Gynnad schreef op zondag 26 januari 2020 @ 16:32:
[...]
Hoe had jouw basis elftal er dan uitgezien voor vandaag? Ik had misschien Siem niet in de basis gezet, maar verder op basis wat je voor de wedstrijd weet toch een logische opstelling.
4 basisspelers missen en dan een paar spelers waarbij het niet goed liep vandaag (Gravenberch, De Jong, Tadic, Martinez, Babel, Promes) dan kun je de deksel op je neus krijgen. Vooral als ze er zo op klappen.
Kan gebeuren, volgende week tegen psv kans op herstel.
Ik had nooit maar dan ook nooit meer Siem de Jong opgesteld, die moeten ze echt zo snel mogelijk de deur uitgooien.
Mijn basismiddenveld had in ieder geval Martinez (Schuurs achterin met Alvarez) Van de Beek en Mazraoui.
Voorin. Promes, Traore en Tadic.
En sorry zelfs met 4 afwezige "basisklanten" moet je van een Groningen winnen, deze waren verre van indrukwekkend. Ajax mag zich toch wel schamen hierin.
Ten Hag wisselt zo gigantisch als er een speler wegvalt, dan weer die naar achter, dan weer de rechtsback wissel, dan de spits er weer uit, dan moet Babel maar weer spelen en na 3 goals moet Opa Siem weer in de basis staan.
Die man moet eens aangepakt worden bij Ajax dat hij bepaalde vastigheden moet hebben, als er een speler wegvalt dan zet je zijn directe concurrent op die plek dan haal je niet een hele as weg.
[
Voor 17% gewijzigd door
Pixel Witcher op 26-01-2020 16:42
]