Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik zag net de elleboogstoot waardoor de AZ-speler twee tanden verloor ...
Heb ik het gemist of kwam die Griek ermee weg zonder een kaart?

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21:27
OPSLAGHOND schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 19:36:
Ik zag net de elleboogstoot waardoor de AZ-speler twee tanden verloor ...
Heb ik het gemist of kwam die Griek ermee weg zonder een kaart?
Oh wacht, lees nu terug dat het niet eens geel was... bizar

[ Voor 8% gewijzigd door Holk op 27-10-2019 19:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Holkers schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 19:37:
[...]

Oh wacht, lees nu terug dat het niet eens geel was...
Nope geel had het moeten zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 22:09

Typhone

Who Dares Wins

Holkers schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 19:27:
Die 70-jarige boer bij PSV met z’n rode kaart. Ga je koeien melken bejaarde, als ik z’n zoon was geweest had ik het centrum gebeld voor een spoedopname
_O-

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Holk
Het is toch een raar idee. Ajax die een voorsprong heeft van 6 punten, wetende dat Ajax jaar in jaar uit achter een nummer 1 heeft ‘gejaagd’ die vaak met meer punten voor stond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:45

Herman

FP ProMod
Jaap Stam zou in een interview na de wedstrijd gezegd hebben dat hij zelf gaat nadenken over zijn positie.

Wellicht dat hij overweegt om zelf op te stappen. Op zich wel nobel om af te zien van een afkoopsom. Wel twijfel ik of Feyenoord op dit moment een betere trainer voor de groep kan kiezen.
Stam zal i.i.g. wel balen dat hij niet nog een paar jaartjes bij PEC is gebleven....

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Herman schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 19:53:
Jaap Stam zou in een interview na de wedstrijd gezegd hebben dat hij zelf gaat nadenken over zijn positie.

Wellicht dat hij overweegt om zelf op te stappen. Op zich wel nobel om af te zien van een afkoopsom. Wel twijfel ik of Feyenoord op dit moment een betere trainer voor de groep kan kiezen.
Stam zal i.i.g. wel balen dat hij niet nog een paar jaartjes bij PEC is gebleven....
Misschien binnenkort bij PSV aan de slag 😃

Ik heb veel verbazingwekkende dingen gezien vanmiddag, maar de kwaliteiten van Zoet vielen toch wel het meest op. De derde en vierde goal had hij gewoon moeten hebben. Ik denk echt dat je met een andere keeper direct meer punten haalt.

[ Voor 18% gewijzigd door Aghanim op 27-10-2019 19:59 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Herman schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 19:53:

mwoah... het werd hem in de mond gelegd. er was een dubbele vraag waarop hij antwoordde: ik denk overal over na... maar dat sloeg echt niet op zijn positie, dat geloof ik gewoon niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:29
Az gaat ineens de toppers winnen, al moet ik zeggen dat PSV wel behoorlijk gehavend was en dan ook nog die vroege rode kaart. Niet echt gelijkwaardige krachtmeting.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PickleRick
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-08 12:45
Deadsy schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 19:18:
[...]

En het is niet alsof PSV geen geld heeft om uit te geven.
Zoals ik aan het begin van het seizoen al zei, ik vind dat PSV deze zomer de verkeerde prioriteiten had qua transfers.

En het is ook niet zo alsof Ajax al zijn geld zit uit te geven.
Het enige verschil is dat Ajax al voor uitgaande transfers kon handelen (en dat voor de verandering ook een keer deed) en vervangers binnen kon halen. PSV moest wachten op het transfergeld van Lozano voordat ze hier verder mee konden.

Verder weet ik niet of het verkeerde prioriteiten waren, maar ze hebben duidelijk geen goede linksback kunnen vinden. Angelino wordt enorm gemist, want er komt nu nul gevaar meer van die kant.

Daarnaast is me vandaag vooral duidelijk geworden dat de bank van PSV niet sterk genoeg is, al moet ik Ajax ook maar zien als ze Tadic, Ziyech én van de Beek zouden missen. Combinatie van pech en (extreem) domme kaarten, samen met gewoon twee goede tegenstanders (laten we Utrecht en AZ hierin niet tekort doen), hebben PSV nu op achterstand gezet.

Steam: Pickle Rick

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
PSV heeft in mijn ogen gewoon een heel erg slecht middenveld. Of Guti of Hendrikx of Rosario nou speelt, het is allemaal niks. Als je dan voorin je 3 topspelers mist dan merk je dat zij vaak vanaf het middenveld samen uitgespeelde kansen opzetten. Doordat zij ontbraken moest het middenveld voetballend meer brengen vandaag en dat liep niet bepaald goed. Overigens valt Bruma mij ook tegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Martinusz schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:01:
Az gaat ineens de toppers winnen, al moet ik zeggen dat PSV wel behoorlijk gehavend was en dan ook nog die vroege rode kaart. Niet echt gelijkwaardige krachtmeting.
Klopt, ze missen 5 basisspelers (waarvan 4 bepalend en ik er één nooit in de basis zou zetten), en starten dan met een speler totaal uit vorm die volkomen terecht rood krijgt.

Geen beste start, een beroerde uitvoering.

En AZ laat momenteel ook nog eens in Nederland het mooiste voetbal zien.

Feyenoord was op papier al kansloos, daar was geen verrassing.

Maar de waan van de dag overheerst hier wel weer een beetje, vorige week kwam Ajax nog erg goed weg met punten tegen RKC, en dan zegt een voetbalcommentator zoiets als "dit Ajax is de eredivisie ontstegen" 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door Ramzzz op 27-10-2019 21:10 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:31

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Han schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 16:11:
Dat gevoel heb ik ook...

Kan nooit zo zijn dat en PSV verliest, Ajax wint en zelfs Max Verstappen de GP van Mexico wint. Zo’n zondag lijkt mij schier onmogelijk. Mocht Ajax vanmiddag winnen van Feyenoord dan hoeft Max niet van start te gaan, wordt toch niks dan :P
QFT. :D

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 23:24
Ik lees net het begin van een stuk op VI.nl over de mandekking die Feyenoord in de problemen bracht. Helaas kan ik het hele stuk niet lezen (paywall) maar wat ik me afvraag: spelen ploegen anno 2019 überhaupt nog met mandekking?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22:28

Qu3st

Dit was te verwachten, maar je kunt beter weer het Maasgebouw in gaan, het bestuur is het probleem!
Ongeveer 300 teleurgestelde en boze Feyenoordsupporters hebben zich zondagavond bij trainingscomplex 1908 verzameld. Daar komt later op de avond de spelersbus met Feyenoordspelers en staf aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
PickleRick schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:07:
[...]

Het enige verschil is dat Ajax al voor uitgaande transfers kon handelen (en dat voor de verandering ook een keer deed) en vervangers binnen kon halen. PSV moest wachten op het transfergeld van Lozano voordat ze hier verder mee konden.
Dat kon PSV ook, gezien de transfer van Bruma ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:00
[...]

Verder weet ik niet of het verkeerde prioriteiten waren, maar ze hebben duidelijk geen goede linksback kunnen vinden. Angelino wordt enorm gemist, want er komt nu nul gevaar meer van die kant.

Daarnaast is me vandaag vooral duidelijk geworden dat de bank van PSV niet sterk genoeg is, al moet ik Ajax ook maar zien als ze Tadic, Ziyech én van de Beek zouden missen. Combinatie van pech en (extreem) domme kaarten, samen met gewoon twee goede tegenstanders (laten we Utrecht en AZ hierin niet tekort doen), hebben PSV nu op achterstand gezet.
Voordat ze Lozano verkocht hadden waren ze al druk bezig met Bruma en deze is dacht ik ook gehaald voordat Lozano verkocht was.

Terwijl een nieuwe centrum verdediger en linksback toch wel de prioriteit hadden. Aangezien Angelino en Schwaab vertrokken waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:00
Qu3st schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:41:
Dit was te verwachten, maar je kunt beter weer het Maasgebouw in gaan, het bestuur is het probleem!

[...]
Zolang ze niemand over de kling jagen, heb ik er helemaal geen moeite mee. Je zal maar supporter van dat stel verliezers zijn.

Als ik vrij mag spreken, dan zou ik het schavot op de Coolsingel neerzetten met een doos rotte tomaten en eieren ernaast. Wie het eerst 3x raakgooit krijgt een seizoenskaart.

Godsamme, wat is Feijenoord toch een armoedig elftal. Maar goed, na regen komt zonneschijn zullen we maar denken.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

al moet ik Ajax ook maar zien als ze Tadic, Ziyech én van de Beek zouden missen.
Dan wordt het iets als Huntelaar, Neres, Promes aangevuld met een Traoré of Lang. Daar moet je in de meeste wedstrijden toch nog prima mee uit de voeten kunnen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Gonadan schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:35:
[...]

Dan wordt het iets als Huntelaar, Neres, Promes aangevuld met een Traoré of Lang. Daar moet je in de meeste wedstrijden toch nog prima mee uit de voeten kunnen.
En als die ook geblesseerd zijn hebben we ook nog Siem de Jong, Labyad en Marin (en laten we wel zijn er jaren geweest dat dit een top middenveld zou worden genoemd).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:57
Voor Ajax wordt het zaak creativiteit op het middenveld te vinden/kopen en een sterke back ergens ophalen in de winterstop die de positie van Veltman op kan vangen.

Mazra zal ook wel niet blij zijn maar Dest heeft zich stormachtig ontwikkeld en staat terecht op die positie.

Tadic moet zijn vorm hervinden en Ziyech moet nauwkeuriger worden en niet zomaar ballen in gaan leveren. Hopelijk heeft Neres vertrouwen kunnen tanken en dan kunnen we met goede moed richting opnieuw overwintering in CL en de 35ste titel.

Maar die gretigheid die ontbrak en die laksheid die erin is geslopen na de eerste helft is onacceptabel in een CL (elke) wedstrijd. Dus ze moeten en kunnen nog steeds veel beter!

Verder Labyad en Marin moven en dan ben ik tevreden :p

discogs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Qu3st schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:41:

[...]
Gaat er lekker aan toe! Foute wedstrijd gekozen. Hadden beter na Fortuna acte de présence kunnen geven 🙅‍♂️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:18

OMX2000

By any means necessary...

mavaros schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:25:
[...]

Zolang ze niemand over de kling jagen, heb ik er helemaal geen moeite mee. Je zal maar supporter van dat stel verliezers zijn.

Als ik vrij mag spreken, dan zou ik het schavot op de Coolsingel neerzetten met een doos rotte tomaten en eieren ernaast. Wie het eerst 3x raakgooit krijgt een seizoenskaart.

Godsamme, wat is Feijenoord toch een armoedig elftal. Maar goed, na regen komt zonneschijn zullen we maar denken.
De spelers zijn niet allemaal slecht. Maar er zitten geen slimmigheidjes in. Er wordt geen team gesmeed, geen verrassende opstellingen. Normaal strijd Feyenoord als een malle, maar ik vond het heel opvallend dat er geen enkele kaart is getrokken. Dat lijkt mooi. Maar dan weet je ook dat niemand er echt hard op heeft geklapt.

Ik vond het lafjes. Ja de 1e helft was bedroevend. Maar in de aanval kwamen er wel een soort van gevaarlijke aanvallen voor Feyenoord, maar die werden wel zo enorm slecht benut. Jörgensen was aan het klungelen, en Sini is geen killer. Hij rent en rent en vecht, maar komt gewoon te kort.

Als ik Stam zie coachen is het alsof ik Blind zie. Te rustig, en achteraf alles teveel relativeren. Alsof er geen beleving is. Irriteert! Ook die kauwgom steeds, kap daar mee man!

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Typhone schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:49:
[...]

Gaat er lekker aan toe! Foute wedstrijd gekozen. Hadden beter na Fortuna acte de présence kunnen geven 🙅‍♂️
Goede teksten vliegen ook over en weer :X , check dit filmpje:

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

loewie1984 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:40:
Maar die gretigheid die ontbrak en die laksheid die erin is geslopen na de eerste helft is onacceptabel in een CL (elke) wedstrijd. Dus ze moeten en kunnen nog steeds veel beter!
Wat had jij dan gewild? Dat ze door gingen om Feyenoord te vernederen en die tien te halen?
Na een goede eerste helft sta je 4-0 voor een ligt Feyenoord op z'n rug. Na rust was Feyenoord duidelijk niet van plan om nog voor de winst te gaan dus kan je hem rustig en gecontroleerd uitspelen. Ajax kwam niet meer in de problemen en je spelers hoeven niet meer tot het uiterste te gaan. Geen blessures en energie sparen. Ik vind dat juist volwassen gezien de waarde van sommige spelers en het drukke programma.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
D-e-n schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 19:18:
[...]

Maar dan vraag ik me af waar Ayoub is? Dat was bij Utrecht een hele gewaardeerde speler. Die kan toch niet slechter zijn dan wat Fer laat zien nu? En ik blijf me afvragen waarom we de Tapia van Peru hier nooit zien.

Vandaag was er overigens maar een middenveld van twee man. Dat werkt sowieso niet.
Ayoub? Die zit achter de playstation.

alles kan off-topic

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:57
Qu3st schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:56:
[...]

[Twitter]
Een goed gesprek dat gaat heel veel opleveren.

Vraag me af of Feyenoord niet gewoon helemaal door de ondergrens gaat en onderin het rechter rijtje terecht komt, eind December.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Hoop voor Feyenoord dat ze een goede pot neerzetten tegen VVV, anders zal de kuip veel lege plekken hebben in de volgende thuis pot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 01:08
[...]

[Twitter]
YouTube: Boze Ajax-fans belagen spelersbus: ‘Uitstappen!’ - RTL NIEUWS

Voor de mensen die denken dat het alleen bij Feyenoord kan ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 18:45
Eencellige lopen overal... En bij elke club.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
DoeEensGek schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 22:17:
[...]

Dus oppakken en op een waddeneiland dumpen.
Criminalteitscijfers gaan omlaag, iedereen blij.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LZ86
DoeEensGek schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 22:17:
[...]

Yup. Ik schaam me als Feyenoordsupporter voor deze eencelligen. Enige woordkennis die ze hebben bestaat uit “kanker” en “joden”. Maar goed. Die lopen bij alle clubs helaas.

Jammer dat de politie niet meteen van de gelegenheid gebruikmaakt om al die helden even een mugshot en stadionverbod aan te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Leon Zwiers schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 22:18:
[...]

Yup. Ik schaam me als Feyenoordsupporter voor deze eencelligen. Enige woordkennis die ze hebben bestaat uit “kanker” en “joden”. Maar goed. Die lopen bij alle clubs helaas.

Jammer dat de politie niet meteen van de gelegenheid gebruikmaakt om al die helden even een mugshot en stadionverbod aan te doen.
Denk dat het tuig van de grote clubs echt wel bekend is bij de politie, waarschijnlijk ook voor andere dingen.
De voetbalwet moet gewoon aangepast worden.

Meld plicht voor al deze idioten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavaros
OMX2000 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:52:
[...]

De spelers zijn niet allemaal slecht. Maar er zitten geen slimmigheidjes in. Er wordt geen team gesmeed, geen verrassende opstellingen. Normaal strijd Feyenoord als een malle, maar ik vond het heel opvallend dat er geen enkele kaart is getrokken. Dat lijkt mooi. Maar dan weet je ook dat niemand er echt hard op heeft geklapt.

Ik vond het lafjes. Ja de 1e helft was bedroevend. Maar in de aanval kwamen er wel een soort van gevaarlijke aanvallen voor Feyenoord, maar die werden wel zo enorm slecht benut. Jörgensen was aan het klungelen, en Sini is geen killer. Hij rent en rent en vecht, maar komt gewoon te kort.

Als ik Stam zie coachen is het alsof ik Blind zie. Te rustig, en achteraf alles teveel relativeren. Alsof er geen beleving is. Irriteert! Ook die kauwgom steeds, kap daar mee man!
Ik ben blij dat je nog iets positiefs ziet in Feijenoord.

Ik zag een team dat binnen 10 minuten het liefst terug naar de kleedkamer wilde. Binnen die 10 minuten was het over en uit. Vakkundig gesloopt, zoals ze het hier zeggen.

Feijenoord is geen seconde in de wedstrijd bedreigend geweest. Dat lag niet eens aan de wil of kunde. Feijenoord kreeg Champions League voetbal om hun oren in het begin. Daar kan bijna niemand tegenop.

Als Ajax vol gas had blijven geven, dan was het 15-0 geworden. Dat deden ze jammergenoeg niet, maar de boodschap is wel duidelijk aan Rotterdam gegeven; Dit is niet jullie tijdperk!

Qua trainers maakt het volgens mij ook niks uit. Ik blijf erbij dat geen enkele toptrainer dit team aan de praat gaat krijgen.

Terwijl ik dit tik, moet ik aan Louis van Gaal denken. Die man heeft normaal gesproken het geluk aan zijn kont hangen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Best lullig dat er lui waren met een vooruitziende blik die, met een hockeyclub onderweg naar Zwitserland, even dreigende teksten wilden uiten en onverrichter zake tegengehouden werden door de Polizei. Het had er stukken beter uitgezien vandaag als die hun betoog hadden kunnen houden van tevoren. Dan waren ze gewaarschuwd en hadden ze vandaag met 22 man kunnen voetballen tegen Ajax - wat hoognodig was - een gewaarschuwd man telt immers voor twee nietwaar ;).

Just kidding uiteraard maar ik wil wel even inhaken op een klein deel van die supporters die over fitheid beginnen: daar hebben ze wel een punt. Het is eind oktober en sommige spelers zijn nog niet fit. Hoe dan!?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• LZ86
En wat denken ze te bereiken.....

Alsof die spelers nu zeggen:
"Ja sorry, we wisten niet dat we moesten winnen. Goed dat jullie het zeggen."

En dan vervolgens alsnog alle potjes winnen verder?
Typhone schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 22:23:
[...]
Just kidding uiteraard maar ik wil wel even inhaken op een klein deel van die supporters die over fitheid beginnen: daar hebben ze wel een punt. Het is eind oktober en sommige spelers zijn nog niet fit. Hoe dan!?
Dat is inderdaad echt bizar. En de schuld van een v Bodegom en Troost.
We hebben geen Algemeen Directeur, geen Technisch Directeur, geen scouting en geen geld. Wat doet die twee nou eigenlijk? Daar begint het. Wel beleid willen bepalen, vervolgens niets regelen en met niet fitte oud spelers op de proppen komen die dus keihard door het ijs zakken.

Deze 2 nietsnutten lopen veilig buiten beeld terwijl Stam alles op zijn bord krijgt.
Kijk, dat ie met die onbegrijpelijk opstelling tegen een Ajax in Amsterdam begint is van den zotte. Maar verloren had je vandaag toch wel

[ Voor 74% gewijzigd door LZ86 op 27-10-2019 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 18:45
Leon Zwiers schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 22:18:
[...]

Alweer een stadion verbod... En dat is dan ook het probleem. Het feyenoord publiek is nu ook te verdeeld.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Stadionverboden hebben 0 zin zolang de controle bij de stadions niet 100% waterdicht is.
Dat gajes komt toch wel binnen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:07

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Triest dat er supporters zijn die denken dat ze dingen kunnen eisen op deze manier. Het verschil was wel pijnlijk groot, Feyenoord werd compleet overklast. Ik vraag me ook af wat deze supporters verwachten van Feyenoord op dit moment. Dit repareer je niet even met een andere trainer, al vrees ik dat Stam de kerst niet haalt.

PSV is erg kwetsbaar, na afgelopen wedstrijd is het team wat er dit keer stond door schorsingen en blessures niet best. Ajax heeft tot dusver geen last van blessures, maar ik denk wel dat Ajax dit beter kan opvangen. De selectie is veel breder en stabieler dan PSV, dat blijkt wel.

AZ heeft goede zaken gedaan dit weekend :)

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:18

OMX2000

By any means necessary...

mavaros schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 22:22:
[...]

Ik ben blij dat je nog iets positiefs ziet in Feijenoord.

Ik zag een team dat binnen 10 minuten het liefst terug naar de kleedkamer wilde. Binnen die 10 minuten was het over en uit. Vakkundig gesloopt, zoals ze het hier zeggen.

Feijenoord is geen seconde in de wedstrijd bedreigend geweest. Dat lag niet eens aan de wil of kunde. Feijenoord kreeg Champions League voetbal om hun oren in het begin. Daar kan bijna niemand tegenop.

Als Ajax vol gas had blijven geven, dan was het 15-0 geworden. Dat deden ze jammergenoeg niet, maar de boodschap is wel duidelijk aan Rotterdam gegeven; Dit is niet jullie tijdperk!

Qua trainers maakt het volgens mij ook niks uit. Ik blijf erbij dat geen enkele toptrainer dit team aan de praat gaat krijgen.

Terwijl ik dit tik, moet ik aan Louis van Gaal denken. Die man heeft normaal gesproken het geluk aan zijn kont hangen.
Van Gaal of van Marwijk.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LZ86
Op een van de filmpjes hoor je Berghuis zeggen “ het is goed dat jullie er zijn, misschien wordt de club nu een keer wakker”. Dit zegt genoeg over de sfeer binnen de club op dit moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Leon Zwiers schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 22:23:

[...]

Dat is inderdaad echt bizar. En de schuld van een v Bodegom en Troost.
We hebben geen Algemeen Directeur, geen Technisch Directeur, geen scouting en geen geld. Wat doet die twee nou eigenlijk? Daar begint het. Wel beleid willen bepalen, vervolgens niets regelen en met niet fitte oud spelers op de proppen komen die dus keihard door het ijs zakken
En precies die spelers worden allemaal vroegtijdig gewisseld. Had je net zo goed jeugd erin kunnen gooien. Alsof die het beter/slechter gedaan zouden hebben. Geloof ik niks van.

Aan de andere kant blij dat ik me enkel mag ergeren aan een hopeloos uit vorm zijnde Dusan Tadic ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
OPSLAGHOND schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 22:29:
Stadionverboden hebben 0 zin zolang de controle bij de stadions niet 100% waterdicht is.
Dat gajes komt toch wel binnen.
Daarom meldplicht.
Je kunt niet in het stadion zitten als je op het politie bureau moet zitten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
Typhone schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 22:32:
[...]
Aan de andere kant blij dat ik me enkel mag ergeren aan een hopeloos uit vorm zijnde Dusan Tadic ;)
En het middenveld, Veltman en het wisselbeleid van t Hag als ik je posts een beetje analyseer de afgelopen uren :+

[ Voor 21% gewijzigd door LZ86 op 27-10-2019 22:35 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

offtopic:
@Leon Zwiers Mooi gevalletje whataboutisme met dat filmpje zeg! Doen wij Ajacieden dit dan is het topic weer te klein en worden diverse knipjes gedaan.

Maar weer inhakend op de discussie, dat die jongens dit doen is ze goed recht. Hun club is al jaren naar de klote, bestuurlijk is het allemaal kapot, spelersgroep is niet op niveau. Die jongens geven 100en tot wel 1000en euro's uit om hun club te volgen, het wakker schudden van de spelersgroep en bestuur is dan wel op zijn plaats. Maar dit gaat niks uitmaken ben ik bang. Die Vriendengroep Feyenoord heeft te veel invloed en wat ik al eerder zei, geen goede TD'er zou hier in willen stappen.

Tijd voor een revolutie binnen Feyenoord is wel nodig, maar wie gaat die leiden? Van Hanegem is te oud, Kuijt is met alleen maar randzaken bezig.

[ Voor 10% gewijzigd door Qu3st op 27-10-2019 22:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
die vent in die scootmobiel :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
[...]

[Twitter]
Hou nou eens je muil!!
_O- wat een volk

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Martinusz schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 22:41:
[...]Hou nou eens je muil!!
_O- wat een volk
Zijn dat wel Feyenoorders, normaal is het toch altijd Stam+t in Rotterdam? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Ik zie net een stukje van interview met Stam na de wedstrijd. Tjonge die lijkt zelf ook verslagen en knock-out. Dan nog die supporters erbij, nou ik weet het niet hoor. Advocaat weer terug bij Feyenoord? :p

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

@tweakduke nee dan staan ze Advocaat weer op te wachten :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
OPSLAGHOND schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 22:43:
[...]

Zijn dat wel Feyenoorders, normaal is het toch altijd Stam+t in Rotterdam? :+
Op dit moment denk ik Stam-baan :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavaros
Van Marwijk gaat niet, want schoonzoon zit hier 200m verderop op de troon.

Maar goed, zelfs hij gaat dit team niet draaient krijgen.

Wat denk je van Mario Been. Een makkelijke jongen die de druk van de ketel kan halen. Geen toptrainer, maar Feijenoord is nu ook geen topclub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Een trainer met de nodige ervaring die in ieder geval rust en stabiliteit brengt. Van het rechter rijtje moet gewoon gewonnen worden. Dan krijgt de club ook de ruimte om de directie en het beleid nieuw vorm te geven.
Stam had ervaring op kunnen doen bij PEC Zwolle en niet bij Feyenoord instappen waar het dit jaar gewoon lastig is. Daar heeft hij de ervaring en het krediet niet voor.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
Je hebt misschien een nieuwe trainer nodig met Feyenoord verleden en ervaring (Beenhakker, Been oid) en gewoon het idee dat het een topclub is in de ijskast zetten.

Met deze selectie kun je beter als je een trainer hebt met een lijn en visie maar alsnog moet je niet denken dat je top 3 bent, met Utrecht en Vitesse voor plek 4-6 spelen is wat je deel is en dat moet iedereen keihard uitspreken. Veel supporters hebben nog de illusie dat ze met PSV en Ajax de top 3 uitmaken want dat kan Feyenoord echt niet meer. Dat ze de laatste paar jaren bij konden blijven was meer het manko van de rest van de ploegen en nu PSV en Ajax samen met AZ en deels Vitesse beter gaan worden zakken ze door het ijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
mavaros schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 22:50:
[...]

Van Marwijk gaat niet, want schoonzoon zit hier 200m verderop op de troon.

Maar goed, zelfs hij gaat dit team niet draaient krijgen.

Wat denk je van Mario Been. Een makkelijke jongen die de druk van de ketel kan halen. Geen toptrainer, maar Feijenoord is nu ook geen topclub.
Nooit echt het gevoel gehad dat Been goed kan omgaan met druk.

Zou wel leuk zijn Bertje.
Marc: Hey Bert, we spelen volgende week tegen Feyenoord. heb je misschien nog wat tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
mavaros schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 22:50:
[...]

Been? Dat was ook niet zo'n succes eerder. Je maakt dezelfde fout als de leiding van Feyenoord: je kijkt naar naam, naar uitstraling. De kwaliteit van een trainer wordt echter bepaald door wat hij op het veld en in de kleedkamer doet.

Een v Gaal is natuurlijk nooit haalbaar nu maar gewoon iemand die wat Eredivisie, Bundesliga of pakweg Belgische Jupiler League ploegen heeft getraind moet toch te halen zijn?

Ik blijf me verzetten tegen die blinde adoratie voor oud-spelers. Met alle respect: voetballers moeten het vaak niet van hun IQ hebben en toch nemen we maar aan dat al die oud-internationals maar trainer kunnen worden, en dan nog zonder enige ervaring bij een toch moeilijke club.

Cruyff en Koeman zijn de enige toppers die uiteindelijk echt een goede trainerscarriere hebben gehad.

Edit:
Van die oud-internationals die net gestopt zijn zie ik er toch weinig een goede trainer worden. Robben, van Persie wellicht? Sneijder, vd Vaart bijvoorbeeld niet.

[ Voor 7% gewijzigd door D-e-n op 27-10-2019 23:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Jan Boskamp misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:43
D-e-n schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 23:08:
[...]

Been? Dat was ook niet zo'n succes eerder. Je maakt dezelfde fout als de leiding van Feyenoord: je kijkt naar naam, naar uitstraling. De kwaliteit van een trainer wordt echter bepaald door wat hij op het veld en in de kleedkamer doet.

Een v Gaal is natuurlijk nooit haalbaar nu maar gewoon iemand die wat Eredivisie, Bundesliga of pakweg Belgische Jupiler League ploegen heeft getraind moet toch te halen zijn?

Ik blijf me verzetten tegen die blinde adoratie voor oud-spelers. Met alle respect: voetballers moeten het vaak niet van hun IQ hebben en toch nemen we maar aan dat al die oud-internationals maar trainer kunnen worden, en dan nog zonder enige ervaring bij een toch moeilijke club.

Cruyff en Koeman zijn de enige toppers die uiteindelijk echt een goede trainerscarriere hebben gehad.

Edit:
Van die oud-internationals die net gestopt zijn zie ik er toch weinig een goede trainer worden. Robben, van Persie wellicht? Sneijder, vd Vaart bijvoorbeeld niet.
Persoonlijk ben ik ook niet overtuigd van v Gaal. Ja, hij heeft het hier en daar leuk gedaan en de credits gekregen om jeugd in te brengen, maar is dat nou echt zo'n geweldige trainer? Ik weet het niet. Z'n laatste job was iig een vrij harde failure en ook daarvoor kan ik nou niet zeggen dat hij altijd zo'n geweldige indruk heeft achtergelaten in de laatste jaren (hoewel de prestaties op het WK zeker in zijn voordeel spreken, maar ik vraag me af wat zijn invloed daarop echt was. Ik denk dat zijn status hem daar meer hielp dan zijn daadwerkelijke coaching powers om het zo maar te zeggen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Snowdog schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 23:26:
[...]

Persoonlijk ben ik ook niet overtuigd van v Gaal. Ja, hij heeft het hier en daar leuk gedaan en de credits gekregen om jeugd in te brengen, maar is dat nou echt zo'n geweldige trainer? Ik weet het niet. Z'n laatste job was iig een vrij harde failure en ook daarvoor kan ik nou niet zeggen dat hij altijd zo'n geweldige indruk heeft achtergelaten in de laatste jaren (hoewel de prestaties op het WK zeker in zijn voordeel spreken, maar ik vraag me af wat zijn invloed daarop echt was. Ik denk dat zijn status hem daar meer hielp dan zijn daadwerkelijke coaching powers om het zo maar te zeggen).
Van Gaal doet het goed zolang hij met jeugd kan werken.
Zodra hij de vrije hand krijgt over geld en spelers mag halen dan gaat het fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
[...]

Edit:
Je denkt weer aan succes en wederopstanding van Feijenoord. Dat gaat niet gebeuren.

Ik noemde Been als trainer, maar je kan ook Harrie van de club gaan aanstellen. Feijenoord staat stijf van de zenuwen, en die moeten er eerst uit. Dan gaan we het weer over morgen of overmorgen hebben.

Oud spelers zijn niet altijd toptrainers, maar snappen het spelletje wel. Dat mis je als je een buitenstaander neemt als trainer. Nieuwe inzichten zijn alleen nuttig als het bijdraagt aan een beter spel. Is het niet een beetje zo'n insteek?

Overigens ben ik het absoluut, en tot op mijn laatste zenuw oneens met de gelijkstelling van Cruijff en Koeman. Alletwee goede voetballers, maar Koeman mag hooguit de schoenen van Cruijff poetsen.

Ik ben wel pro Koeman.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
mavaros schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 00:03:
[...]

Je denkt weer aan succes en wederopstanding van Feijenoord. Dat gaat niet gebeuren.
Dat heeft er niks mee te maken. Juist een ploeg die geen vedetten heeft heeft behoefte aan vakmensen die het goed kunnen uitleggen hoe het moet lopen. Dat gaat Fer niet voor ze doen in het veld
Oud spelers zijn niet altijd toptrainers, maar snappen het spelletje wel. Dat mis je als je een buitenstaander neemt als trainer. Nieuwe inzichten zijn alleen nuttig als het bijdraagt aan een beter spel. Is het niet een beetje zo'n insteek?
De vraag is dus of je het spelletje snapt alleen omdat je oud-speler bent. En dat zegt nog niks over het overbrengen. En juist spelers onder druk hebben een trainer nodig die het tactisch logisch neerzet en het kan overbrengen.
Overigens ben ik het absoluut, en tot op mijn laatste zenuw oneens met de gelijkstelling van Cruijff en Koeman. Alletwee goede voetballers, maar Koeman mag hooguit de schoenen van Cruijff poetsen.

Ik ben wel pro Koeman.
Ik stelde ze niet gelijk als voetballer. Het zijn twee oud-topvoetballers die wel succes hadden als trainer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Dan vliegen er meer tanden rond dan wanneer Mitroglou rondrent :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

En waar baseer je dat dan op? Naam en uitstraling?

Feyenoord heeft een trainer nodig die in de praktijk bewezen heeft op niveau goed te kunnen presteren, dat is eigenlijk het enige wat telt. Nu lijkt het wel alsof ze een stageplaats voor beginnende trainers aanbieden.
Maar ook een goede trainer gaat niet zorgen dat ze ineens weer derde worden, met dit team mag je gewoon tevreden zijn als je mee doet in de playoffs om Europees voetbal. Als je meer dan dat wilt moet je echt wat anders veranderen dan de trainer.

Maar goed, zoals zo vaak zal de trainer er wel uit gegooid worden en blijven de echte oorzaken veilig buiten schot.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinusz
Er zijn beelden uitgelekt van Jaap uit de kleedkamer in de rust :+

http://www.dumpert.nl/mediabase/7782117/76d2c560

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
@Gonadan
Die namen waren niet bedoeld als mogelijke trainers voor Feyenoord. Natuurlijk is het maar een inschatting of spelers goede trainers kunnen worden maar of spelers tijdens hun carrière al blijk geven van enige intelligentie of inzicht is een hint.

Bij Feyenoord moet er op alle vlakken wat veranderen. Maar de trainer is er eentje van.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

D-e-n schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 08:09:
@Gonadan
Die namen waren niet bedoeld als mogelijke trainers voor Feyenoord. Natuurlijk is het maar een inschatting of spelers goede trainers kunnen worden maar of spelers tijdens hun carrière al blijk geven van enige intelligentie of inzicht is een hint.
Dat snap ik, maar dan doe je feitelijk hetzelfde. Je oordeelt niet op daadwerkelijk prestaties maar op uitstraling.
Nu zal ik meteen toegeven dat een Van der Vaart minder als tactisch strateeg over komt dan een Cocu, maar hij heeft er duidelijk ook geen zin in. Je ziet echter dat de spelers waarvan je meer zou verwachten ook geen garantie zijn.
De praktijk is het enige waarop je zou mogen oordelen, maar dan moet je trainers wel een goede kans geven. Een Frank de Boer die bij Ajax vier keer kampioen wordt is natuurlijk een mooi sprookje, maar wel enigszins geflatteerd. Wat je dus nu ook terug ziet wanneer er geen hand meer boven het hoofd gehouden wordt vanwege de naam.
Misschien kan een Stam nog wel wat worden, maar dat had hij lekker bij PEC moeten proberen. Trainers moeten gewoon opklimmen en ervaring op doen voordat je ze de fijne kneepjes kennen en je weet wat ze kunnen.
Daarom moet Feyenoord ook gewoon een ervaren trainer halen, eentje die al jaren in een hoogste divisie bezig is geweest. Dat hoeft echt geen grote competitie te zijn als het maar om serieus professioneel voetbal gedraaid heeft. Gewoon eentje die de basisfouten al gemaakt heeft en logisch nadenkt.
Bij Feyenoord moet er op alle vlakken wat veranderen. Maar de trainer is er eentje van.
De trainer kan zeker beter, maar is in mijn optiek bij lange na niet het grootste probleem. De mate waarin men nu weer naar Stam wijst duidt aan dat er nog een flinke plaat voor de kop hangt, of een rookgordijn gecreëerd door de beleidsvoerders.
Als de sfeer in de club goed zou zijn en de spelers fit en van enig niveau dan zou een balletje normaal rondspelen ook wel moeten lukken. Er gaan nu echter zoveel basis dingen mis en men maakt zoveel persoonlijke fouten dat je dat onmogelijk nog primair aan een trainer kan ophangen.

Gisteren had ik het gevoel dat bijvoorbeeld bij Botteghin het huilen nader stond dan het lachen. De sfeer is er niet en het vertrouwen is weg. Daar kan een trainer mogelijk voor een deel wat aan doen, maar de basis is al verkeerd.

De eerste stap zou moeten zijn om eens met realistische verwachtingen te komen. Zie het kampioenschap als uitschieten en besef je dat je nog hooguit een subtopper bent. Ga voor de playoffs voor Europees voetbal, dat is een realistisch en haalbaar doel. Draait het weer een aantal jaren goed en is de club op orde dan kan je weer eens omhoog gaan kijken.
Het onrealistische zelfbeeld legt een immense druk op de staf en spelersgroep en zorgt voor keuzes in beleid die voor de langere termijn niet de juiste zijn.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:11
Gonadan schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:59:
[...]
Wat had jij dan gewild? Dat ze door gingen om Feyenoord te vernederen en die tien te halen?
Na een goede eerste helft sta je 4-0 voor een ligt Feyenoord op z'n rug. Na rust was Feyenoord duidelijk niet van plan om nog voor de winst te gaan dus kan je hem rustig en gecontroleerd uitspelen. Ajax kwam niet meer in de problemen en je spelers hoeven niet meer tot het uiterste te gaan. Geen blessures en energie sparen. Ik vind dat juist volwassen gezien de waarde van sommige spelers en het drukke programma.
Helemaal met je eens. Echter, wel jammer voor de kijker en de mensen in het stadion ;)

[ Voor 78% gewijzigd door Superkiwi op 28-10-2019 09:05 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
@dvdkiwi
@Gonadan
Leuk iedere keer dat gezeur over "onrealistische verwachtingen" maar noem mij de Feyenoordfan die dacht dat ze dit jaar om de titel zouden spelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
D-e-n schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 09:08:
@dvdkiwi
@Gonadan
Leuk iedere keer dat gezeur over "onrealistische verwachtingen" maar noem mij de Feyenoordfan die dacht dat ze dit jaar om de titel zouden spelen
@Leon Zwiers , maar het kan zijn dat hij zijn andere geliefde club bedoelde <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
@dvdkiwi
@Gonadan
Waarom noem je mij? ;)
Ik ken werkelijk niemand die dacht dat Feyenoord om de titel mee zou gaan doen.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Van Hanegem grapjas:
'Wat er in Amsterdam gebeurde, doet zo veel pijn. Ik denk aan de mensen die vandaag op hun werk worden uitgelachen', zo schrijft Van Hanegem.
Dat gebeurt bij Ajax na elk puntverlies in willekeurig welke competitie. Of het nu een gelijkspel is of een verliespartij. Dat hoort erbij toch? Lig ik allang niet meer wakker van. Vroeger wel, toen werden zulke geschillen altijd stipt om 16:00 buiten de poort van school gesettled :D

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Waarom noem je het meteen weer 'gezeur'? Omdat de boodschap je niet aan staat? Het gaat echt niet om Feyenoord naar beneden praten, ik weet dat je daar gevoelig voor bent, maar gewoon een observatie.

Dat is precies wat ik bedoel, het gaat niet om de titel, zelfs derde willen worden is gewoon te hoog gegrepen. Maar elke keer lees/hoor ik weer dat ze in potentie gewoon de derde club van Nederland zijn en dat de spelers beter zijn dan de meeste clubs die boven ze staan. Daarbij weigert men het meest recente kampioenschap als uitschieter te zien en het plaatje is compleet.
Als een AZ of Vitesse er boven staan op de ranglijst dan wordt dat als falen gezien want begroting en status en zo.
Waarom niet gewoon eens behoudend inzetten en van daaruit op proberen te bouwen? Het is al vaker gezegd: pak even je rust, houd de doelen laag en ga bouwen met jeugd. Van daaruit kan je dan weer opkrabbelen en opbouwen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Martinusz
Mag ik eens een naam opgooien, jullie zullen wel denken waar komt die vandaan, maar Adrie Koster.
Uitstraling van een aardappel, maar heeft veel gewerkt met jeugd (Ajax, Oranje elftallen) en heeft ook de nodige ervaringen als hoofdtrainer.
Doet het goed met Willem II (vorig jaar en nu) en lijkt mij een trainer die met beperkte middelen toch team aardig kan laten voetballen. Wellicht kan hij wel de jeugd aan het spelen krijgen bij Feyenoord en laten doorstromen, op transfergebied slaat Feyenoord al een tijdje de plank mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:39
Gonadan schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 09:22:
[...]

Waarom noem je het meteen weer 'gezeur'? Omdat de boodschap je niet aan staat? Het gaat echt niet om Feyenoord naar beneden praten, ik weet dat je daar gevoelig voor bent, maar gewoon een observatie.

Dat is precies wat ik bedoel, het gaat niet om de titel, zelfs derde willen worden is gewoon te hoog gegrepen. Maar elke keer lees/hoor ik weer dat ze in potentie gewoon de derde club van Nederland zijn en dat de spelers beter zijn dan de meeste clubs die boven ze staan. Daarbij weigert men het meest recente kampioenschap als uitschieter te zien en het plaatje is compleet.
Als een AZ of Vitesse er boven staan op de ranglijst dan wordt dat als falen gezien want begroting en status en zo.
Waarom niet gewoon eens behoudend inzetten en van daaruit op proberen te bouwen? Het is al vaker gezegd: pak even je rust, houd de doelen laag en ga bouwen met jeugd. Van daaruit kan je dan weer opkrabbelen en opbouwen.
Eens, maar dan moet er wel eerst een directie komen met een gedegen beleid hoe je je als club wilt meer zetten en daarbij ook die boodschap uitdragen. Er is geen fatsoenlijke directie op dit moment en wat er zit spreekt zich ook niet uit over waar het naar toe zou moeten gaan. Dat is de raad van commissarissen van Feyenoord echt aan te rekenen.

Zowel AZ als Vitesse kunnen als voorbeeld dienen. Beide clubs hebben een compleet ander model maar weten hier wel goed mee te presteren. AZ moet het vooral hebben vanuit de jeugdopleiding en goede scouting waarbij naast interessante jeugd spelers ook goede coaches worden aangetrokken. Slot is nou bepaald geen grote naam maar weet het wel goed neer te zetten met prima verzorgd spel.
Vitesse daarentegen weet via scouting goede spelers al dan niet via tijdelijke huur constructies van Europese clubs aan te trekken. Zit een risico aan maar ze weten ieder jaar weer opnieuw een goede selectie neer te zetten. Dat is op zich zelf best knap als je ziet wat Feyenoord weet aan te trekken aan brandhout.

Anyway de club heeft tijd nodig om zichzelf opnieuw uit te vinden en vervolgens met geduld en lange termijn visie weer richting de top 3 te raken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 23:13
Gonadan schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 09:22:
[...]

Niet mee eens. De afgelopen 8 jaar is Feyenoord gemiddeld 2e geëindigd. Elk jaar werd door niet Feyenoorders (hier) geroepen dat top 4 veel te hoog gegrepen was, toch is dat wel het geval geweest.

Dat de spelers nog geen 2 ballen over kunnen spelen op het moment heeft helemaal niets met individuele kwaliteit te maken. Dat zit volledig tussen de oren met mogelijk een vleugje gebrekkige tactiek. Natuurlijk hebben Ajax en PSV een betere selectie en ook AZ heeft dit seizoen waarschijnlijk een beter elftal (al moet maar blijken of ze deze vorm vasthouden), maar dan nog is er kwaliteit genoeg om geen 12e te staan en thuis te winnen van clubs als Emmen.

Volgens mij is ook met dit materiaal een 12e plek volstrekt belachelijk.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Bazoer traint alweer mee met de selectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinG
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-12-2022
ph4ge schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 10:45:
[...]

Niet mee eens. De afgelopen 8 jaar is Feyenoord gemiddeld 2e geëindigd. Elk jaar werd door niet Feyenoorders (hier) geroepen dat top 4 veel te hoog gegrepen was, toch is dat wel het geval geweest.

Dat de spelers nog geen 2 ballen over kunnen spelen op het moment heeft helemaal niets met individuele kwaliteit te maken. Dat zit volledig tussen de oren met mogelijk een vleugje gebrekkige tactiek. Natuurlijk hebben Ajax en PSV een betere selectie en ook AZ heeft dit seizoen waarschijnlijk een beter elftal (al moet maar blijken of ze deze vorm vasthouden), maar dan nog is er kwaliteit genoeg om geen 12e te staan en thuis te winnen van clubs als Emmen.

Met deze selectie is plek 4 of 5 reëel denk ik. 12e slaat natuurlijk nergens op en Feyenoord gaat zeker nog wel stijgen. Het ontbreekt nu ook aan zelfvertrouwen, dat zie je terug op het veld. Voor de competitie leuker als ze weer meespelen om de 4e plaats. Ajax, AZ en PSV schat ik een stuk hoger in.

Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Dat is simpelweg niet waar. Zelfs in dat zeer selectief gekozen tijdvak scoren ze lager dan dat.

Dat zal niemand betwisten. Het is ook niet mijn bedoeling om te beweren dat een top vier klassering dit jaar niet mogelijk is, het gaat om de verwachtingen die je neer legt.
Omdat ze keer op keer het maximaal realistisch haalbare eisen wordt elke stap daaronder gezien als falen. Leg die lat nou gewoon eens wat lager, op een plek die je toch wel haalt. Dat haalt veel druk van de ketel en dan krijg je veel meer rust. Kijk naar AZ, daar rommelt het veel minder als ze een keer de top 4 niet halen.
Dan kan je blijven volhouden dat je vanwege begroting en historie niet zo laag mag inzetten, maar daarmee blijf je druk houden op groep en beslissingen. Ik zie dat niet als constructief. :)
Miki schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 10:41:
Eens, maar dan moet er wel eerst een directie komen met een gedegen beleid hoe je je als club wilt meer zetten en daarbij ook die boodschap uitdragen. Er is geen fatsoenlijke directie op dit moment en wat er zit spreekt zich ook niet uit over waar het naar toe zou moeten gaan. Dat is de raad van commissarissen van Feyenoord echt aan te rekenen.
Daarom ga ik dan ook in tegen het puur kijken naar Stam, daar is juist mijn hele serie posts op gebaseerd. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
[...]

Over de laatste 8 jaar zijn ze:
  • 1x 1ste
  • 2x 2de
  • 3x 3de
  • 2x 4de
Plek 4 is zeker niet te hoog gegrepen op basis van de voorgaande jaren maar de selectie ziet er anders uit van zowel Feyenoord als van AZ/Utrecht/Vitesse,

Daarbij moet je ook niet vergeten dat ze in de gevallen dat ze 3de zijn geworden het gat met de nummer 2, 18, 19 en 7 punten was (waarbij de 18 en 19 punten recenter waren). Op basis daarvan is het voor Feyenoord helaas zo dat ze eerder naar achter moeten kijken dan dat ze naar boven kunnen kijken.

Ik heb nite het idee dat het voor feyenoord een gemakkelijk jaar gaat worden om in de top 4 te eindigen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:39
Typhone schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 09:15:
Van Hanegem grapjas:

[...]

Dat gebeurt bij Ajax na elk puntverlies in willekeurig welke competitie. Of het nu een gelijkspel is of een verliespartij. Dat hoort erbij toch? Lig ik allang niet meer wakker van. Vroeger wel, toen werden zulke geschillen altijd stipt om 16:00 buiten de poort van school gesettled :D
Ik zat ook raar te kijken dat ik dat las. Zeker van een van Hanegem.
Het zal vandaag wel ziektemeldingen regenen en dat allemaal dankzij Feyenoord! :p

Wat is die Stengs goed he?
Er word gesproken over "de drie" voorin bij Az, maar als je Stengs weghaalt, blijft er verder weinig over van die andere twee vermoed ik.

Als ik Ajax was, kocht ik hem of de garantie erop voor als Ziyech nog eens verkast.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• T-MOB
  • Laatst online: 21:11
Waarom noemen mensen in godnsaam Vitesse als voorbeeld voor Feyenoord? Die club staat nu toevallig gedeeld 2e als je naar punten kijkt. Maar de afgelopen 10 jaar zijn ze gemiddeld 7.6e geworden. Met als beste prestatie een vierde plek. Financieel is het een puinhoop. Qua spelers hebben ze het jaren gedaan met wat Chelsea maar bij ze wilde stallen. Misschien heb ik het gemist - ik ben geen Vitessevolger ofzo - maar het beleid daar is toch gewoon elk jaar oppertunistisch een elftal bij elkaar zien te krijgen. Niets geen filosofie of focus op jeugd, gewoon roeien met de riemen die je hebt (of kunt lenen).

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Scorebordjournalistiek, AZ lijkt mij een beter voorbeeld. Behalve als je het over de bouw van de nieuwe Kuip gaat hebben. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ankona
Bouw van het nieuwe stadion is een heel andere project met een eigen business model. Natuurlijk zijn er wat onderlinge lijntjes maar ik denk dat je het zoveel mogelijk gescheiden moet zien en ook gewoon nodig.

Vitesse is sportief gezien denk ik voor elke club het voorbeeld van hoe het niet moet. Je ziel verkopen en zonder aanhang huurlingen speeltijd geven en opleiden voor andere clubs.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• T-MOB
  • Laatst online: 21:11
Gonadan schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 12:12:
Scorebordjournalistiek, AZ lijkt mij een beter voorbeeld. Behalve als je het over de bouw van de nieuwe Kuip gaat hebben. :P
Ja, precies. AZ of Utrecht lijken me betere voorbeelden. Ik hoop voor de supporters dat Feyenoord geen voorbeeld gaan nemen aan mijn club (Twente). Met dat stadionproject erbij lopen ze imho een behoorlijk risico om verkeerde geldschieters aan boord te halen.

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:39
Ankona schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 12:17:
Bouw van het nieuwe stadion is een heel andere project met een eigen business model. Natuurlijk zijn er wat onderlinge lijntjes maar ik denk dat je het zoveel mogelijk gescheiden moet zien en ook gewoon nodig.

Vitesse is sportief gezien denk ik voor elke club het voorbeeld van hoe het niet moet. Je ziel verkopen en zonder aanhang huurlingen speeltijd geven en opleiden voor andere clubs.
Vitesse wordt genoemd als voorbeeld omdat zij in tegenstelling tot Feyenoord het wel voor elkaar weten te krijgen om goede spelers al dan niet tijdelijk aan te trekken. Dat wil niet zeggen dat je zowaar dat voorbeeld moet volgen, er zitten namelijk behoorlijk veel risico’s aan dat beleid gezien je ieder seizoen in afwachting bent of je selectie wordt omgegooid.

In mijn ogen moeten ze ophouden met brandhout in te kopen en geld investeren in varkenoord Feyenoord academy. Kost tijd maar in 3 a 4 jaar moet het weer mogelijk zijn om goede jeugdspelers op te leveren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
Miki schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 12:28:
[...]

Vitesse wordt genoemd als voorbeeld omdat zij in tegenstelling tot Feyenoord het wel voor elkaar weten te krijgen om goede spelers al dan niet tijdelijk aan te trekken. Dat wil niet zeggen dat je zowaar dat voorbeeld moet volgen, er zitten namelijk behoorlijk veel risico’s aan dat beleid gezien je ieder seizoen in afwachting bent of je selectie wordt omgegooid.

In mijn ogen moeten ze ophouden met brandhout in te kopen en geld investeren in varkenoord Feyenoord academy. Kost tijd maar in 3 a 4 jaar moet het weer mogelijk zijn om goede jeugdspelers op te leveren.
Eens. Punt is alleen dat investering in de opleiding een lange termijn visie vergt. Afgelopen jaren onder Van Geel/Gio is vooral ingezet op het leegvreten van de korte termijn successen.
De supporters verwachten een stabiele top 3 met uitschieters naar boven. We zitten nu in het derde "tussenjaar" zonder succes en zonder groei. Dan voelt het Maasgebouw ook wel dat er korte termijn succes gekocht moet worden. Geld uitgeven lukt dan nog wel, de aankopen brengen alleen het succes niet omdat er niet echt een visie achter zit.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
T-MOB schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 12:25:
[...]

Ja, precies. AZ of Utrecht lijken me betere voorbeelden. Ik hoop voor de supporters dat Feyenoord geen voorbeeld gaan nemen aan mijn club (Twente). Met dat stadionproject erbij lopen ze imho een behoorlijk risico om verkeerde geldschieters aan boord te halen.
Utrecht ook niet, die maken ook bakken met verlies elk jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Harribo schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 11:45:
[...]
Als ik Ajax was, kocht ik hem of de garantie erop voor als Ziyech nog eens verkast.
Zaakwaarner: Mino Raiola

Top :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 23:13
Gonadan schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 11:10:
Dat zal niemand betwisten. Het is ook niet mijn bedoeling om te beweren dat een top vier klassering dit jaar niet mogelijk is, het gaat om de verwachtingen die je neer legt.
Top 4 is toch geen gekke verwachting? En als je dan 5e of 6e staat is dat ook niet het einde van de wereld. 12e staan, dat slaat nergens op.

Zowel financieel als kwa materiaal moet Feyenoord gewoon elk jaar rond plek 3 spelen. Dan kan je uitschieters van 2 plaatsen omhoog en 2 plaatsen omlaag hebben en dat accepteert iedereen. Maar 12e, dat is belachelijk.

Volgens mij is juist het probleem dat het allemaal maar goed gepraat wordt. Ik ben het er niet mee eens dat de druk te hoog is, het probleem is juist dat het altijd maar goedgepraat wordt als het niet goed gaat. Van Geel en Gio waren daar ook koning in.

[ Voor 16% gewijzigd door ph4ge op 28-10-2019 13:00 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:59
PWM schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 12:57:
[...]

Zaakwaarner: Mino Raiola

Top :p
Oef, dan maar niet kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
ph4ge schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 12:58:
[...]
Maar 12e, dat is belachelijk.
Daarnaaast is het gat naar de nummer 6 ook slechts 5 punten en naar de nummer 5 6 punten, het is niet alsof die top 5 buiten bereik is en het rechter rijtje het eindstation gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
T-MOB schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 11:50:
Waarom noemen mensen in godnsaam Vitesse als voorbeeld voor Feyenoord? Die club staat nu toevallig gedeeld 2e als je naar punten kijkt. Maar de afgelopen 10 jaar zijn ze gemiddeld 7.6e geworden. Met als beste prestatie een vierde plek. Financieel is het een puinhoop. Qua spelers hebben ze het jaren gedaan met wat Chelsea maar bij ze wilde stallen. Misschien heb ik het gemist - ik ben geen Vitessevolger ofzo - maar het beleid daar is toch gewoon elk jaar oppertunistisch een elftal bij elkaar zien te krijgen. Niets geen filosofie of focus op jeugd, gewoon roeien met de riemen die je hebt (of kunt lenen).
Vitesse is het voorland van Feijenoord, mits ze niet in paniek raken en zich laten knuffelen door een of andere vreemde mogendheid.

Feijenoord moet gewoon door de zure appel heenbijten. Dat overkomt elk team en die leven ook nog allemaal. Ok, een paar zijn gesneuveld onderweg, maar zelfs een RKC staat meermaals uit de dood op.

Ik vond gisteren prachtig, maar maak me wel zorgen, wanneer Feijenoord de boel weer op de rails heeft en revange gaat nemen op gisterenmiddag. En geloof me, die tijd komt er wel een keer. :)

Zie het als het Nederlands elftal. Goede tijden, Slechte tijden horen erbij en daar wordt je groot van. Dus niet zeiken en als echte havenarbeiders de mouwen opstropen.

[ Voor 6% gewijzigd door mavaros op 28-10-2019 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedQber
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 20:29
Over Vitesse gesproken, Bazoer is alweer terug:
https://www.nu.nl/sport/6...n-a-selectie-vitesse.html
'Captain Bryan Linssen zei na de nederlaag tegen ADO dat de deur wat betreft de spelers nooit dichtgaat voor Bazoer. "Hopelijk krijgt hij hulp, zodat dit hem in de rest van zijn carrière niet meer overkomt", voegde hij daaraan toe.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

SpeedQber schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 13:31:
'Captain Bryan Linssen zei na de nederlaag tegen ADO dat de deur wat betreft de spelers nooit dichtgaat voor Bazoer. "Hopelijk krijgt hij hulp, zodat dit hem in de rest van zijn carrière niet meer overkomt", voegde hij daaraan toe.'
Een paar sessies met een (sport)psycholoog lijkt me niet verkeerd voor die jongen. Maar gaat Slutsky hem nog wel de kans gunnen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

ph4ge schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 12:58:
Top 4 is toch geen gekke verwachting? En als je dan 5e of 6e staat is dat ook niet het einde van de wereld. 12e staan, dat slaat nergens op.
Als 5e of 6e dan daadwerkelijk niet het einde van de wereld is dan is dat niet zo'n ramp. Het punt is echter dat het wél als het einde van de wereld wordt gezien. Vierde is eigenlijk al een te lage doelstelling en als vierde niet direct lukt is het rellen en onrust.
Ik blijf erbij, men creëert die onrust gewoon zelf door de lat steeds maar weer zo hoog te leggen.
Zowel financieel als kwa materiaal moet Feyenoord gewoon elk jaar rond plek 3 spelen. Dan kan je uitschieters van 2 plaatsen omhoog en 2 plaatsen omlaag hebben en dat accepteert iedereen. Maar 12e, dat is belachelijk.

Volgens mij is juist het probleem dat het allemaal maar goed gepraat wordt. Ik ben het er niet mee eens dat de druk te hoog is, het probleem is juist dat het altijd maar goedgepraat wordt als het niet goed gaat. Van Geel en Gio waren daar ook koning in.
Jij doet inderdaad precies weer wat ik bedoel, rond de derde plek als norm leggen. Voetbalfans zijn niet realistisch genoeg om in te zien dat als dingen dan niet kloppen dat je de norm niet gaat halen. Die lat die je legt is gewoon op korte termijn niet realistisch.

Het heeft weinig met goedpraten te maken, het heeft te maken met de schuld leggen op de plek waar hij hoort. Namelijk bij de beleidsmakers die er al jaren een potje van maken. Steeds maar weer op korte termijn omdat men nu hoog geklasseerd moet zijn.
Gooi nu al die prutsers die steeds maar mogen blijven staan op de tribune, zet meer jonge spelers in en ga bouwen. Het seizoen is toch al verloren en als het een beetje gaat draaien dan haal je die playoffs voor Europees voetbal toch wel.
Één stapje terug om er twee vooruit te doen.
Ankona schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 12:17:
De opmerking over stadion was natuurlijk een referentie naar het dak van AZ. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Gonadan op 28-10-2019 14:34 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Natuurlijk kan dit Feyenoord 4e worden, nadruk op kan.
Probleem is dat ze voor deze plek moeten vechten met Vitesse en Utrecht.
En de selectie van Feyenoord is echt niet beter dan die van de andere twee clubs.

@ph4ge
Klopt dat Feyenoord en hogere begroting heeft maar voor mijn gevoel lopen er bij Feyenoord diverse spelers rond die flink meer verdienen dan de betreffende speler van bv AZ maar niet echt beter zijn.

[ Voor 33% gewijzigd door Deadsy op 28-10-2019 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:39
SpeedQber schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 13:31:
Had Bazoer al gelijk aan het begin van zijn carrière moeten doen.
Zijn gedrag en de daarachter liggende psyche zitten zijn spel in de weg mi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Bazoer heeft 2 dingen niet mee. Zijn persoonlijkheid, maar vooral zijn zaakwaarnemer. Op 1 of andere manier leek het hem een prima idee om zijn broer zaakwaarnemer te maken.

Nu zijn zaakwaarnemers vaak boeven, maar ze hebben iets wat Irchandly Bazoer niet heeft: Een netwerk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

PWM schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 15:07:
Bazoer heeft 2 dingen niet mee. Zijn persoonlijkheid, maar voor zijn zaakwaarnemer. Op 1 of andere manier leek het hem een prima idee om zijn broer zaakwaarnemer te maken.

Nu zijn zaakwaarnemers vaak boeven, maar ze hebben iets wat Irchandly Bazoer niet heeft: Een netwerk.
En als dat netwerk er wel was had zijn broer een ander probleem: gebrek aan skills van R. Bazoer himself. >:)

Overigens: sinds de OPTA de data bijhoudt (2011) hebben zowel PSV als Feyenoord geen enkel schot op doel gelost in hetzelfde weekend :P

[ Voor 12% gewijzigd door Typhone op 28-10-2019 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:14

snmght

imho dan he

Ik zag vandaag een artikel langskomen met betrekking tot de revalidatie van Lammers. Die was ik al weer een beetje vergeten, in die zin miste PSV wel erg veel spelers (en een elfde op het veld) afgelopen weekend.

Ik vermoed eigenlijk dat Lammer wel weer gaat spelen (afhankelijk van zijn herstel) en dat Malen dan naar de vleugels uitwijkt. Lammers deed het prima voor zijn blessure. Toch sneu voor die jongen, moest zijn seizoen worden met het vertrek van Luuk. Nu is het vooral het seizoen van Malen, in de spits.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Pagina: 1 ... 18 ... 152 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken