Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

snmght schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 09:36:
[...]

Ik vind het een prachtig plan. Zit nog een kern van waarheid in ook. :+
Wacht ff. Niemand stelt iets, maar de schrijver zelf begint met:

"Sjoerd Mossou vraagt zich af of de 'verpletterende overmacht' van Ajax wel goed is."

Om vervolgens te eindigen met:

"aldus Mossou, die het onzin vindt om dit als 'oneerlijk' te beschouwen. Sport is volgens de columnist per definitie oneerlijk, terwijl Ajax de voorsprong ook zelf heeft verdiend."

Ja, zo kan ik ook wel een pagina vol schrijven 8)7

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Verpletterende overmacht is ook maar relatief, koppositie in de KKD is leuk maar het primaire belang van de jong elftallen is opleiden van spelers voor het eerste elftal. De koppositie geeft een indicatie dat het op teamniveau gaat maar zegt niet alles over individuele ontwikkeling. Daar kan ik ook geen uitspraak over doen aangezien ik vrijwel geen KKD kijk.

Op gebied van social media en inkomsten is het gat er al jaar en dag met overige teams en vorig jaar en 3 jaar (16/17) geleden zijn momenten dat ze sportief hebben gepiekt. Waarbij ze geen kampioen zijn geworden en vorig jaar "maar" met 3 punten verschil.

Als Ajax hun voorsprong op financiële middelen weet te gebruiken om sportief uit te bouwen kan die verpletterende overmacht ontstaan (en dat zou moeten gebeuren kijkende naar de overige partijen en de beschikbare middelen in de eredivisie). Dat het een zekerheid is lijkt me nogal vroeg. De stelling dat zelfs met een incapabel bestuur het wel blijft lopen is in het verleden meer dan eens aangetoond dat dat niet zo werkt.

Het artikel voelt inderdaad nogal aan als paginavulling :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:05

snmght

imho dan he

Napo schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 13:51:
.

Het artikel voelt inderdaad nogal aan als paginavulling :+
Prima vergelijkbaar met dit topic dus. :D

In ander nieuws: Bande mag weer weg bij Ajax. De groeten en tot ziens!

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
snmght schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 13:58:
[...]

Prima vergelijkbaar met dit topic dus. :D

In ander nieuws: Bande mag weer weg bij Ajax. De groeten en tot ziens!
Hopelijk inderdaad tot ziens. Zou het sneu vinden als zo'n jongen, die blijkbaar talentvol genoeg was om 10m (of hoeveel was het) te kosten, door een blessure opgelopen in z'n 1e voorbereiding uiteindelijk niet meer op z'n niveau komt. Dat staat overigens helemaal los van het weggegooide transfergeld, wat natuurlijk ook jammer is, maar persoonlijk leed staat wat dat betreft voorop voor mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 15:02
toolkist schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 14:08:
[...]

Hopelijk inderdaad tot ziens. Zou het sneu vinden als zo'n jongen, die blijkbaar talentvol genoeg was om 10m (of hoeveel was het) te kosten, door een blessure opgelopen in z'n 1e voorbereiding uiteindelijk niet meer op z'n niveau komt. Dat staat overigens helemaal los van het weggegooide transfergeld, wat natuurlijk ook jammer is, maar persoonlijk leed staat wat dat betreft voorop voor mij.
Dan is FC Thun in de Zwitserse competitie wel echt een stap terug, want die staan gewoon laatste. Had je hem dan niet beter aan een Nederlandse Eredivisie/KKD of Belgische club kunnen verhuren, want als hij bij deze club het niet goed doet kan je hem al meteen afschrijven en dat was bij sterkere clubs of competitie minder geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Pompi schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 14:16:
[...]

Dan is FC Thun in de Zwitserse competitie wel echt een stap terug, want die staan gewoon laatste. Had je hem dan niet beter aan een Nederlandse Eredivisie/KKD of Belgische club kunnen verhuren, want als hij bij deze club het niet goed doet kan je hem al meteen afschrijven en dat was bij sterkere clubs of competitie minder geweest.
Zal een kwestie zijn van geïnteresseerde clubs lijkt me.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09 14:49
Zo Ayoub vertrokken voor een recordbedrag! @Leon Zwiers :+

https://www.voetbalprimeu...van-ayoub-definitief.html

Hier mag feyenoord best even in een hoekje gaan schamen. Een miskoop kan altijd, eem grote miskoop ook. Maar gewoon transfervrij...
Officieel is er (nog) geen bedrag bekend gemaakt.

[ Voor 9% gewijzigd door DoeEensGek op 22-01-2020 16:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:53
DoeEensGek schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 16:25:
Zo Ayoub vertrokken voor een recordbedrag! @Leon Zwiers :+

https://www.voetbalprimeu...van-ayoub-definitief.html

Hier mag feyenoord best even in een hoekje gaan schamen. Een miskoop kan altijd, eem grote miskoop ook. Maar gewoon transfervrij...
Officieel is er (nog) geen bedrag bekend gemaakt.
Ja, het is mooi dat ze de verzamelde troep van de afgelopen jaren van de hand doen. Maar als het echt transfervrij is geworden (Staat op meerdere plekken, ook op Feyenoord fansites) is dat een dikke schande.

Liefdadigheids instelling Feyenoord. Geblesseerde spelers en niet fitte spelers weer fit maken en dan gratis weg laten gaan....... |:(

Denk dat die Ayoub nog wel van een koude kermis thuis zal komen, ze hebben in Griekenland nogal een probleem met hooligans die een enorme haat jegens moslims en niet-blanken tentoonspreiden en zwaar geweld niet schuwen. Ben wel blij dat we ervan af zijn. Citaat: 'Op trainingen heb ik vaak niet 100 procent gegeven,' aldus Ayoub. Verder kwam hij onder Van Bronckhorst regelmatig te laat op trainingen. Ook meldde hij zich ziek bij de club, maar trof de clubarts hem niet thuis aan. Zo zijn er tal van dingetjes geweest rond deze gast. Onder 3 trainers mislukt, maar dat lag allemaal niet aan Ayoub. Weinig zelfkennis.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Wat mij betreft hoeven ze zich niet te schamen, maar een leermoment moet het wel zijn.
Zonde van Ayoub, had wel de verwachting dat hij belangrijk zou kunnen zijn.

@Leon Zwiers Qua supporters zal hij dus niet veel hoeven wennen. :+

[ Voor 18% gewijzigd door OPSLAGHOND op 22-01-2020 18:56 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Ayoub kan best leuk voetballen maar op de een of andere manier schijnt hij zich bij Feyenoord vooral als een erg slechte professional ontpopt te hebben die liever Fifa speelt dan traint.

Geen idee wat ervan waar is en waar het door komt. Maar een speler die al twee jaar amper in het veld gestaan heeft en flink op het salarisbudget drukt raak je niet zo heel makkelijk kwijt.
Ze zijn vooral blij dat hij nu weg is.

alles kan off-topic

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:06
Ik ben benieuwd of Varela mag spelen. Die moet toch minuten maken voordat Ajax tegen Getafe speelt?

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:08

Quad

Doof

ephymerous schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 19:06:
Ik ben benieuwd of Varela mag spelen. Die moet toch minuten maken voordat Ajax tegen Getafe speelt?
Staat erin.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
Ik zie het, goed nieuws. Alleen wat weer minder is dat Siem ook speelt.

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 18:47:
Denk dat die Ayoub nog wel van een koude kermis thuis zal komen, ze hebben in Griekenland nogal een probleem met hooligans die een enorme haat jegens moslims en niet-blanken tentoonspreiden en zwaar geweld niet schuwen. Ben wel blij dat we ervan af zijn. Citaat: 'Op trainingen heb ik vaak niet 100 procent gegeven,' aldus Ayoub. Verder kwam hij onder Van Bronckhorst regelmatig te laat op trainingen. Ook meldde hij zich ziek bij de club, maar trof de clubarts hem niet thuis aan. Zo zijn er tal van dingetjes geweest rond deze gast. Onder 3 trainers mislukt, maar dat lag allemaal niet aan Ayoub. Weinig zelfkennis.
Ankona schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 19:00:
Ayoub kan best leuk voetballen maar op de een of andere manier schijnt hij zich bij Feyenoord vooral als een erg slechte professional ontpopt te hebben die liever Fifa speelt dan traint.

Geen idee wat ervan waar is en waar het door komt. Maar een speler die al twee jaar amper in het veld gestaan heeft en flink op het salarisbudget drukt raak je niet zo heel makkelijk kwijt.
Ze zijn vooral blij dat hij nu weg is.
Zou die instelling vanaf het begin al zo zijn geweest, of pas nadat ie voor zijn gevoel steeds maar geen kans kreeg hoe goed ie z'n best ook deed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
toolkist schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 19:52:
[...]

[...]

Zou die instelling vanaf het begin al zo zijn geweest, of pas nadat ie voor zijn gevoel steeds maar geen kans kreeg hoe goed ie z'n best ook deed?
Zullen we waarschijnlijk nooit weten, maar hij heeft de schijn door zijn gedrag behoorlijk tegen.
Wat voor prof ben je dan, als je bij tegenvallers je zo gaat gedragen en jezelf dus eigenlijk van elke kans die je zou kunnen krijgen berooft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 19:56:
[...]

Zullen we waarschijnlijk nooit weten, maar hij heeft de schijn door zijn gedrag behoorlijk tegen.
Wat voor prof ben je dan, als je bij tegenvallers je zo gaat gedragen en jezelf dus eigenlijk van elke kans die je zou kunnen krijgen berooft.
Ben het helemaal met je eens, maar het zou z'n gedrag ietsje logischer maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
toolkist schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 20:03:
[...]

Ben het helemaal met je eens, maar het zou z'n gedrag ietsje logischer maken.
Want? Dit moet je dan helemaal bij jezelf zoeken! Andere kant Feyenoord zal ook zijn best moeten doen om zo'n jongen toch gelukkig te maken waardoor je er nog iets aan verdient, of aan hebt.

We are pleased to inform you that your application for UEFA EURO 2020™ was successful. *O*
Dus mocht Oranje de achtse finales halen, is * DoeEensGek erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
DoeEensGek schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 20:22:
[...]

Want? Dit moet je dan helemaal bij jezelf zoeken! Andere kant Feyenoord zal ook zijn best moeten doen om zo'n jongen toch gelukkig te maken waardoor je er nog iets aan verdient, of aan hebt.

We are pleased to inform you that your application for UEFA EURO 2020™ was successful. *O*
Dus mocht Oranje de achtse finales halen, is * DoeEensGek erbij.
Doe nou niet alsof het zo wereld vreemd is dat als je er voor je gevoel alles eraan gedaan hebt en je baas je niet ziet staan en een ander promotie geeft, je dan net zo gemotiveerd door blijft gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
toolkist schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 20:36:
[...]

Doe nou niet alsof het zo wereld vreemd is dat als je er voor je gevoel alles eraan gedaan hebt en je baas je niet ziet staan en een ander promotie geeft, je dan net zo gemotiveerd door blijft gaan.
Dat klopt. Maar aan wie is het dan om te zorgen dat ik weer presteer? En wil mijn baas mij verkopen?
Een speler is ook waarde hé! Sterker nog het gaat eigenlijk alleen maar om de waarde. Ik zie hierin gewoon 2 schuldigen ;).

Maja Ajax begint . :Y)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ankona
DoeEensGek schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 20:22:
[...]

Hij stapt als vaste waarde bij Utrecht over naar Feyenoord en moet daar knokken voor zijn plek. Zou dat misschien een situatie geweest zijn waar hij niet tegen kon? Niet meer vanzelfsprekend in de basis. Zou zijn trots daardoor gekrenkt zijn?

Hoe dan ook, zijn gedrag was bij herhaling onacceptabel. Feyenoord had er best belang bij om daar verandering in aan te brengen dus ik neem aan dat ze wel pogingen gedaan hebben om hem een luisterend oor te bieden. Die jongen heeft gewoon een hoop geld gekost.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 22:15
Zijn eerste officiële wedstrijd dan :)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:10
wie anders dan Siem

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ephymerous
Siem Siem Siem oh nee tien tien tien :+

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:24
Basisplaats voor Siem rest van het seizoen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Daar had ook een jeugdspeler kunnen staan en die had dan een droomdebuut gehad (iedereen had die gemaakt).

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-09 13:34
Blijf het bizar vinden dat het is uitverkocht en dat de sfeer ook nog eens goed lijkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:49

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Als Ajax de voorsprong uitbouwt zal Siem de Jong vast wel gewisseld worden, maar mooi voor hem dat hij een goal mee pakt :)

Tweakers Discord

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Nog twee doelpunten en Siem heeft dit seizoen net zoveel doelpunten gemaakt als zijn broertje met vrijwel wekelijks een basisplaats. :+
Hopelijk let Koeman op!

[ Voor 8% gewijzigd door OPSLAGHOND op 22-01-2020 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

tweakduke schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 21:06:
Als Ajax de voorsprong uitbouwt zal Siem de Jong vast wel gewisseld worden, maar mooi voor hem dat hij een goal mee pakt :)
Hoezo dat? Siem de Jong zou gewoon niet moeten spelen imho. Daar kan gewoon jeugd staan in dit soort wedstrijden. Ik kan geen reden bedenken waarom hij zou moeten spelen.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Ik vind Eiting en Marin tot dusverre best lekker ballen!

Mag natuurlijk ook gezien de tegenstander. Met alle respect.

[ Voor 36% gewijzigd door snmght op 22-01-2020 21:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
Quad schreef op zondag 19 januari 2020 @ 14:44:
Ik had me voorgenomen om de rest van het seizoen niet meer op Tadic te gaan vitten. Maar op deze manier wordt 't me wel lastig gemaakt. :+
En hij maakt het je weer lastig ;)

XXXVI

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

snmght schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 21:08:
De steekpasses van Marin zijn inderdaad prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Han schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 21:08:
[...]

Hoezo dat? Siem de Jong zou gewoon niet moeten spelen imho. Daar kan gewoon jeugd staan in dit soort wedstrijden. Ik kan geen reden bedenken waarom hij zou moeten spelen.
Ik snap eerlijk gezegd ook niet wat ten Hag ziet in Siem de Jong, maar goed als hij toch wordt opgesteld is het persoonlijk voor hem wel fijn dat hij een goal maakt.

Tweakers Discord

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Siem de Jong is pas 30?
Ziet eruit alsof hij 10 jaar ouder is ... dan Huntelaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 21:23
OPSLAGHOND schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 21:13:
Siem de Jong is pas 30?
Ziet eruit alsof hij 10 jaar ouder is ... dan Huntelaar.
Siem zag er altijd oud uit, 10 jaar geleden zag hij eruit als iemand van 30 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
Han schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 21:08:
[...]

Welke jeugdspeler had Ten Hag moeten opstellen in plaats van Siem de Jong?

A.s. vrijdagavond speelt Jong Ajax uit bij NEC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
strafschop schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 21:15:
[...]

Welke jeugdspeler had Ten Hag moeten opstellen in plaats van Siem de Jong?

A.s. vrijdagavond speelt Jong Ajax uit bij NEC.
Gravenberch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01:33

Hupske

AFCA

snmght schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 21:08:

Mag natuurlijk ook gezien de tegenstander. Met alle respect.
Ik erger me er juist aan kapot aan Marin. Totaal geen tempo in. Telkens de korte oplossing, waar lengte gezocht moet worden(mannetje overslaan).
Dan de bal aanname. Heeft 6 aannames nodig om open gedraaid te staan etc. En wanneer de ruimte wat klein wordt dan gaat die maar weer terug.
Die zal van het weekend in de basis staan. Nog jong, geef hem rust.

[ Voor 16% gewijzigd door Hupske op 22-01-2020 21:20 ]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krukar
Marin heeft er zin in, maar hij speelt nu natuurlijk tegen een tegenstander met voetballers van zijn niveau :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Hupske schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 21:19:
[...]

Ik erger me er juist aan kapot aan Marin. Totaal geen tempo in. Telkens de korte oplossing, waar lengte gezocht moet worden(mannetje overslaan).
Dan de bal aanname. Heeft 6 aannames nodig om open gedraaid te staan etc. En wanneer de ruimte wat klein wordt dan gaat die maar weer terug.

[...]

Die zal van het weekend in de basis staan. Nog jong, geef hem rust.
Heeft net anderhalve wedstrijd gespeeld, die heeft echt nog geen rust nodig. Die moet juist wennen aan hoe ie moet spelen in het 1e.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Voor Jong Ajax hoef je geen spelers te sparen, die spelen voor spek en bonen. Ervaring op doen bij Ajax 1 zou de prio moeten hebben, niet die KKD. Sowieso zou de jeugd voorrang moeten genieten ten opzichte van spelers als Siem de Jong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Anders doe je Siem transfervrij van de hand. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Leon Zwiers schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 21:23:
Heb het idee dat Siem gaat voor een positie bij Ajax na z'n carrière als voetballer, net als Tadic. Zie geen andere reden waarom hij in de winterstop niet is weggegaan.

En dit is juist de wedstrijd om hem op te stellen, laat die jongen nog even lekker ballen in de beker!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Niets voor jullie? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
We zijn sinterklaas Feyenoord niet. >:) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Feyenoord heeft wel wat met Ajax afdankertjes ja

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• LZ86
Nee, veel te jong en te fit. Hij moet eerst minimaal een maand of 6 niet gespeeld hebben en niet fit zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

toolkist schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 21:22:
[...]

Heeft net anderhalve wedstrijd gespeeld, die heeft echt nog geen rust nodig. Die moet juist wennen aan hoe ie moet spelen in het 1e.
Ja, laat hem nu lekker 3 wedstrijden in de week spelen. En een Ziyech wat geblesseerd is. Dus spoeling middenveld wordt al dun.
Kerel is ook nog maar 17. Dan zou ik hem ook niet nu laten spelen. En ook nog Europees wat eraan komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Twee geesten een gedachte. Gaat Feyenoord wel op vooruit denk ik. Kan ook als reserve spits.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Komkom iets meer respect voor Siem, hij bracht ons wel nr 30 he... :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Siem Siem Siem

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Siem scoort prima :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Krukar
Ja de Jong moet niet spelen jongens, hij is alleen maar topscorer in de beker, is niks.... :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Nou ja 2e voor Siem. Gun hem wel de hattrick :p

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Hupske schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 21:27:
[...]

Ja, laat hem nu lekker 3 wedstrijden in de week spelen. En een Ziyech wat geblesseerd is. Dus spoeling middenveld wordt al dun.
Kerel is ook nog maar 17. Dan zou ik hem ook niet nu laten spelen. En ook nog Europees wat eraan komt.
1 speler geblesseerd en de spoeling is dun? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
toolkist schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 21:28:
[...]

Komkom iets meer respect voor Siem, hij bracht ons wel nr 30 he... :p
En die dubbele finale tegen Feyenoord was mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

toolkist schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 21:29:
[...]

1 speler geblesseerd en de spoeling is dun? :?
Kom je hebt toch gezien dat die wissels die erachter zitten niet het gewenste niveau halen?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Deadsy
Siem Siem Siem

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Wtf! Hahahaha

[ Voor 64% gewijzigd door OPSLAGHOND op 22-01-2020 21:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
Oh god, nu gaat Ten Hag ideeën krijgen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:24
hattrick :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Siem gaat voor 10

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Daar is de hattrick al, ok wisselen maar in de rust :+

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Nee wacht we houden hem nog ff! Mooi voor hem vooral dit. Hoop niet dat ETH hem nu meer minuten gaat geven in eredivisie en El..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:41
Siem gaat niet meer uit de basis nu ....

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krukar
Hij legt ze er beter in dan ik Tadic dit seizoen, of (tot nu toe) Babel heb zien doen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
Hoe dan. Siem 3x, die staat voorlopig weer in de basis. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Complimenten aan Spakenburg voor hoe lang ze het vol gehouden hebben. Ondanks zijn 3 goals vind ik Siem echt de minste speler van het veld, lijkt ook totaal niet meer stappen dan noodzakelijk te willen doen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Krukar
snmght schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 21:31:
Nee wacht we houden hem nog ff! Mooi voor hem vooral dit. Hoop niet dat ETH hem nu meer minuten gaat geven in eredivisie en El..
Ik hoop dat ie in de basis komt en er 20 maakt deze seizoenshelft, dat zou dat onterechte geklaag op spelers een keer de mond doen smoren :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Als deze De Jong weer opleeft stel ik voor om snel Nigel de Jong weer vast te leggen!
Het zal de naam wel zijn ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:35
Dit is dan ook zijn niveau. :+
Hij kan het dus toch nog.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Deadsy
Pompi schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 21:33:
Complimenten aan Spakenburg voor hoe lang ze het vol gehouden hebben. Ondanks zijn 3 goals vind ik Siem echt de minste speler van het veld, lijkt ook totaal niet meer stappen dan noodzakelijk te willen doen.
Doet Messi ook niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Terranova schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 21:06:
Blijf het bizar vinden dat het is uitverkocht en dat de sfeer ook nog eens goed lijkt.
Eindelijk een kans voor mensen om een kaartje te kopen omdat de seizoenkaarthouders de plek niet bezet houden met het statussymbool dat alleen in de kroeg uit de portomonnee komt om te imponeren, maar zelden bij de poort van de arena. En de kaartjes zullen ook wel niet al te duur geweest zijn.
Wel ontzettend gaaf voor die jongens van Spakenburg natuurlijk.

Commentator noemt ze steevast "de amateurs" ipv Spakenburg. licht irritatiepuntje ;)
Messiem de Jong

[ Voor 10% gewijzigd door P.O. Box op 22-01-2020 21:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 18-09 20:54
Krukar schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 21:34:
[...]

Ik hoop dat ie in de basis komt en er 20 maakt deze seizoenshelft, dat zou dat onterechte geklaag op spelers een keer de mond doen smoren :D
Ik zie liever Traore uitgroeien tot vaste waarde en Unuvar geleidelijk minuten maken. Ik gun Siem het beste hoor, maar als je realistisch bent voegt hij niet zo heel veel toe. Een bekerwedstrijd tegen amateurs is nog wel van een andere orde dan wedstrijden in de Eredivisie waar de druk er veel meer op straat of zelfs Europees voetbal.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:08

Quad

Doof

ephymerous schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 19:49:
[...]

Ik zie het, goed nieuws. Alleen wat weer minder is dat Siem ook speelt.
Ik zie in Sofascore dat hij een hattrick heeft gemaakt. Vrij netjes lijkt me.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krukar
OPSLAGHOND schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 21:34:
Als deze De Jong weer opleeft stel ik voor om snel Nigel de Jong weer vast te leggen!
Het zal de naam wel zijn ...
Opstelling van volgend seizoen:

Boy de Jong

Jerry de Jong Nigel de Jong Dave de Jong Marcel de Jong

John de Jong Frenkie de Jong Jean-paul de Jong

Luuk de Jong Siem de Jong Nick de Jong

Zitten wel wat oude gasten tussen, maar dan winnen we gewoon makkelijk de CL :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Terranova
Really Fox Sports. "Misschien wel de wedstrijd van het jaar" bij de Ajax - PSV promo _O- _O- _O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Krukar schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 21:45:
[...]

Opstelling van volgend seizoen:

Boy de Jong

Jerry de Jong Nigel de Jong Dave de Jong Marcel de Jong

John de Jong Frenkie de Jong Jean-paul de Jong

Luuk de Jong Siem de Jong Nick de Jong

Zitten wel wat oude gasten tussen, maar dan winnen we gewoon makkelijk de CL :+
*O* oOo *O* oOo *O*
Ik zie persoonlijk liever Bob de Jong i.p.v. Luuk de Jong.
Kerel was wel schaatser, maar dan nog! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Mugwump schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 21:43:
[...]

Ik zie liever Traore uitgroeien tot vaste waarde en Unuvar geleidelijk minuten maken. Ik gun Siem het beste hoor, maar als je realistisch bent voegt hij niet zo heel veel toe. Een bekerwedstrijd tegen amateurs is nog wel van een andere orde dan wedstrijden in de Eredivisie waar de druk er veel meer op straat of zelfs Europees voetbal.
Traoré speelt gewoon en Unuvar zal in de KKD moeten spelen.
Over dat hij niks toevoegt ben ik het oneens, loopt zich goed vrij en doet aardig z'n werk als nummer 10.
Ik denk dat je aan de Jong bij d eafwezigheid van Ziyech de komende weken meer hebt dan een Unuvar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Speel je de bal terug gaan ze ermee tijdrekken ... amateur!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
ole ole ole

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Yay goal, maar volgens mij was dat buitenspel. Ach

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Daar had Siem dus gewoon voor moeten komen, wat een luilak!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
oooooo Traore

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
Careltje is in vorm :o

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Krukar
Zeker, Eiting wordt wel MoTM vandaag denk ik, die kerel heeft een goed inzicht!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-09 20:04
Bah ik heb m'n geld op Spakenburg gezet (stond in m'n horoscoop), maar dat gaat m niet meer worden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
Krukar schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 21:49:
[...]

Traoré speelt gewoon en Unuvar zal in de KKD moeten spelen.
Over dat hij niks toevoegt ben ik het oneens, loopt zich goed vrij en doet aardig z'n werk als nummer 10.
Ik denk dat je aan de Jong bij d eafwezigheid van Ziyech de komende weken meer hebt dan een Unuvar.
De keren dat Siem in een echte wedstrijd in de basis startte of inviel vond ik hem niet veel toevoegen. Siem als vervanger van Ziyech vind ik ook een wat vreemde keus. Ik zou eerder Tadic op de positie van zetten en dan Traore in de spits.
Ik zeg ook nergens dat Unuvar Ziyech moet vervangen. Ik zeg dat ik die jongen wel graag wat minuten zie maken. Vandaag is een prima moment.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
TADIIIIIIIIIIIIIIC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22:58
Eiting vervangt Ziyech vandaag en doet dat goed. Passjes en overzicht. Was al bekent dat hij goed was en Spakenburg valt natuurlijk tegen maar ik zou hem er zo neerzetten. Zeker geen Siem..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Mugwump schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 21:57:
[...]

De keren dat Siem in een echte wedstrijd in de basis startte of inviel vond ik hem niet veel toevoegen. Siem als vervanger van Ziyech vind ik ook een wat vreemde keus. Ik zou eerder Tadic op de positie van zetten en dan Traore in de spits.
Ik zeg ook nergens dat Unuvar Ziyech moet vervangen. Ik zeg dat ik die jongen wel graag wat minuten zie maken. Vandaag is een prima moment.
Mjah en dat ben ik niet met je eens. Tadic is geen nummer 10 (ondanks z'n rugnummer), die speelt linksbuiten of als het moet linkshalf, en soms wordt hij (onterecht) gebruikt als spits.
Siem is van origine een nummer 10. Traoré in de spits lijkt mij evident, daar speelt hij vandaag ook.
Zo vaak heeft hij in de ED ook niet ingevallen dit seizoen overigens, ene paar keer 10 minuten ofzo :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Huntelaar en Ekkelenkamp erin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Ja hoor, nu het er niet om gaat wel verstandig wisselen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Oh god, Ekkelenkamp :( Nu valt er zo iemand geblesseerd uit en dan komt Unuvar niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Terranova schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 22:03:
Oh god, Ekkelenkamp :( Nu valt er zo iemand geblesseerd uit en dan komt Unuvar niet
Ten Hag z'n golden boy (Veltman :P) heeft nog niet gespeeld, dus die zal er straks nog wel inkomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
Krukar schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 22:05:
[...]

Ten Hag z'n golden boy (Veltman :P) heeft nog niet gespeeld, dus die zal er straks nog wel inkomen.
Mwah, die golden boy is juist Mazroui

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
Krukar schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 21:59:
[...]

Mjah en dat ben ik niet met je eens. Tadic is geen nummer 10 (ondanks z'n rugnummer), die speelt linksbuiten of als het moet linkshalf, en soms wordt hij (onterecht) gebruikt als spits.
Siem is van origine een nummer 10. Traoré in de spits lijkt mij evident, daar speelt hij vandaag ook.
Zo vaak heeft hij in de ED ook niet ingevallen dit seizoen overigens, ene paar keer 10 minuten ofzo :p
Ik hecht niet zo heel veel waarde aan zaken als een "nummer 10 zijn". In een systeem als dat van Ajax speel je met heel veel dynamiek, positiewisselingen en creativiteit. Met Ziyech ben je best wel wat creativiteit kwijt natuurlijk. Ik denk dat je het huidige spel veel meer in stand houdt met Tadic op papier een linie terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
Willem II is het echt helemaal kwijt. Wachten op de genadeslag.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Naci!
Pagina: 1 ... 110 ... 152 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken