Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 21:23
dvdkiwi schreef op zondag 26 januari 2020 @ 15:10:
[...]

Tegen dit Ajax redden ze het met een tandje minder ook wel ;)
Denk het niet, Ajax komt niet aan voetballen toe juist omdat Groningen er zo kort en fel opzit, houden ze dat 90 minuten vol is het 3 punten voor Groningen maar doen ze dat niet krijgen ze er een paar om de oren op het moment dat ze verslappen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:49

Vos

AFCA

Ik vind Tagliafico ook erg matig spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20:23
Qu3st schreef op zondag 26 januari 2020 @ 15:12:
[...]

Maar de bankrekening wel 5x sneller gevuld, ik snap het wel. Bij PSV is er nu geen eer meer te behalen, dan maar de stap omhoog nu al zetten. Half jaartje wennen.
Dat is waar, het is niet zo dat hij bij PSV nu op kan staan en zich de grote leider kan noemen. Spurs zou alleen onder Mourinho niet mijn keuze zijn, maar goed, liever nu dan 6 maanden later als PSV wellicht niet eens voorrondes Europees haalt. (Laat staan zonder Bergwijn.)

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:26
Zeefuik is klaar. Schud zijn hoofd al.

edit: Komt wel weer binnen de lijnen :/

[ Voor 36% gewijzigd door DoeEensGek op 26-01-2020 15:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ze zeefuik laten spelen als zo'n klein duwtje al fataal is, is ook gek!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
DoeEensGek schreef op zondag 26 januari 2020 @ 15:15:
Ja dat is toch echt z'n eigen schuld. Als je van een klein duwtje al zoveel pijn hebt dan had je nooit een wedstrijd kunnen spelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:41
Krukar schreef op zondag 26 januari 2020 @ 15:12:
[...]

Denk het niet, Ajax komt niet aan voetballen toe juist omdat Groningen er zo kort en fel opzit, houden ze dat 90 minuten vol is het 3 punten voor Groningen maar doen ze dat niet krijgen ze er een paar om de oren op het moment dat ze verslappen.
Ik hoop dat je gelijk hebt maar ik heb er een hard hoofd in. Vind de grotere meneren tot nu toe ook alles behalve goed spelen.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 19:23
Hopelijk gooit Erik Traore er een beetje snel in voor Siem. Wat mij betreft mag Schuurs er ook wel in voor Veltman. Nu die de bal niet kan inleveren bij Blind mis je achterin gewoon opbouwend vermogen. Schuurs kan een stuk beter voetballen dan Veltman.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 18:51

Qu3st

DoeEensGek schreef op zondag 26 januari 2020 @ 15:15:
Domme actie van Babel, sloeg nergens op.

@Maarten_E, spelen onder Mourinho zou ik zelf ook niet zo snel doen (ook het talent niet voor), maar ik denk dat Bergwijn daar meer van leert dan van Faber

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Krukar
dvdkiwi schreef op zondag 26 januari 2020 @ 15:16:
[...]

Ik hoop dat je gelijk hebt maar ik heb er een hard hoofd in. Vind de grotere meneren tot nu toe ook alles behalve goed spelen.
Gravenberch eraf in de 2de helft voor Eiting of ekkelenkamp zal al ene hoop schelen, die vent zit van iedereen wel het minst in de wedstrijd en bijna elke bal van hem wordt ingeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Nu online
Krukar schreef op zondag 26 januari 2020 @ 15:18:
[...]

Gravenberch eraf in de 2de helft voor Eiting of ekkelenkamp zal al ene hoop schelen, die vent zit van iedereen wel het minst in de wedstrijd en bijna elke bal van hem wordt ingeleverd.
Nee, gewoon Siem de Jong eraf halen. Alles is nu weer in elkaar gestort. Zoals gewoonlijk speel hij verstoppertje waardoor niemand meer een bal kwijt kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Krukar schreef op zondag 26 januari 2020 @ 15:18:
[...]

en babel of de jong eruit voor traore.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:12

Hupske

AFCA

Groot probleem is ook dat t middenveld vrij statisch is vandaag. Geen wisselingen in positie.
Verder valt mij op dat ze bijna allemaal op de verdedigde lijn van Groningen spelen, dus staan veel te diep.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
https://www.foxsports.nl/...rkoopt-bergwijn-aan-spurs
Steven Bergwijn vertrekt bij PSV en maakt de overstap naar de Premier League. Tottenham Hotspur heeft de aanvaller van PSV ingelijfd, melden bronnen aan FOX Sports.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krukar
Terranova schreef op zondag 26 januari 2020 @ 15:20:
[...]

Nee, gewoon Siem de Jong eraf halen. Alles is nu weer in elkaar gestort. Zoals gewoonlijk speel hij verstoppertje waardoor niemand meer een bal kwijt kan
De Jong speelt helemaal niet slecht, Het zijn Martinez, Gravenberch en Babel tot nu toe die het laten liggen.
Maar De Jong is hier natuurlijk het zwarte schaap van alles ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Kane is geblesseerd en Bergwijn is zijn vervanger? Ook lekker in vorm ook ;).

Met oog op toekomst wellicht goed, maar ben benieuwd in hoeverre hij daar aan spelen toekomt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:03
Handig ook van PSV. Een van je beste spelers laten vertrekken als het al zo enorm goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Vos schreef op zondag 26 januari 2020 @ 15:22:
[...]

Kane is geblesseerd en Bergwijn is zijn vervanger? Ook lekker in vorm ook ;).

Met oog op toekomst wellicht goed, maar ben, benieuwd in hoeverre hij daar aan spelen toekomt.
Tja dat is altijd zeer twijfelachtig, ik heb in ieder geval mijn bedenkingen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Krukar schreef op zondag 26 januari 2020 @ 15:21:
[...]

De Jong speelt helemaal niet slecht, Het zijn Martinez, Gravenberch en Babel tot nu toe die het laten liggen.
Maar De Jong is hier natuurlijk het zwarte schaap van alles ;)
Bijna heel Ajax speelt matig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Bij FOX gaven ze al aan dat hij ook niet meer goed in de selectie lag, de splijtzwam noemde Jan Joost hem

[ Voor 20% gewijzigd door Qu3st op 26-01-2020 15:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Krukar
Vos schreef op zondag 26 januari 2020 @ 15:24:
[...]

Bijna heel Ajax speelt matig ;)
Inderdaad, maar dit is GoT dus alles is de schuld van Siem de Jong en Ten Hag :+
En als de Jong straks niet speelt is iemand anders weer het zwarte schaap.

[ Voor 14% gewijzigd door Krukar op 26-01-2020 15:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10:37

snmght

imho dan he

Het Bayern van Nederland wordt dan soms geroepen. Met Siem in de basis is dat natuurlijk niet zo geloofwaardig..

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Krukar schreef op zondag 26 januari 2020 @ 15:26:
[...]

Inderdaad, maar dit is GoT dus alles is de schuld van Siem de Jong en Ten Hag :+
Vertel, bij wie? Ik kan verder weinig disonnanten opnoemen. Ja Tadic wil er wel meer dan eens als een zoutzak bij lopen maar Siem is gewoon echt van een laag niveau vandaag de dag. Die zou bij geen enkele club uit het linker rijtje in de basis staan.

Excuses voor de dubbelpost. Het zit diep. :+

[ Voor 4% gewijzigd door snmght op 26-01-2020 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
snmght schreef op zondag 26 januari 2020 @ 15:28:
[...]

Vertel, bij wie? Ik kan verder weinig disonnanten opnoemen. Ja Tadic wil er wel meer dan eens als een zoutzak bij lopen maar Siem is gewoon echt van een laag niveau vandaag de dag. Die zou bij geen enkele club uit het linker rijtje in de basis staan.

Excuses voor de dubbelpost. Het zit diep. :+
Wie speelt er vandaag goed volgens jou dan aan Ajax zijde? Ik ben heel benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mugwump
[...]

Je leest dingen die er niet staan. Het gaat niet zozeer om Siem zelf, maar om de speelwijze. Siem eruit is niet zozeer een persoonlijke beslissing, maar een tactische omzetting. Eentje waardoor andere spelers ook weer beter zouden moeten gaan renderen.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
[...]

Als je zo’n matige speler op een sleutelpositie zet en die speelt vervolgens naar verwachting. Wie moeten we dan de schuld geven?

Zo’n Siem de Jong hoort überhaupt niet bij de selectie.

[ Voor 6% gewijzigd door ephymerous op 26-01-2020 15:32 ]

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Krukar schreef op zondag 26 januari 2020 @ 15:29:
[...]

Wie speelt er vandaag goed volgens jou dan aan Ajax zijde? Ik ben heel benieuwd.
Vandaag helemaal niemand. Maar het ging me er meer om dat echt niet altijd iemand het zwarte schaap is. Siem is het zwarte schaap, verder niemand.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Krukar
Mugwump schreef op zondag 26 januari 2020 @ 15:29:
[...]

Je leest dingen die er niet staan. Het gaat niet zozeer om Siem zelf, maar om de speelwijze. Siem eruit is niet zozeer een persoonlijke beslissing, maar een tactische omzetting. Eentje waardoor andere spelers ook weer beter zouden moeten gaan renderen.
Ik lees geen dingen die er niet staan, ik lees toch duidelijk dat de helft van de posts hier De Jong de schuld geven van het spel terwijl hij juist wel ruimtes aan het trekken is en bijna alle balverlizen op het middenveld van Gravenberch z'n voet komen?

Laat ik het anders stellen, denk je serieus dat dit Ajax nu beter gaat lopen met Siem eruit en Tadic op nummer 10, om maar een voorbeeld te noemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
Krukar schreef op zondag 26 januari 2020 @ 15:31:
[...]

Ik lees geen dingen die er niet staan, ik lees toch duidelijk dat de helft van de posts hier De Jong de schuld geven van het spel terwijl hij juist wel ruimtes aan het trekken is en bijna alle balverlizen op het middenveld van Gravenberch z'n voet komen?

Laat ik het anders stellen, denk je serieus dat dit Ajax nu beter gaat lopen met Siem eruit en Tadic op nummer 10, om maar een voorbeeld te noemen?
Ja, dat is namelijk wat ik na Spakenburg al voorstelde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krukar
Mugwump schreef op zondag 26 januari 2020 @ 15:35:
[...]

Ja, dat is namelijk wat ik na Spakenburg al voorstelde.
Sorry dat ik het zeg maar dan heb je weinig kijk op het spel. Niemand aan Ajax zijde haalt vandaag een 5, en Gravenberch en Martinez en bij vlagen Babel zakken diep door de ondergrens. De Jong wisselen gaat absoluut geen verschil maken, Gravenberch of Babel wisselen misschien wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:29
Ik snap niet dat psv bezig is met de huur van een linksback van AZ als er bijna een flink bedrag binnenkomt. Koop hem dan gewoon.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Bedankt Gravenberch.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Krukar
En dat is goal nummer 2 die begint bij een balverlies van Gravenberch, maar we moeten de Jong wisselen jongens, die is het probleem :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
@Krukar nog steeds vertrouwen in een goede afloop? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:58
Neem aan dat Gravenberch er nu vanaf wordt gehaald. Zit totaal niet in de wedstrijd, had hij al met rust moeten wisselen.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Die omschakeling haha!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Die Gravenberch speelt zo ontzettend zwak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Nu maar hopen dat ten Hag hier van leert...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mugwump
Krukar schreef op zondag 26 januari 2020 @ 15:37:
[...]

Sorry dat ik het zeg maar dan heb je weinig kijk op het spel. Niemand aan Ajax zijde haalt vandaag een 5, en Gravenberch en Martinez en bij vlagen Babel zakken diep door de ondergrens. De Jong wisselen gaat absoluut geen verschil maken, Gravenberch of Babel wisselen misschien wel.
Sorry maar zo werkt dat natuurlijk niet. Als het niet goed staat omdat de balans in het elftal niet goed is, dan lijkt het alsof veel spelers slecht spelen. Dan heb je een tactische omzetting nodig om het tij te keren.
Ziyech creëert bij Ajax heel veel. Siem creëert niet. Siem trekt dan misschien ruimte, maar dat doet Donny ook al. Je mist echter iemand op het middenveld die dan ook die bal in de ruimte kan geven. Dat maakt het voor Groningen eenvoudig te verdedigen en met wat fortuin scoren ze dus ook twee keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:09
Wat een flut trainer en aankoopbeleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
Het wordt weer spannend in de Eredivisie! :D

Bedrag van 30 miljoen genoemd voor Bergwijn hoor ik net op Radio 1.

[ Voor 44% gewijzigd door Maarten_E op 26-01-2020 15:45 ]

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
gravenberg die niet in de wedstrijd zit naar dest die altijd slap ingrijpt... tsja ;)
ik gad puntverlies ingecalculeerd, maar dan nog wel een gelijkspelletje verwacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Nu online
Exocet schreef op zondag 26 januari 2020 @ 15:44:
Nu maar hopen dat ten Hag hier van leert...
Leren doet hij niet, maar de resultaten zijn over het algemeen goed, dus hij mag blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
dvdkiwi schreef op zondag 26 januari 2020 @ 15:43:
@Krukar nog steeds vertrouwen in een goede afloop? ;)
Nooit gezegd dat ik dat had hé :P
Mijn voorwaarde was dat Ajax mogelijk wat kon creëren als Groningen zou inzakken, dat doen ze duidelijk nog niet :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Tagliafico en Veltman grijpen samen halfbakken in, Gravenberch die sjokt, Martinez eigen goal. Treurigheid alom bij die goal. Ook knap.

[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 26-01-2020 15:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Het is niet alleen Gravenberch natuurlijk, ze staan er met z'n 11'en.

Ook triest hoe slecht ze aanvallende spelers dekken.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Begin van het seizoen had Ajax dit nog wel kunnen omdraaien, nu is het gewoon klaar. Ze creëren helemaal niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Exocet schreef op zondag 26 januari 2020 @ 15:46:
Begin van het seizoen had Ajax dit nog wel kunnen omdraaien, nu is het gewoon klaar. Ze creëren helemaal niks
Toen speelden ze niet zo knullig en kwam je dus niet 2-0 achter.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ph4ge
Mugwump schreef op zondag 26 januari 2020 @ 15:44:
[...]

Sorry maar zo werkt dat natuurlijk niet. Als het niet goed staat omdat de balans in het elftal niet goed is, dan lijkt het alsof veel spelers slecht spelen. Dan heb je een tactische omzetting nodig om het tij te keren.
Ziyech creëert bij Ajax heel veel. Siem creëert niet. Siem trekt dan misschien ruimte, maar dat doet Donny ook al. Je mist echter iemand op het middenveld die dan ook die bal in de ruimte kan geven. Dat maakt het voor Groningen eenvoudig te verdedigen en met wat fortuin scoren ze dus ook twee keer.
Ziyech is gewoon heel goed, onvervangbaar. Met afstand de beste speler in de Eredivisie en het verschil tussen een Ajax wat met de Europese top kan strijden en een Ajax dat van iedere Eredivisie ploeg kan verliezen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixel Witcher
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 15-06 21:15
Gravenberch weer lekker laten banken komende wedstrijden, maar aan de andere kant als je Siem de Jong opstelt dan heb je ook 0,0 creativiteit. en dan als toppunt Babel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Nou gaat die speler er niet over, maar die Ajacied stond echt te dicht bij de bal. Raar dat zo'n scheids dan zelf maar eens bedenkt dat dat nu niet geldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Mugwump schreef op zondag 26 januari 2020 @ 15:44:
[...]

Van de Beek is nauwelijks aan de bal geweest en je omschrijft nu juist de rol die Gravenberch moet oppakken (hint: Ziyech speelt niet vaak op de nummer 10 positie, die speelt op de plek waar Gravenberch nu speelt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Vos schreef op zondag 26 januari 2020 @ 15:47:
[...]

Toen speelden ze niet zo knullig en kwam je dus niet 2-0 achter.
Toen stonden de goede spelers ook nog fit in het veld.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Mogen we ook al over Tadic gaan zeuren? Wat is hij dramatisch

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
Laten we het eens omdraaien: noem eens één speler die wél goed speelt ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pixel Witcher
Qu3st schreef op zondag 26 januari 2020 @ 15:53:
Mogen we ook al over Tadic gaan zeuren? Wat is hij dramatisch
Al een half jaar dramatisch.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

dvdkiwi schreef op zondag 26 januari 2020 @ 15:50:
[...]

Toen stonden de goede spelers ook nog fit in het veld.
Klopt, maar wat er nu staat is prima om dit niet te verliezen. Alleen ze verzaken compleet in alles. Ik mis ook inzet en strijdlust, dat is wel het minste wat je kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Laatst online: 17:54

InFamous

excommunicado

Ik zag de opstelling op Facebook en het eerste wat ik tegen mijn vrouw zei “die gaan we vandaag niet winnen”

Toevallig sta ik nu voor een open brug en keek even naar de score, tja die zag ik dus al aankomen tegen Groningen.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

dvdkiwi schreef op zondag 26 januari 2020 @ 15:54:
Sierhuis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixel Witcher
Misschien is de magie een beetje uitgewerkt met Ajax en Ten Hag.. het spel is ook al maanden niet om naar huis te schrijven.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Krukar
dvdkiwi schreef op zondag 26 januari 2020 @ 15:54:
Zeefuik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:03
Zat eens naar die ranglijst te kijken. Feyenoord heeft ook gewoon maar 3 wedstrijden verloren. Als die in de Jaap stam tijd wat minder vaak gelijk hadden gespeeld waren die gewoon nog in de titelrace. Die zeefuik speelt ook lekker zeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

De verhalen rond vd Beek en Real Madrid waren eigenlijk alleen maar grapjes, toch?

PVOutput☀️

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

RenaldoN schreef op zondag 26 januari 2020 @ 15:57:
Zat eens naar die ranglijst te kijken. Feyenoord heeft ook gewoon maar 3 wedstrijden verloren. Als die in de Jaap stam tijd wat minder vaak gelijk hadden gespeeld waren die gewoon nog in de titelrace. Die zeefuik speelt ook lekker zeg
Als PSV niet zoveel verloren had deze ze ook mee.

;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krukar
Eiting speelt nu in ieder geval al 5 keer beter dan Gravenberch deed op die positie, klein lichtpuntje.
Nu Babel nog eraf en inschuiven en er is nog een heel klein beetje hoop voor ene gelijkspel (miniem, dat wel).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

RenaldoN schreef op zondag 26 januari 2020 @ 15:57:
Als RKC de kansen een keer zou afmaken stonden ze ook ruim boven de degradatiezone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
Quad schreef op zondag 26 januari 2020 @ 15:58:
De verhalen rond vd Beek en Real Madrid waren eigenlijk alleen maar grapjes, toch?
Tsja, dat de gemiddelde voetbalfan bij Real denkt aan Madrid, en niet Betis is niet het probleem van Vd Beek... ;) :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:36
Scheids heeft Ajax niet over te klagen, hij fluit voor elk klein tikkie van Groningen.
Word nu iets beter voor Ajax

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Pixel Witcher schreef op zondag 26 januari 2020 @ 15:55:
Misschien is de magie een beetje uitgewerkt met Ajax en Ten Hag.. het spel is ook al maanden niet om naar huis te schrijven.
Ik blijf herhalen, vorig seizoen was ondanks en niet dankzij ETH. Zijn keuzes hebben de pot tegen Tottenham en dit seizoen tegen Chelsea gekost. Magie is er nooit geweest.

XXXVI

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Quad schreef op zondag 26 januari 2020 @ 15:58:
Ow wacht.. :(

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Jeujjj doelpunt!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krukar
Lekker goaltje wel, goeie timing ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ook geen Groningen speler die druk zet op Martinez, gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixel Witcher
ephymerous schreef op zondag 26 januari 2020 @ 16:02:
[...]

Ik blijf herhalen, vorig seizoen was ondanks en niet dankzij ETH. Zijn keuzes hebben de pot tegen Tottenham en dit seizoen tegen Chelsea gekost. Magie is er nooit geweest.
Oh simpel, ontslaan die hap :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
Ja sjit, zul je zien dat Ajax nu terugkomt tot 2-2 of zelfs 2-3 en dan is alles vergeven en vergeten...

[ Voor 0% gewijzigd door Maarten_E op 26-01-2020 16:04 . Reden: Tikfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
*ninja edit

[ Voor 93% gewijzigd door Superkiwi op 26-01-2020 16:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20:16
Vd Beek speelt kloten

(Probeer het te jinxen zodat hij nog een keer scoort)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
})
(Van alles waar je een tikfout kan maken...) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Holkers schreef op zondag 26 januari 2020 @ 16:04:
[...]

Vd Beek speelt kloten

Nu jinx je de jinx..... jammer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Holkers schreef op zondag 26 januari 2020 @ 16:04:
[...]

Vd Beek speelt kloten

En Babel scoort nooit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Het moment dat Groningen inzakt lijkt nu toch wel aangebroken en er is nog een kwartier te spelen :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mugwump
Het loopt in ieder geval een stuk beter nu. Zal ook deels komen door de vermoeidheid van Groningen. Maar Babel blijft heel matig. Hopelijk is Neres een beetje snel weer fit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
Mmm, wellicht een klein duwtje maar een duwtje in de rug is een duwtje in de rug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Die mocht er wel in Traoré.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20:48
Babel matig. Siem moet je niet mee beginnen en en Gravenberch kon het vandaag gewoon even niet aan.

Tel daarbij op dat je 2 Argentijnse krijgers extreem veel duels verliezen en dan heb je een moeilijke middag.

Ze komen nu wat op gang. Ik hoop dat er nog een puntje gepakt zal worden, dan kan ik niet eens ontevreden zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
dvdkiwi schreef op zondag 26 januari 2020 @ 16:10:
Mmm, wellicht een klein duwtje maar een duwtje in de rug is een duwtje in de rug.
om eerlijk te zijn had ik nog eerder een pingel gegeven voor die actie van Te Wierik op Tagliafico in de eerste helft, waarbij de bal al zga achter was maar Te Wierik alleen maar oog had voor Nico en vol vol de man ipv bal ging.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Krukar
Wat spelen Dest en Eiting lekker, dat mag ook gezegd worden (Dest in de 2de helft goed gaan ballen)!

[ Voor 25% gewijzigd door Krukar op 26-01-2020 16:15 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DoeEensGek
Krukar schreef op zondag 26 januari 2020 @ 16:14:
Wat spelen Dest en Eiting lekker, dat mag ook gezegd worden!
Nou alleen nog ff minimaal 2 doelpuntjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Shrek gaat eraf :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Kom op Huntelaar!
Bewonderenswaardig maar toch ook bizar dat Groningen niet alles op slot zet achterin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Noa Lang straks in de basis bij FC Twente.

PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20:48
Waar slaat het op om dit duel van Dest af te fluiten....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Quad schreef op zondag 26 januari 2020 @ 16:18:
Noa Lang straks in de basis bij FC Twente.
goed voor die jongen, die moet veel minuten maken :) (Dat was ook het idee van die verhuur natuurlijk).
Zal bij Twente toch ook wel één van de betere spelers in de selectie zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Geniaal dat Huntelaar weer een paar minuten mag spelen, wat een durf en inzicht op de bank!

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ph4ge
OPSLAGHOND schreef op zondag 26 januari 2020 @ 16:19:
Geniaal dat Huntelaar weer een paar minuten mag spelen, wat een durf en inzicht op de bank!
Hij kan moeilijk De Jong inbrengen deze keer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
OPSLAGHOND schreef op zondag 26 januari 2020 @ 16:19:
Beetje rare wissel ook wel, voor Martinez, Huntelaar voor Babel was logischer geweest (?).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Nu online
Op de weg terug even tussenstopje maken in de achterhoek om Ten Hag even af te zetten. Het is weer pijnlijk duidelijk dat als er een geforceerde wijziging moet komen in zijn "tactisch" plan dat het gelijk weer instort.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Terranova schreef op zondag 26 januari 2020 @ 16:21:
Op de weg terug even tussenstopje maken in de achterhoek om Ten Hag even af te zetten. Het is weer pijnlijk duidelijk dat als er een geforceerde wijziging moet komen in zijn "tactisch" plan dat het gelijk weer instort.
Ten Hag bedenkt niet alles alleen hoor.

Willem 2 verzaakt ook aardig...

[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 26-01-2020 16:22 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:03
Terranova schreef op zondag 26 januari 2020 @ 16:21:
Ja, of de reservebank van Ajax blijkt gewoon weer vrij matig. Zonder Zuyech dondert de boel aardig in elkaar ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Een duw aan de ballenjongen is toch gewoon rood :? Volgens welke regel kan je daar geel voor geven? Als je het niks vind, geef je niks.

[ Voor 15% gewijzigd door PWM op 26-01-2020 16:24 ]

Pagina: 1 ... 113 ... 152 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken