Naci!!!!!
Verwacht het zelf niet, ik denk gewoon Tadic - Promes - Babel voorin (afwisselend) en daarachter op nummer 10 ofwel de Jong ofwel Eiting. Als Neres weer fit is kan Promes naar de nummer 10 positie. Traoré wordt naar mijn verwachting gewoon op de bank geplaatst.Mugwump schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 22:11:
[...]
Ik hecht niet zo heel veel waarde aan zaken als een "nummer 10 zijn". In een systeem als dat van Ajax speel je met heel veel dynamiek, positiewisselingen en creativiteit. Met Ziyech ben je best wel wat creativiteit kwijt natuurlijk. Ik denk dat je het huidige spel veel meer in stand houdt met Tadic op papier een linie terug.
Is die speler van Spakenburg niks voor Utrecht?
Bitter en Zoet!
Bitter en Zoet!
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Ze zijn echt continue aan Unuvar het zoeken, mooi man!
Heerenveen op voorsprong.... dan stoppen ze met voetbal en het is toch uit het niets weer gelijk. niets meer over te zeggen.
alles kan off-topic
Haha die speler van Spakenburg riep Stift Stift Stift,
Leuk man.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Dat hij perongeluk drie doelpunten maakt tegen de amateurs doet niets af aan het feit dat een speler zonder toegevoegde ook dan niet hoort te spelen. Ik gun het hem persoonlijk van harte. Zelf zie ik liever nog een jeugdspeler.Quad schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 21:44:
[...]
Ik zie in Sofascore dat hij een hattrick heeft gemaakt. Vrij netjes lijkt me.
XXXVI
Verwijderd
Mooi dat Siem de Jong ook gewoon even 3 goals maakt. Erg netjes, zeker gezien de weinige minuten die hij maakt.
Verder een leuke wedstrijd gezien, veel kunnen proberen en mooi dat de jonkies ook scoren. Heerlijk allemaal!
Verder een leuke wedstrijd gezien, veel kunnen proberen en mooi dat de jonkies ook scoren. Heerlijk allemaal!
https://streamable.com/zw2nm
Wat een avondje is het toch nog geworden. En wie had dat verwacht, Siem met een hattrick.
Dat ze die megafoon figuur een keer dat apparaat afpakken... zo enorm irritant.
Geef die gast maar een trommel, maar pak inderdaad dat ding maar af.toolkist schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 22:37:
Ik heb van nature geen hekel aan anderen, helemaal wanneer ik diegene niet ken. Maar zie hier, er is een uitzonderingtoolkist schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 22:37:
In één woord; vreselijk.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Siem in Oranje!!!!ephymerous schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 22:33:
[...]
Dat hij perongeluk drie doelpunten maakt tegen de amateurs doet niets af aan het feit dat een speler zonder toegevoegde ook dan niet hoort te spelen. Ik gun het hem persoonlijk van harte. Zelf zie ik liever nog een jeugdspeler.
Waterloo is achtergebleven in de halve finale tegen Tottenham.Ankona schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 23:21:
Doen ze geen ABBA meer?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Wat een trieste bedoeling was het daar in Heereveen, volgens mij was maximaal een kwart van het stadion gevuld. Waren de prijzen zo hoog of leeft het totaal niet?
Sfeertje zat er goed in gisteren. Het leek wel Champions League. Met veel jonkies en spelers die zich willen bewijzen werd er ook eindelijk gemotiveerd gevoetbald tegen een minder aansprekende tegenstander. Zowel Real als Barcelona gingen met de hakken over de sloot tegen derdeklassers gisteren in de Spaanse beker.
Overigens deed Spakenburg het erg netjes, vooral het eerste half uur.
Ik vond de passjes van Eiting net achter de verdediging erg mooi om te zien. Maar hij kreeg ook alle ruimte natuurlijk.
Overigens deed Spakenburg het erg netjes, vooral het eerste half uur.
Ik vond de passjes van Eiting net achter de verdediging erg mooi om te zien. Maar hij kreeg ook alle ruimte natuurlijk.
Geklaag op de huidige periode van Siem de Jong bij Ajax is echt niet onterecht. Zeker niet als er een mooie lichting talenten staat te springen om speelminuten. Ik heb liever dat zo een talent er 10 maakt.Krukar schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 21:34:
[...]
Ik hoop dat ie in de basis komt en er 20 maakt deze seizoenshelft, dat zou dat onterechte geklaag op spelers een keer de mond doen smoren
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Daar kan Siem niets aan doen, dat moet je de technische staf aanrekenen. Siem staat er, klaagt niet, werkt en doet het prima. Hulde voor Siem.snmght schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 11:17:
Geklaag op de huidige periode van Siem de Jong bij Ajax is echt niet onterecht. Zeker niet als er een mooie lichting talenten staat te springen om speelminuten. Ik heb liever dat zo een talent er 10 maakt.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nooit eerder was "opgeruimd staat netjes" zo op zijn plaats als bij dit nieuws:
https://www.vi.nl/nieuws/...e-stapt-op-bij-spakenburg
Dat die dwaas überhaupt nog mag spelen.
https://www.vi.nl/nieuws/...e-stapt-op-bij-spakenburg
Dat die dwaas überhaupt nog mag spelen.
Nee, tegen Spakenburg in de beker was het wat, verder nog niets goeds zien doen deze man. Hij kan het niveau simpelweg niet aan. Zou prima passen bij een club waar hard werken voldoende is maar niet bij dit Ajax.Gonadan schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 11:46:
[...]
Daar kan Siem niets aan doen, dat moet je de technische staf aanrekenen. Siem staat er, klaagt niet, werkt en doet het prima. Hulde voor Siem.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Da's wel een beetje overdreven weer, maar had jij soms een specifieke club in gedachten?snmght schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 19:27:
Nee, tegen Spakenburg in de beker was het wat, verder nog niets goeds zien doen deze man. Hij kan het niveau simpelweg niet aan. Zou prima passen bij een club waar hard werken voldoende is maar niet bij dit Ajax.

Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Wij hebben een prima ervaring gehad met zijn broer!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Jullie zijn ook de enige supporters.Maarten_E schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 20:25:
Wij hebben een prima ervaring gehad met zijn broer!

Leuke strafschoppenreeks bij Ijsselmeervogels!
Gunde de vogels wel de winst. Maar toen de keeper van de vogels een strafschop scoorde en daarna de bal van de keeper van GA weghield, hoopte ik op karma. En die kwampolopolo150 schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 21:14:
Leuke strafschoppenreeks bij Ijsselmeervogels!
En dan sta je achter tegen NAC. Ze begonnen net beter te spelen
PSV in de beker, elk jaar weer vermakelijk
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Week of twee geleden zag ik ergens nog iemand volhouden dat Baumgartl de beste verdediger was van PSV etc een toevoeging.
PSV is door het ijs aan het zakken, 1-0 achter en nu ook nog eens rood

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Zou PSV niet beseffen dat de beker nog de laatste kans op een prijs is, dit seizoen?
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Die gaan voor de titelHerman schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 22:04:
Zou PSV niet beseffen dat de beker nog de laatste kans op een prijs is, dit seizoen?
@Leon Zwiers Was die gifbeker van jou/jullie toevallig een wisselbeker?
Soort Eredivisie 1.5 zeker, zoals in F1 met F1.5 (“best of the rest”).
Dan is nr 11 een reeel doel
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Lammers heeft er wel zin in. Jammer dat de spelers om hem heen het laten liggen
Wij hebben nog wat schoteltjes van de gifbeker. De bestuurscrisis is nog niet bezworen.OPSLAGHOND schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 22:09:
@Leon Zwiers Was die gifbeker van jou/jullie toevallig een wisselbeker?
Maar PSV heeft een gifbadkuip geloof ik
2-0! Als PSV zo blijft verdedigen dan wordt het nog 5-0 ofzo
[ Voor 5% gewijzigd door gws24 op 23-01-2020 22:17 ]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Ik weet niet of ik dit wel aan kan eigenlijk. Wat een trieste bedoeling het hele seizoen lang al. Kijk met zoveel jaloezie naar de wedstrijden van Ajax en word depressief als ik weer naar psv kijk. Zondag weer in het stadion, maar het is elke keer tegen beter weten in...
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Achja. Verbazen we ons nog eigenlijk?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
PSV
Ze spelen als een kip zonder kop en met de staart tussen de benen. Totaal geen vertrouwen in die ploeg. Geen ploeg op dit moment die ontzag heeft voor PSV, die gaan nog zware weken tegemoet zo.

Ze spelen als een kip zonder kop en met de staart tussen de benen. Totaal geen vertrouwen in die ploeg. Geen ploeg op dit moment die ontzag heeft voor PSV, die gaan nog zware weken tegemoet zo.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Is het centrale duo van Jong PSV zo slecht dat deze geen kans krijgen?
Ik mis marcel brands.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Zolang er prutsers in het bestuur zitten blijft die Kuip vol gif.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
De eindstand bedoel je dan? De laatste wedstrijden van Ajax zijn niet om aan te gluren. Ze zijn op 1 of andere manier van een flitsend en oppermachtig team gegaan naar de minst slechte. Snap nog steeds niet wat er allemaal lopende een seizoen kan veranderen.Leoon. schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 22:18:
Kijk met zoveel jaloezie naar de wedstrijden van Ajax en word depressief als ik weer naar psv kijk.
Ik begin oprecht te vrezen voor plaatsing EL via de competitie.
En om eerlijk te zijn: Het zou ook niet verdiend zijn als PSV Europa in gaat.
Uithuilen en opnieuw beginnen voor de komende 4-5 jaar.
@PWM Kijk even naar het verval van PSV begin vorig seizoen en nu. Krap anderhalf seizoen, echt niet te geloven.
En om eerlijk te zijn: Het zou ook niet verdiend zijn als PSV Europa in gaat.
Uithuilen en opnieuw beginnen voor de komende 4-5 jaar.
@PWM Kijk even naar het verval van PSV begin vorig seizoen en nu. Krap anderhalf seizoen, echt niet te geloven.
[ Voor 22% gewijzigd door Maarten_E op 23-01-2020 22:23 ]
Wanneer wordt Faber ontslagen?
alles kan off-topic
Niet die gaat na dit half jaar weer terug naar hoofd jeugd opleidingen.Ankona schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 22:22:
Ik voel een poll aankomen of Faber het wel gaat redden tot carnaval!Ankona schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 22:22:
Zou de platte kar een stuk antiek zijn tegen de tijd dat PSV die weer van stal mag halen?
90 minuten Ajax vs 90 minuten PSV is toch echt een wereld van verschil. Dit PSV presteert het om 45 min lang 0 kansen te creëren.PWM schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 22:21:
[...]
De eindstand bedoel je dan? De laatste wedstrijden van Ajax zijn niet om aan te gluren. Ze zijn op 1 of andere manier van een flitsend en oppermachtig team gegaan naar de minst slechte. Snap nog steeds niet wat er allemaal lopende een seizoen kan veranderen.
Ik hoop het. Maar dan wel een andere TD, de jong zou mij nog in de spits zetten.Deadsy schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 22:25:
Zouden er paniek aankopen aankomen?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ik dacht dat die nu al op het veld stonden eerlijk gezegd.Deadsy schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 22:25:
Zouden er paniek aankopen aankomen?
Hebben ze jouw C.V. dan al?carpebios schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 22:26:
[...]Ik hoop het. Maar dan wel een andere TD, de jong zou mij nog in de spits zetten.
Jij wilde toch solliciteren?
Ik zou zeggen, sla je slag en probeer het.carpebios schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 22:26:
[...]
Ik hoop het. Maar dan wel een andere TD, de jong zou mij nog in de spits zetten.
Ik geef je een goede kans.
Ik heb de lengte 1.90m. Mijn gewicht mag wel wat minder met 91kg maar ik ren wel 50 meter zonder te stoppen! Bal gevoel heb ik niet maar kan wel iemand neerhalen. Past perfect! Maar ze boden maar 1 miljoen per jaar. Ik zit boven het gemiddelde dus wil minimaal 2 miljoen!
Stuur je C.V. naar Raiola, krijg je wellicht 2,5 miljoen en levenslang gratis pizza's!carpebios schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 22:31:
Ik heb de lengte 1.90m. Mijn gewicht mag wel wat minder met 91kg maar ik ren wel 50 meter zonder te stoppen! Bal gevoel heb ik niet maar kan wel iemand neerhalen. Past perfect! Maar ze boden maar 1 miljoen per jaar. Ik zit boven het gemiddelde dus wil minimaal 2 miljoen!
Manolev is that you?carpebios schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 22:31:
Kijk, zo heb ik gesolliciteerd als TD.carpebios schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 22:31:
Maar ik speel al jaren Football manager en zou dus teveel ervaring hebben.
Tenminste dit gaf men als reden aan, ze kozen voor die de Jong.
Hahaha ik moest echt hardop lachen.Deadsy schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 22:34:
[...]
Kijk, zo heb ik gesolliciteerd als TD.
Maar ik speel al jaren Football manager en zou dus teveel ervaring hebben.
Tenminste dit gaf men als reden aan, ze kozen voor die de Jong.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:49
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Tjonge dat moet hard aankomen bij PSV deze nederlaag. Het lijkt mij dat het moraal in de ploeg op het dieptepunt zit.
Erg benieuwd wat er nu gaat gebeuren, Faber wegsturen heeft geen zin. De Jong gaat denk ik niet zelf weg. Hij voelt de verantwoordelijheid wel, maar neemt hem niet.
Het is denk ik aan de raad van commissarissen om nu eens wat te doen. Daarna uithuilen en opnieuw beginnen.
Erg benieuwd wat er nu gaat gebeuren, Faber wegsturen heeft geen zin. De Jong gaat denk ik niet zelf weg. Hij voelt de verantwoordelijheid wel, maar neemt hem niet.
Het is denk ik aan de raad van commissarissen om nu eens wat te doen. Daarna uithuilen en opnieuw beginnen.
Was het maar waar dat die eens wat deden.tweakduke schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 22:38:
Tjonge dat moet hard aankomen bij PSV deze nederlaag. Het lijkt mij dat het moraal in de ploeg op het dieptepunt zit.
Ik sta toch met verbazing te kijken...tweakduke schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 22:38:
Nja die hebben er wel voor gezorgd dat Toon, Mark moest ontslaan.carpebios schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 22:40:
[...]
Was het maar waar dat die eens wat deden.
Waarom zouden ze Faber niet wegsturen? Van Bommel moest weg omdat het niet liep. Faber komt en kondigt gelijk aan dat hij niets aan het niet lopende zooitje gaat veranderen. Hij houdt idd woord, er is niets verandert en het spel is nog steeds structureel onder niveau.
Als dat geen reden is om Faber te wieberen, dan zie ik niet waarom ze Van Bommel niet terug zouden halen.
Als dat geen reden is om Faber te wieberen, dan zie ik niet waarom ze Van Bommel niet terug zouden halen.
alles kan off-topic
Terwijl toon ook mee moest samen met de jong.
Mark en Bert zitten nu aan de champagne met een lach van oor tot oor.
Zullen wat zaakwaarnemers appjes krijgen zo..
Gifbeker bij PSV is wel heel diep, zit ook weinig positiefs aan waaruit blijkt dat ze er bovenop kunnen komen. Team is eigenlijk ook gewoon heel erg middelmatig en bij gebrek aan visie en plan loopt het gewoon niet. Gaat nog wel even spoken in Eindhoven
Gifbeker bij PSV is wel heel diep, zit ook weinig positiefs aan waaruit blijkt dat ze er bovenop kunnen komen. Team is eigenlijk ook gewoon heel erg middelmatig en bij gebrek aan visie en plan loopt het gewoon niet. Gaat nog wel even spoken in Eindhoven
Van Bommel zou zeggen dat ze een prima wedstrijd gespeeld hebben.OPSLAGHOND schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 22:42:
Mark en Bert zitten nu aan de champagne met een lach van oor tot oor.
Moet je nagaan hoe belangrijk Luuk eigenlijk was in Eindhoven. Zonder hem hadden ze vorig jaar niet meegedaan om de 1e plaats.Holkers schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 22:42:
Zullen wat zaakwaarnemers appjes krijgen zo..
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:49
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Helaas is de coach bijna altijd als eerste aan de beurt. Maar als een andere coach ook niet meer uit de selectie haalt dan erin zit, is de selectie simpelweg onder de maat. De TD is daar verantwoordelijk voor, maar goed we gaan het zien.
Faber wegsturen kan altijd, maar Advocaat is al bezet en Hiddink tjah wordt ook oud
Faber wegsturen kan altijd, maar Advocaat is al bezet en Hiddink tjah wordt ook oud
En dat ze een zwaardere loting dan Ajax haddendvdkiwi schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 22:43:
[...]
Van Bommel zou zeggen dat ze een prima wedstrijd gespeeld hebben.
Oudhollands “schouders er onder” Dumfries gebrabbel.. Ga gewoon eens technisch en tactisch voetballen. Speel de bal eens rond met een idee en plan en dan komt het wel, want dom draven en bal naar voren trappen en er achter aan rennen is voetbal anno 1990
Ihattaran dan maar naar Amsterdam als vervanger van Ziyech deze winterperiode?
XXXVI
Misschien willen ze hem ruilen voor een veelscorende oud-speler die De Jong heet?ephymerous schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 22:53:
Ihattaran dan maar naar Amsterdam als vervanger van Ziyech deze winterperiode?
Gisteren in 45 minuten net zoveel doelpunten gemaakt als zijn broertje in een half seizoen. #SiemdeJongInOranjeSempy schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 22:55:
[...]Misschien willen ze hem ruilen voor een veelscorende oud-speler die De Jong heet?
Weet niet/geen meningQu3st schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 23:07:
Poll: Haalt Faber carnaval als trainer van PSV?
Daar zijn de meningen over verdeeld
Ik vond rood trouwens best zwaar bestraft, Dumfries stond toch nog best dichtbij?
Faber er uit is geen oplossing, die moet nog terug naar zijn oude functie zodra er een vervanger is. En het seizoen is nu toch al verloren.
Lijkt me eerdere einde verhaal voor De Jong. Een andere TD kan zich nu voorbereiden en in de zomer een veeg door de selectie halen.
Lijkt me eerdere einde verhaal voor De Jong. Een andere TD kan zich nu voorbereiden en in de zomer een veeg door de selectie halen.
Ik dacht dat v Geel slecht was in TD-en. Maar die de Jong kan er ook wat van.
PSV zal balen dat ze Marcel Brands hebben laten gaan.
PSV zal balen dat ze Marcel Brands hebben laten gaan.
Mja het was ook een best wel domme overtreding, en Dumfries had hem nog maar in het strafschop gebied op snelheid tegen moeten zien houden.toolkist schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 23:12:
Ik vond rood trouwens best zwaar bestraft, Dumfries stond toch nog best dichtbij?
Also, deze grap didn't age well Theo Maassen:
Niet om eigenwijs te doen of achteraf te praten maar ik zei al tegen iemand, nac gaat winnen.
En ik zie dat het ook gebeurd is. Heb de wedstrijd niet gezien maar ik weet wel dat de verdediging van psv om te huilen is.
En Faber? Joh ik ben blij dat die weg is bij de fc Groningen, mijn clubje. Slappe hap. Wat dat betreft zie ik dan liever van Bommel.
edit: Theo vind ik altijd wel grappig
En ik zie dat het ook gebeurd is. Heb de wedstrijd niet gezien maar ik weet wel dat de verdediging van psv om te huilen is.
En Faber? Joh ik ben blij dat die weg is bij de fc Groningen, mijn clubje. Slappe hap. Wat dat betreft zie ik dan liever van Bommel.
edit: Theo vind ik altijd wel grappig
[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 23-01-2020 23:24 ]
Zie het van de positieve kant: Theo kan de komende jaren geen beker meer jatten in Eindhoven...PolarBear schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 23:19:
Also, deze grap didn't age well Theo Maassen
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
💬 | Wat moet @PSV nu volgens trainer Ernest Faber?
— ESPN NL (@ESPNnl) 23 januari 2020
"Gewoon kapot schamen."#nacpsv
Hele interview: https://t.co/wlgHlFKy92 pic.twitter.com/SvwTRn7QcS
Als ik dit zo hoor hoop ik dat Ajax PSV volgende week met 10-0 wegzet, ik heb niet het idee er anders echt iets gaat gebeuren.
Ik hoop dat PSV Ajax met 10-0 wegzet, want er gaat toch niks veranderen, dan maar beter met 10-0 winnen xD
Tegen Ajax zal je zien dat PSV het opeens wel kan.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Een 10 - 0 overwinning van Ajax op PSV zou wel Zoet zijn voor meerdere partijen.
[ Voor 5% gewijzigd door OPSLAGHOND op 23-01-2020 23:46 ]
Zou mij ook niks verbazen, hoezo opladen tegen een eerste divisie club? Vorig jaar hoefde dat ook toch niet tegen RKC W.... laat maar.Quad schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 23:44:
Tegen Ajax zal je zien dat PSV het opeens wel kan.
Dan zijn de IJsselmeervogels impliciet beter dan de PSV'ers uit Eindhoven?OPSLAGHOND schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 23:46:
Een 10 - 0 overwinning van Ajax op PSV zou wel Zoet zijn voor meerdere partijen.
[ Voor 3% gewijzigd door Outerspace op 24-01-2020 00:43 ]
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Toevallig zijn de PSV'ers uit Eindhoven juist altijd goed geweest.hoevenpe schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 23:51:
[...]Dan zijn de IJsselmeervogels impliciet beter dan de <knip> uit Eindhoven?
[ Voor 4% gewijzigd door Outerspace op 24-01-2020 01:02 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken