Dag lui, ben dit topic aan het doorspitten omdat ik interesse heb in een tweedehands ID.4. Was in principe in de markt voor een Octavia PHEV, maar kwam gaandeweg ook een leuke ID.4 1st edition 2020 tegen met 77KWh. Qua uiterlijk, uitvoering absoluut een klasse boven de Octavia, maar twijfel enorm of het verstandig is voor een 1st te gaan. Ik lees veel over terugroepacties, kinderziektes etc. Nu denk ik, naar garage er mee en oplossen. Hoe zit het nou met echt grote, langdurige en/of kostbare problemen? Is daar nog sprake van?
Voor mij is het grootste probleem de elektrische auto ziekte. Ik kom daar niet meer vanaf denk ik.EnduronDon schreef op dinsdag 3 februari 2026 @ 20:30:
Dag lui, ben dit topic aan het doorspitten omdat ik interesse heb in een tweedehands ID.4. Was in principe in de markt voor een Octavia PHEV, maar kwam gaandeweg ook een leuke ID.4 1st edition 2020 tegen met 77KWh. Qua uiterlijk, uitvoering absoluut een klasse boven de Octavia, maar twijfel enorm of het verstandig is voor een 1st te gaan. Ik lees veel over terugroepacties, kinderziektes etc. Nu denk ik, naar garage er mee en oplossen. Hoe zit het nou met echt grote, langdurige en/of kostbare problemen? Is daar nog sprake van?
Let op:
Dit topic is voor het bespreken van alle VW ID.X modellen, behalve de ID.7, die is hier te vinden:
Het grote Volkswagen ID.7 topic
Voor algemene info zie eerste posts van dit topic!
Voor toekomstige ID.X rijders die niet kunnen wachten op een auto:
Order- en levertijdensheet van mede-tweakers
Volgende onderwerpen moeten elders besproken worden:
[EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3
Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.
Dit topic is voor het bespreken van alle VW ID.X modellen, behalve de ID.7, die is hier te vinden:
Het grote Volkswagen ID.7 topic
Voor algemene info zie eerste posts van dit topic!
Voor toekomstige ID.X rijders die niet kunnen wachten op een auto:
Order- en levertijdensheet van mede-tweakers
Volgende onderwerpen moeten elders besproken worden:
[EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3
Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.