Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Nou, moeten we wel bij zeggen dat Fer en Karsdorp niet speelden bij hun club.Miki schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 18:23:
[...]
Zorgvuldig beleid waar ze de tijd voor hebben genomen om uit te rollen. Je ziet het aan het type coach als ook type spelers wat wordt aangetrokken maar ook wat uit de jeugd door komt. De Wit ophalen bij Ajax is bijvoorbeeld zo’n voorbeeld van zorgvuldig aankoop beleid. Fer en Karsdorp zijn geen schim meer van wat ze ooit zijn geweest. Dat had de scouting toch ook moeten hebben gezien alvorens ze de iDeal betaling hadden afgerond?
Dus ze scouten is dan moeilijk, en dan moet je uiteraard wel scouts hebben.
Alvarez
Is Tadic ook niet een beetje het verlengstuk van de trainer in het veld? Dat soort spelers wisselt een coach zeldenTyphone schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 18:25:
Kunnen we stoppen met Feyenoord haten en ons een gaan afvragen waarom Tadic er nog instaat? Ik begrijp er helemaal niks van...
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ik kan je niet plussen want ik haat Feyenoord nietTyphone schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 18:25:
Kunnen we stoppen met Feyenoord haten en ons een gaan afvragen waarom Tadic er nog instaat? Ik begrijp er helemaal niks van...
Samedvdkiwi schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 18:26:
Met dit wisselbeleid komt mijn voorspelde 4-1 wel steeds dichter in de buurt
Morgen. Nu genieten we nog van dit dingetje.Typhone schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 18:25:
Dat Chelsea dit maar mag zien.
Ik heb ook 4-1 ingevulddvdkiwi schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 18:26:
Met dit wisselbeleid komt mijn voorspelde 4-1 wel steeds dichter in de buurt
Omdat:Typhone schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 18:25:
- Tadic de aanvoerder is, die worden niet snel gewisseld.
- Tadic wel degelijk belangrijk is in het aansturen van spelers om hem heen en het trekken van ruimtes.
- Tadic veel krediet heeft omdat hij over het algemeen wel goed en solide speelt.
- Tadic helemaal niet zo slecht speelt als jij nu doet voorkomen, maar de focus bij Ajax gewoon in het algemeen weg is in de 2de helft.
Als ze niet spelen moet je ze dus niet halen. Het is meestal niet voor niets dat spelers niet spelen.Deadsy schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 18:26:
[...]
Nou, moeten we wel bij zeggen dat Fer en Karsdorp niet speelden bij hun club.
Dus ze scouten is dan moeilijk, en dan moet je uiteraard wel scouts hebben.
[ Voor 66% gewijzigd door Terranova op 27-10-2019 18:30 ]
Tja, Pelle speelde ook niet. Zegt niet altijd alles.D-e-n schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 18:29:
[...]
Als ze niet spelen moet je ze dus niet halen. Het is meestal niet voor niets dat spelers niet spelen.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Volgens mij leest de commentator hier meeTerranova schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 18:30:
Zooo Traore, nog 5 hele minuten en volgens mij heeft die commentator z'n zake niet op orde. Al de 2e keer dat ie het debuut van Traore benoemd, dat is het niet
Die staat harder te juichen dan bij de 4-0.

En toen werd hij gewisseld.Krukar schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 18:28:
[...]
Omdat:
- Tadic de aanvoerder is, die worden niet snel gewisseld.
- Tadic wel degelijk belangrijk is in het aansturen van spelers om hem heen en het trekken van ruimtes.
- Tadic veel krediet heeft omdat hij over het algemeen wel goed en solide speelt.
- Tadic helemaal niet zo slecht speelt als jij nu doet voorkomen, maar de focus bij Ajax gewoon in het algemeen weg is in de 2de helft.
Dat scenario miste je.
Die was wel fit. Probleem is dat men dat soort gelukjes als Pelle als beleid is gaan voeren.Leon Zwiers schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 18:30:
[...]
Tja, Pelle speelde ook niet. Zegt niet altijd alles.

De vraag was waarom hij tot dan toe nog niet was gewisseld hémavaros schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 18:32:
[...]
En toen werd hij gewisseld.
Dat scenario miste je.
Overigens prima, al wisselt ie Vermeer op het moment, zal mij niet uit maken. Met een 0-4 voor PSV en een 4-0 voor Ajax is mijn weekend al compleet
Alleen omdat Gozubuyuk dat wil, want hij had ze wel kunnen gevenMaarten_E schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 18:33:
Trouwens, een Klassieker zonder gele/rode kaarten?
Ik ook na deze 2e helft.Lekkerboeie86 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 18:33:
Ben blij dat het eind in zicht is.

Moet gezegd, het is uitermate vriendelijk.Maarten_E schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 18:33:
Trouwens, een Klassieker zonder gele/rode kaarten?
Scheelt ook dat Berghuis al is gewisseld natuurlijk
Inderdaad. Zegt ook veel over een speler als deze niet speelt bij zijn club en dan in de zomer naar een nieuwe club gaat en niet fit is bij aankomst.D-e-n schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 18:32:
[...]
Die was wel fit. Probleem is dat men dat soort gelukjes als Pelle als beleid is gaan voeren.
Die gasten hebben genoeg geld om een trainer in te huren die ze fit maakt over de zomer maar die stap willen ze dus niet nemen.
Ik ook hoor.Krukar schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 18:33:
[...]
De vraag was waarom hij tot dan toe nog niet was gewisseld hé
Overigens prima, al wisselt ie Vermeer op het moment, zal mij niet uit maken. Met een 0-4 voor PSV en een 4-0 voor Ajax is mijn weekend al compleet

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Die kans is er elke week; hij gaat wel weg of hij gaat niet wegph4ge schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 18:35:
Ik schat de kans fifty-fifty dat Stam deze week weg is.
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Denk het niet, wie wil er naar dit Feijenoord toe als trainer op dit moment én is een vooruitgang? Denk dat je snel uitgeteld bent.ph4ge schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 18:35:
Dickie? Willen jullie die man dood hebben?
Er is ook een kans dat hij wel of niet ontslagen wordt.Matis schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 18:36:
[...]
Die kans is er elke week; hij gaat wel weg of hij gaat niet weg
Bij Radio Rijnmond wordt er volop gespeculeerd en die zijn meestal niet zo snel met om ontslag roepen.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Uitslag wel goedKrukar schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 15:53:
Gaat lekker daar in Eindhoven
Ik zeg nog niet teveel wat Ajax is ook niet in goede doen de laatste weken. voorzichtige voorspelling 4-0 maar een Ajax-Feyenoord kan alle kanten opvallen.
Dickie wilde men (het Legioen) vorig jaar ook al niet, dus waarom nu dan opeens wel?Deadsy schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 18:37:
Wie wil je dan als vervanger van Stam?
Dickie? Willen jullie die man dood hebben?
En vanwege de kritieken die hij kreeg deed hij het ook niet.
[ Voor 10% gewijzigd door Qu3st op 27-10-2019 18:38 ]
Wie moet hem wegsturen? De koffiejuffrouw? En dan komen ze straks met Kuyt aanzetten.ph4ge schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 18:35:
Moet ie wel eerst uit Disneyland terugkomen.D-e-n schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 18:38:
[...]
Wie moet hem wegsturen? De koffiejuffrouw? En dan komen ze straks met Kuyt aanzetten.
Omdat dat voor het bestuur van Feyenoord een logische zet zal zijn.Qu3st schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 18:38:
[...]
Dickie wilde men (het Legioen) vorig jaar ook al niet, dus waarom nu dan opeens wel?
Daarnaast, een Fraser ofzo zal niet aan deze puinhoop beginnen.
Daar is ook alles mee gezegd; dit was alles behalve een wedstrijd.
De Klassieker is alleen nog een klassieker in naam, meer niet.
[ Voor 10% gewijzigd door jaapstobbe op 27-10-2019 18:40 ]
En als de vervanger ook geen succes heeft zal deze ook ontslagen worden.ph4ge schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 18:39:
Volgens mij is het helemaal geen slecht moment om in te stappen bij Feyenoord. Het kan alleen maar beter gaan en er is kwaliteit genoeg om +-6 plaatsen hoger te eindigen dan waar je begint.
Er moet eerst een TD en nieuw bestuur komen.
Mensen die een trainer garanderen dat deze de tijd krijgt.
Mwah, over die kwaliteit kun je discussiëren. Ben zelf van mening (al sinds het begin van het seizoen overigens, kun je wel een quote van voor het seizoen van terugzoeken) dat Feijenoord moet uitkijken dat ze niet nog 6 plekken lager eindigen....ph4ge schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 18:39:
Volgens mij is het helemaal geen slecht moment om in te stappen bij Feyenoord. Het kan alleen maar beter gaan en er is kwaliteit genoeg om +-6 plaatsen hoger te eindigen dan waar je begint.
Dat is het zeker, maar ik denk dat Dickie zelf niet wilt hoor.Deadsy schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 18:39:
[...]
Omdat dat voor het bestuur van Feyenoord een logische zet zal zijn.
Daarnaast, een Fraser ofzo zal niet aan deze puinhoop beginnen.
hoop dat je gelijk hebt. Zie hem veel te graag als analist.Qu3st schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 18:42:
[...]
Dat is het zeker, maar ik denk dat Dickie zelf niet wilt hoor.
En dit Feyenoord is niet goed genoeg voor een 3e plek, wie je er ook neer zet als trainer.
Zelfs met een goede trainer ga je het moeilijk krijgen om in de top 5 te eindigen
Iemand zei wel eens "het beste vermaak is leedvermaak".jaapstobbe schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 18:39:
Feyenoord nu 11e 12e met een negatief doelsaldo....
En dat klopt
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Die berghuis is misschien wel hun beste speler maar je kan gewoon niet op hem rekenen, negen van de tien wedstrijden staat hij wel op het veld maar dan is het gewoon ondermaats en komt er ook nog bij dat de stoppen soms doorslaan, ze hadden hem beter kunnen verkopen.
En als je 7 miljoen voor de verkeerde speler uitgeeft dan wordt het gewoon moeilijk.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Het middenveld is matig, de rest is op zich goed genoeg. Alleen worden de spelers compleet verkeerd neergezet en lijken ze ook niet gemotiveerd om er echt voor te gaan.FirePuma142 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 18:45:
Feyenoord heeft jammer genoeg echt een verschrikkelijke selectie. Vind het ook een holle overwinning als Ajacied, er is eigenlijk geen kunst aan. Zonde, dat doet de rivaliteit geen goed.
Zo kun je van iedereen verliezen. Fortuna was misschien een verrassing, met de huidige coach is Ajax gewoon een zekerheidje.
alles kan off-topic
Maar al met al een prima uitslag natuurlijk. Ik had niet verwacht dat het zo makkelijk zou gaan. Mooi weer 3 punten uitgelopen op de concurrenten.
Jij nusnmght schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 18:50:
Iemand al genoemd dat Gozbuyuk een goede pot floot? Zeldzaam maar vandaag wel waar!
Je hebt gelijk, al was er niet heel veel werk voor hem. Een gezapige Klassieker was het
[ Voor 24% gewijzigd door Qu3st op 27-10-2019 18:51 ]
Berghuis is een hele goede speler. Alleen het is geen speler die een elftal op sleeptouw kan nemen.Tweaking Art schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 18:48:
Feyenoord heeft gewoon te weinig kwaliteit op het veld staan, dan kan je stam wel de laan uit sturen maar dan veranderd er nog steeds weinig.
Die berghuis is misschien wel hun beste speler maar je kan gewoon niet op hem rekenen, negen van de tien wedstrijden staat hij wel op het veld maar dan is het gewoon ondermaats en komt er ook nog bij dat de stoppen soms doorslaan, ze hadden hem beter kunnen verkopen.
En als je 7 miljoen voor de verkeerde speler uitgeeft dan wordt het gewoon moeilijk.
Als het elftal goed speelt, zal ie kunnen blinken. Maar hij is ook een speler die heel erg meegaat in de malaise en direct zijn niveau niet meer haalt als het ook maar een klein beetje tegen zit
Volgens mij mistte bij een rode kaartsnmght schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 18:50:
Iemand al genoemd dat Gozbuyuk een goede pot floot? Zeldzaam maar vandaag wel waar!
AZ nu de grootste concurrent? Lijken aardig in een goede vorm te zitten de laatste tijd.
AZ heeft het probleem dat de selectie niet breed is.Erapaz schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 18:53:
Klassieker onwaardig, vooral de 2de helft. Wel goed om te zien dat Ajax nog kan domineren na al die mindere wedstrijden.
AZ nu de grootste concurrent? Lijken aardig in een goede vorm te zitten de laatste tijd.
Dus ben bang dat ze in zakken in de 2e seizoens helft
Omdat AJax de laatste wedstrijden vrij zwak heeft zitten spelen.dvdkiwi schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 18:55:
Als ik de laatste pagina's lees lijkt iedereen het vrij logisch te vinden dat Feyenoord kansloos heeft verloren, waar kwam dan toch de onzekerheid voor de wedstrijd bij het merendeel van de Ajacieden vandaan?
Als ze vandaag net zo hadden gespeeld en Feyenoord was agressief begonnen dan had het anders kunnen lopen
omdat ajax het hele seizoen al zwak speelt op het middenveld en dan zou het met een beetje pech zo mis kunnen gaandvdkiwi schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 18:55:
Als ik de laatste pagina's lees lijkt iedereen het vrij logisch te vinden dat Feyenoord kansloos heeft verloren, waar kwam dan toch de onzekerheid voor de wedstrijd bij het merendeel van de Ajacieden vandaan?
Stam en van Bommel analisten bij FOX na de kerst
De wetten van het voetbal, een Feyenoord dat op de knieën lag, die kan dan opeens rare fratsen vertonen. De laatste stuiptrekkingen zeg maar. En om dat Ajax zelf erg zwak uit na interland periode was gekomen.dvdkiwi schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 18:55:
En nu was het ook bij vlagen erg slordig, het middenveld was weer amper aanwezig. Tegen een sterkere tegenstander wordt dat afgestraft.
[ Voor 17% gewijzigd door Qu3st op 27-10-2019 18:59 ]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Och Stam is op zich nog wel een sympathieke vent, als analist echter inderdaad wat twijfelachtig.loewie1984 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 18:57:
De slechte resultaten van Feyenoord en PSV kunnen nog wel negatieve gevolgen hebben voor iedereen hier die voetbal een warm hart toe draagt.
Stam en van Bommel analisten bij FOX na de kerst
Als ze met van Bommel komen opdraven als analist zet ik 'm meteen op een andere zender, dat is nog erger dan Derksen
Mwah, onthoudt wel dat het dak eraf gaat na de winterstop ;-)Deadsy schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 18:55:
[...]
AZ heeft het probleem dat de selectie niet breed is.
Dus ben bang dat ze in zakken in de 2e seizoens helft
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Pfff, dan zou het wel eens erg goed kunnen gaan.loekf2 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 19:01:
[...]
Mwah, onthoudt wel dat het dak eraf gaat na de winterstop ;-)
Want ze spelen nu al goed en er is pas een deel van het dak af.
Met het hele dak eraf zou het wel eens de EL en Eredivisie kunnen worden.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Welke dan?
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Tja, that's modern football!Han schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 19:11:
Lekker hoor, na 11 ronden ongeslagen aan kop met de meeste goals voor en de minste goals tegen. En het belangrijkste, al 6 punten los van de grootste concurrent:)
De macht van het (grote) geld bepaald de stand. Zie de competities in o.a. Frankrijk en Duitsland .... Totaal niet spannend en ook imho niet goed voor het voetbal. We moeten het er mee doen.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Logische wissel? Het is een logische reactie na die vertoning, ik vond hem degene die de meeste dreiging bracht bij Feyenoord.P.O. Box schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 19:12:
Bron Rtv Rijnmond: Berghuis schijnt in de rust als een waanzinnige te keer te zijn gegaan en iedereen de te**ng gescholden te hebben, inclusief de staf... vandaar de logische wissel
Verwijderd
Geef hem gelijk. Zou ook gek worden in zo'n team. Het zit bij die club gewoon overal verkeerd, dat moet veranderen. Doe je dat niet, dan komt zo'n dag als vandaag nog wel vaker voor.P.O. Box schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 19:12:
Bron Rtv Rijnmond: Berghuis schijnt in de rust als een waanzinnige te keer te zijn gegaan en iedereen de te**ng gescholden te hebben, inclusief de staf... vandaar de logische wissel
Oh Ajax staat bovenaan, dus is het weer tijd om dit "argument" uit de kast te halen -.-nocalimero schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 19:15:
[...]
Tja, that's modern football!
De macht van het (grote) geld bepaald de stand. Zie de competities in o.a. Frankrijk en Duitsland .... Totaal niet spannend en ook imho niet goed voor het voetbal. We moeten het er mee doen.
Al dat geld op de bank van Ajax heeft die 3 rode kaarten en 2 maal verliespartij van PSV gekocht?nocalimero schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 19:15:
[...]
Tja, that's modern football!
Nee dit is allemaal eigen dikke schuld van PSV.
Veltman denk ik.
VAR vond het blijkbaar ook niks.
Heeft nu eenmaal een club voorkeur, dat is wel bekendP.O. Box schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 19:09:
kan Frank Snoeks eindelijk een keer met pensioen? pfff... "je kunt je afvragen of het wel buiten spel was"... zulke onzin verkondigt hij altijd
Maar dan vraag ik me af waar Ayoub is? Dat was bij Utrecht een hele gewaardeerde speler. Die kan toch niet slechter zijn dan wat Fer laat zien nu? En ik blijf me afvragen waarom we de Tapia van Peru hier nooit zien.
Vandaag was er overigens maar een middenveld van twee man. Dat werkt sowieso niet.
Iedereen met een snor zei ook altijd dat hij zou falen in het buitenland.D-e-n schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 18:38:
[...]
Wie moet hem wegsturen? De koffiejuffrouw? En dan komen ze straks met Kuyt aanzetten.
Dan zie je zijn carriëre en kijk je naar het huidige Feijenoord.
Welke keuze lijkt jou zinvol. Ik vind Kuijt helemaal geen gekke gedachte.
Overigens vind ik dat je niet effe de trainer moet wisselen op dit moment. Zelfs Mourinho of Cruijff hadden met dit elftal verloren. Dat had Japie niet kunnen voorkomen met zijn vaardigheden.
Maar, het gat is nu inderdaad te groot. Doch, Ajax heeft het allemaal zelf gedaan, zonder trucjes of foute dingen. Denk niet dat daar iets op af te dingen is.
En het is niet alsof PSV geen geld heeft om uit te geven.Qu3st schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 19:17:
[...]
Al dat geld op de bank van Ajax heeft die 3 rode kaarten en 2 maal verliespartij van PSV gekocht?
Zoals ik aan het begin van het seizoen al zei, ik vind dat PSV deze zomer de verkeerde prioriteiten had qua transfers.
En het is ook niet zo alsof Ajax al zijn geld zit uit te geven.
Dat niet. Maar het gaat de komende jaren wel de competitie bepalen.Qu3st schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 19:17:
[...]
Al dat geld op de bank van Ajax heeft die 3 rode kaarten en 2 maal verliespartij van PSV gekocht?
En de verkoop van Ajax pyjama's ...
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
mij niet bekend? bij oranje vind ik hem ook vreselijk. in de jaren 80 begin 90 was hij ok. daarna was het over.Exocet schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 19:17:
[...]
Heeft nu eenmaal een club voorkeur, dat is wel bekend
Ze kwamen uit een diep dal, dus dan kun je alleen maar het beleid een dikke pluim geven.nocalimero schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 19:19:
[...]
Dat niet. Maar het gaat de komende jaren wel de competitie bepalen.
En de verkoop van Ajax pyjama's ...
Dat dit de komende jaren zo zal zijn vraag ik me af, daarvoor is onze competitie te fragiel. En als er een heleboel dragende spelers bij Ajax vertrekken dan kun je weer van voor af aan beginnen. Dan helpen de centen wel om een team neer te zetten, maar zo makkelijk zal dat niet zijn om de titel jaren achter elkaar te blijven prolongeren.
Die neem ik sowieso niet serieusmavaros schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 19:18:
[...]
Iedereen met een snor zei ook altijd dat hij zou falen in het buitenland.
Een goed paard maakt nog geen goede ruiter zei een goede ruiter ooit. Gio, Stam, Kuyt: grote voetballers maar ze hebben nog niet bewezen het vak echt in de vingers te hebben. Kuyt maakt er met de onder 19 ook niet veel van overigens.Dan zie je zijn carriëre en kijk je naar het huidige Feijenoord.
Een trainer met ervaring op het hoogste niveau. Eredivisie, Bundesliga, Belgische Jupiler league... maakt niet uit.Welke keuze lijkt jou zinvol.
Mourinho had toch nooit met 4-0 achter gestaan met de rust. Desnoods gooi je de bus ervoor.Zelfs Mourinho of Cruijff hadden met dit elftal verloren. Dat had Japie niet kunnen voorkomen met zijn vaardigheden.
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken