Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:56
toolkist schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 22:26:
Larsson nog op weg naar China?

[...]

Als Feyenoord dit bod op dit moment niet kan weigeren dan moet de nood wel heel erg hoog zijn, veel hoger dan ik dacht :/
Ik denk dat ze met 'niet te weigeren' bedoelen dat de kans te mooi is om te laten lopen omdat zo'n bod in de zomer nooit meer gaat komen voor een wisselspeler met nog maar 1 jaar contract. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:07
Ankona schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 22:53:
Feit is wel dat er nu geen linksbuiten meer is en Haps doorgeschoven moet worden (zolang die heel is). Dan is er geen back-up meer voor linksbuiten en voor linksback .
Haps als tegenhouder van Dumfries wil ik nog wel geloven maar hij is geen echte linksbuiten. Die moet ruimte voor zich hebben anders kan hij niks. Ze hebben hem niet voor niks ooit back gemaakt.

Opgeteld bij zijn blessuregevoeligheid en het feit dat Azarkan volgens mij ook een blessure heeft is dit wat mij betreft sportieve Russische roulette. Advocaat kan anders gaan spelen maar dat kan ook helemaal verkeerd uitpakken.

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-09 07:48
Erapaz schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 19:20:
@PolarBear Als je vindt dat ik overdrijf, dan heb je de afgelopen 4 maanden geen voetbal gekeken.
Ik heb bijna alles gezien en er is geen enkele aanleiding om te denken dat ze morgen kansen gaan creëren. Op papier zouden ze misschien betere voetballers hebben, maar die hebben ze ook t.o.v. Heracles, Willem II, AZ en Groningen. Het gaat niet om een dipje zoals vorig jaar, ze creëren al 4 maanden (4!) geen kansen meer tegen enigszins acceptabele tegenstanders (Spakenburg en ADO waren de enige potjes waar de bal er makkelijk in ging). Tel daarbij op de bijna slippers tegen RKC en Twente. Neres die nog lang niet terug is, Ziyech die zijn transfer binnen heeft en weer (net als Promes en Neres) geblesseerd is en Blind die nog een terugslag gaat krijgen (liep al minder tegen Heracles).

Dus ja, ik zie het somber in en zie geen enkele vooruitgang sinds eind oktober. Je kunt zomaar verliezen tegen AZ en Feyenoord & dan is het dag competitie. Utrecht kom je ook niet zomaar voorbij, dus dat is de beker.

EL is duidelijk maar wil ik nog even toevoegen dat ik niet verwacht dat we het sterke Ajax van tegen Valencia en Chelsea uit nog gaan zien dit jaar, al is het maar omdat ze alleen Europees echt gemotiveerd zijn.

Kortom, het seizoen zit erop. Je verlies nemen en gaan bouwen voor volgend jaar.
LoL moment hoe emotie regeert in voetbal. De ene dag is de ploeg top en de dag erop waardeloos.
Ajax zal met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid nog punten gaan verliezen in de ED. Dat geldt ook voor de andere ploegen in de competitie. Heel simpel: wie aan het eind van het jaar bovenaan staat is de terechte kampioen.
Het is aan de spelers en staf om zich te motiveren en sterker te worden en als dat niet lukt dan winnen ze terecht geen prijzen.

Ik heb er nog hoop op met een terugkerende Promes, wetende dat Neres en Ziyech dit jaargang nog in actie komen. Er zullen nog een paar vertrekken en ik denk dat ze dat via de voordeur willen doen: met prijzen.

Het zal van heel veel factoren afhangen dus laten we afwachten of Ajax weer in de flow kan komen,

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
@Chief ik roep al maanden dat ze slecht spelen, dit is geen emotionele reactie op de wedstrijd van vandaag, maar een constatering dat Ajax dit seizoen het niveau van de CL groepsfase niet meer gaat halen.

Met de terugval van Blind bedoel ik dat hij net terug is van een mega zwaar incident (ook mentaal) en dat hij nu de ploeg op sleeptouw moet nemen. Tegen Heracles werd ie al minder. Ik ben daarom bang voor weer een terugval. Net als dat Neres, Promes en Ziyech allemaal kort na de eerste lange blessure meteen weer geblesseerd raakten.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:29
toolkist schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 22:51:
Nou hoeft die 5m natuurlijk niet waar te zijn, VI heeft de bedragen wel vaker veel te laag.
Meestal heeft VI ook niet de beste bronnen binnen Feyenoord, het zou dus zomaar kunnen dat dus hebben gehoord van een bron buiten de club die wellicht belang heeft om een lager bedrag te noemen.

Ik denk dat het voor Sambal Sam wel een leuke stap is. Het gaat hem niet lukken om aan te haken bij het niveau van Feyenoord, laat staan een niveau daar boven, dus dan kan je maar beter zorgen dat je tenminste dik miljonair bent als straks je carrière voorbij is.

EDIT: Ik lees ook dat het wellicht een optie is dat Summerville tussentijds terugkomt? Iemand die weet of dat kan, een verhuurde speler buiten de transferperiode terughalen, mits ADO dat ook goed vindt/het in het huurcontract staat? Summerville is denk ik op het moment niet minder dan Larsson. Een transfervrije speler kan natuurlijk ook nog, maar ik heb geen idee wie er eventueel beschikbaar is voor die vacature.

[ Voor 23% gewijzigd door ph4ge op 27-02-2020 08:06 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VDS91
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 14-02-2022
Erapaz schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 05:26:
@Chief ik roep al maanden dat ze slecht spelen, dit is geen emotionele reactie op de wedstrijd van vandaag, maar een constatering dat Ajax dit seizoen het niveau van de CL groepsfase niet meer gaat halen.

Met de terugval van Blind bedoel ik dat hij net terug is van een mega zwaar incident (ook mentaal) en dat hij nu de ploeg op sleeptouw moet nemen. Tegen Heracles werd ie al minder. Ik ben daarom bang voor weer een terugval. Net als dat Neres, Promes en Ziyech allemaal kort na de eerste lange blessure meteen weer geblesseerd raakten.
Komende drie wedstrijden zijn gewoon cruciaal. Mocht je uitgeschakeld worden tegen Getafe én van AZ niet kunnen winnen, dan is het inderdaad zo dramatisch zoals jij nu noemt en kan het horrorscenario van geen kampioenschap zomaar plaatsvinden.

Verder vind ik je conclusies het nog wat te voorbaardig. Ik ben benieuwd wat jij vond van het Ajax vorig jaar rond deze tijd. Toen werd het afgeslacht tegen Feyenoord, verloor het van Heracles, ging het met penalty's door tegen Roda JC in de beker en stond het op zo'n 5 punten achterstand van PSV. Bovendien zat toen alles mee in de CL (goal Mazraoui in de thuiswedstrijd tegen Benfica laatste minuut) en had Ajax nauwelijks blessures. Toen riep trouwens ook iedereen dat de Ajacieden allemaal voor zichzelf speelde en bezig waren met transfers.

Uiteindelijk resultaat was het kampioenschap, de beker, en de halve finale CL.

Nu heb je gewoon heel veel pech met blessures en discutabele beslissingen van de scheidsrechter en de VAR in de CL. Dat kwartje kan zomaar de andere kant opvallen. Ajax moet vooral niet te snel in paniek raken. Ook vanavond heb je gewoon kansen dat je nog doorgaat. Getafe is geen wonderelftal. En als je komende zondag wint van AZ, dan kan de 'vorm' zomaar terugkeren en Ajax het seizoen afsluiten met de dubbel.

[ Voor 6% gewijzigd door VDS91 op 27-02-2020 08:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:14
Vermoedelijke opstelling volgens De Telegraaf: Onana; Dest, Schuurs, Martínez, Blind; Gravenberch, Van de Beek, Eiting; Danilo, Tadic, Babel.
Danilo in de basis zou een verrassing zijn, zou verwachten dat hij met Traore zou starten dan.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Erapaz
  • Laatst online: 23-08 16:32
VDS91 schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 08:30:
[...]

Komende drie wedstrijden zijn gewoon cruciaal. Mocht je uitgeschakeld worden tegen Getafe én van AZ niet kunnen winnen, dan is het inderdaad zo dramatisch zoals jij nu noemt en kan het horrorscenario van geen kampioenschap zomaar plaatsvinden.

Verder vind ik je conclusies het nog wat te voorbaardig. Ik ben benieuwd wat jij vond van het Ajax vorig jaar rond deze tijd. Toen werd het afgeslacht tegen Feyenoord, verloor het van Heracles, ging het met penalty's door tegen Roda JC in de beker en stond het op zo'n 5 punten achterstand van PSV. Bovendien zat toen alles mee in de CL (goal Mazraoui in de thuiswedstrijd tegen Benfica laatste minuut) en had Ajax nauwelijks blessures. Toen riep trouwens ook iedereen dat de Ajacieden allemaal voor zichzelf speelde en bezig waren met transfers.

Uiteindelijk resultaat was het kampioenschap, de beker, en de halve finale CL.

Nu heb je gewoon heel veel pech met blessures en discutabele beslissingen van de scheidsrechter en de VAR in de CL. Dat kwartje kan zomaar de andere kant opvallen. Ajax moet vooral niet te snel in paniek raken. Ook vanavond heb je gewoon kansen dat je nog doorgaat. Getafe is geen wonderelftal. En als je komende zondag wint van AZ, dan kan de 'vorm' zomaar terugkeren en Ajax het seizoen afsluiten met de dubbel.
Het grote verschil met vorig seizoen is dat er toen tot de winterstop goed gevoetbald werd en dat er zelfs na de verloren thuiswedstrijd tegen Madrid veel vertrouwen was dat er uit kansen zouden komen.

De dip (of crisis) duurt nu al veel langer en zoals jij ook al zegt, het valt nu steeds de verkeerde kant op. Ik zie nog geen enkele punten waaruit blijkt dat we op de weg naar boven zijn, het wordt eerder eerst nog minder dan dat het beter wordt.

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
D-e-n schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 00:25:
[...]

Haps als tegenhouder van Dumfries wil ik nog wel geloven maar hij is geen echte linksbuiten. Die moet ruimte voor zich hebben anders kan hij niks. Ze hebben hem niet voor niks ooit back gemaakt.

Opgeteld bij zijn blessuregevoeligheid en het feit dat Azarkan volgens mij ook een blessure heeft is dit wat mij betreft sportieve Russische roulette. Advocaat kan anders gaan spelen maar dat kan ook helemaal verkeerd uitpakken.
Of we moeten naar Narsingh grijpen. Ik weet dat die kan hollen als een dolle maar of hij echt als basis linksbuiten (was zijn voorkeur positie niet op rechts?) op niveau kan presteren?

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yogibeer
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 04-06 11:57
Gynnad schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 08:36:
[...]

Danilo in de basis zou een verrassing zijn, zou verwachten dat hij met Traore zou starten dan.
Traore denk ik veel te statisch om tegen die muur van Getafe te spelen.
Prima speler hoor. Snel ook nog wel. Met vergt vanavond toch wel wat meer creativiteit denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yogibeer
D-e-n schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 00:25:
[...]

Ik zou wel met 2 spitsen gaan spelen. Jorgensen en die gekke oostblokker naast elkaar. Met Haps op linkshalf en Berghuis op rechtshalf, dan heb je nog genoeg diepgang. En twee controlerende middenvelders erachter. Moet best kunnen!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
ph4ge schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 08:01:
[...]

Meestal heeft VI ook niet de beste bronnen binnen Feyenoord, het zou dus zomaar kunnen dat dus hebben gehoord van een bron buiten de club die wellicht belang heeft om een lager bedrag te noemen.

Ik denk dat het voor Sambal Sam wel een leuke stap is. Het gaat hem niet lukken om aan te haken bij het niveau van Feyenoord, laat staan een niveau daar boven, dus dan kan je maar beter zorgen dat je tenminste dik miljonair bent als straks je carrière voorbij is.

EDIT: Ik lees ook dat het wellicht een optie is dat Summerville tussentijds terugkomt? Iemand die weet of dat kan, een verhuurde speler buiten de transferperiode terughalen, mits ADO dat ook goed vindt/het in het huurcontract staat? Summerville is denk ik op het moment niet minder dan Larsson. Een transfervrije speler kan natuurlijk ook nog, maar ik heb geen idee wie er eventueel beschikbaar is voor die vacature.
Volgens mij mag Summerville dan niet spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yogibeer
[...]

Sjaak Swart traint ook nog elke week en heeft momenteel geen club. Zou wel een stunt zijn!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-09 10:37

snmght

imho dan he

[...]

Een transfervrije speler kan natuurlijk ook nog, maar ik heb geen idee wie er eventueel beschikbaar is voor die vacature.
https://www.transfermarkt.nl/statistik/vertragslosespieler

Alstublieft. ;)

Keuze genoeg! Assaidi bijvoorbeeld, kent de competitie in elk geval! Heb ik gelijk alle pluspunten aan zijn kandidatuur benoemd overigens.

Maar deze Carlos Rivas dan? Qua statistieken (gegeven zijn transfervrije status) is het geen slechte speler. 143 wedstrijden, 25 doelpunten en 15 assists. 25 jaar jong dus zowaar nog restwaarde als hij het goed doet; https://www.transfermarkt...vas/profil/spieler/227390

Zit nu pas net een maand zonder club dus wellicht ook nog een soort van fit. Verder geen idee wie hij is of waarom hij zonder club is komen te zitten.

edit zou John de Jong het ook een beetje doen zoals ik hierboven? :+

[ Voor 51% gewijzigd door snmght op 27-02-2020 09:53 ]

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

• D-e-n
Yogibeer schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 09:42:
[...]

Ik zou wel met 2 spitsen gaan spelen. Jorgensen en die gekke oostblokker naast elkaar. Met Haps op linkshalf en Berghuis op rechtshalf, dan heb je nog genoeg diepgang. En twee controlerende middenvelders erachter. Moet best kunnen!
Dan gooi je een team wat op zich goed in elkaar zit helemaal om. En welke middenvelder ga je dan offeren?

Sowieso is het nogal link om op Jorgensen te rekenen. Die is vaker niet dan wel fit.

• Ankona
D-e-n schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 11:33:
[...]

Sowieso is het nogal link om op Jorgensen te rekenen. Die is vaker niet dan wel fit.
En eigenlijk op zijn sterkst als hij niet fit op de tribune zit....

alles kan off-topic

• Yogibeer
D-e-n schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 11:33:
[...]

Dan gooi je een team wat op zich goed in elkaar zit helemaal om. En welke middenvelder ga je dan offeren?

Spelers op onlogische posities zetten lijkt mij nog onmenselijker. Je kan 4-3-3- blijven spelen, maar als je daarmee een back als vleugelaanvaller moet opstellen vraag ik mij af wat beter is.

Tacktiek of opstelling wijzigen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

snmght schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 09:46:
Zit nu pas net een maand zonder club dus wellicht ook nog een soort van fit. Verder geen idee wie hij is of waarom hij zonder club is komen te zitten.
Ik denk vanwege z'n blessure :D

Van de website;
Ingescheurde buitenband knie
Terugkeer onbekend

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• D-e-n
Yogibeer schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 11:43:
[...]

Spelers op onlogische posities zetten lijkt mij nog onmenselijker. Je kan 4-3-3- blijven spelen, maar als je daarmee een back als vleugelaanvaller moet opstellen vraag ik mij af wat beter is.

Tacktiek of opstelling wijzigen...
Of Larsson gewoon houden.

• Yogibeer
Denk niet dat Feyenoord daar financieel gezien de mogelijkheden voor heeft.
Larsson heeft een contract tot 2021. Dus het is waarschijnlijk nu 5 miljoen vangen of hij loopt volgend jaar gratis de deur uit.

[ Voor 22% gewijzigd door Yogibeer op 27-02-2020 11:50 ]

• D-e-n
Yogibeer schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 11:49:
[...]

Larsson heeft een contract tot 2021. Dus het is waarschijnlijk nu 5 miljoen vangen of hij loopt volgend jaar gratis de deur uit.
Je kunt met hem natuurlijk ook een deal maken voor deze zomer.

Edit:
Zonder die Chinezen zou je dat sowieso moeten doen

[ Voor 7% gewijzigd door D-e-n op 27-02-2020 11:52 ]

• Yogibeer
D-e-n schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 11:51:
[...]

Je kunt met hem natuurlijk ook een deal maken voor deze zomer.
Dat zou kunnen inderdaad. Maar denk niet dat die Chinezen daar op zitten te wachten ivm hun competitieschema.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
Yogibeer schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 11:49:
[...]

En wat is een P3 aan het einde van het seizoen waard? of een p2? Of de beker? Als je dat op het spel zet door nu 5 miljoen te cashen is het maar de vraag of je hem niet beter in augustus gratis kan laten vertrekken (in het slechtste geval).

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mark31
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 15-01-2022
Ik blijf het raar vinden dat zoveel Ajacieden geen vertrouwen meer in de titel hebben, wat ik in een eerdere post ook al zei sinds wedstrijd Chelsea uit hebben we 0 x meer met de sterkste 11 gespeeld waar AZ bijna tot geen blessures heeft gehad.
Indien Promes Ziyech en Neres terug zijn komt het niveau zeker ten goede.
Denk er eens over na, Ajax mist al heel lang veel spelers en staan nog bovenaan.
Nee ik maak me nog geen zorgen.

• snmght

snmght

imho dan he

Mark31 schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 12:29:
Ik blijf het raar vinden dat zoveel Ajacieden geen vertrouwen meer in de titel hebben, wat ik in een eerdere post ook al zei sinds wedstrijd Chelsea uit hebben we 0 x meer met de sterkste 11 gespeeld waar AZ bijna tot geen blessures heeft gehad.
Denk er eens over na, Ajax mist al heel lang veel spelers en staan nog bovenaan.
Als is voor Feyenoorders. Indien schaar ik daar ook bij. ;)

Het probleem is toch ook echt de vorm en dat lijkt hem in de motivatie te zitten. Het gebrek aan vertrouwen komt toch echt door het spel dat op de mat gelegd wordt de laatste ~5 - ~10 wedstrijden. Natuurlijk mis je de nodige spelers maar diegenen die er wel staan zakken ook nagenoeg allemaal meermaals behoorlijk door de ondergrens.

• Mark31
snmght schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 12:38:
[...]

Als is voor Feyenoorders. Indien schaar ik daar ook bij. ;)

Het probleem is toch ook echt de vorm en dat lijkt hem in de motivatie te zitten. Het gebrek aan vertrouwen komt toch echt door het spel dat op de mat gelegd wordt de laatste ~5 - ~10 wedstrijden. Natuurlijk mis je de nodige spelers maar diegenen die er wel staan zakken ook nagenoeg allemaal meermaals behoorlijk door de ondergrens.
En waarom spelen ze slecht,?
Omdat ze goede spelers missen.
Tegen Heracles geen Ziyech Promes en Neres.
Haal eens bij AZ idrissi boadu en Stengs eruit of bij Feyenoord berghuis jorgensen en kokcu eruit en bij PSV ihattaren malen en Gakpo.
Dan zullen ze ook niet zo goed draaien, Promes en Neres brengen diepgang en Ziyech kan van niets iets maken.
Een voorhoede babel huntelaar Tadic vd beek of een voorhoede Promes Tadic Neres Ziyech en Vd Beek nog op een van de 2 dubbele 6en scheelt enorm.
Kijk de wedstrijden tegen Utrecht of Feyenoord thuis maar eens terug toen Ajax op volle sterkte was.

• snmght

snmght

imho dan he

Mark31 schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 12:44:
[...]

Haal eens bij AZ idrissi boadu en Stengs eruit of bij Feyenoord berghuis jorgensen en kokcu eruit en bij PSV ihattaren malen en Gakpo.
Dan zullen ze ook niet zo goed draaien, Promes en Neres brengen diepgang en Ziyech kan van niets iets maken.
Een voorhoede babel huntelaar Tadic vd beek of een voorhoede Promes Tadic Neres Ziyech en Vd Beek nog op een van de 2 dubbele 6en scheelt enorm.
Kijk de wedstrijden tegen Utrecht of Feyenoord thuis maar eens terug toen Ajax op volle sterkte was.
Een club als Ajax moet een handjevol afwezige basisspelers echt op kunnen vangen. Toch zeker in de eredivisie en toch zeker tegen een Heracles. Vorig seizoen was afwezigen opvangen ook minder een issue (weliswaar ook minder vaak nodig) maar het verlies van een Dolberg en Schone is wat dat betreft onvoldoende opgevangen. Spelers 12 t/m 15 zijn beduidend minder dan vorig jaar.

• Mark31
snmght schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 12:54:
[...]

Een club als Ajax moet een handjevol afwezige basisspelers echt op kunnen vangen. Toch zeker in de eredivisie en toch zeker tegen een Heracles. Vorig seizoen was afwezigen opvangen ook minder een issue (weliswaar ook minder vaak nodig) maar het verlies van een Dolberg en Schone is wat dat betreft onvoldoende opgevangen. Spelers 12 t/m 15 zijn beduidend minder dan vorig jaar.
Dat kan dus niet, Ajax mist buiten Neres Promes en Ziyech ook mazraoui en veltman .
Je kan niet verwachten dat je met een b elftal alles wint.
PSV had rond november december ook een blessure golf waardoor ze heel veel wedstrijden verloren.
In Nederland kan je geen spelers als kaliber Ziyech halen voor op de bank voor het geval iemand geblesseerd geraakt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Mark31 schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 13:00:
[...]

Dat kan dus niet, Ajax mist buiten Neres Promes en Ziyech ook mazraoui en veltman .
Je kan niet verwachten dat je met een b elftal alles wint.
PSV had rond november december ook een blessure golf waardoor ze heel veel wedstrijden verloren.
In Nederland kan je geen spelers als kaliber Ziyech halen voor op de bank voor het geval iemand geblesseerd geraakt.
Er zit nog best wat tussen een niveau Ziyech en een niveau Gravenberch. Mazraoui is pas sinds kort geblesseerd. Je speelt tegen een elftal dat ongeveer net zo veel waard is als je doelman, je zou evengoed moeten winnen. Man er stonden gewoon jongens als Tagliafico, Blind, Martinez, van de Beek en Tadic op het veld. Je achter blessures verschuilen is een slappe smoes, walgelijk dat gejammer. Als recordkampioen en met die gasten op het veld moet je Heracles gewoon oprollen met een doelpunt of 3+ en een clean sheet.

• Mark31
snmght schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 13:05:
[...]

Er zit nog best wat tussen een niveau Ziyech en een niveau Gravenberch. Mazraoui is pas sinds kort geblesseerd. Je speelt tegen een elftal dat ongeveer net zo veel waard is als je doelman, je zou evengoed moeten winnen. Man er stonden gewoon jongens als Tagliafico, Blind, Martinez, van de Beek en Tadic op het veld. Je achter blessures verschuilen is een slappe smoes, walgelijk dat gejammer. Als recordkampioen en met die gasten op het veld moet je Heracles gewoon oprollen met een doelpunt of 3+ en eveel en clean sheet.
Huntelaar en Babel brengen voorin veel te weinig, Gravenberch op het middenveld komt ook tekort en Tadic speelt als rechtsbuiten niks klaar.
Als jij serieus denkt dat het geen verschil moet zijn als je 3 van je betere spelers mist...
Bijna iedere club gaat dan kwam niveau erop achteruit.
Ajax heeft een totaal andere opstelling door al die blessures.
Daarnaast heb je nog automatisme die je niet creëert met constant andere spelers vanwege blessures.

[ Voor 7% gewijzigd door Mark31 op 27-02-2020 13:13 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Mark31 schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 13:08:
[...]

Als jij serieus denkt dat het geen verschil moet zijn als je 3 van je betere spelers mist...
Dat denk ik niet, waar haal je die wijsheid vandaan? Ik denk alleen dat het verschil niet zo groot moet zijn dat je niet meer van een Heracles kunt winnen. Bovendien, en veel schrijnender; het gemis van medespelers is geen vrijbrief voor de rest om maar een beetje te lanterfanten. Je maakt me niet wijs dat omdat Neres niet op het veld staat een Martinez plotseling niet meer naar de juiste kleur kan passen.

Maar he, als jij al die blessures wel een legitiem excuus vindt voor het amateurvoetbal dat nu op de mat gelegd wordt door Ajax dan is dat je goed recht. Het getuigt alleen niet echt van een topsportcultuur.

• Mark31
snmght schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 13:27:
[...]

Dat denk ik niet, waar haal je die wijsheid vandaan? Ik denk alleen dat het verschil niet zo groot moet zijn dat je niet meer van een Heracles kunt winnen. Bovendien, en veel schrijnender; het gemis van medespelers is geen vrijbrief voor de rest om maar een beetje te lanterfanten. Je maakt me niet wijs dat omdat Neres niet op het veld staat een Martinez plotseling niet meer naar de juiste kleur kan passen.

Maar he, als jij al die blessures wel een legitiem excuus vindt voor het amateurvoetbal dat nu op de mat gelegd wordt door Ajax dan is dat je goed recht. Het getuigt alleen niet echt van een topsportcultuur.
Als je betere medespelers om je heen hebt zal je eigen niveau ook omhoog gaan.
Dus voor een Martinez scheelt het wel degelijk of hij met Vd Beek en Ziyech op het middenveld staat of met Gravenberch ipv Ziyech.
Daarnaast wat ik ook al melden automatisme onderschat dat niet, mooiste voorbeeld daarin is koppeltje Ziyech en Promes die kennen elkaar door en door en weet wat de andere bedoelt.
Voetbal word grotendeels gespeeld met je hoofd, goede keuzes maken gemixed met talent.
Daarnaast Ziyech is een speler die andere kan bedienen, Neres en Promes hebben diepgang.
Zonder die mix ben je vrij voorspelbaar en moet je het van korte combinaties doen wat veel moeilijker is dan ook af en toe gebruik te kunnen maken van de ruimte.
En over naar de verkeerde kleur spelen je bent altijd afhankelijk van je teamgenoten, want komen ze in hun vooracties niet los bij het aanbieden, of gaan ze verstoppen achter de tegenstander heb jij een optie minder om aan te spelen.

[ Voor 7% gewijzigd door Mark31 op 27-02-2020 13:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yogibeer
Ik denk nog steeds dat Ajax uiteindelijk kampioen zal worden, maar feit is dat ze nu een periode ingaan met hele zware wedstrijden tegen Feyenoord, Utrecht, Heerenveen en AZ waarbij ze de belangrijkste spelers missen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Mark31 schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 13:34:
[...]

Daarnaast wat ik ook al melden automatisme onderschat dat niet, mooiste voorbeeld daarin is koppeltje Ziyech en Promes die kennen elkaar door en door en weet wat de andere bedoelt.
Fun fact Ziyech en Promes hebben maar 24 wedstrijden samen gespeeld waarvan er 5 in het Nederlands elftal onder 21 jaren geleden. En bij Ajax slechts 5x 90 minuten lang.

[ Voor 4% gewijzigd door PolarBear op 27-02-2020 14:16 ]

• toolkist
  • Niet online
AZ mist hun centrale duo achterin al een tijdje, daarom voelden ze zich genoodzaakt om Leeuwin te halen. De AZ-Babel zeg maar ;)
Ik heb overigens nog steeds vertrouwen in het kampioenschap, ook als we zondag zouden verliezen.

• Mark31
Yogibeer schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 13:54:
[...]

Ik denk nog steeds dat Ajax uiteindelijk kampioen zal worden, maar feit is dat ze nu een periode ingaan met hele zware wedstrijden tegen Feyenoord, Utrecht, Heerenveen en AZ waarbij ze de belangrijkste spelers missen.
Ajax en PSV zijn de enige in de 2e seizoenshelft van de top 4 die tegen elkaar hebben gespeeld dus AZ als Feyenoord hebben nog 3 top duels te gaan Ajax en PSV 2.
Daarnaast heeft Ajax al Heracles en Groningen uut gehad die altijd heel lastig zijn voor Ajax.
Dus Ajax heeft nog AZ thuis Feyenoord en Utrecht en Heerenveen en Willem 2 uit.
Rest moet te doen zijn.
AZ heeft nog Ajax uit Groningen uit Heracles uit PSV thuis Utrecht thuis Feyenoord uit als moeilijker wedstrijden.
Feyenoord heeft PSV uit Willem 2 thuis AZ uit Ajax thuis
PSV heeft Feyenoord thuis Groningen uit AZ uit Utrecht thuis Heerenveen uit.
Zeg het maar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:51
Mark31 schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 13:08:

Bijna iedere club gaat dan kwam niveau erop achteruit.
Ajax heeft een totaal andere opstelling door al die blessures.
Daarnaast heb je nog automatisme die je niet creëert met constant andere spelers vanwege blessures.
Als je nooit in een andere samenstelling speelt zodra het even kan (3-0 thuis voorstaat bijvoorbeeld) dan creëer je ook geen bredere basis of automatismen.

Daarnaast moet je je afvragen of het nuttig is om een elftal dat 3 spelers mist op 6 plekken te wijzigen. Tadic naar rechts? Van de Beek in steeds een andere rol? Martinez naar de verdediging (die laat een gat achter op het middenveld). Ook hoef je corners niet kort te nemen en daardoor steeds weer balverlies lijden.

Een Dick Advocaat werkt met de middelen die hij heeft. Die stond nu soeverein bovenaan met Ajax. ETG is aan het knooien en weet het niet meer.

XXXVI

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02:28
@OPSLAGHOND waar blijven je polls voor vanavond? ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Yogibeer
Mark31 schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 14:40:
[...]

Ajax en PSV zijn de enige in de 2e seizoenshelft van de top 4 die tegen elkaar hebben gespeeld dus AZ als Feyenoord hebben nog 3 top duels te gaan Ajax en PSV 2.
Daarnaast heeft Ajax al Heracles en Groningen uut gehad die altijd heel lastig zijn voor Ajax.
Dus Ajax heeft nog AZ thuis Feyenoord en Utrecht en Heerenveen en Willem 2 uit.
Rest moet te doen zijn.
AZ heeft nog Ajax uit Groningen uit Heracles uit PSV thuis Utrecht thuis Feyenoord uit als moeilijker wedstrijden.
Feyenoord heeft PSV uit Willem 2 thuis AZ uit Ajax thuis
PSV heeft Feyenoord thuis Groningen uit AZ uit Utrecht thuis Heerenveen uit.
Zeg het maar.
Feyenoord heeft het makkelijkste programma ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02:28
Yogibeer schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 15:15:
[...]

Lucky Feyenoord :+

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mark31
Yogibeer schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 15:15:
[...]

Eens.
Maar staan wel 7 punten achter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:21
Mark31 schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 15:39:
[...]

Eens.
Maar staan wel 7 punten achter.
moeilijkste al achter de rug 8)

• mavaros
  • Laatst online: 21:01
Voor vanavond:

Ajax sloopt Getafe en gaat door.

AZ gaat het niet redden, want dat doen ze nooit als het echt ergens om gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

mavaros schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 17:11:
Voor vanavond:

Ajax sloopt Getafe en gaat door.

AZ gaat het niet redden, want dat doen ze nooit als het echt ergens om gaat.
Ziyech speelt niet mee, Tagliafico ook niet. met 0-2 uit vorige wedstrijd heb ik er een minder goed gevoel bij.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:54

InFamous

excommunicado

Ajax gaat vanavond net als vorige wedstrijd keihard onderuit tegen Getafe.

Formerly known as Ragdoll

• toolkist
  • Niet online
Nou is 2-0 niet keihard, maar kansloos was het wel en dat vrees ik vanavond ook. Hopelijk ben ik veel te negatief O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Als de scheidsrechter zijn reputatie waarmaakt dan zal Getafe in ieder geval moeten voetballen.

@dvdkiwi Vanmiddag vergeten ...
Ik hoop voor AZ begint thuis te zijn.

[ Voor 28% gewijzigd door OPSLAGHOND op 27-02-2020 17:43 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:00

gws24

Thinking is hard!

Ik gok dat Ajax 2-0 voor komt en dan in de blessure tijd alsnog een domme tegengoal krijgt en eruit ligt :P

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

gws24 schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 17:42:
Ik gok dat Ajax 2-0 voor komt en dan in de blessure tijd alsnog een domme tegengoal krijgt en eruit ligt :P
Ik voorspel andersom... vroegtijdig de 0-1 om de oren en vervolgens terugkomen tot 2-1, niet voldoende om door te gaan.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
Ik doe geen voorspelling. Als het nergens op lijkt ga ik wel beginnen aan seizoen 2 van Altered Carbon.

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 16:27
Mark31 schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 12:44:
[...]

Haal eens bij Feyenoord jorgensen eruits.
Gaan ze er dan niet op vooruit?

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 15:02
Waarom praten ze alleen maar over Ajax bij RTL terwijl AZ over ongeveer 40 min speelt?? Ik zou lekker beginnen met de ploeg die als eerste spreekt en niet de ploeg die pas later vanavond speelt.

• mavaros
Hackus schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 17:19:
[...]

Ziyech speelt niet mee, Tagliafico ook niet. met 0-2 uit vorige wedstrijd heb ik er een minder goed gevoel bij.
Ga nu eens een keer ophouden met al dat gevoel.

Iedere keer, als iemand weer een gevoel heeft, dan loopt het helemaal verkeerd met Ajax. Soms spelen ze dan slecht, maar vaak is de scheidsrechter een enorm drama.

En maar voelen met zijn allen, terwijl keihard hopen meer effect zou kunnen hebben.

Getafe moet gesloopt worden, anders is het over en uit voor de godenzonen. :)F

Dan sta je daar met een luizige KNVB-beker, terwijl ze in Rotterdam op de Coolsingel lopen te hossen en allemaal schunnige taal naar Ajax lopen uit te roepen.

Dat is een horrorscenario, maar door dat gevoel van jullie, kan het zomaar realiteit worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 17:42:
Als de scheidsrechter zijn reputatie waarmaakt dan zal Getafe in ieder geval moeten voetballen.
Als de scheids zijn reputatie waar maakt krijgt Ajax juist een berg gele kaarten, die duikelaars van Getafe lappen ze er dan 1 voor 1 bij.

• LZ86
AZ is nog eerst hoor jongens. Die maken zowaar nog kans om door te gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
LASK vs AZ om 18:55 uur

Poll: LASK vs AZ
AZ verder
LASK verder
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=402485&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Ajax vs Getafe om 21:00 uur

Poll: Ajax vs Getafe
Ajax door
Getafe door
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=402486&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

@dvdkiwi Kuch! :*)

@mavaros Wat zei jij ook alweer over Willem II? :+

[ Voor 4% gewijzigd door OPSLAGHOND op 27-02-2020 18:47 ]

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 21-09 15:52
Na vanavond is het Europese programma voor Nederlandse clubs klaar ben ik bang.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:48
Pompi schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 18:16:
Waarom praten ze alleen maar over Ajax bij RTL terwijl AZ over ongeveer 40 min speelt?? Ik zou lekker beginnen met de ploeg die als eerste spreekt en niet de ploeg die pas later vanavond speelt.
Ze hebben na de wedstrijd van AZ nog 5 minuten voordat Ajax begint, dus die voorbeschouwing doen ze ook nu maar meteen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joostje123
  • Laatst online: 21-09 14:24
Pompi schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 18:16:
Omdat Ajax belangrijker is.

• InFamous

InFamous

excommunicado

Waar is het geluid :+

Ik dacht trouwens dat Fox Sports open was tijdens Europa league wedstrijden.

[ Voor 65% gewijzigd door InFamous op 27-02-2020 19:00 ]

• mavaros
Iedereen maakt Ajax belangrijker, en dat werkt.

AZ gaat een hell of a job krijgen tegen dit nare team. AZ is een soort B Ajax, en nare teams zijn over het algemeen voor aanvallende stijlen vrij dodelijk.

Gelukkig is de bal nog altijd rond, dus we gaan het wel meemaken, al zegt mijn gevoel iets anders.

Hup AZ. *O*

[ Voor 2% gewijzigd door mavaros op 27-02-2020 19:11 . Reden: kleine verandering ]

• Pompi
dutchgio schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 18:52:
[...]

Ze hebben na de wedstrijd van AZ nog 5 minuten voordat Ajax begint, dus die voorbeschouwing doen ze ook nu maar meteen.
Snap ik maar ik begrijp niet waarom je een half uur over Ajax praat met een opstelling waar je pas op het laatste moment bij zegt dat het de vermoedelijke opstelling is en dan maar 10 min AZ terwijl daar de info al gewoon beschikbaar van was.

Ik ben Ajax supporter maar vond dit een beetje onterecht naar AZ die evengoed een lastige wedstrijd heeft en dus ook belangrijk is, doe het dan half half ofzo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
mavaros schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 19:03:
[...]

AZ gaat een hell of a job krijgen tegen dit nare team. AZ is een soort B Ajax, en nare teams zijn over het algemeen vrij dodelijk.

Gelukkig is de bal nog altijd rond, dus we gaan het wel meemaken, al zegt mijn gevoel iets anders.

Hup AZ. *O*
Voordeel voor AZ is dat ze maar gelijk hoeven te spelen (minimaal 2 doelpunten) of een overwinning is genoeg om door te gaan, natuurlijk lastig genoeg. Maar voor Ajax is het een heel ander verhaal..

• LZ86
AZ heeft meer kans om door te gaan dan Ajax vanavond. Zondag moet t nog maar blijken wie er in betere doen is na het midweekse avontuur

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:10

Niku

Alagaesii

mavaros schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 19:03:
[...]

AZ gaat een hell of a job krijgen tegen dit nare team. AZ is een soort B Ajax, en nare teams zijn over het algemeen vrij dodelijk.

Hup AZ. *O*
Een soort 'B Ajax'? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:03
Hup beide clubs!
Heb er een heel hard hoofd in, maar het laatste wat verdwijnt is hoop.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• Pompi
AZ is veelte statisch, als ze de bal hebben komen er meteen 3 tegenstanders op de bal af en de vrijstaande AZ'ers blijven dan lekker stil staan in plaats van zich aan te bieden zodat hun ploeggenoot die door meerdere LASK'ers wordt aangevallen hun kan aanspelen. Ze raken zo te vaak de bal onnodig kwijt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
Maarten_E schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 19:06:
Hup beide clubs!
Heb er een heel hard hoofd in, maar het laatste wat verdwijnt is hoop.
Ik ben zelf ook niet al te positief, Ajax dient er eigenlijk 4 te maken, want bij 1 tegengoal moeten ze er 4 maken om door te gaan. Ik zie het huidige Ajax niet de 0 houden, hopelijk vallen er in de eerste 20 minuten al twee doelpunten aan de juiste kant, dan kan het alle kanten nog op.

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:22
Pijpje bij LASK moet halverwege de tweede helft toch wel aardig leeg zijn met het afjagen dat hun doen.

PSN: bollsie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
sjufke schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 19:29:
Pijpje bij LASK moet halverwege de tweede helft toch wel aardig leeg zijn met het afjagen dat hun doen.
Dachten we bij Ajax ook ooit toen ene RB Salzburg op bezoek kwam.. Die gingen echter de tweede helft gewoon verder waar ze de eerste helft mee waren geeindigd.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Gynnad
Jesus wat een domme overtreding, terechte penalty voor LASK

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:49

Vos

AFCA

Heeft AZ wel eens wedstrijden zonder penalties?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:26
Gynnad schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 19:37:
Jesus wat een domme overtreding, terechte penalty voor LASK
En die speler nog zeuren ook. |:(

• Maarten_E
Doei AZ, dit wordt hem niet meer.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• LZ86
uberdom zeg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:49

Vos

AFCA

Want? Eén goal en het is gelijk.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:16
Slim van Idrissi

• Maarten_E
We zijn weer terug bij af met Nederlandse ploegen in Europa. Niet nadenken over Europese wedstrijden en niet volwassen spelen. Wat ik bedoel: Geen domme dingen doen, en niet proberen goed te spelen, maar vooral resultaat te halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
  • Laatst online: 17:58
AZ is een beetje een copycat van PSV. Eerst tegen NAC eruit in de KNVB beker nu tegen LASK in de Europa League.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
Vos schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 19:39:
[...]

Want? Eén goal en het is gelijk.
Oeps, had 1-2 voor Linz in mijn hoofd voor de heenwedstrijd.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:16
Wat een negativisme... Ik vond Az het beter doen als de eerste wedstrijd, het ontbreekt alleen wel aan beter uitspelen.
Helaas was Idrissi zo slim om het nog moeilijker te maken.

Gewoon die rode Druyff erin :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Snowdog schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 19:41:
AZ is een beetje een copycat van PSV. Eerst tegen NAC eruit in de KNVB beker nu tegen LASK in de Europa League.
Dus zondag verliezen ze met 1-0? :9

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gynnad
Harribo schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 19:43:
Wat een negativisme... Ik vond Az het beter doen als de eerste wedstrijd, het ontbreekt alleen wel aan beter uitspelen.
Helaas was Idrissi zo slim om het nog moeilijker te maken.

Gewoon die rode Druyff erin :)
Het moment van de penalty was wel jammer, je kreeg juist net het gevoel dat AZ sterker was / sterker aan het worden was.. als ze de tweede helft starten waar ze in de eerste helft mee eindigde, dan kan het best nog wel goed komen.

Edit: Opstelling Ajax is ook bekend:

Onana; Dest, Schuurs, Blind, Martinez, van de Beek, Eiting, Gravenberch, Danilo, Tadic, Babel;

Mij nog niet helemaal duidelijk wie er linksback zal spelen, verwacht Blind. Telegraaf zat dus goed mijn hun opstelling deze ochtend:
Vermoedelijke opstelling volgens De Telegraaf: Onana; Dest, Schuurs, Martínez, Blind; Gravenberch, Van de Beek, Eiting; Danilo, Tadic, Babel.

[ Voor 28% gewijzigd door Gynnad op 27-02-2020 19:48 ]

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Az moet nog steeds scoren, nu komen ze alleen gelijk ipv dat ze door zijn maar scoren moeten ze nog steeds dus op zich is dit niet dodelijk maar leuk is anders, zeker omdat het gewoon een domme tegengoal is door de fout van Koopmeiners en de overtreding van Idrissi

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• Terranova
  • Laatst online: 00:43
Danilo basis :o Leuk voor die jongen, maar er echt klaar voor is hij nog niet. Die zal vast wel meteen weer afgezeken worden als het blijkt dat hij inderdaad nog te licht is voor't eerste.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Hoe lang zou het nog duren voordat Idrissi natrapt vanavond?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gynnad
Terranova schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 19:49:
Danilo basis :o Leuk voor die jongen, maar er echt klaar voor is hij nog niet. Die zal vast wel meteen weer afgezeken worden als het blijkt dat hij inderdaad nog te licht is voor't eerste.
Had het ook niet direct verwacht, maar als je naar de bank kijkt was Huntelaar de enige andere optie..En we hebben al een paar keer gezien dat hij goed kan invallen, maar in de basis is niet ideaal. Verwacht dat ETH Tadic ook graag in de spits wil zetten, dat is ook niet mogelijk wanneer je Huntelaar inzet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Bv0Abc3bOOdTI7E2vsvF16Tq/medium.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Ik kijk nooit naar dat gelöl in de rust, maar hadden ze het nog over Ajax? :+

edit: Oh nee Babel ... :F
Die mag nu wel 2x scoren of minimaal 3 assists geven.

[ Voor 36% gewijzigd door OPSLAGHOND op 27-02-2020 19:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 19:52:
Ik kijk nooit naar dat gelöl in de rust, maar hadden ze het nog over Ajax? :+

edit: Oh nee Babel ... :F
Die mag nu wel 2x scoren of minimaal 3 assists geven.
Er is ook niemand in de O15 blijkbaar beschikbaar om op te stellen... :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:26
Nou Az lijkt me klaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

Waarom neemt ETH Ünüvar niet mee, ja hij is wat onervaren in het eerste maar die jongen kan een aardig potje voetballen. Brobbey zou ik ook graag een in het eerste zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

In ieder geval wel Tadic in de spits waar hij normaal gesproken het beste rendeert. Maar Babel had voor mij ook nog wel vervangen mogen worden door een jong ajax speler.

PS Klote, AZ 2-0 achter :(

• Gynnad
InFamous schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 20:02:
Waarom neemt ETH Ünüvar niet mee, ja hij is wat onervaren in het eerste maar die jongen kan een aardig potje voetballen. Brobbey zou ik ook graag een in het eerste zien.
Wie zou je dan vervangen in de selectie/bank? Nu zitten Huntelaar en Promes op de bank, Babel, Tadic en Danilo in de basis. Danilo zal er niet vast bij komen, maar de overige zitten gewoon bij de eerste 16.

• Pompi
Gynnad schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 19:52:
[...]

Had het ook niet direct verwacht, maar als je naar de bank kijkt was Huntelaar de enige andere optie..En we hebben al een paar keer gezien dat hij goed kan invallen, maar in de basis is niet ideaal. Verwacht dat ETH Tadic ook graag in de spits wil zetten, dat is ook niet mogelijk wanneer je Huntelaar inzet.

[Afbeelding]
Is Traore geblesseerd? Want die is opeens ook compleet verdwenen, was er volgens mij afgelopen weekend ook niet bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

Gynnad schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 20:04:
[...]

Wie zou je dan vervangen in de selectie/bank? Nu zitten Huntelaar en Promes op de bank, Babel, Tadic en Danilo in de basis. Danilo zal er niet vast bij komen, maar de overige zitten gewoon bij de eerste 16.
Babel eruit, heeft eerlijk gezegd nog niks laten zien en was vorige week in mijn ogen de zwakste schakel.

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Pompi schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 20:05:
[...]

Is Traore geblesseerd? Want die is opeens ook compleet verdwenen, was er volgens mij afgelopen weekend ook niet bij.
Goede vraag, heb er niks over gehoord. Hij zit zelfs niet bij de selectie.

edit: Babel kan trouwens nog vervangen worden door Promes gedurende de wedstrijd. Denk dat Ten Hag nog niet met hem wil starten maar als Babel net zo speelt als de afgelopen wedstrijden dan gaat dat wel gebeuren denk ik. helaas doet hij dat waarschijnlijk pas rond de 70e minuut.

[ Voor 31% gewijzigd door gws24 op 27-02-2020 20:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
InFamous schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 20:09:
[...]

Babel eruit, heeft eerlijk gezegd nog niks laten zien en was vorige week in mijn ogen de zwakste schakel.
Naah, ben het met je eens dat hij nog te weinig laat zien. Maar om dan op dit moment een Unuvar of Brobby er neer te zetten, ik zou die gok ook niet nemen. Vooral niet omdat het team nu niet helemaal lekker loopt, dan zullen deze spelers compleet afgebrand worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
gws24 schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 20:10:
[...]
Goede vraag, heb er niks over gehoord. Hij zit zelfs niet bij de selectie.

edit: Babel kan trouwens nog vervangen worden door Promes gedurende de wedstrijd. Denk dat Ten Hag nog niet met hem wil starten maar als Babel net zo speelt als de afgelopen wedstrijden dan gaat dat wel gebeuren denk ik. helaas doet hij dat waarschijnlijk pas rond de 70e minuut.
Heel bijzonder. Hij mag een paar potjes komen opdraven en dat doet hij gezien zijn leeftijd, zijn ervaring en een en niet draaiend elftal eigenlijk oké. En ineens is ie uit beeld... :?

Godzijdank ziet ETH na 10 wedstrijden dat Tadic op rechts niet werkt. Martinez zie ik liever op het middenveld.

[ Voor 7% gewijzigd door ephymerous op 27-02-2020 20:19 ]

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

Gynnad schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 20:17:
[...]

Naah, ben het met je eens dat hij nog te weinig laat zien. Maar om dan op dit moment een Unuvar of Brobby er neer te zetten, ik zou die gok ook niet nemen. Vooral niet omdat het team nu niet helemaal lekker loopt, dan zullen deze spelers compleet afgebrand worden.
Ben ik niet met je eens, Babel is een speler die aangespeeld wil worden waar Ünüvar de ruimtes op zoekt en vraagt om de bal.

Getafe houd de ruimtes klein en dat zag je vorige week ook, Ajax komt daardoor niet aan het voetballen. Een jonge hond die nog speels en gierig is kan daar juist voor de verlossing zorgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
Doei AZ.
Mag het nu wel?

Pagina: 1 ... 142 ... 152 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken