Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:03

OMX2000

By any means necessary...

toolkist schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 13:46:
Met toptalent denk ik dat je hem ruimschoots overschat maar goed, dat zijn onze meningen.

Wat betreft Vermeer, als ik dit en vorig seizoen kijk heeft ie 5 wedstrijden gemist wegens 1 blessure.
Ik kan je prima volgen dat je graag ziet dat Bijlow speeltijd krijgt, maar wat dan als Bijlow een keer niet kan spelen. Marsman? :X
Precies. Bijlow heeft mij echt niet overtuigd. Ik heb hem ook vreemde fouten zien maken. Maar hij kan zich nog ontwikkelen.
Vermeer vind ik een betere keeper. Hij maakt ook fouten, maar heeft Feyenoord echt van heeel veeeel blamages gered.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
ph4ge schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 13:36:
[...]

Ik denk dat het goed is voor alle partijen. Vermeer is ook geen zekerheidje, tegen bijv. Dortmund ben je voetballend de betere maar krijg je er 4 om de oren omdat Vermeer niks pakt. Bijlow is niet slechter, maar heeft veel meer potentie. Wel die jongen echt vertrouwen geven en niet bij de eerste de beste tegengoal afbranden.

[...]

Vermeer is nog blessuregevoeliger. Hij heeft de laatste 2 seizoenen vrijwel geheel gemist vanwege blessures en ook dit seizoen kwakkelde hij. Daarnaast is maar de vraag of hij beter is, Bijlow is gewoon de toptalent.
Zo denk ik er ook over. Ik denk dat Vermeer ook wel een beetje overschat wordt omdat zijn reflexen er zo mooi uitzien. Zijn voetenwerk is erg zwak waardoor hij vaak vast staat en zich met een duik moet redden waar een andere keeper gewoon een pas naar de bal doet. Daarnaast is hij te klein voor dit niveau.

Bijlow is in mijn ogen niet zwakker maar heeft wel de potentie (veel) beter te worden.

alles kan off-topic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:12
Met toptalent denk ik dat je hem ruimschoots overschat maar goed, dat zijn onze meningen.

Wat betreft Vermeer, als ik dit en vorig seizoen kijk heeft ie 5 wedstrijden gemist wegens 1 blessure.
Ik kan je prima volgen dat je graag ziet dat Bijlow speeltijd krijgt, maar wat dan als Bijlow een keer niet kan spelen. Marsman? :X
Ik denk dat veel van de bezoekers in dit topic hem alleen maar zien als hij tegen Ajax speelt, en toevallig maakte hij in die wedstrijd een keer een foutje, hoewel met een beetje geluk die goal was afgekeurd. Daarna heeft hij zich tot aan de blessure uitstekend herpakt. Bijlow heeft ook alle jong oranje elftallen doorlopen en is pas 21 jaar oud. Welke Nederlandse keeper van zijn leeftijd zie jij als groter talent? Paes van Utrecht is de enige die regelmatig speelt op Eredivisie niveau, maar komt goed beschouwd ook net kijken en was tot aan Bijlow zn blessure altijd ondergeschikt.

Van elke keeper is wel een ongelukkig moment te vinden, maar zijn statistieken zijn gewoon goed.

[ Voor 8% gewijzigd door ph4ge op 14-01-2020 15:37 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:26
Ankona schreef op maandag 13 januari 2020 @ 20:17:
De Jong scoorde pas nog voor het NL elftal terwijl hij nog half buiten het veld stond. Iemand op het idee gekomen om daar een gele kaart voor te geven?
Het draait om een regel en hoe je die interpreteert, daar slaat deze SR de plank helemaal mis. De regel is bedoeld om niet zomaar het veld in te rennen na een blessurebehandeling en zo de tegenstander te verrassen, of iets soortgelijks.

Waar deze man het idee vandaan haalt om deze speler te bestraffen?

De speler doet niemand kwaad, is niet aan het tijdrekken, niks, en de beste man verzint het om een gele kaart te geven voor iets wat ik in mijn voetbalcarrière (+40 jaar) nog nooit gezien heb. |:(

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ankona

Marsman heeft al een paar potjes gekeept en deed dat helemaal niet slecht. (Bijlow en Vermeer tegelijk geblesseerd....)

Ajax had ooit Lamprou als tweede man, pas toen hij een keer nodig was kwamen ze erachter dat die alleen bij een pupillen doel de lat aan kan tikken. Zo vreemd is het niet dat de reserve keeper iets minder is dan de eerste. (Niets ondankbaarder dan reserve keeper te zijn, dan kun je echt een heel seizoen banken)

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:42
Ankona schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 12:16:
Vermeer is zijn koffers aan het pakken en gaat naar de VS.

Ik denk dat dat een goede ontwikkeling is. Hij wil graag daar nog spelen en voor Feyenoord was hij eigenlijk te duur en stond hij de ontwikkeling van Bijlow in de weg.
Bijlow ontzettend blessure gevoelig gebleken. En hij speelde daarvoor ook al niet al te best. Ik vind het best een risico Vermeer zo midden in het seizoen te laten gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:55
snmght schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 14:50:
En Jeroen Zoet naar Utrecht. Die heeft zijn gedroomde toptransfer dus te pakken.
Na deze zet kun je het als PSV vergeten om hem ooit nog voor een leuk bedrag te verkopen, mits die hoop er nog was.

Hoop dat hij een sterke seizoenshelft maakt en dan gewoon naar een leuke club vertrekt en PSV achter zich laat.
Deze hele situatie is zo slecht aangepakt door de heren bij PSV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Leon Zwiers schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 16:31:
[...]

Bijlow ontzettend blessure gevoelig gebleken. En hij speelde daarvoor ook al niet al te best. Ik vind het best een risico Vermeer zo midden in het seizoen te laten gaan.
Ik vind het ook echt bijzonder. Beetje alsof het niks meer uitmaakt. En vooral gedreven vanuit een financieel voordeel. We gaan het wel zien de komende tijd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12:15

snmght

imho dan he

KNVB wil CL finale in het nieuwe stadion van Feyenoord. Zou toch heerlijk zijn als Ajax dan weer kan pieken met een nieuwe lichting en een CL wint in het stadion van de aartsrivaal. Dromen mag. :D

https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=366082

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ph4ge
snmght schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 17:44:
KNVB wil CL finale in het nieuwe stadion van Feyenoord. Zou toch heerlijk zijn als Ajax dan weer kan pieken met een nieuwe lichting en een CL wint in het stadion van de aartsrivaal. Dromen mag. :D

https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=366082
Laatste Europese finale in Rotterdam was juist een prooi voor de thuisploeg _/-\o_

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
ph4ge schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 17:54:
[...]

Laatste Europese finale in Rotterdam was juist een prooi voor de thuisploeg _/-\o_
Dat zou tegen Ajax wel weer kunnen.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Napo schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 09:21:
Het probleem - zoals met te veel regels in voetbal - is dat er een werkwijze gehanteerd wordt dat sommige reacties wel oké zijn en andere weer niet en dat het nogal afhankelijk is van de wedstrijd EN de scheidsrechter, er wordt een grijs gebied gecreëerd.
He, ben het een keer eens :P
De coach kan consulteren bij de vierde official en wellicht kan de aanvoerder rustig uitleg vragen aan de scheidsrechter. Al de overige spelers hebben de keuze van de scheidsrechter gewoon te accepteren.
Nee, daarmee creëer je juist het grijze gebied. De aanvoerder is het aanspreekpunt voor de scheidsrechter, niet andersom. Niemand heeft het recht om tijdens de wedstrijd de beslissing van de scheids aan te vechten, want dat heeft toch geen zin. Ooit meegemaakt dat er een beslissing werd teruggedraaid nadat de aanvoerder rustig kwam vragen waarom er een beslissing genomen werd? :P

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
naitsoezn schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 18:00:
[...]

Nee, daarmee creëer je juist het grijze gebied. De aanvoerder is het aanspreekpunt voor de scheidsrechter, niet andersom. Niemand heeft het recht om tijdens de wedstrijd de beslissing van de scheids aan te vechten, want dat heeft toch geen zin. Ooit meegemaakt dat er een beslissing werd teruggedraaid nadat de aanvoerder rustig kwam vragen waarom er een beslissing genomen werd? :P
Daarom enkel uitleg vragen waarom er voor een voor welke overtreding er is gefloten. Niet om aan te geven dat je er niet mee eens bent. De scheids kan dan prima zeggen dat bijvoorbeeld de inzet van een sliding te buitensporig is. Als de aanvoerder de beslissing aan gaat vechten zou hij naar mijn mening ook fout zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Napo schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 19:04:
[...]

Daarom enkel uitleg vragen waarom er voor een voor welke overtreding er is gefloten. Niet om aan te geven dat je er niet mee eens bent. De scheids kan dan prima zeggen dat bijvoorbeeld de inzet van een sliding te buitensporig is. Als de aanvoerder de beslissing aan gaat vechten zou hij naar mijn mening ook fout zitten.
Vragen waarom == aanvechten imho :P Je kunt er heel semantisch over doen, maar in the heat of the moment zit er op dat moment echt nul nuance in ;)

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
naitsoezn schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 19:27:
[...]

Vragen waarom == aanvechten imho :P Je kunt er heel semantisch over doen, maar in the heat of the moment zit er op dat moment echt nul nuance in ;)
Vandaar ook de initiële wellicht ;)

Wat mij betreft heb je als speler de beslissing gewoon te accepteren en moet je gewoon weer direct met het spel verder gaan. Bal vasthouden, voor de bal staan bij een vrijetrap etc moet je ook gewoon bestraffen. Hoort er niet bij, simpel en rechtlijnig uit te voeren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
ph4ge schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 15:34:
[...]

Ik denk dat veel van de bezoekers in dit topic hem alleen maar zien als hij tegen Ajax speelt, en toevallig maakte hij in die wedstrijd een keer een foutje, hoewel met een beetje geluk die goal was afgekeurd. Daarna heeft hij zich tot aan de blessure uitstekend herpakt. Bijlow heeft ook alle jong oranje elftallen doorlopen en is pas 21 jaar oud. Welke Nederlandse keeper van zijn leeftijd zie jij als groter talent? Paes van Utrecht is de enige die regelmatig speelt op Eredivisie niveau, maar komt goed beschouwd ook net kijken en was tot aan Bijlow zn blessure altijd ondergeschikt.

Van elke keeper is wel een ongelukkig moment te vinden, maar zijn statistieken zijn gewoon goed.
Maar beter zijn dan de andere jonge NL keepers maakt je toch niet meteen een toptalent? Toptalent zie ik zelf als potentiële wereldtop, niet alleen de beste van de Eredivisie. Hij heeft ongetwijfeld potentie om bv de keeper van Oranje te worden over een paar jaar, maar ik geloof niet dat Bayern, Barca etc hem hoog op de scoutingslijsten hebben staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Ik lees er hier nog niks over, maar Ziyech zou rond zijn met Arsenal en Donny met Real Madrid. Ajax zou nog een vervanger huren van Galatasaray. Heel benieuwd wat hier van waar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:28
Lijken me logische transfers, maar die gaan toch pas in de zomer weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Erapaz schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 06:51:
Ik lees er hier nog niks over, maar Ziyech zou rond zijn met Arsenal en Donny met Real Madrid. Ajax zou nog een vervanger huren van Galatasaray. Heel benieuwd wat hier van waar is.
Helemaal niks.
Vd Beek zegt zelf pas nog dat ie niet halverwege het seizoen weg gaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

dutchgio schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 07:05:
Lijken me logische transfers, maar die gaan toch pas in de zomer weg.
Ik kan Donny naar Real Madrid met de beste wil van de wereld nog steeds geen logische transfer noemen. Ik vind een Manchester United of Borussia Dortmund bijvoorbeeld al beter bij zijn niveau passen. Gun het hem verder van harte though en hoop, ook voor Oranje dat hij blijft spelen. Alleen zie ik hem dat bij Real Madrid niet doen. :)

[ Voor 4% gewijzigd door snmght op 15-01-2020 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:35
toolkist schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 09:07:
[...]

Helemaal niks.
Precies en dat gerucht van Ziyech komt van een clickbait website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
toolkist schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 09:07:
[...]

Helemaal niks.
Niet nu, maar in de zomer: https://www.voetbalprimeu...-mag-je-opschrijven-.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Dat is toch niks nieuws? Dat gerucht gaat al een jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
@toolkist Wel dat het rond is natuurlijk. ManU was ook nog een optie. Verder weinig geruchten, dus je moet het een beetje draaiende houden. Wel benieuwd wat Ziyech gaat doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Erapaz schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 10:49:
@toolkist Wel dat het rond is natuurlijk. ManU was ook nog een optie. Verder weinig geruchten, dus je moet het een beetje draaiende houden. Wel benieuwd wat Ziyech gaat doen.
Ook dat is niks nieuws en nog steeds een gerucht, en ook maar Driesen die dat zegt. Dezelfde persoon die zo overtuigd was dat Ajax eruit vloog tegen Real dat ie maar niet naar Madrid ging.
Man Utd 'is een optie' maar wordt net als AC Milan en Inter aan 100.000 spelers gelinkt dus ook dat zegt helemaal niks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Jeroen Zoet weg bij PSV na vertrouwensbreuk met keeperstrainer Ruud Hesp

Jeroen Zoet debuteert vrijdag voor FC Utrecht. De goalie is voor een half seizoen verhuurd door PSV, waar het functioneren van keeperstrainer Ruud Hesp opnieuw ter discussie kan worden gesteld.

Jeroen Zoet ziet zijn ploeg vrijdag opnieuw tegen PEC Zwolle spelen. Dit keer zit hij niet bij PSV op de bank, maar staat hij in het shirt van FC Utrecht onder de lat. De Eindhovense goalie is dinsdag voor een half seizoen verhuurd aan de ambitieuze subtopper uit de Domstad.

Zoet (29) is teleurgesteld over de gang van zaken bij PSV, maar beet de afgelopen weken en ook gisteren de lippen op elkaar. Hij streed voor zijn kansen en vond het niet netjes om in Eindhoven en tijdens het trainingskamp in Qatar met modder te gooien. Na een half leven bij PSV wil hij alleen het beste voor de club en positief terugkijken. Vanaf vandaag gaat de doelman er in Utrecht met frisse energie tegenaan.

Relatie onder druk door bizarre samenloop omstandigheden
Hoe heeft het zover kunnen komen met de drievoudig landskampioen en voormalig PSV-sterkhouder? Wie Zoet vier jaar geleden zag uitblinken in Champions League-wedstrijden zal geen seconde hebben voorzien dat hij in 2020 voor FC Utrecht zou gaan keepen. De goalie kende een slecht 2019 en werd in november vorig jaar voor het duel met Willem II gepasseerd door Mark van Bommel. De relatie met de vorige trainer van PSV was flink onder druk komen te staan door een tamelijk bizarre samenloop van omstandigheden.

Na een vormcrisis bij Zoet zelf en bloopers en verkeerde inschattingen van de vorige technische staf is zijn carrière bij PSV voorlopig geëindigd op een parkeerplaats in Tilburg. Zoet zat in november in zijn eentje in de spelersbus van PSV, terwijl zijn vorige ploeggenoten onderuit gingen tegen Willem II. Daarna keepte Lars Unnerstall alle officiële wedstrijden.

Alle verantwoordelijkheid
Van Bommel nam naar buiten toe alle verantwoordelijkheid en maakte excuses voor de gemaakte blunders richting Zoet. Intern was al snel duidelijk dat keeperstrainer Ruud Hesp meer te verwijten viel. De taken van Hesp bij PSV komen er in hoofdzaak op neer dat hij drie of vier keepers in vorm moet zien te krijgen en bovendien moet hij de hiërarchie enigszins proberen duidelijk maken.

Daarin slaagde Hesp geenszins, omdat in Tilburg ook bleek dat Robbin Ruiter flink teleurgesteld was over zijn plek in de hiërarchie bij PSV. Ook Hidde Jurjus (door PSV verhuurd aan De Graafschap) beklaagde zich onlangs over de communicatie vanuit PSV, die door Hesp moet worden onderhouden.

Volwassener dan PSV-staf
De grootste fout van de keeperstrainer was dat hij Zoet voor het duel met Willem II verzuimde te informeren dat hij plotseling geen tweede, maar derde keeper bij PSV zou zijn. Zoet was ontstemd, maar besloot om professioneel met de situatie om te gaan en op de bank plaats te nemen. Mark van Bommel wilde hem daar tot verbijstering van de sluitpost zelf weg hebben, omdat tv-camera’s op hem in zouden zoomen.

Nadat Zoet tijdens de wedstrijd tegen Willem II in de spelersbus van PSV was gespot, ontplofte de kwestie op sociale media. Zoet werd beschimpt en vernederd en daarna werd al snel duidelijk dat hij degene was geweest die zich juist veel volwassener had gedragen dan de PSV-staf.

Opnieuw geen duidelijke hiërarchie
Terwijl Van Bommel en zijn mede-stafleden Jürgen Dirkx en Reinier Robbemond nu weg zijn bij PSV, mocht Hesp blijven zitten. In Qatar slaagde hij er opnieuw niet in om de hiërarchie tussen het trio Unnerstall, Zoet en Ruiter aan Zoet duidelijk te maken. Bij vragen over de verhoudingen en zijn plannen bleef Hesp maar om de hete brij heen draaien en liet hij Zoet almaar in onzekerheid, zo stellen ingewijden.

Zoet heeft daarop besloten het heft in eigen hand te nemen en wilde vertrekken. Met FC Utrecht is er nu een club gekomen waar hij zijn kansen op een EK-selectie levend kan houden. Zoet heeft nog een contract tot midden 2021 bij PSV en kan komende zomer in theorie nog terugkeren, maar duidelijk is dat tussen hem en Hesp een vertrouwensbreuk is ontstaan en hij niet meer onder de huidige keeperstrainer zal spelen.
Nou, als dit allemaal klopt mag die Hesp ook wel eens zijn biezen pakken of niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Dat stuk had ik ook gelezen, maar wat ik me dan meteen afvraag... Hesp kan toch helemaal niet bepalen wie 1e keeper wordt?
Die beslissing moet Faber toch nemen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:04
toolkist schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 11:36:
Dat stuk had ik ook gelezen, maar wat ik me dan meteen afvraag... Hesp kan toch helemaal niet bepalen wie 1e keeper wordt?
Blijkbaar is die verantwoordelijkheid bij Hesp neergelegd, aldus het artikel. Faber zou dit wel weer terug kunnen draaien, maar heeft dat blijkbaar niet gedaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ankona
toolkist schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 11:36:
Als je geen taken kunt delegeren en je mensen niet kunt vertrouwen dan ben je als manager niet geschikt. Natuurlijk is Faber eindverantwoordelijke, maar het zou vreemd zijn als hij structureel zijn eigen staf zou overrulen.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
Ankona schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 11:46:
Als je geen taken kunt delegeren en je mensen niet kunt vertrouwen dan ben je als manager niet geschikt. Natuurlijk is Faber eindverantwoordelijke, maar het zou vreemd zijn als hij structureel zijn eigen staf zou overrulen.
Het zou ook kunnen dat Van Bommel en Faber onduidelijk waren richting Hesp over de keeperskeuze. Ik kan me overigens ook voorstellen dat dat lastig is met 3 keepers die hopen eerste keeper te zijn. Ruiter, Unnerstal en Jurjus zijn allemaal niet gekomen om op de bank te zitten heb ik de indruk. Op het moment dat de onomstreden Zoet niet meer onomstreden is krijg je dan een strijd die ook gewoon haast niet te managen is, tenzij je heel rigoureuze besluiten neemt (en dan is nog 3 van de 4 keepers teleurgesteld).

Wat dat aan gaat kiezen de meeste clubs niet voor niets voor een duidelijke tweede keeper, vaak een wat oudere keeper die blij is om nog bij een topclub op de bank te zitten, die niet gaat zeuren, maar wel betrouwbaar genoeg is als er een noodgeval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:33
Erapaz schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 10:49:
Wel benieuwd wat Ziyech gaat doen.
Volgens mij is het al een tijdje algemeen bekend dat Ziyech fan van Arsenal is of in ieder geval graag daar wil spelen. Zou mij niks verbazen als daar het gerucht dus ook vandaan komt, maar als ze met een goed verhaal komen en hem een belangrijke rol geven zie ik hem wel naar Londen verhuizen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Arsenal lijkt mij wel een club die op papier aan zijn ideaalbeeld voldoet en is ook een club die hem kan gebruiken natuurlijk. Ik heb geen kijk op de selectie van Arsenal maar het lijkt me dat ze Ziyech pas willen halen als Ozil vertrekt. Ziyech komt toch het beste op zijn recht op het middenveld t.o.v. de vleugel.

Ozil ligt nog maar vast tot 2021 volgens mij. Geen idee of er clubs zijn die hem over zouden willen nemen. Als ik de berichtgeving moet geloven is hij met € 400k per week wel grootverdiener. Dat gaat niemand hem meer bieden denk ik.

Zou wel een leuke opvolger van Eriksen zijn, kan hij weer met Mourinho in zee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:43
Ik vind Van De Beek naar Real voor een monsterbedrag nog steeds het meest bizarre gerucht van de afgelopen jaren. Het kan heel goed aan mij liggen, maar ik zie vrij weinig bijzonders in zijn spel dat een club als Real rechtvaardigt. Ja, hij kan goed positie kiezen en heeft een goed gevoel voor momenten om diep te gaan, maar ik vind hem eigenlijk niets extra’s brengen waardoor ik hem een toevoeging zou vinden aan een absolute topclub uit de buitencategorie. Dortmund, Tottenham, het huidige ManU: dat snap ik. Maar Real?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ankona schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 11:46:
[...]

Dat ie een (zwaarwegend) advies geeft aan Faber, of eerder van Bommel, sure. Maar dat hij bepaalt wie er de nr 1 is gaat er bij mij niet in. Bepaalt Van Nistelrooij wie in de spits speelt?
ph4ge schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 12:04:
[...]

Het zou ook kunnen dat Van Bommel en Faber onduidelijk waren richting Hesp over de keeperskeuze. Ik kan me overigens ook voorstellen dat dat lastig is met 3 keepers die hopen eerste keeper te zijn. Ruiter, Unnerstal en Jurjus zijn allemaal niet gekomen om op de bank te zitten heb ik de indruk. Op het moment dat de onomstreden Zoet niet meer onomstreden is krijg je dan een strijd die ook gewoon haast niet te managen is, tenzij je heel rigoureuze besluiten neemt (en dan is nog 3 van de 4 keepers teleurgesteld).

Wat dat aan gaat kiezen de meeste clubs niet voor niets voor een duidelijke tweede keeper, vaak een wat oudere keeper die blij is om nog bij een topclub op de bank te zitten, die niet gaat zeuren, maar wel betrouwbaar genoeg is als er een noodgeval is.
Jurjus heeft alleen nog nooit laten zien dat ie klaar is voor de basis bij PSV en Ruiter moet z'n zaakwaarnemer eeuwig dankbaar zijn dat ie uberhaupt bij PSV terecht is gekomen.
Dat ze de 1e keeper pushen ivm hun ambities is prima, maar moeilijk doen als ze vervolgens niet spelen zou zeer ongepast zijn vind ik.

Al met al blijf ik de keuze van Zoet raar vinden, hij lijkt de strijd wel heel snel op te geven. Of zou ie deze keuze na overleg met Koeman gemaakt hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:46
toolkist schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 15:11:
[...]

Dat ie een (zwaarwegend) advies geeft aan Faber, of eerder van Bommel, sure. Maar dat hij bepaalt wie er de nr 1 is gaat er bij mij niet in. Bepaalt Van Nistelrooij wie in de spits speelt?

[...]

Jurjus heeft alleen nog nooit laten zien dat ie klaar is voor de basis bij PSV en Ruiter moet z'n zaakwaarnemer eeuwig dankbaar zijn dat ie uberhaupt bij PSV terecht is gekomen.
Dat ze de 1e keeper pushen ivm hun ambities is prima, maar moeilijk doen als ze vervolgens niet spelen zou zeer ongepast zijn vind ik.

Al met al blijf ik de keuze van Zoet raar vinden, hij lijkt de strijd wel heel snel op te geven. Of zou ie deze keuze na overleg met Koeman gemaakt hebben?
Helemaal met je eens. Het zou mij niet verbazen dat Van Bommel zo weinig ervaring had in het trainersvak, dat hij zoiets had van: "Ik laat de capaciteitstrainers (ik noem het maar even zo) bepalen wie er het beste is, en zij bepalen wie er keeper is, wie in de verdediging, etcetera. En dat mede daardoor er strubbelingen gekomen zijn tussen Zoet en Van Bommel.

Ik vermoed dat Zoet het idee had dat er alleen maar meer geharrewar zou zijn als hij zou proberen terug te komen, en daarom maar weg is gegaan. Vind het echt zonde, Zoet is nog steeds een prima keeper, die helaas, zoals Vermeer een paar jaar geleden, in een slechte periode zat. Unnerstall en Ruiter hebben mij verre van overtuigd.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Erapaz
Pompi schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 13:07:
[...]

Volgens mij is het al een tijdje algemeen bekend dat Ziyech fan van Arsenal is of in ieder geval graag daar wil spelen. Zou mij niks verbazen als daar het gerucht dus ook vandaan komt, maar als ze met een goed verhaal komen en hem een belangrijke rol geven zie ik hem wel naar Londen verhuizen.
Arsenal is wel een stapje omlaag natuurlijk. Ziyech heeft aangegeven naar een topclub toe te willen. Kan me niet voorstellen dat hij daar heen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:26
Erapaz schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 17:16:
[...]

Arsenal is wel een stapje omlaag natuurlijk. Ziyech heeft aangegeven naar een topclub toe te willen. Kan me niet voorstellen dat hij daar heen gaat.
Nou ja wel de PL natuurlijk en speelde Arsenal vorig seizoen geen EL finale? Het is iig niet structureel om de prijzen spelen of de absolute top waar Ziyech over sprak.

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

@Erapaz @ephymerous Ziyech heeft letterlijk gezegd dat Arsenal zijn droomclub is, samen met Barcelona. Dus als Arsenal er werk van maakt lijkt het me een redelijk eenvoudige transfer gezien Ajax ook niet de absolute hoofdprijs zal vragen en ze zijn salaris waarschijnlijk makkelijk kunnen verdubbelen aldaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
Maar dan speelt ie wel EL i.p.v. CL. Dan speel je jezelf dus niet in de kijker en wordt hij nooit een echte topper. Als zelfs van de Beek naar Real kan, moet Ziyech minstens de top 4 van de PL ambiëren.

@snmght In dat filmpje zit hij naast Justin Kluivert, dus dat is van voor Juli 2018. De wereld ziet er intussen heel anders uit. Hij is vorige zomer bij Ajax gebleven omdat hij alleen weg wilde als hij naar een topclub kon.

[ Voor 36% gewijzigd door Erapaz op 15-01-2020 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:13

Quad

Doof

Noa Lang mogelijk naar FC Twente. Hopelijk verkoop en geen verhuur. Goede speler maar iets aan hem vind ik niet bij Ajax passen.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ephymerous schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 18:32:
[...]

Nou ja wel de PL natuurlijk en speelde Arsenal vorig seizoen geen EL finale? Het is iig niet structureel om de prijzen spelen of de absolute top waar Ziyech over sprak.
Sevilla heeft de EL de laatste jaren meerdere keren gewonnen en die club vond ie al niet interessant genoeg ;)
Quad schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 19:58:
Noa Lang mogelijk naar FC Twente. Hopelijk verkoop en geen verhuur. Goede speler maar iets aan hem vind ik niet bij Ajax passen.
Hopelijk verhuur, en hopelijk naar een andere club dan Twente. Alles beter dan Twente.
Al had ik liever gezien dat Babel niet gehuurd was zodat Lang niet verhuurd hoefde te worden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:28
Erapaz schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 18:49:
Maar dan speelt ie wel EL i.p.v. CL. Dan speel je jezelf dus niet in de kijker en wordt hij nooit een echte topper. Als zelfs van de Beek naar Real kan, moet Ziyech minstens de top 4 van de PL ambiëren.

@snmght In dat filmpje zit hij naast Justin Kluivert, dus dat is van voor Juli 2018. De wereld ziet er intussen heel anders uit. Hij is vorige zomer bij Ajax gebleven omdat hij alleen weg wilde als hij naar een topclub kon.
Je speelt misschien 10 wedstrijden Europees tegenover 30+ competitiewedstrijden per seizoen. De Engelse PL is dan natuurlijk veel meer een vooruitgang t.o.v de Eredivisie dan dat Arsenal momenteel niet mee doet om de top 4 voor een CL plek.
Een echte topper gaat het ook nooit worden.
Ziyech kiest niet voor de absolute topclub, het verhaal moet goed zijn. Dat verhaal is speeltijd.
Je favoriete club blijf je volgen en daar verander je doorgaans niet zo snel van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 17:09

Typhone

Who Dares Wins

Quad schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 19:58:
Die brutale kop past niet bij Ajax. Mijn mening hè, ik vind dat hij zo oogt.

[ Voor 0% gewijzigd door Typhone op 16-01-2020 09:49 . Reden: Iets netter geformuleerd ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

@Typhone ik snap wat je zegt. Hij doet mij denken aan Kishna wat dat betreft. Al heb ik Kishna nog wel wat nuttige dingen zien doen in Ajax 1. Wellicht kan Lang me nog verassen, vind het ook te vroeg om hem op te geven. Lijkt me prima als hij met een verhuur veel minuten kan maken in de eredivisie. Daarna zien we wel weer verder.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Marmar
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:51
Typhone schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 09:44:
[...]

Die brutale kop past niet bij Ajax. Mijn mening hè, ik vind dat hij zo oogt.
Dat zou toch juist een reden zijn dat ie wél bij Ajax past? Mijn mening he... ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ja maar het is een soort misplaatst brutaal wat ver van arrogantie af zit. Die bluf en arrogantie is prima wat mij betreft maar dit oogt echt low-life zonder daar verder een waardeoordeel over te willen vellen. Een Frenkie de Jong, Joel Veltman, Donny vd Beek stonden op die leeftijd toch heel wat volwassener voor de camera.

[ Voor 21% gewijzigd door Typhone op 16-01-2020 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:58

Sagat

Is pappa x2!

dutchgio schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 21:39:
[...]

Je speelt misschien 10 wedstrijden Europees tegenover 30+ competitiewedstrijden per seizoen. De Engelse PL is dan natuurlijk veel meer een vooruitgang t.o.v de Eredivisie dan dat Arsenal momenteel niet mee doet om de top 4 voor een CL plek.
Een echte topper gaat het ook nooit worden.
Ziyech kiest niet voor de absolute topclub, het verhaal moet goed zijn. Dat verhaal is speeltijd.
Je favoriete club blijf je volgen en daar verander je doorgaans niet zo snel van.
Ik ben het met je eens.

Je droom club CHECK
dikke vooruit gang in salaris CHECK
PL dus een van de sterkste competities van europ CHECK
speelstijl die erg goed bij je past CHECK
en als belangrijkste..kijk naar gio, die ging ook van arsenal naar barca....
het zijn andere tijden, maar ik ben het an sich wel eens dat zeker voor een ziyech zo'n tussenstap misschien niet verkeerd is!

Dit is meer voor het andere topic dus in ot
offtopic:
ja europees, misschien stapje achteruit......maar Arsenal zat natuurlijk ook maar al te vaak in de CL vroeger. Met wat andere gerichte aankopen zou top 4 England toch haalbaar moeten zijn? Ze staan nu (zo als oud fan is dat even schrikken!) 10de maar van de clubs die erboven staan
l'pool en man city zijn op dit moment onaanraakbaar.
chelsea daar vlak onder
en dan natuurlijk nog man utd en tottenham.......maar een arsenal (nogmaals met wat andere versterkingen buiten hypothetische Ziyech) zou met hun financiële mogelijkheden toch met die 2 mee moeten kunnen doen.....? En ja misschien moet ik Leicester ook nog meetellen, maar heb het idee dat die nog steeds boven hun stand leven.......
De rest zijn relatief kleinere clubs die normaliter niet structureel meedoen voor de top 4 plekken......

Maar goed, allemaal theorie, ik volg de PL helaas totaal niet meer......

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Polycom
  • Laatst online: 22:37

Polycom

Poes van goud

Als je het niet erg vindt om nooit een prijs te pakken dan is Arsenal natuurlijk een prima club om naar toe te gaan. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:37
Polycom schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 11:22:
Als je het niet erg vindt om nooit een prijs te pakken dan is Arsenal natuurlijk een prima club om naar toe te gaan. :D
Voordat Cruijff naar Barcelona ging als speler was Barcelona ook niet de top club die het later werd. Waarom zou dat bij Arsenal nooit gaan gebeuren?

[ Voor 24% gewijzigd door rikoos op 17-01-2020 13:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-09 09:53
donleone83 schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 14:05:
Ik vind Van De Beek naar Real voor een monsterbedrag nog steeds het meest bizarre gerucht van de afgelopen jaren. Het kan heel goed aan mij liggen, maar ik zie vrij weinig bijzonders in zijn spel dat een club als Real rechtvaardigt. Ja, hij kan goed positie kiezen en heeft een goed gevoel voor momenten om diep te gaan, maar ik vind hem eigenlijk niets extra’s brengen waardoor ik hem een toevoeging zou vinden aan een absolute topclub uit de buitencategorie. Dortmund, Tottenham, het huidige ManU: dat snap ik. Maar Real?
ik ben fan van van de beek, maar vind hem ook nét niet genoeg voor de echte top. Daarnaast zou ik hem graag in de PL zien.
Ik zou ook denken aan Tottenham, ManU, het huidige Chelsea misschien. Past ook goed bij het spel van Klopp alleen heeft Liverpool al een te goed bezet middenveld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Lang blijkbaar toch verhuurd aan Twente. De hoop van Ten Hag is dat hij als betere speler terug komt. Ofwel, nu is hij niet goed genoeg en als hij daar niet groeit is het einde oefening.
Althans, zo interpreteer ik dat.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22:31
Gonadan schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 18:48:
Lang blijkbaar toch verhuurd aan Twente. De hoop van Ten Hag is dat hij als betere speler terug komt. Ofwel, nu is hij niet goed genoeg en als hij daar niet groeit is het einde oefening.
Althans, zo interpreteer ik dat.
Even met z’n poten op aarde komen. Debuteren, hattrick, belangrijk zijn, daarna minder maar toch grote mond. Hij moet even een paar keer op z’n spreekwoordelijke bek gaan en minuten maken; ideaal bij een team als Twente want die gaan van de 17 potjes er 10 op hun bek ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:02
Gemengde gevoelens vwb Lang. Ik vind het wel een redelijke goede speler die, zeker als je wat krap in je personeel zit, een leegte aan de rechterkant op kan vullen.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Sagat schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 11:00:
[...]

Ik ben het met je eens.

Je droom club CHECK
dikke vooruit gang in salaris CHECK
PL dus een van de sterkste competities van europ CHECK
speelstijl die erg goed bij je past CHECK
en als belangrijkste..kijk naar gio, die ging ook van arsenal naar barca....
het zijn andere tijden, maar ik ben het an sich wel eens dat zeker voor een ziyech zo'n tussenstap misschien niet verkeerd is!
Zou die flinke vooruitgang in salaris nog wel het geval zijn, als het klopt dat hij bij Ajax 4m +bonussen per jaar verdient?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Nieuwe ronde, nieuwe kansen. en we gaan weer Los

Eredivisie speelronde 19
vrijdag 20:00u
PEC Zwolle FC Utrecht

zaterdag
18:30u
Fortuna Sittard v Vitesse
19:45u
Feyenoord v scHeerenveen
FC Twente v FC Groningen
20:45u
AZ v Willem II
zondag
19.01. 12:15u
VVV-Venlo v PSV
14:30u
Ajax v Sparta
FC Emmen v Heracles
16:45u
ADO Den Haag v RKC

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Zou Zoet al spijt hebben? 3 tegengoals _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Leon Zwiers schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 22:00:
Zou Zoet al spijt hebben? 3 tegengoals _O-
Wedstrijd niet gezien, maar vind het niet heel raar dat een keeper een paar doelpunten tegen krijgt als je pas een paar dagen met de verdedigers speelt. Coaching is waarschijnlijk compleet anders maar ook de dekking, hij is natuurlijk gewend op bepaalde bewegingen van de PSV verdedigers. Zou het zorgwekkender vinden als dit langere tijd aanhoud, zelfs als hij gewend is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Holk
Pompi schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 22:04:
[...]

Wedstrijd niet gezien, maar vind het niet heel raar dat een keeper een paar doelpunten tegen krijgt als je pas een paar dagen met de verdedigers speelt. Coaching is waarschijnlijk compleet anders maar ook de dekking, hij is natuurlijk gewend op bepaalde bewegingen van de PSV verdedigers. Zou het zorgwekkender vinden als dit langere tijd aanhoud, zelfs als hij gewend is.
Die 2de probeerde hij met Yedi dark-force naast te kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Holkers schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 22:07:
[...]

Die 2de probeerde hij met Yedi dark-force naast te kijken...
Tja dark-force gaat natuurlijk nooit werken, de light-force is altijd beter. Waarschijnlijk zo'n kleiner trainingsdoel gewend :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
Naja, Zoet is nou eenmaal geen puntenpakker. Dat heeft Utrecht nu ook door :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
Tegendoelpunten zijn niet echt ongewoon voor Jeroen Zoet, die kan er niet zo veel van.

Trouwens, van Bommel had wel het lef om te doen wat andere trainers niet durfden, hem er naast te zetten, nou wil ik niet zeggen dat unnerstal de oplossing is maar alles is beter dan die garantie op tegendoelpunten die de laatste jaren daar onder de lat heeft gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik vond Zoet anders goed genoeg voor PSV! O-)

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• donleone83
dvdkiwi schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 19:05:
Gemengde gevoelens vwb Lang. Ik vind het wel een redelijke goede speler die, zeker als je wat krap in je personeel zit, een leegte aan de rechterkant op kan vullen.
Lang heeft leuk gedebuteerd maar ik denk dat het helemaal niks wordt met die jongen. Bijna alle Ajax voetballers die de top halen hebben een bepaald soort bravoure maar ook een bepaalde rust/intelligentie/volwassenheid over zich. Lang heeft denk ik, eerlijk gezegd, niet de hersenen of het karakter om het ver te schoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

toolkist schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 19:10:
[...]

Zou die flinke vooruitgang in salaris nog wel het geval zijn, als het klopt dat hij bij Ajax 4m +bonussen per jaar verdient?
Valide vraag, ik denk dat ik net zo veel inzage (of aangaande bovenstaande ik wellicht nog minder :P ) als jij in de salarissen die in de PL betaald worden, maar zou idd verwachten dat hij er bij arsenal nog steeds (flink?) op vooruit zou gaan

......2 ton per week voor pl speler.....? (hoorde laatst ergens dat iemand 400.000 per week pakte, dus dat /2) zou al meer zijn.......

10 second ninja DONE

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Haha die Zoet verhuist om speeltijd te krijgen maar ik heb het idee dat hoe minder die nu speelt hoe groter de kans is dat ie mee gaat naar het EK :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
Sagat schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 08:09:
[...]

Valide vraag, ik denk dat ik net zo veel inzage (of aangaande bovenstaande ik wellicht nog minder :P ) als jij in de salarissen die in de PL betaald worden, maar zou idd verwachten dat hij er bij arsenal nog steeds (flink?) op vooruit zou gaan

......2 ton per week voor pl speler.....? (hoorde laatst ergens dat iemand 400.000 per week pakte, dus dat /2) zou al meer zijn.......
Pepe, dit jaar gehaald en minder gearriveerd dan Ziyech, verdient 140.000 pond per week. Dat is ruim €8,5MIO euro per jaar. Ziyech komt als meer gearriveerde naam binnen dus verwacht dat hij minimaal hetzelfde gaat verdienen en dan net onder Ozil, Abaumeyang en Lacazette in het salarishuis van Arsenal komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:55
Typhone schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 08:19:
Haha die Zoet verhuist om speeltijd te krijgen maar ik heb het idee dat hoe minder die nu speelt hoe groter de kans is dat ie mee gaat naar het EK :D
Niet omdat ik voor Groningen ben, maar waarom word Padt niet eens uitgenodigd voor oranje.
Als je de statistieken bekijkt, is Onana de beste keeper van Nederland, daarna komt Padt.
En aangezien ik Cillessen heel matig vind, zou ik dit niet zo raar vinden. Padt maakt bijna elke week goede saves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
Padt is toch al eens uitgenodigd voor oranje of was dat alleen voorselectie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Harribo schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 10:42:
[...]

Niet omdat ik voor Groningen ben, maar waarom word Padt niet eens uitgenodigd voor oranje.
Als je de statistieken bekijkt, is Onana de beste keeper van Nederland, daarna komt Padt.
En aangezien ik Cillessen heel matig vind, zou ik dit niet zo raar vinden. Padt maakt bijna elke week goede saves.
Omdat Padt niet echt de voorbeeld prof is wellicht? Oogt eigenlijk altijd wel te zwaar, en dan heb je nog dat trein incident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:55
Leon Zwiers schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 11:39:
[...]

Omdat Padt niet echt de voorbeeld prof is wellicht? Oogt eigenlijk altijd wel te zwaar, en dan heb je nog dat trein incident.
Gaat erom dat hij goed keept lijkt me.
Vind cillessen echt veel te licht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Harribo schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 11:54:
[...]

Gaat erom dat hij goed keept lijkt me.
Vind cillessen echt veel te licht.
Mwah, ik vind Cillessen wel een betere keeper dan Padt.
Padt heeft het nooit echt ergens goed bewezen. Bij fc Grunn kan je, met alle respect, niet spreken van een echte test. Middenmoot ED. Hij zit daar niet voor niets al zo lang. Als ie echt goed was, had een andere club m allang opgepikt.

Cillessen heeft een WK gekeept, basisklant bij Ajax, heeft bij Barca ervaring opgedaan en speelt nu nog steeds in de primera division.

[ Voor 9% gewijzigd door LZ86 op 18-01-2020 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Laatst online: 18:56
Willems is zojuist per brancard van het veld gegaan, ben benieuwd hoe dat straks gaat op de linksback in oranje, hopelijk is blind gewoon terug dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:34
Wat een keeper is dat bij Fortuna. Die reageert gewoon een minuut te laat bij een vrije trap. 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:57
Is de Coolsingel al klaar qua werkzaamheden?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Jorgensen eindelijk het doel gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Berghuis heeft niet zijn dag. Ik zit pas vanaf minuut 35 te kijken

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi
Kom op Willem II!!! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
Willempie is los

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker dit, Willem II doet het goed zo te zien!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:49

Vos

AFCA

Wow 1-3 gewoon!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
De standaard instortbeurt van AZ na de winterstop is weer begonnen!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:26
Lekker hoor, hopelijk morgen de voorsprong van 6 punten terug :)

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Lekkere uitslag. De kans dat wij morgen punten laten liggen wordt hierdoor echter wel weer vergroot.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 22:37:
De standaard instortbeurt van AZ na de winterstop is weer begonnen!
Hopelijk herstellen ze net zo snel als het dak ... :9

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
  • Laatst online: 07:21
Ik vlieg weer omhoog in de poule.

Jammer dat ik conservatief was over AZ-Willem II, terwijl ik overal loop te roepen dat Willem II de Dark Horse is in de competitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Na de trainerswissel heeft Feyenoord de meeste punten gepakt van de hele ED op AZ na. Dat is vanavond ook weer rechtgezet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Leon Zwiers schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 22:32:
Naja, Zoet is nou eenmaal geen puntenpakker. Dat heeft Utrecht nu ook door :P
Ben het op zich met je eens, MAAR op 3-3 verricht hij nu wel een redding waarmee er een lunt vepakt wordt :P

En dan AZ tsja... willem 2 draait lekker maar dit is idd exact wat ik verwacht had. We moeten nog een half seizoen maar ik kan me echt voorstellen dat az met hun 3 fronten het ajax moelijk kan maken.

@dvdkiwi
Zelfs al zou sparta een wonder verrichten, dan kun je gewoon hebben.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:56
krissie100 schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 18:47:
Willems is zojuist per brancard van het veld gegaan, ben benieuwd hoe dat straks gaat op de linksback in oranje, hopelijk is blind gewoon terug dan.
Het schijnt dat Blind alweer aan het trainen is, dus de berichten rond Blind zijn nu positief met het oog op het EK.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Shit vanmiddag kan ik niks kijken maar ik heb er vertrouwen in met onze vernieuwde vleugels! Let the games begin! 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Sagat schreef op zondag 19 januari 2020 @ 08:33:
[...]
@dvdkiwi
Zelfs al zou sparta een wonder verrichten, dan kun je gewoon hebben.
Beter geen risico lopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Nou, eens kijken of PSV het lek boven heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:24
We zien meteen weer waarom we van kunstgras af moeten. Wat een schijtveld zeg.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Maverick schreef op zondag 19 januari 2020 @ 12:20:
We zien meteen weer waarom we van kunstgras af moeten. Wat een schijtveld zeg.
Uitglijden kan ook op een natuurgrasveld gebeuren. Er zijn vele redenen om kunstgras te verbieden maar dit is er mijn inziens niet één van

[ Voor 0% gewijzigd door Napo op 19-01-2020 12:37 . Reden: Op == om ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:48
Leon Zwiers schreef op zondag 19 januari 2020 @ 12:09:
Nou, eens kijken of PSV het lek boven heeft.
Nou als je die kans van VVV net zag is Thomas het lek, wat een prutsbal..

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 10:49

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Rosario is mijn grootste irritatie, blijft voor mij niet te begrijpen dat Guti gewoon nooit speelt...

Ook opvallend; 0 spitsen mee vandaag (Bergwijn is ook geen spits in principe....)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Lammers nog niet fit dan? Had verwacht dat hij er bij zou zijn.

Maar als je er 3 hebt en die zijn allemaal geblesseerd is dat zuur natuurlijk.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
PSV bakt er nog vrij weinig van. Vooral in het afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 10:49

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

ElPaco schreef op zondag 19 januari 2020 @ 12:39:
Lammers nog niet fit dan? Had verwacht dat hij er bij zou zijn.

Maar als je er 3 hebt en die zijn allemaal geblesseerd is dat zuur natuurlijk.
Ja Lammers schijnbaar niet fit genoeg helaas, zitten we weer met Bruma opgescheept :'(

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:55
Is die griek ook geblesseerd?
En dan zou je nu pereiro moeten laten spelen. Want die wil nog wel eens een goal maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
En zie hier waarom Bruma een miskoop is. Hoe groot moet een kans zijn?

WoT stats

Pagina: 1 ... 107 ... 152 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken