"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Begrijp mij niet verkeerd, wil dat AZ doorgaat. Maar als je op zo'n domme manier een penalty weggeeft en je hebt nog maar een helft. AZ moest druk zetten en daardoor ruimte weggeven en tadaa 2-0.OPSLAGHOND schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 20:21:
[...]
Wat betreft Ajax maakt het denk ik niet zo heel veel uit wie er nu op het veld mag staan.
Het is vorige week al weggegeven.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
XXXVI
Dit dus. Je hebt als Ajax echt niks meer te verliezen en alles te winnen en gewoon stug doorgaan met je standaard spel gaat hem niet worden.InFamous schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 20:20:
[...]
Ben ik niet met je eens, Babel is een speler die aangespeeld wil worden waar Ünüvar de ruimtes op zoekt en vraagt om de bal.
Getafe houd de ruimtes klein en dat zag je vorige week ook, Ajax komt daardoor niet aan het voetballen. Een jonge hond die nog speels en gierig is kan daar juist voor de verlossing zorgen.
Sowieso vind ik dat Ajax in het bijzonder maar nederlandse ploegen in het algemeen altijd alleen maar een plan A hebben en nooit een plan B. Ze blijven altijd hun eigen spel spelen terwijl het af en toe toch echt nodig is om op een andere manier te spelen. Ik denk dan vooral aan de wedstrijden van Ajax tegen Tottenham en Chelsea waar ze na de voorsprong gewoon de wedstrijd dood hadden moeten maken maar in plaats daar van stug aanvallend bleven spelen. Mag ik dat naief noemen?
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
En dan de corner gewoon over de achterlijn schieten....
Daar heb je veel aan, inde 82ste minuut op uitschakeling staand van Stengs. Godsamme man.
[ Voor 61% gewijzigd door Maarten_E op 27-02-2020 20:34 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
[ Voor 40% gewijzigd door OPSLAGHOND op 27-02-2020 20:35 ]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Niveau
Ondergrens
Stengs
Jongen staat al een paar maanden met 0,0 zin op het veld lijkt het wel maar een middenvelder van de gemiddelde Zaterdag 3de klasse zuid heeft meer inzet en klasse dan hem vandaag. Jemig
Formerly known as Ragdoll
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Nogal een understatement...Snowdog schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 20:49:
Je kan iig wel stellen dat de NL clubs niet geweldig uit de winterstop zijn gekomen.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Denk het niet...
Dat was een soap. We hebben eerst het beroep verloren. Daarna via een advocaat beroep daartegen aangetekend en gelukkig nu een beter resultaat. Het is gewoon treurig als je aantreed en dan diverse boetes en puntenaftrek krijgt van de tijd voordat je betrokken was bij de club. Voor de club zelf was dit ook vervelend: de spelers wisten dat er weer puntenaftrek aan zat te komen. Zeer demotiverend.gws24 schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 20:36:
Trouwens even wat anders maar @Stewie! gefeliciteerd met https://www.voetbalprimeu...-afgewend-na-bezwaar.html
Echt verschrikkelijkTerranova schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 21:03:
Echt what the fuck, 3 minuten gespeeld al 3 theaterstukjes gezien
Je zou toch verwachten dat zo’n scheidsrechter de reputatie kent en direct optreedt?Terranova schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 21:03:
Echt what the fuck, 3 minuten gespeeld al 3 theaterstukjes gezien
Ondertussen 0-1
XXXVI
[ Voor 5% gewijzigd door Exocet op 27-02-2020 21:05 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Echt waar, hadden ze niet Heracles kunnen sturen?
XXXVI
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ohja dit lag aan Ten HagTerranova schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 21:06:
Nou mooi. Ze mogen het persbericht wel typen dat Ten Hag ontslagen is.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Precies, krachten sparen.Hupske schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 21:06:
Wat een mazzel. Het is nu al wel klaar iig. Rustig uitspelen en sparen voor t weekend.
Kan ik mijn gehoorapparaat indienen bij het ziekenfonds?
Ja, het is uitgewerkt. Dan is het einde trainer. Het is al maanden crisis, maar dood doeners zoals
AjaxHolkers schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 21:07:
Nou. Kent iemand nog een goede mop? Valt er misschien nog wat te lachen vandaag
(sorry die was te makkelijk)
[ Voor 7% gewijzigd door Maarten_E op 27-02-2020 21:08 ]
Of zorg dat je deze wedstrijd i.i.g. wint
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Als ik AZ en Ajax zo zie spelen denk ik echt dat Feyenoord nog kans maakt op de titel...Leon Zwiers schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 21:05:
Zo, dat was snel klaar
Genoeg argumenten om aan te voeren dat de zes (!) verliespartijen van de laatste veertien wedstrijden aantonen dat ETH ongeschikt is. Lees het topic anders even terug.
XXXVI
Nog steeds aan kop in de eredivisie en halve finale beker dus echt crisis is het nog steeds niet. wil niet zeggen dat het lekker loopt maar nu stel op sprong ten Hag ontslaan is echtTerranova schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 21:07:
[...]
Ja, het is uitgewerkt. Dan is het einde trainer. Het is al maanden crisis, maar dood doeners zoalszijn natuurlijk heel normaal hier. Idioot...
Dan heb je Feijenoord niet zien spelenhoevenpe schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 21:08:
[...]
Als ik AZ en Ajax zo zie spelen denk ik echt dat Feyenoord nog kans maakt op de titel...
Premier League of darts op RTLZ.Gynnad schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 21:06:
Iemand nog tips voor iets wat vanavond op TV komt?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Helaas niet. Schorsingen tellen gewoon mee volgende wedstrijden volgend jaar.Terranova schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 21:07:
Nu kunnen ze in ieder geval zonder enig gevaar voor schorsingen die getafe spelers laten voelen wat een echte overtreding is.
Makkelijke loting in de beker en de voorsprong is maar 3 punten ipv minimaal 10-15. Ja dat is crisisgws24 schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 21:09:
[...]
Nog steeds aan kop in de eredivisie en halve finale beker dus echt crisis is het nog steeds niet. wil niet zeggen dat het lekker loopt maar nu stel op sprong ten Hag ontslaan is echt
En geel voor de keeper hahahaa!!!!!
[ Voor 76% gewijzigd door Maarten_E op 27-02-2020 21:10 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
XXXVI
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
HAHAH!Polycom schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 21:10:
Ajax in europa = crystal meth op een kinderverjaardag.
Maar goed dat ik niet iets dronk..
Dat wordt geen tijdrekken meer van zijn kantalexbl69 schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 21:10:
Minstens zo belangrijk: geel voor de keeper
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ik heb wel het idee dat deze scheids het wat beter door heeft t.o.v. vorige week.Verwijderd schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 21:10:
Dit wordt echt een hele vervelende wedstrijd met heel veel tijdrekken.
Hoop van welHan schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 21:11:
[...]
Dat wordt geen tijdrekken meer van zijn kant
Herinner me nog een pot van PSV heel lang geleden waar ze ook kansloos met 0-1 in de return achter kwamen maar Romario er uiteindelijk 5-1 van maakte.Vlassie1980 schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 21:11:
Nog 3 dan maar
(oké, ik ben oud...)
Heerlijk begin van Danilo tot nu toe.
Nog 10 anderen die 't wel kunnen.Han schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 21:11:
[...]
Dat wordt geen tijdrekken meer van zijn kant
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
En er ligt weer weer een... Ten Hag geel en die trainer ook.
Wat een kut club zeg.
[ Voor 61% gewijzigd door Vlassie1980 op 27-02-2020 21:16 ]
Wat een ellende weer.
"t zijn allemaal gewoon vuile gladjakkers, met die gladjakker van een trainer voorop. Die koppen alleen al als ze omvallen.Vlassie1980 schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 21:15:
Die Cucu haarbal is irritant
Goede voetballer (beste man bij Getafe) maar wat een treurige maniertjes zeg, echt wat een enge ploeg is dat hele Getafe.
XXXVI
Ja, nogal hypocriet na zijn reactie op Babel.ephymerous schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 21:19:
Goed voorbeeld langs de kant, ETH laat zich opnaaien.
Mag het niet zeggen, maar het zou toch wel heel jammer zijn mocht een Ajax speler per ongeluk op een scheen van een Getafespeler zou staan...
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken