Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:28
Vos schreef op zondag 26 januari 2020 @ 16:22:
[...]

Ten Hag bedenkt niet alles alleen hoor.

Willem 2 verzaakt ook aardig...
Nee, maar het is elke keer zo dat als er een blessure is dat het niet meer werkt. Moet wel gezegd worden dat als het eenmaal een tijdje staat, het ook echt goed staat.

Maar het is nou niet zo dat de selectie van Ajax zo zwak is dat als Ziyech niet mee doet dat ze dan meteen maar moeten verliezen van Groningen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20-09 16:52
Leon Zwiers schreef op zondag 26 januari 2020 @ 16:23:
[...]

Ja, of de reservebank van Ajax blijkt gewoon weer vrij matig. Zonder Zuyech dondert de boel aardig in elkaar ;)
Dat was bekend toch? Ziyech is zo ontzettend belangrijk voor het creëren van kansen, dat is nu ook meteen weer zichtbaar.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixel Witcher
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 15-06 21:15
Al die oud Ajacieden die zich zo graag willen bewijzen tegen Ajax, leuk om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
AZ kan dus zo maar weer gelijk komen met Ajax volgende week

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02:58
Natuurlijk zat Groningen er de eerste 70 minuten strak en scherp op, maar waarom kunnen ze het fanatisme wat ze nu laten zien niet eerder opbrengen?
Ontzettend slappe hap, verdiende punten voor Groningen.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:28

Vos

AFCA

Kappen met janken Ajacieden op het veld, kijk eens goed in de spiegel. Was op 15 minuten na gewoon waardeloos.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Matig potje. 4 basisklanten die geblesseerd zijn is dan toch teveel. Begrijpelijk, maar toch jammer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pixel Witcher
Terechte nederlaag dit, volledig aan Ten Hag te danken.
Gravenberch door het ijs gezakt (volgende week niet opstellen) Siem de Jong (contract ontbinden) Babel (lekker terug sturen naar Turkije).

Ik hoop dat Ajax alsnog een goede spelmaker aantrekt want dit middenveld is wel heel statisch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20-09 17:44

Qu3st

Vos schreef op zondag 26 januari 2020 @ 16:27:
Kappen met janken Ajacieden op het veld, kijk eens goed in de spiegel. Was op 15 minuten na gewoon waardeloos.
Die scheids moet ook dat voorval met Tagliafico ook niet zo aanpakken. Tel dan die halve minuut er op bij als je over alles gaat mierenneuken.

Voor de rest was het wel echt slecht natuurlijk, maar ik snap de frustratie aan het eind.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op zondag 26 januari 2020 @ 16:27:
Matig potje. 4 basisklanten die geblesseerd zijn is dan toch teveel. Begrijpelijk, maar toch jammer.
Vind dat echt zo'n onzin. Kijk eens hoe ze spelen en naar de inzet. Ik mistte echt de intentie op iets van een punt. Op zoals ik zei 10/15 minuten na. Je mag verliezen maar niet op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vos schreef op zondag 26 januari 2020 @ 16:30:
[...]

Vind dat echt zo'n onzin. Kijk eens hoe ze spelen en naar de inzet. Ik mistte echt de intentie op iets van een punt. Op zoals ik zei 10/15 minuten na. Je mag verliezen maar niet op deze manier.
Dat mag jij vinden, maar als je je vaste 11 niet hebt, dan betekent dat niet dat je zomaar met inzet iets kunt winnen. Er komt veel meer bij kijken. Inzet lukt ook alleen als je weet waar de ander staat en wat de ander doet. Dat is gewoon minder wanneer je niet gewend bent aan elkaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-09 16:18
Pixel Witcher schreef op zondag 26 januari 2020 @ 16:28:
Terechte nederlaag dit, volledig aan Ten Hag te danken.
Gravenberch door het ijs gezakt (volgende week niet opstellen) Siem de Jong opstellen (contract ontbinden) Babel (lekker terug sturen naar Turkije).

Ik hoop dat Ajax alsnog een goede spelmaker aantrekt want dit middenveld is wel heel statisch.
Hoe had jouw basis elftal er dan uitgezien voor vandaag? Ik had misschien Siem niet in de basis gezet, maar verder op basis wat je voor de wedstrijd weet toch een logische opstelling.

4 basisspelers missen en dan een paar spelers waarbij het niet goed liep vandaag (Gravenberch, De Jong, Tadic, Martinez, Babel, Promes) dan kun je de deksel op je neus krijgen. Vooral als ze er zo op klappen.

Kan gebeuren, volgende week tegen psv kans op herstel.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Ajax is echt zwalkende en vooral ten Hag. Die gaan het nog zeer moeilijk krijgen de komende wedstrijden en veel punten verspelen. Spanning is terug iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Willem II laat het ook afweten vandaag en zo staat Feyenoord gewoon even 3e :D
Nr 3 t/m 7 staan erg dicht bij elkaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op zondag 26 januari 2020 @ 16:32:
[...]

Dat mag jij vinden, maar als je je vaste 11 niet hebt, dan betekent dat niet dat je zomaar met inzet iets kunt winnen. Er komt veel meer bij kijken. Inzet lukt ook alleen als je weet waar de ander staat en wat de ander doet. Dat is gewoon minder wanneer je niet gewend bent aan elkaar.
Dat klopt helemaal. Maar zonder inzet en passie en het missen van basisklanten weet je wat er gebeurt. Zo'n omschakeling van Gravenberch kan toch niet? Dat kost je gewoon een doelpunt. Daar doel ik op. Dat is wel het minste wat je kan brengen.

En als het technisch niet loopt kan je het op inzet nog omdraaien. Dat was er vandaag niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wel leuk dat er wat spanning is in de competitie. AZ heeft gewoon nog kans op de titel, ook al moeten ze nog naar Ajax toe. Met de blessures die Ajax nu heeft wordt het de komende tijd even billenknijpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
ph4ge schreef op zondag 26 januari 2020 @ 16:20:
[...]Hij kan moeilijk De Jong inbrengen deze keer. :)
Omdat hij al stom genoeg was om deze in de basis te zetten na een oefenpotje tegen amateurs ...

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
RenaldoN schreef op zondag 26 januari 2020 @ 15:57:
Zat eens naar die ranglijst te kijken. Feyenoord heeft ook gewoon maar 3 wedstrijden verloren. Als die in de Jaap stam tijd wat minder vaak gelijk hadden gespeeld waren die gewoon nog in de titelrace. Die zeefuik speelt ook lekker zeg
Als Ajax Babel eerder had gehaald was AZ nu onbedreigd koploper.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Gynnad schreef op zondag 26 januari 2020 @ 16:32:
[...]

Hoe had jouw basis elftal er dan uitgezien voor vandaag? Ik had misschien Siem niet in de basis gezet, maar verder op basis wat je voor de wedstrijd weet toch een logische opstelling.

4 basisspelers missen en dan een paar spelers waarbij het niet goed liep vandaag (Gravenberch, De Jong, Tadic, Martinez, Babel, Promes) dan kun je de deksel op je neus krijgen. Vooral als ze er zo op klappen.

Geen Veltman, geen Dest (wat is het nut van steeds van rechtsback wisselen?), geen Siem, geen Babel.
En veeeeeeeeel eerder ingrijpen als het niet loopt, niet pas na een uur.
Ben blij dat ik dit niet heb kunnen zien ivm werk.

Maar ik ben inmiddels wel heel erg klaar met Ten Hag. Bel Bayern maar of ze em al willen hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pixel Witcher
Gynnad schreef op zondag 26 januari 2020 @ 16:32:
[...]

Ik had nooit maar dan ook nooit meer Siem de Jong opgesteld, die moeten ze echt zo snel mogelijk de deur uitgooien.

Mijn basismiddenveld had in ieder geval Martinez (Schuurs achterin met Alvarez) Van de Beek en Mazraoui.
Voorin. Promes, Traore en Tadic.

En sorry zelfs met 4 afwezige "basisklanten" moet je van een Groningen winnen, deze waren verre van indrukwekkend. Ajax mag zich toch wel schamen hierin.

Ten Hag wisselt zo gigantisch als er een speler wegvalt, dan weer die naar achter, dan weer de rechtsback wissel, dan de spits er weer uit, dan moet Babel maar weer spelen en na 3 goals moet Opa Siem weer in de basis staan.
Die man moet eens aangepakt worden bij Ajax dat hij bepaalde vastigheden moet hebben, als er een speler wegvalt dan zet je zijn directe concurrent op die plek dan haal je niet een hele as weg.

[ Voor 17% gewijzigd door Pixel Witcher op 26-01-2020 16:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
Wtf.... wat is dat voor een shirt sponsor bij PSV?

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

toolkist schreef op zondag 26 januari 2020 @ 16:39:
[...]

Geen Veltman, geen Dest (wat is het nut van steeds van rechtsback wisselen?), geen Siem, geen Babel.
En veeeeeeeeel eerder ingrijpen als het niet loopt, niet pas na een uur.
Ben blij dat ik dit niet heb kunnen zien ivm werk.

Maar ik ben inmiddels wel heel erg klaar met Ten Hag. Bel Bayern maar of ze em al willen hebben.
Lukkien wisselde na 35 en 45 minuten, wedstrijd kantelde compleet. Blij met hem ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ankona schreef op zondag 26 januari 2020 @ 16:42:
Afscheidsbrief van Bergwijn lees ik ergens :+
In maar liefst dertien tekstregels wordt het verhaal achter de samenwerking tussen de Nederlandse topbedrijven Philips, ASML, VDL Groep, Jumbo Supermarkten, High Tech Campus Eindhoven en PSV vertelt. Spelers en oud-spelers over de hele wereld hebben zich aan het verhaal verbonden door het exclusieve shirt te tekenen. Deze shirts worden aan supporters van PSV ter beschikking gesteld door middel van een win-actie op Onsverhaalachterhetshirt.nl

[ Voor 52% gewijzigd door Vos op 26-01-2020 16:47 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 14:30
Vos schreef op zondag 26 januari 2020 @ 16:46:
[...]

Afscheidsbrief van Bergwijn lees ik ergens :+

[...]
Waren nog spelinstructies van Van Bommel. ;)

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/BQCKRWgF/vlcsnap-2020-01-26-16h53m07s824.png

[ Voor 16% gewijzigd door DoeEensGek op 26-01-2020 16:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
Pixel Witcher schreef op zondag 26 januari 2020 @ 16:40:
[...]

Ik had nooit maar dan ook nooit meer Siem de Jong opgesteld, die moeten ze echt zo snel mogelijk de deur uitgooien.

Mijn basismiddenveld had in ieder geval Martinez (Schuurs achterin met Alvarez) Van de Beek en Mazraoui.
Voorin. Promes, Traore en Tadic.

En sorry zelfs met 4 afwezige "basisklanten" moet je van een Groningen winnen, deze waren verre van indrukwekkend. Ajax mag zich toch wel schamen hierin.

Ten Hag wisselt zo gigantisch als er een speler wegvalt, dan weer die naar achter, dan weer de rechtsback wissel, dan de spits er weer uit, dan moet Babel maar weer spelen en na 3 goals moet Opa Siem weer in de basis staan.
Die man moet eens aangepakt worden bij Ajax dat hij bepaalde vastigheden moet hebben, als er een speler wegvalt dan zet je zijn directe concurrent op die plek dan haal je niet een hele as weg.
Volgens mij wissel jij ook behoorlijk Mazraoui (rechtsback, zet je op het middenveld, wat geen succes is), Veltman vervang je door Schuurs (waarom, Veltman speelt gewoon solide, ja Schuurs is een talent maar op dit moment niet beter dan Veltman), Alvarez zet je op de positie wat niet zijn positie is...

Ben je de zoon van Ten Hag? 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
https://www.voetbalprimeu...n-beasley-werken-mee.html
Met deze sponsoractie proberen de bedrijven verantwoordelijkheid te nemen richting de voetbalclub, die wordt gezien als een belangrijk deel van het vestigingsklimaat in Zuidoost-Nederland.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gynnad schreef op zondag 26 januari 2020 @ 16:51:
[...]

Volgens mij wissel jij ook behoorlijk Mazraoui (rechtsback, zet je op het middenveld, wat geen succes is), Veltman vervang je door Schuurs (waarom, Veltman speelt gewoon solide, ja Schuurs is een talent maar op dit moment niet beter dan Veltman), Alvarez zet je op de positie wat niet zijn positie is...

Alvarez centraal achterin is zijn positie, daar heeft ie vaak zat gespeeld bij z'n voeige club Hij heeft juist nooit eerder als middenvelder gespeeld in een speelstijl als die van Ajax.
Schuurs is wellicht nog niet beter dan Veltman maar ook niet minder en wel de toekomst (Veltman is dat zeker niet). Als Ajax zijnde kies je dan altijd voor het talent, maarja Ten Hag... Zie Babel/Lang, zelfde punt. Hoe lang heeft Traore goed moeten spelen voor ie een kans kreeg? Idem bij Gravenberch. En als Gravenberch dan een keer een fout maakt zoals blijkbaar in deze wedstrijd, of Schuurs in een andere wedstrijd, vervelend maar jammer dan. Die zitten nog midden in een leerproces. Bij Veltman weet je dat ie het regelmatig doet alleen is die 28 ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
Wat is Twente zwak zeg, NAC walste hier simpel overheen en speelt toch echt een niveau lager.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:24
De magie van Ajax is verdwenen.

Tijd om te cashen en met een nieuwe trainer met een schone lei te beginnen. Qua poen redden ze het voorlopig wel in Amsterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Laatst online: 21:44
Shirtreclame van Specsavers? Als u dit zonder bril kunt lezen dan hoeft u niet langs te komen... :)

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20-09 17:44

Qu3st

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi
mavaros schreef op zondag 26 januari 2020 @ 17:06:

Tijd om te cashen en met een nieuwe trainer met een schone lei te beginnen. Qua poen redden ze het voorlopig wel in Amsterdam.
Wacht nou maar tot de vaste 11 weer op het veld staan ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/66Vdd4Dt/vlcsnap-2020-01-26-17h06m45s619.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
Ik quote van de website, dit zou de tekst moeten zijn:
‘Eendracht maakt macht’. Dat is het verhaal van onze club, maar ook de kracht van deze regio. Onze regio. Want samenwerken zit in onze natuur. Dat had Philips ruim 125 jaar geleden al goed door. In technologieregio Brainport Eindhoven werken we als denkers en als doeners slim samen. Er is geen plek ter wereld waar per dag zoveel nieuwe ideeën ontstaan als hier. Samen verzinnen en maken we complexe machines en vernieuwende producten die de wereld beter maken. Niet voor niets worden we de slimste regio ter wereld genoemd. Terwijl wij kijken hoe dingen nóg beter kunnen, kijkt de wereld naar de manier waarop we dat doen. Brainport Eindhoven is namelijk de plek waar we elkaar helpen vooruit te komen. Waar bedrijven nieuwe banen creëren op alle niveaus. En waar we allemaal op onze eigen manier een steentje aan willen bijdragen. Dus voor wie zich afvraagt waarom niet het logo van Philips, ASML, VDL Groep, Jumbo Supermarkten of High Tech Campus Eindhoven op de borst van onze trots PSV staat is het antwoord simpel: de samenwerking tussen deze topbedrijven en PSV is het ultieme voorbeeld hoe we als één regio samen de wereld veroveren. Nu en in de toekomst, op het veld en daarbuiten en met iedereen die hier woont. Want Brainport is van ons allemaal, net als ons PSV. Dit is Brainport Eindhoven. En dit is ons verhaal.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:42

Kortzichtige reactie zeg. Blind, Onana, Ziyech en Neres waren er niet. Die 4 scheelt EXTREEM veel.

Begrijp me niet verkeerd want als Ajax supporter is dit verlies echt pijnlijk. Het was super matig. Maar ik pas er voor om nu al te praten over nieuwe trainer en schoon schip maken enzo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Dan neem je toch niet? Het gaat even wat minder, Ajax heeft nu ook minder materiaal, en nu moet opeens Ten Hag weg?

Ik weet niet of TH (mede) verantwoordelijk is voor het halen van over de top spelers (De Jong, Babel, etc.) en de aankopen als Marin, maar dan nog vind ik ontslag overdreven. Misschien meld een Duitse club zich wel komende zomer. Bij PSV heeft het ontslaan van VB ook geen zoden aan de dijk gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
dvdkiwi schreef op zondag 26 januari 2020 @ 17:09:
[...]

Wacht nou maar tot de vaste 11 weer op het veld staan ;)
Ik heb de wedstrijd niet gezien, wel gevolgd via radio/twitter. Maar een ding, deze basis 11 hadden 'gewoon' moeten kunnen winnen van Groningen. Voetballende is er, ook bij Siem, meer dan genoeg kwaliteit. Waar het mis gaat (en vorig jaar ook bijna) dat Ajax slecht voetbalt tegen een 'strijdende' ploeg. Groningen speelt op 110% tegen Ajax, het is echt niet dat ze een super sterke ploeg zijn. Gelijk tegen Twente, gewonnen van Emmen, verloren van Utrecht, gelijk tegen Ado.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gynnad
toolkist schreef op zondag 26 januari 2020 @ 17:00:
[...]

Alvarez centraal achterin is zijn positie, daar heeft ie vaak zat gespeeld bij z'n voeige club Hij heeft juist nooit eerder als middenvelder gespeeld in een speelstijl als die van Ajax.
Schuurs is wellicht nog niet beter dan Veltman maar ook niet minder en wel de toekomst (Veltman is dat zeker niet). Als Ajax zijnde kies je dan altijd voor het talent, maarja Ten Hag... Zie Babel/Lang, zelfde punt. Hoe lang heeft Traore goed moeten spelen voor ie een kans kreeg? Idem bij Gravenberch. En als Gravenberch dan een keer een fout maakt zoals blijkbaar in deze wedstrijd, of Schuurs in een andere wedstrijd, vervelend maar jammer dan. Die zitten nog midden in een leerproces. Bij Veltman weet je dat ie het regelmatig doet alleen is die 28 ofzo.
Alvarez is rechter centrale verdediger, niet linker. Dus op de plek van Blind zou niet logisch zijn.

Ajax verliest een keer en er wordt gedaan alsof Ajax 7e staat in de eredivisie. Natuurlijk is het klote en was het niet goed, maar we moeten niet doen alsof het het einde van de wereld is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
De scheidsrechter bij PSV - Twente was zijn kaarten vergeten haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Tja, je kan met dit spelers materiaal toch wel beter presteren? Je kan alles wel bij die TD leggen, maar deze trainer lijkt ook niemand op de juiste plek te kunnen zetten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Pijnlijke statistiek voor Ajax

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
Pijnlijk is een groot woord, eerder jammer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Tja, wat zegt zo'n statistiek nu eigenlijk? Wat nu als je al je wedstrijden met 2-1, 3-1, 5-1 wint?

Ik vind statistieken in het voetbal echt onzin, het zegt nooit het hele verhaal en wat als je blijvend wint zoals Liverpool?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavaros
Maarten_E schreef op zondag 26 januari 2020 @ 17:12:
[...]

Ik quote van de website, dit zou de tekst moeten zijn:

[...]
Bla, bla, bla. Zo ken ik mijn stad weer.

We kunnen hier nog niet eens het verkeer met slimme verkeerslichten in goede banen leiden tijdens de spits, of tijdens de martelgang van PSV hier om de hoek. Een grote chaos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
mavaros schreef op zondag 26 januari 2020 @ 17:25:
[...]

Bla, bla, bla. Zo ken ik mijn stad weer.

We kunnen hier nog niet eens het verkeer met slimme verkeerslichten in goede banen leiden tijdens de spits, of tijdens de martelgang van PSV hier om de hoek. Een grote chaos.
Kijk, daarvoor heb ik alleen een fiets :+ (en woon ik niet meer in Ehv, helpt ook :+ ).
Groene golf is nog steeds een prima idee, maar als automobilisten zich er niet aan houden dan wordt het lastig. Maar goed, dat is heel erg offtopic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pixel Witcher
Gynnad schreef op zondag 26 januari 2020 @ 16:51:
[...]

Neehoor, Mazraoui is van nature een middenvelder, zet hem op zijn natuurlijke plek.
Schuurs hoort daar is veel beter dan Veltman die meer niet oplet dan wel, Alvarez is nood.

Je zet Martinez op het middenveld en daarmee was hij ijzersterk afgelopen maanden met van der Beek.

Jij vraagt aan mij wat ik zou doen, en dat geef ik je.
Ideale opstelling kan ik nu niet maken door vele afwezige maar dit zou ik doen. de spelers zoveel mogelijk op linie laten spelen waar zij zich thuis voelen en goed genoeg zijn.

Siem de Jong, Babel is een teken dat je het niet meer weet net zoals Huntelaar als basisspeler.
Ten Hag is af.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:41
Ik weet niet of dat handig is zo midden in het seizoen. Wel weet ik dat ik ‘m niet ga missen als hij deze zomer Ajax verlaat. Deze nederlaag is hij direct schuldig aan. Ik hoop dat iemand met hem gaat praten want dit kan echt niet meer.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:41
Ach gossie, Ajax heb verloren. Pff waar maken jullie je druk om, kampioen word je wel hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Hoe dan PSV hoe dan??... 3 tegen 1 op het doel afgaan...

[ Voor 5% gewijzigd door DoeEensGek op 26-01-2020 17:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
Sjah schreef op zondag 26 januari 2020 @ 17:49:
Ach gossie, Ajax heb verloren. Pff waar maken jullie je druk om, kampioen word je wel hoor.
Dat kan een keer maar die manier waarop is zo onnodig en slaat nergens op.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

ephymerous schreef op zondag 26 januari 2020 @ 17:51:
Dat kan een keer maar die manier waarop is zo onnodig en slaat nergens op.
Vervanger van Ziyech incoming in 3-2-1 ;)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Han schreef op zondag 26 januari 2020 @ 17:54:
[...]

Vervanger van Ziyech incoming in 3-2-1 ;)
Ik snap ‘m niet?

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Niet? Ajax verliest eindelijk na weken van slecht spel wat werd gemaskeerd door punten. Ik geef je op een briefje dat Ajax deze week nog een speler aantrekt voor de positie van Ziyech. Zo Europa in gaan heeft totaal geen zin, een speler als Ziyech wordt gemist. Dat hij vertrekt in de zomer staat vast, dus zal Ajax mede door zijn blessure al deze transferperiode een vervanger aantrekken.

Laat ik het zo stellen, als het niet gebeurd dan zou het mij heel erg verbazen.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Mooie assist van Drommels Drommels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Han schreef op zondag 26 januari 2020 @ 18:01:
[...]

Niet? Ajax verliest eindelijk na weken van slecht spel wat werd gemaskeerd door punten. Ik geef je op een briefje dat Ajax deze week nog een speler aantrekt voor de positie van Ziyech. Zo Europa in gaan heeft totaal geen zin, een speler als Ziyech wordt gemist. Dat hij vertrekt in de zomer staat vast, dus zal Ajax mede door zijn blessure al deze transferperiode een vervanger aantrekken.

Laat ik het zo stellen, als het niet gebeurd dan zou het mij heel erg verbazen.
Dat klinkt eigenlijk wel logisch. Maar het helpt ook als Erik wat hulp krijgt bij de opstelling ;)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
Geen Affelay komende zondag, mooi :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
dvdkiwi schreef op zondag 26 januari 2020 @ 18:17:
Geen Affelay komende zondag, mooi :)
Direct rood, dus ze kunnen in beroep gaan. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22:38
DoeEensGek schreef op zondag 26 januari 2020 @ 18:18:
[...]

Direct rood, dus ze kunnen in beroep gaan. ;)
Was het geen tweede geel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Rood: Afellay (75/2xg)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 20:29
Sleehond schreef op zondag 26 januari 2020 @ 17:12:
[...]

Kortzichtige reactie zeg. Blind, Onana, Ziyech en Neres waren er niet. Die 4 scheelt EXTREEM veel.

Begrijp me niet verkeerd want als Ajax supporter is dit verlies echt pijnlijk. Het was super matig. Maar ik pas er voor om nu al te praten over nieuwe trainer en schoon schip maken enzo.
Ik vind wijzen naar blessures maar een zwaktebod. Er werd altijd gezegd dat Ajax een brede selectie had, en met dat geld zou dat ook moeten. Toen Feyenoord meer dan de helft van de basisspeler mistte en daardoor een slechte periode had werd er ook geroepen dat Feyenoord gewoon niet beter kon en dat een brede selectie ook gewoon een kwaliteit is. En PSV mist op het moment ook veel spelers.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Gaat het dan toch weer fout voor PSV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Holkers schreef op zondag 26 januari 2020 @ 18:20:
[...]

Was het geen tweede geel?
Nee was direct rood.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:15

v8power67

Psn: Mausosaurus

Jezus wat een pegel ! Mooie goal hoor !

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustSomeone
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:45
Was 2x geel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-09 15:34

gws24

Thinking is hard!

ooooh Lekkere goal.

[ Voor 51% gewijzigd door gws24 op 26-01-2020 18:29 ]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Je kan alles zeggen over Dick Advocaat, maar hij had echt meer gepresteerd met dit PSV. Op elke linie heeft PSV toch wel een betere speler dan Feyenoord. Faber is gewoon geen goede trainer - niet dat Van Bommel overigens veel beter was.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
En Advocaat had het ook beter gedaan met dit Ajax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Zo is het echt 9 plekken winst in 9 potjes. Jammer dat die lijn zich niet kan voorzetten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op zondag 26 januari 2020 @ 18:32:
Ik zie Advocaat niet bij Ajax passen, of hij het echt beter doet dan TH..

Faber en VB vind ik beide echt niks, gekke wissels en geen tactiek. Tenminste ik kan niet echt ontdekken welk spel ze nu willen spelen.

[ Voor 17% gewijzigd door HollowGamer op 26-01-2020 18:37 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Loopt PSV toch maar mooi een punt in op Ajax.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-09 16:51
Buiten al het ander om: wat een ongelooflijke kutwissels van Faber. Lammers speelde goed en krijgt twee keer een bal niet anders scoort ie gewoon 2x. Mitroglu kreeg ook nog twee kansen waar Lammers meer mee zou doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMX2000
  • Laatst online: 20:35

OMX2000

By any means necessary...

Als Tilburger gniffel ik dat Willem II boven PSV staat. Als Feyenoorder ben ik blij dat we op een normale plek staan.

Dick Advocaat haalt echt het beste uit de selectie. Ajax was fantasieloos voetbal zonder beleving. En PSV was echt wel beter dan dat armoedige Twente, maar toch nooit het gevoel dat ze de wedstrijd controleerde.

Als onpartijdige kijker heb je op zich wel wel entertainment gehad ;)

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
OPSLAGHOND schreef op zondag 26 januari 2020 @ 18:32:
Poe, die zet in ieder geval spelers op scherp en de juiste plaats. Knap wat ie met Feyenoord doet :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:15
Exocet schreef op zondag 26 januari 2020 @ 18:37:
Loopt PSV toch maar mooi een punt in op Ajax.
Erg genoeg dat je PSV blijkbaar nog als kanshebber voor het kampioenschap ziet. Het is wel triest dat je met zo'n flamebait moet komen. Maar goed, als Afellay niet zo dom 2 gele kaarten pakt (want ze waren allebei onnodig) dan was er weinig aan de hand geweest. Verder wel weer een continuatie van het brakke voetbal, maja, veel meer zit er even niet in I guess...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Fleximex schreef op zondag 26 januari 2020 @ 18:39:
Buiten al het ander om: wat een ongelooflijke kutwissels van Faber. Lammers speelde goed en krijgt twee keer een bal niet anders scoort ie gewoon 2x. Mitroglu kreeg ook nog twee kansen waar Lammers meer mee zou doen.
Neem aan dat die wissel uit voorzorg was, want hij speelde niet slecht imo. Die Mitrogol bakt er niet veel van en is zowel traag als weinig balhandig heb ik het idee.

Edit: oops yea, edit previous reply, i know... Misschien handig als de devs dat even automatisch laten gebeuren als je 2 x op rij reageert.

[ Voor 12% gewijzigd door Snowdog op 26-01-2020 18:44 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18:31

snmght

imho dan he

Lekker weekend voor Feyenoord zo!
Snowdog schreef op zondag 26 januari 2020 @ 18:42:
[...]

Erg genoeg dat je PSV blijkbaar nog als kanshebber voor het kampioenschap ziet. Het is wel triest dat je met zo'n flamebait moet komen. Maar goed, als Afellay niet zo dom 2 gele kaarten pakt (want ze waren allebei onnodig) dan was er weinig aan de hand geweest. Verder wel weer een continuatie van het brakke voetbal, maja, veel meer zit er even niet in I guess...
Hoe is zijn post een flamebait? PSV kan gewoon de titel pakken zo lang Siem de Jong ons mooie shirt mag blijven dragen en Ten Hag mag blijven aankloten. Lijkt me toch hoe dan ook wenselijk om in te lopen op de koploper?

[ Voor 91% gewijzigd door snmght op 26-01-2020 18:51 ]

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Snowdog schreef op zondag 26 januari 2020 @ 18:43:
[...]

Neem aan dat die wissel uit voorzorg was, want hij speelde niet slecht imo. Die Mitrogol bakt er niet veel van en is zowel traag als weinig balhandig heb ik het idee.

Edit: oops yea, edit previous reply, i know... Misschien handig als de devs dat even automatisch laten gebeuren als je 2 x op rij reageert.
Ik vond die Bruma nog slechter, geen idee waarom hij mocht blijven staan. Je had toch ook met twee spitsen kunnen spelen en/of die jonge gozer op rechts?

Geen slechte transfer voor Bergwijn overigens. Als PSV die Dumbfries kwijtraakt zijn ze echt al hun beste spelers kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Laatst online: 22:26

ST10©DE

Dus.............

ephymerous schreef op zondag 26 januari 2020 @ 18:40:
[...]

Poe, die zet in ieder geval spelers op scherp en de juiste plaats. Knap wat ie met Feyenoord doet :)
Je hebt trainers die hebben een plan en laten hun spelers volgens dit plan spelen. Zonder te kijken of de spelers dit kunnen uitvoeren.

Je hebt trainers die kijken welke spelers ze hebben en welke speelstijl daar vervolgens het beste bij past.

En je hebt trainers die überhaupt geen idee hebben en maar wat doen.

Advocaat behoort tot de tweede groep. Faber niet

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
snmght schreef op zondag 26 januari 2020 @ 18:48:
Lekker weekend voor Feyenoord zo!

[...]

Hoe is zijn post een flamebait? PSV kan gewoon de titel pakken zo lang Siem de Jong ons mooie shirt mag blijven dragen en Ten Hag mag blijven aankloten. Lijkt me toch hoe dan ook wenselijk om in te lopen op de koploper?
Waar is dat downplayen nu voor nodig? Het is overduidelijk dat dat bericht een ironische/sarcastische ondertoon had. Niet zo op de man spelen aub

Verder is het enigszins apart dat Ten Hag de meester en de grote tacticus is wanneer het goed gaat, maar nu het wat minder gaat kan hij er opeens niks meer van. Als dat elftal zo fantastisch was (ondanks alle blessures) win je ook wel met een Siem de Jong van Groningen hoor. En ik denk dat je geen rocket scientist hoeft te zijn dat Ajax ook nu nog de grote favoriet voor de titel is, dus wat is het probleem precies?
HollowGamer schreef op zondag 26 januari 2020 @ 18:52:
[...]

Ik vond die Bruma nog slechter, geen idee waarom hij mocht blijven staan. Je had toch ook met twee spitsen kunnen spelen en/of die jonge gozer op rechts?

Geen slechte transfer voor Bergwijn overigens. Als PSV die Dumbfries kwijtraakt zijn ze echt al hun beste spelers kwijt.
Niet helemaal mee eens en met Bruma heb je tenminste nog een snelle speler die af en toe wat kan (zeker met 10 man waar je toch meer op de counter moet spelen wel handig). Probleem is dat die gast er inderdaad de helft van de tijd geen drol van kan en zelfs een pass over een meter (of 2) niet eens fatsoenlijk kan geven. Maar goed, heb het idee dat Mitro door zijn gebrek aan snelheid en matige balcontrole niet echt een beter alternatief is.

[ Voor 3% gewijzigd door Outerspace op 26-01-2020 21:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Ik snap echt helemaal eens met Faber zijn uitleg en het schijnt ook nog eens te gaan om maar 25 miljoen.. komt erg amateuristisch over allemaal of misschien heeft Faber geen pokerface?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gynnad schreef op zondag 26 januari 2020 @ 17:16:
[...]

Alvarez is rechter centrale verdediger, niet linker. Dus op de plek van Blind zou niet logisch zijn.

Ajax verliest een keer en er wordt gedaan alsof Ajax 7e staat in de eredivisie. Natuurlijk is het klote en was het niet goed, maar we moeten niet doen alsof het het einde van de wereld is.
Linker centrale verdediger, rechter, dat maakt alleen de opbouw vanaf links iets lastiger en daarvoor kun je gewoon Martinez terug laten zakken zoals Schone ook altijd deed.
Dit is niet Ajax verliest een keer, dit is Ajax had van de 5 laatste competitie wedstrijden er 4 moeten verliezen (en verliest er 3). Dat is gewoon een topclub onwaardig.
HollowGamer schreef op zondag 26 januari 2020 @ 17:15:
[...]

Dan neem je toch niet? Het gaat even wat minder, Ajax heeft nu ook minder materiaal, en nu moet opeens Ten Hag weg?

Ik weet niet of TH (mede) verantwoordelijk is voor het halen van over de top spelers (De Jong, Babel, etc.) en de aankopen als Marin, maar dan nog vind ik ontslag overdreven. Misschien meld een Duitse club zich wel komende zomer. Bij PSV heeft het ontslaan van VB ook geen zoden aan de dijk gezet.
Ik vond het al langer niet erg als ie zou gaan en ben nu zo ver dat ie van mij morgen op mag stappen. Al gaat ie gratis naar Bayern, prima.
Babel is echt wel op voorspraak van hem gehaald, Overmars gaat echt geen speler van 32 huren omdat hij dat zo leuk vindt terwijl de coach em niet moet.
Sjah schreef op zondag 26 januari 2020 @ 17:49:
Het is dus niet "een keer". Willem II, AZ, tegen Sparta had je prima kunnen verliezen, nu Groningen... Je kunt prima een keer verliezen zoals tegen AZ, maar de rest is gewoon te wijten aan tactiek, gebruikte spelers, motivatie en veel te laat ingrijpen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:06
Bergwijn schijnt , volgens VI, zonder toestemming onderweg te zijn naar London voor medische vkeuring terwijl psv een bod als te laag heeft afgewezen. Als dat klopt is het wel een heel trieste manier om een transfer af te dwingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Pereiro 2.0 in de maak.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Sempy schreef op zondag 26 januari 2020 @ 19:17:
Bergwijn schijnt , volgens VI, zonder toestemming onderweg te zijn naar London voor medische vkeuring terwijl psv een bod als te laag heeft afgewezen. Als dat klopt is het wel een heel trieste manier om een transfer af te dwingen.
De Spurs aanklagen bij de UEFA/FIFA wegens onrechtmatig handelen bij een transfer en Bergwijn een maand salaris beboeten. Keihard aanpakken als PSV zijnde (en goed opletten op z'n gedrag Ajax, niet mee gaan bieden als je em nog zou willen).
De Spurs gaan dan echt wel richting de vraagprijs betalen als er een aanklacht loopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Sempy schreef op zondag 26 januari 2020 @ 19:17:
Slecht nieuws voor PSV, zeker als de transfer niet doorgaat. Heb je geen geld en een niet-gemotiveerde Bergwijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Exocet schreef op zondag 26 januari 2020 @ 19:23:
[...]

Slecht nieuws voor PSV, zeker als de transfer niet doorgaat. Heb je geen geld en een niet-gemotiveerde Bergwijn
En Bergwijn geen EK als ie een half jaar de bank warm houdt.
PSV heeft ook wel een drukmiddel in handen ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mavaros
Het feit, dat er hier lieden zijn die Advocaat een meestertacticus vinden is al grappig genoeg om een geslaagd weekend te hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
In weinig te vergelijken met Pereiro, dat was al een drama voordat hij bij PSV aansloot. Niet zo verwonderlijk dat het nu hetzelfde verloopt. Dat was een soort van gok die achteraf niet goed heeft uitgepakt. Van Bergwijn zou je wat meer mogen verwachten imo.

Van de andere kant kan ik het vanuit Bergwijns oogpunt ook wel begrijpen. Seizoen is verloren, ziet er ook niet naar uit dat er nog een ommekeer gaat komen. Het is natuurlijk enorm onprofessioneel, maar wel enigszins begrijpelijk imo. Wil verder niet zeggen dat ik het niet eens ben met harde maatregelen, tenzij de gewenste prijs alsnog op tafel komt, dan kan je weinig anders dan ermee instemmen.

Mjah, ook daar heb je als PSV zijnde eigenlijk niet zoveel aan though, want een gelijkwaardige opvolger vinden gaat moeilijk worden, ook als je 40-50m meer uit te geven hebt.
toolkist schreef op zondag 26 januari 2020 @ 19:26:
[...]

En Bergwijn geen EK als ie een half jaar de bank warm houdt.
PSV heeft ook wel een drukmiddel in handen ;)
Mooi drukmiddel dat ze zelf ook veel geld gaat kosten. Lijkt me niet erg waarschijnlijk. Daarnaast bestaat de kans dat hij er nog altijd bij is op het EK, niet alsof er zoveel alternatieven zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door Snowdog op 26-01-2020 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Waarom speelt hij gewoon niet? Zo slecht vind ik hem niet.

Als hetzelfde nu gebeurd als bij Bergwijn, dan is het ook niet echt professioneel van PSV. Waarom zet je hem niet gewoon bij Jong PSV?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
HollowGamer schreef op zondag 26 januari 2020 @ 19:29:
[...]

Waarom speelt hij gewoon niet? Zo slecht vind ik hem niet.

Als hetzelfde nu gebeurd als bij Bergwijn, dan is het ook niet echt professioneel van PSV. Waarom zet je hem niet gewoon bij Jong PSV?
Vertrek forceren en voorkomen dat hij geblesseerd raakt gok ik. Daarnaast heeft dat laatste halfjaar voor PSV ook geen waarde meer als hij zijn contract niet verlengt (als ze dat überhaupt zouden willen)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMX2000
  • Laatst online: 20:35

OMX2000

By any means necessary...

mavaros schreef op zondag 26 januari 2020 @ 19:27:
Het feit, dat er hier lieden zijn die Advocaat een meestertacticus vinden is al grappig genoeg om een geslaagd weekend te hebben.
Dat zegt toch niemand. Maar het is wel opvallend dat hij heel vaak een slecht draaiend team weer op gang weet te krijgen. Dus het is geen volslagen pannenkoek. Sterker nog er loopt in Nederland misschien wel geen een betere trainer in de eredivisie rond.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
OMX2000 schreef op zondag 26 januari 2020 @ 19:39:
[...]

Dat zegt toch niemand. Maar het is wel opvallend dat hij heel vaak een slecht draaiend team weer op gang weet te krijgen. Dus het is geen volslagen pannenkoek. Sterker nog er loopt in Nederland misschien wel geen een betere trainer in de eredivisie rond.
Dat zijn idd wel taken die je aan een Advocaat of Hiddink kan toevertrouwen normaal gesproken. Toch apart, want heb ook altijd het idee dat het niet de beste coaches zijn. Tegelijkertijd valt dat ook wel aan het voetbal af te zien :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TheRicolaa10
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23:15
Omroep Brabant meldt zojuist dat de hoofdingang van het Philips Stadion bestormt is, ME heeft dus ook charges uitgevoerd. Wat een debielen.

Beelden via Twitter.

[ Voor 15% gewijzigd door TheRicolaa10 op 26-01-2020 19:58 ]

DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
TheRicolaa10 schreef op zondag 26 januari 2020 @ 19:57:
Omroep Brabant meldt zojuist dat de hoofdingang van het Philips Stadion bestormt is, ME heeft dus ook charges uitgevoerd. Wat een debielen.

Beelden via Twitter.
Hoor ook net van een paar bekenden die er met hun kinderen waren, die moesten via een andere uitgang naar buiten. Idioten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavaros
Er liep net een gesjeesde PSV supporter onder mijn raam langs. Hij was helemaal naakt en had een wilde blik in de ogen. :o

Welkom in 2020. Welkom in Eindhoven. *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-09 15:34

gws24

Thinking is hard!

TheRicolaa10 schreef op zondag 26 januari 2020 @ 19:57:

Beelden via Twitter.
Stel idioten natuurlijk maar om dit nou, afgaande op de beelden, een bestorming te noemen... Het is er dan wel één op de gemoedelijke brabantse manier :+

[ Voor 5% gewijzigd door gws24 op 26-01-2020 20:09 ]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Superkiwi
PSV supporters herkennen als ze naakt zijn, je kunt maar een talent hebben :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
Als ik dat filmpje zie valt het allemaal wel mee, maar goed, moeten het allemaal wat overdreven/extreem brengen dezer dagen anders is het geen nieuws. Wil overigens niet zeggen dat ik het goedkeur, absoluut niet, die gasten mogen ze hard aanpakken. Maar ik zie dat er op VI ook al een bericht over is en het lijkt me op basis van die beelden op Twitter allemaal wel mee te vallen.
Pagina: 1 ... 114 ... 152 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken