:28:
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Dat ie voordeel geeft is goed, dat hoort. Dat ie Blind geel geeft is goed, dat hoort.Holkers schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 22:28:
Scheidsrechter had moeten fluiten voor de overtreding op Blind en dan was dit alles niet gebeurd
Maar dat daarna? Geen penalty en geen geel... Bizar dit.
Wat een farce. Bij Blind moet hij gewoon fluiten voor de overtreding die op hem wordt gemaakt. Dan is wat er daarna gebeurt niet meer relevant.
Kaart van Veltman kan je geven, maar is wel heel zwaar gestraft.
Kaart van Veltman kan je geven, maar is wel heel zwaar gestraft.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
blind had vrije trap mee moeten krijgen en veltman had nooit kunnen gebeuren na de overtreding van blind toch? los van dat het sowieso onzin was
Dit gaan ze nooit overleven.
⏩ PVOutput☀️
Valencia ondertussen 1-1 dus Europa league lijkt wel zeker! Ook een mooi resultaat
Omgekochte spaghettivreter
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Voordeel bij rood mag niet toch? Tenminste zo is het in de FIFA game en die volgen wel de regels normaal.toolkist schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 22:29:
[...]
Dat ie voordeel geeft is goed, dat hoort. Dat ie Blind geel geeft is goed, dat hoort.
Fucking bullshit dit. Dit mag en kan toch niet eens. Jezus... Kut... Fuck...
Hij moet gewoon voordeel geven en dat deed ie. Wat dat betreft niks te klagen...P.O. Box schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 22:29:
blind had vrije trap mee moeten krijgen en veltman had nooit kunnen gebeuren na de overtreding van blind toch? los van dat het sowieso onzin was
Als Ajax hier nog een punt wete weg te halen is het knap. Maar ik geef ze 0 kans met deze scheids.
Nu al 4-4.
⏩ PVOutput☀️
Die zit geld te tellenAghanim schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 22:30:
Waarom doet de VAR dan niks in deze serie van vreemde besluiten?
Nee en dan kunnen die acties elkaar nooit opvolgen.Terranova schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 22:29:
[...]
Voordeel bij rood mag niet toch? Tenminste zo is het in de FIFA game en die volgen wel de regels normaal.
Ja daar is ie al.
10-4 zometeen?
Inderdaad: Situatie door laten spelen -> Wordt geen voordeel (geen goal), dus fluiten voor eerste overtreding. Bizarre actie dit.toolkist schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 22:29:
[...]
Dat ie voordeel geeft is goed, dat hoort. Dat ie Blind geel geeft is goed, dat hoort.
Doet Ajax nou een PSV'tje?
Aparte scheidsrechter zullen we maar zeggen.
Aparte scheidsrechter zullen we maar zeggen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken