2 goals erbij zou mooi zijn!
Wat zou ik het heerlijk vinden als die scheids straks gewoon ballen toont en hoe dan ook minstens 4 min extra tijd aan deze helft toevoegt.
Laten we afspreken dat als het misgaat Huntelaar wordt gebracht met een opdracht om die Deyvernogwat flink te grazen te nemen (wat ik wil zeggen komt niet door de policy
)
XXXVI
kunnen ze bij rtl die commentator niet iets anders laten gaan doen? biljarten voor bejaarden ofzo? wat een oersaai gebrabbel.
ik wil Sierd!
ik wil Sierd!
Had het idee dat ook rood mocht zijn, pure frustratie-overtreding en de bal niet in de buurt.
Das rood.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Dat moet rood worden joh.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ja wat heb je dan aan de var.
Rustig maar.
Die rode kaarten gaan straks wel vallen.
Die rode kaarten gaan straks wel vallen.
Kets die vent aub weg. Schande voor dit Ajax dat die zoveel mag spelen.Vos schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 21:28:
Lekkere aanname Babel. En ook geen corner...
Ballenjongen
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Die ballenjongen verdient een plekje op de ere tribune.
Formerly known as Ragdoll
Hopelijk na de rust Promes voor Babel, zal een heel stuk veranderen voorin.Typhone schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 21:30:
[...]
Kets die vent aub weg. Schande voor dit Ajax dat die zoveel mag spelen.
Had niet verwacht ooit meer een schurft hekel te hebben aan speler dan aan Guidetti, maar het is gelukt hoor een heel elftal + coach.
Poepclub.
Poepclub.
Moet zeggen dat die Danilo wel lekker speelt. Beetje onbehouwen nog af toe maar z'n ideeën zijn goed.
Meneer de keeper gaat deze wedstrijd een 2e gele kaart pakken wegens tijdrekken. Dat zei ik na 5 minuten al.
Oh ja, was vergeten dat Poulsen assistent was, dat had echt de perfect speler voor deze wedstrijd geweest
Verschrikkelijk die passes van Martinez vanavond. Zo zonde dat ie weer achterin speelt.
Schuurs is nog niet echt gelukkig met zijn passes
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Even een Schuurs-momentje weer, bijna 1-2

Is Alvarez dan zo slecht dat Schuurs de voorkeur krijgt?
XXXVI
Oei, een Lyon-Juve kopballetje op de lat
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Het zit niet tegen, onderkant lat en binnenkant paal eruit.
[ Voor 19% gewijzigd door ph4ge op 27-02-2020 21:36 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Die Van der Beek blijft een fenomeen hoor.
Hij staat overal en nergens en sleurt en trekt de tegenstander aan stukken.
Jammer dat de rest van Ajax niet kan aanpikken.
Hij staat overal en nergens en sleurt en trekt de tegenstander aan stukken.
Jammer dat de rest van Ajax niet kan aanpikken.
Holy crap! Wat een geluk!
Dat denk ik ook een beetje over de Ajax verdedigingExocet schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 21:35:
Die spelers kunnen beter een andere sport kiezen als ze voetballen niet leuk vinden...
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
What the hell Ajax. Nou gebruik dit geluk maar om met 4-1 dan te winnen ook.
ho shit
I served in a company of heroes.
En paal, Jezus wat slecht.ph4ge schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 21:36:
XXXVI
Jeetje zeg, wat mis ik Veltman, de beste verdediger van Ajax ooit!
Mwa, gewoon slecht gemikt!ph4ge schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 21:36:
Verdedigend is het om te huilen helaas.
Als je ze zo weggeeft verdien je die volgende ronde ook niet echt, ondanks de smerige Getafe tactieken.
De Godenzonen hebben een leger van 800.000 beschermengeltjes...
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Schuurs laat zien het niveau toch echt nog niet te hebben en Martinez is geen CV.
Haal alsjeblieft een keer zowel Tadic als Babel eruit in de rust. Aan beide heb je gewoon niks dit seizoen (Babel sinds ie erbij is dan).
Danilo speelt wel een dijk van een wedstrijd.
Wat een debuut!
Wat een debuut!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Onana neemt de plek van Nico op zich vandaag.
nee die hebben in de gaten dat ze makkelijk van ajax kunnen winnen als ze een beetje gaan voetballenExocet schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 21:37:
Getafe is ondertussen iets minder aan het duikelen
Begint er op te lijken dat ze die tactieken helemaal niet nodig hebben. Als ze even normaal doen worden ze gelijk gevaarlijk.Exocet schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 21:37:
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Omdat ze door hebben dat deze scheids daar niet in trapt. Jammer dat we de eerste wedstrijd niet zo'n scheids hadden. Ajax speelde daar nog steeds erg slecht dus niet onterecht verloren maar het had wel wat gescheeld.Exocet schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 21:37:
Dat had ie de afgelopen paar wedstrijden ook kunnen doenMaarten_E schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 21:38:
Danilo speelt wel een dijk van een wedstrijd.
Wat een debuut!

XXXVI
Schuurs is het gewoon (nog) niet, Alvarez gaat het ook niet worden.
Wie komt er in de jeugd eigenlijk aan? Timber?
Veltman zal wel na dit seizoen weg zijn, dan moet je weer gaan kopen.
Wie komt er in de jeugd eigenlijk aan? Timber?
Veltman zal wel na dit seizoen weg zijn, dan moet je weer gaan kopen.
Babel kan echt geen enkele pass fatsoenlijk aannemen.
Van de Beek breekt zodirect een Getafe speler in tweeën

Dat was natuurlijk geen geel.
Dat zou ik best vermakelijk vinden. Maar eerst moet hij er nog maar eentje in schieten.Krukar schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 21:40:
Van de Beek breekt zodirect een Getafe speler in tweeën
Zeker wel, zo onsportiefph4ge schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 21:41:
Weet iemand wat de reden is dat ze bij Ajax altijd met z'n tweeen bij een corner staan. Waarschijnlijk pakt dat statistisch beter uit, maar bij Ajax gaat dat echt nooit goed..
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Promes lb, Blind cv, Martinez op 6, Eiting er uit.
Speler houdt bewust de bal vast om het spel stil te laten leggen terwijl spel verder gaat, scheids legt spel stil door speler, speler rolt de bal zeer zachtjes richting de lijn. Nee totaal geen geel.ph4ge schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 21:41:

lol, commentator vraagt zich af wie er af gaat voor Promes.... Uhhhhh Babel misschien
Babel > Promesgws24 schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 21:42:
lol, commentator vraagt zich af wie er af gaat voor Promes.... Uhhhhh Babel misschien
Tadic > Huntelaar
Help mij hopen
Je kunt nog beter onana op de plek van babel zetten ipv van hem laten staangws24 schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 21:42:
Kom op, prik er nog ff 1 in voor de rust
2 minuten 
Die keeper alleen heeft al meer tijd gerekt.
Die keeper alleen heeft al meer tijd gerekt.
Tot nu toe redelijk een compliment voor de scheidsrechter. Haalt redelijk het tijdrekken eruit, trapt niet in het irritante rollen van de Getafe spelers.
Had alleen een rode kaart moeten geven, maar daar had de VAR ook in moeten ondersteunen.
Voor de rest mag Ajax blij zijn als je 2-1 wint, maar meer zal er niet in zitten. Getafe staat al een tijd goed en Ajax mist de kwaliteit. Wat ook niet vreemd is als je ziet wat je mist aan spelers.
Had alleen een rode kaart moeten geven, maar daar had de VAR ook in moeten ondersteunen.
Voor de rest mag Ajax blij zijn als je 2-1 wint, maar meer zal er niet in zitten. Getafe staat al een tijd goed en Ajax mist de kwaliteit. Wat ook niet vreemd is als je ziet wat je mist aan spelers.
Waarom fluit scheids niet voor dat vasthouden? Is toch geen voordeel meer.
[ Voor 23% gewijzigd door Vos op 27-02-2020 21:46 ]
Gaf voordeelVos schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 21:46:
Waarom fluit scheids niet voor dat vasthouden? Is toch geen voordeel meer.
Door het vasthouden kwam er geen fatsoenlijke pass meer uit. Dan fluit je normaal af omdat hij teveel gehinderd werd.
Spijtig 1-1, je komt goed weg.maar compliment voor de scheids.
Die Getafe spelers irriteren volgens mij zelfs hun eigen medespelers
Float like a butterfly, sting like a bee.
Nu hopen dat deze scheidsrechter net zo makkelijk rood geeft.
Wat een verschil zou het zijn geweest als deze scheisrechter er de eerste wedstrijd bij was geweest.
Wat een verschil zou het zijn geweest als deze scheisrechter er de eerste wedstrijd bij was geweest.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Echt een wereld van verschil ja. Hulde voor deze scheidsrechter!OPSLAGHOND schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 21:50:
Getafe probeert het leuk te ontregelen maar de scheidsrechter is uitstekend en weet het aardig voetballend te houden. Getafe is wel gevaarlijker maar ik moet nog zien of ze met 11 man het eindsignaal halen.
alles kan off-topic
Ajax heeft de kwaliteiten niet om dit nog om te draaien. Ik kijk toch door voor het drama en entertainmentgehalte.
Nu stoïcijns blijven zodat zij rood krijgen en niet wij. Dan is er wellicht nog wat mogelijk. Die tegengoal had natuurlijk nooit mogen gebeuren, doodzonde.
Hij had wel al rood moeten trekken volgens mij.OPSLAGHOND schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 21:50:
Die tegengoal had nooit mogen gebeuren, maar dan was de kopbal tegen de lat of het schot van Van der Sanden Deyverson tegen de paal er wel ingegaan ...snmght schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 21:52:
Nu stoïcijns blijven zodat zij rood krijgen en niet wij. Dan is er wellicht nog wat mogelijk. Die tegengoal had natuurlijk nooit mogen gebeuren, doodzonde.
Ik heb gehoord dat Getafe massaal gesoliciteerd heeft voor een carriere in NollywoodOPSLAGHOND schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 21:50:
Ze slagen vrijwel cum laude zo te zien voor dat nivo
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Het zal wel aan mij liggen, maar ik sta helemaal niet te juichen voor deze scheids.
Ik heb al genoeg overtredingen, tijdrekken, spelbederf en dat soort zaken gezien. Toen keek de scheids gewoon ouderwets de andere kant op.
Als Ajacied geef ik mijn cluppie een vrijbrief om helemaal los te gaan. Breek figuurlijk maar een paar Spaanse benen. Schoffel de scheids maar onderuit.
De wedstrijd is toch al gelopen, dus veel ellende kunnen 3 rode kaarten niet meer aanrichten.
Ik heb al genoeg overtredingen, tijdrekken, spelbederf en dat soort zaken gezien. Toen keek de scheids gewoon ouderwets de andere kant op.
Als Ajacied geef ik mijn cluppie een vrijbrief om helemaal los te gaan. Breek figuurlijk maar een paar Spaanse benen. Schoffel de scheids maar onderuit.
De wedstrijd is toch al gelopen, dus veel ellende kunnen 3 rode kaarten niet meer aanrichten.
Waarom zou Danilo zijn shirtje ruilen met Deyverson? Waarschijnlijk gaat hij er dan af voor Promes, maar het is niet dat die Deyverson nou zo'n geweldige speler is..
Dit is nogal dom, hè? #ajaget pic.twitter.com/ECgnRx5ZYe
— Yorin (@TheReaiYorin) 27 februari 2020
[ Voor 19% gewijzigd door Gynnad op 27-02-2020 21:59 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Er waren gewoon 2 ballen in het veld. Die situatie waar de commentator dacht dat Schuurs geel zou krijgen gaf hij hem ook onterecht.Danny.G schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 21:42:
[...]
Speler houdt bewust de bal vast om het spel stil te laten leggen terwijl spel verder gaat, scheids legt spel stil door speler, speler rolt de bal zeer zachtjes richting de lijn. Nee totaal geen geel.
Natuurlijk rekken die gasten tijd, maar die scheidsrechter deelt ze ook makkelijk uit.
Na de wedstrijd aan de harde kern geven om overheen te pissen of in de fik te steken? Enige logische dat ik kon bedenken.Gynnad schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 21:56:
Waarom zou Danilo zijn shirtje ruilen met Deyverson? Waarschijnlijk gaat hij er dan af voor Promes, maar het is niet dat die Deyverson nou zo'n geweldige speler is..
Je kon simpelweg zien dat de speler aan het tijdrekken was en scheids heeft spelers daar meermaals voor gewaarschuwd, evenals het acteerspel en de verwerpelijke gebaren, wat ze blijven doen. Deze scheids is daar gelukkig niet zo laks mee als vorige week.ph4ge schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 21:56:
[...]
Er waren gewoon 2 ballen in het veld. Die situatie waar de commentator dacht dat Schuurs geel zou krijgen gaf hij hem ook onterecht.
Natuurlijk rekken die gasten tijd, maar die scheidsrechter deelt ze ook makkelijk uit.
Reet afvegen aan dat shirt in de rust en dan op Twitter/Instagram zetten en Deyverson taggen, die gaat spontaan rollen in de kleedkamer ...Gynnad schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 21:56:
Dat was voor commentaar op de scheidsrechter, die Mata maakte veel kabaal richting de scheids en daar was hij dus niet van gediend. Dus die kan hij geven en is dan niet onterecht.ph4ge schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 21:56:
[...]
Die situatie waar de commentator dacht dat Schuurs geel zou krijgen gaf hij hem ook onterecht.
Maar het was ook gewoon een pittige overtreding van Schuurs die een tegenaanval onderbreekt. Vd Beek heeft ook volop en wild commentaar en nog geen kaart. Ik snap dat jullie dit waarderen, maar toch.Pompi schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 21:57:
[...]
Dat was voor commentaar op de scheidsrechter, die Mata maakte veel kabaal richting de scheids en daar was hij dus niet van gediend. Dus die kan hij geven en is dan niet onterecht.
Als een ballenjongen een tweede bal in het veld gooit dan moet je ook een beetje begrip hebben dat die bal niet razendsnel uitgeschoten wordt. Dit bestraffen met een gele kaart is weer het andere uiterste.
[ Voor 17% gewijzigd door ph4ge op 27-02-2020 22:01 ]
Wij horen natuurlijk niet precies wat er gezegd wordt, kan best zijn dat Mata net te ver ging.ph4ge schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 21:59:
[...]
Maar het was ook gewoon een pittige overtreding van Schuurs die een tegenaanval onderbreekt. Vd Beek heeft ook volop en wild commentaar en nog geen kaart. Ik snap dat jullie dit waarderen, maar toch.
De enige reden die ik kan verzinnen is nationaliteit.Gynnad schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 21:56:
[Twitter]
Crap!Leon Zwiers schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 22:03:
babel blijft erin!
Of dat ie wist dat ie er sowieso uit gingNapo schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 22:01:
[...]
De enige reden die ik kan verzinnen is nationaliteit.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken