Verwijderd
Bruma lukt dat gewoon, van zo dichtbij recht op de keeper schieten...Verwijderd schreef op zondag 19 januari 2020 @ 12:45:
Die kans van Bruma mag je niet missen nee. Hij had hem beter verkeerd kunnen raken, dan was hij er wel ingevlogen.
Gutierrez heeft toch ook meer dan genoeg minuten gemaakt en nou niet bepaald een overweldigende impact gemaakt?Tomba schreef op zondag 19 januari 2020 @ 12:38:
Rosario is mijn grootste irritatie, blijft voor mij niet te begrijpen dat Guti gewoon nooit speelt...
Ook opvallend; 0 spitsen mee vandaag (Bergwijn is ook geen spits in principe....)
Die zit in het “we willen hem verkopen maar het loopt lastig”-verhaal.Deadsy schreef op zondag 19 januari 2020 @ 12:43:
En dan zou je nu pereiro moeten laten spelen. Want die wil nog wel eens een goal maken.
Blijft wel een speler die wel eens iets creëert maar Is echter niet een zekerheid noch een echte spits.
Het spelen zonder spits blijft wel één van de problemen bij dit PSV in het huidige seizoen. Beginnen met zowel Lammers als Malen, beiden geblesseerd geraakt en zelfs dan de keuze maken om zonder Mitroglou in de spits te spelen. Dit doorzetten ook als scoren het probleem blijft.
Nu kan je er door de drie blessures weinig aan doen maar zelfs toen de optie er was werd er niet voor gekozen.
En ik vind niet dat PSV de luxe positie heeft om hem gewoon op de tribune te zetten.
Je ze willen hem kwijt en de zaakwaarnemer doet moeilijk, maar goals maken is op dit moment belangrijker.
De spelers die makkelijk scoren zijn er allemaal niet. Dus heb je de spelers die soms een goal maken extra hard nodig.
Die lijkt wel voor VVV op het veld te staan.
Die Thomas is met toch een partij slecht. Waarom die ooit gehaald is.
Die is door de vorige gehaald toch?Leon Zwiers schreef op zondag 19 januari 2020 @ 12:57:
PSv blijkt maar matig ingekocht te hebben. Die nieuwe TD haalt het toch by far niet bij de vorige.
Dat is er dan toevallig een die door de vorige gehaald is (volgens mij). Thomas is iets van anderhalf jaar geblesseerd geweest, daarom heb je hem tot vorig jaar niet gezien.Leon Zwiers schreef op zondag 19 januari 2020 @ 12:57:
PSv blijkt maar matig ingekocht te hebben. Die nieuwe TD haalt het toch by far niet bij de vorige.
Ah vandaar.ElPaco schreef op zondag 19 januari 2020 @ 12:58:
[...]
Dat is er dan toevallig een die door de vorige gehaald is (volgens mij). Thomas is iets van anderhalf jaar geblesseerd geweest, daarom heb je hem tot vorig jaar niet gezien.
nou onder van Bommel nauwelijks (zo erg dat op een gegeven moment een hele helft ‘wij willen Guti zien’ gescandeerd werd naar Mark toe...) dus nee. De wedstrijden dat ie wat minuten mag pakken valt hij mij absoluut positief op. Als Faber de waardeloos spelende Thomas niet wisselt voor Guti in de rust snap ik er niks meer van...toolkist schreef op zondag 19 januari 2020 @ 12:50:
[...]
Gutierrez heeft toch ook meer dan genoeg minuten gemaakt en nou niet bepaald een overweldigende impact gemaakt?
Helemaal mee eens en de enige plek waar je hem in dit elftal kan zetten is de spits. Op het middenveld zeker niet omdat zijn meeverdedigende vermogen te beperkt is.Deadsy schreef op zondag 19 januari 2020 @ 12:55:
@Napo natuurlijk is pereiro geen zekerheid. Maar dat zijn de andere middenvelders van PSV ook niet.
En ik vind niet dat PSV de luxe positie heeft om hem gewoon op de tribune te zetten.
Iedere speler die met enige regelmaat scoort is hard nodig voor dit PSV.
PSV had mijn inziens moeten accepteren dat Pereiro zijn contract uitdient en hem gewoon moeten inzetten.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Toch heeft ie onder van Bommel best veel minuten gemaakt, zeker aan het begin van het seizoen.Tomba schreef op zondag 19 januari 2020 @ 13:02:
[...]
nou onder van Bommel nauwelijks (zo erg dat op een gegeven moment een hele helft ‘wij willen Guti zien’ gescandeerd werd naar Mark toe...) dus nee. De wedstrijden dat ie wat minuten mag pakken valt hij mij absoluut positief op. Als Faber de waardeloos spelende Thomas niet wisselt voor Guti in de rust snap ik er niks meer van...
Beide wedstrijden CL voorronde, alle 4 in de EL voorronde, de 1e 3 wedstrijden van de competitie. Daarna werd het minder. Hij heeft genoeg kansen gehad dus.
Volgens Bild 3.5 miljoen per jaarDeadsy schreef op zondag 19 januari 2020 @ 13:27:
Wat voor salaris zou Bruma krijgen
😂, en dan zeggen we dat bestuurders graaiers zijn.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dat lijkt me meer dan uitstekend onderhandeld door de zaakwaarnemer van Bruma, een stuk minder goed door PSVcarpebios schreef op zondag 19 januari 2020 @ 13:36:
[...]
😂, en dan zeggen we dat bestuurders graaiers zijn.

Misschien maar goed ook, want zoveel valt er (nog) niet te zien voor de PSV-supporters;

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Voor Boscagli!? PSV gaat 3-4-3 spelen denk ik?Tomba schreef op zondag 19 januari 2020 @ 13:38:
Ik zie Jorrit warm lopen.... Zul je zien dat hij voor Thomas mag komen
Nee voor Gakpo!!!???????
Faber lijkt nog gekker dan van Bommel....
[ Voor 13% gewijzigd door Tomba op 19-01-2020 13:41 ]
Voor Gakpo, raar besluit. Thomas is samen met Bruma met afstand de slechtste op het veld.Tomba schreef op zondag 19 januari 2020 @ 13:38:
Ik zie Jorrit warm lopen.... Zul je zien dat hij voor Thomas mag komen
Hendrix erin altijd een raar besluit, zeker als je dan je 2 zwakkebroeders laat staan....ElPaco schreef op zondag 19 januari 2020 @ 13:41:
[...]
Voor Gakpo, raar besluit. Thomas is samen met Bruma met afstand de slechtste op het veld.
[ Voor 3% gewijzigd door carpebios op 19-01-2020 13:45 ]
Achter Willem II?Leon Zwiers schreef op zondag 19 januari 2020 @ 13:47:
Nou, Feyenoord kan zomaar nog 3e worden. PSV is echt bedroevend
7 punten op AZ goedmaken is ook niet compleet kansloos.Leon Zwiers schreef op zondag 19 januari 2020 @ 13:47:
Nou, Feyenoord kan zomaar nog 3e worden. PSV is echt bedroevend
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Je hebt gelijk. Als AZ het gebruikelijke AZ gedrag doorzet kan je nog wel 2e worden ook. Wie had dat nog verwacht een paar maanden geleden.ph4ge schreef op zondag 19 januari 2020 @ 13:55:
[...]
7 punten op AZ goedmaken is ook niet compleet kansloos.
Neemt niet weg dat die bestuurlijke crisis bij Feyenoord nog onverminderd doorwoedt
Niemand.Leon Zwiers schreef op zondag 19 januari 2020 @ 13:57:
[...]Je hebt gelijk. Als AZ het gebruikelijke AZ gedrag doorzet kan je nog wel 2e worden ook. Wie had dat nog verwacht een paar maanden geleden.
Wie had verwacht dat PSV het zo moeilijk zou hebben na de eerste wedstrijden van het seizoen?
ik, want er is 0,0 veranderd. En 2x verloren tegen een Belgische ploeg.OPSLAGHOND schreef op zondag 19 januari 2020 @ 14:02:
[...]
Niemand.
Wie had verwacht dat PSV het zo moeilijk zou hebben na de eerste wedstrijden van het seizoen?
[ Voor 12% gewijzigd door carpebios op 19-01-2020 14:03 ]
Ik pas na het uitvallen van Malen, beide keren ...carpebios schreef op zondag 19 januari 2020 @ 14:02:
[...]ik, want er is 0,0 veranderd. En 2x verloren tegen een Belgische ploeg.
Life is what happens while you're busy making other plans
frumper schreef op zondag 19 januari 2020 @ 14:07:
Ik had nog wel op een gelijkspel gegokt... maar dat zie ik niet meer gebeuren
Assist van Thomas ook nog.

[ Voor 8% gewijzigd door OPSLAGHOND op 19-01-2020 14:11 ]
frumper schreef op zondag 19 januari 2020 @ 14:07:
Ik had nog wel op een gelijkspel gegokt... maar dat zie ik niet meer gebeuren
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Mooi toch een punt ingelopen op AZ

[ Voor 31% gewijzigd door Tomba op 19-01-2020 14:12 ]
Willem II heeft al zolang geen Europees dat ze geen of zeer lage coëfficiënt hebben en dus geen geplaatste plek krijgen waardoor ze dus lastigere tegenstanders krijgen. Je moet dan maar hopen dat ze een wedstrijd winnen, maar ik zie ze er dan alweer snel uitvliegen.
PSV in huidige doen kan zomaar nog verder weg zaken, als ze dat niet doen zie ik wel grote veranderingen in de selectie deze zomer en dat hoeft niet perse goed uit te vallen dus misschien nog een snelle afvaller in de Europese wedstrijden.
Feyenoord zie ik een vergelijkbare situatie als dit jaar, dus max tot de groepsfase komen. Want gewoon niet genoeg geld om te investeren aangezien er veel aangepakt moet worden.
Voor Vitesse, Utrecht of Heereveen is Europees spelen leuk maar zouden ook geen hoge ogen gooien zoals Utrecht dit jaar al heeft laten zien. Dus die gaan ook geen coëfficiëntie punten halen, maar wel mee tellen voor het aantal deelnemende teams.
We zouden dus na volgend jaar zomaar weer terug bij af zijn als Ajax en AZ dit jaar en volgend jaar geen goede Europese reeks spelen.
PSN: Finally_Chris
Niet alleen het elftal helaas.CR1691 schreef op zondag 19 januari 2020 @ 14:13:
Nog maar 1 puntje achter op PSVdie moet je gewoon voorbij dit seizoen. Wat een armoedig elftal is dat zeg.
Je weet dat je ver afgezakt bent als Feyenoord nog maar 1 punt achter je staat inderdaadCR1691 schreef op zondag 19 januari 2020 @ 14:13:
Nog maar 1 puntje achter op PSVdie moet je gewoon voorbij dit seizoen. Wat een armoedig elftal is dat zeg.
Nee hoor, prima voor Emmen en Ajaxjaapstobbe schreef op zondag 19 januari 2020 @ 14:12:
alleen verliezers hier met zo'n uitslag.
Klopt en dat zegt meer over PSV dan over FeyenoordTomba schreef op zondag 19 januari 2020 @ 14:17:
[...]
Je weet dat je ver afgezakt bent als Feyenoord nog maar 1 punt achter je staat inderdaad
PSN: Finally_Chris
Heb dan meer het gevoel dat PSV helemaal niet heeft zitten onderhandelen.Napo schreef op zondag 19 januari 2020 @ 13:37:
[...]
Dat lijkt me meer dan uitstekend onderhandeld door de zaakwaarnemer van Bruma, een stuk minder goed door PSV
De zaakwaarnemer ging hoog inzetten met 3.5 en PSV reageeerde met: ok.
Als dat bedrag ook maar een beetje klopt dan hebben ze bij PSV geen idee waar ze mee bezig zijn, Bruma is bijna overal mislukt.
@carpebios
Kunnen voetballen is bij dit PSV geen eis
NeeLeon Zwiers schreef op zondag 19 januari 2020 @ 12:09:
Nou, eens kijken of PSV het lek boven heeft.
/edit
Achterin staat het ook na de winter slecht na knullig balverlies.
[ Voor 41% gewijzigd door ephymerous op 19-01-2020 14:32 ]
XXXVI
Achja, zolang je vaker scoort (niet in eigen doel) dan je tegenstander is er in principe niks aan de hand.ephymerous schreef op zondag 19 januari 2020 @ 14:31:
Bij Ajax toch 6 spelers uit de jeugd in het elftal
/edit
Achterin staat het ook na de winter slecht na knullig balverlies.
⏩ PVOutput☀️
Dat is zo maar met twee deserteurs achterin die luisteren naar de naam Veltman en Mazraoui moet je misschien wel veel scoren.Quad schreef op zondag 19 januari 2020 @ 14:34:
[...]
Achja, zolang je vaker scoort (niet in eigen doel) dan je tegenstander is er in principe niks aan de hand.
XXXVI
Heeft heel de kerstvakantie geoefend, dat hoor je wel.jaapstobbe schreef op zondag 19 januari 2020 @ 14:36:
De megafoon-roeper heeft goede texten hoor vandaag. Luh luh luh luh luh luuuuh.
PSV Kampioenen 2020-2021, ik weet het zeker! *Boekt een plaatsje op het Stratumseind voor april 2021*.
/s
@Quad Dat klinkt als de Cocu strategie bij PSV van de afgelopen jaren. Was wel succesvoller dan dit.
[ Voor 20% gewijzigd door Maarten_E op 19-01-2020 14:40 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
⏩ PVOutput☀️
Shit.
⏩ PVOutput☀️
Zolang hij als nog 2 mensen aan hem bind heeft hij ook veel nut want dan ontstaan er gaten en ruimte voor de andere spelers. Het kan uiteraard beter maar ook stukken slechter, dus hopelijk komt hij snel uit dit dipje.Quad schreef op zondag 19 januari 2020 @ 14:44:
Ik had me voorgenomen om de rest van het seizoen niet meer op Tadic te gaan vitten. Maar op deze manier wordt 't me wel lastig gemaakt.
Of hij hoopt meer ruimte te krijgen door slecht(er) te spelen.Pompi schreef op zondag 19 januari 2020 @ 14:47:
[...]Zolang hij als nog 2 mensen aan hem bind heeft hij ook veel nut want dan ontstaan er gaten en ruimte voor de andere spelers. Het kan uiteraard beter maar ook stukken slechter, dus hopelijk komt hij snel uit dit dipje.
⏩ PVOutput☀️
Dit tandem van Ziyech/Promes was echt dodelijk geweest in het NL elftal.Quad schreef op zondag 19 januari 2020 @ 14:49:
Pass van Ziyech was weer briljant. Jammer dat Promes hem net niet lekker kon maken.
Ik blijf hopen dat ie em een keer inslikt...jaapstobbe schreef op zondag 19 januari 2020 @ 14:36:
De megafoon-roeper heeft goede texten hoor vandaag. Luh luh luh luh luh luuuuh.
valt wel mee. er wordt veel beter meegelopen. het kan veel beter, maar is niet zo erg als voor de winterstop.DoeEensGek schreef op zondag 19 januari 2020 @ 15:14:
Ajax gaat gewoon verder waar het vorig jaar geëindigd is. Achterin is drama.
Maar wellicht wordt ik later nog onterecht gewezen
Zag overigens net Siem de Jong weer warmlopen, wat doet die nu nog bij Ajax? Ik had verwacht dat hij in de winter naar een LA Galaxy zou verhuizen o.i.d, kan ie in de nadagen van z'n carrière nog wat spelen. Nu zit ie weer de bank warm te houden....
Ten Hag zal hem wel vertellen dat ie hem nog nodig heeft? Waarom laat ie hem anders nu warmlopen ook...Krukar schreef op zondag 19 januari 2020 @ 15:48:
Lekker goaltje!
Zag overigens net Siem de Jong weer warmlopen, wat doet die nu nog bij Ajax? Ik had verwacht dat hij in de winter naar een LA Galaxy zou verhuizen o.i.d, kan ie in de nadagen van z'n carrière nog wat spelen. Nu zit ie weer de bank warm te houden....
Misschien om de bank wat warmer te krijgen?toolkist schreef op zondag 19 januari 2020 @ 15:50:
[...]
Ten Hag zal hem wel vertellen dat ie hem nog nodig heeft? Waarom laat ie hem anders nu warmlopen ook...

XXXVI
het begint toch echt met een kutbal van Promes op Tagliafico. Dit soort ballen zie ik de laatste 10 minuten te vaak en zijn een bron voor gevaar in de counter.
Daar begint het inderdaad, en het eindigt bij een Veltman die niet het ruimtelijk inzicht heeft om in te kunnen schatten waar een speler die net naast 'm stond en richting het doel loopt 2 seconden later is en een Mazrauoi die vrolijk achter die speler aan hobbelt....P.O. Box schreef op zondag 19 januari 2020 @ 16:02:
[...]
het begint toch echt met een kutbal van Promes op Tagliafico. Dit soort ballen zie ik de laatste 10 minuten te vaak en zijn een bron voor gevaar in de counter.
Wat een verschil zonder Ziyech
[ Voor 52% gewijzigd door LZ86 op 19-01-2020 16:11 ]
Schandalig slecht, zoals gewoonlijk.Terranova schreef op zondag 19 januari 2020 @ 16:11:
Ten Hag en wissels, altijd goed...
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Hoezo Lucky, Martinez kopt 'm toch gewoon bewust die kant op. Vond het knap dat ie een bal met zo'n snelheid met z'n hoofd wist weg te werken.Leon Zwiers schreef op zondag 19 januari 2020 @ 16:11:
Lucky Ajax. Paal.
Wat een verschil zonder Ziyech
Ja. Of......de wissels van Ajax zijn nou eenmaal niet zo goed.
99 van de 100 keer zit die bal. Dat ie m met die snelheid met zijn hoofd kan raken, en er ook nog richting aan geeft is een klein wondertjeKrukar schreef op zondag 19 januari 2020 @ 16:12:
[...]
Hoezo Lucky, Martinez kopt 'm toch gewoon bewust die kant op. Vond het knap dat ie een bal met zo'n snelheid met z'n hoofd wist weg te werken.
[ Voor 47% gewijzigd door LZ86 op 19-01-2020 16:14 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Zo spelen ze alles en iedereen van de mat, zo lopen ze gigantisch te klungelen. En de pest is, is dat het in een wedstrijd gebeurd. Andere clubs hebben gewoon een langere slechte periode van een paar weken.
99 van de 100 keer dat er geen speler op de goede plek staat, Martinez zag Onana weglopen en ging op de goede plek staan. Dat is knap gespeeld van Martinez, dus nog steeds de vraag, hoezo lucky?Leon Zwiers schreef op zondag 19 januari 2020 @ 16:12:
[...]
99 van de 100 keer zit die bal. Dat ie m met die snelheid met zijn hoofd kan raken, en er ook nog richting aan geeft is een klein wondertje
Nou, Ten Hag wisselt eerder en hij laat jeugd invallen.mavaros schreef op zondag 19 januari 2020 @ 16:16:
Ja, er is bij Ajax niks veranderd sinds de winterstop.
Zo spelen ze alles en iedereen van de mat, zo lopen ze gigantisch te klungelen. En de pest is, is dat het in een wedstrijd gebeurd. Andere clubs hebben gewoon een langere slechte periode van een paar weken.
Ekkelenkamp, Traore en Eiting kwamen erin. Inplaats van De Jong of Alvarez
Dat hebben we eerder gezien.
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken