Pfft wat matig weer
Verwijderd
Hoppa! Onnodig spannend laatste kwartiertje, maar over de gehele wedstrijd gezien best netjes gespeeld.
Onana is de beste verdediger bij Ajax.
Achterin is gewoon drama. Wat een mazzel dat Ajax wint. Mede dankzij Onana.
Wat een onzin dat tijdrekken.
Wat een onzin dat tijdrekken.

[ Voor 33% gewijzigd door DoeEensGek op 19-01-2020 16:24 ]
Zo, dat was weer slecht zeg. Ze beginnen 2020 zoals ze 2019 zijn geëindigd. Geel krijgen voor tijdrekken tegen fcking sparta, en dan nog goed weg komen met die redding van Onana. Het is dat de rest van de eredivisie niet veel soeps is, maar anders...
Dit was inderdaad verre van goed...
Was die gast van Sparta nou aan het zeuren dat hij in de 92e minuut geel krijgt en de scheids z'n huiswerk had moeten doen omdat ie nu geschorst is voor de volgende wedstrijd?
If so, dan snapt ie het zelf niet helemaal...
Was die gast van Sparta nou aan het zeuren dat hij in de 92e minuut geel krijgt en de scheids z'n huiswerk had moeten doen omdat ie nu geschorst is voor de volgende wedstrijd?
if so? yes, so.toolkist schreef op zondag 19 januari 2020 @ 16:28:
Dit was inderdaad verre van goed...
Eind 2019: CL het raam uit en de voorsprong verdampt. Begin 2020: de concurrenten verkloten het nog meer en we lopen weer uit.
Ik zeg: prima begin.
Alleen Ziyech baart me wel zorgen.
Ik zeg: prima begin.
Alleen Ziyech baart me wel zorgen.
Maar dat komt dan weer doordat ze nooit gewisseld worden, of heb ik dat verkeerd begrepen?Leon Zwiers schreef op zondag 19 januari 2020 @ 16:12:
Ja. Of......de wissels van Ajax zijn nou eenmaal niet zo goed.
[ Voor 4% gewijzigd door Gonadan op 19-01-2020 16:32 ]
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Willem II is de morele winnaar van dit weekend. Dat blijft maar goed voetballen.
Ajax heeft gewoon mazzel dat ze de beste keeper van de afgelopen 20 jaar in het team hebben zitten.
PSV smult nog altijd van de gifbeker. Daar moet zo onderhand best wel paniek zijn uitgebroken.
De Rotterdammers uit De Kuip drijven op Advocaat. Haal hem weg, en ze eindigen in het linker rechter rijtje. Maar voor dit moment zitten ze wel even goed.
De rest van de clubs strijden om de kruimels.
Ajax heeft gewoon mazzel dat ze de beste keeper van de afgelopen 20 jaar in het team hebben zitten.
PSV smult nog altijd van de gifbeker. Daar moet zo onderhand best wel paniek zijn uitgebroken.
De Rotterdammers uit De Kuip drijven op Advocaat. Haal hem weg, en ze eindigen in het linker rechter rijtje. Maar voor dit moment zitten ze wel even goed.
[ Voor 1% gewijzigd door mavaros op 19-01-2020 17:04 . Reden: links en rechts door elkaar gehaald. ]
Rechter rijtje?mavaros schreef op zondag 19 januari 2020 @ 16:36:
Willem II is de morele winnaar van dit weekend. Dat blijft maar goed voetballen.
De Rotterdammers uit De Kuip drijven op Advocaat. Haal hem weg, en ze eindigen in het linker rijtje. Maar voor dit moment zitten ze wel even goed.
Verwijderd
Rechter rijtje bedoel je denk ik? Zie Feyenoord niet in het linker rijtje eindigen zonder Advocaat. Wens ze dan ook veel succes volgend seizoen!mavaros schreef op zondag 19 januari 2020 @ 16:36:
De Rotterdammers uit De Kuip drijven op Advocaat. Haal hem weg, en ze eindigen in het linker rijtje. Maar voor dit moment zitten ze wel even goed.
Een pauze midden in het seizoen is zelden goed. Je hebt toch weer ritme nodig en dat haal je niet genoeg uit oefenwedstrijden.
Veltman, Mazraoui en Ten Hag zijn de slechtste drie van Ajax op dit moment.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Niks van Ajax gezien, maar was muamua lees ik. Had wel 3-0 verwacht ofzo.
Emmen billenknijpen maar wel verdiende drie punten imo. 12e
Emmen billenknijpen maar wel verdiende drie punten imo. 12e

Met zo'n trainer als vriend heb je geen Driessen nodig.OPSLAGHOND schreef op zondag 19 januari 2020 @ 16:43:
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dat denk ik ook regelmatig.jaapstobbe schreef op zondag 19 januari 2020 @ 16:22:
Onana is de beste verdediger bij Ajax.
Ik denk zelfs, dat Ajax zonder verdedigers ook van de meeste clubs kan winnen in de ED, want van de verdedeging moeten ze het niet hebben.
Dus iets als: 0-6-4. Ok, het wordt dan wel dringen, maar dat los je op met goed positiespel.
[ Voor 8% gewijzigd door mavaros op 19-01-2020 16:57 . Reden: Verbeteringen ]
De uitslag bij PSV had ik goed, voor de rest was mijn poule weer een puur drama.
Misschien zat de selectie nog met hun hoofd in de Qatarese zon 
Het was, zoals hierboven al vaak aangehaald, vrij matig. De topspelers speelden onder hun niveau, een aantal 'mindere' spelers zoals Gravenberg en Martinez speelden aardig, net als de wissels overigens.
Maar he, 3 punten én uitgelopen op de concurrentie
Het was, zoals hierboven al vaak aangehaald, vrij matig. De topspelers speelden onder hun niveau, een aantal 'mindere' spelers zoals Gravenberg en Martinez speelden aardig, net als de wissels overigens.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ja Willem II en AZ. Wie had dat gedacht afgelopen zomer.dvdkiwi schreef op zondag 19 januari 2020 @ 17:24:
Ik niet, al had ik ze beide wel in de top 5 staan geloof ik.Deadsy schreef op zondag 19 januari 2020 @ 17:36:
[...]
Ja Willem II en AZ. Wie had dat gedacht afgelopen zomer.
Het is ze beiden gegund, ze laten (alhoewel, AZ nu iets iets minder) allebei erg leuk en vrolijk voetbal zien!
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Hoop dat RKC nog een paar plekjes pakt. Want die spelen ook leuk voetbal, maar dan met mindere voetballers.dvdkiwi schreef op zondag 19 januari 2020 @ 17:43:
[...]
Ik niet, al had ik ze beide wel in de top 5 staan geloof ik.
Het is ze beiden gegund, ze laten (alhoewel, AZ nu iets iets minder) allebei erg leuk en vrolijk voetbal zien!
Pas op hoor! Over good I’ll Erik ten Hag mag je niets zeggenOPSLAGHOND schreef op zondag 19 januari 2020 @ 16:43:
XXXVI
Een winnende coach heeft altijd gelijk volgens sommigen.ephymerous schreef op zondag 19 januari 2020 @ 18:11:
[...]Pas op hoor! Over good I’ll Erik ten Hag mag je niets zeggen
Daar ben ik het dus absoluut niet mee eens.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Dit is een dure nederlaag voor RKC. Een zogenaamde 6 puntennederlaag, wat de top 2 heeft moeten slikken, dit weekend.Deadsy schreef op zondag 19 januari 2020 @ 17:55:
[...]
Hoop dat RKC nog een paar plekjes pakt. Want die spelen ook leuk voetbal, maar dan met mindere voetballers.
RKC heeft een leuk ploegje, maar voorlopig schieten ze nog geen deuk in een pakje boter, terwijl ze eigenlijk te goed zijn om te degraderen.
Er is nog tijd en er zijn nog veel punten te halen, dus het is voor RKC nog geen gelopen race, denk ik.
Ajax verhuurt een speler aan Bayern. We horen weer bij de wereld top nu zelfs Bayern onze spelers wil huren
https://www.telegraaf.nl/...ampaign=seeding-telesport
Het is een groot talent maar is ook al weer 20.Terranova schreef op zondag 19 januari 2020 @ 20:40:
Ajax verhuurt een speler aan Bayern. We horen weer bij de wereld top nu zelfs Bayern onze spelers wil huren![]()
Als je met je 20e al geen minuten in het 1e krijgt dan is verhuren een goede optie.
Denk dat Bayern hem van dichtbij wil bekijken want in Duitsland staat hij bekend als groot talent.
Van Gelder die met Van Marwijk praat over het ontslag van Van Bommel. Natuurlijk krijg je dan geen enkel beetje kritiek en wordt het alleen richting de Jong gericht. Dat is alsof je Ronald de Boer vraagt hoe Frank de Boer het doet...
Ik ga er vanuit dat er nul kritische vragen waren richting hem?toolkist schreef op zondag 19 januari 2020 @ 22:37:
Van Gelder die met Van Marwijk praat over het ontslag van Van Bommel. Natuurlijk krijg je dan geen enkel beetje kritiek en wordt het alleen richting de Jong gericht. Dat is alsof je Ronald de Boer vraagt hoe Frank de Boer het doet...
Ik ben er bang voor van wel, hoe jammer ik 't ook vind. RKC speelt als één van de weinige degradatiekandidaten leuk voetbal, maar kwalitatief is 't gewoon niet goed genoeg. Die keeper zag er gister bij die vrije trap ook alles behalve lekker uit, flauw duikje met één hand de hoek in. Spierings is weg, wat de eerste helft één van de smaakmakers bij RKC was.mavaros schreef op zondag 19 januari 2020 @ 18:46:
[...]
Dit is een dure nederlaag voor RKC. Een zogenaamde 6 puntennederlaag, wat de top 2 heeft moeten slikken, dit weekend.
RKC heeft een leuk ploegje, maar voorlopig schieten ze nog geen deuk in een pakje boter, terwijl ze eigenlijk te goed zijn om te degraderen.
Er is nog tijd en er zijn nog veel punten te halen, dus het is voor RKC nog geen gelopen race, denk ik.
Ik hoop dan wel dat RKC niet de fout gaat maken door Grim te ontslaan. Blijf vasthouden aan wat je doet en probeer daarop door te bouwen. Goed verzorgd voetbal spelen. Dan degradeer je maar weer, maar op de langere termijn kom je er verder mee dan paniekvoetbal.
Verder een weekend om snel te vergeten voor veel clubs. Ajax begon wel goed aan de wedstrijd, maar had 't op 't eind veel te moeilijk. Hopelijk valt de blessure van Ziyech mee en is Blind weer snel terug. Bij PSV is het lek nog niet boven, maar dat was ook wel te verwachten met Faber als coach. Dat was bij Groningen ook al geen succes, toch @Harribo?
AZ verlies van Willem II, wat dan wel weer lekker is voor Ajax. Gewoon winnen in een weekend dat de concurrentie dat niet doet, is ook wel eens anders geweest.
Nou, Klopp heeft inmiddels gemeld wat iedereen wel denkt. Liverpool haalt geen Afrikaanse spelers (of bedenkt zich wel 3 keer)
Door de Afrika Cup weer naar de winter te halen verneukt de Afrikaanse bond de kansen op een topclub voor heel veel spelers.
Zou dit ook gevolgen hebben voor de kansen voor een Ziyech? Neem aan dat hierdoor zijn waarde wel omlaag gaat straks. Is natuurlijk niet tof als je straks een speler haalt en je moet m vervolgens in de winter 4 weken missen. En als ie blijft zal Ajax ook ontzettend balen. Je zag gisteren wat er gebeurt zonder Ziyech. En dan 4 weken lang zonder moeten doen through no fault of your own.
Door de Afrika Cup weer naar de winter te halen verneukt de Afrikaanse bond de kansen op een topclub voor heel veel spelers.
Zou dit ook gevolgen hebben voor de kansen voor een Ziyech? Neem aan dat hierdoor zijn waarde wel omlaag gaat straks. Is natuurlijk niet tof als je straks een speler haalt en je moet m vervolgens in de winter 4 weken missen. En als ie blijft zal Ajax ook ontzettend balen. Je zag gisteren wat er gebeurt zonder Ziyech. En dan 4 weken lang zonder moeten doen through no fault of your own.
[ Voor 14% gewijzigd door LZ86 op 20-01-2020 09:23 ]
Ik denk dat hoe je het ook draait, de rol van Van Bommel uitgespeeld was bij PSV. Je kan je altijd afvragen hoeveel impact een trainer heeft op het succes of het gebrek eraan, maar het is duidelijk hoe dit werkt. Als het vertrouwen definitief weg is dan ben je klaar als trainer, al doe je zo je best en heb je k*t materiaal tot je beschikking.toolkist schreef op zondag 19 januari 2020 @ 22:37:
Stam kon er ook weinig aan doen, en is ook terecht weg gestuurd. Wellicht zijn Stam en Van Bommel wel hele goede trainers maar ze waren in ieder geval niet de juiste mannen op de juiste plaats.
Zijn rol is advocaat van de duivel, om tegengas te geven aan populaire meningen. Maak je er niet te druk om. 5 mensen aan tafel die het alleen maar eens zijn maakt het niet leuker.P.O. Box schreef op zondag 19 januari 2020 @ 23:13:
Arno Arno Arno... zout toch op man met je onnozele mening en laat die andere 3 gewoon babbelen
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Je kunt ook stellen dat ze op deze manier het leegroven van de lokale competites tegengaan. Dat die Engelse, Italiaanse en Spaanse clubs alles wat maar mogelijk talent heeft opkopen is ook niet positief.Leon Zwiers schreef op maandag 20 januari 2020 @ 09:23:
Nou, Klopp heeft inmiddels gemeld wat iedereen wel denkt. Liverpool haalt geen Afrikaanse spelers (of bedenkt zich wel 3 keer)
alles kan off-topic
bedoel je met lokale competities die van Europa? Want 99 van de 100 gasten worden al op 13 of 14 weggehaald uit de vele Afrikaanse landen.Ankona schreef op maandag 20 januari 2020 @ 09:52:
[...]
Je kunt ook stellen dat ze op deze manier het leegroven van de lokale competites tegengaan. Dat die Engelse, Italiaanse en Spaanse clubs alles wat maar mogelijk talent heeft opkopen is ook niet positief.
Ik wil niet zeggen dat dit de achterliggende gedachte is. Maar ergens vind ik het niet vreemd om in je planning geen rekening te houden met de belangen van clubs in een heel ander continent. Kan me voorstellen dat ze daar lokaal ook wel wat gemengde gevoelens hebben. Aan de ene kant leuk dat "hun" jongens de kans krijgen zich in Europa te ontwikkelen, aan de andere kant een serieuze lokale competitie komt zo nooit op de kaart.rikoos schreef op maandag 20 januari 2020 @ 14:01:
[...]
bedoel je met lokale competities die van Europa? Want 99 van de 100 gasten worden al op 13 of 14 weggehaald uit de vele Afrikaanse landen.
alles kan off-topic
Doet Heracles toch goed, Lennart Czyborra in de zomer van 2018 voor 250k ophalen in Duitsland en nu voor tussen de 3.5 en 4 miljoen verkopen aan Atalanta. Dus de tweede linksback op rij die ze voor een goede winst aan Atalanta verkopen.
Voor een "kleine" club als Heracles is die paar miljoen toch een groot gedeelte van de begroting (12M). Nu nog hopen dat ze dit geld of het geld van de volgende succesvolle transfer nou eens gaan gebruiken om echt gras neer te leggen.
Voor een "kleine" club als Heracles is die paar miljoen toch een groot gedeelte van de begroting (12M). Nu nog hopen dat ze dit geld of het geld van de volgende succesvolle transfer nou eens gaan gebruiken om echt gras neer te leggen.
En sommigen zien er uit alsof ze 20 zijnrikoos schreef op maandag 20 januari 2020 @ 14:01:
[...]
bedoel je met lokale competities die van Europa? Want 99 van de 100 gasten worden al op 13 of 14 weggehaald uit de vele Afrikaanse landen.
Ajax balen als Ziyech blijft? Of bedoel je als ie met Marokko naar de Afrika cup moet?Leon Zwiers schreef op maandag 20 januari 2020 @ 09:23:
Dittetoolkist schreef op maandag 20 januari 2020 @ 15:32:
[...]
Of bedoel je als ie met Marokko naar de Afrika cup moet?
Edit:
Om van debiele zaken te spreken. Ayoub gaat weg bij Feyenoord. Hoera! Salaris vrij en een leuke transfersom want nog 2 jaarcontract en midwinter transferperiode.
NEE want die debielen in het Dwaasgebouw laten m waarschijnlijk transfervrij vertrekken.

Soms heb ik zo'n hekel aan mijn club

[ Voor 45% gewijzigd door LZ86 op 20-01-2020 16:02 ]
Degene die over de financiele zaken gaat zou eens een keer met Overmars moeten gaan lunchen.Leon Zwiers schreef op maandag 20 januari 2020 @ 15:39:
[...]
Ditte
Edit:
Om van debiele zaken te spreken. Ayoub gaat weg bij Feyenoord. Hoera! Salaris vrij en een leuke transfersom want nog 2 jaarcontract en midwinter transferperiode.
NEE want die debielen in het Dwaasgebouw laten m waarschijnlijk transfervrij vertrekken.
Desnoods geef je Overmars 5% van elke transfersom
De winst zit hem in het wegvallen van de salarispost. Geen idee of onze playstation held zo gewild was dat andere clubs ervoor zouden betalen.Leon Zwiers schreef op maandag 20 januari 2020 @ 15:39:
[...]
Ditte
Edit:
alles kan off-topic
Ik lees dat het vroegtijdig vertrek aan salaris 2 miljoen scheelt. Fijn enzo, maar dan kan je toch prima nog enkele miljoenen aan transfergeld eisen? 2 of 3 miljoen moet prima haalbaar zijn.Ankona schreef op maandag 20 januari 2020 @ 16:46:
[...]
De winst zit hem in het wegvallen van de salarispost. Geen idee of onze playstation held zo gewild was dat andere clubs ervoor zouden betalen.
Ze laten elke gek transfervrij vertrekken bij Feyenoord. Lekkere onderhandelingspositie creeër je daardoor......
"Verdient" Ayoub 2 miljoen??? Dit is echt belachelijk voor zo'n speler. Het is een andere discussie maar dit is echt niet normaal voor zo'n speler....
Dan maar geen transfer bedrag als hij vertrekt want nu is het geld zo wie zo verloren geld.
Dan maar geen transfer bedrag als hij vertrekt want nu is het geld zo wie zo verloren geld.
@rikoos
Zal wel 2mln zijn wat ze aan salaris kwijt waren als hij zijn contract zou uitdienen.
@Leon Zwiers
precies, hoeven geen vermogen te vangen bij een verkoop maar een paar ton had je toch wel kunnen vragen.
@toolkist
Zeg ik al langer. Hij moet een masterclass ofzo gaan geven.
Misschien dat de TD van Willem II en Heracles ook erbij willen.
Denk dat er genoeg clubs zijn die nog wat kunnen leren van die 3.
Zal wel 2mln zijn wat ze aan salaris kwijt waren als hij zijn contract zou uitdienen.
@Leon Zwiers
precies, hoeven geen vermogen te vangen bij een verkoop maar een paar ton had je toch wel kunnen vragen.
@toolkist
En dan als tegenhanger de TDs van PSV, Feyenoord en Roda JC die bij Ajax, Willem II en AZ langsgaan om de competitie weer spannender te maken.Deadsy schreef op maandag 20 januari 2020 @ 17:39:
@toolkist
[ Voor 19% gewijzigd door Maarten_E op 20-01-2020 18:04 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Bij AZ? Die kunnen ook niet kopen. Die zijn alleen heel goed in opleiden momenteel.Maarten_E schreef op maandag 20 januari 2020 @ 18:04:
[...]
En dan als tegenhanger de TDs van PSV, Feyenoord en Roda JC die bij Ajax, Willem II en AZ langsgaan om de competitie weer spannender te maken.
Ik vermoed 1 miljoen per jaar aangezien hij nog een tweejarig contract heeft. Zijn vertrek nu bespaart Feyenoord dus 2 miljoen.rikoos schreef op maandag 20 januari 2020 @ 17:15:
"Verdient" Ayoub 2 miljoen???
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Zijn allemaal spelers waar je prima transfervrij afscheid van kan nemen. Niemand die die gasten wil hebben anders en er is gewoon transfergeld nodig.Leon Zwiers schreef op maandag 20 januari 2020 @ 17:01:
[...]
Ik lees dat het vroegtijdig vertrek aan salaris 2 miljoen scheelt. Fijn enzo, maar dan kan je toch prima nog enkele miljoenen aan transfergeld eisen? 2 of 3 miljoen moet prima haalbaar zijn.
Ze laten elke gek transfervrij vertrekken bij Feyenoord. Lekkere onderhandelingspositie creeër je daardoor......
Niet rouwig om het vertrek van onze Fortnite kampioen. Nu vd Heijden nog en liefst ook Tapia.
PSN: Finally_Chris
Cincinnati hoeft Pereiro niet meer door gekut (alweer) van zijn zaakwaarnemer. Die Casal is echt een misselijk mannetje.
Bron: https://www.ed.nl/dossier...ampaign=socialsharing_web
Zaakwaarnemer maakt niet eens uit. Dit zag je aankomen.
Maar dat Pereiro zich zo laat managen door zo'n zaakwaarnemer zegt genoeg over Pereiro. Dat komt overeen met 3 van de 4 wedstrijden onzichtbaar zijn op het veld. Slappeling.
Maar dat Pereiro zich zo laat managen door zo'n zaakwaarnemer zegt genoeg over Pereiro. Dat komt overeen met 3 van de 4 wedstrijden onzichtbaar zijn op het veld. Slappeling.
Van wat ik over die Casal heb gelezen lijkt het net alsof hij aan grootheidswaanzin leidt maar tegelijkertijd kan praten als Brugman en er dus voor zorgt dat Pereiro het ook allemaal gelooft. Het is jammer dat zulke mensen zoveel invloed kunnen hebben.ElPaco schreef op maandag 20 januari 2020 @ 21:21:
Cincinnati hoeft Pereiro niet meer door gekut (alweer) van zijn zaakwaarnemer. Die Casal is echt een misselijk mannetje.
Was vorig jaar (of 2 jaar geleden?) ook toch? Jong Ajax dat de KKD wint?Exocet schreef op maandag 20 januari 2020 @ 22:16:
Jong Ajax wint met 2-0 en staat nu bovenaan in de kkd. Toch best knap
En voor het eerst in de historie dat zowel Ajax in de ED en Jong Ajax in de KKD tegelijk bovenaan staan
Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor
Klopt inderdaad, maar toen speelde ze veel vaker met spelers uit het eerste. Dit jaar spelen ze eigenlijk alleen met jeugdspelers.Maarten_E schreef op maandag 20 januari 2020 @ 23:01:
[...]
Was vorig jaar (of 2 jaar geleden?) ook toch? Jong Ajax dat de KKD wint?
Veel vaker is ook weer overdreven. Er speelden af en toe wat spelers mee. Maar het totaal aantal minuten viel toen ook al heel erg mee.Exocet schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 08:04:
[...]
Klopt inderdaad, maar toen speelde ze veel vaker met spelers uit het eerste. Dit jaar spelen ze eigenlijk alleen met jeugdspelers.
Hoe wil je transfergeld genereren als je geen spelers verkoopt? Besparen op het salaris van de vervanger lijkt me niet handig. Gratis weg is dan echt de laatste optie. Elke ton die je kunt vangen kun je gebruiken voor het aantrekken van andere spelers.CR1691 schreef op maandag 20 januari 2020 @ 20:20:
[...]
Zijn allemaal spelers waar je prima transfervrij afscheid van kan nemen. Niemand die die gasten wil hebben anders en er is gewoon transfergeld nodig.
Niet rouwig om het vertrek van onze Fortnite kampioen. Nu vd Heijden nog en liefst ook Tapia.
Jammer dat Feyenoord op dit moment op losse schroeven staat vanwege de mist. Spannend hierzo!
Verwijderd
Voor die 2 a 3 supporters (
) die hier naar wilden gaan kijken, Fortuna - Feyenoord gaat misschien niet door:
https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=366468
Ooh jeetje gaan we nou heel de wedstrijd lopende mensen door het beeld krijgen van Top OSS - AZ?
En ik vind deze topic leuker dan de wedstrijd.
En ik vind deze topic leuker dan de wedstrijd.
[ Voor 21% gewijzigd door polopolo150 op 21-01-2020 20:02 ]
Inmiddels gewoon begonnen.Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 18:22:
Voor die 2 a 3 supporters () die hier naar wilden gaan kijken, Fortuna - Feyenoord gaat misschien niet door:
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Eindhoven staat voor tegen Utrecht. Ik lees dat Zoet hem kon hebben.
Eindhoven voor tegen Utrecht.
Zal Zoet wel een bittere nasmaak van hebben dat het notabene de àndere ploeg uit het Eindhovense is die tegen hem scoort...
Zal Zoet wel een bittere nasmaak van hebben dat het notabene de àndere ploeg uit het Eindhovense is die tegen hem scoort...
Zie net het doelpunt bij fox, Zoet wil tot de topkeepers behoren, dan moet je die hebben.
En opeens is het zicht weg.
Ik denk dat de meeste keepers hem niet zouden hebben. Alleen de katachtige zoals Onana of misschien zelf Vermeer.
Maar dat is ie nietDoeEensGek schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 21:47:
Zie net het doelpunt bij fox, Zoet wil tot de topkeepers behoren, dan moet je die hebben.
[ Voor 4% gewijzigd door PWM op 21-01-2020 21:48 ]
1-1 fortuna, kan hem alleen niet zien.
Edit: in herhaling kon ik hem wel zien. Waarom geen oranje bal?
[ Voor 46% gewijzigd door DoeEensGek op 21-01-2020 21:52 ]
Andere keepers wel, Zoet niet.DoeEensGek schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 21:33:
Eindhoven staat voor tegen Utrecht. Ik lees dat Zoet hem kon hebben.
Mist.
Ook een oranje bal helpt geen moer.
[ Voor 10% gewijzigd door DoeEensGek op 21-01-2020 21:54 ]
Ik ben benieuwd of Bijlow hier nog wat over zegt na de wedstrijd. Kan me voorstellen dat hij het niet zag.DoeEensGek schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 21:50:
1-1 fortuna, kan hem alleen niet zien.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Spelers kunnen alles nog zien zo te horen. Supporters wat minder.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
⚽️ | FC Eindhoven komt op voorsprong tegen FC Utrecht. Jeroen Zoet wordt verrast in de korte hoek: 1-0.#fceutr pic.twitter.com/o9i2ckqre3
— ESPN NL (@ESPNnl) 21 januari 2020
Van richting veranderde voorzet. Deze kan je ook als topkeeper wel een keer missen hoor.
[ Voor 16% gewijzigd door PolarBear op 21-01-2020 21:57 ]
Krachten sparen voor de competitie. Die willen PSV voorbij.Leon Zwiers schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 22:04:
Tja, Veel Feyenoorders weer onzichtbaar.
En dan bedoel ik niet door de mist.
En dan gaan we afwachten of het beter wordt...
De KNVB beker is wel letterlijk de kortste weg naar europees voetbal en de bekerwinnaar van dit seizoen gaat direct de groepsfase EL in.Deadsy schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 22:05:
[...]
Krachten sparen voor de competitie. Die willen PSV voorbij.
Daarnaast ligt het toernooischema al vast. Een kwartfinale is uit bij de winnaar van Heerenveen - Willem II. Maar een eventuele halve finale is net als de finale voor Feyenoord een thuiswedstrijd.
Om vervolgens tegen FC Balophetdak uit Zuid Zwahilistan eruit te gaan in een voorronde. Veel teams doen er alles aan om Europees voetbal te mogen spelen en dan verkopen ze de sterkhouders en staan ze eind juli met het B-team op het veld en gaat het alsnog mis.strafschop schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 22:13:
[...]
De KNVB beker is wel letterlijk de kortste weg naar europees voetbal en de bekerwinnaar van dit seizoen gaat direct de groepsfase EL in.
Daarnaast ligt het toernooischema al vast. Een kwartfinale is uit bij de winnaar van Heerenveen - Willem II. Maar een eventuele halve finale is net als de finale voor Feyenoord een thuiswedstrijd.
Ja hoor. Dat wordt cancellen. Mag je voor 23 minuten Foeballe dat kuteind nog een keer afleggen richting Sittard

Nou dat is klaar. Je ziet helemaal niks meer.
+ verleningen en strafschoppen is nog wel de moeite waard.Leon Zwiers schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 22:19:
Ja hoor. Dat wordt cancellen. Mag je voor 23 minuten Foeballe dat kuteind nog een keer afleggen richting Sittard
Niet gekeken, maar niks geMIST dusDoeEensGek schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 22:21:
Nou dat is klaar. Je ziet helemaal niks meer.
Zie wel gebeuren dat Feyenoord dit straks verliest in de hervatting omdat ze wat @Holkers ook aangeeft echt een takke eind met de bus moeten. En dat voor een 1/3e wedstrijd
Definitief gestaakt. Nu aan de knvb wanneer ze verder gaan.
[ Voor 49% gewijzigd door DoeEensGek op 21-01-2020 22:26 ]
Liepen wat spelers met hun hoofd in de wolken...Leon Zwiers schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 22:27:
Die mist had wel het voordeel dat je het erbamelijke voetbal van Feyenoord niet meer kon zien
Maar hotel boeken, in de middag de rest doen en dan lekker voor de spits naar huis? Supporters hebben dit toch niet in de plannen staan dus of je het nou om 14:30 speelt of om 20:00, de ekte ektes komen wel. Zou veel schelen.
Dat veld bij Eindhoven is kunstgras of niet? De bal lijkt af en toe soms echt te glijden alsof het over ijs wordt gerold, ziet er in ieder geval niet heel natuurlijk uit.
100% kunstgras, https://www.ed.nl/nederla...r=https://www.google.com/Pompi schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 22:32:
Dat veld bij Eindhoven is kunstgras of niet? De bal lijkt af en toe soms echt te glijden alsof het over ijs wordt gerold, ziet er in ieder geval niet heel natuurlijk uit.
Lol de titel van het artikel verklaard ook meteen waarom ik dit nooit eerder heb zien gebeuren op het kunstgrasveld hier in de buurt en het er dus nogal raar uit vond zien.
Dan pakken ze t vliegtuig naar Maastricht Airport?Leon Zwiers schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 22:24:
Zie wel gebeuren dat Feyenoord dit straks verliest in de hervatting omdat ze wat @Holkers ook aangeeft echt een takke eind met de bus moeten. En dat voor een 1/3e wedstrijd
Ik vind het een prachtig plan. Zit nog een kern van waarheid in ook.Zelfs als Ajax binnenkort Bassie & Adriaan aanstelt als tweekoppige directie, en Gerard Joling als hoofdtrainer, wordt het de komende jaren fluitend kampioen.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Forse tegenvaller helaas.PolarBear schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 08:55:
Hmm Ziyech nog een aantal weken geblesseerd vanwege kuitblessure. Dat is toch wel een tegenvaller.
Feyenoord maakt volgende week dinsdag zijn wedstijd tegen fortuna af. Hadden ze niet beter penalty's kunnen schieten?
Ik vind het wel vreemd om een wedstrijd verder uit te spelen.Leon Zwiers schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 22:24:
De regels van de knvb verbieden dit, een hele wedstrijd moet onder gelijke omstandigheden gespeeld worden.
Verder, hoe zit het met de wissels? Mogen ze een nieuwe wedstrijd selectie opstellen? En wat als er komend weekend iemand geblesseerd raakt? Of wordt verkocht?
Verder is conditie een onderdeel van de sport. Dat het ene team teveel met zijn krachten gesmeten heeft wordt nu niet afgestraft.
En de supporters? Moet de wedstrijd dan maar zonder publiek uitgespeeld worden omdat je niet kan verwachten dat de Feyenoord aanhang nogmaals 175 gaat rijden enkel voor een klein half uurtje voetbal?
Speel die wedstrijd gewoon in zijn geheel over. "Gelukkig" is het gestaakt bij een gelijke stand dus dat valt mee in de pijn.
alles kan off-topic
Met en Blind en Ziyech er uit mis je wel twee cruciale spelers. Het kan een probleem zijn - maar wanneer hun vervangers het gewenste niveau gewoon halen is het op zich op te vangen denk ik. Betekent ook dat Gravenberch wellicht (hopelijk) nog meer minuten mag gaan maken. Dat vind ik dan weer mooi.
Blijft natuurlijk wel afwachten met ETH. Die kan ook zomaar opteren voor Mazraoui op het middenveld.
Blijft natuurlijk wel afwachten met ETH. Die kan ook zomaar opteren voor Mazraoui op het middenveld.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Is dat wel zo? Ik herinner me volgens mij genoeg gestaakte wedstrijden die later uitgespeeld zijn ipv geheel overnieuw.Ankona schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 09:59:
[...]
Ik vind het wel vreemd om een wedstrijd verder uit te spelen.
De regels van de knvb verbieden dit, een hele wedstrijd moet onder gelijke omstandigheden gespeeld worden.
Dat het voorkomt wil niet zeggen dat het volgens de regels is.
alles kan off-topic
De regel voor het uitspelen van de wedstrijd zijn dus anders:Ankona schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 10:34:
https://www.knvb.nl/nieuw...gestaakt-dit-de-procedure.
Die link maakt het voor mij niet veel duidelijker, deze wel:demo31051987 schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 10:36:
[...]
De regel voor het uitspelen van de wedstrijd zijn dus anders:
https://www.knvb.nl/nieuw...gestaakt-dit-de-procedure.
https://www.ad.nl/nederla...aakte-wedstrijd~a1f6a266/
Dat lijkt me in dit geval toch echt wel zo te zijn, niks makkelijkers anders om als verliezende partij bezwaar aan te tekenen als het tegen de regels zou zijn.Ankona schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 10:34:
[ Voor 28% gewijzigd door toolkist op 22-01-2020 10:39 ]
Zie ook de reglementen betaald voetbaltoolkist schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 10:38:
[...]
Die link maakt het voor mij niet veel duidelijker, deze wel:
https://www.ad.nl/nederla...aakte-wedstrijd~a1f6a266/
Artikel 10 – Niet spelen of niet uitspelen van wedstrijden
[...]
b. In het geval een wedstrijd niet is uitgespeeld, laat het bestuur betaald voetbal, na kennisneming van de bevindingen van het desbetreffende tuchtrechtelijk orgaan, het niet gespeelde gedeelte van de wedstrijd later uitspelen, tenzij het bestuur betaald voetbal beslist dat:
- de op het moment van staken bereikte stand als einduitslag wordt aangemerkt;
- er gegronde redenen bestaan de niet uitgespeelde wedstrijd in zijn geheel opnieuw vast te stellen.
c. Indien het bestuur betaald voetbal het niet gespeelde gedeelte van de wedstrijd later laat uitspelen, zal het dat laten doen onder door hem te bepalen voorwaarden. Als uitgangspunt dient daarbij te gelden dat het later te spelen gedeelte zoveel mogelijk onder die voorwaarden wordt gespeeld, die golden ten tijde van het staken van de wedstrijd. Dit betekent onder meer dat:
- waarschuwingen en veldverwijderingen gegeven in het eerste deel van de wedstrijd van kracht blijven;
- spelers die in het eerste gedeelte van de wedstrijd zijn vervangen, niet mogen deelnemen aan het later te spelen gedeelte;
- wat het aantal te wisselen spelers betreft, het eerste en het later te spelen gedeelte tezamen wordt genomen;
- de speler die ten tijde van het eerste gespeelde gedeelte van de wedstrijd niet-speelgerechtigd was, evenmin bevoegd is deel te nemen aan het later te spelen gedeelte van de wedstrijd;
- spelers die op het wedstrijdformulier van het eerste gespeelde gedeelte van de wedstrijd vermeld staan, mits speelgerechtigd, ook dienen deel te nemen aan het tweede gedeelte van de wedstrijd. Indien er onder die spelers sprake is van aantoonbare ziekte of blessures, kan het bestuur betaald voetbal op verzoek, gehoord een aan het KNVB Sportmedisch Centrum verbonden sportarts, anders bepalen.
[...]
7. Een speler die is uitgesloten van deelname aan competitie-, play-off- en/of bekerwedstrijden, mag wel deelnemen aan het restant van een niet uitgespeelde wedstrijd, die in zijn uitsluitingsperiode wordt gespeeld, indien hij gerechtigd was de oorspronkelijke wedstrijd uit te spelen.
[...]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken