dutchgio schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 21:39:
[...]
Je speelt misschien 10 wedstrijden Europees tegenover 30+ competitiewedstrijden per seizoen. De Engelse PL is dan natuurlijk veel meer een vooruitgang t.o.v de Eredivisie dan dat Arsenal momenteel niet mee doet om de top 4 voor een CL plek.
Een echte topper gaat het ook nooit worden.
Ziyech kiest niet voor de absolute topclub, het verhaal moet goed zijn. Dat verhaal is speeltijd.
Je favoriete club blijf je volgen en daar verander je doorgaans niet zo snel van.
Ik ben het met je eens.
Je droom club CHECK
dikke vooruit gang in salaris CHECK
PL dus een van de sterkste competities van europ CHECK
speelstijl die erg goed bij je past CHECK
en als belangrijkste..kijk naar gio, die ging ook van arsenal naar barca....
het zijn andere tijden, maar ik ben het an sich wel eens dat zeker voor een ziyech zo'n tussenstap misschien niet verkeerd is!
Dit is meer voor het andere topic dus in ot
offtopic:
ja europees, misschien stapje achteruit......maar Arsenal zat natuurlijk ook maar al te vaak in de CL vroeger. Met wat andere gerichte aankopen zou top 4 England toch haalbaar moeten zijn? Ze staan nu (zo als oud fan is dat even schrikken!) 10de maar van de clubs die erboven staan
l'pool en man city zijn op dit moment onaanraakbaar.
chelsea daar vlak onder
en dan natuurlijk nog man utd en tottenham.......maar een arsenal (nogmaals met wat andere versterkingen buiten hypothetische Ziyech) zou met hun financiële mogelijkheden toch met die 2 mee moeten kunnen doen.....? En ja misschien moet ik Leicester ook nog meetellen, maar heb het idee dat die nog steeds boven hun stand leven.......
De rest zijn relatief kleinere clubs die normaliter niet structureel meedoen voor de top 4 plekken......
Maar goed, allemaal theorie, ik volg de PL helaas totaal niet meer......