Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
@Outerspace Haha staat de quote er nog ... :>

p.s. Ikzelf doelde op de kwaliteit van de lampen van Philips, maar ik snap waarom jij dat niet snapte. :*)

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-09 21:05

snmght

imho dan he

Tsja, dit is wel een nieuw dieptepunt. PSV onwaardig tot dusverre, dit seizoen.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
PSV heeft het dit jaar wel erg lang volgehouden in de beker. Meestal liggen ze er ruim voor de winterstop al uit.

Top seizoen dus.

alles kan off-topic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:52
PWM schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 14:23:
Nooit eerder was "opgeruimd staat netjes" zo op zijn plaats als bij dit nieuws:

https://www.vi.nl/nieuws/...e-stapt-op-bij-spakenburg

Dat die dwaas überhaupt nog mag spelen.
Volgens mij was hij dit seizoen basisspeler en is het op z'n minst opmerkelijk dat je voor zo'n wedstrijd wordt gepasseerd. We gaan 'm niet missen nee, wat een idiote overtreding en daarna een nog idioter reactie.

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Faber zet zichzelf ook flink voor paal. Boos zijn op z'n spelers maar zelf met een extra verdedigende middenvelder beginnen en er nog niet een klein beetje voetbal in gekregen ondanks het trainingskamp.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Trainingskamp in Qatar, er zelf voor moeten betalen en dan ook nog zelf het slachtoffer zijn, daar gaat zeker iets fout.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
PolarBear schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 23:19:
[...]

Mja het was ook een best wel domme overtreding, en Dumfries had hem nog maar in het strafschop gebied op snelheid tegen moeten zien houden.

Also, deze grap didn't age well Theo Maassen:

[YouTube: Nieuwe burgemeester Amsterdam | Klikbeet]
Toch kan ik hier als Amsterdammer wel hartelijk om lachen :)

Overigens, is Ihattaren al gespot in Amsterdam? Kan me niet voorstellen dat ie nog bij PSV wil blijven en met de blessure van Ziyech kunnen we hem hier goed gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Erapaz schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 10:41:
[...]

Toch kan ik hier als Amsterdammer wel hartelijk om lachen :)

Overigens, is Ihattaren al gespot in Amsterdam? Kan me niet voorstellen dat ie nog bij PSV wil blijven en met de blessure van Ziyech kunnen we hem hier goed gebruiken.
Nee, maar Bergwijn is wel op de radar van Leicester City..

In eerste instantie zou ik zeggen: moet je niet willen als PSV zijnde. Maar misschien juist wel: het seizoen is verloren en in de winter mag je de prijs altijd wat omhoog schroeven als verkopende club. Kun je het geld goed gebruiken om schoon schip te maken komende zomer.

Wel eerst die gekke TD er uit werken trouwens..

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Eredivisie speelronde 20
vrijdag 20u
FC Utrecht v ADO Den Haag

zaterdag
18:30u
scHeerenveen v AZ
19:45u
Heracles v Feyenoord
RKC v VVV-Venlo
20:45u
Sparta v Fortuna Sittard

zondag
12:15u
Vitesse v FC Emmen
14:30u
FC Groningen v Ajax
Willem II v PEC Zwolle
16:45u
PSV v FC Twente

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:27
Leuk Leicester City, maar daar hebben ze al wat goede spelers voor die positie. Dat kan ook op de bank eindigen. Je eigen bank zal daarentegen wel wat gevulder zijn

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ankona
snmght schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 11:17:
[...]

Nee, maar Bergwijn is wel op de radar van Leicester City..

In eerste instantie zou ik zeggen: moet je niet willen als PSV zijnde. Maar misschien juist wel: het seizoen is verloren en in de winter mag je de prijs altijd wat omhoog schroeven als verkopende club. Kun je het geld goed gebruiken om schoon schip te maken komende zomer.

Wel eerst die gekke TD er uit werken trouwens..
Een ander voordeel van nu verkopen is dat je een paar maanden kunt aankijken hoe je het zonder hem redt en rustig je zomer aankopen kan plannen.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:02
Poeh, PSV zakt wel ineens erg diep weg. Ik heb delen van de wedstrijd gisteren gezien en het was gewoon terecht. Vooral een domme rode kaart ook, want een speler van NAC zie ik deze nog niet gegarandeerd afmaken en zelfs dan is 2-0 met 11 man beter recht te zetten dan 1-0 met 10 man. Wel mooi en goed van NAC, dat mag ook gezegd worden. Ik gun het ze wel, ik zie NAC als een Eredivisieclub qua achterban etc.

Voor Feyenoord is dit wel mooi, het lijkt er op dat er een serieuze kans is om dit seizoen boven PSV te eindigen. Dat had niemand verwacht een paar maanden geleden. Ik moet het overigens nog maar zien, want bij Feyenoord ging het ook ineens weer lopen dat kan bij PSV ook.

Ik zou Bergwijn lekker verkopen als er een bod van >25 miljoen Euro gedaan wordt. Hij laat zien geen elftal op sleeptouw te kunnen nemen en ontwikkelt zich de verkeerde kant op. Wellicht kan je dan zelf ook nog toeslaan en dit seizoen nog een beetje redden terwijl je spelers alvast laat wennen voor volgend seizoen.

Overigens lijkt Feyenoord elk moment Bozenik aan te gaan kondigen, een 20-jarige Slowaakse spits van MSK Zilina die het goed doet in de competitie en het nationale elftal. Ik ken hem niet, maar in principe sta ik achter dit beleid. Niet het weinige geld dat je hebt uitgeven aan meerdere oudere/gehuurde spelers zonder restwaarde, maar heel gericht 1 aankoop doen op de plek waar dat het hardst nodig is die waarschijnlijk restwaarde heeft. Langdurig gescout en een relatie opgebouwd waardoor hij dolgraag wil komen en niet naar een rijkere andere club. Nu kan hij straks lekker een half jaar wennen en als stormram/backup functioneren en straks na de zomer staat hij er hopelijk. Beetje wat ze met Senesi ook deden hoewel die uiteindelijk sneller kwam dan de bedoeling was.

Bozenik kan ook 3x niks zijn natuurlijk, want zoals gezegd, ik geloof niet dat ik hem ooit heb zien spelen.

[ Voor 30% gewijzigd door ph4ge op 24-01-2020 14:50 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ankona schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 13:08:
[...]

Een ander voordeel van nu verkopen is dat je een paar maanden kunt aankijken hoe je het zonder hem redt en rustig je zomer aankopen kan plannen.
Nu verkopen is zeker geen (voorronde) CL halen, dus ik zou niet weten waarom ze dat zouden doen. In de zomer gaat ie niet minder opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
4.6 miljoen voor Bozenik met een half jaar contract. Ik mag toch hopen dat dit een schot in de roos is, want langzaam aan zijn we kampioen miskopen aan het worden. Zeer spijtig dat we niet Guidetti voor half jaar hebben kunnen huren met optie op koop 1.5 miljoen. Nu loopt hij in de 2e divisie van Duitsland.

Guidetti is misschien niet de garantie op succes, maar risico is heel stuk kleiner. En de supporters zouden weer in rij staan voor een kaartje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:30
Harribo schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 12:13:
Leuk Leicester City, maar daar hebben ze al wat goede spelers voor die positie. Dat kan ook op de bank eindigen. Je eigen bank zal daarentegen wel wat gevulder zijn
Volgens mij zitten ze juist niet heel breed in de buitenspelers. Ze hebben wel een goed ingespeelde basis 11, maar daarachter zit er verder maar één buitenspeler op de bank.
Bergwijn zou zich daar wel tussen moeten kunnen voetballen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ph4ge
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 14:56:
4.6 miljoen voor Bozenik met een half jaar contract.
Volgens mij nog 2,5 jaar contract?
Ik mag toch hopen dat dit een schot in de roos is, want langzaam aan zijn we kampioen miskopen aan het worden. Zeer spijtig dat we niet Guidetti voor half jaar hebben kunnen huren met optie op koop 1.5 miljoen. Nu loopt hij in de 2e divisie van Duitsland.

Guidetti is misschien niet de garantie op succes, maar risico is heel stuk kleiner. En de supporters zouden weer in rij staan voor een kaartje.
In Guidetti zie ik het nou echt helemaal niet meer zitten. Die heeft al zoveel kansen gehad om terug te komen en al zo lang geen fatsoenlijk niveau meer gehaald, plus nauwelijks restwaarde.

En tja, wat is een schot in de roos? Deze zomer 1 speler gekocht, Senesi, en die lijkt een absolute meerwaarde te zijn. Vorig seizoen alleen Sinistera gekocht en dat is ook een duidelijke versterking. Het seizoen daarvoor wat meer spelers met oa Berghuis wat ook een duidelijke versterking was, St Juste en Boetius die met winst verkocht zijn, Haps en Larson zijn ook nog niet helemaal afgeschreven en alleen Ambrabat een klein verliesje maar die blijkt nu wel te kunnen voetballen. Het seizoen daarvoor alleen Jorgenson gekocht en die was ook raak, hoewel hij te lang gebleven is.

Het zijn ook spelers die zijn gehaald voor bedragen waar in het hedendaagse voetbal hard om gelachen wordt. De rest in die periode is allemaal transfervrij of gehuurd en ja, daar kan je van verwachten dat de kans groot is dat het mislukt.

[ Voor 5% gewijzigd door ph4ge op 24-01-2020 15:06 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12:18
4.6 miljoen voor Bozenik met een half jaar contract. Ik mag toch hopen dat dit een schot in de roos is, want langzaam aan zijn we kampioen miskopen aan het worden. Zeer spijtig dat we niet Guidetti voor half jaar hebben kunnen huren met optie op koop 1.5 miljoen. Nu loopt hij in de 2e divisie van Duitsland.

Kampioen miskopen, grapjas, enig idee wat de weledelgestelde heer De Jong met PSV aan het doen is?

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ankona
4.6 miljoen voor Bozenik met een half jaar contract.
Dat zou idd geld weggooien zijn. Maar de berichten zijn dat hij getekend heeft tot 2025.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 09:15

CR1691

Hero of Time

Heb wel vertrouwen in deze Bozenik. Gewoon de tijd en kansen geven zoals Senesi. Die blijkt ook een prima aanwinst ondanks de heksenjacht van de media en sommige supporters. Hij zal er misschien niet direct staan maar hij krijgt wel de ruimte om te wennen en er volgend jaar te staan.

Op naar middenvelders!

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Misschien maar lekker positief bekijken. Normaal gesproken ben ik dat ook wel als het om Feyenoord gaat.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Laten we hopen dat hij veel scoort en verandert in een Blijenik!

Ah dit weekend kan Lang debuteren voor Twente, tegen PSV. Moge ook hij veelvuldig scoren. ;) :D

[ Voor 42% gewijzigd door snmght op 24-01-2020 16:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 07:57

Sagat

Is pappa x2!

ph4ge schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 14:41:
Voor Feyenoord is dit wel mooi, het lijkt er op dat er een serieuze kans is om dit seizoen boven PSV te eindigen. Dat had niemand verwacht een paar maanden geleden. Ik moet het overigens nog maar zien, want bij Feyenoord ging het ook ineens weer lopen dat kan bij PSV ook.
Ja.....positieve feyenoordert die ik ben.........ik zeg vergeet ook niet andersom te redeneren, advocaat doet het goed, en we winnen...maar het houdt nog steeds niet over, en je kan zo ook maar weer een paar mooi misstappen doen (1-1 tegen fortuna......ik ben er nog niet gerust op om maar is wat te noemen)

Eerder dit seizoen verwachtte ik veel van utrecht en vitesse, waarbij ik dan dacht/hoopte dat 1 van die 2 zou verzaken, maar het blijkt dat w2 nu opeens boven je staat en het nog maar de vraag is of we daar voorbij kunnen, hoewel die nog wat zouden kunnen wegzakken ala heracles wellicht...... az en ajax daar heb ik het niet eens over.
Dus ja op dit moment verwacht je dat je psv voorbij gaat, maar kan over 2-3 wedstrijden weer compleet anders zijn.......enige postitieve is idd sinestra en sinesi en je mag blij zijn dat (afgelopen weekend dan, de mist wedstrijd ge :F mist....... ) larson leuk inviel en kijken of Nicolai idd blijft scoren......maar nee.....je bent er niet gerust op (@Leon Zwiers euh ben sinds halverwege de jaren 90, misschien nog ietjses eerder zeg 92/93 ofzo...enigsinds serieus aan het volgens, maar kan me maar heel weinig wedstrijden herinneren waar je lekker achterover kan leunen en dentk, 'dit is gewoon in de pocket'........jij wel?! )

10 second ninja DONE

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Ik zeg doen, het wordt in ieder geval hilarisch... :P
Theo Maassen biedt zich aan als trainer PSV

Cabaretier Theo Maassen, tevens PSV-aanhanger, heeft de oplossing wel voor het probleem van de gevallen topclub: Maassen biedt namelijk zichzelf aan bij de Eindhovenaren. Hij zou graag de functie van interim-trainer Ernest Faber over willen nemen. „Misschien moet ik het gewoon doen, voor die groep gaan staan. Ik ben een beroepsprater en Faber kan niet praten”, zo vertelde hij bij Bureau Sport op Radio 1.

„Die mensen kunnen niet praten, Faber ook niet, hij is een ex-voetballer. Ik kan het toch niet slechter doen dan Ernest Faber?”, vraagt hij zich vervolgens af. Hij vervolgt: „Is het een demasqué? Een blamage? Je probeert je vast te pakken aan taal, maar er zijn geen woorden voor. Ik zat nota bene in Breda te kijken! In de artiestenfoyer, helemaal alleen.”

Al begint de ellende volgens Maassen vooral bij het shirt van PSV. „Je kan niet voetballen in een groen shirt. Dat is dezelfde kleur als kunstgras, dat is toch verschrikkelijk? Het is een soort schutkleur, soort bang om gezien te worden. Misschien moeten ze spelen met een ontbloof bovenlijf, ze hebben goede lijven, toch? Net als vroeger.”

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
@carpebios Ben jij dat Theo? O-)

[ Voor 7% gewijzigd door OPSLAGHOND op 24-01-2020 21:56 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:37
Sagat schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 16:07:
[...]

Ja.....positieve feyenoordert die ik ben.........ik zeg vergeet ook niet andersom te redeneren, advocaat doet het goed, en we winnen...maar het houdt nog steeds niet over, en je kan zo ook maar weer een paar mooi misstappen doen (1-1 tegen fortuna......ik ben er nog niet gerust op om maar is wat te noemen)

Eerder dit seizoen verwachtte ik veel van utrecht en vitesse, waarbij ik dan dacht/hoopte dat 1 van die 2 zou verzaken, maar het blijkt dat w2 nu opeens boven je staat en het nog maar de vraag is of we daar voorbij kunnen, hoewel die nog wat zouden kunnen wegzakken ala heracles wellicht...... az en ajax daar heb ik het niet eens over.
Dus ja op dit moment verwacht je dat je psv voorbij gaat, maar kan over 2-3 wedstrijden weer compleet anders zijn.......enige postitieve is idd sinestra en sinesi en je mag blij zijn dat (afgelopen weekend dan, de mist wedstrijd ge :F mist....... ) larson leuk inviel en kijken of Nicolai idd blijft scoren......maar nee.....je bent er niet gerust op (@Leon Zwiers euh ben sinds halverwege de jaren 90, misschien nog ietjses eerder zeg 92/93 ofzo...enigsinds serieus aan het volgens, maar kan me maar heel weinig wedstrijden herinneren waar je lekker achterover kan leunen en dentk, 'dit is gewoon in de pocket'........jij wel?! )
In het kampioensjaar hebben we veel van zulke wedstrjden gedraaid. Ook al kwam je achter, je wist. Komt wel goed. Buiten dat jaar, nee. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:03
Nee heb mij aangemeld als spits. Volgende week start ik meteen in A1

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Eredivisie speelronde 20
zaterdag
18:30u
scHeerenveen v AZ
19:45u
Heracles v Feyenoord
RKC v VVV-Venlo
20:45u
Sparta v Fortuna Sittard

zondag
12:15u
Vitesse v FC Emmen
14:30u
FC Groningen v Ajax
Willem II v PEC Zwolle
16:45u
PSV v FC Twente

Reeds gespeeld
vrijdag 20u
FC Utrecht 4-0 ADO Den Haag

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Zo, de voetbal avond is weer begonnen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
Leon Zwiers schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 18:37:
Zo, de voetbal avond is weer begonnen!
Met een nare minuut stilte, de Wagt, mijn bouwjaar en dat zet me toch altijd even aan het denken.

Los daarvan, hup Heerenveen!

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
ephymerous schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 18:41:
[...]

Los daarvan, hup Heerenveen!
Wat spelen die matig zeg :X Nu speelt AZ ook niet best, maar dit moeten ze toch wel gaan winnen lijkt me...

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Maverick schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 19:01:
[...]

Wat spelen die matig zeg :X Nu speelt AZ ook niet best, maar dit moeten ze toch wel gaan winnen lijkt me...
AZ speelt net zo slecht. Spannende pot tot nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Stengs valt heel erg tegen.
En een vuile overtreding van Idrissi

[ Voor 41% gewijzigd door OPSLAGHOND op 25-01-2020 19:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Geen VAR vandaag in Heerenveen? Idrissi had toch gewoon rood moeten krijgen voor natrappen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Laatst online: 13:20
Heeft iemand een clipje van Idrissi? Ik heb die actie helemaal gemist dan denk ik...

Ah, zojuist het beeld gezien, tja, ik vind daar rood te zwaar voor, maar je kan em geven...

[ Voor 36% gewijzigd door krissie100 op 25-01-2020 19:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Clipjesmaster @DoeEensGek wellicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Laatst online: 13:20
In ieder geval zijn Boadu en Stengs sinds Sparta uit echt onzichtbaar... Stengs lijkt totaal geen gevoel meer te hebben met passing en Boadu krijgt de bal in de 16 zelden.

[ Voor 13% gewijzigd door krissie100 op 25-01-2020 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Lekker gedekt weer .......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Komt gelukkig wel een heel ander Feyenoord uit de kleedkamer. Heracles mocht al niet klagen met het penalty moment en dat het opstootje slechts geel opleverde, en nu toch 1-2.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Wat zit er in de thee bij Feyenoord? Goed spul!
Zal Karsdorp wel meegenomen hebben. :+

[ Voor 30% gewijzigd door OPSLAGHOND op 25-01-2020 21:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
Raar dat Makelie telkens gewoon laat doorspelen bij hoofdblessures. Sinistera werd echt geraakt, leg dan gewoon het spel stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
ph4ge schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 21:16:
Raar dat Makelie telkens gewoon laat doorspelen bij hoofdblessures. Sinistera werd echt geraakt, leg dan gewoon het spel stil.
Doet Makkelie dat altijd, of is dit algemeen voor scheidsrechters?

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
Maarten_E schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 21:17:
[...]

Doet Makkelie dat altijd, of is dit algemeen voor scheidsrechters?
Bij een hoofdblessure moet je het spel stilleggen. Het was ook niet alsof enige ploeg er voor of nadeel van had. Sinistera kan niet verder door een klap tegen het hoofd, maar Makkelie laat eerst anderhalve minuut doorvoetballen. Dit had heel ernstig kunnen zijn.

6 minuten blessure tijd. _O-

[ Voor 22% gewijzigd door ph4ge op 25-01-2020 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Nou, het verschil met het Feyenoord van de afgelopen 2.5 jaar is wel erg duidelijk. Ongeveer hetzelfde spel, het is echt niet opeens sprankelend. Maar dit was standaard misgegaan en 3-3 geworden in de laatste minuten. Nu loop je gewoon met 3 punten weg.

Zit nog niet heel rustig hoor :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Dat we die nog gewonnen hebben is zeer bijzonder. Nog 7 punten van AZ af. Moet te doen zijn zo ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Waarom wilt PSV een bankzitter van AZ kopen, dat hij daar op de bank zit, lijkt mij toch al genoeg zeggen?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 22:10
carpebios schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 22:08:
Waarom wilt PSV een bankzitter van AZ kopen, dat hij daar op de bank zit, lijkt mij toch al genoeg zeggen?
Is toch volstrekt logisch als je ziet wat de TD van PSV afgelopen zomer gedaan heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Deadsy schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 22:10:
[...]

Is toch volstrekt logisch als je ziet wat de TD van PSV afgelopen zomer gedaan heeft.
Ja, maar het rotte is, ik heb ook een CV gestuurd! En ik vraag maar 1 miljoen per jaar. Ik wil ook wel op die bank zitten. Passief geld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
carpebios schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 22:08:
Om welke speler gaat het?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Ouwejan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Om de plek van Lato op de bank op te vullen ofzo?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 22:10
carpebios schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 22:11:
[...]

Ja, maar het rotte is, ik heb ook een CV gestuurd! En ik vraag maar 1 miljoen per jaar. Ik wil ook wel op die bank zitten. Passief geld!
Heb je nadrukkelijk aangegeven dat je een bankzitter bent, op je cv?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• carpebios
Deadsy schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 22:18:
[...]

Heb je nadrukkelijk aangegeven dat je een bankzitter bent, op je cv?
Nee, shit! Wel aangegeven dat ik perfect in het team pas, qua techniek en focus. Mijn doelpunten evenaren die bijna van de gemiddelde PSV-er. Vorige week maakte ik bijna mijn 1ste doelpunt namelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maarten_E
carpebios schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 22:19:
[...]

Nee, shit! Wel aangegeven dat ik perfect in het team pas, qua techniek en focus. Mijn doelpunten evenaren die bijna van de gemiddelde PSV-er. Vorige week maakte ik bijna mijn 1ste doelpunt namelijk.
Ik heb eens per duizend balcontacten een goed schot, kan Pereiro makkelijk van de bank spelen vermoed ik. :+

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
Maarten_E schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 22:24:
[...]

Ik heb eens per duizend balcontacten een goed schot, kan Pereiro makkelijk van de bank spelen vermoed ik. :+
Ik was eerst! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ach Ajax zou ook een tijdelijke vervanger voor Ziyech zoeken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09 14:49
Niet tegengekomen helaas. :/

https://streamable.com/93odq

[ Voor 17% gewijzigd door DoeEensGek op 25-01-2020 22:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Donkerrood! ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:53
Mooi doelpunt van Vitesse, verder een niet echt boeiende wedstrijd tot nu toe..

Benieuwd wie Ziyech gaat vervangen bij Ajax, geruchten gaan dat het Marin of Alvarez gaat worden. Ik zou zelf Eiting daar best willen zien starten, speelde in de beker (al was de tegenstand wat minder) echt een goede wedstrijd.

Edit:
-> Dest rechtsback, Mazraoui op de bank
-> Varela op doel, Onana niet eens op de bank (blessure?)
-> Siem de Jong op het middenveld met van de Beek en Gravenberg

Opstelling Ajax: Varela; Dest, Veltman, Martinez, Tagliafico; Gravenberch, De Jong, van de Beek; Promes, Tadic en Babel;

[ Voor 32% gewijzigd door Gynnad op 26-01-2020 13:31 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Laatst online: 11:44

Vos

AFCA

Verdomme Emmen scoor eens!

Heuj!

[ Voor 14% gewijzigd door Vos op 26-01-2020 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:04
Ten Hag is echt gestoord...ik was er al bang voor. Maar Siem de Jong speelt...

Edit: Stond hierboven al, maar blijft kut

[ Voor 22% gewijzigd door Terranova op 26-01-2020 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Onana schouderblessure, zonde!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 15:02
Echt onbegrijpbaar dat een Siem de Jong wordt verkozen boven Traore, kan er totaal niet bij met mijn hoofd. Zet Tadic op "10" en Traore in de spits, want die heeft stukken meer talent dan een Siem de Jong nu heeft.

Onana is jammer maar nu krijgt Varela tenminste wel weer wat minuten voor de eerste wedstrijd tegen Getafe, dus na- en voordeel.

Edit:
Trouwens PSV heeft wel geluk gehad dat de wedstrijd tegen Ajax pas volgende week is, want heb het nog nergens gelezen maar directe rode kaart in beker is toch ook 1 wedstrijd schorsing in de competitie? Dus dan missen ze de verdediger alleen vandaag.

[ Voor 27% gewijzigd door Pompi op 26-01-2020 13:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Beker rode kaart is alleen schorsing in bekertoernooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Siem verdient het om in de basis te staan en mooi dat hij er nu staat! Blijft een klasbak die uit het niets kan scoren en dat kunnen we nu wel gebruiken. Zal wel een lastige pot worden daar in Groningen, zeker zonder Onana.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Vos schreef op zondag 26 januari 2020 @ 13:43:
Beker rode kaart is alleen schorsing in bekertoernooi.
Waarom was dit dan:
AZ gaat niet akkoord met voorstel van de aanklager betaald voetbal om Jordy Clasie voor één wedstrijd te schorsen naar aanleiding van zijn rode kaart in het bekerduel van woensdagavond met Groene Ster.
Daarmee is AZ het klaarblijkelijk niet eens. De Alkmaarders melden dat ze zich niet neerleggen bij het schikkingsvoorstel van de KNVB om Clasie voor één wedstrijd te schorsen. In dat geval zou het laatste Eredivisie-duel van 2019 met Sparta Rotterdam aan hem voorbij gaan.
https://www.vi.nl/nieuws/...de-kaart-in-bekertoernooi

Want ze hebben het hier over directe rode kaart in beker die hem een eredivisie-duel zou kosten? En heb het eerder volgens mij vaker gehoord/gelezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Pompi schreef op zondag 26 januari 2020 @ 13:48:
[...]

Waarom was dit dan:

[...]

https://www.vi.nl/nieuws/...de-kaart-in-bekertoernooi

Want ze hebben het hier over directe rode kaart in beker die hem een eredivisie-duel zou kosten? En heb het eerder volgens mij vaker gehoord/gelezen.
Kan zijn dat het verschillend is tussen amateur en prof. Ik ga even zoeken ;)

Jij hebt gelijk:
Wie een directe rode kaart krijgt in de Beloftencompetitie of een wedstrijd om de KNVB Beker mag in de periode dat hij geschorst is ook niet spelen in de Eredivisie
In amateurvoetbal is het anders:
Ontvang je de rode kaart in de competitie, dan ben je alleen uitgesloten voor de competitie plus eventuele nacompetitie.Ontvang je de rode kaart in de beker, dan ben je alleen uitgesloten voor de beker.

[ Voor 32% gewijzigd door Vos op 26-01-2020 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Vos schreef op zondag 26 januari 2020 @ 13:50:
[...]

Kan zijn dat het verschillend is tussen amateur en prof. Ik ga even zoeken ;)

Jij hebt gelijk:

[...]

In amateurvoetbal is het anders:

[...]
Top, daar had ik overheen gelezen denk ik.

[ Voor 56% gewijzigd door Pompi op 26-01-2020 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10:05
Het zit Ajax weinig mee: geen Neres, geen Blind, geen Ziyech en geen Onana.

Toch weten we dat vooralsnog goed op te vangen. Siem laten starten vind ik wel jammer. Persoonlijk niks tegen hem hoor maar dit klopt gewoon niet dat hij start.

Ik was liever zo gestart:

Varela
Dest - Veltman - Martinez - Tagliafico
Donny - Gravenberch
Tadic
Promes - Traore - Babel

Dit is nu gewoon je best mogelijke opstelling. Vertelt iemand mij maar waarom niet....!

[ Voor 12% gewijzigd door Sleehond op 26-01-2020 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 21:23
Mugwump schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 22:11:
[...]

Ik hecht niet zo heel veel waarde aan zaken als een "nummer 10 zijn". In een systeem als dat van Ajax speel je met heel veel dynamiek, positiewisselingen en creativiteit. Met Ziyech ben je best wel wat creativiteit kwijt natuurlijk. Ik denk dat je het huidige spel veel meer in stand houdt met Tadic op papier een linie terug.
Ajax moet het zondagmiddag stellen zonder Andre Onana: de keeper ontbreekt vanwege een schouderblessure in de selectie van de Amsterdammers, waar Kjell Scherpen op de reservebank zit. Verder begint Siem de Jong, die midweeks een hattrick maakte tegen Spakenburg, op de plek van de geblesseerde Hakim Ziyech.
Opstelling: Varela; Dest, Veltman, Martínez, Tagliafico; Van de Beek, Gravenberch; Babel, De Jong, Promes; Tadic.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Volgens mij zit iedereen echt met smacht te wachten op de uitleg van ten Hag voor de microfoon van Fox Sports, want tot nu toe zijn alle reacties die ik heb gezien van ongeloof.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:30
Ik was voor Schuurs gegaan met Martinez op het middenveld.
Leuk zo'n hattrick tegen amateurs maar daarmee is Siem niet ineens weer terug lijkt me.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Beetje een matig elftal bij Ajax. ZIjn zeker kansen voor Grunn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 12:20
Dat ten Hag het liefst zo min mogelijk tornt aan zijn vaste opstelling is voor mij geen verrassing hoor. Hoop alleen niet dat Siem vandaag mijn gelijk gaat bewijzen.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
Wat een aftap... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Zei die commentator nou: Overtrediong van Shrek?

[ Voor 35% gewijzigd door LZ86 op 26-01-2020 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Je noemt het als grap maar dan voert ETH het dan toch uit. Een uitgerangeerde speler, al jaren hopeloos uit vorm, die aankomend zomer transfervrij weggaat lekker laten starten. Wederom een debiele keuze van ETH :/

Als Ajax punten laat liggen in Grunn dan mag ik toch hopen dat niemand deze trainer meer verdedigd?

[ Voor 19% gewijzigd door ephymerous op 26-01-2020 14:37 ]

XXXVI

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sleehond
Vond dit nou niet echt hands van Babel... Meer combinatie van schouder en bovenarm. Kon een goede kans uit komen.

Ajax mist wel duidelijk de creativiteit van Ziyech en Neres. Maar ook het heerlijke inspelen van Blind zodat Martinez lekker battles op middenveld kan winnen.

Groningen stugge plug in goede organisatie.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LZ86
Hahahahahahahahah wat een klunsgoal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
En 1-0 Groningen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Wat een schijt goal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Toch nog een Ajacied gescoord.

Kon Varela niet veel aan doen, beetje pech dit ook hoor..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Krukar
Wat een mazzelgoal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Wordt dit dan toch de fase van de competitie dat de concurrentie dichterbij komt. Dit is nog de makkelijkste wedstrijd van de komende serie

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LZ86
Exocet schreef op zondag 26 januari 2020 @ 14:49:
Wordt dit dan toch de fase van de competitie dat de concurrentie dichterbij komt. Dit is nog de makkelijkste wedstrijd van de komende serie
Nee, dat is die tegen PSV :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:27
Anders kan mijn fc ook niet scoren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
Zwijg! :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krukar
Exocet schreef op zondag 26 januari 2020 @ 14:49:
:?

Groningen uit is traditioneel juist een moeilijke wedstrijd voor Ajax.
Hierna thuis tegen PSV en RKC en uit tegen Utrecht, waarvan momenteel zou je zeggen alleen de wedstrijd tegen Utrecht potentieel moeilijk hoeft te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:13
Wat een bij elkaar geraapt, ongeinspireerd zootje dit zeg; zit echt niks van creativiteit of iets in.

[ Voor 12% gewijzigd door Superkiwi op 26-01-2020 14:56 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
En wat is de reden van dit vuurwerk? :(

Goed dat de scheids de spelers er niet naar toe liet gaan.

[ Voor 44% gewijzigd door DoeEensGek op 26-01-2020 14:54 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Krukar
Groningen Steekt hun eigen veld in de fik.
Schiet je weer lekker wat mee op, boete voor je eigen club en een onderbreking,

80000 camera's daar in dat station, kunnen ze die gast niet gelijk even uit het vak ophalen en vastzetten, en vervolgens alle schade (inclusief de boete) op hem verhalen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 19-09 20:24

Qu3st

Bergwijn niet bij de selectie van PSV, hij is onderweg naar Tottenham.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Benieuwd of Groningen dit 90 minuten lang volhoudt, ze stoppen er wel héél veel energie in...
Gravenberch niet best tot nu toe overigens, veel balverlies komt op zijn conto.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Siem de Jong in de basis, dat is ook vragen om problemen. Ik hoop dat Groningen er tien maakt nu. Man wat een treurige vertoning.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Krukar
Babel :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Krukar schreef op zondag 26 januari 2020 @ 15:05:
Benieuwd of Groningen dit 90 minuten lang volhoudt, ze stoppen er wel héél veel energie in...
Gravenberch niet best tot nu toe overigens, veel balverlies komt op zijn conto.
Ik verwacht het niet, je ziet het zo vaak dat een team de eerste helft alles geeft en dan tweede helft tegen valt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
Zo kennen we Babel weer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
Ben bang dat dat een gevalletje 5 minuten invallen tegen Watford wordt en voor de rest banken. En dan bij Mourinho ook nog. *Kotst*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Promes en vdBeek lijken constant ruzie met de bal te hebben. loopt niet. verder veel te weinig 1x raken bij ajax waardoor groningen ruim de tijd heeft alles dicht te lopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:13
Krukar schreef op zondag 26 januari 2020 @ 15:05:
Tegen dit Ajax redden ze het met een tandje minder ook wel ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Maarten_E schreef op zondag 26 januari 2020 @ 15:09:
[...]

Ben bang dat dat een gevalletje 5 minuten invallen tegen Watford wordt en voor de rest banken. En dan bij Mourinho ook nog. *Kotst*
Maar de bankrekening wel 5x sneller gevuld, ik snap het wel. Bij PSV is er nu geen eer meer te behalen, dan maar de stap omhoog nu al zetten. Half jaartje wennen.
Pagina: 1 ... 112 ... 152 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken