Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:13
Gonadan schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 14:34:
Als 5e of 6e dan daadwerkelijk niet het einde van de wereld is dan is dat niet zo'n ramp. Het punt is echter dat het wél als het einde van de wereld wordt gezien. Vierde is eigenlijk al een te lage doelstelling en als vierde niet direct lukt is het rellen en onrust.
Hoe kom je erbij? De laatste 2 keer dat Feyenoord vierde eindigde was het helemaal geen rellen en onrust, hooguit in de slechtere periode tijdens die seizoenen wat gemor. Zelfs na 7 verliespartijen op rij waren er geen rellen en amper onrust en bleef iedereen gewoon zitten waar hij zat.

Voor de laatste keer noemenswaardige rellen vanwege slechte sportieve resultaten moet je terug naar het seizoen dat Feyenoord 10e werd en op dat moment zelfs nog iets lager stond dan nu. Als Feyenoord een keer 5e of 6e staat is er echt niet zoveel aan de hand behalve wat teleurstelling.

[ Voor 17% gewijzigd door ph4ge op 28-10-2019 15:38 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22:28

Qu3st

Typhone schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 15:09:
[...]

En als dat netwerk er wel was had zijn broer een ander probleem: gebrek aan skills van R. Bazoer himself. >:)

Overigens: sinds de OPTA de data bijhoudt (2011) hebben zowel PSV als Feyenoord geen enkel schot op doel gelost in hetzelfde weekend :P
Ik vind het volgende statistiek ook wel vrij bizar:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:07

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Van Hanegem slaat wel de spijker op zijn kop in zijn column.
Dat mensen nu moord en brand schreeuwen over dit Feyenoord, vind ik onzin. Na de landstitel hebben ze eigenlijk alles verkeerd gedaan in de Kuip. Wat ik ook hoor: Giovanni van Bronckhorst was vorig seizoen toch top en Martin van Geel ook. Maar we hebben na de titel al het geld opgemaakt. En dan praten we wel steeds over een mooi nieuw stadion, een fraai trainingscomplex voor het eerste elftal en een mooi onderkomen voor de jeugd. Maar het gaat nooit meer over voetbal. We hebben goede jeugdspelers, roepen de mensen daar. Maar waar zijn ze dan? Ik zie ze niet.

...
Dat is al even geleden begonnen, maar toen liepen we lekker allemaal de polonaise als we een bekertje wonnen en verder meer dan twintig punten achter stonden op de kampioen.
Ja nu wordt het pijnlijk duidelijk dat er te weinig goede spelers zijn aangetrokken na dat kampioensjaar. Niet iedereen zal tevreden zijn geweest met alleen de Beker, maar het is wel een zoethoudertje geweest en de echte problemen werden niet aangepakt.
Aankoop Senesi blijft ook zo'n geval, het brengt veels te weinig op voor 7 miljoen.

https://www.ad.nl/home/di...eeds-dieper-weg~a9c57532/

Tweakers Discord

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
tweakduke schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 15:41:.
Aankoop Senesi blijft ook zo'n geval, het brengt veels te weinig op voor 7 miljoen.

Die gast heeft nog geen fatsoenlijke kans gehad, dus die conclusie trek je wel erg snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:31

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
toolkist schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 15:43:
Die gast heeft nog geen fatsoenlijke kans gehad, dus die conclusie trek je wel erg snel.
Maar is dat een oorzaak of een gevolg? Ik weet het oprecht niet.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 06:49

Typhone

Who Dares Wins

toolkist schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 15:43:
[...]

Magallan kreeg niet zoveel kansen meer denk ik dan Senesi. He's gone.

Even opgezocht: 2x Eredivisie gespeeld, 2x CL gespeeld, 1x beker gespeeld. In totaal nog geen 180 minuten in Ajax 1 gespeeld.

[ Voor 18% gewijzigd door Typhone op 28-10-2019 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:00
tweakduke schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 15:41:
Van Hanegem slaat wel de spijker op zijn kop in zijn column.

[...]

Ja nu wordt het pijnlijk duidelijk dat er te weinig goede spelers zijn aangetrokken na dat kampioensjaar. Niet iedereen zal tevreden zijn geweest met alleen de Beker, maar het is wel een zoethoudertje geweest en de echte problemen werden niet aangepakt.

Laten we eerlijk zijn. Je koopt nu voor 7mln niet hetzelfde als 10 jaar geleden. Of je moet echt mazzel hebben.
En ja hij speelt in het u23 team van Argentinie, nou en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 22:31

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
ph4ge schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 15:35:
Hoe kom je erbij? De laatste 2 keer dat Feyenoord vierde eindigde was het helemaal geen rellen en onrust, hooguit in de slechtere periode tijdens die seizoenen wat gemor. Zelfs na 7 verliespartijen op rij waren er geen rellen en amper onrust en bleef iedereen gewoon zitten waar hij zat.

Voor de laatste keer noemenswaardige rellen vanwege slechte sportieve resultaten moet je terug naar het seizoen dat Feyenoord 10e werd en op dat moment zelfs nog iets lager stond dan nu. Als Feyenoord een keer 5e of 6e staat is er echt niet zoveel aan de hand behalve wat teleurstelling.
Dan denk ik dat jij een flink andere perceptie hebt van hoe de Feyenoorders op de prestaties van Feyenoord reageren dan ik. Meer kan ik er dan ook niet van maken. :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:14

snmght

imho dan he

Deadsy schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 16:03:
[...]

Laten we eerlijk zijn. Je koopt nu voor 7mln niet hetzelfde als 10 jaar geleden. Of je moet echt mazzel hebben.
En ja hij speelt in het u23 team van Argentinie, nou en.
https://www.telegraaf.nl/...dt-transfer-tagliafico-af

Ook zo een koekenbakker natuurlijk van 4 miljoen..

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
En hier kan je natuurlijk Kristensen (€5.5m) en Orejuela (€3.6m) tegenover zetten. Transferbeleid evalueren op een enkel successen of een enkele flater is niet de manier.

Iedere transfer (groot of klein) is een gok of het gaat uitpakken zoals je hoopt dat deze uitpakt. Duurdere spelers verkleinen normaliter het risico maar zijn niet direct risicovrij (Sulejmani?). Er is geen enkele club die enkel goede of enkel slechte transfers maakt ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:59
Napo schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 16:18:
[...]

En hier kan je natuurlijk Kristensen (€5.5m) en Orejuela (€3.6m) tegenover zetten. Transferbeleid evalueren op een enkel successen of een enkele flater is niet de manier.

Iedere transfer (groot of klein) is een gok of het gaat uitpakken zoals je hoopt dat deze uitpakt. Duurdere spelers verkleinen normaliter het risico maar zijn niet direct risicovrij (Sulejmani?). Er is geen enkele club die enkel goede of enkel slechte transfers maakt ;)
Kristensen ging voor hetzelfde bedrag weer weg, dus alleen sportief een flop :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Terranova schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 16:20:
[...]

Kristensen ging voor hetzelfde bedrag weer weg, dus alleen sportief een flop :+
Bij Senesi is natuurlijk nu nog niet vast te stellen of hij voor hetzelfde bedrag zal gaan vertrekken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:59
Nou Dest is nu definitief een Amerikaan :o :(

Overigens wel terecht, speelde daar ook in de jeugdelftallen, wel jammer voor Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

[...]

Nu vergeet je Magallan! Die was even duur dan bovengenoemde samen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

[...]

Daar heb ik het niet over; maar wel over het feit dat je voor 7 miljoen gewoon nog prima spelers kunt kopen.

Of wat dacht je van Frenkie de Jong voor € 1?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:29
Terranova schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 16:23:

Overigens wel terecht, speelde daar ook in de jeugdelftallen, wel jammer voor Nederland
Prima toch, moet die jongen lekker zelf weten :)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
snmght schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 16:26:
[...]

Daar heb ik het niet over; maar wel over het feit dat je voor 7 miljoen gewoon nog prima spelers kunt kopen.

Of wat dacht je van Frenkie de Jong voor € 1?
En dan mis je dus het punt dat een Ajax de mogelijkheid om meerdere gokjes te nemen. Iets wat niet altijd een succes is. Iets wat Feyenoord op dit moment niet lijkt te kunnen. Het gevolg is dus dat de ene investering die ze doen een succes moet zijn.

Zekerheidjes koop je echter niet voor €7m, dat waren zowel Frenkie de Jong en Tagliafico niet. Achteraf is het altijd makkelijk om te bepalen of de transfer goed was maar zo werkt het helaas niet.

Aanvulling: Waarbij de vergelijking Ajax en Feyenoord op een aantal andere punten mank gaat. Sportief kan Ajax meer bieden, financieel (salaris) bieden ze meer en staat Ajax hoger aangeschreven dan Feyenoord wat positief is voor het CV/springplank in Europa

[ Voor 15% gewijzigd door Napo op 28-10-2019 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Soms zit het mee, stel je haalt voor 1,5 miljoen een Boetius en als de trainer dan niet met hem op kan schieten dan verkoop je hem een jaar later per ongeluk voor 3,5. Als er geen beleid achter zit gaat het soms best goed.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Terranova schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 16:23:

Lekker hoor Koeman! :(

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21:27
Dest Amerikaan. Had hem graag in oranje gezien want de spoeling is erg dun op de rechtsback, maar begrijp z'n keuze wel. In oranje ben je de plek niet zeker, in Amerika een stuk meer kans en gezien z'n keuzes in de jeugdelftallen ook te begrijpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
Daarom zeg ik ook: of je moet mazzel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
Deadsy schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 16:40:
[...]

Daarom zeg ik ook: of je moet mazzel hebben.
Exact. Je hebt vaker pech dan geluk met dit soort transfers. Malagan en Marin zijn bijvoorbeeld voorbeelden van dure miskopen (iemand Bande nog gezien de laatste tijd?) en dan is Nico een leuke transfer die wel aanslaat. Netto moet de balans naar de zwarte cijfers vallen maar als je per poppetje gaat kijken is het vaak dat je meer mindere spelers haalt dan goed presterende spelers

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Holkers schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 16:42:
[...]

Exact. Je hebt vaker pech dan geluk met dit soort transfers. Malagan en Marin zijn bijvoorbeeld voorbeelden van dure miskopen (iemand Bande nog gezien de laatste tijd?) en dan is Nico een leuke transfer die wel aanslaat. Netto moet de balans naar de zwarte cijfers vallen maar als je per poppetje gaat kijken is het vaak dat je meer mindere spelers haalt dan goed presterende spelers
Bandé heeft vorige week zijn eerste minuten gemaakt in Jong Ajax sinds zijn blessure. Ik dacht iets van 534 dagen na zijn blessure (!) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinG
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-12-2022
Holkers schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 16:40:
Dest Amerikaan. Had hem graag in oranje gezien want de spoeling is erg dun op de rechtsback, maar begrijp z'n keuze wel. In oranje ben je de plek niet zeker, in Amerika een stuk meer kans en gezien z'n keuzes in de jeugdelftallen ook te begrijpen
Helemaal met je eens! Had hem ook graag in Oranje gezien. Maar snap zijn keuze. Had Nederland hem misschien maar wat eerder vertrouwen moeten geven door hem uit te nodigen voor jeugd-interlands.

Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
[...]

Marin afschrijven vind ik nog iets te vroeg.
We vergeten trouwens Sanchez. Toch wel een giga koopje, voor ik dacht 5mln gehaald en na 1 jaar voor flink meer vertrokken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 07:25
Holkers schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 16:40:
Laten we hopen dat Ihatarran wel voor Nederland kiest dan. Voor de toekomst veel en veel belangrijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Deadsy schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 16:58:
[...]

Marin afschrijven vind ik nog iets te vroeg.
We vergeten trouwens Sanchez. Toch wel een giga koopje, voor ik dacht 5mln gehaald en na 1 jaar voor flink meer vertrokken
Met juist het blijven van het aanhalen van enkele spelers mis je het complete punt dat gemaakt wordt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Zou hij de taal spreken? (dat is bij veel "Marokkanen" niet het geval)

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Ankona schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 17:07:
Zou hij de taal spreken? (dat is bij veel "Marokkanen"Nederlanders niet het geval)
Die jongen spreekt zeer gebrekkig Nederlands...

[ Voor 3% gewijzigd door Napo op 28-10-2019 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
Ah shit, we gaan echt opgescheept zitten met Dumfries de komende jaren... }:|

Ik vind het wel zorgwekkend hoe veel spelers die in aanmerking komen voor het Nederlands elftal niet voor Nederland kiezen, misschien moet de KNVB eens goed in de spiegel kijken.

Nou vind ik Dest niet eens een speler waar je een extra stapje voor zet om hem voor Nederland te laten kiezen maar voor de Ziyech achtige talenten moet je gewoon er alles aan doen en nog meer, ik vind dat andere landen dat beter doen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 16:39
Kwam nog een leuk plaatje tegen:
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/wy8RsLJq/Whats-App-Image-2019-10-28-at-16-38-29.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
M.b.t. de keuze van Dest.
Voor Ajax vindt ik het belangrijkste nadeel dat Dest nu in iedere interlandperiode verre reizen moet gaan maken. Op dit moment wordt hij door Ten Hag (tegen mijn zin) als de nummer 1 rechtsback gezien, dus dat kan reis-problemen geven in iedere competitiewedstrijd na een interland break. Op lange termijn zie ik hem zelf ook wel als een potentiele nummer 1 rechtsback, dus dan blijft hetzelfde probleem gelden. Persoonlijk vind ik op dit moment Mazraoui beter als rechtsachter, en Veltman nog beter.

Voor Oranje ben ik er op korte termijn niet zo rouwig om. Ik vind hem nu nog niet Oranje waardig. Op lange termijn mist Oranje nu een kans op een goede rechtsback, maar ik denk dat de korte termijn voor Oranje belangrijker is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
Qua marketing is het gewoon goed dat Dest voor USA kiest, media team springt er al op met die stars en stripes vlaggen op twitter.

Dus voor Ajax maakt het niet zo veel uit.

Ik vind het zelf ook niet erg dat hij voor USA kiest, ben nog veel te zuur dat Ziyech voor Nederland verloren is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
[...]
(iemand Bande nog gezien de laatste tijd?)
Je hebt de huldigingen niet bekeken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:07
C zeker weten niet, zie post VI

[ Voor 3% gewijzigd door Untouchablezz20 op 28-10-2019 17:41 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Jaap Stam per direct weg bij Feyenoord. Leuke statistiek, sinds het vertrek van Jaap Stam heeft Feyenoord in alle competities nog geen wedstrijd verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

PolarBear schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 17:42:
Jaap Stam per direct weg bij Feyenoord. Leuke statistiek, sinds het vertrek van Jaap Stam heeft Feyenoord in alle competities nog geen wedstrijd verloren.
Ik hoor het ook net... 8)7

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
PolarBear schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 17:42:
Zou er na een ad interim Algemeen Directeur, ad interim technisch directeur nu ook een ad interim hoofdtrainer komen :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21:59
Zonder gekheid:
En nu dan? Wie wil nu in dit mijnenveld stappen dan?

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06:52
Wauw

Ik snap wel dat ie m peert. Kansloos gebeuren in de club nu.
Maar laat dan AUB die v Bodegom en Troost ook opdonderen.
En neem die assistenten mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06:37
Maarten_E schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 17:44:
Zonder gekheid:
En nu dan? Wie wil nu in dit mijnenveld stappen dan?
Wie is er werkloos ?

Pffftttt Advocaat de wonder dokter dan maar ? Jol ? Met z'n broer.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 19:18

OMX2000

By any means necessary...

Jean Paul van Gastel zal het wel ff waarnemen. Daar wordt t nie beter van vermoed ik. En dan kooooomt Dick Advocaat ;)

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
Zelf opgestapt begrijp ik? Dat had ik dus echt niet verwacht.

Vraag is nu wie de opvolger moet aanwijzen. Je wilt een nieuwe TD ook niet opzadelen met weer een ondoordachte keuze.

Als het Kuyt maar niet wordt...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Holk
Als ze nou gewoon Kuyt naar voren schuiven zijn ze ook van de illusie af dat hij de verlosser is.

Alle gekheid, geen idee wie dit kan en wil oplossen. Gio terug halen, Van Gaal (die was toch in beeld voor Stam de baan nam), Been(hakker)...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• LZ86
Ik ben voor Kuyt. Seizoen is toch al verloren, en dan kunnen die schuimbekkende "fans" ook zien dat die ook geen oplossing heeft en er de ballen verstand van heeft.

Zijn we daar ook meteen vanaf.

En dan in de zomer.... geen idee. Eerst maar eens een directie aanstellen en de boel omgooien in de top.

Jammer voor Stam. Ik gun hem echt iets beters, afgerekend worden op iets dat echt maar ten dele zijn schuld is

[ Voor 15% gewijzigd door LZ86 op 28-10-2019 17:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
Holkers schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 17:51:
Als ze nou gewoon Kuyt naar voren schuiven zijn ze ook van de illusie af dat hij de verlosser is.
Het is wel de manier om er vanaf te komen ja...
Alle gekheid, geen idee wie dit kan en wil oplossen. Gio terug halen, Van Gaal (die was toch in beeld voor Stam de baan nam), Been(hakker)...
Niet meer aan de bekende namen denken lijkt me les één voor nu.

@Leon Zwiers
Die v Gastel krijg je met geen tien paarden weg denk ik

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:37
Trainer is het probleem niet. Organisatie is een puinhoop. Zolang dat niet opgelost wordt, maakt het niks uit wie je aanstelt als trainer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Nou, eens kijken wat Plan B was van onze bestuurders. Die zullen ze morgenochtend wel presenteren dan :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 18:45
https://www.vi.nl/nieuws/...-per-direct-bij-feyenoord

De enige die hier slechter van wordt is feyenoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Russel88 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 17:55:
Trainer is het probleem niet. Organisatie is een puinhoop. Zolang dat niet opgelost wordt, maakt het niks uit wie je aanstelt als trainer.
Dit dus.

Tijd voor die tokkies om eens voor het Maasgebouw te gaan staan. Daar is meer aanleiding toe dan een bus met spelers op te wachten die geen schuld hebben aan de chaos in de top.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
Russel88 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 17:55:
Dat is weer overdreven. Een goede trainer maakt je niet plots derde maar kan wel zorgen dat er lijn in het spel komt en harde keuzes gemaakt worden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Hoop echt dat die v Bodegom nu niet meer buiten schot kan blijven. Hij en die RvC maken de club helemaal kapot

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:37
D-e-n schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 17:57:
[...]

Dat is weer overdreven. Een goede trainer maakt je niet plots derde maar kan wel zorgen dat er lijn in het spel komt en harde keuzes gemaakt worden
Ik zeg niet dat Stam een top trainer is. Maar zijn halve selectie is niet fit.
Geen spits.
En een derde plek boeit me niet. We hebben een selectie die niks waard is. Die geen potentie heeft. Zo kun je nooit structureel beter worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
That escalated quickly :o
Mijn suggestie zal wel niet beschikbaar zijn ;) zit je dan met JP van Gastel :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Had Ajax toch al na de derde goal moeten stoppen ... plan mislukt Erik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 20:50
Het zal wel of advocaat of Kuyt worden? Kan me ook niet voorstellen dat veel anderen in dat wespennest durven te stappen.
Je erft een zwakke selectie, geen geld om iets te doen en een veeleisende achterban, ga er maar aan staan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 18:45
KingKoning schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 18:10:
Het zal wel of advocaat of Kuyt worden? Kan me ook niet voorstellen dat veel anderen in dat wespennest durven te stappen.
Je erft een zwakke selectie, geen geld om iets te doen en een veeleisende achterban, ga er maar aan staan.
Met Kuyt kan ik me lol niet op.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Advocaat heeft nog niet lang geleden bedankt, waarom zou hij dat nu niet doen?

Zul je zien dat Kuyt het wel voor elkaar krijgt, motiveren kan hij wel.

[ Voor 32% gewijzigd door OPSLAGHOND op 28-10-2019 18:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 16:39
Ok organisatorisch misschien een wespennest dat Feijenoord maar de spelers vallen toch wel mee?
Ik bedoel het zijn dezelfde spelers als een jaar geleden ongeveer. Toen deed Feijenoord het beter.
Ik vind Stam een sympathieke man maar tot nu toe liep het voor geen meter met hem aan het roer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:19
OPSLAGHOND schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 18:12:
Misschien wel als tijdelijke oplossing, nieuw seizoen nieuwe trainer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 11:03
PWM schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 17:56:
Nou, eens kijken wat Plan B was van onze bestuurders. Die zullen ze morgenochtend wel presenteren dan :+
Welk bestuur?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

OPSLAGHOND schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 18:12:

Zul je zien dat Kuyt het wel voor elkaar krijgt, motiveren kan hij wel.
Tsja ik zie het zomaar gebeuren. Geen idee hoe het tactisch bij hem zit maar een motivator is hij zeker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Je zou zeggen en nu doorpakken tot alle houtrot eruit is. Maar die druk zal van de supporters moeten komen
snmght schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 18:31:
[...]

Tsja ik zie het zomaar gebeuren. Geen idee hoe het tactisch bij hem zit maar een motivator is hij zeker.
Als Stam een keer boos kijkt ga je ook wel harder lopen toch ;)

[ Voor 58% gewijzigd door toolkist op 28-10-2019 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
  • Laatst online: 06:13
Wat een afgang.

Kom ik net thuis en hoor ik dat Stam is verbannen uit Rotterdam. Het moet niet gekker worden.

Ik hou van chaos, maar dit is een stomme zet van Feijenoord.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
Als het moeilijk wordt loopt Japie weg. Of het nou als speler bij een Engelse topclub is, op de trainerscursus voor coach betaald voetbal of bij één van de grootste clubs van Nederland....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
mavaros schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 18:35:
Wat een afgang.

Kom ik net thuis en hoor ik dat Stam is verbannen uit Rotterdam. Het moet niet gekker worden.

Ik hou van chaos, maar dit is een stomme zet van Feijenoord.
Hij is volgens mij zelf opgestapt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Het veelgeprezen supporterdom van Feyenoord moet ook eens naar zichzelf kijken.

Ik weet nog dat ze hun team bedreigden om een wedstrijd te verliezen, omdat ze daarmee Ajax in de wielen zouden rijden. Dan geef je je spelers dus een excuus om geen inzet te tonen.

Nu houdt de trainer de eer aan zichzelf omdat hij denkt dat het beter is voor de toekomst van de club, maar is het weer niet goed.

Lekker volk. Ik zou weer wat ruiten gaan inslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
D-e-n schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 18:38:
[...]

Hij is volgens mij zelf opgestapt.
Ok, dan heeft hij zichzelf uit Rotterdam verbannen.

Het effect blijft hetzelfde. Feijenoord gedraagt zich als een kip zonder kop en het is totale chaos.

Maar goed. Uit chaos creëer je orde. Misschien geldt dat straks ook voor Feijenoord. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

toolkist schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 18:31:
[...]

Nee, integendeel...
P.O. Box schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 18:38:
Als het moeilijk wordt loopt Japie weg. Of het nou als speler bij een Engelse topclub is, op de trainerscursus voor coach betaald voetbal of bij één van de grootste clubs van Nederland....
Dit is inderdaad het beeld dat ik van Stam heb.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

toolkist schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 18:31:
Je zou zeggen en nu doorpakken tot alle houtrot eruit is. Maar die druk zal van de supporters moeten komen

[...]

Mwah, tien jaar geleden ja. Nu zou ik aangeven dat ik geen behoefte heb aan de daklozenkrant. Zag er toch een partijtje slecht en ingevallen uit..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 23:13
drfruit schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 18:44:
Het veelgeprezen supporterdom van Feyenoord moet ook eens naar zichzelf kijken.

Ik weet nog dat ze hun team bedreigden om een wedstrijd te verliezen, omdat ze daarmee Ajax in de wielen zouden rijden. Dan geef je je spelers dus een excuus om geen inzet te tonen.

Nu houdt de trainer de eer aan zichzelf omdat hij denkt dat het beter is voor de toekomst van de club, maar is het weer niet goed.

Lekker volk. Ik zou weer wat ruiten gaan inslaan.
Op basis van een broodje aap verhaal een miljoen mensen wegzetten is best triest. Die ludieke actie bij een klassieker zo'n 10 jaar geleden is enorm opgeblazen in jouw hoofd.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Napo schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 17:07:
[...]

Met juist het blijven van het aanhalen van enkele spelers mis je het complete punt dat gemaakt wordt :+
Nee niet echt.
Zoals ik al zei, voor 7mln haal je niet meer de kwaliteit die je 10 jaar geleden voor 7mln haalde.

Er zijn uitzonderingen zoals de spelers die we inderdaad noemden, maar het komt minder vaak voor dan 10 jaar geleden.
of vind je van niet?

@loekf2
Jol gaat niet naar een club die geen geld kan uitgeven.

Zal wel Kuyt worden.
Zal de KNVB ook wedstrijden verschuiven zodat Kuyt iets anders kan doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

Komende zomer Fraser halen. Heeft ervaring en heeft ieder jaar stappen gezet bij de clubs waar hij gewerkt heeft.

Voor nu dickie halen als noodoplossing. Andere trainers zijn nu toch niet beschikbaar en eerst moet de rest van de organisatie ook op poten gezet worden voor een nieuwe trainer een beetje normaal kan functioneren.

En wat betreft Stam, gegokt en verloren. Het was een vreemde aanstelling dus sta er niet gek van te kijken dat het mislukt is.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
PWM schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 17:56:
Een Interim trainer. past perfect bij de interim TD en interim directeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Harribo schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 18:15:
Ok organisatorisch misschien een wespennest dat Feijenoord maar de spelers vallen toch wel mee?
Ik bedoel het zijn dezelfde spelers als een jaar geleden ongeveer. Toen deed Feijenoord het beter.
Ik vind Stam een sympathieke man maar tot nu toe liep het voor geen meter met hem aan het roer
Zeker, volgens expected goals zou eigenlijk Feyenoord gewoon 5e moeten staan (OptaJohan). Het was dat Stam ze niet aan goed kon motiveren, op de juiste plek zette en ook niet de goede tactiek gebruikte.

[ Voor 74% gewijzigd door Qu3st op 28-10-2019 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
Ik wil trouwens nog wel even iets zeggen, maar door de perikelen bij Feijenoord kwam het er maar niet van.

Willem II, het Ajax van het zuiden, staat een heel stevig seizoen te draaien. Dat is een potentiële nummer 4 aan het einde van dit seizoen.

Niemand ziet dit kennelijk. Ja een iemand hier, die gelijk de trainer naar Rotterdam wilde ontvoeren als vervanging van Stam. _/-\o_

Als Willem II dit blijft volhouden, dan zou er zomaar ineens Europees als extraatje in kunnen zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Deadsy schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 18:54:
[...]

Nee niet echt.
Zoals ik al zei, voor 7mln haal je niet meer de kwaliteit die je 10 jaar geleden voor 7mln haalde.

Er zijn uitzonderingen zoals de spelers die we inderdaad noemden, maar het komt minder vaak voor dan 10 jaar geleden.
of vind je van niet?
Natuurlijk is €7m van nu niet met de €7m van 10 jaar geleden te vergelijken. Feit blijft wel dat je transferactiviteiten idealiter niet per speler moet bekijken maar naar het algehele beleid en hoe dat past in de selectie die je hebt.

Feyenoord afvallen omwille van de transfer van Senesi kan maar hij is misschien de enige die wel enige ambitie uitspreekt. Fer, Narsingh, Kelly en de huur van Lé en Karsdorp zijn dat niet echt. Dat is doorgaan met het halen van middelmaat.

Natuurlijk moet je goed scouten om een succes zo groot mogelijk te maken maar daar blijft altijd een dosis geluk bij zitten echter heb je net zoals vroeger "last" van de grotere competities die meer aanspreken dan de Eredivisie, het absolute getal is anders maar de concurrentie daarin is niet heel veel veranderd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
mavaros schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 19:02:
Ik wil trouwens nog wel even iets zeggen, maar door de perikelen bij Feijenoord kwam het er maar niet van.

Willem II, het Ajax van het zuiden, staat een heel stevig seizoen te draaien. Dat is een potentiële nummer 4 aan het einde van dit seizoen.

Niemand ziet dit kennelijk. Ja een iemand hier, die gelijk de trainer naar Rotterdam wilde ontvoeren als vervanging van Stam. _/-\o_

Als Willem II dit blijft volhouden, dan zou er zomaar ineens Europees als extraatje in kunnen zitten.
Doen het de afgelopen jaren gewoon goed.
Vraag me af waarom Feyenoord daar niet gekeken heeft voor een nieuwe TD.

@Napo
Het punt is gewoon dat men niet van die overdreven verwachtingen moet hebben van Senesi.
Ja het is voor Feyenoord een gigantisch bedrag maar als je kijkt hoe de markt zich ontwikkeld heeft is 7mln gewoon geen giga bedrag meer.

Er zijn gewoon mensen die overdreven verwachtingen hebben vanwege het bedrag en omdat hij bij de o23 van Argentinie speelt.
Alhoewel ik zelf niet in zie waarom men hoge verwachtingen moet hebben van een speler omdat hij in een o23 speelt.
Als je op je 22e in de o23 speelt zou ik mijn verwachtingen juist naar beneden bijstellen.

[ Voor 28% gewijzigd door Deadsy op 28-10-2019 19:08 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Poll: Wie moet de opvolger van Stam worden?
Dirk Kuijt
Dick Advocaat
Henk Fraser
Mario Been
Jean Paul van Gastel
Leon, Den en co
Iemand anders, nl:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=402215&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinusz
Qu3st schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 19:05:
Dirk Kuijt
Dick Advocaat
Henk Fraser
Mario Been
Jean Paul van Gastel
Leon, Den en co
Iemand anders, nl:
[Afbeelding]
Adrie Koster :+ of niet @mavaros ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Dirk Kuijt
Dick Advocaat
Henk Fraser
Mario Been
Jean Paul van Gastel
Leon, Den en co
Iemand anders, nl:
[Afbeelding]
Als Ajax supporter is deze moeilijk :+
Ze hebben iemand nodig die wil bouwen en met veel jeugd wil spelen.

Been vind ik ongeschikt, alhoewel hij dan wel minder vaak als analist op tv te zien zou zijn.
Fraser zou denk ik de beste zijn van dat lijstje, maar het zal wel Kuyt worden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Hij stapt toch niet over naar een middenmoter :P
Deadsy schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 19:10:
[...]

Als Ajax supporter is deze moeilijk :+
Ze hebben iemand nodig die wil bouwen en met veel jeugd wil spelen.

Been vind ik ongeschikt, alhoewel hij dan wel minder vaak als analist op tv te zien zou zijn.
Fraser zou denk ik de beste zijn van dat lijstje, maar het zal wel Kuyt worden.
Het lijstje samenstellen is ook al moeilijk, maar gelukkig waren er al wel veel namen hier voorbij gekomen.

Been zie ik ook niet als de 'redder'. Voor de korte termijn lijkt mij Dickie wel het beste, maar hij gaat het denk ik niet doen, dit vanwege al het gezeur van begin dit jaar. Henk Fraser is in mijn ogen voor de lange termijn wat geschikter, maar of hij zo goed is met jeugd vraag ik me af.

[ Voor 65% gewijzigd door Qu3st op 28-10-2019 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Dirk Kuijt
Dick Advocaat
Henk Fraser
Mario Been
Jean Paul van Gastel
Leon, Den en co
Iemand anders, nl:
[Afbeelding]
Eerste vraag is: ga je voor een trainer voor een jaar of kijk je al vooruit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
D-e-n schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 19:13:
[...]

Denk je echt dat de nieuwe trainer dat haalt?
Zolang die interim gasten er zitten die geen visie hebben zal een nieuwe trainer het net zo zwaar krijgen als Stam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

D-e-n schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 19:13:
[...]

Ik denk met het bestuur dat er nu zit dat het allemaal kortstondige dienstverbanden worden. Bestuur weg, dan kan je pas aan de lange termijn gaan denken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
Qu3st schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 19:15:
[...]

Ik denk met het bestuur dat er nu zit dat het allemaal kortstondige dienstverbanden worden. Bestuur weg, dan kan je pas aan de lange termijn gaan denken.
Kortom: dan moet je aan iemand denken die een jaartje op de winkel past en niks raars doet. Dan vallen namen als Fraser en Koster af want die zou je halen voor iets opbouwends.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-09 21:34
Ik hoop dat Kuyt het wordt, daar verwacht ik op tactisch gebied namelijk helemaal niets van. Lekker nog een poosje aanmodderen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

D-e-n schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 19:20:
[...]

Kortom: dan moet je aan iemand denken die een jaartje op de winkel past en niks raars doet. Dan vallen namen als Fraser en Koster af want die zou je halen voor iets opbouwends.
Zo denk ik er inderdaad over ja.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:07
Ik weet niet hoe objectief Van Hanegem is of dat het oud zeer tegenover Feyenoord is, maar als dit klopt zou ik Kuyt niet al te snel naar voren schuiven.
Het eerste deel is in ieder geval alvast goed voorspeld...
Ik hoop trouwens niet dat Dirk Kuyt nog ergens een voormalig ploeggenoot heeft kunnen ontwaren bij Young Boys, de tegenstander van Feyenoord donderdag in Bern. Want dan zit hij ook daar in Bern weer pontificaal op de tribune en schrapt hij doodleuk de trainingen van Feyenoord onder 19.

Bij Rangers-uit moest en zou hij naar Steven Gerrard gaan. Tegen FC Porto thuis schrapte hij een training van zijn elftal. In de interlandperiode oefende het elftal niet, want Dirk moest met oud-ploeggenoten voetballen in Liverpool en Hamburg. Prima hoor, maar als je trainer bent van een elftal dat op korte termijn de hoofdmacht van Feyenoord moet aanvullen of zelfs versterken, moet je daar mee bezig zijn. En ze verliezen zo vaak, dat er voldoende werk te doen is. Dat zijn assistent Cor Adriaanse ook maar geen training geeft als Dirk lekker de hort op is, vinden veel van de jeugdspelers geen ramp, heb ik begrepen. Dat onbehouwen geschreeuw en gevloek kennen ze nou wel van hem.

De jeugdopleiding van Feyenoord is door de clubleiding zelf bestempeld als meer dan belangrijk. Terecht, want zo slecht als het nu gaat, doet pijn. Ook tegen Heracles was het los zand. Supporters van Feyenoord zien in Kuyt dé oplossing. Stam er straks uit en Kuyt als de messias.

Maar helaas, naast de kritiek op het eerste elftal die duidelijk is hoor ik ook steeds meer gemor over de jeugdopleiding inclusief Kuyt. Vanuit verschillende hoeken. Dat maakt deze sportieve crisis misschien nog wel pijnlijker dan hij nu al is.
https://www.ad.nl/home/st...-inclusief-kuyt~a0f88ef2/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:07
Ik ben erg benieuwd wat de snor en Boskamp te melden hebben over een uurtje. Ze zijn vaak goed ingevoerd dus ik ben benieuwd naar plan B en eventuele trainersnamen die in de wandelgangen rond zingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
dutchgio schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 19:25:
Ik weet niet hoe objectief Van Hanegem is of dat het oud zeer tegenover Feyenoord is, maar als dit klopt zou ik Kuyt niet al te snel naar voren schuiven.
Het eerste deel is in ieder geval alvast goed voorspeld...

[...]

https://www.ad.nl/home/st...-inclusief-kuyt~a0f88ef2/
Bij VI zat laatst de Feyenoord watcher, ben even zijn naam vergeten. maar hij zei dit ook.
Neem aan dat het niet moeilijk te controleren zal zijn of hij inderdaad aanwezig was bij die wedstrijden.

Als het niet zou kloppen dan had Feyenoord dit denk ik al lang naar buiten gebracht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
Misschien heel vreemd, maar waarom niet Poldervaart terug naar Rotterdam halen? En dan Mike Obiku er als assistent naast zetten (geweldig mooie vent die kinderen zeker kan motiveren. Die selectie bestaat eigenlijk (mentaal) ook uit kinderen)

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavaros
Qu3st schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 19:11:
[...]

Hij stapt toch niet over naar een middenmoter :P

[...]

Het lijstje samenstellen is ook al moeilijk, maar gelukkig waren er al wel veel namen hier voorbij gekomen.

Been zie ik ook niet als de 'redder'. Voor de korte termijn lijkt mij Dickie wel het beste, maar hij gaat het denk ik niet doen, dit vanwege al het gezeur van begin dit jaar. Henk Fraser is in mijn ogen voor de lange termijn wat geschikter, maar of hij zo goed is met jeugd vraag ik me af.
Henk Fraser is volgens mij een hele goede voor Feijenoord.

Niet voor nu, want er is paniek in de tent, maar voor het moment dat het weer allemaal in rustig vaarwater is gekomen.

Voor nu zou ik voor een type als Been of Beenhakker gaan. Effe tot rust komen en de neuzen weer dezelfde kant op krijgen, om daarna opnieuw te beginnen met een goede trainer.

Advocaat als tussenpaus zou ook prima zijn. Iedereen houdt van de kleine Generaal, dus de gunfactor heb je aan je zijde. Daarnaast kreeg hij de vorige keer het toenmalige en doodzieke Feijenoord weer aan de praat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Bert van Marwijk zou ook op de winkel kunnen passen tot einde seizoen lijkt me?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Deadsy schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 19:30:
[...]

Bij VI zat laatst de Feyenoord watcher, ben even zijn naam vergeten. maar hij zei dit ook.
Neem aan dat het niet moeilijk te controleren zal zijn of hij inderdaad aanwezig was bij die wedstrijden.

Als het niet zou kloppen dan had Feyenoord dit denk ik al lang naar buiten gebracht.
Martijn Krabbendam is dat toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
van toegezongen worden door een volledig stadion naar met de staart tussen de benen wegvluchten in 24 uur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Qu3st schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 19:44:
[...]

Martijn Krabbendam is dat toch?
Bingo.

Ga er toch wel van uit dat hij dit niet gaat herhalen als hij weet dat Kuyt gewoon in Rotterdam was.
Hij vertelde ook nog dat de spelers graag een extra oefenwedstrijd hadden gehad tijdens de interland periode.
Maar Kuyt was er niet dus dat gebeurde niet.

edit:
Kluivert had die gewoonte trouwens ook toen hij jeugd trainer was bij Twente.
Hij deed toen ook werk voor de UEFA of FIFA (1 van die 2) en ging vrij vaak weg daarvoor.

[ Voor 17% gewijzigd door Deadsy op 28-10-2019 19:53 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mavaros
snmght schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 19:44:
Bert van Marwijk zou ook op de winkel kunnen passen tot einde seizoen lijkt me?
Die Drenthenaar in Australie. Ik ben zijn naam kwijt, maar hij zat bij Heracles en Heerenveen. Krullen op zijn kop.

Die is al een keer bij Feijenoord aan de slag geweest. Toen dachten we nog dat het een tijdelijk dipje was.

Er zijn vele wegen die naar Rome leiden.

John van het Schip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
mavaros schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 19:55:
[...]

Die Drenthenaar in Australie. Ik ben zijn naam kwijt, maar hij zat bij Heracles en Heerenveen. Krullen op zijn kop.

Die is al een keer bij Feijenoord aan de slag geweest. Toen dachten we nog dat het een tijdelijk dipje was.

Er zijn vele wegen die naar Rome leiden.

John van het Schip?
Verbeek?
Die zou ze denk ik wel fit weten te krijgen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:07
Deadsy schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 19:58:
[...]

Verbeek?
Die zou ze denk ik wel fit weten te krijgen.
"Alleen Verbeek overlegt slechter rapport dan Stam" _O-
https://www.vi.nl/nieuws/...slechter-rapport-dan-stam
Pagina: 1 ... 19 ... 152 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken